Homepagina » Het Complot » Vlucht MH370: Cover-up door de Maleisische overheid?
Vlucht MH370: Cover-up door de Maleisische overheid?

Vlucht MH370: Cover-up door de Maleisische overheid?

De Maleisische premier Najib Razak heeft gezegd dat de vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines moet zijn neergestort in het zuidelijke deel van de Indische Oceaan, ten westen van Perth. Hij baseert zich op een analyse van het bedrijf Inmarsat, dat de laatste signalen van de Boeing heeft opgevangen. De premier zei dat er geen hoop meer is dat iemand aan boord van vlucht MH370 nog in leven is.

De familieleden van passagiers van het toestel hebben geen vertrouwen in de Maleisische overheid en de luchtvaartmaatschappij. Zij zeggen dat er is gelogen over de gebeurtenissen rond het vliegtuig. Nabestaanden hebben bij de Maleisische ambassade in Peking een emotionele protestmanifestatie gehouden. China eist dat Maleisië de satellietgegevens vrijgeeft waaruit blijkt dat het vermiste vliegtuig in de Indische Oceaan is neergestort.

Volgens Mike Adams van Natural News strookt het bewijs niet met het officiële verhaal en is er sprake van een cover-up op staatsniveau. Hij draagt een aantal redenen aan waarom het vliegtuig niet in zee zou zijn gestort.

1. Wrakstukken

Een Boeing 777 die in zee stort zal uiteenvallen in tienduizenden stukken, waarvan vele op het water blijven drijven, aldus Adams. Al die objecten zouden aanspoelen op lokale stranden of gemakkelijk te zien zijn tijdens zoekacties.

2. Doorvliegen

Het vliegtuig verstuurde nog zeker vijf uur na het laatste contact met de radar verscheidene signalen naar satellieten, zo zeiden Amerikaanse experts die bij het onderzoek naar het vermiste vliegtuig betrokken zijn maar anoniem wensen te blijven.

Volgens de experts geeft een vliegtuig met geregelde tussenpozen zogenoemde ping-signalen vrij, die worden opgepikt door een satelliet. De signalen geven informatie over de hoogte en de snelheid die het vliegtuig op dat moment aanhoudt. De laatste ping werd verstuurd boven het water. Volgens de experts is een crash of explosie op dat moment uitgesloten geweest.

Amerikaanse bronnen vertelden The Wall Street Journal dat uit automatisch doorgestuurde motorgegevens is af te leiden dat het toestel mogelijk nog vier tot zeven uur heeft doorgevlogen. Volgens de Maleisische minister van Transport is deze informatie ‘niet accuraat’. Hij zei dat Boeing en motorenfabrikant Rolls Royce ongeveer 30 minuten na vertrek niets meer van het toestel hebben vernomen.

3. Geen bewijs

Adams wijst erop dat de Maleisische autoriteiten nog niet over de brug zijn gekomen met bewijs. Er zijn geen lichamen, geen wrakstukken en geen radarsignaturen waaruit zou blijken dat de vlucht eindigde in de Indische Oceaan. Toch stond in een sms aan de nabestaanden te lezen: “We moeten aannemen dat vlucht MH370 verloren is en dat niemand aan boord het overleefd heeft.”

4. Transponder

Een suïcidale piloot die zijn vliegtuig in de oceaan wil vliegen zet niet eerst handmatig de transponder uit, beargumenteert Adams. Halverwege de Golf van Thailand maakte het vliegtuig een scherpe bocht naar het westen. Die werd in de boordcomputer geprogrammeerd voordat co-piloot Fariq Abdul Hamid met de woorden ‘Alright, goodnight’ afscheid nam van de Maleisische luchtverkeersleiding. Voor Adams is het duidelijk dat de bemanningsleden geen intentie hadden om het vliegtuig in de oceaan te sturen. Volgens hem is er ook sterk bewijs dat ze niet van plan waren hun nieuwe koers en bestemming kenbaar te maken door de communicatiesystemen één voor één uit te schakelen.

Adams zegt de eerste journalist te zijn geweest die zinspeelde op het idee dat vlucht MH370 in een wapen zou worden veranderd. Hij acht de kans aanwezig dat de passagiers van het vliegtuig nog in leven zijn. De eigenaar van Natural News verwacht dat overheden en media hun berichten over de vermiste Boeing nu zullen aanpassen, zodat alles aansluit op de officiële verklaring van de Maleisische overheid.

[Natural News]

0 0 stemmen
Beoordeel dit artikel
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest
22 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
de Pauw
de Pauw
7 jaren geleden

De waarheid zal nog wel aan het licht komen

de Pauw
de Pauw
7 jaren geleden

Op. hollowearthnetwerk.com. dan effen scrollen naar beneden
En dan heb je alle info over het gemiste vliegtuig.

Mindblowing

Kalki
Kalki
7 jaren geleden

Buitenaardsen zullen de waarheid aan het licht brengen.

T. Woudstra
T. Woudstra
7 jaren geleden

Precies, we worden belazerd ! wat te denken van die telefoons die nog werkten maar vast door de kapers in beslag zijn genomen..er was lang niet genoeg brandstof om zover zuidelijk te vliegen. waarom crashen na 7 uur vliegen en niet meteen? Veel getuigen op de Fillipijnen hebben het toestel notabene met eigen ogen gezien en gehoord terwijl het superlaag vloog wat nooit voorkomt daar. Door zo laag te vliegen wordt de actieradius ook nog eens veeeel kleiner en kon de jet dus nooit vlakbij de zuidpool eindigen.
Als het vliegtuig nog 7 uur gevlogen heeft waarom hebben de passagiers of bemanning dan geen contact opgenomen? Kaping is dus zeker. Maar waarom? Geen zelfmoord want dan vlieg je niet eerst nog 7 uur.
Er waren waarschijnlijk chemische wapens aan boord waar al van alles om te doen was (2 geheim agenten vermoord) en er zaten 20 zg. wizzkids aan boord die een patent op elektrische auto’s hadden (Maleisie verdiend al zijn geld met olie..) enz, enz. Kortom: hier is veeel meer a/d hand en geloof me, brokstukken of zwarte dozen zullen niet gevonden worden en als men al zogenaamd iets vindt is het daar eerst gedropt en zit de doofpot weer mooi potdicht..

x

Check Also

pilo

Piloot slaat alarm over bijwerkingen: ‘Dit moet stoppen’

Bij Real America’s Voice vertelden piloten over ...

mh17

Spectaculaire telefoontaps: ‘Oekraïense straaljager schoot MH17 neer’

Als je na de ramp met vlucht ...

Waarom Doneren?

Grote adverteerders, zoals Google, Microsoft, Taboola en anderen wilden steeds meer bepalen wat wij wel en niet op onze site plaatsten. Zij zijn onmiskenbaar verbonden aan de elite die ziekmakende censuur toepast. Om die reden hebben wij alle samenwerking met dat soort criminele adverteerders per direct gestopt.

Om te kunnen blijven bestaan hebben wij financiële hulp nodig van de lezer. NineForNews is er vóór jou. Zonder jouw steun is er geen NineForNews.

Help ons financieel met een vrijwillige bijdrage, zodat we je kunnen blijven informeren over dingen die op social media en de mainstream media zwaar gecensureerd worden.

Help ons! Help jezelf! En help je medemens! Doe nu een vrijwillige bijdrage.

Waarom Pushmeldingen?

Facebook en Twitter censureren steeds meer. Het nieuws dat NineForNews brengt wordt steeds vaker door ze geblokkeerd.

Met pushmeldingen informeren we je rechtstreeks, zonder risico op deze censuur.

Waarom Telegram?

Overheidscorruptie wordt steeds erger. Websites en domeinen worden in beslag genomen, omdat de criminele regering geen tegengeluid duldt.

Ons Telegram kanaal staat los van onze websites. Daar krijg je een overzicht van onze berichten, ook als we 'ineens' verdwijnen en met een andere nieuwe domeinnaam/website terugkomen.

Blijf onafhankelijk! Weet ons altijd te vinden! Abonneer je nu gratis en vrijblijvend op ons telegramkanaal.

22
0
We lezen graag je reactie!x