Binnenland

Beatrix maakt veel privévluchten met regeringstoestel

Help door dit artikel met vrienden op je social netwerk te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Koningin Beatrix gebruikte het regeringsvliegtuig niet eerder zo vaak als het afgelopen jaar. De koningin vloog minimaal 42 keer met de Fokker 70.

Het ging in bijna alle gevallen om privévluchten, onder meer naar Londen waar prins Friso in coma ligt. De vluchten kostten de schatkist (lees: belastingbetaler) bijna 7 miljoen euro.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

Maandblad Quote onderzocht de transpondergegevens van de PH-KBX. Het afgelopen jaar waren er geen officiële buitenlandse bezoeken van ministers en staatssecretarissen naar Londen. Daarom kan het niet anders dan dat het toestel 21 keer op en neer vloog voor een bezoek van de koningin aan haar zoon, aldus Quote.

Vakantiehuis

Het regeringstoestel vloog daarnaast drie keer naar het Italiaanse Toscane. Koningin Beatrix heeft daar een vakantiehuis.

Het kabinet zou het vliegtuig vaak links laten liggen. Premier Mark Rutte vloog er afgelopen jaar twee keer mee naar Berlijn, minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem ging ermee naar Parijs en Rome en oud-minister van Buitenlandse Zaken Uri Rosenthal pakte het toestel om naar Israël te vliegen.

Landsbelang

Leden van de koninklijke familie, ministers, staatssecretarissen en ‘aangewezen personen’ mogen het regeringsvliegtuig eigenlijk alleen voor zakelijke doeleinden gebruiken.

Beatrix hoeft voor het gebruik van het toestel niets te betalen, omdat al haar reizen worden geacht ‘in het landsbelang te zijn’, aldus een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst. Welk landsbelang met vakantievluchten wordt gediend is niet duidelijk, maar de kosten van alle vluchten zijn wel voor rekening van de belastingbetaler.

Bron: Quotenet.nl

Gerelateerd:

 

Interessant

Vind je deze info goed?
Deel het met kennissen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
5 1 stem
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

52 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Jan
Jan
13 jaren geleden

Welk landsbelang met vakantievluchten wordt gediend is niet duidelijk, maar de kosten van alle vluchten zijn wel voor rekening van de belastingbetaler.

Onze koningin heeft haar vakantie hard nodig ,weten jullie wel hoeveel energie het kost om uit te vinden hoe ze ons nog meer op de kosten kan jagen.
Dit alles is natuurlijk in het belang van ons land , als het onze koningin goed gaat zijn wij ook allemaal gelukkig
(toch)!

j
j
13 jaren geleden

Dat is nog geen halve euro per persoon. Valt wel mee hoor, dat heb ik er wel voor over als ze op die manier vaak bij haar zoon kan zijn. Kloppen doet het natuurlijk niet.Er zijn zoveel misstanden die aangepakt moeten worden, daar kan deze ook nog wel bij.

pietje bell
pietje bell
13 jaren geleden

waneer komt hier omtrend het echte nieuws ?

henk
henk
13 jaren geleden

Ik hang een wit laken guiten mijn ramen,
ik ben straks mijn huis kwijt omdat ik werkeloos word,ik vind dat er zeer snel een einde moet komen aan de monarchie in nederland.
bilderberg conferentie,s moeten ten strengste verboden worden.
GEEN LOON GEEN KROON!!

m&m
m&m
13 jaren geleden

zo zie je maar weer,je wordt aan alle kanten in de boot genomen.
maar goed dat die bilderberger weg is straks of volgt alex in het spoor van zijn moeder??

Starchild
Starchild
13 jaren geleden

[quote name=”j”]Dat is nog geen halve euro per persoon. Valt wel mee hoor, dat heb ik er wel voor over als ze op die manier vaak bij haar zoon kan zijn. Kloppen doet het natuurlijk niet.Er zijn zoveel misstanden die aangepakt moeten worden, daar kan deze ook nog wel bij.[/quote]

Als iedereen mij nou eens €0,50 geeft, dan weet ik een hele goede manier om dat geld te besteden.

Herman de Graaf
Herman de Graaf
13 jaren geleden

Als ik koningin was, zou ik lekker met het regeringstoestel samen met mijn kleinkinderen naar Disneyland Parijs vliegen.
Nederland gaat 4000 miljoen extra bezuinigen. Dan maakt zo’n reisje toch niet uit.
En die kinderen … die vergeten hun hele leven niet dat ze met oma naar Mickey Mouse en Donald Duck zijn geweest.
Leuk toch … voor die kids.

bending unit 22
bending unit 22
13 jaren geleden

[quote name=”m&m”]zo zie je maar weer,je wordt aan alle kanten in de boot genomen.
maar goed dat die bilderberger weg is straks of volgt alex in het spoor van zijn moeder??[/quote]

Prins pils is al bilderberg
De ‘taak’ van Willem Alexander binnen Bilderberg;WATER MANAGEMENT.Onder Agenda21 mag onze prins Pils, straks beter bekend als Koning Khafka, het water onder de wereldbevolking gaan uitdelen.Dachten we met Trix verraden te zijn met dat Bilderberg gebeuren;“We ain’t seen NOTHING yet”

Bertje
Bertje
13 jaren geleden

als het ten koste gaat van top-ambtenaren en andere bestuurders a la eurofielen mag ze van mijn part deze vliegtuig pakken naar C1000 eeehhh ik bedoelde Jumbo….

dreamfall
dreamfall
13 jaren geleden

@ #8 bending unit 22 21-03-2013 19:27

Watermanagement en Prins pils dus.

Ik ben benieuwd hoeveel aandelen deze prins in waterbedrijfjes heeft, omdat het straks geprivatiseerd gaat worden.

Hou het dus in de gaten iedereen.
Deze prins kan nog wel eens veel verder gaan dan haar moeder.

garriet60
garriet60
13 jaren geleden

zou ze zo vriendelijk willen ijn om die 7 miljoen terug te betalen .!! een vrouw die zelf op haar bankrekening meer dan 350,miljoen heeft staan??prive vluchtjes zal ze zelf moeten betalen! als een kind van mij in engeland zou komen te liggen zal ik hem daar niet kunnen bezoeken ! want ik heb geen nagls om de billen te krabben hoor ?? zij heeft genoeg van die nagels .

Nanne
Nanne
13 jaren geleden

Ach, een president kost meer en wat kost nu een koningshuis vergeleken bij alles wat er over de balk wordt gegooid. Ze mag van mij naar Friso vliegen. Er zijn belangrijkere zaken om mee bezig te zijn en waar jullie ons uitstekend van op de hoogte houden! Waarvoor veel dank!

KIJK DAN
KIJK DAN
13 jaren geleden

Ik las ,ik keek naar buiten .En wat denk je , het is nog heel rustig buiten .Ik zie niemand staken dus het zal wel goed zijn .Goeie vlucht

Equinox
Equinox
13 jaren geleden

Er moet toch bezuinigd worden?? en daar horen toch ook altijd de kleintjes bij??? Goedkoop WC papier waar je aars van open ligt. Plastic bekertjes die verdwijnen en zo een kopje weer terug komt.

Zo zijn er altijd trieste bezuinigingen op de kleine uitgaven en niet de grote…

Mooie bij onze koningin is dat ze al miljoenen krijgt per jaar en ondertussen ook nog eens al haar ‘dingetjes’ laat betalen door de pleps (klootjes volk, wij)

Laat die opgewaardeerde in het zadel gehesen nep koninklijke haar zooi lekker zelf betalen? Ze heeft er immers toch genoeg geld voor. Als de regering nou eens op die ‘kleintjes’ let komen we er wel i.p.v. minderbedeelde mensen de laatste stoelpoot onder hun reet wegtrekken waardoor een waardig bestaan helemaal niet meer mogelijk is.

Als je rijk bent of bij een bepaalde groep hoort is altijd alles geoorloofd maar als je niets bent (geen titel of geld) moet je altijd overal voor opdraaien.

Enough said

Keizer Biff
Keizer Biff
13 jaren geleden

Kielhalen die oranjes!!

hampie
hampie
13 jaren geleden

Als dit waar is,dan vind ik het erg teleurstellend.Als je zoveel bezit en de vliegreisjes zelf niet kan betalen….
Begrotingstekort, bezuinigen tot je er bij neer valt. Wanbeleid en wanprestaties.
De Euro en de Europese Unie een groot fiasco. Voor mij hoeft het niet meer, ik ben er wel klaar mee!

hampie
hampie
13 jaren geleden

Starchild: Ik vind het wel fijn om zelf te beslissen waar ik mijn geld aan uitgeef.
Dan geef ik het liever aan mensen die het echt nodig hebben. We hebben inmiddels al bijna 1.000.000 mensen die in de WW zitten.
En dan wordt er gepraat over bezuinigen.
Echt bezuinigen wordt er dus niet gedaan.

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

Dat ze voor baggerschepenbouwers en offshorebotenbouwers een heleboel orders bijeenschrapen (die koninklijke familie). Dat is hun werk ! Kom op Koninklijke familie op pad om voor ons ons Hollanders fabrieksorders te doen zijn en dat we overal over de wereld onze kennis op gebied van water en land mogen verspreiden. Kom op koninklijke familie. Kom op !!!!!!!!! Van hier tot China en via Arabie naar de Middellandse zee. Onze Nederlandse kennis is onovertroffen. Op met name gebied van water en ook vele en vele andere kennis is onovertroffen.Draag dat uit Koningen en Koningsfamilie (het is daar al eeuwenlang die kennis) !!!!!
En dat doet die familie al die uitdraging van die Hollandse kennis. Nog meer is welkom !

AwE130
AwE130
13 jaren geleden

Laat de Bilderbergers maar betalen ik ben het zat deze elite die graaien en het volk vernederen. Het is tijd dat we een lijn in het zand trekken. Wakker worden broeders en zusters.

sancha
sancha
13 jaren geleden

[quote name=”dreamfall”]@ #8 bending unit 22 21-03-2013 19:27

Hou het dus in de gaten iedereen.
Deze prins kan nog wel eens veel verder gaan dan haar moeder.[/quote]

Ik heb al de hele tijd het gevoel dat dit ook veel verder zal gaan. Er gebeurd zoveel dat het geen toeval meer kan zijn en plots lijkt er een bepaalde snelheid in dingen te komen. Of zie ik gewoon spoken?

Is het toeval dat Willem met Maxima trouwde? Kende Bernhard echt de opa van Maxima? Hoe zit het met de DNA van Willem? Hij is toch staatsrechterlijk verplicht deze te laten testen? Is de dochter van Willem en Maxima vernoemd naar de buitenechtelijke dochter van Bernhard? Alexia Grinda? Waarom was Bernhard peetoom van zijn eigen dochter? Edmond de Rothschild is de andere peetoom van Alexia Grinda. Bilderberg , Bernhard , Rothschild??? Wat hebben die gasten gemeen en wat heeft Maxima met Jorge Bergoglio gemeen dat ze hem als kardinaal zijnde 128.000 euro schonk? Is het toeval dat Beatrix en Ratzinger haast tegelijk aftraden en is het toeval dat een Argentijn paus wordt nu Willem koning wordt en zijn Argentijnse eega koningin?

Als de Bilderbergjes en de Rockefellers en de Rothschildjes hun zin niet krijgen wat dan? Oorlog?

Complottheorie? Of complot?

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

Die Koninlijke families zijn net zoals de metaalfamilies best wel neer gezet op onzer verslaving aan olie ! Dat is waar het werkelijk om gaat olie ! Onzer grootste industrie ! Ook voor u !!

Roger Lousberg
Roger Lousberg
13 jaren geleden

“Londen waar prins Friso in coma ligt”

in coma toestand of in training?

of in “coma toestand” om te vluchten van pedofilie links en tegelijkertijd getraind te worden in Londen 😉

(A)

Roger Lousberg
Roger Lousberg
13 jaren geleden

Mag ik u allemaal aanraden eens op de volgende website te kijken naar Gemeente van willekeur 😀

http://www.leoverhoef.nl/

en dan specifiek;

http://www.leoverhoef.nl/scorelijst.html

VOORBEELD:

Gemeente Maastricht in het jaar 2000; 156 miljoen!!!! “VERDWENEN” ?!?!

en dan belasting betalen? Ha eh ha ha, iemand….?

Jeroen
Jeroen
13 jaren geleden

Dat is een slordige €166.666,00 per vlucht.
Vraag me af hoe het komt dat 1 vlucht zoveel geld kost en of dit artikel niet lichtelijk word overdreven.

Catharina R
Catharina R
13 jaren geleden

Weet je men kan een site maken voor mensen die bijvoorbeeld regeringen vragen gaan stellen of klacht in dienen . Om het vervolgens op die site te zetten wat voor antwoorden zij hebben terug gekregen ,is dit een idee ? ik denk dat men veel gaan schrikken en hier kun je misschien uit halen wat voor leugens er zijn door hun .

magda
magda
13 jaren geleden

[quote name=”sancha”][quote name=”dreamfall”]@ #8 bending unit 22 21-03-2013 19:27

Hou het dus in de gaten iedereen.
Deze prins kan nog wel eens veel verder gaan dan haar moeder.[/quote]

Ik heb al de hele tijd het gevoel dat dit ook veel verder zal gaan. Er gebeurd zoveel dat het geen toeval meer kan zijn en plots lijkt er een bepaalde snelheid in dingen te komen. Of zie ik gewoon spoken?

Is het toeval dat Willem met Maxima trouwde? Kende Bernhard echt de opa van Maxima? Hoe zit het met de DNA van Willem? Hij is toch staatsrechterlijk verplicht deze te laten testen? Is de dochter van Willem en Maxima vernoemd naar de buitenechtelijke dochter van Bernhard? Alexia Grinda? Waarom was Bernhard peetoom van zijn eigen dochter? Edmond de Rothschild is de andere peetoom van Alexia Grinda. Bilderberg , Bernhard , Rothschild??? Wat hebben die gasten gemeen en wat heeft Maxima met Jorge Bergoglio gemeen dat ze hem als kardinaal zijnde 128.000 euro schonk? Is het toeval dat Beatrix en Ratzinger haast tegelijk aftraden en is het toeval dat een Argentijn paus wordt nu Willem koning wordt en zijn Argentijnse eega koningin?

Als de Bilderbergjes en de Rockefellers en de Rothschildjes hun zin niet krijgen wat dan? Oorlog?

Complottheorie? Of complot?[/quote]
Als je alle alternatieve media volgt dan is het toch het laatste.

peter
peter
13 jaren geleden

Kom kom mensen, ze doet er ook iets mee terug hoor. Tijdens die vluchten gaan de tanks van het vliegtuig open en helpt ze mee het milieu te herstellen! Doet ze voor volk en vaderland.

En ja dat kost dan wel wat maar dan heb je ook echt iets! 🙂

nu of nooit
nu of nooit
13 jaren geleden

en haar onderdanen moeten parkeergeld betalen als ze op zieken bezoek willen in het ziekenhuis!!!

hoelang zullen haar onderdanen, dit alles nog pikken?

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”j”]Dat is nog geen halve euro per persoon. Valt wel mee hoor, dat heb ik er wel voor over als ze op die manier vaak bij haar zoon kan zijn. Kloppen doet het natuurlijk niet.Er zijn zoveel misstanden die aangepakt moeten worden, daar kan deze ook nog wel bij.[/quote]Als we haar al een jaarsalaris van 8 ton per jaar betalen vind ik het eigenlijk wel genoeg. Daarvan kun je prima naar Londen zo vaak je wilt. Daar hoef ik dan niet nog eens een halve euro aan mee betalen.

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”henk”]Ik hang een wit laken guiten mijn ramen,
ik ben straks mijn huis kwijt omdat ik werkeloos word,ik vind dat er zeer snel een einde moet komen aan de monarchie in nederland.
bilderberg conferentie,s moeten ten strengste verboden worden.
GEEN LOON GEEN KROON!![/quote]Erg vervelend voor je, maar of je nu wel of geen koninging hebt, je huis uit moet je sowieso als je de kosten niet meer kunt opbrengen.

kengai
kengai
13 jaren geleden

28. nog heel lang, want men gaat straks uitbundig feest vieren ter ere van onze nieuwe geldplukker, eh koning.
Massaal staan we daar weer met onze onnozele vlaggetjes en kopen nog meer troep waar de koninklijke tronies op staan.
De overgrote meerderheid in Nederland kiest er nog steeds voor om miljoenen euro,s te pompen in deze schijnvertoning en is trots op deze familie.
Maar als de buurman wat meer geld krijgt, dan is men stront jaloers en gaat men vervelend doen.

yoghi
yoghi
13 jaren geleden

[quote name=”nu of nooit”]en haar onderdanen moeten parkeergeld betalen als ze op zieken bezoek willen in het ziekenhuis!!!

hoelang zullen haar onderdanen, dit alles nog pikken?[/quote]

Nog een lange tijd .. ; )

7 miljoen is een schijntje vergelijken met die 180 miljard wat we in de bodemloze put smijten die europa heet ..

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”Nanne”]Ach, een president kost meer en wat kost nu een koningshuis vergeleken bij alles wat er over de balk wordt gegooid. Ze mag van mij naar Friso vliegen. Er zijn belangrijkere zaken om mee bezig te zijn en waar jullie ons uitstekend van op de hoogte houden! Waarvoor veel dank![/quote]Waarom kost een president meer? Dat is de grootst mogelijke kolder.

Jaarsalaris president VS (315 miljoen inwoners): $400000,- = €309490,-

Jaarsalaris Koninging Nederland (16 miljoen inwoners): €830000,-

Beatrix verdient dus bijna 3 x het salaris van Obama. Per Nederlander kost alleen haar salaris ons €0,05 per Nederlander. Per inwoner van de VS betaald men slechts €0,001.

Daarbij komt dan nog dat bij een president alleen de president zelf salaris ontvangt. In het geval van een koningshuis heel de familie. We zijn er dus nog niet met de €830000,- van Beatrix.

Willem Alexander en Maxima krijgen beiden €240000,- per persoon per jaar. Amalia krijgt dat ook vanaf haar 18e.

tel daar nog de vergoedingen voor personeel, reizen enz bij op. (alleen voor Beatrix al €4100000,- per jaar, daar komen Maxima en Willem A met respectievelijk €626000,- en €1386000,- nog bij). Verder hebben ze vrijstelling van belasting, mogen gratis wonen, hoeven geen successie te betalen over erfenissen.

Met andere woorden: zeggen dat een president duurder is is complete kolder.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Waarom kost een president meer? Dat is de grootst mogelijke kolder.

Jaarsalaris president VS (315 miljoen inwoners): $400000,- = €309490,-

Jaarsalaris Koninging Nederland (16 miljoen inwoners): €830000,-

Beatrix verdient dus bijna 3 x het salaris van Obama. Per Nederlander kost alleen haar salaris ons €0,05 per Nederlander. Per inwoner van de VS betaald men slechts €0,001.

Daarbij komt dan nog dat bij een president alleen de president zelf salaris ontvangt. In het geval van een koningshuis heel de familie. We zijn er dus nog niet met de €830000,- van Beatrix.

Willem Alexander en Maxima krijgen beiden €240000,- per persoon per jaar. Amalia krijgt dat ook vanaf haar 18e.

tel daar nog de vergoedingen voor personeel, reizen enz bij op. (alleen voor Beatrix al €4100000,- per jaar, daar komen Maxima en Willem A met respectievelijk €626000,- en €1386000,- nog bij). Verder hebben ze vrijstelling van belasting, mogen gratis wonen, hoeven geen successie te betalen over erfenissen.

Met andere woorden: zeggen dat een president duurder is is complete kolder.[/quote]

Alles bij elkaar zijn de directe kosten gelinkt aan leden van het koningshuis zo’n 40 miljoen euro per jaar. Er zijn daarnaast nog bepaalde kostenposten die onder andere ministeries vallen, bijvoorbeeld de Rijksgebouwendienst. In totaal is het zo’n 110 miljoen.

Nu zal het qua kosten niet heel veel schelen, zou het koningshuis ooit verdwijnen, dan zal ook de president een heel team om zich heen hebben, die vergelijkbaar is met de hofhouding, met beveliging e.d. Voormalige paleizen zullen ook in staatshanden blijven en onderhoud verlangen. Al met al denk ik dat het verschil niet heel groot zal zijn, maar dat de president duurder is, lijkt me idd niet te beargumenteren.

Hunting Wolf
Hunting Wolf
13 jaren geleden

Sorry maar ik hou van eenvoudig te zijn.Allemaal zeuren we over 7 miljoen wat over de balk gaat, en door de belastingbetaler moet worden opgehoest.Wat wordt er vergeten???DAT ALS JE GEMIDDELD 80 JAAR WORDT, JE ER MEER DAN EEN MILJOEN MISSCHIEN ZELFS WEL 2 MILJOEN, ER ZELF DOORGEJAST HEBT.Iemand die een klein beetje kan rekenen is wesley wel, dus wesley reken eens uit, wat de gemiddelde mens verbruikt aan geld??Te beginnen als baby,tot de dood.En kijken we naar onze buurlanden dan schaam ik mij dat de Nederlander altijd zo jammert en klaagt!!Maar ja de Nederlander heeft dan ook het koperdraad uitgevonden, toen ze vochten om een koperen cent, en ieder aan een kant trok!!MAAR JE BENT OOK EEN SUFFERD, ALS JE LANGS DE KANT VAN DE WEG, AAN PERSOONS VERHEERLIJKING DOET.In de vorm van met vlaggetjes te zwaaien.

Martijn1205
Martijn1205
13 jaren geleden

Leuke schattingen allemaal, via google kom ik echter op veel hogere bedragen uit… tot wel 110.000.000 euro (oftewel honderdtien miljoen euro)

http://financieel.infonu.nl/geld/69769-wat-kost-het-koningshuis-per-jaar.html

pietje bell
pietje bell
13 jaren geleden

[quote name=”sancha”][quote name=”dreamfall”]@ #8 bending unit 22 21-03-2013 19:27

Hou het dus in de gaten iedereen.
Deze prins kan nog wel eens veel verder gaan dan haar moeder.[/quote]

Ik heb al de hele tijd het gevoel dat dit ook veel verder zal gaan. Er gebeurd zoveel dat het geen toeval meer kan zijn en plots lijkt er een bepaalde snelheid in dingen te komen. Of zie ik gewoon spoken?

Is het toeval dat Willem met Maxima trouwde? Kende Bernhard echt de opa van Maxima? Hoe zit het met de DNA van Willem? Hij is toch staatsrechterlijk verplicht deze te laten testen? Is de dochter van Willem en Maxima vernoemd naar de buitenechtelijke dochter van Bernhard? Alexia Grinda? Waarom was Bernhard peetoom van zijn eigen dochter? Edmond de Rothschild is de andere peetoom van Alexia Grinda. Bilderberg , Bernhard , Rothschild??? Wat hebben die gasten gemeen en wat heeft Maxima met Jorge Bergoglio gemeen dat ze hem als kardinaal zijnde 128.000 euro schonk? Is het toeval dat Beatrix en Ratzinger haast tegelijk aftraden en is het toeval dat een Argentijn paus wordt nu Willem koning wordt en zijn Argentijnse eega koningin?

Als de Bilderbergjes en de Rockefellers en de Rothschildjes hun zin niet krijgen wat dan? Oorlog?

Complottheorie? Of complot?[/quote] als de mensheid wakker wordt,maar dan wel op tijd,gaat het geplande feestje niet door,en kunnen wij met z,n allen bevrijdingsfeest vieren.want dit complot(therie) gaat nog iets verder dan hierboven aangehaald,maar wees gerust de deksels van de beetputten zijn al aan het open gaan.

pietje bell
pietje bell
13 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]Sorry maar ik hou van eenvoudig te zijn.Allemaal zeuren we over 7 miljoen wat over de balk gaat, en door de belastingbetaler moet worden opgehoest.Wat wordt er vergeten???DAT ALS JE GEMIDDELD 80 JAAR WORDT, JE ER MEER DAN EEN MILJOEN MISSCHIEN ZELFS WEL 2 MILJOEN, ER ZELF DOORGEJAST HEBT.Iemand die een klein beetje kan rekenen is wesley wel, dus wesley reken eens uit, wat de gemiddelde mens verbruikt aan geld??Te beginnen als baby,tot de dood.En kijken we naar onze buurlanden dan schaam ik mij dat de Nederlander altijd zo jammert en klaagt!!Maar ja de Nederlander heeft dan ook het koperdraad uitgevonden, toen ze vochten om een koperen cent, en ieder aan een kant trok!!MAAR JE BENT OOK EEN SUFFERD, ALS JE LANGS DE KANT VAN DE WEG, AAN PERSOONS VERHEERLIJKING DOET.In de vorm van met vlaggetjes te zwaaien.[/quote]en dan om even se zaak of het koperdraad weer recht te trekken ,nederland heeft nog een milioenen ondertussen miljarden schuld aan portugal het geleende geld om de tachtig jarige oorlog te financieren is nooit terugbetaald,dus de kruimeltjes die nu gejat worden door diezelfde bloedlijn vind je nooit terug in die gige schulden berg.

Equinox
Equinox
13 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]Sorry maar ik hou van eenvoudig te zijn.Allemaal zeuren we over 7 miljoen wat over de balk gaat, en door de belastingbetaler moet worden opgehoest.Wat wordt er vergeten???DAT ALS JE GEMIDDELD 80 JAAR WORDT, JE ER MEER DAN EEN MILJOEN MISSCHIEN ZELFS WEL 2 MILJOEN, ER ZELF DOORGEJAST HEBT.Iemand die een klein beetje kan rekenen is wesley wel, dus wesley reken eens uit, wat de gemiddelde mens verbruikt aan geld??Te beginnen als baby,tot de dood.En kijken we naar onze buurlanden dan schaam ik mij dat de Nederlander altijd zo jammert en klaagt!!Maar ja de Nederlander heeft dan ook het koperdraad uitgevonden, toen ze vochten om een koperen cent, en ieder aan een kant trok!!MAAR JE BENT OOK EEN SUFFERD, ALS JE LANGS DE KANT VAN DE WEG, AAN PERSOONS VERHEERLIJKING DOET.In de vorm van met vlaggetjes te zwaaien.[/quote]

Beetje rekenen kan Wesley wel maar misschien ben ik te dom om het te begrijpen maar wat ik kost betaal ik allemaal zelf en zo ook m’n pensioen als die er straks ook nog is als ik aan de beurt ben. Als je alleen al ziet wat ik aan belasting kwijt ben heb je het idd over miljoenen. Overigens heb ik daar geen problemen mee als van dat geld goede dingen worden gedaan. Niet dat er iemand zijn zakken mee word gevuld en al helemaal niet van iemand die toch al 350 miljoen op de rekening heeft staan.

De koningin word idd erg belast. Als ze op der snufferd gaat op de rode loper. Dan worden der knieën belast. Waarschijnlijk ook het enige.

Zomaar een vraag? betalen zij ook belasting over wat ze verdienen??? of word dat op een Bernard manier weggesluisd. Mr Lockheed was immers ook erg vindingrijk

Equinox
Equinox
13 jaren geleden

Owh hunting wolf

Idd vlaggetjes wapperen en waxine lichtjes gooien niet te vergeten haha

dymph
dymph
13 jaren geleden

[quote name=”Equinox”]Owh hunting wolf

Idd vlaggetjes wapperen en waxine lichtjes gooien niet te vergeten haha[/quote]
Ik neem aan zwarte vlaggetjes

dymph
dymph
13 jaren geleden

[quote name=”henk”]Ik hang een wit laken guiten mijn ramen,
ik ben straks mijn huis kwijt omdat ik werkeloos word,ik vind dat er zeer snel een einde moet komen aan de monarchie in nederland.
bilderberg conferentie,s moeten ten strengste verboden worden.
GEEN LOON GEEN KROON!![/quote]
[quote name=”Equinox”]Er moet toch bezuinigd worden?? en daar horen toch ook altijd de kleintjes bij??? Goedkoop WC papier waar je aars van open ligt. Plastic bekertjes die verdwijnen en zo een kopje weer terug komt.

Zo zijn er altijd trieste bezuinigingen op de kleine uitgaven en niet de grote…

Mooie bij onze koningin is dat ze al miljoenen krijgt per jaar en ondertussen ook nog eens al haar ‘dingetjes’ laat betalen door de pleps (klootjes volk, wij)

Laat die opgewaardeerde in het zadel gehesen nep koninklijke haar zooi lekker zelf betalen? Ze heeft er immers toch genoeg geld voor. Als de regering nou eens op die ‘kleintjes’ let komen we er wel i.p.v. minderbedeelde mensen de laatste stoelpoot onder hun reet wegtrekken waardoor een waardig bestaan helemaal niet meer mogelijk is.

Als je rijk bent of bij een bepaalde groep hoort is altijd alles geoorloofd maar als je niets bent (geen titel of geld) moet je altijd overal voor opdraaien.

Enough said[/quote]

Wit komt nogal fris en maagdelijk en onschguldig over en staat nogal vrolijk. Ik zelf zou voor zwart gaan als ik in NL woonde

Hunting Wolf
Hunting Wolf
13 jaren geleden

[quote name=”Equinox”]Owh hunting wolf

Idd vlaggetjes wapperen en waxine lichtjes gooien niet te vergeten haha[/quote]
Haha, maar ik heb het over luiers(Overigens kunnen die ook wapperen) flessenvoeding, voedsel, verzorging,en alles wat je aan salaris ontvangt en alles wat je uitgeeft, zonder de belastingen meegerekend.In een mensenleven, gooien we behalve waxinelichtjes, er zowiezo een miljoentje tegenaan, om hier prettig te verblijven.Maar sommigen hebben een beurs van “uienleer” die ze laat janken, als ze hem trekken.Die leven hier voor een half miljoen,en worden “Krent” genoemd.Kijk naar je buurlandjes om je heen, en zeur dan nog eens??Wat wie dan nog zeurt, mag van mij beter zoeken.

Willie Kloens-de Geu
Willie Kloens-de Geu
13 jaren geleden

Niets is wat het lijkt. We weten niets of niet echt iets over deze figuren. Bijvoorbeeld weten we ongeveer, ik zeg ongeveer iets over hun werkelijke afkomst? Lees bijvoorbeeld de rubrieken van Herstel de Republiek maar. En wat te denken van dit: http://www.youtube.com/watch?v=FPU-7F-_eso en er is nog een vervolg op deze youtube. Het blijkt dus dat Prinses Diana ook niet de dochter van Lord Spencer was maar van Ene Goldman, haar halfbroer en zuster zijn dan weer getrouwd met Rothchilds. Tatatatata: opletten dus.

pietje bell
pietje bell
13 jaren geleden

[quote name=”Willie Kloens-de Geu”]Niets is wat het lijkt. We weten niets of niet echt iets over deze figuren. Bijvoorbeeld weten we ongeveer, ik zeg ongeveer iets over hun werkelijke afkomst? Lees bijvoorbeeld de rubrieken van Herstel de Republiek maar. En wat te denken van dit: http://www.youtube.com/watch?v=FPU-7F-_eso en er is nog een vervolg op deze youtube. Het blijkt dus dat Prinses Diana ook niet de dochter van Lord Spencer was maar van Ene Goldman, haar halfbroer en zuster zijn dan weer getrouwd met Rothchilds. Tatatatata: opletten dus.[/quote]
en de clou van de hele poppenkast is terug te vinden in de orginele tekst van andre van duins, WILLEMPIE….oh ja en wat deed bernhard constant in argentina ?in ieder geval geen vliegen vangen .

Patricia
Patricia
13 jaren geleden

Hang gewoon een zwarte flag een duidelijk teken. Ze soepteren ons geld. En storten ook nog een geheim naar een zwarte paus , zijn er ook mee eens anders waren ze niet aan wezig. We gaan echt slechte tijden te gemoet. Zwart regeerd. Dus mensen zoveel licht als maar kan.

bending unit 22
bending unit 22
13 jaren geleden

[quote name=”Patricia”]Hang gewoon een zwarte flag een duidelijk teken. Ze soepteren ons geld. En storten ook nog een geheim naar een zwarte paus , zijn er ook mee eens anders waren ze niet aan wezig. We gaan echt slechte tijden te gemoet. Zwart regeerd. Dus mensen zoveel licht als maar kan.[/quote]

Ik heb hier thuis een bilderberg hotel vlag
Die hang ik halfstok uit !
En i.d.d patricia licht licht licht!!
Grtnt Bender

bending unit 22
bending unit 22
13 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”][quote name=”Hunting Wolf”]Sorry maar ik hou van eenvoudig te zijn.Allemaal zeuren we over 7 miljoen wat over de balk gaat, en door de belastingbetaler moet worden opgehoest.Wat wordt er vergeten???DAT ALS JE GEMIDDELD 80 JAAR WORDT, JE ER MEER DAN EEN MILJOEN MISSCHIEN ZELFS WEL 2 MILJOEN, ER ZELF DOORGEJAST HEBT.Iemand die een klein beetje kan rekenen is wesley wel, dus wesley reken eens uit, wat de gemiddelde mens verbruikt aan geld??Te beginnen als baby,tot de dood……..etc.

Ja minstens 1 a 2 miljoen aan belasting bedoel je!

svartvatten
svartvatten
13 jaren geleden

Het volk is er voor het koningshuis en niet andersom !

tripod 3
tripod 3
13 jaren geleden

[quote name=”Jeroen”]Dat is een slordige €166.666,00 per vlucht.
Vraag me af hoe het komt dat 1 vlucht zoveel geld kost en of dit artikel niet lichtelijk word overdreven.[/quote]
had al dat geld niet beter besteed kunnen worden aan de minima in ons land tel eens 12x 166.666,00 bij elkaar op dit is een buitensporig groot bedrag wat ook aan de minima had kunnen worden besteed om de situatie van die groep te verbeteren

Fred
Fred
13 jaren geleden

Het wordt tijd dat het Koningshuis wordt opgedoekt en ze ook eens echt moeten werken voor hun geld. het is toch belachelijk dat het Koningshuis dit geld verspilt terwijl het Klootjesvolk – wij dus – wel – teveel – belasting betalen om een Regering van onbekwame mensen in stand moeten houden. Wanneer ieder land in de wereld bankroet is, dan kan je meteen het geld de wereld uit brengen en is alle ellende – lees oorlog – ook afgelopen. BEATRIX moet zich eens goed beseffen dat ze toevallig in die rare familie is geboren, neem de fiets.

ras
ras
13 jaren geleden

[quote name=”svartvatten”]Het volk is er voor het koningshuis en niet andersom ![/quote]

Sorry maar ik geloof niet in blauw bloed.
ik hou van mijn medemens en niet van aasgieren zoals het zogenaamde koningshuis.

Back to top button
52
0
We lezen graag je reactie!x