Het Noorse geneesmiddelenagentschap heeft meegedeeld dat twee bewoners van een verzorgingstehuis enkele dagen nadat ze het coronavaccin van Pfizer en BioNTech hadden ontvangen, zijn overleden. Het agentschap voegde toe dat er een onderzoek is ingesteld naar de sterfgevallen.
“We moeten vaststellen of het vaccin de doodsoorzaak is, of dat het toeval is dat ze kort na de vaccinatie zijn overleden,” zei medisch directeur Steiner Madsen in een verklaring. Er sterven naar schatting 400 mensen per week in Noorse verzorgingstehuizen.
Bijwerkingen
Ook het Noorse Instituut voor Volksgezondheid is betrokken bij het onderzoek naar de twee sterfgevallen, schrijft RT. Bijwerkingen van het vaccin zijn over het algemeen mild en tijdelijk, hoewel in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië meerdere mensen na inenting een allergische reactie kregen.
Diverse overheidsfunctionarissen hebben zich voor de camera laten vaccineren. Vanochtend kreeg verzorgende Sanna de eerste Nederlandse vaccinatie. In Noorwegen is men op 27 december begonnen met vaccineren.
[RT]
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






Hoe ruiken aan rozemarijn goed is voor de hersenen
Bezorgde ouders bij Pauw: “Het is krankzinnig dat vaccineren de norm is in Nederland”
Was de Grote Piramide een elektriciteitscentrale?
“Mogelijke ontdekking oude Mayastad door Canadese tiener is indrukwekkend, sceptici zijn jaloers”
‘Schokkend’ aantal ouders zegt dat de griepprik hun kind ziek maakt. Bekijk de uitslag van deze peiling
‘Spook’ in Spaans gemeentehuis houdt ambtenaren in de greep
Poetin: satanisme is schadelijk en moet worden bestreden
Leven bestaat in een multiversum vol parallelle universa (video)
Er wordt een hetze gevoerd tegen homeopathische middelen. Deze arts onthult wat hierachter zit