Homepagina » Het Complot » Russia Today: 9/11 was een inside job (video)
Russia Today: 9/11 was een inside job

Russia Today: 9/11 was een inside job (video)

Tijdens de laatste aflevering van het RT-programma The Truthseeker is gebleken dat de Amerikaanse overheid achter de aanslagen op 11 september 2001 zit.

De achterliggende motieven zijn de rechtvaardiging om oorlog te voeren, het vergroten van het militaire budget en het beperken van burgerlijke vrijheden.

Er zitten nogal wat haken en ogen aan de officiële versie van de gebeurtenissen op 9/11. Zo wordt in een live-uitzending van de BBC de instorting van WTC7 prominent gemeld vóór de feitelijke instorting. Tijdens het verslag is WTC7 duidelijk zichtbaar in de skyline op de achtergrond. Het ongeschonden gebouw zou pas ruim twintig minuten later instorten. In deze video geeft de huidige Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry toe dat WTC7 met explosieven is gesloopt.

Het publieke opsporingsverzoek bij de FBI van Osama bin Laden maakte daarnaast geen vermelding van de aanslagen op het WTC in 2001. Dit was omdat de FBI niet beschikte over voldoende harde bewijzen in deze zaak, aldus FBI Chief of Investigative Publicity Rex Tomb destijds. Osama bin Laden maakte deel uit van een militaire beweging in Afghanistan ten tijde van de Sovjet-bezetting van dat land. Zijn gevechtsgroepen werden materieel en financieel gesteund door de CIA.

In onderstaande reportage onder meer: ontmoetingen tussen de VS en de leider van Al Qaida, het Witte Huis beweegt mensen ‘als schapen’ door middel van ‘terrorisme onder valse vlag’ en de vader van een slachtoffer vertelt waarom hij de 9/11-campagne op Times Square en in de rest van de wereld steunt.

Bekijk ook: Who Was Really Behind the 9/11 Attacks?

Bron: RT.com

Gerelateerd:

 



Vind je dit interessant? Deel het dan met mensen die je kent op Twitter
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

68 reacties

  1. Natuurlijk was het een inside job.

    Met een perfecte verticale val van deze torens ??????…..
    Iedereen met een technische achtergrond begrijpt dat dit onmogelijk is.

    Een beetje Aluminium + restbrandstof wat in zo’n toren vliegt maakt zo’n een enorme ravage ??????….

    Beide gebouwen waren nooit op deze manier ingestort zonder explosieven.(feit)

    Een perfecte false flag event.
    + Ervoor zorgen dat er nauwelijks aanknopingspunten achterblijven.

    Ook de arrestatie van Bin laden was zo’n topact.
    + Snel een zeemansgraf ?????….
    Deze huidige leiders en onzin geloven ????

    Uiteindelijk zullen deze figuren die achter deze events zitten, moeten boeten.
    Ik heb medelijden met de mensen in Amerika. Amerika is bankroet.
    Ze gaan een beroerde tijd tegemoet.
    Dit Fascistische land wordt gerund door idioten. Afluisteren…..Een politiestaat…
    De dollar wordt waardeloos gemaakt en de gewone mensen verliezen hun spaarcentjes.

    Ik hoop dat de mensen in de USA op tijd wakker worden. Pak die illuminatie aan.

    http://youtu.be/txe7huPru60
    http://youtu.be/zdGGpO9A9HA

    2 likes
  2. Word hier zoO0o moedeloos van he…
    We zijn nu 12 jaar verder, zo langzamerhand weet bijna de hele wereld dat er veel niet deugd aan 9/11, Talloze bewijzen zijn er.
    Maar de V.S. gaat vrolijk verder met het verzieken van onze wereld!
    Wanneer gaan de freaking verenigde naties nou een keer verhaal halen bij deze boosdoeners en deze ellende wat stoppen?
    Ohja niet, want ze schijten allemaal un hun broek voor de V.S.!
    Hmm ik hoop dat er een wissleblower naar voren komt die deze sinistere plannen naar boven haalt. Ohnee dat heeft geen zin, want dan word hij aangeklaagd met het lekken van staatsgeheimen hahahaha 🙁
    Ik hoop echt dat die alien’s nou eens ingrijpen, anders staat ons de hell op aarde te wachten.
    Als de V.S. zo graag de wereld wil helpen, waaaaaarom geven ze dan 737 miljard dollar per jaar uit aan oorlog, en niet aan het helpen van de armen in hun eigen land of rond de hele wereld??!!
    1 miljard is dus 1000 X 1.000.000.
    Dat is insane veel geld!

    1 likes
  3. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]

    ze hadden ook een ander doel, dat valt toch wel te begrijpen als je alle feiten door neemt.

    1 likes
  4. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]

    Blijf jij maar naar SBS 6 kijken.

    1 likes
  5. Hoe serieus moet je deze Russische staatstelevisie nemen? Alles is gebaseerd op: die zegt dit en deze zegt dat; oncontroleerbaar. Let wel: ik ben geen fan van de USA, alleen van de feiten.

    0 likes
  6. En dan heeft Syrië zogenaamd een rode lijn overschreden, toch Amerika?

    0 likes
  7. Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.

    0 likes
  8. Het is droevig dat het nog zolang allemaal moet duren en voordat de waarheid bij de Internationale Gemeenschap bekend wordt.

    0 likes
  9. Gaat er dan toch iemand door de mand vallen in our lifetime?

    0 likes
  10. [quote name=”Zamunda”]Gaat er dan toch iemand door de mand vallen in our lifetime?[/quote]

    I truly deeply fucking hope so!! Het wordt eens tijd niet?

    0 likes
  11. Zo jammer weer!! Dit is zoooo achterhaald. En nog geloven mensen in de “goodwill” van de States.
    Zoals die fijne Mr. Kerry die zo snel een oorlog met Syrië wil, voordat iemand ook maar boe kan roepen. Naar alle waarschijnlijkheid heeft de USA daar zelf die Sarin “losgelaten” , met de bedoeling de grondstoffen daar voor zichzelf veilig te stellen. Realiseert IEMAND hier zich dat de mensen in de USA de GROOTSTE consumenten ter wereld zijn. En dat de rest kan creperen. TOPPUNT van ARROGANTIE. Slaap gerust mensen, de volgende slachtoffer zijn wij, hahahaha!!

    0 likes
  12. [quote name=”Henk001″]Hoe serieus moet je deze Russische staatstelevisie nemen? Alles is gebaseerd op: die zegt dit en deze zegt dat; oncontroleerbaar.[/quote]

    En u denkt dat dat zich alleen beperkt tot de niet-westerse media??

    0 likes
  13. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]
    hoezo,welk ander doel? toevallig waren de torens niet meer in orde qua brandveiligheid en zou het miljoenen kosten om ze te upgraden…

    0 likes
  14. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als Amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]

    Arjan, je hebt nog niet veel onderzoek gedaan lijkt mij. Kijk ook eens op: http://www.waarheid911.nl/ en er is nog meer te vinden op internet. Zelf hebben mijn vrouw en ik op die bewuste dag vol afschuw naar de ramp gekeken. Een paar uur later zakte WTC 7 zomaar in elkaar, op eenzelfde manier die wij eerder gezien hebben in een documentaire over hoe je een gebouw het beste kunt laten imploderen zonder omliggende gebouwen te beschadigen. Vanaf dat moment was het ons duidelijk dat hier iets grondig geregeld was, ja, een inside job. Wij hopen dat de verantwoordelijken (ons inziens het Bush kamp en meer)uiteindelijk worden gestraft voor hun criminele daden. Men had gewoon een aanleiding nodig om Irak/Afganistan in te vallen.

    0 likes
  15. Rusland heeft zich tot het debacle in Cyprus redelijk op de achtergrond gehouden. Ze zijn miljarden kwijt uit een land waar het bruto nationaal product 3x hoger lag dan bij ons.

    Vanaf Cyprus pakken ze de VS (en ons) terug met een koekje van eigen deeg.

    0 likes
  16. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]

    Tjonge jonge
    Ja dit geloven we echt!

    0 likes
  17. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]

    Uhuh goed argument man. Als ze een ander doel hadden gekozen (Bijv. school, bioscoop, boston marathon) was het niet meteen duidelijk geweest dat het om een “terroristische” aanslag zou gaan.

    Maar natuurlijk zijn ze zo slim geweest om ook een vliegtuig in het pentagon neer te laten storten. Want wie zou dat nou o phun eigen hoofdkwartier doen?
    Ohja heel toevallig was die vleugel nou net in de verbouwing, waardoor het dus helemaal leeg was. En waarom willen ze die beelden niet laten zien?? ohja want dan zie je dat het helemaal geen vliegtuig was.

    En heel toevallig lag het hele defentie team te slapen die dag. Normaal waren ze al lang onderschept en uit de lucht geschoten.

    En WTC 7 is natuurlijk door een klein brandje perfect synchroon ingestort. Er zijn hele wolkenkrabbers in flarden op gegaan en gewoon netjes blijven staan.
    http://www.thecommentator.com/article/3151/pictures_that_chechen_skyscraper_fire

    En BBC kon in de toekomst kijken door te vertellen dat WTC 7 was ingestort, maar dan 20 minuten voor dat het gebeurde.

    Weet je nog hoe de hele viëtnam oorlog begon met een false flag ? (tonking incident)

    Nu met syrie word het steeds duidelijker dat de V.S. op zoek zijn naar oorlog. Anders zouden die miljarden investeringen in moordwapens voor niks zijn geweest he.

    Zo kan ik nog wel een paar dingen
    opnoemen.

    0 likes
  18. [quote name=”huisheks”]Zo jammer weer!! Dit is zoooo achterhaald. En nog geloven mensen in de “goodwill” van de States.
    Zoals die fijne Mr. Kerry die zo snel een oorlog met Syrië wil, voordat iemand ook maar boe kan roepen. Naar alle waarschijnlijkheid heeft de USA daar zelf die Sarin “losgelaten” , met de bedoeling de grondstoffen daar voor zichzelf veilig te stellen. Realiseert IEMAND hier zich dat de mensen in de USA de GROOTSTE consumenten ter wereld zijn. En dat de rest kan creperen. TOPPUNT van ARROGANTIE. Slaap gerust mensen, de volgende slachtoffer zijn wij, hahahaha!![/quote]

    Zei ze met een knerpend hekselachje 🙂

    0 likes
  19. Did you know a third tower fell on 9/11?

    ReThink911 Events in New York on September 11, 2013

    Reality Check: More Americans are ReThinking 9/11?

    New Poll Finds Most Americans Open to Alternative 9/11 Theories

    Op:

    http://rethink911.org/

    Als onderdeel (website) van:

    http://www.ae911truth.org

    Kijken, Arjan!

    0 likes
  20. “All Truth passes thru three stages:

    First, it is ridiculed.
    Second, it is violently opposed.
    Third, it is accepted as self-evident.”

    Arthur Schopenhauer

    0 likes
  21. “Er zijn drie soorten mensen:

    Zij die zien.
    Zij die zien wanneer hen wordt getoond.
    En zij die niet zien.”

    Leonardo da Vinci

    0 likes
  22. Bij een moskee in New York is een deel van een landingsgestel gevonden. Volgens de politie is het afkomstig van een van de twee vliegtuigen die bij de aanslagen van 11 september 2001 zijn gebruikt.

    Woordvoerder Paul Browne van de politie in New York zegt dat op het onderdeel duidelijk van een Boeing was, en er staat een identificatienummer op. Bij de aanslagen op de Twin Towers in New York werden twee Boeings 767 gebruikt.

    Het brokstuk lag ingeklemd tussen twee gebouwen in Manhattan, op ongeveer 300 meter van Ground Zero.

    Bron: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/79547/Deel_landingsgestel_vliegtuig_9_11_gevonden.html

    0 likes
  23. En wat betreft de NOS, SBS6, RTL, NGC & Discovery channel ofwel de MSM:

    Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.

    Daleda Modron

    Want zo komt de gemiddelde Nederlander aan zijn mening…

    0 likes
  24. “Just look at us. Everything is backwards, everything is upside down.
    Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, major media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.”

    Michael Ellner

    0 likes
  25. Larry Silverstein, die nog maar twee maanden eigenaar was van de towers en ze goed had verzekerd, is er in ieder geval niet minder arm door geworden en gelukkig en toevallig had meneer die dag een afspraak met de dermatoloog en was het zijn vrouw die aandrong dat hij moest gaan en niet aanwezig was op zijn werkplek. Waarom met zoveel spoed naar de dermatoloog en had Larry geen belangrijkere afspraken die dag?

    http://www.youtube.com/watch?v=84doiQHJ5rQ

    Een aanval op twee afgeschreven torens die vol zaten met asbest had zoveel voordelen voor de machtselite dat het niet neerhalen van de torens eigenlijk niet langer kon worden uitgesteld. Men kon verzekeringsgeld opstrijken en een oorlog beginnen tegen zogenaamde terroristen wereldwijd. Het gaf de Amerikanen het recht om als een wereldpolitiemacht op te treden in eigen land of welk land ook maar. De machtselite zou niet alleen rijker worden, maar zelfs ongekend grote macht krijgen over de wereld en vooral nog meer baas worden over alle financiële instellingen.

    Europa is na de aanslagen een gedwongen onderdaan geworden van de USA en zijn wij EU burgers niet meer dan lijfeigenen geworden en zag men kans om van de ECB een Amerikaanse vennoot te maken.

    De Amerikaanse machtselite heeft 100 procent zeker deze aanvallen in scene gezet en laten uitvoeren. Er zijn uiteindelijk te veel zaken die simpelweg niet kloppen, en niet kunnen worden uitgelegd of weerlegd of alleen met heel veel pijn en moeite en daarnaast zijn er nog te veel onbeantwoorde vragen.

    Nadat de Fed in 1913 was opgericht heeft de wereld en vooral Amerika veel exceptionele oorlogen gevoerd waarvan duidelijk is geworden dat leugens, oorlog en geld sterk met elkaar verweven zijn (nu Syrië). Dat hiervoor bepaalde mensen zijn gepositioneerd, zoals ooit Adolf Hitler, was geen toevalligheid, net zo min als het neerhalen van de twin towers door Saoedisch of een gifgasaanval in Syrië.

    0 likes
  26. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]
    kijk even naar deze site http://www.ae911truth.org/

    Ik hoop dat je opmerking je erg dwars zal gaan zitten blijf lekker slapen

    0 likes
  27. Architects & Engineers For 9/11 Truth

    Dutch translations – YouTube

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLFBB9AF6689BD76EE&feature=view_all

    0 likes
  28. [quote name=”Adrian”]Word hier zoO0o moedeloos van he…
    We zijn nu 12 jaar verder, zo langzamerhand weet bijna de hele wereld dat er veel niet deugd aan 9/11, Talloze bewijzen zijn er.
    Maar de V.S. gaat vrolijk verder met het verzieken van onze wereld!
    Wanneer gaan de freaking verenigde naties nou een keer verhaal halen bij deze boosdoeners en deze ellende wat stoppen?
    Ohja niet, want ze schijten allemaal in hun broek voor de V.S.!
    [/quote]

    Yup, gelijk heb je. Maar dit scenario komt me bekend voor.. Iets met Israel en de 2de Wereld Oorlog.. 70 jaar later, maar nog STEEDS elk jaar herdenking en zodra je ook maar 1 verkeerd woord zegt ben je een anti semiet.. Hey wacht eens ff.. Werd de USA niet achter de schermen bestuurd door Israel? Hmm.. beginning to see a pattern here..

    0 likes
  29. #4 Adrian

    Ik ben positief gestemd.
    Het gaat allemaal goed aflopen.
    Er zijn steeds meer klokkenluiders uit alle landen die samenwerken en deze misstanden openbaar maken.
    Het is gewoon een kwestie van duwen en het kaartenpakhuis begint op een gegeven moment in te storten.
    Tussen de illuminatie/banksters lopen ook mensen die ook willen veranderen maar niet in opstand durven te komen.

    De mensen worden ook steeds meer wakker door het internet
    Tevens zijn op het internet journalisten te vinden, die wel proberen de waarheid te achterhalen.
    Onze huidige media wordt echter gecontroleerd door ‘criminelen’.

    Er lopen gelukkig ook geweldige mensen op deze planeet, die het voor ons opnemen.
    Achter de schermen zijn ze druk bezig om deze verantwoordelijke criminelen aan te pakken.
    Maar het gaat er om spannen.
    We moeten erover praten en leugens aan de kaak stellen.

    Luister naar deze bijzondere vrouw:
    Karen Hudes.
    Zij durft deze gasten aan te pakken.
    Ze is daardoor ontslagen.
    Ze heeft het echter over criminelen/banksters die wereldwijd met elkaar samenwerken en ons willen …..
    En het werkelijke verhaal wat er in Syrie gaande is.
    Het westen wil een gasleiding door Syrie hebben.(gas afkomstig uit Qatar)
    De Russen zijn tegen uiteraard tegen omdat zij ook gas leveren.
    De rest zijn false flag events om ons te manipuleren.
    Gewoon een kwestie van landje inpikken

    World Bank whistleblower Karen Hudes says this is not a fight about money, but survival of the planet. “We’re dealing with whether we can continue as humanity and have an earth or whether we blow ourselves up.

    http://youtu.be/gHVgRgYdCsQ

    Have faith
    If you ever doubt if one person can make a difference, just remember this clip

    http://youtu.be/4KrnKheu6g0

    0 likes
  30. Op het moment suprême bezocht president, George Bush een school en hij was er met zijn hoofd totaal niet bij: hij had het schoolboek op de kop in zijn hand. Dus hij wist misschien al wel meer…. Alleen kan ik het maar moeilijk geloven dat zoveel onschuldige mensen voor worden opgeofferd.

    En nu ook weer met Syrië, ze zijn er wel heel erg opgebrand om aan te vallen.
    Dat gaat niet om gifgas/chemische wapens. Ik denk dat olie en aardgas meer in hun belang is.

    0 likes
  31. EN WIE IS DAN VERANTWOORDELIJK VOOR ALLE SLACHTOFFERS. WAAROM ZIEN DE VERANTWOORDELIJK IN AMERIKA NOG GEEN DAG DE GEVANGENIS?

    OF GAAN DE MACHTIG PERSONEN IN AMERIKA DIE ACHTER DE AANSLAG ZIJN ZORGEN VOOR EEN DERDE WERELD OORLOG ZODAT DE AANDACHT NIET MEER NAAR HUN TOE GAAT.

    0 likes
  32. [quote name=”Freethinker”][quote name=”Henk001″]Hoe serieus moet je deze Russische staatstelevisie nemen? Alles is gebaseerd op: die zegt dit en deze zegt dat; oncontroleerbaar.[/quote]

    En u denkt dat dat zich alleen beperkt tot de niet-westerse media??[/quote]
    nee, maar waarom zou je de een altijd wantrouwen en de ander klakkeloos geloven?

    0 likes
  33. Kijk naar Nederland en de strategie die hier gevoerd wordt.
    Verarm de burgers in alle opzichten. Zorg dat hun perceptie vertroebeld wordt.
    Zodat ze niet meer helder kunnen denken en oordelen. Wij gaan dezelfde kant op als de burgers in de USA en dat is niet de goede kant. Wees alert en waakzaam! Laat je niet in een richting duwen, maak zelf de balans op. Neem zelf je verantwoording! Wees je eigen meester. Maak je eigen keuzes!!!
    Laat je niet vergiftigen. Geef domheid geen kans.

    0 likes
  34. [quote name=”Adrian”]Word hier zoO0o moedeloos van he…
    We zijn nu 12 jaar verder, zo langzamerhand weet bijna de hele wereld dat er veel niet deugd aan 9/11, Talloze bewijzen zijn er.
    Maar de V.S. gaat vrolijk verder met het verzieken van onze wereld![/quote]

    En Nederland sjokt er achteraan.

    Vandaag zullen de schapen van de mainstreammedia ons weer gaan vertellen dat het alweer 12 jaar geleden is dat moslimterroristen het WTC gebouw invlogen. En helaas: er zijn nog steeds massa’s mensen die dat zonder zelf maar het geringste onderzoek te hebben gedaan 1:1 aannemen.

    Ik moet toegeven: het heeft nogal wat consequenties voor iemands wereldbeeld wanneer onomstotelijk blijkt dat wat ons op het NOS journaal en door onze “leiders” voorgeschoteld wordt nou niet bepaald overeenstemt met wat er zich werkelijk op onze aardbol afspeelt. Nog moeilijker te verteren is wellicht dat alle maatregelen en akties die sinds 2001 zijn genomen als gevolg van “911” gebaseerd zijn op leugens. Want: als onze media en onze “leiders” hier al over liegen, wat kun je dan als brave belasting betalende burger nog wel voor “waar” aannemen?

    0 likes
  35. Zo goed om te zien dat iedereen wakker begint te worden en weet Dat alles insidejob was mij dag begint goed:D

    0 likes
  36. [quote name=”jan”]Bij een moskee in New York is een deel van een landingsgestel gevonden. Volgens de politie is het afkomstig van een van de twee vliegtuigen die bij de aanslagen van 11 september 2001 zijn gebruikt.

    Woordvoerder Paul Browne van de politie in New York zegt dat op het onderdeel duidelijk van een Boeing was, en er staat een identificatienummer op. Bij de aanslagen op de Twin Towers in New York werden twee Boeings 767 gebruikt.

    Het brokstuk lag ingeklemd tussen twee gebouwen in Manhattan, op ongeveer 300 meter van Ground Zero.

    Bron: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/79547/Deel_landingsgestel_vliegtuig_9_11_gevonden.html%5B/quote%5D
    Ja,wat wil je hier mee zeggen?
    Het wordt toch ook niet betwist dat er twee vliegtuigen het WTC zijn ingevlogen?

    0 likes
  37. Ik vraag me af wat nou werkelijk het probleem is bij mensen die zich niet kunnen voorstellen dat we allemaal besodemieterd worden. Het zijn niet de feiten uit de officiële lezing, want dat zijn niet de feiten. Hun gezonde verstand lijkt hierdoor ook ernstig beperkt. Ach, de vredelievende leiders in de VS zullen nooit 3.000 onschuldige mensen opofferen om een oorlogje uit te lokken, toch?

    Toch moet inmiddels duidelijk zijn dat de VS dit soort trucjes voortdurend uithaalt. De aanval op Pearl Harbor werd ook uitgelokt en dat er honderden vliegtuigen richting Pearl Harbor onderweg waren, werd genegeerd. Gevolg, zeker 2.400 Amerikaanse doden. En dan mogen het wel militairen zijn, maar ook dat zijn mensen. De moord op J.F.K. Dat zaakje stinkt natuurlijk ook een uur in de wind. Operation Northwoods zou ons toch ook aan het denken moeten zetten hoever de VS wil gaan om iets te bereiken. http://nl.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods

    En dan de Vietnamoorlog. Minstens 50.000 Amerikaanse soldaten gesneuveld en waarom? In 1949 werd China communistisch en Amerika was bang dat hen dat niet ten goede kwam, want Amerika zag nogal wat mogelijkheden in Azie zoals bijvoorbeeld de olie, de doorvaart voor Amerikaanse schepen en de andere grondstoffen. Ze steunden eerst Zuid-Vietnam, zodat het niet communistisch werd. Het zou functioneren als een bufferstaat. Ze geloofden dat heel Zuidoost-Azie communistisch zou worden door de dominotheorie. President Kennedy werd vermoord in 1963, al snel kwam Johnson aan de macht en het ergste, Johson wilde de strijd in Vietnam niet opgeven, hij had een soort machtsvertoon. Kennedy had dit niet. Hmmm

    En dan 9/11: De geschiedenis herhaald zich keer op keer en nog steeds zijn mensen (ook al hebben zij een IQ 125) te dom, naïef en bang om de waarheid in te zien. Iedereen die zegt dat 9/11 geen inside job was, is een complotdenker. 😉

    Zie hier http://www.youtube.com/watch?v=3oBKOCb595I

    0 likes
  38. [quote name=”hampie”]Op het moment suprême bezocht president, George Bush een school en hij was er met zijn hoofd totaal niet bij: hij had het schoolboek op de kop in zijn hand. Dus hij wist misschien al wel meer…. Alleen kan ik het maar moeilijk geloven dat zoveel onschuldige mensen voor worden opgeofferd.

    En nu ook weer met Syrië, ze zijn er wel heel erg opgebrand om aan te vallen.
    Dat gaat niet om gifgas/chemische wapens. Ik denk dat olie en aardgas meer in hun belang is.[/quote]

    Pijpleiding tussen Qatar en Turkije. Vandaar de grote inmenging van Saudi Arabie en Erdogan. Er wordt op dit moment geloof ik ook nog een pijpleiding gebouwd tussen china en syrie…

    0 likes
  39. [quote name=”chuen”]#4 Adrian

    Ik ben positief gestemd.
    Het gaat allemaal goed aflopen.
    Er zijn steeds meer klokkenluiders uit alle landen die samenwerken en deze misstanden openbaar maken.
    Het is gewoon een kwestie van duwen en het kaartenpakhuis begint op een gegeven moment in te storten.
    [/quote]

    Ik hoop echt dat je gelijk hebt, want persoonlijk zie ik het niet zo rooskleurig. Want stel je voor dat je gelijk hebt en alles aan het licht komt, denk je dat ze zich zonder zonder militair verzet zullen overgeven ?
    Waarom denk je dat Martial Law is verzonnen ? Juist om zulke opstanden tegen te gaan, en alle mensen die tegen hen zijn naar een van de talloze concentratie kampen in de V.S. te sturen.

    En ok stel je voor het zou echt gebeuren dat de wereld de V.S. hier op zou aanspreken (wat ik me niet voor kan stellen aangezien de meeste landen net zo hard meedoen vrijwillig of niet). Wie gaan we de schuld dan geven?
    En stel je voor we zouden all die mensen pakken, dan zou de koers van de dollar extreem zakken met de gevolgen van dien.

    En je hebt gelijk er zijn van die helden die deze shit aan het licht brengen. Maar de meesten daarvan gaan op mysterieuze wijze dood voordat de wereld hen heeft gehoord…

    Ik weet dat ik erg negatief hierover denk, maar helaas kan ik het niet anders zien.
    Want geef nou toe ze hebben het perfecte plan voor wereld dominatie.

    0 likes
  40. [quote name=”Adrian”]
    Als de V.S. zo graag de wereld wil helpen, waaaaaarom geven ze dan 737 miljard dollar per jaar uit aan oorlog, en niet aan het helpen van de armen in hun eigen land of rond de hele wereld??!!
    1 miljard is dus 1000 X 1.000.000.
    Dat is insane veel geld![/quote]
    Dat bedrag kan onmogelijk kloppen. Daags voor 911 heeft rumsfeld in een persconferentie openbaar gemaakt dat defensie over alleen dat afgelopen jaar 2,3 triljoen dollar miste op de balans.

    Even voor alle duidelijkheid: ze waren dus niet met 3 x 737 miljard over de begroting heen gegaan, nee ze waren 3 x 737 miljard, onherleidbaar zogenaamd, kwijt. Bovenop de begroting. En niemand kon vertellen waar dat geld was gebleven.

    Wat moet die begroting dan niet zijn geweest helemaal? Sinds 911 is die begroting trouwens niet bepaald gekrompen….

    0 likes
  41. ja, na eeuwen komen we nu collectief erachter hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.Dat is een zeer pijnlijke ervaring.Hoe kon dit allemaal gebeuren door de 1 procent van de wereldbevolking..? Wij de 99 procent kunnen dit stoppen.Niet door geloven maar door op onderzoek te gaan…WEET dan waarom we hier zijn.Dan kunnen we eindelijk een wereld creeren waar iedereen blij van wordt.Wordt WAKKER en help anderen wakker te worden.

    0 likes
  42. Er zijn erg veel vreemde toevallen rond 9/11 maar de reden is misschien een andere dan de complottheorieën ons willen laten geloven, zie:

    http://www.naturalmoney.org/virtualreality.html#11se

    0 likes
  43. [quote name=”Jos”]
    En Nederland sjokt er achteraan.

    Vandaag zullen de schapen van de mainstreammedia ons weer gaan vertellen dat het alweer 12 jaar geleden is dat moslimterroristen het WTC gebouw invlogen. …[/quote]

    yep, zojuist op Radio 538…

    Tenen krommend pffff

    0 likes
  44. [quote name=”Link”]Ik vraag me af wat nou werkelijk het probleem is bij mensen die zich niet kunnen voorstellen dat we allemaal besodemieterd worden.[/quote]

    Ik heb me dat ook afgevraagd, en ik heb daar een eigen theorie over.

    Wanneer je tot jezelf laat doordringen, door zelf op onderzoek uit te gaan, dat 911 een “false flag” was, dan kan het niet anders of je hele wereldbeeld dondert in elkaar. Dat is geen aangename ervaring.

    Ik denk dat veel mensen wel voelen dat er vanalles niet klopt. Maar de consequenties zijn gewoonweg te groot voor een gezapig leventje dat draait op de automatische piloot. Er zullen dus mensen zijn die doelbewust hun kop in het zand blijven steken.

    Helaas helpt dat niet. De NWO zal gewoon dichterbij komen. Totdat het zich aan je voordeur, in je huis, en als de plannen slagen zelfs in je eigen lijf, manifesteert.

    Mijn hoop is dat het nog niet te laat is als de massa eindelijk wakker schrikt.

    0 likes
  45. Deze video zal worden gepresenteerd vandaag 11 september!!http://www.youtube.com/watch?v=rNR6Kbg5jJ8#t=108 The Official ReThink911 Video!!!!Zo en dan zal de gehele wereld wakker zijn.En daag heer BUSH BOEF!!!!

    0 likes
  46. [quote name=”Henk001″][quote name=”Freethinker”][quote name=”Henk001″]Hoe serieus moet je deze Russische staatstelevisie nemen? Alles is gebaseerd op: die zegt dit en deze zegt dat; oncontroleerbaar.[/quote]

    En u denkt dat dat zich alleen beperkt tot de niet-westerse media??[/quote]

    nee, maar waarom zou je de een altijd wantrouwen en de ander klakkeloos geloven?[/quote]

    Omdat je ook naar de feiten dient te kijken. De Amerikaanse versie van dat verhaal klopt namelijk van geen kant.

    0 likes
  47. Het is voor iedereen een goede opsteker om de “Reality check on the New World Order” te doen.

    http://www.thrivemovement.com/reality-check

    Mensen die het allemaal al denken te weten zouden hier geen fouten mogen maken.

    Succes!

    De onderwerpen zijn besproken in de volgende video’s:

    Reality check on the New World Order – Foster Gamble (part 1)

    http://www.youtube.com/watch?v=syq4IkHugSg&list=TLprFWDNarRDU

    What would it take for us to thrive Solutions – Foster Gamble
    (part 2)

    http://www.youtube.com/watch?v=yGnsYAP30qA

    0 likes
  48. [quote name=”Ruud”]ja, na eeuwen komen we nu collectief erachter hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren.Dat is een zeer pijnlijke ervaring.Hoe kon dit allemaal gebeuren door de 1 procent van de wereldbevolking..? Wij de 99 procent kunnen dit stoppen.Niet door geloven maar door op onderzoek te gaan…WEET dan waarom we hier zijn.Dan kunnen we eindelijk een wereld creeren waar iedereen blij van wordt.Wordt WAKKER en help anderen wakker te worden.[/quote]
    jou vraag leidt ook tot een andere vraag:
    de roofdieren domineren het bos en zij behoren onder dieren tot de minderheid
    of waarom paar honderden van bafflo’s vluchten voor twee of drie leeuwen ?
    dit situatie geldt ook onder de wereld bevolking

    0 likes
  49. [quote name=”ReneH”][quote name=”Jos”]
    En Nederland sjokt er achteraan.

    Vandaag zullen de schapen van de mainstreammedia ons weer gaan vertellen dat het alweer 12 jaar geleden is dat moslimterroristen het WTC gebouw invlogen. …[/quote]

    yep, zojuist op Radio 538…

    Tenen krommend pffff[/quote]

    Hier probeert de media je wijs te maken dat 2 + 2 = 5 zoals in het boek 1984 van George Orwell.

    0 likes
  50. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]

    Nee wij “geloven” niet dat 911 een valse vlagoperatie was wij weten dat 911 een valse vlagoperatie was.

    0 likes
  51. [quote name=”Arjan”]Tjonge jonge geloven we dit nou echt? Als amerika hierachter zat hadden ze wel een ander doel gekozen.[/quote]

    #5 Arjan, nog even: lees ook eens de uitstekende 9/11 Special op http://www.wanttoknow.nl

    0 likes
  52. #39 Adrian

    Ik weet (100%) dat het uiteindelijk goed gaat komen op deze planeet. Zie ook de vele positieve reacties op deze site
    Ik ben er van overtuigd dat het balletje opeens gaat rollen. gewoon duwen (wereldwijd)…..
    De mensheid heeft gewoon een ‘trap onder zijn kont’ nodig.
    Aktie is NU nodig voordat het te laat is…

    Ik schreef al een stukje over Karen Hudes
    zie filmpje.
    Zij zit dicht bij ‘het vuur’ (de elite) Deze vrouw verdient een standbeeld.
    Ze heeft LEF/POWER.
    Als je naar haar verhaal luistert, dan schrik je.

    We willen niet eens naar haar luisteren (te druk ?/te lang filmpje)en zelfs niet de moeite nemen. We functioneren in een ‘slaap’ mode.

    Wat ik al zei, we hebben een flinke trap onder onze kont nodig…..

    Zie het voorbeeld van Tarek al-Tayeb Mohamed Bouazizi in Tunesie
    Het stak zichzelf in dec 2010 in brand.
    Deze man is een held voor de mensheid.

    Dit geldt ook voor Julian Assange & Edward Snowden.
    Zij nemen hun verantwoordelijkheid en wisten van te voren wat de consequenties zouden zijn. Helden zijn het.
    We moeten ze steunen

    Mohamed Bouazizi kon niet weten wat er daarna gebeurde
    De Arabische lente was een feit.(de druppel)
    We zien de gevolgen om ons heen. Dictators moesten het veld ruimen.

    Ik weiger als slaaf in de matrix mee te lopen.
    Het is te gek voor woorden dat een kleine (criminele) groep zo’n grote macht kan uitoefenen.
    Dus ik zeg: Wake Up
    schrijf erover, maak de mensen om je heen wakker…
    “De druppel die de emmer doet overlopen”

    0 likes
  53. Artikelen van Het Complot bevatten vaak taalkundige slordigheden. Je kunt niet zeggen dat “is gebleken dat de Amerikaanse overheid achter de aanslagen (…) zit”. Zo maken er een goed pleidooi voor, maar dat is wat anders dan dat het blijkt. Dan moet je bewijs tonen en helaas, helaas doen ze dat niet.

    0 likes
  54. [quote name=”Jos”][quote name=”Link”]Ik vraag me af wat nou werkelijk het probleem is bij mensen die zich niet kunnen voorstellen dat we allemaal besodemieterd worden.[/quote]

    Ik heb me dat ook afgevraagd, en ik heb daar een eigen theorie over.

    Wanneer je tot jezelf laat doordringen, door zelf op onderzoek uit te gaan, dat 911 een “false flag” was, dan kan het niet anders of je hele wereldbeeld dondert in elkaar. Dat is geen aangename ervaring.

    Ik denk dat veel mensen wel voelen dat er vanalles niet klopt. Maar de consequenties zijn gewoonweg te groot voor een gezapig leventje dat draait op de automatische piloot. Er zullen dus mensen zijn die doelbewust hun kop in het zand blijven steken.

    Helaas helpt dat niet. De NWO zal gewoon dichterbij komen. Totdat het zich aan je voordeur, in je huis, en als de plannen slagen zelfs in je eigen lijf, manifesteert.

    Mijn hoop is dat het nog niet te laat is als de massa eindelijk wakker schrikt.[/quote]

    Dat moet haast wel een hele grote rol spelen. Ook al zullen zij dit uiteraard stellig ontkennen. Huiverig voor de waarheid en deze waarheid is nogal deprimerend, maar het is juist een verlossing. Je loskoppelen van de leugen waarin je leeft. Dit moet juist bevrijdend zijn en je staat er niet alleen voor. Maar wat kunnen we tegen de NWO doen? Om te beginnen proberen niet bang te zijn, maar sterk en niet opgeven.

    0 likes
  55. vraag me af waar die “machtige elite” families dan wel wonen? diegenen die alles sturen en die wij nooit te zien krijgen, de aanstokers van alle ellende en miserie hebben die ook een adres en zo ja, dan kunnen ze toch uitgeschakeld worden of is dit science-fiction??

    0 likes
  56. [quote name=”redice”]vraag me af waar die “machtige elite” families dan wel wonen? diegenen die alles sturen en die wij nooit te zien krijgen, de aanstokers van alle ellende en miserie hebben die ook een adres en zo ja, dan kunnen ze toch uitgeschakeld worden of is dit science-fiction??[/quote]

    Nooit gehoord van de Bilderberg vergaderingen?

    Zoekterm bilderberg Totaal: 110 resultaten gevonden.
    https://www.ninefornews.nl/zoekresultaten?searchword=bilderberg&ordering=&searchphrase=all

    Zoekterm Rothschild Totaal: 150 resultaten gevonden.
    https://www.ninefornews.nl/zoekresultaten?searchword=Rothschild&ordering=newest&searchphrase=all&limit=20

    Zoekterm rockefeller Totaal: 138 resultaten gevonden.
    https://www.ninefornews.nl/zoekresultaten?searchword=rockefeller&ordering=newest&searchphrase=all&limit=20

    Zoekterm koningshuizen Totaal: 29 resultaten gevonden.
    https://www.ninefornews.nl/zoekresultaten?searchword=koningshuizen&ordering=newest&searchphrase=all&limit=20

    Heb je even wat in te halen… 🙂

    En doe die check nou, zie mijn post op:
    #47 Thrive movement 11-09-2013 13:17

    Of kijk eerst naar die video, Foster Gamble legt het allemaal uit!

    0 likes
  57. Voor degenen die het officiele verhaal geloven, kun je een foto of opname vinden waar je ziet dat het 2e vliegtuig dat in het WTC vloog een airliner is geweest? Er zijn zoveel opname’s van de crash dat er wel 1 bij moet zijn waar je de ramen kunt zien of de kleuren. Ik heb nooit iets kunnen vinden.

    Gisteren nog in de docu ‘120 minutes…’ hoor je iemand zeggen dat het een groen vliegtuig was, leek op een bommenwerper. Dit sterkt mijn mening alleen maar dat het geen airliner was.

    0 likes
  58. [quote name=”redice”]vraag me af waar die “machtige elite” families dan wel wonen? diegenen die alles sturen en die wij nooit te zien krijgen, de aanstokers van alle ellende en miserie hebben die ook een adres en zo ja, dan kunnen ze toch uitgeschakeld worden of is dit science-fiction??[/quote]

    Waar ze wonen? Nou, bijvoorbeeld in grote landhuizen of kastelen, op enorme stukken land, vaak op de prachtigste plekken. Maar wel afgeschermd van de buitenwereld, met hekken, muren, prikkeldraad. Met grote honden en overal bespiedende camera’s voor de bewaking. Dit soort landgoederen heb je toch wel eens gezien?

    “Uitschakelen” heeft geen zin, dan wordt je zelf wat je denkt te bestrijden.

    De enige oplossing is: hun plannen doorzien en er niet meer aan meewerken.

    0 likes
  59. Hier en daar las ik wat theorieën over waarom de mensen het zover laten komen en de waarheid niet in willen/kunnen zien.
    Dit lijkt inderdaad voort te komen uit het gebrek aan coping-skills. Sinds ik erachter ben dat de maatschappij een erg rotte plek is heb ik veel moeite met het nog meedraaien in diezelfde maatschappij. Het besef dat de boel niet is ingericht ten gunste van ons allen maar slecht ten gunste van een enkeling is erg pijnlijk. Deze pijn kunnen we veelal niet verdragen en daardoor gaan we “struisvogelen” zoals ik dat zelf noem. Een skill die ik helaas ontbeer… Een belangrijk issue dat hieraan is gekoppeld, bij mij in ieder geval, is het feit dat het erg moeilijk is om met mensen te praten over dit soort zaken. Immers weet ik dat het geen prettig gevoel is, op zijn zachtst gezegd, door te hebben hoe de wereld werkt. Mijn vriendin bijvoorbeeld wil ik deze pijn besparen en dat maakt dat ik met haar niet uitgebreid ga zitten sparren over hoe de wereld werkt.

    Een aantal voorbeelden ter beeldvorming:
    Wist je dat zeker 20% van de topmanagers psychopatische trekjes heeft? Dit zijn dus de mensen die voor een groot deel de belangrijke beslissingen nemen. Deze mensen staan niet bekend om hun emphatisch vermogen.

    Wist je dat de zorgverzekeraars in ons land in het jaar dat onze premie absurd gestegen is hun winst hebben verdubbeld van 650 miljoen naar 1,4 miljard?

    Wist je dat Groot-Brittanië en Frankrijk een boel geld hebben gestoken in de veelbesproken pijplijn die vanaf DOHA naar Turkijë moet gaan lopen dwars door Syrië? Nederland en Duitsland hebben net een contract gesloten met Gazprom (Rusland). Vandaar de afzonderlijke standpunten.

    Wist je dat Syrië al heeeeel lang een grote vijand is van Israël?

    verder in deel 2..

    0 likes
  60. Het enige dat ik van iedereen wil vragen is om eens stil te staan en rond te kijken naar wat er eigenlijk allemaal gebeurd op de wereld. Haal je kop uit het zand, stap voor een moment uit de Ratrace en kijk, luister…. Gebruik je gezonde verstand….

    Steeds meer om mij heen hoor ik mensen die langzaamaan wakker worden. Okee, actie ondernemen ze niet, maar dat hoeft ook niet. Zodra meer mensen bewust worden zal dat een kettingreactie veroorzaken en steeds meer andere mensen wakker schudden. De acties komen vanzelf van binnen uit elke verrotte organisatie. Wat we al meer en meer zien gebeuren.

    Oja, durf ook over je eigen belangen heen te stappen zoals Manning of Assange… Pas wanneer de ego verwelkt komt het collectief tot bloei

    0 likes
  61. [quote name=”Tikal”]Dit lijkt inderdaad voort te komen uit het gebrek aan coping-skills. Sinds ik erachter ben dat de maatschappij een erg rotte plek is heb ik veel moeite met het nog meedraaien in diezelfde maatschappij. Het besef dat de boel niet is ingericht ten gunste van ons allen maar slecht ten gunste van een enkeling is erg pijnlijk. Deze pijn kunnen we veelal niet verdragen en daardoor gaan we “struisvogelen” zoals ik dat zelf noem. Een skill die ik helaas ontbeer… Een belangrijk issue dat hieraan is gekoppeld, bij mij in ieder geval, is het feit dat het erg moeilijk is om met mensen te praten over dit soort zaken. Immers weet ik dat het geen prettig gevoel is, op zijn zachtst gezegd, door te hebben hoe de wereld werkt. Mijn vriendin bijvoorbeeld wil ik deze pijn besparen en dat maakt dat ik met haar niet uitgebreid ga zitten sparren over hoe de wereld werkt.[/quote]

    Helemaal mee eens. Maar toch zullen we met z’n allen ooit onder ogen moeten gaan zien hoe we ons hebben laten belazeren. Uitstel van dit inzicht maakt alles alleen maar erger.

    Een volgende vraag die opkomt als je eenmaal gaat zien wat er zich op de wereld afspeelt: wat is het alternatief? Gaan we met z’n allen weer zelf groenten verbouwen? Hoe komen we van het corrupte geldsysteem af? Hoe komen we van corrupte bestuurders af? Laten we de boel instorten en kijken we daarna wel weer hoe we op de puinhopen een nieuwe wereld gaan opbouwen -deze keer wel eerlijk, maar hoe doe je dat?

    Allemaal vragen die je kunt stellen, maar waar je niet zomaar een antwoord op hebt. En dat is ook een deel van het probleem: je kunt wel “wakker” worden, maar wat wordt het alternatief van de wereld waarin we nu leven? En als je dat zelf al niet weet, hoe ga je het dan een ander vertellen?

    Dat is een belangrijke reden dat veel mensen willen vasthouden aan het vertrouwde, bekende, ook al weten ze dat dit corrupt is, maar ze kennen geen alternatief.

    0 likes
  62. [quote name=”peter”][quote name=”Adrian”]
    Als de V.S. zo graag de wereld wil helpen, waaaaaarom geven ze dan 737 miljard dollar per jaar uit aan oorlog, en niet aan het helpen van de armen in hun eigen land of rond de hele wereld??!!
    1 miljard is dus 1000 X 1.000.000.
    Dat is insane veel geld![/quote]
    Dat bedrag kan onmogelijk kloppen. Daags voor 911 heeft rumsfeld in een persconferentie openbaar gemaakt dat defensie over alleen dat afgelopen jaar 2,3 triljoen dollar miste op de balans.

    Even voor alle duidelijkheid: ze waren dus niet met 3 x 737 miljard over de begroting heen gegaan, nee ze waren 3 x 737 miljard, onherleidbaar zogenaamd, kwijt. Bovenop de begroting. En niemand kon vertellen waar dat geld was gebleven.

    Wat moet die begroting dan niet zijn geweest helemaal? Sinds 911 is die begroting trouwens niet bepaald gekrompen….[/quote]

    Kijk, dat wist ik nog niet!
    Wist je ook dat alle documenten die daarnmee te maken hadden toevallig in het gedeelte van het pentagon lagen opgeslagen waar het “vliegtuig” neerstorte?

    Maar het grootste lachertje van allemaal is het “vliegtuig” wat in pensylvania neerstorte.
    Het hele vliegtuig zou in lucht zijn opgegaan, je ziet geen vuur, er is geen enkel spoor van een vliegtuig (bij het pentagon ook niet overigens).
    Wel zie je een mooie krater en een soort geul die de vleugels moest voorstellen!
    Die geul was er al en tsja welke vliegtuigcrash laat nou een krater achter maar geen enkel stukje vliegtuig?

    You can fool some of the people all the time, and all of the people some of the time, but you cannot fool all of the people all the time.

    – Lincoln, Abraham –

    0 likes
  63. Hoezo niet wakker 🙂

    We are change
    Feel the power

    No War Not In My Name: To President Obama, From the People of the World, September 11, 2013
    Added by Joy Mahurin on September 11, 2013 at 8:44pm

    >>>> http://youtu.be/Asy_qhHoqWQ

    Published on Sep 12, 2013

    This video is a rebuttal from the people of the WORLD, to president Obama in response to his Address to the Nation on September 10, 2013.

    0 likes
  64. [quote name=”Dondervogel”]Deze video zal worden gepresenteerd vandaag 11 september!!http://www.youtube.com/watch?v=rNR6Kbg5jJ8#t=108 The Official ReThink911 Video!!!!Zo en dan zal de gehele wereld wakker zijn.En daag heer BUSH BOEF!!!![/quote]

    Helemaal GOED gezien!

    Hier nog een wat minder bekende, maar wel met duidelijk zichtbare explosies:

    Building 7 – NEW FOOTAGE
    http://www.youtube.com/watch?v=BZmSHTiYa2M

    Onder een andere hoek, vanaf de andere kant zeg maar… ongeveer 90 graden meer naar links , ten opzichte van in de “The Official ReThink911 Video”.

    Lichtflitsen dus duidelijk zichtbaar!

    0 likes
  65. Mensen open jullie ogen….
    iedereen moet dit weten!
    hoop dat het gauw écht openbaar wordt.
    zodat ook de mensen om me heen me geloven..

    0 likes
  66. Zie deze video over vlucht 175

    Let op de linkervleugel van het vliegtuig voordat het in het gebouw vliegt.
    De vleugel gaat achter een naast gelegen gebouw langs?
    Dit kan niet, want het vliegtuig vliegt voor het gebouw langs……

    Een zeer goed bewijs dat er meer aan de hand is..

    http://youtu.be/yTcAJVyR4qQ

    0 likes
  67. Misschien moet ik mijn mening herstellen betreft het 2e vliegtuig dat in de WTC vloog. Als deze foto’s echt zijn, dan zie je wel degelijk dat er kleuring op vliegtuig zit lijkend op de United Airlines Boeing 767–222 vlucht.

    http://www.911conspiracy.tv/images/2nd-hit/2nd-hit_Cremin_Luke_1200.pjpeg.jpg

    http://i662.photobucket.com/albums/uu347/911conspiracytv/2087_large.jpg

    0 likes
  68. Het ‘gebouw’ staat op het dak van het gebouw op de voorgrond.

    Maar dat het vliegtuig zo makkelijk in de WTC verdwijnt vind ik wel opvallend.

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Wie was jij eerder en waarom ben je hier?

Wie was jij in een eerder leven en waarom ben je hier?

Heb je jezelf ooit de vraag gesteld ...

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Ken je het verschijnsel dat je weet ...

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Yoga en meditatie kunnen je psychisch welbevinden ...

voorspellende

Bestaan voorspellende dromen echt? Onderzoek leidt tot opmerkelijke resultaten

Heb je weleens een voorspellende droom gehad ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
AANMELDEN GRATIS WORKSHOP
Wanneer?
donderdag 12 december
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.