Universum

‘Zwart gat is deur naar ander heelal’

Help ons door deze informatie met jouw kennissen op je socials te delen!

De laatste decennia hebben veel theoretisch natuurkundigen gezegd dat er meerdere universa zijn.

Uit steeds meer onderzoeken wordt duidelijk dat we deel uitmaken van het multiversum, waarin ontelbaar afzonderlijke universa bestaan.

Het is tot nu toe onduidelijk hoe alle universa met elkaar verbonden zijn. Volgens één theorie lijkt het zaadje van een universum sterk op dat van een plant. Het is een bolletje dat alle essentiële materialen bevat en in een beschermend omhulsel wordt bewaard.

Centrum

Dit is precies wat in het binnenste van een zwart gat gebeurt. Zwarte gaten zijn in feite de resten van gigantische sterren. Wanneer dergelijke sterren geen brandstof meer hebben, implodeert hun kern. In het centrum van vrijwel ieder sterrenstelsel zijn zwarte gaten gevonden, waarvan sommige meer dan miljoenen keren groter zijn dan onze zon.

Natuurkundigen als Nikodem Poplawski zeggen dat de materie in een zwart gat een punt bereikt waarop het niet verder in elkaar kan worden gedrukt. Dit ‘zaadje’ mag dan ongelooflijk klein zijn, maar weegt meer dan een miljard zonnen.

Wortel

Materie wordt op een bepaald moment niet verder ineengedrukt omdat zwarte gaten extreem snel ronddraaien, aldus Poplawski. Volgens de natuurkundige is een zwart gat een deur naar een ander universum.

Met andere woorden, als je in het zwarte gat in de Melkweg valt is het mogelijk dat je uitkomt in een ander universum. Dit universum bevindt zich niet in het onze, maar kan worden gezien als een wortel die twee bomen met elkaar delen.

Bron: Nationalgeographic.com

Vind je dit artikel goed?
Klik hieronder en deel het op je Socials!

r

een zwart gat .kan men vergelijken met de dood van een mens, het weet niet precies wat er op volgt, er zijn genoeg verhalen daarover ,maar precies weten hoe het nu zit, dat is nog niet volledig bekend ,zo is het met zwarte gaten en de dood ook , als daarachter een ander universum is .een totale andere realiteit ,de mens is universeel verbonden met alles, alles is dan mogelijk op het gebied van zwarte gaten de dood en het leven is als een zwart gat van ontdekken
het bewustzijn van de mens is universeel
en we ontdekken ons zelf daarin..

22one cL

Goed nieuws voor mensen die gezond van lichaam en geest zijn. Zou er in het volgende universum ook een planeet met een warme Middellandse Zee zijn.
Diegenen die de Aardse natuur stukmaken voor buitensporige financiële winst, zullen totdat de Zon de Aarde opslokt, waarschijnlijk reïncarneren als een toekomstige nieuwe soort kleine insecten.

Haunebu

In het derde rijk noemde men het zwarte gat de “Zwarte Zon”. Het hakenkruis is een abstracte weergave van een sterrenstelsel zoals onze melkweg.
Één van de mythes omtrent de zwarte zon is deze:
„Der unbesiegbare Kraftquell war für sie die schwarze Sonne. Unendlich strahlt ihr Licht, das menschliche Auge kann sie nicht sehen und doch ist sie da. Wie die helle Sonne des Tages nach außen hin leuchtet, so strahlt die dunkle Sonne in das Innere des Menschen hinein. Durch sie leuchtet der Gottheit Licht.”

RjSeeker

Het geheim van leven zullen we nooit weten. Ook de wetenschappers prutsen en zullen nooit de waarheid weten.
Het was ook de bedoeling dat men nooit en dan ook nooit het geheim van het leven zal ontrafelen. We hebben die macht niet en zullen die ook niet krijgen. De mens leeft en gaat dood. De rest is gewoon werk en bezigheid, ehm… mind blowing? 🙂