PepsiCo is aangeklaagd door een man die beweert een muis in een frisdrankblikje te hebben gevonden, zo schrijft de Atlantic Wire.
De frisdrankproducent, vooral bekend van Pepsi-Cola en 7-Up, deed een opmerkelijke uitspraak. Volgens de multinational zou de muis opgelost moeten zijn in de frisdrank voordat de man de onverwachte gast überhaupt kon aantreffen.
Ronald Ball uit de Amerikaanse staat Illinois spande in 2009 een rechtszaak aan tegen Pepsi omdat hij een muis aantrof in een frisdrankblikje, zo meldt de Madison County Record. Hij stuurde de muis op naar Pepsi die het bewijs vernietigde nadat hij goedkeuring had verleend om tests te laten uitvoeren.
Opvallend is dat advocaten van Pepsi experts lieten getuigen dat de muis opgelost zou moeten zijn in de frisdrank voordat de aanklager ervan kon drinken. Volgens Pepsi zou de muis moeten zijn veranderd in een soort gelei, zo voegt LegalNewsline toe.
Hoewel Pepsi daarmee misschien deze slag wint zegt de frisdrankproducent eigenlijk dat haar product in wezen een blikje accuzuur is.
Bron: Yahoo.com
Gerelateerd: De geheime historie van Coca-Cola, cocabladeren en cocaïne
YouTube verwijdert video van Kamerlid over gezondheidsschade mondkapjes: ‘Bizarre censuur’
De waarheid moet nu eindelijk eens boven water komen. Journalist legt uit waarom hij de NOS-directie wil laten vervolgen
“De Rabobank is medeplichtig aan moord en misdaden”
The Economist (Rothschild) klaagt: ‘Complotdenkers zijn geobsedeerd door de familie Rothschild’
Fotograaf legt in meditatie schoonheid Melkweg vast
CDC-directeur maakt freudiaanse verspreking: ‘We weten dat de mensen die sterven door dit vacc-‘
Waarom je fruit het beste bij zonsopgang kunt eten
China maakt balans op: meeste mensen met corona zijn al hersteld
Hebben de Sovjets een geheime Amerikaanse maanbasis vernietigd? Dit document suggereert van wel