Chemtrails

Australisch ochtendprogramma besteedt aandacht aan chemtrails. Dit hebben ze ervan gebakken

Help anderen door deze informatie met jouw vrienden op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Enkele dagen geleden besteedde het Australische ochtendprogramma Studio 10 aandacht aan het fenomeen chemtrails.

Er werd onder meer gesproken met Dane Wigington en gepensioneerd luchtverkeersleider Ken McLeod.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2024/02/bezwaarmaker.png

De media doen natuurlijk hun best om informatie over geo-engineering te verdraaien, daar worden ze voor betaald, reageerde Wigington op zijn website.

Flink ingekort

Hij merkte op dat het item alles bij elkaar 12 minuten duurde, maar dat er eigenlijk 20 minuten voor was uitgetrokken.

Het werd flink ingekort, zei hij.

“Ik mocht niet reageren op de verzinsels van hun scepticus en zijn onjuiste conclusies over ‘contrails’ ten tijde van de Tweede Wereldoorlog,” klonk het.

Groot belang

Wellicht merkten de bazen van Studio 10 dat de poging om geo-engineering te ‘debunken’ niet verliep zoals ze hadden gehoopt, zei Wigington.

Hij wees erop dat dit soort operaties niet langer verborgen kunnen worden gehouden en zei dat het van groot belang is om mensen hiervan op de hoogte te brengen.

Bekijk het item hieronder:

[Geoengineering Watch]

5 2 stemmen
Beoordeel dit artikel

Interessant

Vind je dit artikel belangrijk?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest

28 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Kalki
Kalki
4 jaren geleden

Media en politiek oa. zijn er op uit middels ziekmakerij of nog erger de totale mensheid te onderdrukken.

Dolex
Dolex
4 jaren geleden

Ik ben het even kwijt – hoe werkt het ook alweer. Wordt het spul door de brandstof gemengd? Of zitten er aparte nozzles en tanks op de vliegtuigen?
En wie stop het er ook alweer in? Vast iemand die ook deze site bezoekt. Bevestig even aub.

mike
mike
4 jaren geleden

Beter een ingekort interview in de msm waar men toch in ieder geval de moeite neemt om je aan het woord te laten en je website te noemen, dan helemaal geen interview. Dit soort gesprekken zet toeschouwers in ieder geval aan het denken over de vraag of er misschien toch iets van waar zou kunnen zijn.

Over de chemtrails in WOII: Engeland heeft er destijds ook gebruik van gemaakt. In die tijd waren de deeltjes aluminium, gemetaliseerd glasfiber en plastic nog niet zo klein, maar goed genoeg om de radarsystemen van de Duisters te misleiden. Het staat bekend als “Operation Window”.

https://en.wikipedia.org/wiki/Chaff_(countermeasure)

De Aluminium nanodeeltjes in chemtrails worden tegenwoordig ondermeer ook gebruikt in combinatie met de Fylingdale 3 Phased Radar in Engeland. Dankzij de grote hoeveelheid nanodeeltjes in de atmosfeer kan dit radarsysteem bijna helemaal rond de wereld kijken (ongeveer 3 kwart rond). Voor het oog onzichtbare ufo’s kunnen dankzij dit membraan worden opgespoord omdat ze zichtbare sporen achter laten.

Omdat de deeltjes zo klein zijn dwarrelen za langzaam naar beneden. Door ze enigszins te verhitten met atmospheric heaters zoals HAARP, Arecibo en vele andere installaties gaan ze weer omhoog. Zo kunnen ze erg lang in onze atmosfeer blijven dwarrelen.

:adrianus-johannes.
:adrianus-johannes.
4 jaren geleden

Ken McLeod zegt kerosine c12h24 wordt alle maal water door het te verbranden met 18o2 wordt dan 12co2 12h2o dus 1000 ltr kerosine wordt 1000 ltr water en voor het vervoeren van 1 passegier 30 km heb je 1 ltr kerosine nodig, voor vracht het 3 voudige of meer..
dus er is wel degelijk geoengineering(niet op natuurlijke wijze) al dat water komt ook weer naar beneden toch.. veroorzaakt dat weersveranderingen op aarde die tevens aard veranderingen opleveren en in veel gevallen ook mensenlevens kosten of toch niet dus..
ik heb al eerder verteld dat vliegtuigen vliegen op water.. omoto de water prof. kan je uitleggen wat water alle maal kan bevatten..
mogelijk is het dan onder de naam kerosine brandstof voor vliegtuigen en niemand vraagt zich af waarom klm een nieuwe kerosine fabriek in delfzuil bouwt de gif stad van nederland..
bij 100 graden veranderd water in stoom daar hoor ik hem niet over ook niet over het feit dat geproduceerde warmte in water(danwel damp) dit afgeeft aam de omgeving kijk naar jou benzine auto uitlaat in de winter en ook het verschil met een diesel en gas auto..

als en wanneer er zo veel water door vliegtuigen in de lucht wordt gebracht als deze chemtrail ontkenner beweerd, maar dat het alle maal waterdamp is dan is iedereen die vliegt een gevaar voor zichzelf.. het heeft gevolgen als jij vliegt of nog wil gaan vliegen jij bent ook een gevaar voor jou mede mens ergens op deze aarde en zorgt voor overstromingen aardverschuivingen en het overlijden van honderden mensen hier door..
vliegen zou per nu gelijk verboden moeten worden..
deze water overlast is nog erger dan de chemie die mogelijk ook uit de motoren komt, en die is pas na vele jaren mogelijk dodelijk..

dit is wat google zegt wat c12 h24 is https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/1-dodecene in iedergeval geen kerosine foutje van hem zeker.. citaat uit deze link : 1-DODECENE is a clear colorless liquid with a mild, pleasnat odor. Insoluble in water and floats on water. Harmful or fatal by ingestion. Inhalation of vapors may irritate and damage lungs. High concentrations may have a narcotic effect.
is al reden om niet dat c12 h24 te gebruiken..

ja ja af en toe hoor je de waarheid ook van een ander.. wel tot er lucht monster zichtbaar van zo`n trail is genomen blijft het speculeren wat er in zit.. wel weten we nu dat er miljoenen liters water sprekwoordelijk de lucht in vliegen.. met dank aan Ken McLeod een gepensioneerde(vrij van chantage) die verteld hoe erg wij de waterhuishouding op aarde verstoren met alle neven effecten daarbij..
of hij is heel dom of hij is heel slim de formule rammelt maar zijn water verhaal vindt ik prachtig..
vliegen is het gevaarlijkste voor de mens.. hoe gaan zij dit nu weer ontkrachten!
al u aan gereikt door,
:adrianus-johannes.. wereld burger met wereldpaspoort..

Back to top button
28
0
We lezen graag je reactie!x