Gezondheid

Zwarte zalf: scalpel uit de natuur onder vuur

Help mee door deze info met iedereen op je social netwerk te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

De kranten staan er vol mee. Het aantal huidkankergevallen stijgt schrikbarend. Naar verwachting zullen er in 2020 jaarlijks meer dan 70.000 bijkomen.

De afdelingen dermatologie van ziekenhuizen zijn al overbelast door de vele huidkankerpatiënten. Echt iets van deze tijd? Gaten in de ozon?

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2025/04/NFN-donatie-banner.png

Is de zon zo slecht voor je dat je er bang van wordt? Hoe was dat vroeger eigenlijk, hadden de mensen ook huidkanker? Maar waarom hoorde je daar dan niets over? Hadden ze überhaupt wel zonnecrèmes om zich te beschermen?

Velen lopen de gehele zomer rond met angst en dikke lagen zonnefilter. Bang voor huidkanker. Maar was de zon niet de grootste leverancier van vitamine D3, de antikanker-vitamine bij uitstek? Angst is een zeer slechte raadgever. Voor sommigen is het zelfs bijzonder beangstigend om naar een dokter te gaan en een diagnose te krijgen. Huidkanker is echt iets van deze tijd. In sommige kringen heerst er een soort van epidemie, als ik dat zo mag zeggen. Iedereen speurt bij elkaar of er vreemde plekjes zitten. Want ja, je zou het maar hebben. Vervolgens wordt de arts geraadpleegd die er kundig naar kijkt en diagnosticeert. De verwijzing naar de dermatoloog is snel uitgeschreven. Maar ook dán blijft het koffiedik kijken. Pas na onderzoek in het lab kan gezien worden of er werkelijk sprake is van huidkanker. Maar eerst moet ‘het’ eruit. Daarna naar huis en wachten op de uitslag; heb ik huidkanker of niet. Op het woord alleen al rust een taboe.

Wordt huidkanker wel veroorzaakt door de zon? Is dat niet het verhaal dat wij steeds als waarheid hebben aangenomen. Onderzoek en vind zelf uit wat de zon voor moois voor jou doet. Google maar eens op zonnestaren of sungazing. Geniet van de zonnestralen op een verstandige wijze en ontspan. De zon is een prachtig en waardevol cadeau voor al het leven hier op aarde.

Indianenverhaal

We gaan een paar honderd jaar terug in de tijd. Noord-Amerika wel te verstaan. We schuiven aan bij een Indianenstam. Aardse mensen met een diep zeker weten, geholpen door hun voorouders, luisterend wat de natuur hen te vertellen heeft. We zitten in een kring met voornamelijk vrouwen, de kinderen spelen om hen heen. De vrouwen spannen huiden van de juist buitgemaakte en gevilde dieren. Vol aandacht bewerken zij deze huiden. Met hun handen wrijven ze met een kruidenbrij over het leder. Het leer wordt soepel en zienderogen krijgt het een mooiere uitstraling, zo kan het beter verwerkt worden. Deze indianen weten al eeuwen dat deze kruiden werken tegen vreemde plekjes op je huid die niet vanzelf verdwijnen. Van de naam huidkanker zullen ze vast nog nooit gehoord hebben. Dat hun zwarte zalf ooit zo’n geweldig middel tegen huidkanker zou worden, wisten ze waarschijnlijk niet. Maar wij zijn hen dankbaar en maken graag gebruik van deze bijzonder genezende zalf. Ode aan de oude, krachtige kruidengeneeskunst die hier in Europa wel heel erg op de tocht staat door alle regelgeving en wetten.

In de 20e eeuw was korstvormende zwarte zalf in iedere apotheek vrij te verkrijgen en tot aan het begin van 1990 de laatste alternatieve kankerkliniek in Amerika door de FDA gesloten werd, werd de zalf met veel succes toegepast. Het argument waarmee de FDA de kankerklinieken in Amerika verbood om verder kankerpatiënten te behandelen was; de therapie was succesvol, maar de methoden verouderd. Hierna vertrokken de klinieken naar Mexico.

Wat is de zwarte zalf?

In de Amerikaanse geschiedenis van de kruidengeneeskunde zijn plantaardige zalven al meer dan 300 jaar bekend. De basis van de recepturen van de zwarte zalven zijn vrijwel gelijk aan de originele Indiaanse, maar kan hier en daar afwijken van regio tot regio en van stam tot stam. De huidige zwarte zalven die bij de behandeling van huid- en borstkanker worden ingezet, zijn nog steeds een combinatie van de oorspronkelijke Indiaanse kruiden van o.a. Sanguinaira Canadesis, Galanga en Graviola.

Sanguinaria canadensis; (Canadees Bloedkruid) groeit oorspronkelijk in Noord-Amerika. Antikanker-kruid bij uitstek. De indianen gebruikten Sanguinaria canadensis niet alleen als geneeskruid, maar ook als rode kleurstof (bloedkruid) voor hun dromenvangers. Galanga; Dit kruid werkt heel specifiek op het immuunsysteem. Zelfs in de Egyptische oudheid werd een variant gebruikt tegen maagzweren en leverontsteking. Ook in de Bijbel staat er een vermelding; de Heere gaf Mozes een recept voor een helende zalf waar dit heilige kruid in zat. Daarbij heft Galanga geestelijke boosheid en negativiteit op.

Graviola; een wel heel bijzonder kruid dat als een soort plantaardige chemo (sorry voor het woord) werkt. Speurt foute, abnormale cellen op en voert deze af. Heeft zijn sporen al verdiend bij de genezing van borstkanker en andere kankersoorten. Samen met nog een paar versterkende ingrediënten is de zwarte zalf een krachtig middel dat een geweldige strijd aangaat met kanker. Op simpele, maar zeer doelgerichte wijze diagnosticeert, verwijdert en geneest de zwarte zalf huidkanker.

Het gehele artikel van Rineke van den Berg over zwarte zalf is gratis te downloaden op Spiegelbeeld.nl

Mede naar aanleiding van het artikel in Spiegelbeeld is TROS Radar een lastercampagne begonnen tegen de auteur. Na de opnames deed de politie een inval bij Van den Berg. Haar bezittingen zijn in beslag genomen en ze werd in verzekerde bewaring gesteld. De aflevering van TROS Radar over wonderzalf wordt vanavond om 20.30 uur uitgezonden op Nederland 1.

Gerelateerd:

 

0 0 stemmen
Artikel waardering

Interessant

Vond je dit waardevol?
Deel het met vrienden op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

93 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Sheyan
Sheyan
12 jaren geleden

Tsja Radar. Eigenlijk zijn dit de programma’s die de mensen onder controle houden. Ogenschijnlijk stellen ze mistanden aan het licht en komen daardoor over als waarheidsdragers. Dan is dit hét programma om (alweer) alternatieve geneeswijzen in een kwaad daglicht te stellen en half Nederland slikt dit voor zoete koek. Ditzelfde gebeurde ook bij Kassa een tijd geleden. Ik heb me enorm geërgerd aan de presentatrice (ben haar naam kwijt) die duidelijk het gesprek stuurde naar kwakzalverij. EN DAAROM KIJK IK DUS NAUWELIJKS TV. Ik kijk sommige programma’s, als ik door sites getipt wordt, wel terug op mijn pc, maar dat is sporadisch.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

Ik heb tegenwoordig een vuistregel:
Voor alle producten die door de huidige aanbieders (het systeem) worden aangeprezen als GOED moeten we echt uitkijken; alle producten die worden aangeraden als SLECHT zijn vaak goed voor ons lichaam. Zo ook wat door het systeem beticht wordt als ‘kwakzalverij’. Kruiden en oude kennis is SLECHT voor ons zegt het systeem, voor mij is het dus GOED. Roomboter is SLECHT voor ons, nee het is GOED. In margarine zit medicatie en afval verwerkt. Light-producten zijn GOED voor ons volgens het systeem, nee ze zijn SLECHT. Mensen worden hier dik van, het is trouwens mierezuur. E-Stoffen kunnen geen kwaad want het is door EU goedgekeurd, dus GOED. Nee, ze zijn super schadelijk voor ons, dus SLECHT. Chemo en bestraling is de enige oplossing voor een nare ziekte zeggen zij (dus GOED), nee er is veel meer (dus het is gewoon SLECHT). Gewoon de uitspraken omdraaien en dan eens Googlen naar de bevindingen. Verrassend hoor! Groet, S.

Alienoutmatter
Alienoutmatter
12 jaren geleden

Nee gewoon onze wetenschappers die honderden Atoomproeven hebben gedaan zoals De Russen Amerikanen, Fransen, canadezen, chinezen en dan al de ongelukken in engeland rusland en nu nog steeds open en spuwend meer dan 5000keer sterker dan kiev fukushima. en de media die hoor je niet is er iemand die enig idee heeft hoeveel keer de wereld onder tussen al vernietigd is. ergens in de jaren zetig hebben de amerikanen zelfs geprobeerd onze ionosfeer op teblazen met atoombommen!! want dan zouden ze zogenaamd niet de 4 minuten het contact verliezen als de raket/modules heen en of terug keren door de dampkring dus lieten ze maar wat bommen hoog in de atmosfeer exploderen maar dat weet niemand blijkbaar meer

garriet60
garriet60
12 jaren geleden

tsja ?? dan moet je dus ook al niet meer bij kassa zijn he want dit zijn veraders purzang .wanneer gaan die ogen nou eens open van de NEDERLANDSE burger !!

Astrid
Astrid
12 jaren geleden

In 2005 werd bij mij huidkanker geconstateerd, een melanoom.Ik geloof absoluut in deze zalf, maar er is nog meer. Ik adviseer te gaan googlen naar vitamine B17 of laetrile, of http://www.aworldwithoutcancer.org.uk de site waar over de onderzoeken en ervaringen hiermee wordt geschreven. Het zit in abrikozenpitten en kost bijna niets, let op….wel de bittere. De farmaceutische industrie probeert ons voor te houden dat het giftig is. Nou, ikzelf heb een half jaar lang 60 abrikozenpitten per dag geslikt en nu nog steeds 15. Dit doe ik sinds 2005 en het gaat meer dan goed met me. Waarom probeert men ons angst aan te jagen hiervoor? Nou, de reden is puur commerciëel. Men verkoopt ons liever puur gif uit pure winstbejach.

Erik
Erik
12 jaren geleden

Zojuist de uitzending gezien. Ik kijk zelden TV en wist ook niet dat TROS Radar een verklikprogramma is. Wat een opgezette enge toestand. De meneer van het OM zegt dat mevr v.d. Berg maximaal 15 jaar gevangenisstraf kan krijgen voor het mogelijk opzettelijk toebrengen van lichamelijk letsel. Zou dat ook gelden voor artsen die willens en wetens mensen de dood in jagen met hun fijne chemo behandelingen die ze voor zichzelf en hun familie vooral uitsluiten omdat ze weten dat het dodelijk is??

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

Toch even gekeken naar Tros Radar.
Een grote duistere kliek is het: media, farmaceuten en overheid. Dankjewel Rineke dat je je nek uitsteekt voor de mensheid x Laten we allemaal licht en energie naar haar toesturen in deze moeilijke tijd.

pacito
pacito
12 jaren geleden

Lekker zelf gaan knoeien, beslist doen. De meeste huidkanker kan eenvoudig en vlot door HA of dermatoloog worden verwijderd. Dan is het al genezen in de tijd dat u met deze zalf nog steeds een etterende wond hebt. Veel succes.

E
E
12 jaren geleden

En dan nog niet eens gebruikers erover aan het woord laten!! Sjonge jonge, testen in een lab, ok, maar vrijwillige proefpersonen? Raar en eenzijdig verhaal! Er zullen vast mensen zijn die trappelen om hun verhaal te doen, positief of negatief, dus waar waren die mensen? Hoe kan een natuurlijk kruidenmiddel schadelijk voor je huid zijn zeg! Kun je er net zo goed zwavelzuur op doen, pardon, die vrouw was niet wijs!

agnes
agnes
12 jaren geleden

Zijn er ook mensen die goede ervaringen hebben met deze zalf? zou wel goed zijn om die ook op deze site te zetten, lieve groet…

magdalena
magdalena
12 jaren geleden

Het word je als alternatief genezer niet gemakkelijk gemaakt door de overheid.
Sinds 2010 ben je verplichr om een opleiding hbo reguliere geneeskunst te volgen op eigen kosten.Het argument is dat je anders niet kunt communiceren met de reguliere arts ,maar de reguliere arts weet niet waar ik het over heb als ik natuurlijke bestand delen aandraag en wat deze als werking hebben.Dus hoe krom kan het zijn ,de overheid moet het samen werken stimuleren dan kom je tot iets.

amber
amber
12 jaren geleden

ja en we slikken maar en slikken maar zij kauwen voor en wij slikken

mr
mr
12 jaren geleden

Ik heb de radar uitzending net gezien en me er rot aan geërgerd. Zeer ongenuanceerd en gekleurd. De pharmaceutische industrie wrijft in zijn handjes bij zo’n uitzending. Wat NIET wordt verteld is dat reguliere methoden, zoals het wegbranden met stikstof, minstens zo schadelijk is voor huidcellen en ook het zogenaamde onderzoek dat op TV werd getoond, kwam als nep over. Nergens in de uitzending werd uit de doeken gedaan wat er in zwarte zalf is en hoe de bestanddelen werken. Dit onderzoek is dus fake!
Daarbij is het tonen van de arrestatie van mevrouw Van den Berg op TV een openlijke karaktermoord op haar en mag ze van me een rechtsprocedure wegens smaad zo beginnen tegen Radar. Dit gaat echt te ver en heeft niets meer te maken met neutrale berichtgeving. Het lijkt wel of men een voorbeeld wil stellen voor andere alternatieve genezers, een soort heksenjacht dus, zonder deugdelijke onderbouwing of onderzoek. Wie sponsort Radar trouwens?

Monique
Monique
12 jaren geleden

Wel opvallend dat zij in de uitzending van radar zichzelf tegensprak. Voor mij voelt dat niet transparant en zuiver, had het graag anders gevoeld want ik ben voorstander van alternatieve geneeswijze.

Martin
Martin
12 jaren geleden

wat een ontzettend slecht en waardeloos programma is dat ‘radar’, zeg! waarom horen we geen mensen die vertellen hoe vreselijk verwond ze zijn door het gebruik van zwarte zalf? en waar is het onderzoek dat gewoon zwarte zalf met kankercellen in aanraking brengt in een petri-schaaltje? en als vergelijking ook met ‘gezonde’ cellen en zwarte zalf? dan moet je OF verschil zien en in dat geval conclusies trekken, OF je ziet geen verschil waarna je zou kunnen zeggen dat het inderdaad niet werkt….

RAKKER
RAKKER
12 jaren geleden

Hier kon de overheid bewijzen aan het volk dat ze er is om ons te beschermen, en tevens beschermd ze de markt van de farma industrie en de overtuigingen van de medische wereld. Het gaat niet om resultaat maar om regels! Het gaat niet om natuurlijk helen maar om medische behandeling!

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”pacito”]Lekker zelf gaan knoeien, beslist doen. De meeste huidkanker kan eenvoudig en vlot door HA of dermatoloog worden verwijderd. Dan is het al genezen in de tijd dat u met deze zalf nog steeds een etterende wond hebt. Veel succes.[/quote]
Hoe weet je dat? Waar wordt dat onderbouwd?

dymph
dymph
12 jaren geleden

[quote name=”pacito”]Lekker zelf gaan knoeien, beslist doen. De meeste huidkanker kan eenvoudig en vlot door HA of dermatoloog worden verwijderd. Dan is het al genezen in de tijd dat u met deze zalf nog steeds een etterende wond hebt. Veel succes.[/quote]
KLets geen onzin mijn schoonvader leef niet meer en zijn huidkanker was “verwijdert”. Ja hij is gestorven aan kanker.

question
question
12 jaren geleden

Zijn hier uberhaupt mensen die ervaringen hebben met deze middeltjes c.q. schoensmeer? Of is het gewoon suggestief met de kudde meepraten en alles gewoon aannemen omdat het non-farmaceutisch is, DUS dan maar heilig moet zijn?

Ook in het spirituele of alternatieve wereldje zitten galdde alen hoor. 😉

Want voor dat podje chemische kruiden mag je wel vrolijk 70-75 euro neertellen 😉

J.J.
J.J.
12 jaren geleden

Wat ben ik blij met de reacties hierop, gelukkig zijn er ook genoeg mensen die wel wakker zijn. Wat een verselijk programma Radar. Denken ze nou echt dat ik dat eenzijdige verhaal geloof. En dat we nog steeds ja,nee, en amen zeggen tegen de wetenschap.Nee chemo in je lijf die nog zieker maakt, ze willen de mens ook ziek en dom houden. Helaas zullen er ook genoeg zijn die dit wel geloven.

Stedddy
Stedddy
12 jaren geleden

@dymph
zeer vervelend dat uw schoonvader is overleden.
maar dat is geen onzin wat pacito verteld.
Het is werkelijk zo dat de MEESTE huidkanker makkelijk genezen kan worden.
er wordt dus niet gezegd ALLEN soorten huidkanker

@Mevrouw S, lees pubmed.com. genoeg publicaties
als je kritisch wilt zijn, zorg dan dat je een autodidact bent

TOBYI OR NOTTING
TOBYI OR NOTTING
12 jaren geleden

Het is niet de zwartezalf of de abrikozenpit, enz. Die genezen.
Maar je bent het zelf die de genezing inzet, met behulp van, het gebruik van een medium of het hulpmiddel.
Laat je dit over aan een farma specialist zal hij beginnen met pil A en door gaan tot je een ons weegt, jij laat de genezing ahw aan hem over.
Neem eigen verandwoording en laat het niet aan een ander over.
Rineke vd Berg is een oprecht mens maar geld speeld overal een rol, en als je er aan geroken heb is het moeilijk in de matrix “jezelf” te blijven. Uit medeleven geeft zij goedetips om de matrix te ontlopen maar dat kan ook tegen je gebruikt worden, dit is mi door uitlokking verkregen.
Dit progamma laat nu duidelijk zien wie de opdrachtgevers of sponzoren zijn.
Maar dat gevoel had ik al eerder.

Ervaar.met.je.hart…

Stedddy
Stedddy
12 jaren geleden

Het gebrek aan alternatieve geneeskunde is echter meestal het gebrek aan kritisch onderzoek.
Ook uit onderzoeken binnen de reguliere geneeskunde blijkt dat een medicijn simpelgezegd niet altijd 100% werkt, sterker nog, vaker een veel lager percentage.
Dat is bekend binnen de wetenschap, wellicht niet binnen de samenleving.

Stedddy
Stedddy
12 jaren geleden

vervolg

Kritisch zijn op de alternatieve geneeskunde doet men op deze site te weinig. Als men zo sceptisch is over de huidige geneeskunde, waar zijn dan de kritisch onderzoekende vragen hier?
In het voorbeeld van de zwarte zalf. De succevolle behandelingen.. zijn dat eigenlijk wel bewezen kankers? Is aangetoond dat er maligne/kanker cellen aanwezig zijn?
En uiteindelijk geeft de dame in kwestie toe dat er toch ook negatieve resultaten zijn.
Het valt me op hoe weinig eigen kritiek en controle er is binnen de alternatieve geneeskunde omtrent dit onderwerp ten op zichte van de reguliere geneeskunde.
Er is zeker een rol voor nieuwe geneeswijzen, mits kritisch benaderd

Jero
Jero
12 jaren geleden

Ik denk niet dat de farmaceuten wakker liggen van een handje vol mensen die zulke producten gebruiken. Daarbij is het niet duidelijk wat in de zwarte zalf zit het gaat natuurlijk niet alleen om de kruiden die er in zitten. het is niet zo dat je wat kruiden plat stampt en in een tube of potje propt, zo werkt dat natuurlijk niet. Maar zo te lezen denken er velen dat het wel zo werkt. Er is ook nog zoiets als bindmiddelen en bewerkingen om een bepaalde massa, kleur of substantie te verkrijgen. Zulke bewerkingen kunnen gepaard gaan met petrochemische stoffen die weer slecht zijn voor de huid wat irritatie of andere klachten kunnen veroorzaken.

mb
mb
12 jaren geleden

Het beste ‘medicijn’ … een shirt en een pet. Uit doen vroeger en later op de dag , aan op ’t heetst van de dag. Je huid went langzaam aan de zon en maakt pigment aan. En klaar ben je.

Netty
Netty
12 jaren geleden

Als je ernstig ziek bent wil je geholpen worden om beter te worden.Of dat de reguliere geneeskunde is of de homeopathie,dat is een keuze van jezelf!
In Nederland heb je eigenlijk niet die vrijheid,als je een alternatieve behandeling wil
Wanneer worden de artsen opgepakt die zware giftige chemo kuren voorschrijven? En je vertellen dat dat goed voor je zou zijn?Omdat er geldelijk gewin is en de pharmaceutische industrie hier veel geld aan verdient!Het gaat er niet om of je beter wordt,maar om de omzet! Als Radar onafhankelijk is ,maak dan ook een reportage over mensen die een chemo kuur ondergaan en de gevolgen daarvan,en vertel dan ook hoe giftig dit is en wat het kost!Vergeet niet een arrestatie team mee te nemen!!!

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”question”]Zijn hier uberhaupt mensen die ervaringen hebben met deze middeltjes c.q. schoensmeer? Of is het gewoon suggestief met de kudde meepraten en alles gewoon aannemen omdat het non-farmaceutisch is, DUS dan maar heilig moet zijn?
Ook in het spirituele of alternatieve wereldje zitten galdde alen hoor. 😉

Want voor dat podje chemische kruiden mag je wel vrolijk 70-75 euro neertellen ;)[/quote]
Het laatste heb je gelijk in, maar kruiden hebben zich al 2000 jaar bewezen. Echte uitvinden voor deze ziekte krijgen geen kans, dat krijgen we allemaal wel door nu in 2012. Qua prijs vind ik 70-75 euro wel meevallen. Voor de CHEMO van mijn vader waren we Euro 2000-2500 per keer kwijt. En trouwens aan die CHEMO is ijn vadertje inmiddels overleden 🙁

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Stedddy”]@dymph
zeer vervelend dat uw schoonvader is overleden.
maar dat is geen onzin wat pacito verteld.
Het is werkelijk zo dat de MEESTE huidkanker makkelijk genezen kan worden.
er wordt dus niet gezegd ALLEN soorten huidkanker

@Mevrouw S, lees pubmed.com. genoeg publicaties
als je kritisch wilt zijn, zorg dan dat je een autodidact bent[/quote]
Volgens mij is dit de site van de USA government toch? Waarbij FDA ook weer een grote vinger in de pap heeft? Kritisch kan ik alleen maar zijn als het onafhakelijke organisaties betreft. Nah laat maar, ga mijn gevoel wel achterna.

Pacito
Pacito
12 jaren geleden

Wat een ontstellend gebrek aan kennis wordt in de reacties tentoongespreid. Ten eerste gaat het over huidkanker. 80% van de huidkankers kan niet uitzaaien en daar is van chemotherapie geen sprake. De rest kan wel uitzaaien, maar heeft dat op het moment van behandeling voor het overgrote deel nog niet gedaan. Van het totaal is minder dan 2% uitgezaaid.
Dus voor 98% van de huidkanker is vlotte behandeling mogelijk. Het is wel zaak zeker te weten dat een huidafwijking kanker is of gewoon een goedaardige afwijking.
Maar het 100% afwijzen van de reguliere geneeskunde en het blind aanvaarden van het verhaal van een dame die er de ballen verstand van heeft doet mij ernstig twijfelen aan de geestelijke gezondheid van de reageerders.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Pacito”]Wat een ontstellend gebrek aan kennis wordt in de reacties tentoongespreid. Ten eerste gaat het over huidkanker. 80% van de huidkankers kan niet uitzaaien en daar is van chemotherapie geen sprake. De rest kan wel uitzaaien, maar heeft dat op het moment van behandeling voor het overgrote deel nog niet gedaan. Van het totaal is minder dan 2% uitgezaaid.
Dus voor 98% van de huidkanker is vlotte behandeling mogelijk. Het is wel zaak zeker te weten dat een huidafwijking kanker is of gewoon een goedaardige afwijking.
Maar het 100% afwijzen van de reguliere geneeskunde en het blind aanvaarden van het verhaal van een dame die er de ballen verstand van heeft doet mij ernstig twijfelen aan de geestelijke gezondheid van de reageerders.[/quote]
Oh ja … nu wordt ook nog de geestelijk gezondheid van de reageerders er bij betrokken. Voor welke farmaceutisch bedrijf werk jij?

Netty
Netty
12 jaren geleden

@Pacito,mensen die hier reageren proberen te nuanceren,dat u daar bij twijfeld aan de geestelijke gezondheid van de mensen die hier reageren zegt iets over uw gedachten gang!
Het blind achter de reguliere medici aan lopen ,heeft al vaker geleid tot ellende,maar dat mag niet gezegd worden.Waarschijnlijk werkt u zelf in de medische industrie en verdient hier over de ruggen van zieke mensen veel geld aan!
u twijfeld aan alle reageerders die een andere mening hebben,dat mag,maar ik adviseer u als er een spiegel in de buurt is kijk er eens in !

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Jero”]Ik denk niet dat de farmaceuten wakker liggen van een handje vol mensen die zulke producten gebruiken. Daarbij is het niet duidelijk wat in de zwarte zalf zit het gaat natuurlijk niet alleen om de kruiden die er in zitten. het is niet zo dat je wat kruiden plat stampt en in een tube of potje propt, zo werkt dat natuurlijk niet. Maar zo te lezen denken er velen dat het wel zo werkt. Er is ook nog zoiets als bindmiddelen en bewerkingen om een bepaalde massa, kleur of substantie te verkrijgen. Zulke bewerkingen kunnen gepaard gaan met petrochemische stoffen die weer slecht zijn voor de huid wat irritatie of andere klachten kunnen veroorzaken.[/quote]
De farmaceuten maken zich wel druk om een handje mensen. Dit blijkt wel hoe ze dit tentoonstellen op TV. Wakker wordende mensen zijn niet gunstig voor de portemonnee van de farmacie.

Catharina R
Catharina R
12 jaren geleden

is meestal als het spul goed werkt , kijk maar eens naar smeerwortel dan gaat het 9 van de 10 uit de handel of je mag het niet innemen maar alleen smeren .dit zal weer maar eens een wondermiddeltje zijn en dat maken ze altijd zwart .

John van Dokkumburg
John van Dokkumburg
12 jaren geleden

Volstrekt een waardeloos onderzoek . Conclusies van zgn deskundigen omdat ze het middel niet kennen worden desondanks toch voor harde feiten aangehouden, daarnaast lopen zij doodgewoon langs de succes resultaten heen en tevens product vergelijkingen oproepen die nooit met het middel kunnen en mogen worden vergeleken.

Verder zijn de conclusies van tros radar helemaal uit de context van haar verhaal getrokken met name aan het eind van de reportage. Juridisch heb ik er dan ook totaal geen moeite met de conclusies van de deskundigen om hun vooringenomenheid te ontkrachten. Wat hier vooraf al onjuist dus niet klopt is zijn hun desinteresses en arrogantie.

King of Light
King of Light
12 jaren geleden

Hoe duidelijk blijkt nu, dat de reguliere media, overheid en zorg betrokken zijn bij de pharmaceutische megafraude. Precies zoals in reactie 27 van Netty wordt gesteld is het. HET DRAAIT OM GELD.

John van Dokkumburg
John van Dokkumburg
12 jaren geleden

Als u zelf zwarte zalf wilt gaan maken zijn er 4 ingredienten nodig die in dit You Tube filmpje tot zalf verwerkt worden .

Sanguinaira Canadesis (Canadees Bloedkruid) – Galangal – Chaparral en Graviola

http://www.youtube.com/watch?v=MLF2SaVaCXU&feature=related

Opletten dat dit geen doktertje spelen is dus wees voorzichtig .

Pacito
Pacito
12 jaren geleden

Verreweg de meeste huidkankers worden operatief verwijderd, daar verdient de big farma geen stuiver aan.
Wat betreft de nuancering, juist het gebrek daaraan doet mij het ergste vrezen. Maar ik zie het alweer, als je iets inhoudelijks vermelt wordt je direct in een hoek gezet en verdacht gemaakt.

tomaat
tomaat
12 jaren geleden

[quote name=”Jero”]Ik denk niet dat de farmaceuten wakker liggen van een handje vol mensen die zulke producten gebruiken. Daarbij is het niet duidelijk wat in de zwarte zalf zit het gaat natuurlijk niet alleen om de kruiden die er in zitten. het is niet zo dat je wat kruiden plat stampt en in een tube of potje propt, zo werkt dat natuurlijk niet. Maar zo te lezen denken er velen dat het wel zo werkt. Er is ook nog zoiets als bindmiddelen en bewerkingen om een bepaalde massa, kleur of substantie te verkrijgen. Zulke bewerkingen kunnen gepaard gaan met petrochemische stoffen die weer slecht zijn voor de huid wat irritatie of andere klachten kunnen veroorzaken.[/quote]
ieders mag een mening zeggen weet je dat men hier door leert . waarom schrijf je zo iets ?

Catharina R
Catharina R
12 jaren geleden

[quote name=”John van Dokkumburg”]Als u zelf zwarte zalf wilt gaan maken zijn er 4 ingredienten nodig die in dit You Tube filmpje tot zalf verwerkt worden .

Sanguinaira Canadesis (Canadees Bloedkruid) – Galangal – Chaparral en Graviola

http://www.youtube.com/watch?v=MLF2SaVaCXU&feature=related

Opletten dat dit geen doktertje spelen is dus wees voorzichtig .[/quote]
thx voor de tip

Catharina R
Catharina R
12 jaren geleden

zal ik het anders zeggen de mensen die reageren zijn pracht mensen zij doen moeiten om de wereld te veranderen en willen hier van leren en als je niet reageer kun je niets vragen en blijf je dom .ik vind een mening geven is oky , maar niet kwetsten daar heeft niemand wat aan het is dat er vragen word gesteld dat mensen slimmer worden op school doe wij dit toch ook als men daar ook niet mag vragen klopt het gewoon niet …leren is vragen stellen

Hunting Wolf
Hunting Wolf
12 jaren geleden

De zwarte zalf werd gebruikt voor het looien van leer, en heeft niets met geneeskrachtige kruiden van doen.Ik moet er dus niets van hebben en zeker niet tegen huidkanker.Maar ja er zijn altijd mensen die geld willen verdienen aan het leed van de ander.Mooi blij dat na de uitzending dit mens is opgepakt,en zeker als je schoensmeer loopt te verkopen als medicijn.En dan zegt ze ook nog dat de indianen dit gebruikten tegen huidaandoeningen.Wat heeft dit mens een plaat voor haar hoofd.Ik noem haar gewoon LEUGENAAR>>>

King of Light
King of Light
12 jaren geleden

[quote name=”Pacito”]Verreweg de meeste huidkankers worden operatief verwijderd, daar verdient de big farma geen stuiver aan.
Wat betreft de nuancering, juist het gebrek daaraan doet mij het ergste vrezen. Maar ik zie het alweer, als je iets inhoudelijks vermelt wordt je direct in een hoek gezet en verdacht gemaakt.[/quote]

Als ik mij niet vergis heeft vorig jaar Niburu al laten weten dat zonnebrandcreme’s juist huidkanker veroorzaken door de troep die er in zit. Dit artikel kwam dacht ik van Naturalnews.

Netty
Netty
12 jaren geleden

@Pacito u zet zelf mensen in een hoek door te zeggen dat de je twijfelt aan de geestelijke vermogens van de mensen die hier reageren.En dat de meesten van ons de ballen verstand hebben van kanker is een opmerking die kant nog wal raakt!Mijn ouders,schoonouders,vele familie leden zijn overleden aan deze afschuwelijke ziekte!Ik ben daar door zeker geen expert op dit gebied maar wel zeer betrokken en heb de ellende gezien van de grote zakken en pillen met gif die niet geholpen hebben!Als je dan gaat kijken wat de alternatieven zijn(en die zijn er)dan vallen de mensen die het meest verdienen aan deze zooi over je heen.Mensen zijn gelukkig wakker geworden en laten zich niet meer volstoppen met middelen die giftig zijn!Mensen willen zelf actie ondernemen en laten zich beter informeren.Dat is jammer voor de pharmaceutische industrie die graag zoveel mogelijk van hun medicijnen willen verkopen!

Hunting Wolf
Hunting Wolf
12 jaren geleden
Jack
Jack
12 jaren geleden

Dit eventuele slechte of goede produkt kunnen wij dan tog ook testen,een goede gelegenheid om zelf een filmpje te maken,er zijn vast mensen die achter dit produkt staan en willen aantonen dat het produkt werkt,en niet schadelijk is mits goed gebruikt, als het een bijtende substantie is bijt het elke huid weg met of zonder kanker,dan hebben we ook mensen nodig die weten dat ze huid kanker hebben, en die willen testen of het bij hun wel een reaktie geeft ,dit natuurlijk onder controlle van een echte arts,simpel tog ,! Wanneer gaan we dit doen of zeuren we alleen weer alleen en doen weer eens niks ,

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

reaktie op @45 Hunting Wolf
Waarom vermeldt het AD niet al die arme mensen, waaronder vele kinderen die VANDAAG onnodig door de CHEMO zijn OMGEKOMEN dan? Terwijl ze weten wat voor zooi dit is. Geen 100 mensen, maar miljoenen per jaar sterven onnodig over de hele wereld aan hun CHEMISCHE MIDDELEN. Dit zet de steeds meer wakker wordende mensen aan het denken. Het gaat niet om dit zalfje alleen en of het niet of wel zou werken. De mensheid moet zeker niet zelfstandig gaan denken en zoeken, dan worden de duistere Big Pharma figuren bang! Dit kost ze geld. Ze grijpen alles aan (media, overheid en gaan zelfs direct via artsen die eigenlijk gekozen hebben om de mensheid te helpen). Ze zijn nu te ver te gaan. Ze worden doorzichtig en onvoorzichtig. Nu zeg ik: LEUGENAAR! Maar wel tegen deze krant.

John van Dokkumburg
John van Dokkumburg
12 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]En vandaag meld het AD?? http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3310866/2012/09/04/Brandwonden-door-creme-kwakzalver-Rineke-van-den-B.dhtml Succes he, voor wie het zelf wil proberen.[/quote]

Kanker kan natuurlijk het hele weefsel al hebben invreten en dan is het verstandiger om het operatief te laten weghalen dan een dun deel van je gezicht te zien aanvreten , desalniet temin het zegt niets over het middel als zijnde blijvend schadelijk voor het gezonde vlees. Onder toezicht en niet in het verdom hoekje , hadden deze situaties niet nodig hoeven zijn … maw, wanneer worden de zgn deskundigen eens volwassen tav bewijsbaar werkende middelen .

Dit item word dmv de media benaderd door ongeinteresserde sensatie makers.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Jack”]Dit eventuele slechte of goede produkt kunnen wij dan tog ook testen,een goede gelegenheid om zelf een filmpje te maken,er zijn vast mensen die achter dit produkt staan en willen aantonen dat het produkt werkt,en niet schadelijk is mits goed gebruikt, als het een bijtende substantie is bijt het elke huid weg met of zonder kanker,dan hebben we ook mensen nodig die weten dat ze huid kanker hebben, en die willen testen of het bij hun wel een reaktie geeft ,dit natuurlijk onder controlle van een echte arts,simpel tog ,! Wanneer gaan we dit doen of zeuren we alleen weer alleen en doen weer eens niks ,[/quote]
Ik durf het zo aan hoor. Ik durf mijn huid er mee in te smeren, al heb ik niets (gelukkig). Het probleem is dat er waarschijnlijk geen arts of onderzoeker durft mee te werken aan dit project. Hoe vaak zijn ze al niet hun licentie kwijtgeraakt als ze maar afwijken van het reguliere.

Sheyan
Sheyan
12 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]En vandaag meld het AD?? http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3310866/2012/09/04/Brandwonden-door-creme-kwakzalver-Rineke-van-den-B.dhtml Succes he, voor wie het zelf wil proberen.[/quote]

Ook dit garandeert mij niet of het wel of niet werkt en of het wel of niet gevaarlijk is. Ik ben niet meer zo geneigd de media zondermeer te geloven omdat steeds weer opnieuw blijkt dat er belangen in het spel zijn. Niet ONS belang maar macht en financiele belangen. Ik heb het ermee gehad. Kijk wat er gebeurt met dit voorval, hoe breed uitgemeten dit in de media verschijnt en misschien komt er nog veel meer. Een arts (ik zeg dus één arts) die prutst en met een “kegel” een operatie uitvoert met fatale gevolgen krijgt zo veel aandacht niet. Kortom het is erg opvallend dat alternatieve geneeswijzen en vooral natuurlijk de missers enorme aandacht krijgen om maar in onze hersenen te proppen dat we dat niet moeten doen. Jammer want samen kunnen we meer.

SARA
SARA
12 jaren geleden

Ik kreeg huidkanker door t gebruik van een creme die ik moest gebruiken van de huidartsen in t MCA in Alkmaar, toen men de plek verwijderde zei de behandelend arts dat ie op de hoogte was van de gevaren maar er NIETS over mocht zeggen naar de patienten toe, sterker nog hij zei letterlijk vertel iedereen maar wat er is gebeurd ik mag t niet jij wel!!

Sheyan
Sheyan
12 jaren geleden

[quote name=”SARA”]Ik kreeg huidkanker door t gebruik van een creme die ik moest gebruiken van de huidartsen in t MCA in Alkmaar, toen men de plek verwijderde zei de behandelend arts dat ie op de hoogte was van de gevaren maar er NIETS over mocht zeggen naar de patienten toe, sterker nog hij zei letterlijk vertel iedereen maar wat er is gebeurd ik mag t niet jij wel!![/quote]
Dat is toch schokkend?!? Niet dan? Zullen we eens kijken of we dat misschien in het programma Kassa of Radar kunnen krijgen? Denk niet dat dit gaat lukken.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Sheyan”][quote name=”SARA”]Ik kreeg huidkanker door t gebruik van een creme die ik moest gebruiken van de huidartsen in t MCA in Alkmaar, toen men de plek verwijderde zei de behandelend arts dat ie op de hoogte was van de gevaren maar er NIETS over mocht zeggen naar de patienten toe, sterker nog hij zei letterlijk vertel iedereen maar wat er is gebeurd ik mag t niet jij wel!![/quote]
Dat is toch schokkend?!? Niet dan? Zullen we eens kijken of we dat misschien in het programma Kassa of Radar kunnen krijgen? Denk niet dat dit gaat lukken.[/quote]
Zeker schokkend! Daarom is het goed dat wij als mens stevig in ons schoenen gaan en blijven staan. Kennis delen en ons niet laten afschrikken, blijven denken en liefdevol naar elkaar reageren. Verdeel en heers is hun sterke kant. Elkaar helpen, ondersteunen, informeren en op ons lichaam vertrouwen is onze sterke kant.

Pacito
Pacito
12 jaren geleden

[quote name=”SARA”]Ik kreeg huidkanker door t gebruik van een creme die ik moest gebruiken van de huidartsen in t MCA in Alkmaar, toen men de plek verwijderde zei de behandelend arts dat ie op de hoogte was van de gevaren maar er NIETS over mocht zeggen naar de patienten toe, sterker nog hij zei letterlijk vertel iedereen maar wat er is gebeurd ik mag t niet jij wel!![/quote]
Hoe heette die creme?

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Pacito”][quote name=”SARA”]Ik kreeg huidkanker door t gebruik van een creme die ik moest gebruiken van de huidartsen in t MCA in Alkmaar, toen men de plek verwijderde zei de behandelend arts dat ie op de hoogte was van de gevaren maar er NIETS over mocht zeggen naar de patienten toe, sterker nog hij zei letterlijk vertel iedereen maar wat er is gebeurd ik mag t niet jij wel!![/quote]
Hoe heette die creme?[/quote]
Het gaat toch niet om de creme, maar het voorval, het groter verband.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

Trouwens wat ik vergeet te zeggen. De meeste zonnebrandolie/crèmes zijn ook kankerverwekkend, maar dat wisten we natuurlijk al. Komen de fabrikanten zomaar mee weg!!!

Abel
Abel
12 jaren geleden

Over de kwaliteit van de middelen van mevrouw Van den Berg kan ik niet oordelen.

Wel gaat het medisch establishment indien nodig over lijken om haar eigen hachje te redden. Aangezien de politie en de medische sector worden gesponsord door de banken moge duidelijk zijn naar wie zij hun oren zullen laten hangen.

tomaat
tomaat
12 jaren geleden

Jero sorry ik bedoelde Pacito sorry voor het ongemak

Knuffelt
Knuffelt
12 jaren geleden

Uit onderzoek(Google maar eens), blijkt iets geheel anders…door gebruik van Zonnecremes met een hoge beschermings factor, die “schijnbaar” tegen huidkanker/ verbranding moeten beschermen, is het schokkende dat JUIST de huid zomers volsmeren met deze zg. beschermende hoge factoren, de aanmaak van Vitamine D remt! De konsekwentie is ,mede , doordat de huid niet meer voldoende vitamine D aanmaakt(ook voor de winter reserve ) de meest belangrijke factor, die JUIST beschermt tegen huidkanker vitamine D , JUIST het huidkanker risico mede dus dramatisch verhoogd.

Marketing zonne protecting producten misleid dus.. het Omgekeerde effect dan men ons doet geloven!

Rick
Rick
12 jaren geleden

Die zwarte zalf is volgens politie en medische sector een gevaar voor de volksgezondheid en daarom word die ene mevrouw vervolgd.
Waarom alleen zij? Waarom worden niet alle winkeliers die sigaretten verkopen dan vervolgd? Ze zetten nota bene op het pakje dat het gevaarlijk is voor de volksgezondheid.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Knuffelt”]Uit onderzoek(Google maar eens), blijkt iets geheel anders…door gebruik van Zonnecremes met een hoge beschermings factor, die “schijnbaar” tegen huidkanker/ verbranding moeten beschermen, is het schokkende dat JUIST de huid zomers volsmeren met deze zg. beschermende hoge factoren, de aanmaak van Vitamine D remt! De konsekwentie is ,mede , doordat de huid niet meer voldoende vitamine D aanmaakt(ook voor de winter reserve ) de meest belangrijke factor, die JUIST beschermt tegen huidkanker vitamine D , JUIST het huidkanker risico mede dus dramatisch verhoogd.

Marketing zonne protecting producten misleid dus.. het Omgekeerde effect dan men ons doet geloven![/quote]
Goed gezien! Zie ook mij stelling op #2. Alles wat goed wordt aangeprezen is slecht en alles wat als slecht wordt betiteld is goed qua producten.

Robijn
Robijn
12 jaren geleden

Het gaat om een combinatie van dingen. Als je die zalf gebruikt en daarnaast ook heel veel alcohol drinkt, dan zal het waarschijnlijk niet werken, in tegendeel.

SARA
SARA
12 jaren geleden

Ik moest een hoge beschermingsfactor gebruiken die me door de huidarts werd aanbevolen vanwege een plek die weggehaald werd achter mijn oor en mocht ook niet meer de zon in.
Dit advies heb ik opgevolgd en ik heb t geweten, na een jaar waren drie kleine moedervlekjes in mijn gezicht uitgegroeid tot bulten die er uitgelepeld moesten worden.
De arts bekende dat dit feit inmiddels bekend was geworden onder de collega’s.
Er is inmiddels een huidarts die hier een boek over heeft geschreven en adviseert o.a.deze troep ook niet te gebruiken, een aanrader voor iedereen die wil echt wil weten wat hier speelt. Als je weet wat er in deze creme’s wordt verwerkt hoef je ook niet meer zo nodig. Ik gebruik nu alleen nog maar kokosolie en dat bevalt mij al vijf jaar heel goed.

Robert Lans
Robert Lans
12 jaren geleden

[quote name=”Rick”]Die zwarte zalf is volgens politie en medische sector een gevaar voor de volksgezondheid en daarom word die ene mevrouw vervolgd.
Waarom alleen zij? Waarom worden niet alle winkeliers die sigaretten verkopen dan vervolgd? Ze zetten nota bene op het pakje dat het gevaarlijk is voor de volksgezondheid.[/quote]

Wonderlijk hè. hoe krom het systeem eigenlijk is.
Dit zegt alweer genoeg over de maatschappij.

Jack
Jack
12 jaren geleden

@mevrouw S
Ik meen wat ik zeg hoor,ik ben ook best berijd om te bewijzen,of dit produkt je huid zomaar weg brand.
Maar jij bent de eenige die zo regeerd en berijd is om een bewijs te leveren (goed of fout), maar waar zijn alle andere mensen !.ik wil gewoon WETEN wat waar of niet waar is, daar hebben we wat aan .
Nog maals een oproep voor mensen met positieve of negatieve ervaring laat eens van u horen !?

vegaatje
vegaatje
12 jaren geleden

ik gebruik nooit zonnecreme.`..en zeker niet van die dure…
laat mijn huis regelmatig controlen en geen verdachte dingen.
maar ik adviseer iedereen als hij het niet vertrouwd ga AUB naar de dokter. hoe klein ook..je hebt altijd zekerheid.
en ga niet met zalf aan de slag wat je huid weg brand…zit gewoon zoutzuur in..wat is er mis gewoon netje weg snijden als het moet en je hebt ook niet van die grote littekens.

w van kuijk
w van kuijk
12 jaren geleden

Ik ben verrast door de vele steun die Rineke van den Berg krijgt en dat verdient ze ook, want ze heeft niets verkeerd gedaan of gezegd.Ik ben voor de waarheid en die zal ook aan het licht komen en omdat we nu eenmaal hier in een leven van dualiteit op aarde zijn betekent dat, dat de duistere machten(zoals pharmaceutische bedrijven,
westerse gezondheidszorg en geneeswijzen,
voedingsmiddelenindustrie enzovoorts en in dit geval de programmamakers met de drie deskundigen namens de gevestigde orde waar ze goed voor betaald worden)er
alles aan doen om al het goede tegen te gaan. Overal is corruptie en misleiding voor macht en geld. Zowat alles is al gezegd in de reakties, dus daar hoef ik niets meer over te zeggen en daarom vraag ik iedereen op de oproep van het openbaar ministerie te reageren via tel.nr.088-1205000 of e-mail adres:
[email protected]
Meer info volgt.

w van kuijk
w van kuijk
12 jaren geleden

vervolg 1
De programmamakers van trosradar inclusief deskundigen hebben alles in scene gezet om het grote volk weer psychologisch te misleiden en dit is aantoonbaar.Jim Humble en Rineke van den Berg zijn lichtwerkers en met een opdracht hier en daar sluit ik me bij aan en iedereen mag zijn vrije mening hebben van mij maar ik heb goed nieuws gevonden om alle tegenstanders 100% met bewijzen de mond te snoeren of het licht te laten zien en voor de voorstanders zijn het goede informatiebronnen en naslagwerken.
Zwarte zalf, Adrian Jones,
Jim Humble uitgeverij.
MMS,ziektes eenvoudig genezen,
Leo Koehof/Jim Humble/Dr.Ing.W.Storch
Jim Humble uitgeverij.
Wat zit er in uw eten? De gids die u alerter maakt op al die E-nummers,
Corinne Gouget /Will Jansen
Bouillon uitgeverij

meer info volgt.

w van kuijk
w van kuijk
12 jaren geleden

vervolg 2
Nog twee waardevolle boeken zijn:
Kanker is geen ziekte…maar een overlevingsmechanisme,Andreas Moritz,
Ankh Hermes.
De ongelooflijke lever-en galblaaszuivering,Andreas Moritz.
http://www.succesboeken.nl
Ik heb zelf zwarte zalf en zwarte zalf capsules gebruikt en ook mms en mms gold en ik heb alleen positieve uitwerkingen met alle produkten.
U weet dat alles uit licht is voortgekomen en laat ons daarom massaal licht naar iedereen sturen want waar licht is kan geen duisternis zijn.
Ik hoop dat u de aanbevolen boeken aanschaft en de kennis en informatie doorgeeft aan zoveel mogelijk mensen en radar en het openbaar ministerie zodat er hopelijk wat ambtenaren wakker worden die de criminele wetgeving in dit land aan gaan passen voor ieders welzijn,want die wetten zij er nu vooral om de criminelen te beschermen zodat ze door kunnen gaan met hun duistere zaken.

w van kuijk
w van kuijk
12 jaren geleden

vervolg,slot:
Ik heb op youtube geweldig nieuws gevonden wat ook iedereen die hiermee bezig is moet weten, zowel voorstanders
als tegenstanders.
Tik in: Bad news for the FDA,with
archbishop Jim Humble (mms news flash) 11.23 minuten.
Ik hoop dat ik mijn steentje bijgedragen heb voor de goede zaak en wens Rineke van den Berg een complete rehabilitatie toe met behulp van een ploeg topadvocaten die zichzelf pro deo aanbieden voor ieders welzijn.

Een ding is zeker: HET LICHT WINT ALTIJD!

Vrije Mens
Vrije Mens
12 jaren geleden

over dat wegsnijden van huidplekjes…. Wij hebben een goede vriend verloren aan de behandeling van recidief kanker in de hersenen, afkomstig van een 2 jaar eerder weggesneden huidkankervlekje… Het wegsnijden houdt in dat het gaat bloeden, door het bloeden en snijden kan er een miniscuul klein stukje kankerweefsel in de bloedbaan komen en zo zorgen voor een recidief/terugkerende kanker op een andere plek OP de huid of zelfs erger in een orgaan…. Het is dus GEEN nieuwe kanker, maar een terug-kerende kanker van de 1e keer.
Zo fijn dat er bij vele mensen de ogen zijn opengegaan en het worden er steeds meer. Er werd ergens geschreven; ze worden bang, maken fouten….. dat maakt ons sterker!!
Heel lieve en warme Hartegroet aan IEDEREEN….

vegaatje
vegaatje
12 jaren geleden

laat je niet hersenspoelen.. door die zwarte zalf..
ik ken mensen die 10 jaar of meer leven, waar ooit een vorm van huidkanker is geconstanteert. er zijn plekjes weg gehaald en je ziet er niks meer van en elk jaar gecontroleert worden.. mijn eigen zus is het al 20 jaar geleden. er zijn ook artsen die wel met hart en ziel achter hun roeping staan.. experrimenterenmet een gevaarlijke aandoening moet je niet doen..dat kan je dood en en bovendien is het verminking.
die mevrouw is ook op geld verdienen uit..

Piet
Piet
12 jaren geleden

@vegaatje
Lees deze boeken eens:
Waarom dieren geen hartinfarct krijgen Maar mensen wel – Dr. Matthias Rath
Bijwerkingen waavan sommige dodelijk kunnen zijn – dr. John Virapen
Of bekijk deze site eens:
http://www.uitdaging.net/pagesned/art_medicijn.html

Natuurlijk niet doen als je bent gehersenspoeld.

John van Dokkumburg
John van Dokkumburg
12 jaren geleden

Toch maar even wat info opgezocht adhv de surgesties hier gedaan, via deze link word afkomst, werking, geschiedenis, in bondige taal erg goed doorgelicht .

http://www.bol.com/nl/p/zwarte-zalf/1001004011745414/#product_description

vegaatje
vegaatje
12 jaren geleden

sorry piet..dieren kunnen ook een hartinfact krijgen.. vooral huisdieren en dieren in de bioindustrie… oude katten..gelul..
ik zelf ga ook naar homeopaat,natuur artsen, enz, enz.. maar ook onder deze sector zijn er kwakzalvers.
en dit is kwakzalf…

[quote name=”Piet”]@vegaatje
Lees deze boeken eens:
Waarom dieren geen hartinfarct krijgen Maar mensen wel – Dr. Matthias Rath
Bijwerkingen waavan sommige dodelijk kunnen zijn – dr. John Virapen
Of bekijk deze site eens:
http://www.uitdaging.net/pagesned/art_medicijn.html

Natuurlijk niet doen als je bent gehersenspoeld.[/quote]

vegaatje
vegaatje
12 jaren geleden

nou laat maar zien dan.

[quote name=”w van kuijk”]vervolg 2
Nog twee waardevolle boeken zijn:
Kanker is geen ziekte…maar een overlevingsmechanisme,Andreas Moritz,
Ankh Hermes.
De ongelooflijke lever-en galblaaszuivering,Andreas Moritz.
http://www.succesboeken.nl
Ik heb zelf zwarte zalf en zwarte zalf capsules gebruikt en ook mms en mms gold en ik heb alleen positieve uitwerkingen met alle produkten.
U weet dat alles uit licht is voortgekomen en laat ons daarom massaal licht naar iedereen sturen want waar licht is kan geen duisternis zijn.
Ik hoop dat u de aanbevolen boeken aanschaft en de kennis en informatie doorgeeft aan zoveel mogelijk mensen en radar en het openbaar ministerie zodat er hopelijk wat ambtenaren wakker worden die de criminele wetgeving in dit land aan gaan passen voor ieders welzijn,want die wetten zij er nu vooral om de criminelen te beschermen zodat ze door kunnen gaan met hun duistere zaken.[/quote]

vegaatje
vegaatje
12 jaren geleden

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimethylsulfoxide

even het recept op gezocht en toen kwam ik dit middel tegen.
verf afbijt. DMSO..

vegaatje
vegaatje
12 jaren geleden

maar goed ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen gezondheid.
of je kies t voor natuurlijk of regulier. tussen beide zitten oplichters.
en soms zijn ze naief.. en weten ze niet wat ze aan richten.
ik wil alleen maar waarschuwen.. huidkanker is geen ziekte waar je mee moet experimenten..je kunt er 100 mee worden. als je maar op tijd en bij ongerustheid je plekjes laat controleren.
indianen sneden ook wel eens.. indien nodig..ik denk dat de oorspronkelijke zalf niet de gevaarlijke dmso bevat.. verfafbijt.. wat trouwens verboden is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dimethylsulfoxide

Piet
Piet
12 jaren geleden

Dus dat ee dodelijke bijwerkingen kunnen zijn bij gebruik van bepaalde medicijnen, ben je wel mee eens.

Vooral wikipedia erbij halen. Niet bepaald overtuigend

[quote name=”vegaatje”]sorry piet..dieren kunnen ook een hartinfact krijgen.. vooral huisdieren en dieren in de bioindustrie… oude katten..gelul..
ik zelf ga ook naar homeopaat,natuur artsen, enz, enz.. maar ook onder deze sector zijn er kwakzalvers.
en dit is kwakzalf…

[quote name=”Piet”]@vegaatje
Lees deze boeken eens:
Waarom dieren geen hartinfarct krijgen Maar mensen wel – Dr. Matthias Rath
Bijwerkingen waavan sommige dodelijk kunnen zijn – dr. John Virapen
Of bekijk deze site eens:
http://www.uitdaging.net/pagesned/art_medicijn.html

Natuurlijk niet doen als je bent gehersenspoeld.[/quote][/quote]

zonnebloem2
zonnebloem2
12 jaren geleden

Ik had een reactie geplaatst n.a.v.het tros programma radar(de reakties na het programma) over de zwarte zalf.Het is mij niet in dank afgenomen.Ik kan de reakties niet meer lezen en niet meer reageren.Ongelofelijk toch.Ik heb gereageerd dat ik ik altijd graag naar radar kijk maar na de uitzending over de zwarte zalf hier acuut mee stop.Het is toch niet goed onderzocht allemaal.Geen 1 reaktie van mensen die dit gebruikt hebben.De farmacie kan hier geen patent op krijgen en daarom wordt het afgedaan als onzin en schadelijk.
Fijne dag iedereen

zonnebloem2
zonnebloem2
12 jaren geleden

[quote name=”mevrouw S.”]Toch even gekeken naar Tros Radar.
Een grote duistere kliek is het: media, farmaceuten en overheid. Dankjewel Rineke dat je je nek uitsteekt voor de mensheid x Laten we allemaal licht en energie naar haar toesturen in deze moeilijke tijd.[/quote]
Helemaal mee eens

vegaatje
vegaatje
12 jaren geleden

[quote name=”zonnebloem2″][quote name=”mevrouw S.”]Toch even gekeken naar Tros Radar.

nou smeer het maar lekker op… dan.
als het niet help kun je het altijd nog bij de chemisch afval zetten.
in de oude indianen zalf zat niet het gevaarlijke DSMO.
je kunt ook nog als afbijt middel gebruiken bij een verf klus.

Een grote duistere kliek is het: media, farmaceuten en overheid. Dankjewel Rineke dat je je nek uitsteekt voor de mensheid x Laten we allemaal licht en energie naar haar toesturen in deze moeilijke tijd.[/quote]
Helemaal mee eens[/quote]

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”vegaatje”][quote name=”zonnebloem2″][quote name=”mevrouw S.”]Toch even gekeken naar Tros Radar.
Een grote duistere kliek is het: media, farmaceuten en overheid. Dankjewel Rineke dat je je nek uitsteekt voor de mensheid x Laten we allemaal licht en energie naar haar toesturen in deze moeilijke tijd.[/quote]
Helemaal mee eens[/quote][/quote]
Beste Vegaatje, nou moet je niet in mijn bericht knoeien. #82 ‘nou smeer het maar lekker op… dan’ etc. (zie vorig bericht) is niet mijn verhaal. Als je het niet eens bent met zaken, dan geef je dit op een sportieve wijze aan. Groet, S.

Manus
Manus
12 jaren geleden

Het gaat om de balans tussen werking en risico. Niemand neemt een hap vingerhoedskruid; werkt prima maar u valt ws. wel dood neer. Accuzuur werkt ook tegen kanker, gaat u het smeren? Een fatsoenlijk mens laat de zwarte zalf eerst beoordelen op werking en risico’s. Ach, dat hoeft niet want het is al eeuwenoud? Toon dan eerst maar eens aan dat het al eeuwen dezelfde samenstelling heeft. Je gelooft toch niet alles, toch?
De maffia is overal, ook in kruidenland (>1 miljard omzet per jaar in NL)

Manus
Manus
12 jaren geleden

FF rondgekeken op internet. Wat blijkt, zwarte zalf werkt op basis van “caustic soda”, zeg maar: gootsteenontstopper. Lekker hoor. Een verouderde therapie uit 1930 die alleen, helaas, nog wordt gebruikt om rodeodieren te pesten. Welke maffia brengt dit op de markt voor mensen?

Piet
Piet
12 jaren geleden

@85
Graag een linkje.
Dank je!

kieke
kieke
12 jaren geleden

nog even de plaatjes op spiegelbeeld bekeken.. die getoonde plekken zijn geen huidkanker plekken ook.
huid kanker zit onder de huid.. bedankt manus. ja in de “kruiden industrie heb je ook de kruiden maffia..

[quote name=”Manus”]Het gaat om de balans tussen werking en risico. Niemand neemt een hap vingerhoedskruid; werkt prima maar u valt ws. wel dood neer. Accuzuur werkt ook tegen kanker, gaat u het smeren? Een fatsoenlijk mens laat de zwarte zalf eerst beoordelen op werking en risico’s. Ach, dat hoeft niet want het is al eeuwenoud? Toon dan eerst maar eens aan dat het al eeuwen dezelfde samenstelling heeft. Je gelooft toch niet alles, toch?
De maffia is overal, ook in kruidenland (>1 miljard omzet per jaar in NL)[/quote]

piet
piet
12 jaren geleden

[quote name=”Manus”]
De maffia is overal, ook in kruidenland (>1 miljard omzet per jaar in NL)[/quote]
Kijk, Manus, en daar gaat het mij nu om. Het woordje OOK! Kruidenland wil samenwerken, maar de alleswetende geneeskunde (Renskens voorop) wil daar NIETS van weten!
Van een arts kreeg ik 3 receptjes mee. Na het lezen van de mogelijke bijwerkingen, heb ik ze niet ingenomen, maar kruidenland toegepast.
Arts blij: “Wat heeft die antibiotica toch goed geholpen.!”

Manus
Manus
12 jaren geleden

De werkzame stof is zinkchloride en dat vreet je huid weg.

Hier de links:
1. Affleck AG, Varma S. A case of do-it-yourself Mohs’ surgery using bloodroot obtained from the internet. Br J Dermatol 2007; 157: 1078–9.
2. Saltzberg F, et al. Deforming self-treatment with herbal “black salve”. Dermatol Surg 2009; 35: 1152–4.
3. Cienki JJ, Zaret L. An internet misadventure: bloodroot salve toxicity. J Altern Complement Med 2010; 16: 1125–7.
4

piet
piet
12 jaren geleden

@89
http://ikregeer.nl/pdf/stcrt-2006-216-p10-SC77586.pdf

Komt ook in Mondspoelwater voor.
Dus neem ik dat maar niet a, voor het geval mijn hele verhemelte wegbrandt.

John van Dokkumburg
John van Dokkumburg
12 jaren geleden

[quote name=”Manus”]De werkzame stof is zinkchloride en dat vreet je huid weg.

Hier de links:
1. Affleck AG, Varma S. A case of do-it-yourself Mohs’ surgery using bloodroot obtained from the internet. Br J Dermatol 2007; 157: 1078–9.
2. Saltzberg F, et al. Deforming self-treatment with herbal “black salve”. Dermatol Surg 2009; 35: 1152–4.
3. Cienki JJ, Zaret L. An internet misadventure: bloodroot salve toxicity. J Altern Complement Med 2010; 16: 1125–7.
4[/quote]

Zo kruidendokterig is deze stof niet, in tegendeel , het word in de moderne geneeskunst gewoon als gorgel drank verkocht .

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Zinkchloride_aluin_gorgeldrank_FNA.aspx?mId=10704&rId=2456

En caustic soda in zwarte zalf , ik heb even op google gekeken maar vind daar nog niks … misschien dan een linkje ?

manus
manus
12 jaren geleden

sola dosis facet venem (Paracelsus)

Je gorgeldrank of mondwater bevat een spoortje Zinkchloride. Da’s heel wat anders dan een 20-40% zalf. Zinkchloride geeft trouwens zoutzuur af op/in de huid.
Dit is gewoon chemisch etsen en daarom wordt deze lompe methode niet meer gebruikt in de reguliere geneeskunde.

Caustic soda klopt idd niet; bad link.

Back to top button
93
0
We lezen graag je reactie!x