Al decennialang wordt mammografie toegepast, maar dat heeft niet geleid tot minder sterfgevallen als gevolg van borstkanker. De meeste vrouwen doen er verstandig aan geen mammogram meer te laten maken, zo concludeert een studie in het Journal of the Royal Society of Medicine.
Uit het onderzoek blijkt dat 52 procent van de vrouwen onnodig wordt behandeld voor kanker vanwege mammogrammen.
Kankerpatiënten die een behandeling ondergaan sterven veel eerder dan patiënten die er niets aan laten doen, zo claimde de inmiddels overleden dr. Hardin B. Jones van de Universiteit van Californië in Berkeley.
“Mijn studies hebben onomstotelijk aangetoond dat onbehandelde kankerpatiënten tot wel vier keer langer in leven blijven dan individuen die worden behandeld,” zei de prominente kankeronderzoeker.
Je hoeft niet meer bang te zijn voor kanker
In het boek ‘You Don’t Have to be Afraid of Cancer Anymore’ van Bill Sardi valt te lezen:
De meeste kankerbehandelingen kunnen thuis worden toegepast, zonder een voorschrift van de arts. Het gaat om eenvoudige middelen zoals vitamine D (zonlicht), rijstzemelen, lijnzaadolie, spruitjes, foliumzuurpillen, moleculen uit rode wijn en kruidnagel uit knoflook. Deze middelen zijn beter dan de beste chemotherapeutische medicijnen.
De kankerindustrie bevindt zich in een staat van chaos en onzekerheid. Ze begint aan zichzelf te twijfelen. “Artsen beginnen zich af te vragen waarom veel vrouwen die gediagnosticeerd zijn met borstkanker geen chemotherapie nodig hebben,” zei een kankerspecialist.
Bestanddelen van voedselproducten werken beter dan dure kankermedicijnen
De Franse oncoloog David Khayat ontdekte dat veel kankergevallen zijn gerelateerd aan een slecht eetpatroon. Hij speurde de wetenschappelijke literatuur af naar voedingsmiddelen die kanker te lijf gaan. In zijn top 10 vinden we onder meer granaatappelsap, kurkuma, groene thee, wijn, seleen, tomaten, knoflook en ui.
Richard Beliveau en Denis Gingras schrijven in hun boek ‘Foods That Fight Cancer, Preventing Cancer through Diet’ dat bepaalde voeding krachtige antikankerstoffen bevat. Deze voedingsstoffen doden kankercellen zonder daarbij gezond weefsel aan te tasten.
Meer hierover hoor je in onderstaande video van Health Ranger Mike Adams van NaturalNews:
Boekentip: Kanker voorkomen doe je ook zelf
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






Klimaatverandering: “De hoax die ons 4 miljard per dag kost”
Leugens mainstream media over hydroxychloroquine hebben duizenden levens gekost
Droom wordt werkelijkheid: auto loopt op water (video)
Frankrijk onderzoekt gevallen van ontstoken hartspier na coronavaccin Pfizer
‘Geef iedereen gratis geld’
Groene golf trekt over de wereld: Rusland verbiedt de productie van genetisch gemodificeerd voedsel
Global warming is oplichterij. Ex-BBC-presentator ontwaart complot (en onthult welk geheim genootschap hierachter zit)
Nederland ook uit de EU? Dit bizarre beleid is de druppel
Oud-farmabestuurder over DNA-verontreiniging covidprik: ‘We hebben een enorm probleem’