Spiritueel

Zangkunsten 9-jarige Amira geven inzicht in vorige levens

Help anderen door dit met jouw vrienden op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

De auditie van de 9-jarige Amira in Holland’s Got Talent verpletterde niet alleen de jury. Na de uitzending waren miljoenen anderen wereldwijd in de ban van de prestatie die ze neerzette.

Het filmpje waarin het meisje de aria ‘O mio babbino caro’ brengt, is wereldwijd al miljoenen keren bekeken, en dat aantal groeit nog elke dag.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2025/10/nfn-donatie-2.png

Amira vertelt dat ze zichzelf heeft leren zingen via YouTube. De jury was zo onder de indruk van haar optreden dat ze een golden ticket kreeg en meteen door mocht naar de liveshows van het programma.

André Rieu

De jonge ‘operazangeres’ mag samen met haar twee jaar oudere broer Vincent, die viool speelt, optreden met André Rieu. De violist nodigde broer en zus Willighagen uit in de talkshow RTL Late Night.

Amira roept al herinneringen op aan Susan Boyle, de Schotse zangeres die in 2009 doorbrak in het programma Britain’s Got Talent. Nationale en internationale media hebben inmiddels aandacht besteed aan het Nederlandse meisje.

Oude ziel

Jurylid Gordon zei in het programma, na het horen van de operastem van Amira, dat ze een oude ziel heeft. Amira weet wat hij daarmee bedoelde. “Hij noemde Maria Callas, dat ik iets van haar in mij heb,” zei Amira. “Dat is heel erg mooi dat hij dat zegt. Normaal zegt hij niet van zulke dingen.”

“Ik heb geen zangles gehad, ik luister en deed het gewoon,” aldus Amira na afloop van haar optreden. “Het heeft niet met je keel te maken, maar ook met je buik, en een beetje de rillingen enzo. Ik heb het gewoon nagezongen van het YouTube-filmpje.”

Hoe kan een 9-jarige meisje al zo mooi zingen als Callas? Waarom zingt ze speciaal dit operalied? Was Amira in haar vorige leven Maria Callas?

Gerelateerd:

 

Interessant

Vind je dit belangrijk?
Deel het met vrienden op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
0 0 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

63 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Andre
Andre
12 jaren geleden

Amira…je hutselt de letters door elkaar en inderdaad… je hebt Maria

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

Na het lezen van de titel en daarna het stuk vraag ik me nog steeds af hoe haar zangkunsten nou inzicht hebben gegeven in vorige levens.

Wel een mooi stuk hoor. Voor op Shownieuws.

kenn
kenn
12 jaren geleden

Amira is een arabische naam ,betekent prinses in het nederlands.

sander
sander
12 jaren geleden

Wat.. kom op zeg, het niveau daalt hier met de dag. Kan niemand meer aanleg/gave voor een bepaald iets hebben? Zijn de mensen tegenwoordig zo slecht dat ze niet uit zichzelf aanleg/gave voor een bepaald iets (in dit geval zang) kunnen hebben?

Dat slaat werkelijk waar nergens op. Dit meisje kan gewoon goed zingen, punt.

”Hoe kan een 9-jarige meisje al zo mooi zingen als Callas?”
Zo werkt de wereld, je kan iets of je kan iets niet. Punt.

nellan
nellan
12 jaren geleden

Zelfs de naam klopt,van Maria naar Amira!!

Sandra
Sandra
12 jaren geleden

Ja dit zou heel goed kunnen..:
http://userserve-ak.last.fm/serve/_/11555397/Maria+Callas.jpg

Haar naam zegt ook al veel zoals andre aangeeft, was ook mijn gedachte.

Arno
Arno
12 jaren geleden

Vorig leven of niet, met goede begeleiding komt deze jongedame nog heel ver met haar zangkunst! Amira, heel veel succes in je verdere leven.

dymph
dymph
12 jaren geleden

[quote name=”kenn”]Amira is een arabische naam ,betekent prinses in het nederlands.[/quote]
—————————
Klopt onze dochter heet Samira en het is een arabische naam.
Een prinses in perzie hete zo.

http://www.betekenisnamen.nl/Naam/Amira

Boon
Boon
12 jaren geleden

Er is maar een manier om er daadwerkelijk achter te komen of dit meisje echt Maria Callas is geweest.
En dat is door haar stevig te onderwerpen aan een zware regressie/hypnose therapie.
Dan brengen ze haar diep onder hypnose en als ze dan onder is,pakken ze haar stevig beet,schudden haar flink door elkaar terwijl ze dicht bij haar gezicht schreeuwen:”BEN JIJ MARIA CALLAS???!!”….

Wat denk jij
Wat denk jij
12 jaren geleden

Totaal off topic ,dalijk gaan we lezen hoe lingerie word gemaakt .

Geen nieuws is goed nieuws kan hier toegepast worden .

Anna
Anna
12 jaren geleden

De Calla(S)is een plant die oorspronkelijk uit zuid Afrika komt. Amira’s moeder ook dacht ik.

EVO
EVO
12 jaren geleden

Bizar goed van dit meisje! Je zou inderdaad denken dat er een oude ziel in haar zit. Oei oei, wat goed zeg.

Yan
Yan
12 jaren geleden

[quote name=”Boon”]Er is maar een manier om er daadwerkelijk achter te komen of dit meisje echt Maria Callas is geweest.
En dat is door haar stevig te onderwerpen aan een zware regressie/hypnose therapie.
Dan brengen ze haar diep onder hypnose en als ze dan onder is,pakken ze haar stevig beet,schudden haar flink door elkaar terwijl ze dicht bij haar gezicht schreeuwen:”BEN JIJ MARIA CALLAS???!!”….[/quote]

Geef ook een kopstoot zegt ze dan nog niks flying kick en heb je dan nog niks gebruik dan een uperkick!

Aequus
Aequus
12 jaren geleden

Een Grote BRAVO voor weer een nieuwetijdskind, ik hoop wel ondanks dat ik haar Machtig en Prachtig mooi vind zingen, dat zij nog lang gewoon kind mag zijn en blijven…

Mikhail
Mikhail
12 jaren geleden

Ben ik de enige die realiseert dat Gordon hier een grapje maakt?

Niburu, het nieuws hier gaat met de dag achteruit. Ik zou graag weer eens iets willen zien over vrijmetselaars en meer realistische dingen dan reincarnatie.

Ozzy
Ozzy
12 jaren geleden

Oude ziel of niet…in 1 woord: kippenvel! (en ja off topic)

zappfinger
zappfinger
12 jaren geleden

[quote name=”sander”]Wat.. kom op zeg, het niveau daalt hier met de dag. Kan niemand meer aanleg/gave voor een bepaald iets hebben? Zijn de mensen tegenwoordig zo slecht dat ze niet uit zichzelf aanleg/gave voor een bepaald iets (in dit geval zang) kunnen hebben?

Dat slaat werkelijk waar nergens op. Dit meisje kan gewoon goed zingen, punt.

”Hoe kan een 9-jarige meisje al zo mooi zingen als Callas?”
Zo werkt de wereld, je kan iets of je kan iets niet. Punt.[/quote]

Nee Sander, zo werkt het niet. Niets komt je aanwaaien. Goed of slecht karma is iets dat je zelf hebt opgebouwd. Tenzij je gelooft natuurlijk dat we een willekeurige toevallige configuratie zijn van organische moleculen…

Marije
Marije
12 jaren geleden

[quote name=”sander”]Wat.. kom op zeg, het niveau daalt hier met de dag. Kan niemand meer aanleg/gave voor een bepaald iets hebben? Zijn de mensen tegenwoordig zo slecht dat ze niet uit zichzelf aanleg/gave voor een bepaald iets (in dit geval zang) kunnen hebben?

Dat slaat werkelijk waar nergens op. Dit meisje kan gewoon goed zingen, punt.

”Hoe kan een 9-jarige meisje al zo mooi zingen als Callas?”
Zo werkt de wereld, je kan iets of je kan iets niet. Punt.[/quote]

Mee eens!

Probleem van onze hedendaagse kortzichtigheid. Talenten zijn er volop, alleen wordt je in een keurslijf geperst, dat begint al met school en later als werkslaaf. Want stel je voor dat we onze gaven gebruikten en (daardoor) veel meer plezier hadden in het leven…

Aloysius Kruiden
Aloysius Kruiden
12 jaren geleden

Je ziet heel duidelijk dat ze kontakt heeft met een ander wezen!
Zelfs zonder geluid merk je een soort van ‘bezieling van buitenaf’

Broos
Broos
12 jaren geleden

Zoek eens op Jacky Evancho
Net zo’n ‘oude ziel’.
Winnares van America Gots Talent 2010

Delfia
Delfia
12 jaren geleden

Ze zag het op youtube en deed het na, zegt ze zelf. Ze imiteert dus een oude ziel, zou ik denken.

Lucky Luck
Lucky Luck
12 jaren geleden

[quote name=”sander”]Wat.. kom op zeg, het niveau daalt hier met de dag. …[/quote]

Wat had je dan verwacht? Een videoboodschap van marsmannetjes, Elvis Presly met de krant van 13-nov-2013 in zijn handen?

Jippiiii
Jippiiii
12 jaren geleden

[quote name=”Delfia”]Ze zag het op youtube en deed het na, zegt ze zelf. Ze imiteert dus een oude ziel, zou ik denken.[/quote]
Toen ik jong was deed ik Barbara Streisand heel goed na en ook Madonna.
als jong bent kunnen sommigen veel zang stemmen na doen, maar toen ik ouder werd klonk het niet meet zo zuiver ;))

Jippiiii
Jippiiii
12 jaren geleden

[quote name=”Aloysius Kruiden”]Je ziet heel duidelijk dat ze kontakt heeft met een ander wezen!
Zelfs zonder geluid merk je een soort van ‘bezieling van buitenaf'[/quote]

Alsjeblieft zeg, wel erg zweeferig van u ..

millie
millie
12 jaren geleden

[quote name=”Broos”]Zoek eens op Jacky Evancho
Net zo’n ‘oude ziel’.
Winnares van America Gots Talent 2010[/quote]
Jackie evancho werd trouwens tweede.

Arie
Arie
12 jaren geleden

Ik had mijn vrouw gevraagd of ze even wilde komen luisteren, en al voordat ze begon te zingen vertelde mijn vrouw dat het meisje in een vorig leven speciaal naar Wenen gegaan is om te zingen, en dat ze toen veel te jong overleden is, helemaal aan het begin van haar carriëre. Met Maria Callas heeft ze dus niets te maken. Ze heeft inderdaad een oude ziel. Van Gordon was het speculatie, maar van mijn mijn vrouw (een begaafd medium) niet. U hoeft het niet te geloven, maar ik weet uit ervaring dat mijn vrouw het altijd bij het juiste eind heeft als ze iets zegt of voorspelt. We zullen nog meer van Amira horen.

Boris
Boris
12 jaren geleden

Het is op de commercieele televisie dus ik ga er van uit dat het meisje gewoon Callas playbackt. Belazeren is big business daar. En Gordon heeft hier de klok horen luiden, die wil ook hip blijven natuurlijk, maar weet niet waar de klepel hangt.

Eden
Eden
12 jaren geleden

Waar mensen zoal niet druk over kunnen maken 🙂

Pieter
Pieter
12 jaren geleden

Was er al bang voor dat dit meisje ‘gekaapt’ zou worden door de firma zweefmolen&co

Nizno
Nizno
12 jaren geleden

Hebben we eens een jong talent, blijkt het een oude doos te zijn…… Helaas!

Sandra
Sandra
12 jaren geleden
Willem
Willem
12 jaren geleden

Wat een onzin, dit is toch geen nieuws.

pietje bell
pietje bell
12 jaren geleden

[quote name=”Arie”]Ik had mijn vrouw gevraagd of ze even wilde komen luisteren, en al voordat ze begon te zingen vertelde mijn vrouw dat het meisje in een vorig leven speciaal naar Wenen gegaan is om te zingen, en dat ze toen veel te jong overleden is, helemaal aan het begin van haar carriëre. Met Maria Callas heeft ze dus niets te maken. Ze heeft inderdaad een oude ziel. Van Gordon was het speculatie, maar van mijn mijn vrouw (een begaafd medium) niet. U hoeft het niet te geloven, maar ik weet uit ervaring dat mijn vrouw het altijd bij het juiste eind heeft als ze iets zegt of voorspelt. We zullen nog meer van Amira horen.[/quote]
Beste Wat je vrouw zei klopt wel ,alleen heb ik zelf een beetje moeite met de tekst.oh mijn lieve kind,het is jammer (Erg)pappa is niet meer.(pappa heeft ons verlaten) dus een oude ziel met een Nu Onbewust)onverwerkt trauma.Met haar broertje nu (pappa)toen die viool speelt op de achtergrond. Een ding is mij wel duidelijk ,dit gaat heel erg diep,bij het luisteren naar die kleine meid ,liepen bij mij de tintelingen door mijn lijf en de tranen uit mijn ogen.Het geluid wat zij maakte kwam met de emotie,s helemaal uit haar onder buik.schitterend.

kukumatz
kukumatz
12 jaren geleden

Tjonge Tjonge, wat een “prachtige” reacties hier. Lieden die iets willen roepen maar slechts zoekende zijn in de woestijn. Wanneer bedekt iemand zich niet voordat hij/zij nu eens commentaar plaatst.
Reincarnatie oftewel wedergeboorte is al zo oud als de mensheid zelve en wordt hier door een aantal op de hak genomen.
Ja het bestaat als je maar goed luisterd en beleefd, hebben wij allen wel eens een Dejavu gehad, zo van: he dit herken ik, als je er nog nooit geweest was?
Ik weet het wat een mens niet kan verklaren, wetenschappelijk, is onmogelijk.
Hoe kortzichtig kan men zijn en een ieder die Gordon persoonlijk kent weet dat zijn uitspraak echt was.
Deze jonge dame, wat dat is het, zal nog van zich laten horen zonder playback, wat gesuggereerd wordt.
Kijk dan niet naar dit soort uitzendingen, er zit een uitknop op uw tv.
Achteraf is het toch fijn dat sommige die commentaar geven zo “meeleven” met een persoon of ziel die wel goed is in dingen.
Mikail,deze site gaat verder dan alleen “vrijmetselarij” indien u alleen hierin geintereseerd bent kunt u beter kijken op de site van “Grootloge Nederland” en deze site links laten liggen. (ORDO AB CHAO)

Dwayne
Dwayne
12 jaren geleden

Ik vraag me af wat sommige mensen op Niburu doen als dit toch maar dom en zweverig vinden….

Ik vind het prachtig gezongen. Aan haar ogen te zien zit er meer diepgang in dan de gemiddelde mens kan zien.

Pablo
Pablo
12 jaren geleden

Gaan we nu al Gordon als spirituele leidraad gebruiken? Lijkt me heel onverstandig, Gordon ziet als iedereen dit superieure talent en schurkt er lekker aan in de hoop dat er iets van aan hem blijft kleven. Precies andersom doet hij het met de minderbedeelden, getuigen de YouTube filmpjes waarop hij op een vreselijke manier mensen publiekelijk een nekschot geeft. Lik omhoog en trap naar beneden, een rotte persoon met een opgeblazen ego.

Sandra
Sandra
12 jaren geleden

Maria Callas is van oorsprong een Griekse, en dit meisje wil meedoen aan de olymische spelen…..heel verkapt geeft ze e.a. prijs….haar binding met Griekenland misschien wel:-) Wouw!

Aurelia
Aurelia
12 jaren geleden

Dit meisje heeft een groot talent, dat gestimuleerd wordt door haar omgeving. Ze groeit op in een muzikaal gezin waar klassieke muziek dagelijkse kost is. Broertje speelt viool, vader is organist en moeder speelt viool en blokfluit.
Muziek is haar dus met de paplepel ingegoten.

Ze heeft een prachtige stem, maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat ze een gereïncarneerde Maria Callas is. Mensen hebben talenten en een omgeving die dat talent stimuleert zorgt ervoor dat dat zich kan ontwikkelen.

Ik geloof dat reïncarnatie logisch is, maar in elk talent een geïncarneerd genie te zien doet geen recht aan de persoon zelf.

kim
kim
12 jaren geleden

[quote name=”Arie”]Ik had mijn vrouw gevraagd of ze even wilde komen luisteren, en al voordat ze begon te zingen vertelde mijn vrouw dat het meisje in een vorig leven speciaal naar Wenen gegaan is om te zingen, en dat ze toen veel te jong overleden is, helemaal aan het begin van haar carriëre. Met Maria Callas heeft ze dus niets te maken. Ze heeft inderdaad een oude ziel. Van Gordon was het speculatie, maar van mijn mijn vrouw (een begaafd medium) niet. U hoeft het niet te geloven, maar ik weet uit ervaring dat mijn vrouw het altijd bij het juiste eind heeft als ze iets zegt of voorspelt. We zullen nog meer van Amira horen.[/quote]

Ja duh, dat we meer van Amira zullen horen kan ik ook voorspellen.

Sandra
Sandra
12 jaren geleden

[quote name=”millie”][quote name=”Broos”]Zoek eens op Jacky Evancho
Net zo’n ‘oude ziel’.
Winnares van America Gots Talent 2010[/quote]
Jackie evancho werd trouwens tweede.[/quote]

Wat ik hier heel bijzonder aan vind is wanneer je het boeiende turbulente levensverhaal van Maria Callas leest, heeft ze ook een concurrente waar ze haar tijdens haar zang carriere mee te maken had..hihi vond het wel grappig die hier te vermelden:-) Dit was Renata Tebaldi:-) Zij had een iets anders stem, zong naar mijn idee wat onrustiger:-) Hier een Youtube van Renata, voor het vergelijkingsmateriaal:-))))
http://www.youtube.com/watch?v=zFypui1xKlk

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[Hoe kan een 9-jarige meisje al zo mooi zingen als Callas?]
Hoezo zou dat niet kunnen? Het is niet uniek, het is zeldzaam dat zulke jonge kinderen dat kunnen maar niet uniek.

[Waarom zingt ze speciaal dit operalied?]
Waarom niet?

[Was Amira in haar vorige leven Maria Callas?]

Waarom? Omdat ze mooi kan zingen en een liedje van haar zingt? wat een onzin.

kengai
kengai
12 jaren geleden

Sander, en wat als talent niet bestaat.

Ron
Ron
12 jaren geleden

Amira..Zelfde letters als Maria…(Callas)

nora woolschot
nora woolschot
12 jaren geleden

dit meisje heeft gewoon een talent.dat heeft ze niet van een dood mens. het is gewoon van haarzelf.

Laurens
Laurens
12 jaren geleden

[quote name=”kengai”]Sander, en wat als talent niet bestaat.[/quote]

Kengai, en wat als Sander niet bestaat.

carpa
carpa
12 jaren geleden

Prachtig! Vond ik echt knap gedaan.
Ofwel heb je iets aan ’t concept reïncarnatie of helemaal niet. Het is je volste recht om er een eigen mening over te hebben, uiteraard. Ik heb er mijn eigen idee over en zou ’t kunnen toelichten maar ik ga jullie daar niet mee beladen. Het is belangrijker, denk ik, om het gewoon te waarderen in het hier en nu. Zij, maar ook eenieder van ons heeft ‘achievements’ van ‘dit leven'( wat een erg rekbaar begrip is ). Koester het en geniet ervan of ontdek deze nog…
We zijn ons ’t meest bewust van wat nu is en doorgaans definiëren we dit als ‘hier’. Enjoy!

Red Electric Skywalk
Red Electric Skywalk
12 jaren geleden

Het is prachtig wat dit bewustzijn voor geluid voortbreng.
Beluister dit in 432 Hz: (muziek in harmonie met de natuur)
De Natuurlijke trilling
432Hz – De Natuurlijke Stemming van het Universum
Doe je ogen dicht en voel en ervaar wat het met je doet
Het klink namelijk nog mooier dan u denk dat het klink
Luister en ervaar

Love all

Red Electric Skywalker

Edwin
Edwin
12 jaren geleden

Er is nog een andere benaderingswijze:
In plaats van reïncarnatie noem ik het re-carnatie (dus zonder”in”).
Zoals ik het leven zie, bevindt ik me niet IN mijn lichaam, maar dit lichaam (en alles wat ik om me heen zie)bevindt zich IN mij.
RE-In-Carnatie= Opnieuw IN een lichaam terugkeren.
Draai je deze zienswijze om, dan houdt het in dat het lichaam en de wereld om me heen continu IN mij terugkeert en van vorm transformeert.
Ik zei wel eens : “Alles verandert, maar Niets verdwijnt”.
Vanuit een visie dat alles EEN is, bestaat er namelijk geen onderscheid tussen Geest-Ziel-Lichaam, al die verschillen vallen dan gewoon weg,versmelten met elkaar als het ware.

Het Lichaam kan niet zonder Geest, en Geest kan niet zonder lichaam.
Het is de ratio (3d denken) dat alles in verschillende hokjes tracht te plaatsen.
Kijk maar eens naar een staafmagneet. Ons verstand zegt dat er een noordpool en een zuidpool is, maar zijn het werkelijk 2 van elkaar gescheiden hoedanigheden? Nee, breek een magneet doormidden en je hebt geen losse noord/ -en zuidpool, je krijgt dan 2 magneten met allebei weer hun eigen noord/-en zuid polen. Een ander voorbeeld: de regenboog.
Als we de kleuren van een regenboog bekijken denken we 7 verschillende kleuren te zien, maar is dat echt zo? Als we goed kijken gaat de ene kleur gradueel over in de andere. Ik weet dat ik sommigen hiermee teleurstel, maar vanuit een eenheidsvisie zullen we altijd lichamelijkheid ervaren. Geest en Lichaam zijn EEN.

Dus: geen Re-IN-Carnatie, maar Re-Carnatie

Ik weet, dat is OOK weer een zienswijze, maar voor mij persoonlijk werkt deze visie het best.

Iao Abraxas

Mek
Mek
12 jaren geleden

Als Gordon zegt dat ze een oude ziel heeft, dan is dat natuurlijk ook zo.
Hij weet er alles van als hoofd administratie van oude zielen.
Het staat allemaal geregistreerd in de universele computer van onze Here…die Gordon vervolgens mag bedienen 🙂

Red Electric Skywalk
Red Electric Skywalk
12 jaren geleden

Wijs gesproken !!!

[quote name=”Edwin”]Er is nog een andere benaderingswijze:
In plaats van reïncarnatie noem ik het re-carnatie (dus zonder”in”).
Zoals ik het leven zie, bevindt ik me niet IN mijn lichaam, maar dit lichaam (en alles wat ik om me heen zie)bevindt zich IN mij.
RE-In-Carnatie= Opnieuw IN een lichaam terugkeren.
Draai je deze zienswijze om, dan houdt het in dat het lichaam en de wereld om me heen continu IN mij terugkeert en van vorm transformeert.
Ik zei wel eens : “Alles verandert, maar Niets verdwijnt”.
Vanuit een visie dat alles EEN is, bestaat er namelijk geen onderscheid tussen Geest-Ziel-Lichaam, al die verschillen vallen dan gewoon weg,versmelten met elkaar als het ware.

Het Lichaam kan niet zonder Geest, en Geest kan niet zonder lichaam.
Het is de ratio (3d denken) dat alles in verschillende hokjes tracht te plaatsen.
Kijk maar eens naar een staafmagneet. Ons verstand zegt dat er een noordpool en een zuidpool is, maar zijn het werkelijk 2 van elkaar gescheiden hoedanigheden? Nee, breek een magneet doormidden en je hebt geen losse noord/ -en zuidpool, je krijgt dan 2 magneten met allebei weer hun eigen noord/-en zuid polen. Een ander voorbeeld: de regenboog.
Als we de kleuren van een regenboog bekijken denken we 7 verschillende kleuren te zien, maar is dat echt zo? Als we goed kijken gaat de ene kleur gradueel over in de andere. Ik weet dat ik sommigen hiermee teleurstel, maar vanuit een eenheidsvisie zullen we altijd lichamelijkheid ervaren. Geest en Lichaam zijn EEN.

Dus: geen Re-IN-Carnatie, maar Re-Carnatie

Ik weet, dat is OOK weer een zienswijze, maar voor mij persoonlijk werkt deze visie het best.

Iao Abraxas[/quote]

Harrie H. Braam
Harrie H. Braam
12 jaren geleden

Maar wat vinden jullie van de onderstaande link: http://www.youtube.com/user/nederlanderpeet

Bekijk en beluister hem goed en trek je eigen conclusie maar.

Te mooi om waar te zijn? Een liefhebbende wereld, waar al zolang door velen naar wordt verlangd, ligt ook in het verschiet, toch? Waarom kunnen er niet meer bijzonderheden juist in deze tijd plaatsvinden? Juist in deze tijd!

Carnivore
Carnivore
12 jaren geleden

[quote name=”Mikhail”]Ben ik de enige die realiseert dat Gordon hier een grapje maakt?

Niburu, het nieuws hier gaat met de dag achteruit. Ik zou graag weer eens iets willen zien over vrijmetselaars en meer realistische dingen dan reincarnatie.[/quote]

“Tweemaal geboren worden is niet verwonderlijker dan éénmaal.”
Voltaire

Carnivore
Carnivore
12 jaren geleden

Mijn zoontje van 9 kwam speciaal van achter zijn I-Pad toen hij dit hoorde, hij vroeg me terstond wie dit zong.
Met justin Bieber doet hij dat niet.

Zonder ongefundeerde conclusies te trekken; het zegt toch wel wat.

Bartman1983
Bartman1983
12 jaren geleden

wel grappig dat amira een annagram van maria is.

toeval bestaat toch niet of wel 😉

Sandra
Sandra
12 jaren geleden

[quote name=”Harrie H. Braam”]Maar wat vinden jullie van de onderstaande link: http://www.youtube.com/user/nederlanderpeet

Bekijk en beluister hem goed en trek je eigen conclusie maar.

Te mooi om waar te zijn? Een liefhebbende wereld, waar al zolang door velen naar wordt verlangd, ligt ook in het verschiet, toch? Waarom kunnen er niet meer bijzonderheden juist in deze tijd plaatsvinden? Juist in deze tijd![/quote]

Wouw wonderlijk!!!

martinswiss
martinswiss
12 jaren geleden

dit is de andere kant van het lied, wat is echt of knalharde mind-control. http://youtu.be/yzl3eIVr0WQ

Coeus
Coeus
12 jaren geleden

De titel gaat wel wat ver.

Erwin
Erwin
12 jaren geleden

Hier is een meisje uit Canada zingt alle rock classics op 9 jarige leeftijd met andere jonge familie leden.
http://www.youtube.com/watch?v=rZLMnOn_whk&feature=c4-overview-vl&list=PLD319EBA28579911B

http://www.youtube.com/watch?v=RmI6YrOrj-A&list=PLD319EBA28579911B

Tumalu
Tumalu
12 jaren geleden

Ik moet toch altijd nog steeds zo onmundig lachen hoe komisch het EGO van velen toch soms kan zijn hahahaha…. dat ze nog steeds DENKEN dat alles maar een toevalligheid is en dat ze ook niet eens begrijpen waar alle planeten, sterren, ruimte, zonnestelsels, galaxies en universa en multiversa vandaan komen…. het is er maar gewoon. Maar hoe ontstaat? Antwoord daarop. En hoe ontstaat het daaropvolgende dsn weer? Etc etc.

Een antwoord mogelijk: SPIRITUALITEIT.

Tumalu
Tumalu
12 jaren geleden

[quote name=”sander”]Wat.. kom op zeg, het niveau daalt hier met de dag. Kan niemand meer aanleg/gave voor een bepaald iets hebben? Zijn de mensen tegenwoordig zo slecht dat ze niet uit zichzelf aanleg/gave voor een bepaald iets (in dit geval zang) kunnen hebben?

Dat slaat werkelijk waar nergens op. Dit meisje kan gewoon goed zingen, punt.

”Hoe kan een 9-jarige meisje al zo mooi zingen als Callas?”
Zo werkt de wereld, je kan iets of je kan iets niet. Punt.[/quote]

En zo’n reactie is nu typisch van het EGO hahaha. Tuurlijk, de rest is allemaal fysiek gezien overeenstemmend. Ik heb dezelfde lichaamsdelen als jou als het goed is maar wat ons drijft komt vanuit energie en die verschilt per ziel. Waar wil je anders al die verschillende mensen en dieren logisch mee verklaren?

Juist! Dat kan ook helemaal niet vanuit ons EGO. Maar pas vanuit Waarheid = Liefde = Zuiverheid = Eerlijkheid.

nellan
nellan
12 jaren geleden

Cordon is impulsief hij uit zich vaak,in een reactie en ik denk niet dat hij alleen was die deze gedachten automatisch kreeg,het is toch heel bijzonder ook het gedrag van het kind….

Tumalu
Tumalu
12 jaren geleden

[quote name=”nellan”]Cordon is impulsief hij uit zich vaak,in een reactie en ik denk niet dat hij alleen was die deze gedachten automatisch kreeg,het is toch heel bijzonder ook het gedrag van het kind….[/quote]
Ja exact, nellan. Maar iedereen mag nog steeds zijn/haar eigen mening hebben/geven en wij kunnen onze energie maar beter besparen voor nuttige dingen en deze mensen allemaal in hun waarde laten voor wat zij vinden hoor.

Groetjes van Tuma.

Jan Tjoema
Jan Tjoema
11 jaren geleden

Valt het iemand op dat de naam “Amira” exact dezelfde letters (ook aantal) bevat als Maria……Grappig 😀

Back to top button
63
0
We lezen graag je reactie!x