Als je denkt dat je veel keus hebt op het moment dat je met je winkelwagen door de supermarkt loopt, heb je het mis. Uit onderstaande afbeelding blijkt dat keuze een illusie is.
Wist je dat de snoepreep van KitKat en shampoo van L’Oréal eigendom zijn van hetzelfde bedrijf – Nestlé? De 10 grootste multinationals bepalen voor het overgrote deel wat mensen over de hele wereld in supermarkten kopen.
Deze corporaties creëren een keten van kleinere merken die zich specialiseren in verschillende producten, maar uiteindelijk gaat het geld van de consumenten naar de top 10.
Toen activisten besloten om Nestlé te boycotten vanwege onethische praktijken, kozen ze er toen ook voor om geen kleding te dragen van Ralph Lauren, Armani of Diesel, of producten te weren van Vichy en Garnier? Het is heel erg moeilijk om iets te boycotten. De bedrijven krijgen hun geld toch wel. Als rechtsom niet lukt, gaan ze linksom.
UFO’s – De kloof tussen pers en publieke opinie (video)
UFO-expert Max Spiers sms’te moeder vlak voor dood: “Als er iets met me gebeurt, ga dan op onderzoek uit”
Freule Ollongren heeft jarenlang uit haar adellijke nek gepraat en het Nederlandse volk in de maling genomen. Kijk, zó fileer je nu een minister
CETA holt onze democratie uit. Kijken: In 1,5 uur sloopt Baudet dit verdrag vakkundig
“Chemtrails kunnen Bijbelse zondvloed veroorzaken en de mensheid wegvagen”
14-jarige voedselactivist zet tv-presentator op zijn plaats (video)
Toparts: 83% gevaccineerde zwangere vrouwen kreeg in eerste trimester miskraam
Deze bizarre beelden van Macron zijn tekenend voor de situatie in Frankrijk
Geheime tunnels en kamer ontdekt onder Mexicaanse piramide. Is dit een doorgang naar de onderwereld?