PepsiCo is aangeklaagd door een man die beweert een muis in een frisdrankblikje te hebben gevonden, zo schrijft de Atlantic Wire.
De frisdrankproducent, vooral bekend van Pepsi-Cola en 7-Up, deed een opmerkelijke uitspraak. Volgens de multinational zou de muis opgelost moeten zijn in de frisdrank voordat de man de onverwachte gast überhaupt kon aantreffen.
Ronald Ball uit de Amerikaanse staat Illinois spande in 2009 een rechtszaak aan tegen Pepsi omdat hij een muis aantrof in een frisdrankblikje, zo meldt de Madison County Record. Hij stuurde de muis op naar Pepsi die het bewijs vernietigde nadat hij goedkeuring had verleend om tests te laten uitvoeren.
Opvallend is dat advocaten van Pepsi experts lieten getuigen dat de muis opgelost zou moeten zijn in de frisdrank voordat de aanklager ervan kon drinken. Volgens Pepsi zou de muis moeten zijn veranderd in een soort gelei, zo voegt LegalNewsline toe.
Hoewel Pepsi daarmee misschien deze slag wint zegt de frisdrankproducent eigenlijk dat haar product in wezen een blikje accuzuur is.
Bron: Yahoo.com
Gerelateerd: De geheime historie van Coca-Cola, cocabladeren en cocaïne
Afrikanen protesteren tegen tests met ‘ons’ coronavaccin: ‘Bill Gates, wij zijn niet jouw proefkonijnen’
Majoor zag ‘moederschip bij Stonehenge’
Wat voert Klaus Schwab in zijn schild? FBI-baas waarschuwt dat cyberdreiging ‘exponentieel toeneemt’
1 op 50 mensen hoort onverklaarbare bromtoon
Blijf NineForNews steunen
Schaliegas: de geheime reden achter de crisis in Oekraïne
Mexicaanse UFO-groep: “We worden bezocht door ruimtewezens”
Veel van de doelen die de satanische elite zich heeft gesteld zijn al verwezenlijkt. Britse dj onthult hoe jij wordt geprogrammeerd
Militaire operatie tegen IS-leider al-Baghdadi was een ’toneelstuk’. Syrische president vertelt zijn kant van het verhaal