PepsiCo is aangeklaagd door een man die beweert een muis in een frisdrankblikje te hebben gevonden, zo schrijft de Atlantic Wire.
De frisdrankproducent, vooral bekend van Pepsi-Cola en 7-Up, deed een opmerkelijke uitspraak. Volgens de multinational zou de muis opgelost moeten zijn in de frisdrank voordat de man de onverwachte gast überhaupt kon aantreffen.
Ronald Ball uit de Amerikaanse staat Illinois spande in 2009 een rechtszaak aan tegen Pepsi omdat hij een muis aantrof in een frisdrankblikje, zo meldt de Madison County Record. Hij stuurde de muis op naar Pepsi die het bewijs vernietigde nadat hij goedkeuring had verleend om tests te laten uitvoeren.
Opvallend is dat advocaten van Pepsi experts lieten getuigen dat de muis opgelost zou moeten zijn in de frisdrank voordat de aanklager ervan kon drinken. Volgens Pepsi zou de muis moeten zijn veranderd in een soort gelei, zo voegt LegalNewsline toe.
Hoewel Pepsi daarmee misschien deze slag wint zegt de frisdrankproducent eigenlijk dat haar product in wezen een blikje accuzuur is.
Bron: Yahoo.com
Gerelateerd: De geheime historie van Coca-Cola, cocabladeren en cocaïne
Ernst Kuipers sorteert voor op herhaald vaccineren: ‘Kijk, daar komt de aap uit de mouw’
Forum voor Democratie dwingt kabinet tot uitstel WHO-verdrag: ‘Belangrijke overwinning’
Fluoridering van drinkwater vanaf nu officieel verboden in Israël
Vijf kruiden die helpen tegen kanker
WTC-gebouwen zijn gecontroleerd gesloopt. Volgens deze professor is het bewijs overweldigend
Weldoener geeft Hopi indianenmasker terug
‘Compleet genegeerd’ door de media: ‘1 miljoen betogers’ overspoelen Londen voor vrijheidsmars
EU-commissie akkoord met controversiële wet die het internet kan vernietigen. Dit voorstel zet deur open voor geprivatiseerde Big Brother
Baanbrekende studie naar genetisch gemodificeerde organismen