Eigenlijk wordt er een soort digitale gevangenis gebouwd en dat gebeurt met coronageld. Dat zei financieel journalist Arno Wellens afgelopen week bij de manifestatie van Vrouwen voor Vrijheid.
In 2020 was er ineens 800 miljard euro beschikbaar vanwege corona. Gaat dat naar verpleegkundigen? Nee, de CBDC (central bank digital currency) kwam eraan. Straks heb je een extra app op je telefoon en geen contant geld meer.
(Video verwijderd? Klik hier...)
Wie betaalt die gekkigheid?
Om gebruik te maken van digitaal geld moet je dan inloggen met je eID, je digitale identiteit. Dat is de opvolger van de QR-code die mensen in de coronacrisis hebben gebruikt.
Het World Economic Forum heeft aan premier Rutte gevraagd om in de Europese Raad te pleiten voor een digitale identiteit.
“Wie betaalt die gekkigheid?” vroeg Wellens. Het geld komt uit het coronafonds, dat nodig was voor de zorghelden. Ze hebben daar nooit geld uit gekregen. Ze kregen geen verbetering van de arbeidsvoorwaarden.
Grootste politieke leugen
Het coronafonds wordt gebruikt om de Europese digitale identiteit te bouwen, blijkt uit Europese documentatie. “Onze angst voor het virus bracht ons een digitale gevangenis.”
Ze hebben de pandemie heel handig gebruikt om iets te doen wat ze toch al van plan waren. “Ik vind dat best lelijk,” aldus Wellens.
Hij noemde het coronafonds en de noodzaak van de QR-code ‘de grootste politieke leugen van deze eeuw na de Irakoorlog’.
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






De mensen met het vaccin, daar is iets mee aan de hand
Is Epstein gewurgd? Zie hier wat er in het autopsierapport van de beruchte pedomiljardair staat
VIDEO: “We zijn het slachtoffer van een lawine aan propaganda die klakkeloos wordt overgeschreven”
In dit voormalige ziekenhuis in Den Haag komt een omvolkingscentrum (maar daar mag je het niet over hebben van de politie)
Tot wel 10.000 trucks verwacht bij parlement Canada: ‘Ik heb nog nooit zo’n enorm konvooi gezien’
“Waarheid over 9/11 betekent einde voor Verenigde Staten als wereldmacht”
Wereldvreemd D66 over extreme woningnood: er is absoluut geen probleem
Kritisch rapport over KNMI wordt al een week volkomen genegeerd door de mainstream media. Hier wordt het wel gebracht
Kijk: Meisje (16) vertelt hoe haar leven totaal verwoest is nadat ze werd verkracht door Eritrese migrant