Homepagina » Chemtrails » Klokkenluider: “Vliegtuigen besproeien ons met vergif”
Klokkenluider: "Vliegtuigen besproeien ons met vergif"

Klokkenluider: “Vliegtuigen besproeien ons met vergif”

Als vliegtuigen overvliegen laten ze vaak condenssporen achter. Volgens een klokkenluider bevatten deze strepen chemicaliën die worden gebruikt om het weer te manipuleren en gewassen aan te tasten. Dat meldt de Britse krant Metro.

Kristen Meghan beweert negen jaar werkzaam te zijn geweest voor de Amerikaanse luchtmacht. “Ik zag grote hoeveelheden chemicaliën in het systeem die niet waren toegewezen aan een bepaald gebouw. Ook ontbrak de naam van de fabrikant,” zei ze.

Meghan stelt dat de Amerikaanse overheid deze chemicaliën in de lucht, het water en de bodem sproeit. Ze zegt ook dat de meeste piloten zich niet uitspreken over chemtrails omdat ze bang zijn voor de gevolgen.

Schrijver Nigel Watson zei: “Complottheoretici denken dat chemtrails door de overheid worden gesproeid om chemicaliën in de atmosfeer te pompen en zo het weer te manipuleren of de bevolking te infecteren.”

“Het sproeien van chemtrails kan op kleine schaal gebeuren, maar complottheoretici denken dat het gaat om een geheim project op wereldschaal,” ging hij verder. “Het is moeilijk voor te stellen dat de chemicaliën veel effect zullen hebben door de invloed van de windrichting en andere meteorologische factoren.”

[Metro]


Vind je deze informatie belangrijk? Klik dan hieronder om te delen op Facebook
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

178 reacties

  1. Natuurlijk moeten we geloven dat het niet erg aannemelijk is dat onze zogenaamd goedbedoelende overheden ons besproeien met allerlei metaalverbindingen. Gelukkig heb ik zelf toegang tot een analytisch laboratorium en heb zelf wel eens diverse regenwaterstalen geanalyseerd. Dat mag eigenlijk niet, maar niemand merkt dat verder in de omgeving waar ik werk :-).

    Aluminiumionen zitten van nature normaal niet in regenwater en fluoriden ook niet, tenzij er net een vulkaanuitbarsting bij je in de buurt heeft plaatsgevonden … Ik heb ook organische partikels aangetroffen met een samenstelling of herkomst die ik niet direct kan plaatsen. Of deze misschien door een fabriek worden uitgestoten is niet meteen duidelijk.

    Men is bezig met geo-engineering en het is bekend dat militaire vliegtuigen vanuit Duitsland laatst een grote wolk boven Nederland hebben doen ontstaan. De mens is wel een dom wezen in die zin dat we niet kunnen voorspellen wat dit op den duur teweeg zal kunnen brengen. De genoemde aluminiumverbindingen zijn op zich niet eens zo giftig voor ons, niet direct merkbaar althans, hoewel ze dan weer wel het gebruik ervan in deo beperken i.v.m. een mogelijke link met borstkanker …

    57 likes
    • Dat is interessant Henk. Op de TU in Eindhoven ben ik voor mijn studie ook bezig met geo-engineering. Dat het wordt gedaan is openlijk bekend in wetenschappelijke kringen. Wij krijgen ook colleges in de verschillende methode’s die er zijn en de effectiviteit daarvan. Natuurlijk ook een stukje ethiek.

      Projecten worden nu vanuit de VN georganiseerd, doet men niet moeilijk over. Een professor die bij de VN heeft gewerkt vond het ethisch niet verantwoord dat dit buiten de publieke opinie wordt gehouden, maar aan de andere kant is dat natuurlijk logisch, krijg je van die milieubewegingen op je af.

      7 likes
      • Krijg je van die milieu bewegingen!!! Interessant om te lezen dat jij bij de TU in Eindhoven werkt. Ik bewoonster van deze stad met longemfyseem en met beschadigde luchtwegen merk wel degelijk het verschil als ik naar buiten ga en de lucht is weer zwaar beneveld met chemtrails, iets waar ik extra gevoelig voor ben geworden en ook eerder ervaar als gezonde mensen. Wat ik ook als vroege vogel steeds vaker zie dat de vliegtuigen die hier verantwoordelijk voor zijn voor de boter, melk kaas vakken die zij maken met name voor de zon in de lucht en inderdaad deze vliegtuigen komen uit de richting van Duitsland, terwijl dit normaliter eigenlijk geen aanvliegroutes zijn met Eindhoven airport. Tóch het nadenken waard, vindt jij zelf ook niet. Maar ach ja, als jij ‘nog’ nergens last van hebt waarom zou jij jezelf dan druk maken… totdat jij ook op een dag in de gaten krijgt, wat het met jou eigen persoontje kan doen en dan is het misshien wel allemaal écht telaat. Jouw studie en het geld wat jij in het vooruitzicht hebt om hiermee te kunnen gaan verdienen, is schijnbaar belangrijker dan de gezondheid van de mensheid anders had jij niet zo gereageerd ‘Met krijg je van die milieubewegingen op je af’.

        39 likes
        • Vandaag Kinkhoest geconstateerd, geen arts die hier op reageert; het lijkt wel of ze instructies hebben gehad om hier niks mee te doen. Ook zo raar.. Terwijl hier meldingsplicht op zit. Dus vanmorgen met goede moed even naar buiten voor een schepje “frisse” lucht. Dus niet ! Gauw weer naar binnen want de benauwdheid sloeg hard toe. Wat ik vanmorgen in de lucht zag, gaf mij de kriebels… Welke idioten lenen zich hiervoor? Die piloten hebben toch ook families etc. Vragen zij zich nu nooit eens af; doe ik wel het juiste?
          Zo bont ( gestreept) als vanmorgen heb ik het nog niet eerder gezien.
          Bij het journaal werd er melding van gemaakt (ze konden er niet meer omheen) Het zijn Con ( condens) trails Burgertje ! En die komen er altijd voor een lage drukgebied binnen drijft. Ja ja, natuurlijk, met mooi weer wordt er ook gesprayed.Dat kan iedere Boerenkinkel zien. Alleen konden ze vanwege alle meldingen er niet meer omheen om een antwoord te geven.
          Wij zijn HET land bij uitstek om dit soort testen te houden. Viel mij op dat niemand in mijn omgeving het was opgevallen dat de lucht zo vol zat en zelfs niet nadat het gepost was op facebook kwam er geen enkele reaktie op. Geeft te denken Toch ??? Trouwens zoek voor de gein eens op ;werkingen van Aluminium op het menselijk lichaam. Veel van de huidige zieken; Alzheimer, Schildklier etc zijn gerelateerd aan het “overmatig” binnenkrijgen van Aluminium. En dat zit in: u raadt het al in Chem Trails.
          Triest vindik het dat er maar een handjevol mensen zich hier druk om maken; u hebt toch ook familie; kinderen / kleinkinderen? Kan het dan niemand wat schelen wat voor imbecielen deze aarde aan het verwoesten zijn??? Kennelijk niet, anders waren er wel meer mensen “wakker” En Kamervragen ? Wie heeft zoveel invloed dat hij of zij zonder represailles kamervragen kan stellen over deze grote vergiftiging ???

          46 likes
          • Zucht…. Doe nou eens rustig.
            Manmanman. Zelf de verklaring van het nieuws, die ook volkomen juist is, wil je gewoon niet aannemen.

            Dat klinkt als cognitieve dissonantie. Zoek maar eens op.

            Bedenk je maar eens: een vliegtuig sproeit dus van alles volgens jou?
            Ok, klinkt leuk en daardoor meer alzheimer? Of komt dat gewoon omdat we ouder worden? Alzheimer is namelijk een ouderdomsziekte.

            Ze besproeien ons… Om ons uit te roeien? Nee, want de wereldbevolking neemt alleen maar toe. Het merendeel van de mensen woont niet in europa of Amerika maar in Azië of in Afrika.

            De mensen dom te houden? Voor welk doeleinde? Om ze in verpleeghuizen te stoppen en verpleeghanden tekort komen?

            Ze besproeien ons met chemtrails, het enige probleem is dat vanwege wind en luchtvochtigheid nooit zeker is te zeggen waar dat spul dan neerkomt.
            Je kunt in Maastricht sproeien en bij wijze van spreken krijgen de mensen in Groningen er last van…..

            De piloten moeten ook allemaal het zwijgen opleggen? Hebben die dan geen geweten? Nee want die kopen ze om….
            Manmanman. Als ik iets illegaals moet doen of een moord plegen doe ik dat niet voor geld. Ik doe het gewoon überhaupt niet.

            Al die theorieën… De logica erachter klopt voor geen drol.
            Zou het dan toch gewoon logischer klinken als het condenssporen zijn die veroorzaakt worden door lage drukgebieden?
            Dat klinkt wel een stuk logischer als je het mij vraagt.

            20 likes
          • Onze regeringspersonen weten niet eens wat er gaande is, het gaat buiten de overheid om!!
            Het gaat boven regeerders uit!!
            Het gaat boven de CIA uit!!
            En der stroom chemtrails gaat 7 keer 24 door .

            Inderdaad ‘chemocide wordt er gepleegd.

            8 likes
          • Huisheks, het is maar een ideetje dat het niet eens van hier zou kunnen komen i.v.m. familie en kinderen. Ver gezocht? Weet ik niet, ik hoop van niet.
            Early in the program 1997-2003, remote viewers could sense “pilots” doing the flying and then after 2003 no pilots could be felt. It was as if a computer was doing all the flying of all chemplanes worldwide. Een soort van hypergate jumping?

            1 likes
          • lol arnout, je haalt de woorden uit me mond.

            0 likes
        • Ik zou graag een duimpje OMLAAG er bij hebben. Niet omdat ik het niet met u oneens ben Aequus, maar wel met Anoniem haar/zijn, in mijn ogen, kwalijke reactie

          2 likes
          • Meneer het anoniempje, Cloud seeding is heel wat anders als chemtrails. Cloudseeding is ook geen geheim. Chemtrails is oveigens ook geen geheim, aangezien deze er niet zijn..

            14 likes
          • http://en.wikipedia.org/wiki/Cloud_seeding

            Zie link voor meer informatie over “chemtrails”. Zoals je ziet zijn grote passagiersvliegtuigen niet geschikt voor deze methode. Er zijn namelijk grote hoeveelheden materiaal nodig, deze zouden in de passagiersruimte moeten staan, zoals bijv. ook te zien is in YouTube filmpjes met foto’s van chemtrail vliegtuigen. Echter, als je gaat vliegen staan er geen grote vaten naast je stoel. Het zijn dus alleen militaire toestellen die geschikt zijn voor deze methode.

            8 likes
        • Misschien iets te maken met de toenemende vochtigheidsgraad in de lucht?
          Contrails blijven langer hangen bij een hogere vochtigheidsgraad. Dat is precies wat we vandaag hebben bij de nadering van een regenfront. Precies de omstandigheid waarbij je veel persisterende contrails mag verwachten.
          Het streepjes patroon is heel simpel te verklaren. Lijnvliegtuigen vliegen achter elkaar in eenzelfde corridor. Zijwind blaast de contrails opzij zodat de volgende naast de vorige komt. Bij kruisende corridors krijg je een ruitjespatroon.

          14 likes
        • misschien ligt u gezondheid probleem eerder bij de uitstoot van auto`s dan dat van vliegtuigen? Smog noemen ze dat ook wel. Dit artikel is gebaseerd op complot theorieën die ik al vele jaren hoor zonder fundamenteel bewijs..
          Zo lang ik leef ( c.a 33 jaar ) zie ik die condens sporen in de lucht, ook in de tijd dat er nog met propeller vliegtuigen werd gevlogen, ik woon in het zuiden waar ook de chemie fabriek DSM ligt, geloof me daar maak ik me meer zorgen om. stelletje paniek vogels. t is makkelijk om voor een straat verderop naar de winkel te gaan met de auto, en zodra mensen ziek worden door al die uitstoot de overheid de schuld te geven.

          1 likes
      • Leer je in die colleges ook dat lijnvliegtuigen worden gebruikt voor het rondstrooien van van alles? Want dat is wat hier beweerd wordt. Geo-engineering is een ruim begrip, kan van alles zijn, van het strooien van ijzer in de oceaan, via boten die zout water in de lucht sproeien om wolken te maken tot het ophangen van gigantische spiegels in de ruimte. Maar op deze website wordt geo-engineering één op één gelijkgesteld aan chemtrails. Dus ik ben benieuwd.
        btw. de suggestie wordt ook hier weer gewekt dat de hoge sluierbewolking die door vliegtuigstrepen ontstaat een soort geo-engineering zou kunnen zijn, met de foutieve gedachte dat dat voor afkoeling zou zorgen. Foutief, want hoge sluierbewolking zorgt netto juist voor opwarming

        8 likes
      • Heel fijn dat jullie een doel willen bereiken maar zorgen maken over natuurorganisaties. Blijkbaar is jullie oplossing schadelijker voor de natuur dan de huidige situatie.
        Jullie zijn de complete planeet aan het verkrachten met weet-ik-wat voor zooi dat jullie loslaten in de natuur. Ik weet niet of het je opgevallen is…. maar dit is ook jouw thuis! Wees een held… wees een klokkenluider. Verzamel zoveel mogelijk data en lek dit.
        Soms moet je een keuze maken. Help je mee het thuis van jou en je kids te verwoesten of doe je je best om deze (en je vrienden en familie die er ook op wonen) te beschermen?
        Niet de meest lastige keuze lijkt me…

        30 likes
      • “krijg je van die milieubewegingen op je af” zei hij met een hoop dedain.
        En dan ook nog niet eens posten onder een Username maar gewoon lekker met anoniem.
        Aanschouw de internetheld….

        9 likes
      • Vandaag was een perfect voorbeeld! Het zuiden van Nederland is vannacht en vanmorgen dichtgesproeid! Omdat er volle maan was, zag je vanmorgen in het donker de strepen van noord naar zuid en van oost naar west lopen van horizon tot horizon! In de morgen ging het sproeien door van horizon tot horizon! In de loop van de morgen was de lucht dan ook dicht! Je ziet niet 1 maar volgens mij tientallen vliegtuigen die patronen vliegen. Op buienradar zijn de satellietbeelden van wolken net niet scherp genoeg, maar als je goed kijkt zie je de strepen en patronen terug! Zijn er ergens op internet beelden terug te vinden van de satellietbeelden van vandaag?

        3 likes
      • Even ter aanvulling op mijn vorige bericht: vanuit de TU sproeien en verven we niks hoor. Dit wordt vanuit de VN onderzocht.

        Wilde ook even toevoegen dat er in Nederland NIET met vliegtuigen “gesproeid” wordt, op dit moment alleen op afgelegen plekken in de VS, Canada en het VK.

        Zal binnenkort de redactie van deze website wat documentjes sturen met info en gebruikte methode’s in het VK.

        2 likes
      • “….krijg je die milieubewegingen op je af….”

        Ja, en dat wil je niet! Want wat weten die geitenwollensokkenfiguren uit de jaren ’70 nu? Laat het denkwerk maar aan de hooggeleerde wetenschappers van de Technische Universiteit over! Zij kunnen als enige bepalen wat goed is voor mens en planeet! Stel je toch voor dat je inspraak zou hebben in plannen die door jou superieure technische brein zijn bedacht, dat zou belachelijk zijn toch?

        1 likes
    • “het is bekend dat militaire vliegtuigen vanuit Duitsland laatst een grote wolk boven Nederland hebben doen ontstaan.”

      Waar kan ik dit terug vinden?

      12 likes
    • De kans is juist heel groot dat je in een “gewoon”regenwatermonster aluminium aantreft. De bodem bestaat namelijk voor 8% uit aluminium. Stof dat opwaait van de bodem de lucht in zal dus ook voor een deel uit aluminium bestaan. Hoe voorkom je dat dat stof met de regen naar beneden komt? Hoe voorkom je dat er een beetje stof in je regenmeter neer dwarrelt?

      7 likes
    • Die wolk waar je het over hebt dat was Chaff, een hoeveelheid reflecterend materiaal om de radar te misleiden. Heeft niks met contrails te maken

      4 likes
    • @Henk de Groot: Ik hoop dat je doorgaat met je onderzoek en frequenter testjes draait. De meer documentatie er is, de beter. Wellicht kan 9fornews er dan iets mee en het bij media neerleggen.

      3 likes
    • Hallo Allemaal. Christan Meghan, is een militaire insider geweest bij US airforce. Ze pikte het niet langer, nadat ze ontdekte wat er op haar werk gebeurde. Ze gaf haar carrière op om naar buiten te treden en de mensen te informeren wat ze ontdekt heeft.
      En ze heeft bewijzen verzameld dat Geo engineering plaats vindt.
      Dit is nog eens een bewijs in mijn ogen. Oordeel zelf maar

      https://www.youtube.com/watch?v=rAxXyMAmBMs

      0 likes
      • en hoe weet jij zo zeker dat christan meghan daar heeft gewerkt? ik kan ook zeggen dat ik voor de overheid heb gewerkt.. geloof je alles wat mensen je zeggen? hahaha

        1 likes
  2. Deze dag begon echt mooi, met een zichtbaar web van vliegtuigsporen. In een paar uur tijd zijn de sporen uitgewaaierd en inmiddels is de hele lucht grijs en grauw.

    27 likes
    • Het feit dat het langzaamaan bewolkt wordt heeft alles te maken met de nadering van een regenstoring die vanavond op de planning staat. Eerst neemt de hoge bewolking toe en dat oogt altijd wat melkachtig door het hoge vochtgehalte van de atmosfeer.

      Logisch te verklaren dus 😉

      14 likes
      • prima.. maar welke weerman kan mij dan eens goed en met logica uitleggen dat er 12 jaar geleden nog geen uitgewaaierde strepen waren .. en nu wel.. welk natuurfenomeen is hier de schuldige van…. of was jij geen weerman stephan?… dan zou ik toch eens wakker worden.

        14 likes
        • Keek jij vroeger nooit omhoog? Toen waren ze er ook al.

          Jij zegt dat ze er 12 jaren geleden niet waren? Klopt niet.

          De rede dat je ze vaker ziet is vanwege het toegenomen vliegverkeer.

          Beetje logisch nadenken. manmanman

          9 likes
          • Zoals al eerder gezegd, Arnout, “vroeger” (jaren ’50 en ’60 zeker, misschien ook ’70) waren er geen chemtrails. Dat zal dan wel komen omdat de lucht in die jaren droger was dan ze nu is (Henk001: “Contrails blijven langer hangen bij een hogere vochtigheidsgraad.”)

            Nee, Arnout, in die eerste decennia na WOII waren de uitlaatstrepen ALTIJD binnen een minuut of 3 à 5 (hooguit 7) volledig WEG. Chemtrails is een fenomeen dat later zijn intrede deed.

            7 likes
          • Beste Bert dat contrails langer blijven hangen en uitwaaieren was “ook” in de eerste decennia na de WOII. Hoe en waarom staat al sowieso vanaf de jaren 60 gedocumenteerd..
            Dat het in die tijd minder was is niet zo gek, aangezien er heeeeeellll veel minder vliegtuigen vlogen..

            4 likes
        • 12 jaar geleden geen chemtrails, Carina? Dat weet ik niet zo precies. Wél dat er de eerste decennia na de oorlog in het geheel geen chemtrails waren; en niet, zoals Arnold en Roy beweren, dat er toen – hoewel minder – óók al chemtrails waren. Neen, beslist niet! Heel zeker weten.

          Niet normaal toch, elke dag [en nacht] de zonnestralen tegenhouden!
          In combinatie met de E-nummers (voedsel), de vaccinaties en het feit dat voedsel nauwelijks nog voedingswaarde heeft, wordt er een uiterst zwaar appèl op ons immuunsysteem gedaan. Echter, de voornaamste oorzaak voor kanker en hartinfarct is: stress. En het stressniveau is in onze maatschappij óók erg hoog. Wat wil je; vijf dagen werken per week: we laten ons behandelen als een werkslavenras! (Besef!)
          http://www.degrotetransitie.nl/themas/24-urige-werkweek/
          Doch geen enkele politicus zal dit onderwerp aansnijden!!! Want dat zal namelijk ten koste gaan van hun zogenoemde almacht over de burgers.

          Overigens, invoering van het OBI zal óók een kortere werkweek bespoedigen; íedereen gelukkig[er]! (En géén werkeloosheid meer.)

          2 likes
        • die waren er dus wel …..

          0 likes
      • Testje; 1 dag mooi weer. aan het einde v.d. dag; strepen, daarna 5 dagen bewolkt of regenachtig weer. Kijk maar of het klopt ! Nadat je deze test gedaan hebt praten we verder.

        15 likes
        • zozo dat is nog eens een test, ik ben om!

          8 likes
          • “kan je alvast je tegenwoord geven als huisheks gelijk blijkt tehebben , want over 5 dagen leest niemand dit nog terug.
            had ook nog wel een tegen reactie verwacht op de mh17
            maar ben blij dat je mij gelijk geeft.”

            Heb je dit tegen mij? Heb namelijk geen flauw idee waar je het over hebt wat betreft de MH17..

            2 likes
          • kan je alvast je tegenwoord geven als huisheks gelijk blijkt tehebben , want over 5 dagen leest niemand dit nog terug.
            had ook nog wel een tegen reactie verwacht op de mh17
            maar ben blij dat je mij gelijk geeft.

            en dan even over die lange strepen in de lucht en je wil er
            een foto van maken en dan kom je erachter dat je batterij leeg is en die laad je dan op maar dan ook echt tot dat hij helemaal
            vol is en dan staan die condensstrepen er nog natuurlijk
            want dat was vroeger ook al tezien dus ik heb even wat oude
            foto`s bekeken en daar zaten ook nog zwart witte bij en ik moest echt spitten om er 1 tevinden waar geen strepen op stonden in de lucht en voor de zekerheid ook nog maar even op google afbeeldingen gekeken oude ansicht kaarten en precies hetzelfde verhaal geen 1 gevonden zonder strepen/
            sluierbewolking en oude nos journaal/weerberichten op youtube
            continu hebben ze het over sluierbewolking

            op

            1 likes
        • dinsdagochtend steeds meer sluierbewolking; dinsdagavond front; woensdag weer helder, donderdag plensdag… klopt niet helemaal

          2 likes
    • Precies ook mijn observatie. We worden erin geluisd mensen. De lucht hoort BLAUW te zijn en niet vaal-grijs-blauw-melkachtig. Ieder kind weet dit. Helaas is iedereen druk aan het werk om er iets aan te doen.
      Slik nog maar wat alluminium in en sterf vrolijk aan kanker.

      26 likes
      • jij ook,of sta je ergens te demonstreren?
        dan heeft jou actie tot nu toe nog niet geholpen
        het zal ook niet helpen omdat je niets kan uitrichten tegen de wereldheersers

        2 likes
        • Mensen zoals jij, die andersdenkenden bij elke gelegenheid te kakken willen zetten, jullie zgn. goedgelovigen, die nog steeds het idee hanteren dat de regering het het beste met ons voorheeft, die mensen houden het kleine groepje mensen die wel veranderingen willen tegen, door met een grote bek ons te overschreeuwen. Op dit moment zou ik willen zeggen; leef je uit, maar kom dan naderhand niet janken dat er zoveel mis is, dan had je maar niet tot het te laat is behhhh moeten blijven roepen.

          24 likes
          • Zullen we nog even opsommen wie er in het complot moeten zitten , wil er een complot zijn?
            Alle politici, ambtenaren, de rechterlijke macht, de universiteiten en hogescholen, de media, het leger, het hoger kader van veel commerciële ondernemingen… Vergeet ik er nog een paar?
            Want ik zit ik nu al op dik 10% van de beroepsbevolking!

            13 likes
          • Nee dat hoeft niet. Je hoeft alleen maar de media onder je duim te hebben. Die mensen die hun mond open doen worden gewoon niet gehoord. Alles dat niet door een goed merendeel vd bevolking wordt gehoord kan net zo goed als niet gesproken bestempeld worden.

            2 likes
          • Heeft geen zin Huisheks, mensen willen graag besodemieterd worden en de koppen in het zand houden. Je hoeft alleen maar naar de lucht te kijjken en je weet genoeg. Je energie lekker voor jezelf houden, sommige mensen willen niets weten en draaien zichzelf graag een rad voor ogen.

            0 likes
    • Idd dat was me vandaag ook opgevallen …dacht ook tussen de strepen twee zonnen te zien …..maar dat komt denk ik omdat ik erover lees ?……

      4 likes
  3. Het is even geleden dat ik chemtrails in zo’n grote getalen heb gezien. Vanochtend was het enorm boven Tilburg. Nu word er gesproken over sluierbewolking.
    Wanneer is het genoeg, wanneer accepteren we niet meer dat planeet en bevolking word uitgebuit en vernietigd door een select groepje gewetenloze psychopaten? Wanneer…:(

    16 likes
  4. Bekijk de volgende documentaire. Een eyeopener:

    Chemtrails the secret war

    https://www.youtube.com/watch?v=U-5VnMIiKPY

    Mijn eigen video:

    Things you don’t know about the air you’re breathing today (Nederlands gesproken)

    https://www.youtube.com/watch?v=fRjtO_yqN4k

    2 likes
    • Ik heb die docu bekeken en de makers hebben echt de ballen verstand van natuurkunde. Er is gewoon een heel solide natuurkundige verklaring voor het voorkomen van contrails/vliegtuigwolken. Ouwe koeien over de congresscommissie die in de jaren 60 pleitte voor weerbeïnvloeding en die “bill”uit 2002. Gewoon herkauwen van oude, al lang weerlegde argumenten. Voor de weerleggingen zij maar weer eens verwezen naar contrailscience of Metabunk: http://contrailscience.com/contrails-are-condensation-but-not-like-your-breath/
      https://www.metabunk.org/

      8 likes
      • Ik heb je link bekeken en precies op die pagina word bevestigd dat contrails enkel kunnen bestaan bij -40 graden en luchtvochtigheid van minimaal 60%

        Wat in Nederland op die lage hoogtes dat die vliegtuigen vliegen niet mogelijk is.

        Ik raad je inderdaad de foto’s te bekijken in het tweede filmpje van mn eerdere post waar Femke een link van heeft gedropt.

        Debunk de foto’s maar eens.

        En aangezien je de eerste docu wel hebt gezien. Heb je dan een heldere reden of suggestie waarom men doelbewust tijdens het remasteren van oude films ineens “contrails” (ik lees Chemtrails) erin zouden monteren met aftereffects?

        Ik hou van een open gesprek. Ben benieuwd naar je respons.

        Mijn main issue is overigens niet met jou. Maar met mensen in het algemeen die nog nooit van Chemtrails hebben gehoord. Of nog geloven in global warming terwijl daar geen natuurkundig bewijs voor is. Eerder aanwijzingen dat de aarde zich aan het afkoelen is.

        3 likes
        • “En aangezien je de eerste docu wel hebt gezien. Heb je dan een heldere reden of suggestie waarom men doelbewust tijdens het remasteren van oude films ineens “contrails” (ik lees Chemtrails) erin zouden monteren met aftereffects? ”

          Dat is een reclame geweest, dat is NIET een nieuwe geremasterde film geweest!
          Zie hier

          https://www.youtube.com/watch?v=1LeCSBfMAJk

          7 likes
          • En het feit dat jij er in trapt dat de oudere films op deze manier geremastered zouden worden is nu het hele probleem… Mensen geloven blind in deze documentaires, terwijl deze gemanipuleerd worden als de ziekte, alleen om het allemaal net een beetje spannender te maken..

            5 likes
        • Ik wil niet veel zeggen maar op welke hoogte vliegen vliegtuigen in Nederland dan wel volgens jou?

          Ik zie ze namelijk nooit laag overvliegen, tenzij ik daar bij schiphol over de snelweg rijd.

          5 likes
      • Henk en Roy: Ik zou zeggenga lekker naar buiten als de “chemtrail” pardon de condensstrepen er zijn en adem lekker lang en diep in.

        Goed voor de LONGEN, zou ik zeggen!

        2 likes
        • Wel grappig dat iedereen zegt, ga maar naar buiten en vooral diep inademen.. Alleen maar klagen over de contrails in de lucht, maar hebben jullie enig idee wat de auto’s die om jullie heen rijden uitstoten..
          Lekker in de file achter aansluiten, ventilatie en raampies open… jammie..

          Chemtrails is denk ik het hardnekkigste fabeltje wat ooit verzonnen is.. Hoe goed je het onderbouwt dat het onzin is en hoe vaak je ook aantoont dat het bewijs geen bewijs genoemd mag worden, men blijft koppig.. Oh nee, wakker, noemen ze dat..

          8 likes
      • juist, als je een brommertje of scooter zou laten lopen en aan een stel kabels hoog in de lucht een aantal km zou laten zweven zou die uitstoot ook in de lucht te zien zijn, dat dit vervolgens niet goed is voor de gezondheid is punt 2 , maar dat het bewust door de overheid wordt neergesprayed ? kom op mensen werkelijk …

        1 likes
        • “juist, als je een brommertje of scooter zou laten lopen en aan een stel kabels hoog in de lucht een aantal km zou laten zweven zou die uitstoot ook in de lucht te zien zijn,”
          Interessant, Peter!

          0 likes
  5. Er was hier van de week eerder een artikel met een link naar
    “Chemtrails the Secret War” (1 uur pure informatie)

    Onderzochte feiten die daarin naar voren kwamen waren o.a.:
    Dat het weer gemanipuleerd word. (HAARP)
    1.Gebieden worden uitgedroogd. Waar boeren dan “gedwongen” weer GMO zaadjes van Monsanto moeten kopen die wel ontkiemen bij droogte.
    2. Alzheimer en Parkison zijn gerelateerd aan de chemicaliën in trails. Meer dan een verdubbeling van het aantal mensen en jongere mensen krijgen er ook last van.
    3. Alle condens trails zijn Chemtrails. Condens trails zijn op lage hoogte niet mogelijk. Het zou hiervoor -40 graden moeten zijn in combinatie met meer dan 60% luchtvochtigheid.
    4. Mind control is mogelijk.
    5. Ze willen natuurlijke wolken ontdoen om draadloze verbindingen te optimaliseren.
    6. Oude films worden zodanig geremasterd dat er daar op beeld ook Chemtrails staan om ons zodanig te misleiden dat dit altijd normaal was.

    N.a.v. Bovenstaande ging ik wat verder kijken en kwam op een filmpje genaamd.

    “Secret Chemtrail Pilot speaks out on dec 8,2014” ( 11 minuten schokkende aanvullende informatie)

    Mijn suggestie is beiden te bekijken op YouTube. downloaden via keepvid.com ( zodat deze informatie niet van internet verdwijnt)

    het laatste filmpje laat o.a. foto’s zien van de binnenzijde van Chemtrail vliegtuigen. ( met een waarschuwing voor social media, alhoewel ik nog niet zeker weet of die waarschuwing legitimiem is)

    Hoop dat iemand er wat aan heeft. Ik maak dit onderwerp graag bespreekbaar. Vooral tegenover mensen die beweren dat we er toch niks aan kunnen doen.

    We are as strong united as we are weak divided.

    24 likes
  6. die henk probeert verwarring te zaaien , mensen !

    8 likes
    • Ja, een overduidelijke trol, en nog een slechte ook.
      Gewoon niet meer op reageren, dat werk het best.

      7 likes
      • Zo grappig dit iedereen beweert hier dat de regering er achter zit. En alle mensen met echt argumentatie en die het gewoon verklaren worden weg gezet als mensen die alleen maar verwarring willen . jullie zijn gewoon idioten die alleen maar in jullie werkelijkheid geloven. diep triest zou graag in persoon het dialoog aangaan maar ja jullie kunnen alleen op dit soort site je zegje doen.

        7 likes
    • ” die henk probeert verwarring te zaaien , mensen !” Verwarring lees ik al meer dan genoeg in de reacties op dit topic, maar dan zeker niet bij mijn naamgenoot. Die geeft keurige argumenten, met onderbouwing en wordt voor trol versleten? Wat zegt dat over degenen die dat stellen?

      7 likes
    • Henk weet waar hij over praat Steem…

      5 likes
  7. Waarom hebben sommigen een “klokkenluider” nodig om dit te zien.. Kijk een keer naar boven naar de lucht en zie het zelf zou ik zeggen en dit is al oud nieuws “What the Bleep do we Know” is een mooie documentaire hierover!

    13 likes
    • Kijk huisheks, ik ga het nu eens heel simpel uitleggen.

      Jij zegt tegen mensen die niet geloven in deze onzin: “Kijk een keer naar boven naar de lucht en zie het zelf zou ik zeggen”.

      Ik zou zeggen: kijk eens naar een natuurkundeboek over stofeigenschappen. Gasvormig, watervormig, vastvormig.
      Hoe werkt het dan met luchtvochtigheid?
      Ik zie mensen heel vaak gewoon de logische normale antwoorden op jouw vragen geven.

      Als ik iets van elektriciteit moet aanleggen of iets in die trend ga ik ook niet naar een kapper om te vragen wat voor youtubefilmpjes hij hierover gezien heeft. Ik ga dan naar de elektricien. Met mijn beperkte kennis van natuurkunde van de middelbare school en studie weet ik wel dat wat de elektricien me vertelt en uitlegt hij daar gelijk in heeft.

      Zo weet ik ook dat de reacties van Henk001 over luchtvochtigheid en dat wat de weerman zegt volkomen juist zijn omdat ze aansluiten bij mijn huidige kennis over dit soort dingen.

      Als ik water kook met een fluitketel op het gasfornuis moet ik hem wel uitzetten als het begint te koken.
      Doe ik dat niet dan wordt alles nat vanwege de gasmoleculen van water die later weer vloeibaar worden.

      In de lucht is het niet veel anders dankzij de luchtvochtigheid. Snappie?

      9 likes
      • @Arnout. Zeker, maar dat luchtvochtigheid wat langer condensstrepen laten zien is niet in strijd met het feit dat het dit keer (of wat voor keer dan ook) echte chemtrails zijn te zien!

        Vat je? Het een sluit het ander niet uit, namelijk!!!

        4 likes
        • Dus jij ziet echte chemtrails in witte strepen?

          Ben jij dan in staat om atomen waar te nemen op een afstand van enkele kilometers die ook niet met het blote oog waar te nemen zijn?

          …Knap

          5 likes
          • Beste Arnout, je kan alles checken mbv flight24,com bv of een andere site met radar gegevens van alle burgervliegtuigen.

            BV. Als de laatste 2 a 3 uur condensstrepen(?) verschijnen in een raar patroon b.v. een ruitjes of vierkantjes patroon en de laatste 2 a 3 uur zijn hooguit 1 of 2 burgervliegtuigen met transponder gegevens overgevlogen (kun je inca 99% vd gevallen redelijk controleren) dan kunnen die in ieder geval zeker niet dit patroon hebben veroorzaakt, JA?!

            Als dan ook nog door die goeje verrekijker van jou en toevallig helder weer (maar niet voor lang haha 🙂 ) 1 of meer vliegtuigen zijn te zien zonder maatschappij kleuren of wat voor kenteken dan ook, dan zijn dat volgens jou condensstrepen????

            Ik zou zeggen man ga lekker fietsen, maar dan precies onder dat ruitjespatroon in de richting waarin de wind waait. Veel pleizier die middag 🙂 .

            1 likes
  8. Je word wakker kijkt naar buiten en zie…,jawel,ze zijn weer bezig!
    De lucht betrekt en word grijs en grauw!
    Een soort van nevel (mist) hangt in de lucht.
    Voorafgaan aan het welbekende streep/ruit patroon in onze lucht.
    Het gebeurt al decennia lang en ik vermoed dat dit werk op de lange termijn wat betreft
    onze genetische code van het alles omvattende.
    Daarbij is het een wapen gericht op de aarde.
    De luchtstroming worden veranderd. Daardoor de zeestromingen. Enzovoorts
    Daarbij word gebruik gemaakt van het HAARP Systeem die overal ter wereld staan.
    Simon say,break down HAARP!
    It is not for the benefit for mankind!
    The war between the brothers of light and the darkness of night is still going on!
    Zim uru.

    7 likes
    • HAARP is al twee jaar uit en wordt binnenkort afgebroken

      4 likes
      • tuurlijk, en gie geleuft da? wtf. slaap lekker.

        11 likes
      • Haarp(eerste) is ook niet meer interessant. We hebben inmiddels de wereld al vol installaties gezet. Kaartje Haarp installaties google. Hier in Nederland vlogen 2 oude zendmasten in brand “toevallig” op 1 dag. Mij is inmiddels wel duidelijk dat satellieten niet alleen voor wetenschappelijk doelen worden gebruikt. Het is een totaal controle middel geworden. Lang geleden had men het erover om schilden in de lucht aan te brengen tegen oorlogsdreigingen.(excuus) Nou die zijn er dus al. Under de dome is geen fanta. Als je gewoon logisch nadenkt(je hoeft geen genie te zijn), dan kom je al een heel eind richting waarheid. Stel je koppelt alle satellieten aan elkaar in 1 databank? Wat gebeurt er dan? Het huidig systeem van groei eet elkaar op. Er blijft 1 groep/persoon over. Dan heb je 1 wereldregering. 1 leider enz. Een NWO. Zet je daarnaast de geboden van de Georgia Guidestones ernaast, dan zullen er mensen moeten verdwijnen. Jij en ik. De eigenaar van die stones is tevens eigenaar van de zender family 7. Toeval? Ik vind van niet. Toeval bestaat niet. Men weet alles over ons(stof voor manipulatie) en we zijn zwaar onderdrukt op allerlei manieren. Ook internet is een onderdrukkingsmiddel. Je lijkt vrij, maar we zijn het niet. We zullen er straks steeds meer voor moeten betalen. Immers alles splits in huidig systeem.(denk aan zorgverzekering/energie enz.) Dan krijg je verzadiging van markt en dan neemt 1 groep het over. Je ziet nu hier al dat upc(ook wereldwijde macht en is onderdeel van globalfree organisatie) Ziggo overneemt. Global free betekent de aarde bevrijden. Dus niet dat wij worden bevrijd. Het omgekeerde dus. Global free organisatie gaat niet alleen over internet. Het is veel breder. Zogenaamde groen projecten. Men doet zich voor als milieubeschermer, maar ze zijn ons aan het laten verdwijnen. Leegstand van gebouwen worden overgenomen door project Camelot enz. Ze beveiligen gebouwen en verhuren ruimte. Als je een beetje zakelijk bent ingesteld, dan kan zo’n organisatie nooit de kosten daaruit krijgen of zelfs winst maken. Een zaak die wil blijven bestaan moet dat toch wel doen. Dus was dit verdacht voor mij(hoe komt men dan aan het geld) en ging op zoek. Ene meneer Smith is eigenaar. Nou waar die familie allemaal in zit of heeft gezeten dan wordt het heel eng. Media/Pharma enz. Niburu medewerkers ga maar eens zelf op onderzoek uit en maak het complete plaatje compleet/zichtbaar. oh ja. In Amsterdam heb je zo’n congrescentrum waarin men kan lobbyen. Zogenaamd allemaal natuurgericht/namen. Iedereen weet toch dat men met natuur geen geld kan verdienen, ethisch bedoel ik. Wakker worden. Het is 1 groot spel en niet ten gunste van de mensheid.
        Aan die student: Besef dat jou kennis op een dag misbruikt kan worden. Ik besef ook dat het jou zingeving geeft. Dus ik neem het je niet kwalijk. Het systeem van groei is fout.

        6 likes
      • Please do some research..

        1 likes
  9. Ik hoorde dat in de V.S, de helft van de staten, op school al voorlichting geeft over Chemtrails.
    Als verklaring geven ze het blokkeren van de zon, i.v.m Global Warming.

    5 likes
    • Wat wij niet mogen zien is Planeet X. ( niburu) ivm. global panic !

      10 likes
      • @Huisheks..Top dat je het blijft volharden uitleg te geven ..heb ik jaren geleden al gedaan..maar op den duur werd ik er zó enorm moedeloos van, ik had het gevoel alsof ik met een kleuterklas te maken had..telken te moeten ‘bewijzen’..terwijl er al jaren geleden al zóveel bewijzen waren..o.a ook dat wanner er weer zo´n ‘deken’ over ons wordt gesproeid, wij geen zonlicht krijgen..dus in feite ook ons bewustzijn wordt onderdrukt..’Ze’ willen n.l niet dat wij ‘ontwaken’..om het zo maar ff te zeggen..Maar hoe dan ook..het gaat toch zoals het de bedoeling is he..de ‘Kosmische Planning’ gaat gestaag door.. met of zonder de Chemtrails! 😉
        Hou de moed er in ‘Huisheks’..en thanks voor je inzet!

        8 likes
    • Lijkt me sterk. Die hoge vliegtuigwolken zorgen namelijk voor meer opwarming.

      4 likes
  10. hoe l*llen ze er omheen zodat het niet zo begint op te vallen vandaag rond 20:00 uur rtl4 weerbericht :

    “ DIE SLUIERBEWOLKING MET DIE VLIEGTUIGSTREPEN “

    zouden ze vandaag nog al wat verontrustende telefoontjes hebben gehad ??

    3 likes
    • Ik heb zo’n twee en een halfjaar geleden, de tweede zon gezien, bij RTL weerbericht.
      Werd niks van die twee zonnen naast elkaar, gezegd.
      Heb de volgende dag bij de foto’s op hun website gekeken, en deze foto was nergens meer te zien.
      De media is ook totaal in handen van de Globalisten, dus dat verbaasde me niet echt.
      Wel slordig van die live uitzending, maar verder geen ophef.
      Zien anderen dit nou echt niet, of letten ze gewoon niet op ?
      Vraag ik me nog steeds af.

      7 likes
      • HAHAHAHAH tweede zon realiseer je wel wat je zegt faalhaas als er echt een tweede ster was dan zag iedereen het ook op een mooie dag. man minder drugs gebruiken en meer feiten.

        5 likes
        • Ik begrijp niet dat jouw reactie goedgekeurd is.
          Faalhaas ? Drugs-gebruiker ?
          Ooit van Nibiru, (Planet X) gehoord ? Die wordt ook wel de tweede zon genoemd, omdat hij er in de lucht zo uit ziet. Als een kleine zon, naast de onze.
          En ik gebruik helemaal geen stimulerende middelen, en heb hem echt meerdere malen gezien, bij zonsondergang.
          Kijk eens op Google, bij afbeeldingen, dan zie je honderden foto’s van
          mijn ‘drugsgerelateerde faalangst’
          En ik ben een vrouw, geen man. Ellen, weet je wel, een meisjesnaam !

          2 likes
          • Ellen, eigenlijk geef je zelf het antwoord al.. Je hebt hem meerdere malen gezien bij “zonsondergang”.. Wat jij ziet heeft niets met nibiru of planet x te maken.. Wat jij ziet is een bijzon (Parhelium). Dit fenomeen heb ik ook een aantal keer mogen zien, echter is het niet meer dan een reflectie en deze is vooral goed zichtbaar bij een lage zon. Het ziet er wel mooi uit, dat dan weer wel, maar het is niets spannends..
            en ja, ik ben wel degelijk wakker..

            http://images.lmgtfy.com/?q=Parhelium

            3 likes
          • Misschien eens naar dit ontnuchterende filmpje kijken over die tweede zon:https://www.youtube.com/watch?v=6ZWRyN2WO9c

            0 likes
    • “zouden ze vandaag nog al wat verontrustende telefoontjes hebben gehad ?? ”

      Als ze die hebben gehad, denk ik dat ze er weer hartelijk om gelachen hebben..

      5 likes
  11. huisheks ik weet niet waar jij woont , maar vandaag was het boven almelo weer raak vanaf 8.30 tot ongeveer 14.00 heb ik constant naar boven gekeken ( was de hele morgen buiten) de ene vliegtuig na de andere soms twee naast elkaar . Rond 10.00 was de hele lucht bedekt met strepen .van oost naar west en van noord naar zuid. Om 12.00 waren er zoveel strepen dat je het mooie blauwe niet meer kon zien ! Had ook last van benauwdheid en hoestbuien

    7 likes
    • Ja steem, bij ons idem dito; wij wonen vlak bij Alkmaar. Het was te zot voor woorden.
      Idd. het blauw was snel verborgen. Dat KUNNEN gewoon geen contrails zijn ! Ik ruik ook vaak een rare geur vooral ‘s nachts. Dacht altijd dat dat afkomstig was v.d. Vuilverbranding Alkmaar. vanwege de west zuid westen wind. Maar dat blijkt na navraag te hebben gedaan niet te kunnen, vanwege alle filters en milieu eisen. Vraag ik mij gewoon af; waarom is er niemand ( met een invloedrijke positie) die hier eens vragen over stelt. Die “hoge” gasten hebben toch ook familie. En daar zal toch ook wel iemand tussen zitten met bv. COPD of Kanker… Of denk ik nu te simpel … ? Kan hoor, ben ook maar eentje v.h. “klootjesvolk”.
      ( maar wel 1-tje die zn hersens gebruikt ! )

      11 likes
      • Hahahaha Huisheks: ook ik woon vlakbij Alkmaar. Eergisteren heel vroeg in de morgen maar al wel vrij licht een zeer strakke blauwe lucht met zeer heldere maan. Lag in bed met de gordijnen open. “Er was nog geen vuiltje aan de lucht”. En toen opeens de eerste met een zeer dikke streep en daarna een en al beweeg en ja daarna begonnen de uitwaaierende strepen een melkwitte laag deken over ons heen te spreiden; in een kwartier tot 20 minuten tijd was er een heel groot boter-kaas-eieren-bord te zien. Ook ik heb ze in het verleden bochtjes zien draaien en zelfs dat de voorraad rotzooi stopte (prt prt prt in halve cirkeltjes -hoefijzervormpjes- en dan niets meer) waarna na een bepaalde periode het vliegtuig weer ging sproeien, ook weer prt prt prt, eerst hortend en stotend en dan daarna weer volop. De eerste strepen waren dan ook zwart. Verder deze laatste twee dagen weer een vieze niet thuis te brengen lucht. Komt niet van het land of uit de omgeving.

        6 likes
      • mischien gebruiken ze bepaalde medicatie , t is wel vreemd ja

        0 likes
  12. Hier in zuidoost Brabant vloog ook de hele dag de AWACS weer rond, en soms op zeer lage hoogte net boven de minimum vlieghoogte. Elke keer is dat weer zo, dus geen toevalligheid. De NAVO zit hier tot de nek in dat mag duidelijk zijn. Op het NOS journaal werd heden weer gepraat over sluierbewolking, dat is voor mij altijd het codewoord, dat het weer zo is.

    6 likes
  13. @ Bozo

    Ze zeggen niks omdat ze gewoon uit de lucht geknald worden als ze het wel doen. Daarnaast is dit een militaire bedoening, en geen burgerluchtvaart. Lees maar eens waar Soul het over heeft. Hier de link

    http://www.gewoon-nieuws.nl/2015/01/bekentenis-van-een-chemtrail-piloot-video/#.VKv4pCuG9K8

    7 likes
    • Ik dacht gelezen te hebben dat het ook om commerciële vluchten gaat. Die laten ook fixe strepen achter. Thanks voor de info iig

      2 likes
      • Dat is het leuke Bozo, iedereen zegt dat het bestaat en iedereen zegt dat het anders gebeurt..

        4 likes
        • Dat valt mij ook op ja. En dat is nou juist de dooddoener. Er wordt alleen maar verwarring gezaaid en je kiest maar welke theorie of onderbouwing je het geloofwaardigst vindt klinken. Ben er wel weer een beetje klaar mee. Ga weer aan het werk.

          1 likes
    • Al eens nagedacht over een hoax? Iemand die het erg interessant vindt als zijn (compleet verzonnen) verhaal in bepaalde internetkringen de wereld over gaat? Zou niet de eerste keer zijn en ik moest er meteen aan denken in het begin van het filmpje. Dat gaat alle kanten op. De foto’s van het “interieur van een sproeivliegtuig” is in feite een testvliegtuig met watertanks als ballast in de plaats van passagiers. In dit geval een A380 (foto uit 2005). Onder de volgende link vind je nog 33 foto’s en twee filmpjes die het principe van dit soort ballast-testvluchten laten zien, de oudste van een 747 uit 1969:
      https://www.metabunk.org/threads/debunked-chemtrail-plane-interior-ballast-barrels.661/

      6 likes
  14. We worden gewoon besproeid/ bespoten alsof we insecten zijn die moeten worden uitgeroeid, zo voelt het voor mij.

    20 likes
  15. Op 25 april, wordt er over de hele wereld een mars gehouden tegen geo-engineering.
    Zie Nederland nog niet in het rijtje van deelnemende landen staan.
    Wie voelt zich geroepen om iets te organiseren in ons kikkerlandje ?
    Er is een Facebook pagina, die je daarvoor kunt gebruiken.
    Maak zelf geen gebruik van F.B, en ben ook geen organisator, maar ik hoop dat iemand anders dit oppikt.

    Hier de link: http://globalmarchagainstchemtrailsandgeoengineering.com/events#

    5 likes
  16. Openlijk wordt er hier toegegeven dat er Aluminium gestrooid wordt !!

    Chemtrail Slow Kill … ‘Free Riding on Our Grandkids’ he says!

    https://www.youtube.com/watch?v=kxDAa4jaafY

    De lucht was en hoort blauw te zijn en een Contrail verdwijnt binnen een aantal seconden , hoe kun je 2 vliegtuigen op dezelfde hoogte zien en de een laat een geweldige walm achter en de ander niet ?

    4 likes
    • Jeroen, heb jij de toespraak van David Keith wel helemaal gekeken?
      Ik weet het antwoord al, dat is nee, anders had je gezien dat hij “niet” zegt dat er gesproeid wordt..

      De hele toespraak inclusief ondertiteling is te vinden op TED en dat is dus de “hele” toespraak en niet de paar geknipte stukjes die op de complotter sites te zien zijn..

      Ook dit toont weer aan hoe men het zogenaamde bewijs zelf maakt door het manipuleren van – in dit geval – een toespraak. Een beetje knippen en plakken van wat zinnetjes en het wordt weer als zoete koek geslikt, ook al is het totaal uit zn context gehaald..

      Oh en jij kan vanaf de grond zien of twee vliegtuigen op dezelfde hoogte vliegen? Dat vind ik wel heeeeeeeeeeeeeeellll knap..

      10 likes
  17. Nee, Roy (Dat het in die tijd minder was is niet zo gek, aangezien er heeeeeellll veel minder vliegtuigen vlogen.. ), het kwam in die eerste decennia na WOII HELEMAAL niet voor. Ik weet nog dat ik als jochie wel eens telde hoe lang het duurde vóór zo’n streep helemaal wég was. Élke streep verdween na enkele minuten, élke.

    2 likes
    • Je zegt het zelf al, “wel eens” telde..
      Je hebt vandaag de dag nog steeds dagen dat de strepen na enkele minuten verdwijnen..

      Oftewel, die bewering betekent niets.. Er zijn genoeg foto’s van vroeger waarop je kan zien dat het wel voorkwam..

      5 likes
      • Roy, je zegt:
        “Je zegt het zelf al, “wel eens” telde..
        Je hebt vandaag de dag nog steeds dagen dat de strepen na enkele minuten verdwijnen..”

        M.i. maak je hier twee keer direct na elkaar dezelfde denkfout.
        “Je zegt het zelf al, “wel eens” telde..”
        Denk je dat ik álle trails had moeten tellen, of dat ik hen (en niet “ze”) een hele dág had moeten tellen. Om te beseffen dat er niet één uren lang bleef hangen?
        Denk je dat ik zó dom ben, dat ik, áls er destijds trails úren waren blijven hangen, dat níet zou hebben gezien???

        “Je hebt vandaag de dag nog steeds dagen dat de strepen na enkele minuten verdwijnen..”
        Denk je wellicht dat ik achterlijk ben?
        Het komt zelfs élke dag voor dat de strepen na zeer korte tijd verdwenen/opgelost zijn! Dat wist je niet, Roy?

        Haha, helder in de lucht en helder in het hoofd; het blijkt niet altijd even makkelijk de onhelderheid, de vertroebeling te herstellen, laat staan te herkennen én erkennen.
        Maar, het is triest, en veel erger dan dat, namelijk desastreus, dat er geen opheldering door de autoriteiten wordt gegeven. Zodoende kalft het vertrouwen in “overheden” snel af.
        Misschien is dit laatste wel een heel goede zaak, want zo inhumaan als het de laatste jaren op aarde er aan toe gaat, is meer dan mensonwaardig, immers.
        Wetenschap kan natuurlijk alleen maar bijdragen, wanneer deze als doel heeft het algemeen belang te bevorderen, en niet het persoonlijk belang, in de zin van uitbuiting (van medemens en/of van de natuur), zoals nu in maximale mate geschiedt. Denken, dat autonoom functioneert, ik bedoel zónder bij “het hart te rade te gaan”, kan veel kwaad aanrichten, zoals heden ten dage overal geconstateerd kan worden.

        Zie de vrijheid van meningsuiting (zegt het hoofd). Houdt dat in dat je je medemensen ernstig mag kwetsen, vernederen? Het hart zegt iets anders. Helaas heeft de “Westerse” mens door het denken zo’n vooraanstaande plaats in zijn leven te geven, het gevoelsleven naar de vierde plaats verbannen. En juist het gevóel zorgt toch voor dé (ver weg de kortste) verbinding met het hart.

        We zullen onze kinderen in hun opgroeien dus weer dienen te begeleiden met gevoel en verstand, maar dit voorál binnen de ruimte van het hart. Daartoe zullen ouders en/of andere begeleiders (schoolleerkrachten, therapeuten, psychologen, …) ook zélf vanuit het hart dienen te leven. (Anders wordt de vertroebeling, de duisternis weer doorgegeven/geprojecteerd; de erfzonde.)

        Wát een prachtige toekomst: helderheid in de lucht én helderheid in onze relaties (met medemens en met natuur)! Laat ons beseffen.

        2 likes
        • “Denk je wellicht dat ik achterlijk ben?
          Het komt zelfs élke dag voor dat de strepen na zeer korte tijd verdwenen/opgelost zijn! Dat wist je niet, Roy?”

          Zozo, dat zie je dan weer wel. Nu nog even uitzoeken waarom de ene blijft hangen en de andere niet, dan ben je alweer een stapje verder..
          Als je gewoon de reacties even leest heb je meteen je antwoord..
          Misschien dat je ooit nog eens in gaat zien dat we niet besproeid worden d.m.v chemtrails.. Ik zie het somber in, wat ik al eerder zei, het is een hardnekkig fabeltje die mensen nooit los zullen laten…

          “Denk je dat ik zó dom ben, dat ik, áls er destijds trails úren waren blijven hangen, dat níet zou hebben gezien???”

          Laat ik het anders zeggen, “vroeger” kende je het hele concept chemtrails niet, dus waarom zou je er op letten of er sluierbewolking, oh sorry, chemtrails waren?? Verder zou het me niets verbazen dat je het verleden romantiseert, maar dat gaat vanzelf op een gegeven moment….

          1 likes
    • @Arnout Kom kom man doe niet zo dom. De atmosfeer van de Aarde is de afgelopen miljarden gigantische veranderd!!!! (en veranderd nog steeds).

      Carbon dioxide concentrations had dropped from 7,000 parts per million during the Cambrian period about 500 million years ago to as low as 180 parts per million during the Quaternary glaciation of the last two million years.

      Bron Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_dioxide_in_Earth%27s_atmosphere

      Dus wat je zegt is gewoon L*Lkoek, klinkklare nonsens.
      Je wilt het gewoon niet zien , het is niet een kwestie van geloven, het is een kweste van logisch nadenken en ja precies, alle wetten van fysica, chemie en meteorologie toepassen!!!!

      Jammer je wilt gewoon gelijk hebben met de formule 1+1 = 3, jammer en eigenlijk wel triest.

      Denk je nou echt dat de machthebbers stil blijven zitten bij het afpersen en uitbuiten van de bevolking middels de belastingen, het plegen van geregisseerde nep-aanslagen(false flags), het verkrachten en vermoorden van duizenden kinderen per jaar, het laten instromen van 10duizenden ‘asylzoekers’ per jaar en zogenaamd er een paar uitzetten, het aanstellen van Wilders als gecontroleerde oppositie, het neerschieten smorgens vroeg(weinig getuigen) van Rishi in Den haag en het vermoorden van miljoenen (ja je leest het goed en is gechecked door onafh organen) menzen, vrouwen en kinderen in Afgh, Irak, Mali, Congo, Lybie, Syrie en Oekraine ( delijst is veel langer) etc etc.!

      Ga lekker fietsen man of steek lekker je kop in het zand zodat de rOverheid (de machthebbers corporate dc c.s.) wat makkelijker de dildo van de hersenspoeling en en propaganda in je reet kan stoppen.

      2 likes
  18. Waarom nu weer alles herhaald? Ook Henk001 en Roy:

    https://www.ninefornews.nl/bijeenkomst-chemtrails-worden-besproeid-als-insecten/

    Wel 3/4 van het jaar is de lucht dicht getrokken: géén zon. En die zonnestralen hebben we juist zo ontzettend nodig voor onze gezondheid! (En geen zonnecrème gebruiken, mensen! Dat blijkt huid verziekend!)

    Dé oplossing? Andere aandrijftechniek[en]! Maar ook die worden weer gedwarsboomd; totdat ….

    2 likes
    • “Wel 3/4 van het jaar is de lucht dicht getrokken: géén zon. En die zonnestralen hebben we juist zo ontzettend nodig voor onze gezondheid! (En geen zonnecrème gebruiken, mensen! Dat blijkt huid verziekend!) ”

      In Nederland is de zonnesterkte 4 maanden in een jaar (juni t/m augustus) sterk genoeg om vitamine D aan te maken.. Als het je daar om te doen is, moet je niet in Nederland blijven wonen, maar naar een warm land verhuizen..

      4 likes
      • Roy, is dat voldoende om in de maanden september t/m mei op te kunnen teren?

        Liever dan op gevolgtrekkingen die wetenschappers doen, af te gaan, vertrouw ik op wat mijn eigen lichaam, mijn eigen gevoel, mijn eigen denken en mijn eigen intuïtie me vertellen.

        Het gaat vermoedelijk ook niet slechts om de warmte van de zon! Zouden er nog andere aspecten aan de zonnestraling, welke normaliter het aardoppervlak bereikt,zitten?

        Citaat: “Er is iets dan ook anders aan de hand, zo weet ik nu, een kosmisch verschijnsel: in de aanloop naar 2012 is onze zon actiever geworden, die ster die ons niet slechts warmte en licht schenkt, maar ons met zijn elektromagnetische straling ook voorziet van kosmische informatie. Info die je via je pijnappelklier ontvangt over wie jij en ik zijn: het broodnodige licht voor je DNA.”
        http://www.zelfzijn.nl/nieuws-bang-voor-de-zon.html Enzovoort.

        1 likes
        • Ja, in 2012 was de zon inderdaad onderweg naar een zonnemaximum. Van cyclus 24. Dus net als 11, 22 en 33 jaar daarvoor. En wat is daar mee? Op dit moment neemt de zonneactiviteit weer een beetje af, op weg naar het volgende minimum zo rond 2021.

          3 likes
        • “Liever dan op gevolgtrekkingen die wetenschappers doen, af te gaan, vertrouw ik op wat mijn eigen lichaam, mijn eigen gevoel, mijn eigen denken en mijn eigen intuïtie me vertellen.”

          Dat wil nog steeds niet zeggen dat je genoeg Vitamine D binnenkrijgt, misschien wel via je voeding, maar dat is een ander verhaal.. Buiten dat kan je jezelf ook ziek denken. Mensen gaan naar buiten zien “chemtrails” en krijgen spontaan last van hun keel.. Als ze niet naar boven hadden gekeken, hadden ze wss nergens last van gehad.. Ook wel het nocebo-effect genoemd..

          “Het gaat vermoedelijk ook niet slechts om de warmte van de zon! Zouden er nog andere aspecten aan de zonnestraling, welke normaliter het aardoppervlak bereikt,zitten?”

          Ik heb nooit gezegd dat het om de warmte van de zon gaat..
          Het gaat om de UV-B straling (deze zorgt voor de aanmaak van vitamine D) en deze bereikt in nederland “NIET” normaliter het aardoppervlak.. Wat ik al zei, alleen in de maanden mei tot en met augustus..

          Quote..
          “Afhankelijk van de stand van de zon zal er wel of geen UVB straling de aarde bereiken. In de zomer zal in Nederland vaak wel de 2% UVB worden gehaald, maar in de winter komt er vrijwel geen UVB straling door de ozon laag. Dat heeft te maken met de lage stand van de zon. De hoek met de aarde en de ozonlaag is dan klein. Dat betekent dat de straling een langere weg door de ozonlaag moet afleggen dan bij een hoge zonnestand. Daardoor is er meer contact met de ozonlaag en wordt vrijwel al het UVB in de maanden september-april eruit gefilterd.
          Het heeft tot gevolg dat er in die maanden geen vitamine D kan worden gemaakt en we volledig afhankelijk zijn van de voeding.”

          3 likes
  19. Zoals al eerder gezegd, Arnout, “vroeger” (jaren ’50 en ’60 zeker, misschien ook ’70) waren er geen chemtrails. Dat zal dan wel komen omdat de lucht in die jaren droger was dan ze nu is (Henk001: “Contrails blijven langer hangen bij een hogere vochtigheidsgraad.”)

    Nee, Arnout, in die eerste decennia na WOII waren de uitlaatstrepen ALTIJD binnen een minuut of 3 à 5 (hooguit 7) volledig WEG. Chemtrails is een fenomeen dat later zijn intrede deed.

    1 likes
    • Hey Bert vertel!

      Hoe weet je dat de uitlaatstrepen ALTIJD verdwenen??

      Vind ik nogal knap. De samenstelling van de dampkring en de lucht is namelijk de afgelopen miljarden jaren dat de aarde oud is nauwelijks veranderd.

      Tel daar nog bij op dat de wetten van de natuurkunde ook niet zijn veranderd.

      Dan heb je nog die site van henk001 waar een leuk filmpje opstaat: https://www.youtube.com/watch?v=X72uACIN_00

      Nu beweer jij dus dat ze er na WOII niet of nauwelijks waren.

      DUs eigenlijk zeg je: net na de WOII, ook al bestond de technologie nog niet, was men al van plan om mensen te besproeien met technieken waar we nog geen kennis van hadden en met de gevolgen waar we nog niks van afwisten. Plus zoals Henk001 ook al terecht zegt:

      Alle politici, ambtenaren, de rechterlijke macht, de universiteiten en hogescholen, de media, het leger, het hoger kader van veel commerciële ondernemingen… Vergeet ik er nog een paar?
      Want ik zit ik nu al op dik 10% van de beroepsbevolking!

      Of zou jij het gewoon fout hebben? Dat klinkt wel een stuk logischer……

      4 likes
      • Arnout, dank voor je reactie;

        “Hoe weet je dat de uitlaatstrepen ALTIJD verdwenen??” Omdat ik aannam dat wat mijn ogen zagen, juist was. Misschien zagen mijn ogen wel dat de trails verdwenen, maar bleven ze toch hangen, Arnout? Misschien zie ik tegenwoordig met mijn ogen trails, die uren blijven hangen, maar zijn ze er wellicht tóch niet.

        “Vind ik nogal knap. De samenstelling van de dampkring en de lucht is namelijk de afgelopen miljarden jaren dat de aarde oud is nauwelijks veranderd.” Is het knap, Arnout, dat als mijn ogen iets zien, dat ik dat dan weet?
        Of de samenstelling van de dampkring en de lucht de afgelopen miljarden jaren niet is veranderd, … dat kan best kloppen, maar ik weet dat niet, doch wil het graag aannemen.

        “Nu beweer jij dus dat ze er na WOII niet of nauwelijks waren.” Ik schreef dat ik de eerste twee, wellicht drie decennia na WOII de trails altijd na een paar minuten zag verdwijnen.

        “DUs eigenlijk zeg je: net na de WOII, ook al bestond de technologie nog niet, was men al van plan om mensen te besproeien met technieken waar we nog geen kennis van hadden en met de gevolgen waar we nog niks van afwisten.” Ik heb geen idee, Arnout, of in die tijd die technologie al dan niet bestond; ook weet ik niet of men dat destijds van plan was of zou zijn geweest (indien de techniek bekend was). Ik weet ook niet of het de bedoeling is om er ménsen mee te besproeien, of ….

        In die jaren (1950 tot ± 1975) waren er ook veel meer zonnige dagen dan tegenwoordig; in alle jaargetijden.

        “Alle politici, ambtenaren, de rechterlijke macht, de universiteiten en hogescholen, de media, het leger, het hoger kader van veel commerciële ondernemingen… Vergeet ik er nog een paar?
        Want ik zit ik nu al op dik 10% van de beroepsbevolking!”
        Arnout, ik heb wel vaker een afwijkende mening over iets, in vergelijking met mensen die functies hebben, zoals je hier noemt. Ik kon het eerst niet geloven, maar er zijn relatief weinig mensen die zélf nadenken over de fenomenen die ze waar nemen. Ja, het gros denkt anderen [achter] na. Daarom gaat het maatschappelijk ook zo slecht, in ieder geval in de “westerse” maatschappij. Het lijkt er echter op dat dit de laatste tijd aan het kenteren is! Dus wie weet, hebben we binnenkort weer schone luchten (zoals wellicht al miljoenen jaren het geval is).

        2 likes
        • “In die jaren (1950 tot ± 1975) waren er ook veel meer zonnige dagen dan tegenwoordig; in alle jaargetijden.”

          Quote KNMI..

          In de periode 1881-1970 bedroeg het aantal mooi-weerdagen in De Bilt gemiddeld 36 per jaar, waarvan de helft in de drie zomermaanden. Dit aantal nam toe tot gemiddeld circa 43 dagen in de laatste veertig jaar.

          Als klein kind was ik altijd onder de indruk van The Incredible Hulk, als ik dat nu terug zie denk ik.. “Zit ik echt naar hetzelfde te kijken?”

          4 likes
      • Uhhh, de aarde is heus niet miljarden jaren oud.
        Zijn zo veel bewijzen voor….

        Toch jammer dat iedereen maar met de ‘liegende’ wetenschappers meeloopt.

        0 likes
  20. onbegrijpelijk dat luchtvaartmaatschappijen zich daar zonder slag of stoot voor lenen

    2 likes
  21. Megan van de film zit echt niet te liegen , rare mensen die dit niet willen zien .

    1 likes
    • Of Kristen zit te liegen kan ik niet beoordelen. Wat ik wel constateer is dat ze nog steeds (dit “nieuws” is al zeker 3 jaar oud) niet bewijst dat vliegtuigen chemicaliën rondstrooien. Ze heeft op de militaire basis waar ze werkte als een soort milieuambtenaar lijsten met groet hoeveelheden chemicaliën gezien waarvoor ze geen duidelijke bestemming kende. Dat an dus voor van alles zijn geweest. Ook heeft ze een aantal monsteranalyses laten doen. Afgezien van het feit dat ik al meerdere fout uitgevoerde of geïnterpreteerde analyses ben tegengekomen en Kirsten bij mijn weten geen documenten levert waarmee we haar analyses kunnen controleren is ook dat geen enkel bewijs voor chemtrails.
      De site Metabunk heeft een uitgebreide thread hierover, waarin opmerkelijk genoeg Kristen Megan zelf ook een bijdrage levert: https://www.metabunk.org/threads/kristen-meghan-former-us-air-force-whistle-blower.1066/

      4 likes
    • Quote van Megan zelf

      “I wasn’t a whistleblower in regards to chemtrails. It was a completely different situation about overexposures to carcinogens on base they wanted to keep quiet.

      Best leuk om het hele artikel hier te lezen..

      https://www.metabunk.org/threads/kristen-meghan-former-us-air-force-whistle-blower.1066/

      Er komt geen enkel bewijs voor het gebruik van chemtrails boven water..

      3 likes
  22. Haha deze ochtend mooie roze lucht in Belgie zelfs vermeld op de Radio 1 met onze fiere weerman F. Deboosere maar geen enkele reactie op de reeds 10tale strepen die deze ochtend weer lekker verkleurpotlood ondertussen middag en jaja lekker uitgewaait tot een grijs doek en streepjes komen erbij, maarja volgens onze weerman zijn nog steeds contrails zelfs meerdere malen geprobeert tot topic op de radio 1 te brengen maar geen succes…..
    happy trail year

    7 likes
  23. Vandaag , 06-01-2015, zijn we weer fiks besproeid hier in Drenthe. Een prachtig uitgewaaierde ruiten patroon voor de heldere blauwe lucht!!!! Werkelijk walgelijk!!! ” Condensstrepen “….jaja!!
    Actie gelukt…een mooie heldere zonnige dag ( alweer) naar de knoppen. Ik ben niet alleen heel
    kwaad daarover maar voel mij ook zo machteloos en overgeleverd.

    7 likes
  24. Uit voorzorg neem ik 3x p/w een glaasje bronwater met een theelepeltje zuiveringszout/baking-soda..

    3 likes
  25. Ben 41 jaar oud.Heb een lichaam en conditie van een 20 jarige.Heel mijn leven lang gesport nooit ziek geweest. Paar weken terug de kinkhoest gekregen. Twee keer naar de huisarts geweest maar die laat geen woord los.Via google zelf op zoek gegaan naar wat het zou kunnen zijn. Toen vond ik tot mijn grote verbazing wat ik eigenlijk had. Gisterenavond dacht ik dood te gaan. Benouwd ,kortademig, etc etc….en wat zie ik vanochtend om 9 uur. Iets wat ik in 41 jaar nooit eerder gezien heb. Een hemellucht in de vorm van een schaakbord. Niemand gaat mij wijs maken dat dit door toeval gebeurd kan zijn.
    We worden vergiftigd en we kunnen hier geen f… aan doen.

    7 likes
  26. Vond niemand dat vreemd die temperatuurduik vlak na de kerst terwijl de periode ervoor het vrij warm was en erna ook weer. Net of Willem met z’n Bilderberg connecties een bestelling had gedaan van ik wil een witte kerst maar aangezien weermanipulatie geen exacte wetenschap is kwam het net te laat.

    2 likes
  27. Ook nu blijven contrails verschillend lang hangen in de lucht. Sommigen verdwijnen na enkele minuten, soms is er helemaal geen contrail, anderen blijven tientallen minuten, danwel uren hangen…

    5 likes
    • Overigens moet ik hierbij opmerken, dat dit ook gebeurde voordat de straalmotor zijn intrede deed, en onnoemelijk veel foto’s genomen tijdens WWII hier ook van getuigen, dat ook toen contrails verschillend lang in de lucht bleven hangen…

      1 likes
  28. Aluminium is een uitstekende geleider/ontvanger een metaal wat vaak gevonden wordt in chemtrail analyses. Het blijft in het lichaam en hoopt zich op. De hersenen werken op frequenties net als het dna,, als ik een evil professor zou zijn dan zou ik handig gebruik maken van de zendmasten infrastuctuur inclusief Haarp. I’m not a robot!

    5 likes
  29. Aan de ene kant geloof ik het maar mensen verklaren mij voor gek…
    Dan denk ik weer het zullen wel contrails zijn.

    Maarja die mensen zullen wel nooit naar boven kijken vanochtend in de auto van venlo naar eindhoven je kunt ze echt niet op twee handen tellen zoveel strepen.

    5 likes
  30. Vandaag sproeiden ze met the Americain flu!

    1 likes
  31. Maak een einde aan de discussie, door hier met z’n allen een onderzoeksvliegtuig te huren, en deze eens door verschillende contrails te laten vliegen, en uit te zoeken of en welke chemische stoffen er nu werkelijk in zo’n contrail zitten, daarna einde discussie, toch?

    Overigens valt het op, dat het mensen blijkbaar opvalt dat er alleen “gesproeid” wordt als het onbewolkt is. Nu, als je goed oplet gebeurt dat ook als het bewolkt is…

    Dus, “nu” bewijzen of anders je mond houden…

    5 likes
  32. dus ook vandaag weer het hele luchtruim boven nederland bedekt , heb het zelfde gezien in duitsland ,italie zwitserland , oostenrijk het gebeurt over de hele wereld , dit is echt foute boel mensen,en voor diegene die nog niet wakker zijn , bekijk op you tube de docu. what in the world are they spraying ? en why in the world are they spraying ?

    4 likes
  33. Zelfs als chemtrails niet bestaan, dan blijft gepruts aan het klimaat gevaarlijk. Je weet gewoon niet wat de gevolgen zijn. Wetenschappers die hier mee bezig zijn geven dit ook toe. Klimaatbeheersing betekent macht/controle over de wereld. Wil men regen, dan krijg je regen. Wil men mooi weer…..Dit is geen fanta, want het nieuws schrijft hier zelf over. Smogoverlast in grote stad lost men op door regen.(china) Of mooi weer in Rusland tijdens feestdag enz. Gelezen op Nederlandse berichtgevingen.
    Klimaatveranderingen door mens is al een lang bekend. Denk aan indianendans om regen te krijgen. Boeren die door middel van luchtdrukapparaten wolken/regen creëren. Wat je dus doet is het opschuiven of iets toevoegen aan klimaat. Gebeurt dit wereldwijd dan worden de luchtstromen en waterstromen flink verstoord. En wat gebeurt er de laatste jaren. Het weer(natuurlijk) is uit control. Het vervelende is dat men zich weer verschuilt achter de natuur. Dat die dit zelf doet. De enige manier om hier achter te komen is eisen dat men stopt en dat voor langere tijd. Het liefst ook geen vliegtuigen, want die zijn er ook steeds meer. Ik eis dus dat we de natuur weer tot rust laten komen, zodat ie zelf zijn gang kan gaan.

    2 likes
    • Hier kan ik het grotendeels mee eens zijn. Geo-engineering is vaak een zwakte-bod. Als het om gewone weersverschijnselen gaat (een tijdje te veel of te weinig regen) dan moet je je daar bij neerleggen en niet gaan cloud-seeden o.i.d.(wat overigens niets met contrails te maken heeft), hoewel irrigatie (eigenlijk ook een vorm van geo-engineering) nauwelijks een probleem zou moeten zijn. Maar veel voorstellen (en meer dan dat is het meestal ook niet) hebben nauwelijks een risico-analyse. En bovenal: de ene verstoring (versterking broeikaseffect) proberen op te heffen met een andere verstoring (algen voeden met ijzer, wolkenboten, ruimtespiegels) is een heilloze weg.
      Overigens voor de zoveelste keer: de hoge vliegtuigwolken hebben netto een OPWARMEND effect en de suggestie dat het hier sprake zou kunnen zijn van een soort geo-engineering om voor afkoeling te zorgen is om die reden onzin.

      2 likes
  34. Inderdaad, vanmorgen prachtige lucht van vierkante patronen zover je kon kijken. Waarom in hemelsnaam de zon tegenhouden als het buiten vriest. Dat beetje warmte hebben we nu juist nodig. En wat ik me ook afvraag is: als er steeds minder zon te zien is hoe moet het dan met zonnepanelen? Krijgen die straks compensatie?

    3 likes
  35. Ik zag ze ook vanochtend, boven Eemnes. Maar veel mensen vragen zich af waarom er geen piloten naar voren komen met informatie en hoe het kan dat zoveel mensen hier aan mee werken zonder wat te zeggen.. maar wie zegt dat die piloten hier zelf van weten.. die worden waarschijnlijk hetzelfde wijsgemaakt en zijn zich helemaal niet bewust van de lading aan boord. Ik bedoel dan de grote commerciële vluchten zoals KLM etc. De piloot in de cockpit kan niet onder het vliegen aan de reet van het vliegtuig ruiken. En als de chemtrails alleen dienen om global warming tegen te gaan kunnen ze dat wel gewoon zeggen. Er gebeurt wel meer wat ons milieu bevuilt. Dus heb ik ook het idee dat er meer achter zit en dat ze om die reden wijselijk hun mond houden over het geheel.

    3 likes
  36. Gisteren 6 Januari 2015 veel chemtrails gezien (Z-H), ik kon dan ook bijna niet geloven dat het vanmorgen 7 Januari 2015 alweer raak was.

    3 likes
  37. Maak een einde aan de discussie ?,
    Het zijn er maar twee die het debunkwerk doen heb ik in de gaten , op alle tijden van de dag .
    Niets is waar op deze site volgens hun .
    Wat schuift dat ?

    3 likes
  38. Naast alle slechte gevolgen die het heeft voor ons allen kost dit ook nog eens gruwelijk veel geld lijkt me en daar betalen wij allemaal aan… Misschien is dit ook een van de redenen dat de belasting zo hoog si wie weet want het wordt allemaal niet in de jaarlijkse begroting meegenomen maar als je dit mee zou tellen kan het begrotingstekort goed nog hoger zijn want heel die geo engineering kost millioenen zoniet miljarden per jaar denk aan het betalen van de piloten, het voorzien van brandstof van die vliegtuigen + onderhoud en dan natuurlijk de constante aanvoer van die chemicaliën en het maken van die voorraden en het installeren op vliegtuigen ervan… Moeten ze daar maar is mee kappen als ze over geld tekort lopen te zeiken in den haag. Allemaal theater

    2 likes
  39. Een groot deel van de bevolking in Groot-Brittannië werd tussen 1940 – 1979 blootgesteld aan bacteriën veroorzaakt door vliegtuigen ( zie artikel in de Guardian)

    http://www.theguardian.com/politics/2002/apr/21/uk.medicalscience

    1 likes
  40. Ben erg benieuwd of die chembusters waar ze het wel eens over hebben werken.

    iemand een goede tekening?

    Heb er wel zin in om er eentje te maken

    1 likes
  41. Een paar video’s die iedereen gezien moet hebben die duidelijkheid geven over wat er zich in de lucht bevindt en wat het doel ervan is:

    https://www.youtube.com/watch?v=U-5VnMIiKPY
    https://www.youtube.com/watch?v=fRjtO_yqN4k

    En mijn website met meer info:
    http://schafderenteaf.wordpress.com

    1 likes
  42. Ik was vandaag lekker met de hondjes lopen en zag die vliegtuigen weer van strepen trekken dat je denkt van zou er wel 1tje uit de lucht willen halen. En toen op hetzelfde moment ook wel even hoog aan de grote van de vliegtuig te zien kwam er een normaal vliegtuig doorheen totaal geen streep helemaal niks nada. En dan word het wel duidelijk waar zijn ze in hemels naam mee bezig. Jammer dat ik me videocamera niet bij me had. Wat kunnen we er tegen doen?

    Gr Ronald

    0 likes
    • Afgelopen 6 Juli was in Hellevoetsluis en zag daar enorm veel strepen. Normaliter vliegt hier bijna nooit een vliegtuig over. Ik heb er geweldige foto’s van gemaakt en naar de KLPD van Schiphol gestuurd. Zij ontkennen alles en zeggen dat we rustig kunnen slapen en inderdaad krijgen we hiervan natuurlijk allerlei ziektes.
      Daar worden ze flink voor betaald vergis je daar niet in.

      1 likes
  43. inderdaad het hing er weer vol mee vanochtend 1 van die vliegtuigen maar eens uit de lucht halen lijkt me wel eens goed weten we meteen waarmee we te maken hebben ! maar ook deze vliegtuigen landen ook hier op schiphol hoor ik heb er al een paar gezien hier bij de landing .

    0 likes
  44. In reactie op “Roy 7 januari 2015 10:00 op 10:00”

    Nee, die heb ik toen nooit gezien (en ik heb toen wél bewust gekeken; ik herinner me dat nog steeds helder).

    Maar ik trek me deze stoffen niet aan.
    Ja, uitlaatgassen van auto’s; ook al zo’n mega slecht gebeuren.

    0 likes
  45. Deze vrouw (Sophia Vassiliou) heeft het raadsel Chemtrials eens serieus onderzocht en kwam tot een interessante conclusie.

    http://sophiavassiliou.nl/chemtrails-wat-het-echt-zijn-en-een-oplossing/

    Veel lees plezier

    Groeten,
    Albert

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Heeft een Chinese sonde een ruimteschip vastgelegd op de maan? Deze Schotse ufoloog beweert van wel

Amerika probeerde een atoombom tot ontploffing te brengen op de maan. Volgens deze kolonel greep ‘iemand’ in

In de jaren vijftig moest wijlen kolonel ...

Man filmt vliegtuig dat 'chemtrails achterlaat in lucht boven Colorado'. Dan verschijnt opeens dit vreemde, cirkelvormige object in beeld

Man filmt vliegtuig dat ‘chemtrails achterlaat’ in lucht boven Colorado. Dan verschijnt opeens dit vreemde, cirkelvormige object in beeld

Er zijn beelden opgedoken van een vreemd, ...