Een Duitse wiskundige is bezorgd over chemtrails. Vliegtuigen, ook van bijvoorbeeld Lufthansa, brengen op systematische wijze aluminium en barium in de atmosfeer, zegt de 61-jarige tegen de Duitse krant Badische Zeitung.
Het achterliggende doel zou zijn om de warmtestraling van de zon gedeeltelijk tegen te houden en zo de gevolgen van klimaatverandering te beperken.
De wiskundige zegt zich te storen aan de geheimhouding, en dat iedereen zich daaraan houdt; politici, journalisten, milieugroepen.
Geïrriteerd
“Niemand durft het aan om het volk de waarheid te vertellen over chemtrails,” klinkt het.
Hij merkt op dat de overheden, meteorologische diensten en ruimtevaartorganisaties allemaal geïrriteerd reageren op het moment dat je ze benadert over chemtrails.
Je kunt je afvragen waarom organisaties zoals Greenpeace niets doen of waarom er geen klokkenluiders zijn die zich melden.
Ongelooflijk geraffineerd
De wiskundige vertelt dat er genoeg pogingen zijn gedaan om dit naar buiten te brengen, maar dat men continu wordt tegengewerkt.
“Het is ongelooflijk geraffineerd wat er allemaal gebeurt,” zegt hij, toevoegende dat alles van boven wordt tegengehouden.
Voorgelogen
Mensen willen graag voorgelogen worden, zelfs journalisten, benadrukt de man.
“Ze geloofden zelfs dat het World Trade Center in 2001 is ingestort door vliegtuigen,” zegt hij.
“Die zijn gecontroleerd gesloopt, in opdracht van het Witte Huis,” besluit hij.
Columnist doet explosieve ontdekking over NOS: ‘Dit kan niet waar zijn’
The New Reality Show – Albert Toby over mind control
Astronomen: Aarde moet nog een maan hebben
VIDEO: Is dit het moment waarop MH17 werd neergehaald door een gevechtsvliegtuig?
Tram 9 botst op 9/11 op lijn 11
Inspectie roept mensen op hun werkgever te verklikken bij overtreden coronaregels: ‘NSB!’
Vijf redenen om aan te nemen dat Jezus nooit heeft bestaan
Alleen al in Amerika sterven elk jaar 200.000 mensen door medische fouten. Dit is de reden waarom het hele systeem faalt
Alleen VS en Israël waren in staat om aanslagen 9/11 uit te voeren. Deze Amerikaanse onderzoeker legt uit waarom