Weet Pepsi misschien iets wat wij niet weten over de Black Knight-satelliet? Sommigen beweren dat deze mysterieuze satelliet al 13.000 jaar om de aarde draait en dat Nikola Tesla in 1899 signalen van dit ruimteobject opving.
PepsiCo heeft in het kader van de Pepsi Challenge 2015 een filmpje op YouTube geplaatst getiteld ‘Black Knight Decoded’. De video gaat over een missie om signalen van de satelliet te ontcijferen, een strijd tegen de overheid en het verenigen van de wereld om de boodschap te verspreiden.
Sommige websites vragen zich af of Pepsi een eigen boodschap heeft over UFO’s. Het is namelijk niet voor het eerst dat de frisdrankreus UFO’s in een reclame heeft gebruikt. Al in 1984 maakte Pepsi een commercial over een jongetje dat toekijkt hoe een UFO over twee frisdrankautomaten vliegt. In januari 2015 maakte Pepsi voor de Super Bowl de beroemde Phoenix Lights na met verlichte ballonnen.
In het filmpje volgen we een vader en dochter op hun missie om radiosignalen van de Black Knight-satelliet te ontcijferen. Met de hulp van een vriendin proberen ze de wereld te verenigen in afwachting van de onthulling van de Black Knight en om een universele boodschap van hoop, eenheid en vrede uit te dragen.
Het drietal probeert in een race tegen de klok de signalen te ontcijferen en wordt daarbij gedwarsboomd door de overheid. De beelden van de ruimte zijn afkomstig van het internationale ruimtestation ISS.
Bekijk de video hieronder:
Mysterieuze onbekende planeet voorbij Neptunus bestaat echt. Deze astronomen hebben nieuw bewijs
Hongarije steekt middelvinger op naar EU en keurt ‘Stop Soros’-wet goed. Zo reageert de Europese Commissie
Bedrijven en scholen mogen ongevaccineerden weigeren: ‘Zorgwekkend’
Piloot onthult: elite wil rondgevlogen worden door ongevaccineerde piloten
Hoofdbrekens over mysterieuze lichten die mensen achtervolgen. Is hier een verklaring voor?
Gezonde 3 maanden oude baby ligt 7 minuten te stuiptrekken na drinken melk gevaccineerde moeder
Een man heeft een patent dat Monsanto kan vernietigen en de wereld voor altijd kan veranderen. Kijk dit filmpje
Kees Faasse (78) probeert mensen wakker te schudden met advertenties in de Volkskrant. Hoe vrij zijn we nog?
Artsen: Energiedrankjes vergiftigen jeugd