Homepagina » Mens en Dier » Oorlogspropaganda: Jezus verzonnen door Romeinen om Joden rustig te krijgen. Bijbelonderzoeker deelt bevindingen
Oorlogspropaganda: Jezus verzonnen door Romeinen om Joden rustig te krijgen. Bijbelonderzoeker deelt bevindingen

Oorlogspropaganda: Jezus verzonnen door Romeinen om Joden rustig te krijgen. Bijbelonderzoeker deelt bevindingen

Het christendom is een Romeins complot, dat bedoeld was om het Joodse protest te onderdrukken. Jezus Christus is gefabriceerd als onderdeel van psychologische oorlogvoering, zo stelt bijbelonderzoeker Joseph Atwill.

“Joodse sekten in Palestina die wachtten op de strijder-Messias veroorzaakten in de eerste eeuw constant gewelddadige opstanden,” zei Atwill.

Hij stelt dat het Nieuwe Testament oorlogspropaganda is, geschreven door Romeinse onderzoekers.

Gehoorzamen

Het doel hiervan was om de opstand de kop in te drukken.

“Toen was gebleken dat conventionele methoden geen soelaas hadden geboden, schakelden ze over op psychologische oorlogvoering,” zei hij.

Dat is het moment waarop het verhaal over de ‘vreedzame’ Messias werd bedacht.

Deze Messias was niet uit op oorlog, maar riep op tot vrede en moedigde Joden aan om Caesar te gehoorzamen en belasting te betalen aan Rome.

Fictieve figuur

Jezus Christus is mogelijk de enige fictieve figuur in de literatuur wiens hele levensverhaal kan worden herleid naar andere bronnen, aldus Atwill.

Het verhaal van Jezus is volgens hem ergens na de Joodse opstand van 66-73 na Christus verzonnen.

Atwill deed zijn ontdekking toen hij het boek ‘De Joodse oorlog’ van de Romeins-Joodse geschiedschrijver Flavius Josephus bestudeerde.

Hersenspoeling

Hij ontdekte dat er allerlei opvallende overeenkomsten zijn tussen dit boek en het Nieuwe Testament.

Atwill benadrukte dat ‘christendom een verraderlijke vorm van hersenspoeling is die heeft geleid tot de acceptatie van slavernij, armoede en oorlog’.

“Tot op de dag van vandaag wordt het – met name in de Verenigde Staten – gebruikt om steun te krijgen voor oorlog in het Midden-Oosten,” zei hij.

[Sputniknews]


Vond je deze informatie leuk? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

55 reacties

  1. Het is sowieso erg dom, simpel en naïef om te geloven dat ongeacht welk (religieus)boek dan ook de waarheid bevat. Boeken zijn net als de mainstream media; de kranten, tv, radio of het internet met argusogen te betrachten. De lezer, betrachter of luisteraar weet namelijk nooit welke agenda ergens achter zit. Om te denken dat oude geschriften zuiver en oprecht zijn, komt bedrogen uit, ook toen werd de massa gestuurd gemanipuleerd en voorgelogen om de meest uiteenlopende redenen. Het nieuwe testament zal niet het enige boek zijn waar men vraagtekens bij kan zetten.

    32 likes
    • @Weg met ons….
      Wanneer je dat zegt geloof je dus in de (Rothschild gesponsorde) Darwin THEORIE

      7 likes
      • @joepiedepoepie

        Wanneer ik de kleur paars afwijs of in twijfel trek, ben ik dan automatisch voor de kleur Roth?

        .

        10 likes
        • ….Dat het leven op deze planeet is geëvalueerd, er meer is dan we kunnen zien, dat er hogere beschavingen bestaan in het heelal, er een geestelijke of hogere energie is en misschien zelfs een leven na dit ‘leven’ bestaat zal alles best kunnen. Maar zeker weten doen we niets. Wat er ook geschreven is en boeken vertellen, veel kan waar zijn en ook weer niet.

          3 likes
          • Laten we evolutie eens wiskundig gaan bezien.

            Zet eens een blikje frisdrank op tadel en bekijk dit nauwkeurig,
            Kijk naar de ingrediënten, het etiket etc. Daar heeft IEMAND ongelofelijk zijn best voor gedaan.

            Al wacht je 10 MILJARD jaar. WAT is de kans dat dat blikje spontaan op tafel verschijnt? (10 tot de macht 256), en alles boven de 10 tot de macht 39 wordt door wiskundigen voor onmogelijk gehouden.

            Darwin’s evolutietheorie is gebaseerd op “spontane verandereringen”.

            Zie dit als een orkaan die over een sloperij raast, waarna er een perfect ontworpen boeing 747 verschijnt,
            En dat dus niet één maal, maar keer op keer.

            Daarom geloof ik in God.

            7 likes
          • @joepiedepoepie

            Het is toch prima om in een God te geloven, liefde, vrede en vrijheid, dat is God diep in jezelf. Heb je geen boek of gebedshuis bij nodig. Zolang men anderen niet dwingt met of zonder geweld te geloven is God een goede vriend van ons allemaal.

            7 likes
      • @ joepiedepoepie. Er bestaan meer dan twee smaken. Volgens mij is het in deze tijd juist het probleem, dat mensen door andere mensen gelijk in hokjes worden geplaatst.
        mvg

        2 likes
  2. De zoveelste poging om Jezus te ontkrachten , Ook deze onderzoeker is in handen gevallen van het leger der ongelovigen . Het is alles bij elkaar een walgelijke vertoning .
    Wie een hond wil slaan , kan altijd een stok vinden . Denk je nou echt dat een wereldwijde religie gestoeld is op de fundamenten van een verzinsel ?! Dat een hoogstaande leer en spiritualiteit uit een propagandamaschine komt ?
    Kijk , dat zelfs de paus zich bekeerd heeft tot het satanisme , wil niet zeggen dat Jezus een fictie is .
    Ik vind het al met al walgelijk en belachelijk wat ze heden ten dage durven te beweren . Weet te onderscheiden !!!!!

    14 likes
    • Valt het je niet op?
      Juist Jezus en het christendom/christenen worden vrijwel uitsluitend verketterd door media en geen enkele andere stroming of godheid.
      Overigens is het christendom de meest vervolgde geloofstroming op aarde.

      Als dat geen bewijs is voor zijn bestaan…

      Zij vallen aan wat zij vrezen.

      12 likes
      • Christenen maken over de hele wereld vijanden met hun bekeringen. Als ze ophouden met bekeren, zullen ze ook niet lastiggevallen worden. Hetzelfde geldt voor de islam.
        Jezus schijnt echt bestaan te hebben. Hij was een spirituele man die de mensen onderwees om minder materialistisch te zijn en de weg naar God terug te vinden.
        Na z’n kruisiging schijnt hij naar de Joodse gemeenschap in India, ver van Israel, in Kashmir, getrokken te zijn en is daar op hoge leeftijd gestorven.
        De Romeinen hebben later een Zoon van God van hem gemaakt. Niet God zelf, want de Romeinen wilden hun eigen Goden niet opgeven, dus werd Jezus de Zoon van God.

        5 likes
        • De bekeringen bij de Christenen zijn voornamelijk vrijwillig.
          In Rome groeide het Christendom tegen de verdrukking in.
          Dit is goed gedocumenteerd.
          Maar dat vergeet deze ‘onderzoeker’ er natuurlijk bij te vertellen.
          Ook nu groeit het Christendom vaak tegen de verdrukking in.
          Het is een religie van hoop.

          3 likes
        • Het bekeren van anderen is niet of nauwelijks een issue.dus non argument en al helemaal als je beseft dat deze bekering een KEUZE is en dan doel ik op tegenwoordige tijd.niet te spreken over de kerstening uiteraard.hedendaags zit dat met andere geloofstromingen wel anders helaas.m.a.w. je zit er volledig naast.

          1 likes
      • Volgens mij is het probleem een beetje, dat de mens die geloof kan vinden in iets externs en dat ook kan aanbidden met alle respect. Het geloof in zichzelf een beetje is kwijtgeraakt.

        mvg

        4 likes
    • Door een schrijver als W. wordt de vraag gesteld of de ster van Bethlehem misschien een UFO was, en of Jezus een hogere intelligentie was afkomstig van een hogere planeet om de menselijke evolutie te inspireren. Was de engel Gabriël een buitenaardse? Was de vernietiging van Sodom en Gomorra veroorzaakt door een nucleaire aanval? Kortom de wildste veronderstellingen.

      5 likes
  3. Die zogenaamde Jezus heeft nooit bestaan en is gemaakt om het volk machteloos te maken zodat ze de ander wang toe te keren aan de vijand die overal aanwezig is.
    Sprookjes figuur Jezus komt ons ook niet verlossen dadelijk want dat moeten we allemaal zelf gaan doen.
    Diegenen die met het geloof zo bezig zijn zij zijn meestal pedofielen, satanisten en moordenaars/dieven inclusief de paus, Mohammed en de Johava getuigen.
    De joden zijn voor 97% nep en beheersen de westerse wereld hun kracht is niet intelligentie wat mensen denken maar ze zijn moordenaars en rovers die manipuleren en misleiden en voortgekomen uit vaak gevlucht Oost-Europees gangstervolk.

    23 likes
  4. Wat een onzin zeg.
    Wáárom denk je dat er zoveel verwijzingen naar Jezus zijn in de Talmoed.
    Wáárom denk je dat het “uitverkoren” volk Jezus tot op de dag van vandaag niet wil erkennen?
    Wáárom wordt er niet gezegd dat er ROMEINSE GESCHIEDKUNDIGE verwijzingen naar Yeshua zijn?
    Wáárom is het woord “nazi” taboe? Denk je echt dat dat woord nog geen 100 jaar oud is?
    (Sla maar eens een ENGELSE BIJBEL uit de 17e eeuw open, dan vind je het woord “NAZIrite” – Verwijzend naar en-NASIR ofwel Nazareth)
    Wáárom denk je dat het “uitverkoren” volk de Heilige Maria als prostituee beschouwen?

    Denk je ECHT dat Jezus Joods was?
    Dat het “Joods”-Christelijke geloof al eeuwen wordt erkend door het Vaticaan?
    Om in het Latijn te blijven: Joods-Christelijk is een “Contradictio in terminis.”

    Het woord “Jood” wordt in het oude testament nauwelijks gebruikt en heeft in de afgelopen 1000 jaar zeer veel spellingsveranderingen ondergaan.

    GYU
    GIU
    JULIUS CAESAR (IULIUS CAESAR)
    IUW
    IEUU
    IEUI
    IUW
    IOW
    IEWE
    IEUE
    IEE
    IEW
    En tot slot vanaf de 18e eeuw JEW

    Ze zullen het nooit hardop zeggen, Ze zullen het nooit in een rechtbank (Die ze niet erkennen) toegeven, Ze zullen in zo’n rechtbank nooit de waarheid (hoeven) spreken, zo lang er geen Rabbijn en een Thora binnen acht meter in dezelfde ruimte aanwezig is… (Lees de talmoed)
    De Joden zien Christenen als aartsvijanden (Goyim) Nr 1 en zullen, wanneer ze de kans krijgen, er zoveel mogelijk over de kling jagen op manieren die wij ons niet eens voor kunnen stellen. (Armeense Genocide, Sovjet-Unie, Spaanse burgeroorlog, Bromberg, Nagasaki (1945), China (1949) om er een paar te noemen. (We pratenb hier al gauw over een slordige 100 MILJOEN Christenen!)

    Want Jezus was nl. een GOYIM!
    Het is namelijk hidden in plain sight!

    Meer van GALilea…
    Ooit gehoord van de GALaten?
    Of… GALlicië?
    Of.. Asterix de GALliër?
    Of… GA(E)LIC?
    Of…GA(U)L

    GAL… betekent: Keltisch.

    Start hier….een korte impressie,..en suc6 met de queeste!

    https://www.bitchute.com/video/talnpmAeFDLi/

    10 likes
    • Mooi uiteengezet.

      De term jood.jew.komt van de stam juda wat slechts een 12e is van de Hebreeers/volk israels.

      4 likes
      • En dat is /was (de ware stam juda) idd dus geen semmitisch volk.die kwamen ‘mee’ of zogezegt ‘terug’ NA babylon.

        Ik deel je theorie.

        Het volk Israel zijn de blanken niet slechts de goyim wat de term is voor ALLE volkeren behalve de semmieten.joden EN moslims.ja want dat zijn genetisch broeder volken.hebben zgn slechts een ander ‘geloof’.

        4 likes
        • @Bataaf, Wat wij nu joden noemen zijn de bijbelse Farizeeërs, Canaïeten van de stam van Esau, aangevuld vanaf de 9e eeuw met een zeer oorlogszuchtig volk uit Khazaria dat zich toentertijd heeft bekeerd tot het Jodendom.

          (Tegenwoordig is meer dan 98% van de “joden” Khazaren die helemaal niets te maken hebben met de tijd van Jezus.)

          https://www.bitchute.com/video/J7RzruUKe7Vk/

          5 likes
          • Dat is het “joodse” volk NU.ik schrijf over oorsprong tot aan terugkeer babylon.tevens beschrijf ik de benaming jood.joden en waar deze vandaan komt.

            0 likes
        • @Bataaf…

          In het oude testament -en bij ons Christenen- is de lijn van de VADER degene die de bloedlijn doorgeeft.

          Bij de joden is de lijn van de MOEDER de lijn die de bloedlijn doorgeeft.

          Dit is voor mij één van de belangrijkste aanwijzingen dat de joden het oude testament hebben gekaapt (Zij gappen alles, helemaal van Goyim, wat zij niet als stelen zien. Het enige dat het Joodse volk als stelen ziet is wanneer een Jood iets van een andere Jood zonder toestemming afneemt. – Lees de Talmoed), het omgedoopt tot “Thora” en vanaf dat moment beweren het “uitverkoren” volk te zijn.

          En daarom is bij hen de TALMOED het belangrijkste boek. en bij Christenen de Bijbel, zowel het OT, als net NT!

          1 likes
  5. Uiteindelijk was het Christendom de ondergang van het Romeinsrijk. Tja “wie een kuil graaft voor een ander”, is een harde werker en ook geen egoist 😉

    6 likes
  6. Het hele oude Testament verwijst naar Jezus, de boeken zijn in een tijdspannen van 6000 jaar geschreven en de hele bijbel is foutloos, uniek, bevat vele lagen en is naar mijn mening het woord van God.

    Hoop onwetende hier, vragen zoals “Wie heeft Satan dan bedacht? “.

    Lees de bijbel, voordat je stomme vragen stelt.

    4 likes
  7. De Romeinen hebben JEZUS vermoord om politieke redenen en wij CHRISTENEN moeten alles maar goedvinden; hier komt snel een einde aan vanwege de Epstein-zaak die gebaseerd is op de pseudo-filosofische cultus Scientology en de Islam.
    Rechtbanken die het CHRISTELIJK RECHTSSYTEEM eruit hebben gehaald zitten vandaag de dag in grote problemen en de Rechtspraak is failliet. Natuurlijk is dit ook dankzij wicca (hekserij) gerealiseerd dus gaan we terug naar de jaren ’80 om de wereldproblematiek op te lossen en de vrijmetselarij, wicca en scientology uit de samenleving uit te roeien want dit is de wortel van het kwaad.

    3 likes
  8. Even wat anders. Kan iemand mij vertellen hoe het dan zit met al die pedofiele trekjes (offers?), die worden begaan door vele hemelpiloten binnen het Christelijke geloof en vele andere stromingen. Of zijn dat dan ook verzinsels van degene, die het geloof naar beneden willen halen.

    mvg

    1 likes
  9. De Rubi brothers(oma komt uit Irak) zijn eigenaar van het databedrijf: http://www.globalswith.com.
    Wil hen niet direct beschuldigen, want je hebt ook nog Het verdrag des verbonds.
    Maar alles draait om macht/agenda 21/30 NWO. Dit verdrag is vrijwel door alle landen ondertekend. Iedereen weet dat meer meer meer en macht uiteindelijk leidt tot elkaars neergang. Macht is en blijft het kwaad. En daarom komt Jezus visie ooit weer terug. Na de grote onderdrukking/catastrofe.
    Alles is al voorbedacht.

    2 likes
    • Inderdaad bedacht Elise
      Alles is bedacht en als iedereen blijft bedenken, komt er nooit een einde aan
      Stop met bedenken…ga eens bezielen

      2 likes
      • Ik begrijp niet waarom je steigert. Ook dat heeft met bezielen te maken. Maar goed, lees eens alle reacties. Puur op kennis gebaseerd(wat ik heb gelezen/historie) en met een beetje logisch nadenken.
        Probleem is echter: is wat er in de boeken staat ook wel echt gebeurt. Maar dat is met alles. Is een beetje filosoferen over hoe het gegaan is een zonde? Of is het een mogelijkheid om dingen beter te leren te begrijpen?
        Zonder creatie is er geen vooruitgang mogelijk.

        1 likes
  10. Christendom (cda, cu) leidt in ons land iig WEL naar armoede, onderdrukking, uitbuiting, betutteling en slavernij… Wordt het niet eens tijd voor de ze nep-christenen om hun geloof voor iets GOEDS en POSITIEFS in te zetten ipv anderen te “scholen en de les te lezen”naast ze te willen domineren en ze te DWINGEN te leven volgens de maatstaven en opvattigen van dit gehersenspoelde clubje angsthazen en dictators.. Er is wel een hogere macht maar die/dat heeft NIETS te maken met het sprookjesboek de bijbel.. ELKE religie zou verboden moeten worden.. Geloof wat je wil maar hou het privé… ZODRA er “geloofsgroepjes” gevormd worden door mensen loopt alles gierend uit de klauw en krijg je oorlogen, brandstapels, onderdrukking, verdeling en vergaande betutteling naast bv.”homogenezing” en het einde van alle vrijheden en eigen invulling van het leven.. De grevo’s hebben altijd gelijk…(denken ze..en wij laten ze hun gang gaan….dat moet vlot stoppen nu). Hallo.. het is 2019..weg met godsdienstwaanzin door mensen met ingebouwde oogkleppen en betuttel- en bekerings drang (dwangdrang…)

    4 likes
    • De daadwerkelijke armoede komt door het Babylonische bankensysteem.
      vóór 1914 waren er nauwelijks belastingen.
      Geen loonbelasting (ingevoerd in 1914), geen fietsbelasting (ingevoerd in de jaren ’30) geen BTW, (ingevoerd in de jaren 60), op dit moment zijn er meer dan 50 soorten belastingen die zo’n 80% van je bruto loon weghalen!

      En dan te bedenken dat de 80-jarige oorlog ging om een belastingverhoging van 10% opgelegd door Alfa…

      1 likes
  11. Ieder keer weer probeert men de Christus als neppert neer te zetten, of op zijn minst andere minderwaardige uitspraken te laten doen dan Hij ooit heeft gedaan. Rara hoe zou dit komen.
    De boeken van Jozef Rulof laten de Christus zien zoals Hij is.

    De Christus heeft exact de weg gegaan, zoals wij ook nog deze weg moeten gaan om uiteindelijk in het Al uit te komen. Er wordt over zeven kosmisch afstemmingen gesproken waarvan de aarde de derde kosmische afstemming is en het Goddelijke Al de zevende. Vandaar kwam hij en is vandaar uit op aarde geboren! (niks onbevlekte ontvangenis)

    Jezus heeft dit de mensheid voor 2000 jaar geleden reeds duidelijk willen maken. Ook dat er geen dood is, slechts evolutie en dat we steeds verder en hoger als ziel en geest/persoonlijkheid evolueren. Waar het vader- en het moederschap en onze evolutie het hoogste is voor de mens. Op de eerste kosmische afstemming zijn we als ééncellige met de Goddelijk vonk in ons (dit in tegenstelling tot het planten en dierrijk, wat het schaduwbeeld van ons is) geboren. Uit ons is het dierrijk ontstaan en vandaar uit weer het plantenrijk. Een dier is en blijft een dier en voor de plant geldt het zelfde. Wij hebben ons als eencellige ontwikkeld via allerlei tussenfasen als mens en we gaan hoger en verder…!
    Slechts drie jaar heeft Hij in het openbaar mogen spreken toen vond men het stilletjes aan genoeg geweest en heeft men Hem vermoord.
    In opdracht van de Christus zijn de boeken aan de aarde geschonken.
    In “De Eeuw van Christus” zoals de eeuw na de tweede W.O. door Rulof genoemd wordt zal ook de tijd van kleur bekennen aanbreken.

    3 likes
  12. Wat een kolder. Dan is de islam zeker de jongste tak. Dit leidt namelijk nog steeds tot slavernij, oorlog en armoede.

    4 likes
  13. Niet Jezus is verzonnen.
    Maar zijn leer is vals gemaakt.
    Alleen het ware Christushart leid ons uit deze leugen.
    Daarom zijn de machthebbers zo bang.

    4 likes
  14. !!Verre weg van de bestaande kerkelijke, religieuze organisaties u wel bekend!!, welke de mensheid decennia lang (sinds 70 na Christus) hebben voorgelogen,vermoord, bedrogen, verkracht, bestolen etc.
    Vindt U in de Bijbel en het boek van Henoch , ook nog advies hoe U zichzelf voor wat komen gaat, kunt voorbereidden. c.q. beschermen.
    (best wel belangrijk toch?)
    Zie b.v.b. https://www.youtube.com/watch?v=RlxD9hTqgx4
    15:30 min – t/m -17:35 minuut

    Of youtube eens “think about it”.

    M.a.w, naar mijn mening! Zoek uw heil en antwoorden met onderscheidingsvermogen !geheel zelfstandig! , in boven genoemde boeken.
    Néé heb je, Já kun je krijgen

    4 likes
  15. Wie heeft Satan dan bedacht?

    3 likes
  16. Het draait allemaal om macht. Toen en nu.
    Mijn versie: Jezus Christus is de onwettige zoon van Julius Ceasar en Cleopatra.(hadden een affaire).
    2 grootmachten Egypte en het Romeinse Rijk hebben hierdoor een bloedverwant verkregen door te schaken. In die tijd een grote schande/plus was men bang dat hij de koning van die grootmachten zou worden. Het kind moest dus ondergebracht worden en waarschijnlijk heeft Maria Magdalena(familie van Cleopatra) deze taak op haar genomen. Omdat zijn leven niet zeker was is Jezus de wereld rond gaan zwerven. Met de kennis die hij had opgedaan heeft ie zijn eigen filosofie gecreëerd over hoe mensen met elkaar om moeten zouden gaan. Is terug gekeerd naar de plek waar ie zijn leven niet zeker was(huidige Israel) om de mensen te overtuigen van zijn visie. Hieruit zijn de 10 geboden ontstaan.(karma lessen) Steeds meer mensen sloten bij hem aan. En dat werd zijn dood.(gekruisigd) door de machthebbers(waarschijnlijk Solomon aanhangers) destijds. Het is bekend dat de stam Rubi verkettert is naar Irak. Zij bleven het beeld aanhangen ipv god die je niet letterlijk kunt zien. De gouden kalf is een attribuut die afkomstig is van deze stam.
    Eigenlijk moet je de rode draad lezen/zien in een complex verhaal/plus een beetje logisch nadenken.
    Daarmee zeg ik niet dat dit de waarheid is, maar voor mij gewoon het meest logische.

    2 likes
    • Genetica: Blond haar met blauwe ogen kan ALLEEN door worden gegeven wanneer BEIDE ouders deze zelfde fenotypen hebben. ONMOGELIJK deze met Cleopatra en Caesar variant….

      1 likes
  17. Ik denk dat ik aardig in de buurt zit met mijn visie. Zo kun je Petrus(die Jezus woord verder verspreidde) als een verkort mix woord van Petra/Jezus zien. Petrus heeft de sleutel om de hemel te openen en om hem weer dicht te maken. Cleopatra betekent sleutel en peter/petrus. Kennis lag opgeslagen in de bieb van Alexandrië.
    De huidige technologie opent de hemel, maar deze technologie zal eindigen. Dan pas komt Jezus visie weer terug.
    Vandaar dat er in de bijbel staat: de mens zal zichzelf vernietigen. De zeven zegels zijn al geopend. Door toedoen van de mens zijn de natuurlijke energieën verstoord. Vrijwel alles wat leeft zal weggevaagd gaan worden. Dit alles heeft te maken omdat er teveel mensen op de wereld bestaan en dat alles vergiftigd is. Niet dat ik daar geheel achter sta, maar ik begrijp wel waarom.

    3 likes
  18. :adrianus-johannes.

    isbn 90-75442-02-5 basis vragen religieuze visies lezen daarnaast https://youtu.be/Dm8z9UlSlYw?list=PL0c7tyHvJYPl1YyFBMobsV10iD0nGSNTo luisteren..
    met een andere visie kan je ook op een hoger niveau antwoorden en een menig formuleren..
    gelukkig weet ik niet alles, blijf wel leren en lezen wand :
    ‘Wie zijn nek uitsteekt, leert dat je soms wint en soms verliest. Beide lessen zijn even belangrijk.”

    2 likes
  19. Als Atwill ooit een onderzoek naar Jezuz heeft gedaan dan had hij geweten dat 550 vChr. ene Daniel de voorspelling heeft gedaan dat er een ster zou opgaan boven Jacob. (Israël) deze voorspelling in de Joodse bijbel opgenomen en ook bij de Hindoes in Babylon. Daarom volgden de 3 koningen een ster. De drievoudige conjunctie van Jupiter en Saturnus. Deze conjunctie in 7-8 vChr duurde ongeveer en half jaar. Genoeg tijd om van Koeweit (zwart), Zwarte Zee (blank) en Babylon (bruin) naar Jerusalem te kuieren waar zij de koning vonden.
    Deze voorspelling van Daniel zijn ook de vorige eeuw terug gevonden in de boeken die in Masada zijn gevonden.
    Ga mij niet vertellen dat de Romeinen deze geschriften al vervalst hadden voordat Rome zelfs bestond zodat de vervalsing 2500 jaar later gevonden konden worden

    2 likes
  20. Zelfverzekerd ben je genoeg als je denkt dat je aardig in de buurt zit met je visie.
    Maar vergeet niet dat het alleen jouw visie maar is. (Cleopatra de moeder van Jezus! Hahaha!)
    In mijn visie gaat er een scheiding plaatsvinden tussen de twee werelden waar we in leven, jouw visie kan dus voor jou wel de waarheid zijn en ga je dat misschien wel ervaren.

    Even off topic: https://wikispooks.com/wiki/7th_floor_group
    Jouw oppergod hoef je niet meer op te rekenen, die zijn twee en half jaar geleden al beleefd verzocht op te stappen wegens overbodigheid. En je weet het niet eens.

    De angst van de goddelozen is voelbaar, ze zijn hun sterke leiders en daarmee hun veilige haven kwijt.

    1 likes
    • Ik heb geen angst. Voor mij betekent de dood een verlossing van het huidige systeem. Vind het wel vervelend voor mijn kinderen. Die blijven achter in een systeem waarvan ik denk: kappen en wel nu.
      Tot mijn dood blijf ik strijden om mensen bewust te maken, zodat ze niet alles pikken. Elk mens/levend wezen verdient een waardig bestaan. Als je niks doet, dan laat je je over je heen lopen.
      Totale controle betekent het einde van ongedwongen creatie. Geen creatie meer betekent dat alles doelloos wordt.
      Elk mens is geboren om een doel. Een pad te bewandelen. Laat mijn schrijven /denken mijn pad zijn.
      Zoals jij die ook hebt.

      1 likes
  21. In mijn visie waren de Romeinen de eerste nazi’s. Een dominant en heerserig volk dat op alles wat ze tegen kwamen beslag wilden leggen, waar ze ook kwamen, wat ze ook in handen kregen: het was ineens van hun.
    Zij hebben het nazisme en fascisme uitgevonden.
    Toch knap hoe Elise van Jezus een nazi weet te maken.

    2 likes
  22. Ik denk ook dat Jezus Christus niet begraven ligt in de heilige grafkerk(Jeruzalem) maar in het graf ligt van de onbekende Romeinse soldaat in Petra. Ik denk dat Jezus echt niet begraven wilde worden in het satans nest. En zeer zeker zijn moeder Cleopatra ook niet.

    1 likes
  23. Voor mensen die denken dat als er geen dualiteit meer bestaat, dat men dan gelukkig is/wordt. Dan moet je hier eens over nadenken. Als je nooit meer verdrietig bent/pijn hebt, dan kun je ook geen geluk meer voelen/blij zijn enz enz.
    Als deze dualiteit vernietigd(onder gehele controle) wordt door huidige technologie, dan is iedereen een op afstand bestuurd wagentje via een pc en wordt niet meer bestuurd via de natuurlijke energieën.
    Ook dit staat beschreven in de bijbel. Er staat zoiets als: als er ijzeren dingen in het leven van de mens komen, dan is de eindtijd nabij. Overgang van oude wereld naar NWO.
    Ik ben geen kerkganger. Lees alles meer als kennis. Ik ben me ook van bewust dat geloofsinstituten meer het huidige systeem dienen, dan de mens zelf.

    1 likes
  24. Ga nog lekker een stapje verder.(als me nog kunt volgen) Het hele gebeuren van toen en nu wordt ingevuld/geleid via de klok van de cyclus aarde, zon en sterrenhemel.
    De huidige agenda 21/30/NWO is hierop gebaseerd. 1 ste regel: de natuur zoveel mogelijk in oude stand terug brengen. bv.

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Het is echt. Vrouw vertelt wat ze zag toen ze 27 minuten lang 'dood' was

Het is echt. Vrouw vertelt wat ze zag toen ze 27 minuten lang ‘dood’ was

De tante van Madie Johnson, Tina Hines, ...

Foto van 'Christusfiguur' in de lucht boven Argentinië houdt de gemoederen bezig. Zo wordt er gereageerd op social media

Foto van ‘Christusfiguur’ in de lucht boven Argentinië houdt de gemoederen bezig. Zo wordt er gereageerd op social media

De afbeelding van een ‘Christusfiguur’ die door ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.