Homepagina » Het Complot » Ontdekking filmpje satanische babymoorden Engeland schokt internetgemeenschap
Babymoorden Hampstead

Ontdekking filmpje satanische babymoorden Engeland schokt internetgemeenschap

Op YouTube is een filmpje opgedoken, waarin de 8-jarige Gabriël en zijn één jaar oudere zus Lisa uit Hampstead, Noord-Londen vertellen bij talloze satanische babymoorden aanwezig te zijn geweest en daar zelfs aan mee te hebben moeten doen.

Beide kinderen werden naar eigen zeggen in een plaatselijke kerk gedwongen te assisteren bij het ombrengen van baby’s, hun gekookte vlees te eten en het bloed van de zuigelingen te drinken. Ook moesten ze door de kerk dansen met de schedels van de vermoorde slachtoffertjes. Op internet reageert men met walging, afschuw en ongeloof.

Gabriël en Lisa zeggen verder structureel seksueel te zijn misbruikt door hun vader, medewerkers van jeugdzorg, schooljuffen en politiemensen; allen bekenden van hun vader. Volgens Gabriël kregen ze snoep en geld als beloning, maar werden ze ook bedreigd met de dood als ze hun mond over de gruweldaden zouden opendoen. Toch waren beide kinderen moedig genoeg om alles aan hun moeder en haar nieuwe partner te vertellen.

Het filmpje is één van de vele privé-opnames die de moeder in september 2014 maakte en recentelijk naar buiten bracht in een ‘wanhopige poging aandacht te vragen voor de gruweldaden die haar kinderen hebben moeten doorstaan’. Diverse rechters en advocaten zouden zich over de kwestie hebben gebogen, maar bij niemand vindt ze gehoor. In tegendeel; de wanhopige moeder werd zelfs geadviseerd de filmpjes te vernietigen.

Groot-Brittannië komt geregeld in het nieuws als het gaat om (ritueel) kindermisbruik. Hampstead wordt hierbij genoemd als plaats van waaruit een satanische pedo-sekte zou opereren. Volgens bronnen regelde voormalig BBC-presentator Jimmy Savile in Hampstead jonge jongetjes voor de voormalig Britse premier Edward Heath. In de jaren zeventig zou ‘Mr. Eddy’ een bekende naam zijn geweest in het park Hampstead Heath.

Er wordt gezegd dat mannen als Jimmy Savile, miljardair Jeffrey Epstein en Marc Dutroux ingezet worden door geheime diensten om hooggeplaatste politici in chantabele posities te brengen. Om bepaalde functies te verkrijgen, zal men moeten deelnemen aan illegale seksfeestjes of aan bijvoorbeeld een inwijdingsritueel. Eenmaal aanwezig bij een satanisch babyoffer is er geen weg meer terug en ‘zul je moeten doen wat de elite je opdraagt’.

Geschreven door xuz

+
Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen
Aanmelden
+
Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal
Volgen
KLIK HIER en zeg NEE tegen een corona-vaccinatie d.m.v. T-shirts, sweaters, mokken, etc.

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
  • Cynicastor schreef:

    Niet echt geloofwaardig dit. Het lijkt me dat als je zulke gruwelijke dingen hebt meegemaakt, je aardig getraumatiseerd bent. Deze kinderen komen nou niet bepaald over alsof ze dat ook zijn. Ik denk dat mama aandacht tekort kwam en haar kinderen gebruikt om die te krijgen.

    20 likes
    • ida schreef:

      want jij dent te weten hoe kinderen zich gedragen na dergelijk trauma? spreek je uit ervaring of is dit gewoon natte vinger werk?..wel ik kan je vertellen (uit ervaring) dat gelukkig je als kind een natuurlijk systeem bezit dat het mogelijk maakt normaal te functioneren met degelijk trauma, deze kindern zullen pas als ze volwassen zijn echt voelen en begrijpen hoe en wat.. nu kunnen ze er emotieloos over praten omdat ze het buiten zichzelf hebben geplaatst..dus aub voordat je vingertje gaat wijzen of wijsneus gaat spelen door te melden dat het om aandacht trekken gaat please!!!..ik hoop dat je geen kinderen hebt overigens dus als jou kind dit verteld verwijs jij dit direct naar het land der fabelen??..uit ervaring kan ik je zeggen dat je dat niet doet, je wereld stoort in een en het enige wat je nog wilt doen is de waarheid achterhalen,,in die strijd kom je erachter wat er daadwerkelijk speelt en dan besef je hoe satanisme diep gegraven zit undecover in deze maatschappij..vreselijk helaas moet ik bevestigen dat dit verhaal niet op zichzelf staat en ook in nederland veeel voorkomt, maar ja ga maar eens een zaak beginnen als je direct stuit op mensen zoals jij dit dit direct belachelijk maken, hoe krijg je dan deze beerput open?1! dus zonder reseach what so ever zeg jij dus nee dit is larie…zoooo bot zooo cru zooo oneerlijk en onredelijk bah…door mensen zoals jij bljft dit dus eeuwig verborgen en dan maar hopen dat jou eigen kinderen geen slachtoffer worden, ik hoop het niet..

      89 likes
      • Cynicastor schreef:

        @Ida
        Jammer dat je nu meteen roept dat ik dit belachelijk maak! Ik geef mijn mening. Ik zeg heel nadrukkelijk dat ik DENK dat het is zoals ik het zie. IK zeg niet dát het ook zo is. Ik kijk kritisch naar wat ik zie. Dat doe ik niet alleen hier (en op andere alternatieve media) maar ook in de reguliere media.
        Als ik kinderen zou hebben zou ik zoiets niet direct naar het land der fabelen verwijzen (er is immers zoveel meer tussen Hemel en Aarde dan wij zelfs maar kunnen bevatten), maar ik ga nu puur af op wat ik in dit filmpje zie en het gevoel dat ik daarbij krijg.
        En wat eigen ervaring met traumatische gebeurtenissen betreft kan ik alleen maar kijken naar 25 jaar gepest worden (ik ben nu 40) omdat ik niet in het ‘normale’ plaatje pas en hoe ik daar toen (en nu nog steeds) op reageerde.

        9 likes
      • Dew schreef:

        Hier een gekke docu die een beerput opengooit en een klein kijkje geeft in deze zieke wereld.
        Groet

        3 likes
    • Arwijn schreef:

      Mee eens, ik vind de kinderen niet eerlijk overkomen. Ze lijken zich stiekem bewust van de sensatie van wat ze vertellen, en ik heb niet de indruk dat het veel indruk heeft gemaakt (op energetisch niveau).

      Ze komen niet over als kinderen die iets extreem pyschologisch traumatisch (ontzielend) hebben doorgemaakt.

      Aan de andere kant, om het echt zeker te weten zou ik ze in persoon moeten meemaken en niet alleen maar van een Youtube filmpje…

      8 likes
      • Eugenie schreef:

        Deze kinderen vertonen EXACT het gedrag van kinderen die zo extreem zijn behandeld. Dissocieren noemt men dat. Ik weet waarover ik praat. Het wordt tijd dat de wereld stopt met dit soort krankzinnig geweld te ontkennen zodat er een halt aan toegeroepen kan worden. Deze kinderen spreken de waarheid. Luister naar hen, laat het diep tot je door dringen, en kijk dan of je tot handelen over kunt gaan.

        Ik nodig hierbij alle volwassen mensen die een dergelijke jeugd hebben moeten doormaken en nog steeds in eenzaamheid leven omdat niemand luistert en niemand hen gelooft, contact met me op te nemen. Er is een weg uit deze hel.

        18 likes
      • earthaxis schreef:

        WTF niet eerlijk overkomen? Ik geef de onschuld van een kind gelukkig nog het voordeel van de twijfel.
        WTF energetisch niveau? Op het juiste energetische niveau zou je m.i. niet oordelen…
        (Grappig hoe men allerlei vocabulaire gebruikt -zoals “energetisch niveau” – om hun spirituele kunnen op te leuken )
        Er gebeuren hele erge dingen in deze wereld, dat ontkennen is m.i. nog triester

        14 likes
      • Lyra schreef:

        Dat jij naar het energetische kijkt Arwijn en niet meteen aanneemt wat je op een filmpje ziet vindt ik heel mooi en goed van jou.
        Wat betreft de kinderen denk ik dat het zou kunnen zijn dat je pas iets als heel traumatisch beschouwd zodra het van buitenaf zo wordt opgevat. Allicht hadden die kinderen altijd het idee dat het ‘normaal’ was om zo met baby’s om te gaan. En ineens wordt je verteld dat het iets verschrikkelijks is. Die kinderen weten zich waarschijnlijk geen houding.

        10 likes
    • duitinzakje schreef:

      @Cynicastor:

      Het kan zijn dat deze kinderen al door het proces van trauma heen zijn, of eigenlijk moet ik zeggen, er middenin zitten, maar het gruwelijks een plek hebben gegeven. Het zou n.l. kunnen dat deze kinderen al een ‘gespleten persoonlijkheid’ hebben (Multiple Personality Syndrome). Trauma dwingt je een mentale escape te vinden, anders word je gek, dus je moet jezelf opsplitsen.

      Daarbij is één van de mooie dingen van kinderen dat ze zich razendsnel aanpassen aan de situatie waarin ze zitten. Je wil natuurlijk nooit dat dat zo’n gruwelijke en verontrustende situatie is!!

      Zijn er geen psychologen en/of ontwikkelingspsychologen hier die er iets zinnigs over kunnen zeggen?

      16 likes
    • van Eijk schreef:

      Helaas doen de filmpjes het bij mij niet meer. Maar argumentering als “Het lijkt me dat als je zulke gruwelijke dingen hebt meegemaakt, je aardig getraumatiseerd bent.” raakt natuurlijk noch kant, noch wal. Kinderen passen zich in de meeste gevallen perfect aan aan de omstandigheden waarin ze opgroeien. Ze weten simpelweg niet beter…
      Verder is het altijd oppassen met dergelijke video’s. Vrouwen zijn meester in liegen en manipuleren, in dat opzicht zijn het net mannen. De meeste verkrachtingszaken die bij de politie belanden gaan de prullenbak in omdat de vrouw in kwestie alles uit haar duim heeft gezogen.
      Dan nog is dit een zaak die tot de bodem moet onderzocht worden, gewoon omdat er kinderen bij betrokken zijn die sowieso het slachtoffer zijn. Of de moeder heeft gelijk en hebben de kinderen hulp nodig. Of de moeder liegt en dan hebben de kinderen ook hulp nodig.

      10 likes
    • Don Quijotte schreef:

      De mensen die dit ongeloofwaardig vinden gaan voorbij aan het FEIT dat er doktersverklaringen zijn die bevestigen dat beide kinderen anaal zijn misbruikt. Toch wordt het dossier door politie gesloten. Wat zit er overigens nog meer in Hampstead? Het Tavistock instituuut toevallig?? Deze kinderen liegen NIET!

      7 likes
    • Marjan schreef:

      Mensen zoals jij maken dat het maar kan doorgaan:
      Profiel van de vader: Mr Dearman has never provided financially for the children, except £10 per child per month taken off his benefits during the last 3-4 years. He hardly ever spent any quality time with them at home. He would never read a book or play games with them. The only game he seemed to play was the “tickling game”. I wasn’t happy about this since it always led to some kind of abuse. For example, Mr Dearman wouldn’t stop tickling children even though they would scream for him to stop. Besides, he would normally start this odd game late in the evening when the children would already have taken a bath and be ready for bed. This would send them hyper and those situations would almost always end up in arguments since I wanted to protect the children.

      Furthermore, all of a sudden James started to dislike Mr Dearman. Mr Dearman responded with humiliating remarks and attempted to discipline James in strange ways. For example, he would lock him up, while I was at work or shopping, and he would give him a bucket to pee and poo. This would almost always also result in arguments.

      He also harassed me sexually, pressuring me to have anal sex with him. He then bought a gigantic artificial penis suggesting for me to use. On many occasions he attempted to get me to watch online pornography.

      I objected to his perverted sexual attempts, threw the sex toy in the bin and asked Mr Dearman to pick his stuff he had in my house and not to come there again. (2007) However, he came to school to “surprise” the children and often stalked us, showing up from nowhere: in the park, or on the way to school and in shops.

      I warned him on many occasions to stop doing this. But he requested to see the children. Many times he came and knocked on my door without prior notice and several times he broke in through the garden door. On one of such occasions he was violent and humiliated my mother by screaming and hitting her. He ran away before I dialed the police.

      Since stalking continued, I applied for an Emergency Court Order, and a Non-Molestation Order was granted for a month initially and then extended for 8 months while proceedings for contact were going on.

      I sent Alisa to Russia to stay with my parents. Unfortunately her passport ran out and she ended up staying slightly longer than anticipated.

      A week after my application, his solicitors applied for a Prohibited Steps Order since he claimed that I was trying to take the children out of the country. This was dismissed and there is currently no such Order in place.

      Mr Dearman also made an application for contact. This was eventually granted in spite of my concerns for the children’s safety. He started to see them regularly: every Saturday from 10am to 6pm.

      However, contacts were not going well at all. Mr Dearman was consistently returning the children late. He rejected my advice regarding their diet and was returning packed lunches of home prepared food.

      Alisa and Gabriel were frequently getting sick during contact. Many times they vomited while in his care or after they came back home. Sometimes they developed headaches and stomach aches. I blamed this on food that Mr Dearman was feeding them with.

      My solicitors and I have sent numerous reminders, requesting not to feed the children with processed, sugary snacks. On one occasion Alisa developed high fever and hardly moved. I contacted the emergency doctor’s line and almost took her to the emergency room.

      Not only were the children returning sick or becoming sick shortly after, each time they were coming back in a terrible emotional and psychological state. A lot of Mondays or first part of the school week were missed as a result and affected the children’s education.
      Voor meer info zie sott.net

      1 likes
      • Tink schreef:

        Dit zijn geen feiten, dit zijn verklaringen van de moeder die er een eigen agenda op na houdt.

        2 likes
        • Dronex schreef:

          Dit klinkt allemaal heel ver gezocht en ongeloofwaardig, maar zelf ben ik redelijk op de hoogte van mainstream occultisme en ik heb vele gevallen bestudeert die betrekking hebben op ritueel satanistisch kindermisbruik en ik kan je garanderen dat deze zaken niet zomaar verzonnen zijn. Je haalt je er een hele hoop ellende en onbegrip mee op de hals als je dit zou verzinnen om je kinderen toegewezen te krijgen, schiet zijn doel totaal voorbij. Het spijt me dat ik het zeggen moet maar in Nederland, Duitsland etc. gebeurt dit ook veel en de massa aan mensen zijn zo niet op de hoogte en in trance van wat ze in de media horen, zien en lezen dat ze denken dat dat de realiteit is terwijl het pure propaganda en afleiding is. Dit ritueel misbruik zie je ook veel terugkomen in de vrijmetselarij en andere occulte groeperingen en als je zou weten hoe invloedrijk de vrijmetselarij is in Nederland alleen al en wat voor een systeem ze dienen dan zou je er niet zo makkelijk over praten als dat het een opgezet toneelstukje is. Kindermisbruik om mensen mee te chanteren en de maatschappij mee te ontwrichten is overal en overal zie je de georganiseerde connecties en hoor je de getuigenissen maar de schaapschappij slaapt. In Nederland de politieke partijen, omroepen, politie, justitie, defensie, bankwezen etc etc is in de top totaal gedomineerd door vrijmetselarij. Nu is het als de kerk, lang niet elke vrijmetselaar weet wat de organisatie is en zal het ook nooit beseffen of te weten komen, de meeste doen gewoon mee en zien het als een spiritueel mannen lobby clubje . Het zijn de mensen met potentie de intelligentie en de wil die door stijgen en soms zelf ook in contact komen met deze meer donkere kant van deze elite dienende militaire cult. Er is zoveel in de symboliek verborgen waar de mensen elke dag mee leven en op reageren zonder dat ze het door hebben dat het bijna lachwekkend is. maar eigenlijk is het diep treurig. Dan als mensen het wel eenmaal doorhebben en het zelf beginnen te zien doordat ze de symbolen zijn gaan begrijpen worden ze vaak lichtelijk gestoord dat ze zo openlijk al die jaren gemanipuleerd zijn dat ze een tijd gedeprimeerd raken. Het is een soort rouwproces waarbij er een hele hoop onschuld verloren gaat en er woede kan ontstaan of juist een verlammend gevoel. Maar geloof me maar Jimmy Savile, Joris Demmink etc zijn maar het topje van de ijsberg. En kinderen vermoorden net als andere mensen gebeurt dagelijks. raat maar eens met een militair en zie oe mensen door defensie gehersenspoeld worden en wat er in Irak gebeurde. De reden dat deze occulte groepen doen wat ze doen heeft juist alles te maken met zaken die het gewone publiek zich niet voor kan stellen. Het extreme is juist zo extreem om zo als cover te dienen voor hun zieke psychopaten gedrag. En de rituelen en symboliek maken het nog extra onbegrijpelijk voor mensen. Als je echt wil gaan begrijpen hoe ze dit doen en bewijzen wilt zien aan de hand van voorbeelden uit de media en literatuur dan moet je http://www.FreemanTV.com maar eens bekijken en je zult zien dat het gewoon een gebrek aan kennis is door de TV kudde. Satanisten zijn zo zeker van zichzelf dat ze openlijk deze zaken in de media bespreken en mensen denken dat het een grap is of entertainment.
          Ik durf er een vinger om te verwedden dat deze kinderen niet zomaar dit uit hun duim zuigen. De details zijn ook te consequent en komt te natuurlijk over om gelogen te zijn, kinderen liegen niet op deze manier. Plus nogmaals de bewijzen zijn zo overduidelijk aanwezig dat ontkennen een beetje gestoord klinkt.kijk dit maar eens op youtube:
          -Jewish Satanic Ritual Abuse Survivor
          -The Satanic Pedophiles Of Hollywood & Their Corruption Of Children
          -Illuminati Sex Parties and Mason Rituals
          -Anna Nicole/Britney:MInd Control • Freeman
          -Hollywood’s MASS CHILD MOLESTATION~EXPOSED~!!!
          -Ritual child abuse in France: German documentary
          -Sun Sea & Satan FULL DOCUMENTARY
          -“Most of them were Freemasons”: Keith Gregory elite paedophile
          etc etc.

          3 likes
    • Eugenie schreef:

      Ik begeleid volwassenen die dit als kind hebben meegemaakt. Deze kinderen spreken de waarheid. Het brein en de opgroeiende persoonlijkheid crashen volledig onder het geweld. Vaak ontstaan er meerdere persoonlijkheden. Deze kinderen zijn nu weer opgepakt door dezelfde clan. Je wilt niet weten wat er nu waarschijnlijk met hen gebeurt.

      5 likes
    • Bert schreef:

      “In liefde en oorlog is alles geoorloofd”, luidt het gezegde, en als dit inderdaad valse beschuldigingen zijn dan lijkt het eerder te maken te hebben met een vechtscheiding waarin de ouders verwikkelt zijn, waarin de ene partner de kinderen misbruikt om de andere partner volledig zwart te maken. Ook dat is natuurlijk duivels te noemen.

      4 likes
    • hubertus webzeiker schreef:

      Oh deze sh*t gebeurd echt, ik heb ook het een en ander mogen zien als kind. Had een paar psychopaten in de familie.
      Ik geloof het absoluut dit is ook niet de enige getuigenis die ik ben tegen gekomen. Al sinds de jaren 90 volg ik artikelen als deze en ik heb legio getuigenissen gelezen / gezien van betrouwbare bronnen, telkens het zelfde verhaal: Satanische kinder moorden. gebeurd ook in Nederland.

      3 likes
    • Veen schreef:

      Daar heeft het niks mee te maken kinderen liegen niet als ze zo zijn opgegroeid weten ze niks beter en denken ze dat het een normale zaak is ik zie 2 kinderen er normaal over praten alsof het bij het leven hoord echt walgelijk als het over een kerk gaat en geloof dan zeggen de mensen altijd nee dat kan niet en dit is niet de eerste keer dat he hoort over pedofilie in de kerken echt ziekelijk gatverdame en dan hier allemaal ontkenen jullie mensen zijn net zo erg als je het ontkent en het ergste is er woord daar niks mee gedaan alsof het een normaal iets is mensen verman je zelf en geef gewoon toe dat het een ziekelijke wereld wat er allemaal in de kerken gebeurt

      2 likes
    • mr S schreef:

      Dit word niet door Satanisten gedaan voor een satanist is een kind heilig en die doe je in geen enkel opzicht kwaad het een een fabel van hollywood en de kerk dat Satanisten kinderen kwaad doen sterker nog een Satanist zou nooit iemand vermoorden of misbruiken als jullie mij niet gelofen adviseer ik jullie om op zn minst na de site van schurch of satan te gaan en nog beter een paar keer the satanic bible te lezen en goed over na denken wat er word gezecht in dat boek en daarna pas een conclusie trekken.
      Ik ben zelf een Satanist en weet dus waar ik over spreek als jullie vragen zijn stel ze dan aan mij ik heb dat liever dan dat jullie die vragen aan mij stellen dan aan de bedenkers van dit soort fabeltjes een Satanist doet niet aan zulke walgelijke praktijken en het is nog nooit in de geschiedenis van het satanisme gebuurd sterker nog the church of satan en iedere satanist trekt zijn handen van zulke mensen af we willen zelfs niks met ze te maken hebben

      0 likes
    • Dew schreef:

      Hier een gekke docu die een beerput opengooit en een klein kijkje geeft in deze zieke wereld.
      https://www.youtube.com/watch?v=MUzQ7aqFyiU
      Groet

      1 likes
  • Ivy schreef:

    Ik ben bang dat zulke afschuwelijke rituele baby moorden waarheid zijn. Als je allen al kijkt naar wat er allemaal op het gebied van kindermisbruik naar boven gekomen is de afgelopen jaren. Ik denk dat die beerput heel diep is en dat de elite er satanische rituelen op na houdt om duistere krachten te vragen hun lust naar geld, macht en roem te realiseren. Ik denk dat wij dit als mensheid nu echt eens onder ogen moeten zien en niet wegkijken ongeacht hoe afschuwelijk dit is want deze kinderen en baby’s hebben onze hulp nodig. we moeten opheldering afdwingen en met z’n allen opkomen voor de rechten voor onze eigen kinderen. Ze maken onze kinderen doodziek met al dat gif in snoep en voedsel en in al die vaccinaties. En nu blijkt dat ze onze kinderen maar al te graag doden en letterlijk hun bloed drinken en opeten. Dat is diezelfde elite die ons vertellen hoe wij moeten denken en gedragen en diezelfde elite die ons keer op keer doodsbang maken voor onze eigen medemens. Deze elite zijn geen mensen, het zijn beesten!

    49 likes
    • EllenB schreef:

      Het zijn geen beesten, maar wezens van een andere planeet (met een lagere dimensie).
      Annunaki meestal.
      Hun hartchakra zit potdicht, zodat ze geen liefde en mededogen kunnen ervaren.
      Ze leven vooral vanuit hun hoofd en hun lagere instincten.
      Ze zijn hier op aarde toegelaten, zodat wij het verschil tussen ‘goed’ en ‘kwaad’ kunnen leren kennen.
      Dat is de betekenis van het verhaal van Adam en Eva.
      Als je altijd gelukkig bent (het Paradijs) dan besef je niet wat je hebt. Je waardeert het niet.
      Pas als je het tegenovergestelde hebt ervaren, weet je wat het is om gelukkig te zijn.
      De aarde is daarom de planeet van de tegenstellingen. Van de vrije wil.
      Luister je naar het engeltje op je ene schouder, of het duiveltje op de andere ?
      Door vallen en opstaan, zijn we in staat, om onze Annunaki-genen, steeds meer uit te schakelen. Gewoon door er geen gebruik meer van te maken.

      Gelukkig zit ons leerproces er bijna op.
      Dan gaan we allemaal weer naar een planeet die bij ons huidige bewustzijnsniveau past.

      3 likes
    • Eugenie schreef:

      Iedereen die durft te zeggen dat deze kinderen nep zijn is diep in slaap gebracht en werkt onbewust mee aan het bestaan van deze hel door het hoofd te keren of het bestaan van deze hel te ontkennen. Te ontkennen door belachelijke opmerkingen dat de kinderen er niet getraumatiseerd uit zien. Zij, die dat zeggen, hebben nog nooit een door satanische misstanden verminkt kind gezien. Dit is hoe een kind dat nog enig leven in zich heeft nadat het jarenlang beestachtig is behandeld, spreekt, kijkt en beweegt. Bestudeer het! Leer ervan en help deze krankzinnigheid op aarde te stoppen.

      2 likes
  • duitinzakje schreef:

    Satan heeft de wereld gekaapt. Dat is wat je krijgt als je God ´dood´ verklaart.

    Zoals Beaudelaire al zei: ‘de slimste truc van de duivel is geweest dat hij ons heeft doen geloven dat hij niet bestaat’. De duivel heeft de ‘intelligentia’ in de westerse wereld wijsgemaakt dat God niet bestaat en daarmee impliciet zichzelf ook als niet bestaand verklaard. Die verdwazing van de intelligente elites is neergedaald in de massa.

    En nou zitten we met de gebakken peren. Kindermisbruik en rituele moorden; fraude op alle gebied; vergiftiging van ons voedsel, water en lucht; door big farma in stand gehouden ziektes; kannibalisme; orgaandiefstal; oorlogen de wereld rond, noem het maar op. Het zijn allemaal symptomen van de wereld op zijn kop. De wereld op zijn kop is een wereld bestuurd door satan.

    17 likes
    • ferrimassi schreef:

      Dit is gewoon mensenwerk hoor.. komt geen god of satan bij kijken.

      11 likes
      • duitinzakje schreef:

        @ferrimassi: Je zegt: ‘Dit is gewoon mensenwerk hoor.. komt geen god of satan bij kijken.’

        Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar mensen worden aangestuurd door energieën. Goede of slechte energieën. En dat hangt helemaal samen met een sterk Gods-besef in een samenleving of de afwezigheid van God. AtheÏsten vertellen je graag dat ze het heel goed zonder God kunnen. Nou, kijk dan naar de wereld. Is die sinds midden negentiende eeuw erop vooruitgegaan? Vanaf toen nam vooral bij de intellectuele bovenlaag de arrogantie (ook weer ingefluisterd van bovenaf) toe dat ze het zelf wel konden. Als de mens het ‘zelf’ kan – zonder een hogere Macht buiten hemzelf – dan gaan de mensen met het meeste geld – geld is ook een macht – de dienst uitmaken. En we weten inmiddels genoeg van de mondiale power elite om te mogen zeggen dat ze allemaal satan aanbidden. Satanisten zeggen overigens zelf dat het atheïsme slechts een overgangsfase is naar satanisme/luciferianisme. Om mensen meteen te dwingen satan te aanbidden inplaats van God, is een te grote stap. Er moet een tussenstap genomen worden en dat is het atheïsme. Net zoiets als dat het socialisme een tussenstap tussen de Christelijke samenleving en communisme is. En als het waar is, is het communisme ook slechts een tussenstap. Het zionisme is waar het uiteindelijk allemaal moet uitkomen.

        Je moet wel diep door willen denken.

        1 likes
        • ferrimassi schreef:

          Ik snap best dat mensen denken dat het een bovennatuurlijke aard heeft. Want het is moeilijk voor te stellen dat je zelf zoiets gruwelijks zou doen. Dan is het veiliger om een bovennatuurlijke verklaring toe te passen en hoef je niet in de realiteit te leven dat mensen walgelijke wezens kunnen zijn. Ik geloof in individuele verantwoordelijkheid. Ik zie het ceremoniële aspect van dit soort dingen meer als een poging tot mindcontrol, niet zozeer een hoger wezen wat dit eist van zijn lakeien. Ik zie geen schaakspel tussen opperwezens slechts willekeurige uitspattingen van menselijke achterlijkheid. Ik verbaas me over het feit dat sommige mensen in de 21ste eeuw nog steeds de ketenen van religie niet hebben afgeworpen.

          2 likes
    • Caesar Lion Cachet schreef:

      LS…

      Dat alles energie is klopt ! Maar de moderne mens is slechts een (mislukte) hybride en gecreëerd om slaaf te zijn van de buitenaardsen die hem gefokt hebben. De mens heeft nog nauwelijks besef van goed en kwaad en meent met zijn beperkte vermogens koning te zijn van het universum. Het slot op de intelligentie van de beperkte mens zit in de pijnappelklier die onaanraakbaar is. Maar die zelfde mens in wording is ook door en door vergiftigd door religie en het satanisme dat het kwade in de mens aanwakkert zodat de mens als een aap met een scheermes door het leven raast… De natuur zelf als de machtigste energie in het universum zal hier binnenkort een einde aan maken… Naar menselijke maatstaf niet vandaag of morgen want tijd bestaat niet.

      2 likes
    • Edwin schreef:

      Lekkere manipulerende uitspraken doe je daar…
      Je zegt het verkeerd :
      Jouw Wereld wordt de door jouw gecreëerde Satan geregeerd, omdat jij daarin gelooft (“naar uw geloof geschiedde”)

      Lekker eng beeld heb je van God zeg, als God maar lekker toelaat dat Satan de wereld regeert, en toelaat dat onschuldige mensen hier het slachtoffer van zijn, wat voor een sadistische manipulerende mafkees is dat dan?

      Wanneer durf je voor jezelf te denken?
      Moge Abraxas jouw een goddelijke extase van waanzin schenken waarin al jouw fantasiebeelden van god en satan vernietigd worden en je wakker word als WETEND Universeel Wezen, de waarheid kan je alleen maar IN jezelf ontdekken, en niet in een boek

      IAO ABRAXAS

      1 likes
  • AtomNics schreef:

    hier een paar namen die ik bestempel als pedo kindermisbruiker slachters die het gewoon doen voor de fun maar ook omdat ze daadwerkelijk denken daar macht van te krijgen.
    zielige mensen zijn het, durf het te zeggen als je zoveel macht heb. en dan eens zien waar al je macht heen gaat.

    hier zijn dan de bekende namen in mijn ogen en ja er zijn er veel meer pedos aanwezig ken ze alleen niet bij hun naam. wel hun gezicht(en) maar dit laat al zien hoe groot hun kliekje is het moge duidelijk zijn.

    Mark Rutte, Dick Berlijn, George Soros, Prins Albert van België en Prins Friso. Prins Claus. Mabel Wisse Smit. Joris Demmink.

    er is een Nederlandse maffiagroep genaamd ‘Octopus’ het wordt gerund door de familie van korlaar die voor dit soort entertainment zorgen omdat ze er flink voor betaald krijgen het zijn o.a de figuren hierboven die daarvoor betalen en de prijs is hoog het is een groot satanische pedonetwerk. ze werken dus voor royals, het koningshuis is er volop bij betrokken.

    hier een youtube link waar een getuige hierover spreekt, oordeel zelf onderzoek zelf.
    https://www.youtube.com/watch?v=iTfKceG_UQQ

    en voor diegene die dit niet geloven check dit, het is een feit het gebeurt gewoon in de wereld laten we het stoppen voordat het bij jouw in de buurt is.
    http://www.knack.be/nieuws/wereld/800-kinderlijkjes-in-ierse-beerput-stop-maar-met-bidden/article-normal-147353.html

    16 likes
    • Enki schreef:

      Deze groep Octopus gerund door de familie Korlaar, zou jij de bronnen kunnen doorgeven. Ik doe al een paar jaar enig onderzoek naar dit fenomeen aangezien ik muziek les heb gehad van een van deze 4 broers (als dit waar is een zeer goede dekmantel is)Ook ik denk dat deze 4 broers een duistere kant hebben. Heb mijn muziek leraar nooit gemogen. Hij was altijd chagrijnig en vergeleken met andere docenten was hij het apartste geval van allemaal. Ook was hij vaak afwezig en werd er niet eens vermeld of hij ziek was of niet. Hij was gewoon weg. Geen lees dus. Ook de mislukte aanslag op Cor van Houten in 1996 die door hem gepleegd zou moeten zijn heeft mij gegrepen. Dit filmpje toen de tijd liet mij twijfelen of het wel die Servier was die wordt aangesteld door politie en media. Ik herinner mij het loopje van P van korlaar op school. Altijd exact hetzelfde met de handen in de zak. Zo ook in dit filmpje, daarnaast het postuur en het kapsel exact hetzelfde. Later hebben zij het filmpje aangepast en is de verdachte niet meer duidelijk herkenbaar. Alleen kan ik het alleen zeker weten als ik achter mijn laptop vandaan kom en Dhr. P van korlaar opzoek. Maar zelfs dan mocht dit waar zijn breng ik mijn leven en die van de mensen om mijn heen in gevaar. Maar toch heb ik nog steeds de drang om hier iets aan te doen. Alleen weet ik niet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Dit heeft tijd nodig maar tegelijkertijd moet dit zo snel mogelijk opgelost worden. P van Korlaar (de 4e nitwit) en zijn broers, de tweespaltbalk , de commisaris en de leider van de 4 die na baas Bruinsma de onderwereld in handen had genaamd de Allesweter. Deze 4 mochten zij in opdracht van het Koningshuis kinderen ontvoeren, verkrachten en vermoorden moeten zij zsm aangepakt worden te beginnen bij de zwakste van de 4 en dat is mijn oud muziek leraar Peter van korlaar. Wie doet mee..

      4 likes
    • ida schreef:

      ik weet het ik heb ook getuigen gehoord kinderen meer dan 1 helaas..mar je begint juridisch helemaal niets, sterker nog het is gevaarlijk ook nog ergens..ook al ligt het er niet dik op dat je gevaar loopt toch voel je het.

      1 likes
    • Faith schreef:

      Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Prins Claus hier aan meedeed, of verplicht misschien, dat daar die depressie aan te wijten was. Van Mark Rutte kan ik het me echt niet voorstellen dat ie dat vrijwillig zou doen maar ik sluit niet uit dat er mensen zijn die gedwongen worden om aan zoiets mee te doen. Want ook zij zijn ondergeschikt aan die psychopaten en dat willen ze zo misschien laten blijken, zieke geesten waar je alles van kan verwachten. Mark staat waarschijnlijk niet hoog genoeg in de elitekringen maar wie weet Willem Alexander. Die vond ik er zo vreemd uitzien op Prinsjesdag, ik dacht zelfs nog wat hebben ze met hem uitgespookt? Maar misschien had ie gewoon de griep.

      0 likes
      • Tink schreef:

        Nee hoor, hij had geen griep. Je weet toch dat-ie een shapeshiftende reptilian is. Hij had die dag gewoon zijn reptielendagje dus moest wat zwaarder worden opgemaakt. Hahahahaba, neem jij jezelf nou echt serieus??

        1 likes
  • Pascal schreef:

    De enige mens die geschokt word is de niet bewuste mens. De bewuste weet dat het een media horror gemaakt iets is.

    Dat is naar mijn mening ook de bedoeling waar het allemaal om gaat!

    2 likes
    • Lyra schreef:

      Dit vind ik een hele wijze opmerking van jou Pascal want wie zegt er dat het allemaal waar is. Toch denk ik wel dat er veel speelt binnen de elite wereld en dat kinderen overal en altijd weer het slachtoffer zijn.
      Zo beginnen ze ook gewoon een oorlog of het niets is en vallen daarbij altijd kinderlijke slachtoffers. Ik denk daarom dat we kinderen ten alle tijden moeten beschermen omdat kinderen zich niet kunnen verweren.
      Het zal mij daarom niet verbazen dat er zich wel degelijk rituele kindermoorden plaatsvinden en dat wij hier alles aandoen om dit voor eens en altijd te stoppen. Als je aan kinderen komt wordt de grens dik overschreden. Wij volwassen moeten het recht van deze kinderen beschermen wat het ook kost want anders hebben we letterijk geen toekomst meer.

      0 likes
      • Edwin schreef:

        Dat is het hele probleem met dit soort situaties,
        des te meer we gaan geloven dat iets echt is, des te meer we
        we met onze eigen gedachten(energie) dit collectief blijven voelen EN voeden
        als zijnde echt, niet alleen de wereld waar we in leven is een projectie vanuit ons innerlijk, zelfs ons lichaam projecteren we zelf 24/7 ..

        Zoals we over het leven vandaag denken, zo zal de wereld morgen zijn

        2 likes
        • Lyra schreef:

          Daar ben ik het volledig mee eens Edwin, wat je aandacht geeft dat groeit. Het dubio is wel dat het hier om kinderen gaat. Ik denk dat het beste is deze kinderen te redden en te beschermen en daarbij te blijven focussen op een liefdevolle wereld.

          3 likes
          • AtomNics schreef:

            @lyra

            en hoe denk je dat liefdevol te doen.

            pedos lief aaien wou je zeggen, ik zeg oorlog dan pas focussen op een liefdevoller wereld.

            hoe kan je nou kinderen beschermen als je alleen maar focust op het goede en ogen dicht doet voor het kwade.

            ik zeg leer van het duister kijk naar het duister in jezelf en doe dan het tegenovergestelde alleen dan maak je het verschil. naar een liefdevoller wereld in mijn ogen dan

            2 likes
          • Faith schreef:

            Daar ben ik het ook helemaal mee eens Edwin, maar het is ook een hele wijze opmerking van Lyra: het is het beste om die kinderen te redden en te beschermen en erbij te blijven, in liefde en licht. Doen we even…..

            2 likes
          • Edwin schreef:

            Volledig met je eens

            0 likes
        • AtomNics schreef:

          @ Edwin

          dromen zijn bedrog, voor het geval dat je het niet wist.

          er zijn nou eenmaal harde feiten dat ze er zijn ja de waarheid is hard so f*cking what!

          ik kan je namelijk hele mooie bergen beloven voor morgen, en niet nakomen.
          voor je kinderen trouwens ook die zullen het waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk slikken als zoete koek.

          het leven is meer dan een projectie, bijvoorbeeld jij hebt een hart en een ziel.

          geloof me als ik je een klap voor je bek geef heb je toch echt pijn of het nou een projectie is of niet.

          2 likes
          • Edwin schreef:

            Als ik praat over projectie praat ik niet ALLEEN maar zoals “projectie” zoals dit door de Jungiaanse psychologie wordt omschreven als zijnde het ontkennen van de eigen donkere zijde(schaduw) en deze op een anders spiegelen/projecteren.

            Ik bedoel dat dus echt op ook letterlijk op mentaal en Fysiek vlak.
            In 3d opzicht ervaar ik dit het menselijke lichaam/wezen LETTERLIJK als een wonderbaarlijke levende organische “projector” van een universeel “Ik ben”.

            Wat dat “Ik ben” inhoudt ( “Ik ben” is geen object, en het woord “persoonlijkheid” is te beperkt om “Ik ben” te omschrijven) , kan alleen via innerlijke zelfbespiegeling worden ontdekt/herkend en is iets wat alle ratio overstijgt, en alleen maar op een instinctief/intuitieve manier kan worden “aangevoeld”.

            Als mensen bij elkaar zijn bijvoorbeeld en ze voelen een band dan is het alsof op dat moment ze deze alles verbindende “Ik Ben” emotionele /fysieke gewaarwordingen als warmte, verbondenheid, empathie, wederzijds begrip/vertrouwen etc etc.

            Voor mij is Energie in zijn/haar volledige spectrum (de allerhoogste frequentiebanden tot en met de laagste frequenties) een ander woord voor dit “Ik ben”

            Alleen via innerlijk onderzoek zal ieder mens dat voor zichzelf moeten/mogen ontdekken wat dit Universele “Ik Ben”inhoudt, en nee dit is geen NWO gedachtegang, mensen hoeven niet als een soort zombie allemaal hetzelfde te denken want zoals een wijs mens eens zei : “In Mijn Vaders/Moeders huis zijn vele woningen”

            Voor mij is ieder mens zo’n “woning”, en is het huis van de Universele Vader/Moeder 3dimensionaal gesproken het Universum waarin we leven.

            Juist door te weigeren in te zien dat we als mensen letterlijk op een onzichtbare en onverklaarbare manier met elkaar zijn verbonden zal al de ellende zich blijven manifesteren in onze werkelijkheid, en zullen al deze wanpraktijken zich blijven manifesteren, zo zie ik het

            Je mag dat concept “Ik ben” voor mij part vervangen voor “Gaia”, of “Tao”, “God”. “Allah”, Energie…het dagelijks leven zelf…
            Voor mij is dat allemaal eender

            Alles wat leeft, is waardevol voor mij en maakt deel uit van wat/wie ik ben, letterlijk.

            Alles wat ik een ander aandoe doe ik mezelf aan, simpel

            Deze trippy hippy is pas happy als iedereen happy is Jong, oud, rijk, arm…ieder op zijn/haar manier…gelovige en “ongelovigen”…
            Weet je wellll 🙂 🙂

            4 likes
    • AtomNics schreef:

      zit zeker een punt in, het is dan ook wel een verdeel en heers techniek wat ze gebruiken tegen het onbewuste.

      maar vergeet niet dat zulke gruweldaden wel bestaan, er zijn deze dagen volop bewijzen dat die pedos er altijd zijn geweest en hun ding hebben gedaan.

      alleen doen we daar onze ogen voor dicht want ja het is zo kl*te om te horen en zien dat het gebeurt, totdat het bij jouw kind overkomt etc etc!

      ik zeg aanpakken die gekken of we het nou leuk vinden of niet! onderzoek waar die pedos allemaal voor staan en je gaat zien hoeveel systemen zij promoten en tot stand willen houden zodat zij verder in het duister hun dingen kunnen doen. en een hele grote onbewuste groep die eraan mee doet die het tot stand houdt letterlijk & figuurlijk ervoor betaald!

      voor diegene die maar denkt dat het allemaal wel mee valt check deze youtube link
      en vertel mij maar eens waarom zij dat doen? wat is hier de achterliggende gedachte ervan? waar dit allemaal goed voor is? en dan als klap op de vuurpijl de dag van vandaag kijk eens naar buiten en vertel me hebben ze hun werk goed gedaan of niet dan?
      https://www.youtube.com/watch?v=hwUwchCeeI4

      2 likes
  • Tink schreef:

    Dit is niet geloofwaardig, want het aantal daders is te groot en te divers. Zowel de vader, de politie, jeugdzorg en zelfs de juf. De moeder is Russisch en is duidelijk bezig de hele Engelse samenleving te betrekken in haar vechtscheiding. Hier is inderdaad sprake van kindermishandeling. Door een extreem gestoorde moeder.

    6 likes
    • joke schreef:

      dat maak jij ervan

      1 likes
      • Tink schreef:

        En weet je waarom? Ze beschuldigen daarnaast ook nog de MacDonalds, Starbucks en een pizzeria. En de ouders van de andere kinderen in hun klas. Dus gewoon iedereen. En dat zeggen ze dan ook: everyone. Nogmaals: volledig ongeloofwaardig, alleen complotgekkies trappen hier in.

        3 likes
        • Cindy schreef:

          * Stel het is harstikke waar en dan roep jij dit zo hard uit!*
          En waarom zou er hier in geen groot netwerk kunnen bestaan.
          Weetje hoe groot die netwerken zijn!!!En hoe deze mensen elkaar dekken en je in de gaten houden hoe zo complotgekkies misschien een idee om je in dit soort zaken te verdiepen dan zal je zien dat het helemaal niet zo gek is dat er een heel netwerk erom heen bestaat.
          En nog groter is dan je eerst dacht en nog dichter bij je is dan je ook kon bedenken. Maar je kan ook willen geloven hoe de maatschappij is dan blijft het oordelen altijd fijn om het ver van je af te houden.

          2 likes
    • Don Quijotte schreef:

      De mensen die dit ongeloofwaardig vinden gaan voorbij aan het FEIT dat er doktersverklaringen zijn die bevestigen dat beide kinderen anaal zijn misbruikt. Toch wordt het dossier door politie gesloten. Wat zit er overigens nog meer in Hampstead? Het Tavistock instituuut toevallig?? Deze kinderen liegen NIET!

      3 likes
  • Bobber schreef:

    even een reactie op cinicastor en Arwijn, als kinderen van kleins af aan zulke dingen meemaken, en iedereen in hun omgeving die een vertrouwenspositie zou moeten hebben (ouders,leraren, winkel eigenaren, schoolzuster, politie etc) doen aan zulke praktijken mee, hoe ziek ook, dan is dat denk ik “heel normaal” ze kennen niet anders en weten niet beter. Dat het niet normaal is wordt hen nu pas geleerd, en de gevolgen daarvan komen pas als ze daadwerkelijk beseffen wat hen is aangedaan en wat ze zelf hebben gedaan. In mijn opleiding heb ik geleerd dat als mensen iets vertellen de stand van hun ogen vertellen of ze herinneringen ophalen of dat ze aan het verzinnen zijn. Deze kinderen kijken in elk filmpje voor 100% naar de kant waar ze herinneringen vandaan halen. Het zou het best bekeken kunnen worden door iemand die heel goed is in expressies van gezichten lezen. En dan nog… of het waar is of niet wat deze kinderen betreft, ze vertellen niets nieuws… zulke verhalen zijn al meer verteld, door volwassenen en kinderen.. En aangezien elk verhaal dat uitlekt vertelt dat hoger geplaatsten personen er aan mee doen, en dat onderzoek ook in zo’n mate tegengewerkt wordt, op zo’n onrechtmatige manier, dat het in mijn ogen absoluut waar moet zijn.

    13 likes
  • Enki schreef:

    Deze groep Octopus gerund door de familie Korlaar, zou jij de bronnen kunnen doorgeven. Ik doe al een paar jaar enig onderzoek naar dit fenomeen aangezien ik muziek les heb gehad van een van deze 4 broers (als dit waar is een zeer goede dekmantel is)Ook ik denk dat deze 4 broers een duistere kant hebben. Heb mijn muziek leraar nooit gemogen. Hij was altijd chagrijnig en vergeleken met andere docenten was hij het apartste geval van allemaal. Ook was hij vaak afwezig en werd er niet eens vermeld of hij ziek was of niet. Hij was gewoon weg. Geen lees dus. Ook de mislukte aanslag op Cor van Houten in 1996 die door hem gepleegd zou moeten zijn heeft mij gegrepen. Dit filmpje toen de tijd liet mij twijfelen of het wel die Servier was die wordt aangesteld door politie en media. Ik herinner mij het loopje van P van korlaar op school. Altijd exact hetzelfde met de handen in de zak. Zo ook in dit filmpje, daarnaast het postuur en het kapsel exact hetzelfde. Later hebben zij het filmpje aangepast en is de verdachte niet meer duidelijk herkenbaar. Alleen kan ik het alleen zeker weten als ik achter mijn laptop vandaan kom en Dhr. P van korlaar opzoek. Maar zelfs dan mocht dit waar zijn breng ik mijn leven en die van de mensen om mijn heen in gevaar. Maar toch heb ik nog steeds de drang om hier iets aan te doen. Alleen weet ik niet hoe ik dit het beste kan aanpakken. Dit heeft tijd nodig maar tegelijkertijd moet dit zo snel mogelijk opgelost worden. P van Korlaar (de 4e nitwit) en zijn broers, de tweespaltbalk , de commisaris en de leider van de 4 die na baas Bruinsma de onderwereld in handen had genaamd de Allesweter. Deze 4 mochten zij in opdracht van het Koningshuis kinderen ontvoeren, verkrachten en vermoorden moeten zij zsm aangepakt worden te beginnen bij de zwakste van de 4 en dat is mijn oud muziek leraar Peter van korlaar. Wie doet mee..

    1 likes
    • Liquid schreef:

      Als ik het goed begrijp beticht je hier je oude muziekleraar van ontvoering, verkrachting en moord, zonder dat hij jou (en voor zover jij weet anderen) ooit iets heeft aangedaan…? En zet je hem met volledige naam op deze website, terwijl je grootste onderbouwing is dat het een chagrijnige en aparte man was…..?

      3 likes
      • Enki schreef:

        Ik heb niet gezegd dat hij doet wat jij zegt alleen komt veel qua informatie overeen met P. van korlaar zijn broers heb ik nooit ontmoet. Als je iets wilt weten en lang genoeg zoekt zul je het vinden ook. Dat is wat ik heb ondervonden.

        0 likes
        • Liquid schreef:

          “Ik heb niet gezegd dat hij doet wat jij zegt alleen komt veel qua informatie overeen met P. van korlaar zijn broers heb ik nooit ontmoet. Als je iets wilt weten en lang genoeg zoekt zul je het vinden ook. Dat is wat ik heb ondervonden.

          Nog mooier Enki. Eerst doe je over een man waar je nagenoeg niks van weet de meest verschrikkelijke suggesties, gevolgd door een opruiend ‘Wie doet mee…’ .
          Vervolgens neem je niet eens de verantwoordelijkheid voor wat je zegt en doet.

          Weet je waar mij dat aan doet denken? Aan heksenvervolgingen.

          4 likes
      • Edwin schreef:

        Zoals ik het zie gedraag jij je duidelijk als iemand die zijn eigen duistere kant weigert te zien.
        De “drive” achter dat verwoede (bezeten?) speuren naar vunzigheid, is dat alleen maar “gerechtigheid”(een nobel streven overigens) of ook misschien stiekem toch wat sensatiezucht, vergeldingsdrang?

        Volgens mij spelen beide aspecten mee.

        Ik doe dit niet als een verwijt richting jou, want ook ik heb die emoties af en toe, en schaam me er niet (meer) voor.

        1 likes
        • Enki schreef:

          Iedereen heeft een duistere kant alleen de ene is zwak en geeft zich er aan over terwijl de ander probeert zijn duistere kant te begrijpen waarom het is zoals het is. Liquid ik zeg niet dat hij is wie hij is. Ik zeg wat ik lees en ondervind en deel dat met die gene die dat wilt. Daarnaast hoef je iemand niet goed te kennen om te weten of iemand goede of slechte bedoelingen heeft. Hoe ik aan informatie kom over de broers v. Korlaar kwam puur bij toeval. Ik las het een en ander over prins friso toen de tijd hij een ‘ski ongeluk’ had. Tijdens het lezen kwam ik de naam Korlaar EEN PAAR KEER tegen wat mij eerst niets zij totdat ik een foto zag. Er is een kroongetuige in heel dit verhaal die beweert een relatie te hebben gehad met een van de broers en heel wat informatie online heeft laten zetten voor iedereen die wilt weten. Of dit waar is weet ik niet, maar in dit ziek wereldje als waar wij in leven zou dit best waar kunnen zijn. Oke, ik had het misschien anders moeten verwoorden alleen kan ik het niet meer veranderen. Helaas.. en maak je niet druk Liquid vroeg of laat komt het boven water in de tussentijd bereid je voor op wat er gaat komen. P.s. ik houd ervan een beetje op te ruien zit in mijn aard sorrie 🙂

          1 likes
  • jan schreef:

    Wat mij opvalt is dat de kinderen nogal enthousiast hun verhaal doen, stevig gestuurd door opmerkingen van “moeder” die het filmpje gemaakt zou hebben.
    Wat me nog veel meer opvalt is dat als dit inderdaad een gesprek tussen moeder en haar kinderen zou zijn, waarom dat dan niet veilig thuis op de bank gevoerd is, maar op een parkeerplaats.

    Tot slot, waar komen al die baby’s vandaan? Vrijwillig afgestaan door de moeders? Kom nou toch!
    Er zouden dus vele aangiften van vermiste baby’s moeten zijn. Waarom horen we daar niets van?

    Kortom, het zoveelste flauwekul verhaal, waarbij vooral pedofielen (hoe je er ook over denkt, het zijn mensen die van kinderen zeggen te HOUDEN en dus zeker geen baby’s vermoorden), als zondebok worden bestempeld.
    Wie het rapport “Op goede grond”van de Nationaal rapporteur seksueel geweld leest weet dat 20% van het misbruik door pedo’s wordt veroorzaakt.
    80% dus door NIET-pedo’s, maar door “keurige mensen” (o.a. incest plegende ouders)

    2 likes
    • 9forNews schreef:

      In één van de vele filmpjes leggen de kinderen uit waar de baby’s vandaan komen. Volgens de kinderen gaat het om afgestane baby’s die bij jeugdzorg terecht zijn gekomen. Kinderen waar dus niet meer naar omgekeken wordt.

      3 likes
      • jan schreef:

        Onzin hoor! Ook kinderen die afgestaan worden staan ingeschreven, zowel bij de gemeente als bij jeugdzorg. Die kunnen dus niet zomaar verdwijnen.

        Het is een fakeverhaal van de sensatiemedia.

        4 likes
        • Cindy schreef:

          https://www.youtube.com/watch?v=jTGIw6jYQts
          https://www.youtube.com/watch?v=itTVN0jxi2M
          https://www.youtube.com/watch?v=hFDo6Ysc19s

          Verdiep je is dieper in dit soort verhalen.
          Er is elite bij betrokken, waarom zullen hun niet van alles voor elkaar kunnen krijgen ze gaan al jaren vrijuit dus waarom niet zomaar een verdwijning!

          1 likes
        • AtomNics schreef:

          en wat dacht je van straatkinderen! ja dakloze kinderen meneer jan! kinderen die van huis weg lopen. kinderen die nog geen eens ingeschreven staan in het systeem denk aan voor de geboorte van het kind worden de ouders al gechanteerd op allerlei mogelijke extreme manieren! ik zou maar eens erin gaan verdiepen in deze materie wat zij de pedos gaan zo ver met dingen om uiteindelijk zeg maar volledig controle te krijgen over jouw lichaam ze zijn er al mee bezig voordat je geboren word je kent het vast wel echoscopie is bijvoorbeeld al een technologie van hun die dus hele hoge frequenties uitzend ultra geluid wat gebruikt word als wapen. wanneer je dus in de foetus van je moeder zit wordt er dus 20.000 tot 10 milljoen hertz gevuurd op de baby nou als je bekend ben met de term Schumann resonantie weet je dus dat dit een aanval is op de baby! en mag je vragen stellen wat het doet met het baby?
          kan je vertellen al dat het seks is en dat weten de makers donders goed inderdaad pedos!

          https://www.youtube.com/watch?v=peMs26UXjQM
          36:36 heeft zij daar erover, het is beter dat je de hele interview hoort

          0 likes
        • Faith schreef:

          O ja Jan? In Duitsland heb je een soort containers met zo’n kiep klep waar moeders anoniem hun ongewenste baby’s in kunnen deponenren. Je wil niet weten wat er mee gebeurd.

          0 likes
  • Kalki schreef:

    Het wereldleraar-project impliceerde o.a. het aan het daglicht brengen van dit soort praktijken van sexueel kindermisbruik en is o.a. om die redenen dan ook om zeep geholpen door de Bilderberggroep en Illuminati.

    5 likes
  • Elise49 schreef:

    Je kinderen zo op internet pleuren, vind ik ook niet normaal of zelfs dom. Dit gaat de hele wereld rond en schaadt de privacy van deze kinderen. Mensen kunnen er later weer misbruik van maken. Het ontkennen of juist meenemen als waarheid. De moeder heeft zich nu wel vastgezet, omdat bewijs verkrijgen in zulke zaken heel moeilijk is. Zulke misbruikzaken moet je slim uitvogelen. Vallen zetten en zo. In zulke zaken is het belangrijk om zo rustig mogelijk te reageren naar de kinderen. En als ik het heel zeker wist, dan had ik mijn eigen maatregelen genomen. Ontvoering naar Rusland en daar een rechtszaak begonnen. Of een tv programma in de armen genomen. Of in aller uiterste zelf laten opruimen.

    5 likes
  • henk schreef:

    Jammer van die suggestieve schreeuw volwassenen op de achtergrond die nog even moeten roepen wie er allemaal dader zijn. eveneens jammer dat kinderen er zo vatbaar voor zijn.
    als dit alles gebeurd is dan zijn die kinderbreintjes en de geloofwaardigheid van de video meteen NUL waard.

    4 likes
  • niko schreef:

    wel of niet geloofwaardig (ikzelf denk van wel) dit MOET gewoon tot de bodem worden uitgezocht!!

    4 likes
  • ferrimassi schreef:

    Al zit er wellicht een kern van waarheid in de vragen die gesteld worden zijn te leidend/suggestief. Zou dit nou niet direct als sluitend bewijs willen bestempelen.

    3 likes
  • L4a schreef:

    ARD N24 – Ritueel Kindermisbruik

    WAARSCHUWING: Deze documentaire bevat schokkende beelden en is niet geschikt voor minderjarige of gevoelige kijkers.[ ik heb hem niet af kunnen kijken]

    http://youtu.be/69f39WTLQ_E

    1 likes
  • Pete Del Fina schreef:

    Ik weet het niet hoor. Het filmpje werkt een beetje op m’n lachspieren. Mijn intuïtie!! zegt dat het fake is. Die quasi serieuze smoeltjes. Als mijn zoon naar het poitiebureau zou stappen met een soortgelijke beschuldiging aan mijn adress dan zou er binnen 5 minuten een busje met 6 agenten voor m’n deur staan.

    0 likes
    • Don Quijotte schreef:

      De mensen die dit ongeloofwaardig vinden gaan voorbij aan het FEIT dat er doktersverklaringen zijn die bevestigen dat beide kinderen anaal zijn misbruikt. Toch wordt het dossier door politie gesloten. Wat zit er overigens nog meer in Hampstead? Het Tavistock instituuut toevallig?? Deze kinderen liegen NIET!

      3 likes
    • Free Spirit schreef:

      Denk dat het lachen je vergaat als het je eigen kinderen zouden zijn..Zou lekker met mn harses naar mijn telefoon blijven kijken als ik jou was….

      0 likes
  • L4a schreef:

    Zelfs als het niet waar zou zijn dient dit tot op de bodem uitgezocht te worden want dan gaan deze kinderen blijkbaar dag en nacht om met mensen met hele zieke fantasien om dit soort verhalen zo overtuigend te kunnen vertellen.

    2 likes
  • exegese schreef:

    Ooit komt de waarheid boven, alle waarheid en ik denk dat dat niet zo heel lang meer gaat duren.
    Ik kan niet wachten, wat de gevolgen ook zullen zijn !

    2 likes
  • Sebastiaan schreef:

    Dus… een moeder in een haat-scheiding met iemand en inmiddels een nieuwe partner neemt filmpjes op van haar kinderen die spontaan durven te praten over wat een verschrikkelijke dingen die (ex-)man wel niet met hen heeft gedaan… misschien een voogdij/bezoekrecht kwestie die knap door slaat?

    Lijkt mij een plausibelere verklaring dan de bovenstaande(n).

    0 likes
    • Don Quijotte schreef:

      Voordat je weer eens zo dom en onbeholpen uit de hoek komt verdiep je dan eerst een beetje.
      http://www.ascensionwithearth.com/2015/02/satanic-child-ritual-sacrifies-of.html
      Of houdt Sebastiaan ook toevallig van kindervlees.

      1 likes
      • Pascal schreef:

        @Don Quijotte

        Als je een beetje verder kan denken verdiep jij je wellicht wel in gemanipuleerde sites!

        Jij bent nogal erg zeker van fabelnieuws!

        0 likes
        • Don Quijotte schreef:

          @Pascal Ik ben ook zeker. Ik heb alle filmpjes bekeken en gelet op houding, gedrag, ogen en de woorden van de kinderen. Die kinderen liegen niet en vertellen ook niet een aangeleerd verhaaltje. Bovendien is er een medisch politierapport waarin bevestigd wordt dat beide kinderen ernstige anale verwondingen (littekens, intern en extern) hebben opgelopen door misbruik. Ondanks deze rapportage sluit de politie toch het dossier. Need I say more?? Ook de politie speelt een rol door op de deksel van de doofpot te gaan zitten. Die mag niet open.

          0 likes
          • Sebastiaan schreef:

            Op zich: goed punt… ware het niet dat alle artikelen die hierover te vinden zijn het hebben over dat medische politierapport, waarin zou staan dat de schade echt is, maar geen enkele het rapport heeft staan. Dus een goede mening vormen, prima. Maar dan moet de informatie wel beschikbaar zijn.

            Ofwel: hoax tot anders bewezen, zoals altijd zou moeten gelden bij dit soort zaken. Een wraakzuchtige moeder wil haar (ex) partner schade berokkenen en kiest er een heel uitgebreide, maar ook niet verdedigbare manier voor. De man in kwestie kan wel zeggen “ik was het niet”, maar dat bewijst alleen maar dat het een complot is. Zegt hij dat hij het wel heeft gedaan verliest hij ook.

            1 likes
  • L4a schreef:

    meer getuige video’s van deze kinderen hier. Verspreid wijd en zijd . Wil je meehelpen dit te stoppen dan zovee lmogelijk downloaden en uploaden

    https://drive.google.com/folderview?id=0Byzy22cCtwpdOEM2bG00eXE2eTg&usp=sharing

    0 likes
  • lee schreef:

    die zwijnen die zich iluminatie noemen,zijn ziek ,ook echt bezeeten van slechte geesten ja demonen er is werkelijk niks menselijk meer aan vandaar ik ze zwijnen noem.
    ik ben zelf als kind totaal misbruikt ,toch gebeurd de meeste horror onder trance hypnose,heel snel gezegd word je zo onmenselijk behandelt dat je eigen geest het niet aan kan ,je ontwikeld dan een nieuw altaar,zo,n altaar word door allerlij trauma,s tot stand gebracht,als men zover is zijn ze zelf in staat om deze altaar je nieuwe zelf om te overleven,te doen programeren zodat je verder in je leven dingen doet die zij willen,en niet wat jij wil,1 ding ff god en satan weet wat er in de toekomst gebeurd,zo nemen ze via sataniche ritueelen de persoon over en zien wat er voor een leven van zon persoon gebeurd,bvb je word verliefd enof vooral goede dingen kapot maken door de persoon zo te laten lijden dat hij oz zij er bijna onder bezwijkt,dit gevoel word naar dat punt geleid in de toekomst zodat jij dus iets doet wat niet van jou is maar door hun geprogrameerd is,op die manier noemt men dat mindcontrole,natuurkijk is dit ff zeer kort door de bocht het is zoveel omvatend dat je dit niet zomaar ff uit legd,in iedergeval,alles tegen het christen geloof ,weet wel dat ik dus jaren niet wist wat me is over komen ,ik zou het ook zeker ontkend hebben en je voor gek verklaard,immers wist ik er niks van door de hypnose.
    denk maar aan die tv programma,s waar ze mensen onder hypnose zetten en hun iets laten doen later worden ze weer bij gebracht en word ze verteld wat ze deden en de mensen maar lachen.
    ,om het ff kort te houden denken deze beesten hoe erger de zonde die ze begaan,hoe hoe slechter ze worden,ze denken werkelijk dat door hun slechtheid ergens in het universum een plaats is waar zij een soort god kunnen zijn,en hoe komen ze daar dan,nou men gelooft dat satan met een vliegendeschotel hen komt op halen en naar die plek brengt om onder de wet van god onderuit te komen denk aan de opname van de christenen,de satan wil met zijn planetje de ongelofige misleiden met het verhaal dat ze zijn weg gevoerd met een ufo,als je een bijbel hebt is het makkelijker om te begrijpen.
    afijn god verblind ze laat ze maar in hun waan van verdorvenheid zodat ze zelfs misleid worden door satan die ze zo aanbidden,na ja ze gaan er allemaal aan en de gedachten dat ze voor de eewigheid in de hel zitten word ik weer blij van,immers ben ik een overlevende iemand die overwonenen heeft,maar nu ik 50 jaar ben heb ik er nog steeds last van maar ik weet teminste wat het is en kan me er nu tegen verzeten,nu weet ik wel dat dit verhaal zeer extreem klinkt maar dat is het ook toch is het de waarheid gegroet een slachtoffer van ritueelmisbruik.wat ik nog wel aan toe wil voegen is dat ik nu bijna niks meer kan en leef van een wajong uitkering,dus dat is wat ze wel bereikt hebben,maar verder hebben ze hun doel niet bereikt want ik heb mijn leven aan jesus gegeven en die maakt het lijden veel draagzamer.
    sorry als het wat slordig over komt maar het vraagt veel energie var mij

    0 likes
    • Eugenie schreef:

      Hai Lee,

      Wat jij vertelt is waar. Met Jezus heb ik niets omdat ik ervan overtuigd ben dat dat verhaal ook door de illuminatie is bedacht. Maar dat maakt niet uit. Als jouw lijden erdoor verlicht wordt lijkt me dat het belangrijkste. Heb jij hulp gezocht bij de GGZ en hielp je dat?

      0 likes
      • lee schreef:

        nou uit je worden begrijp ik, dat jij het niet begrijpt dat als jesus zijn heilig egeest geeft dan betekent het niks anders dat god in je is, immers is god de 3 1heid,zo ik wandel met god door het leven en wat hij al niet voor je kan doen,kan ik echt niet vergelijken met een instelling,dus neen er zijn geen mensen die mij geholpen hebben de hulp die ik nodig heb krijg ik van jesus zo simpel is het gewoon.
        je zegt dat je zelf denkt dat jesus een versinsel is van de iluminatie,dan heb je totaal geen idee waar het leven om gaat,toch vreemd dat jij dan toch weet wat ik zeg waar is,
        de reden dat ik het hier vertel is gewoon de reden dat god juist wilt dat je ze ontmaskerd en dat doe ik heel graag.
        nu ik heilig ben heb ik bereikt wat de iluminatie juist wilde verhinderen,ze hebben van alles geprobeert me te doden maar zijn er niet in geslaagd daar god van me houd en ik van hem zo simpel is het ook nog eens,ongelofige mensen kunnen een slachtoffer van ritueelmisbruik niet helpen,ze kunnen je vol stoppen met pillen dat wel.

        1 likes
  • lee schreef:

    Nou mensen waarom reageert er nu niemand meer,niet voor jullie maar elke keer als het over dit onderwerp gaat waar dan ook op internet,en ik doe mijn verhaal is het meteen stil,toch vreemd ik dacht dat de mensen over dit onderwerp bezig waren,immers ben ik ook zo,n kind,is het niet waar wat ik zeg of wat.je kunt het me nu nog vragen als je vragen hebt.
    vaak zijn er mensen die totaal nergens op dit vlak iets mee gemaakt hebben ,maar wel hun l*l verhaal ervan maken dat het onzin is, en het gaat vaak om america maar dat het in je eigen stad gebeurt neen dat kan niet,.
    je moest eens weten hoeveel kinder verkrachters er rond lopen , vaak zijn het homo,s die zich tegen god keren daar ze liever perverse sex hebben,en van het 1 komt het ander,wat ik dan totaal niet begrijp van die satanisten,ja ik verzin het niet hoor maar ze denken dat door hun zonden,dat ze zo slecht zijn dat ze weg genomen worden door een ufo en dan naar een planeet worden gebracht waar ze dan een soort slechte god kunnen zijn.
    je moet wel gestoord zijn om zulke dingen te doen.
    laat staan andersman leven kapot maken voor zulke onzin,en nu hou ik ermee op ik ga niet tegen me zelfs praten ik wacht wel op een reactie van iemand??? als die nog komt??

    1 likes
  • Free Spirit schreef:

    Hier zijn de andere video`s van die kinderen…

    https://drive.google.com/folderview?id=0Byzy22cCtwpdOEM2bG00eXE2eTg&usp=sharing

    Iedereen die durft te beweren dat dit niet echt is of dat dit in elkaar gezet is spoort niet!
    En al die ‘nepprofs’ die het allemaal wel effe weten kunnen wat mij betreft het dak op! Juist door jullie/ zulke mensen blijft dit in stand! De andere kant op kijken, je kop in het zand steken! Wat is er? Te heftig voor je? Dat doen ‘ouders’ of ‘onderwijzers’ niet? Nou think again! Dit moet stoppen mensen! Het gebeurt HIER IN NEDERLAND OOK OP GROTE SCHAAL!!! We Willen het niet weten..dát is het! Gelukkig zijn deze kinderen uit die hel gehaald nu de andere nog. Hier heeft Micha Kat het al JAREN over…wat Joris Demminck flikt, Mark Rutte , het koningshuis, de jeugdzorg enz enz De feiten liegen er niet om! Maar zodra iemand er wat aan wil doen dan worden ze weggezet als complotters etc. Lekker makkelijk…dan hoeven we er niet naar te kijken..dan hoeven we er niets aan te doen! Wij ALLEMAAL hebben kinderbloed aan ons handen als we hier niets aan doen. Hoe ver zijn we afgegleden in onze humaniteit als we er niets aan doen? Wij horen toch de beschermers van die kinderen te zijn? Kom op zeg! Dit mag niet ‘overwaaien’ Als er een flutactie op touw gezet kan worden voor het behoud van ‘sinterklaas’ waar heel nederland over in rep en roer is, moet dit helemaal de moeite waard zijn! Deel deze link op facebook en al die andere socialmedia…De deksel is nu van de put en gerechtigheid MOET geschieden voor al die weerloze kinderen…

    0 likes
  • Vrede Nu schreef:

    Namen, adressen en telefoonnummers van de daders, misschien te plaatsten als een update
    of als nieuw artikel,

    http://www.ascensionwithearth.com/2015/02/satanic-child-ritual-sacrifies-of.html

    0 likes
  • bernhard Schat schreef:

    Hier volgt nogmaals speciaal voor de kinderen nogmaals een overzicht van de door mij gedane , inmiddels uitgekomen voorspellingen.
    Meestal in setjes van vier , uitgegeven door mij vanaf 1997.
    Dit zijn per 4 voorspellingen uitgegeven setjes van tsunami’s , aardbevingen , vulkaanuitbarstingen en donder en bliksem in en uitslagen. Sinds 2010 heb ik dit op de diverse blogsites e.a. gemeld.

    Zoals ver vooraf voorspeld en opgenomen in de diverse Juridische , psychologische , sociaal werkers en andere rapportages in en op of om en nabij Groningen vanaf 1967 tot heden.

    Wat er aan vooraf ging….

    In den beginne [begin 60er jaren] werd ik onheus, onvrijwillig en onbehoorlijk onzinnelijk van achteren benaderd en benadeeld door een Duits sprekende man van hoge Komaf.
    Halverwege de 60er jaren. Anlo / Zuidlaren . Nederland beukt zich nogal onhoffelijk de dag des oordeels uit.

    De Rechtszaak …

    Tijdens een heydense rechtszaak , achter gesloten deuren , voor ik mijn eigen verdediging en waarschuw voor 9-11 , Sumatra Atjeh Tsunami en de directe gevolgen daarvan voor Nederland 10 a 12 jaar na Dato…

    Gevolg..
    7 maart 2004 . Ik keer Nederland permanent en definitief de rug toe en vertrek naar India om mijn spirituele kunnen wat aan te scherpen. Vooraf had ik immers die aardbevingen in Turkije , Marokko en de Kerst beving te Bam Iran voorspeld.
    Inderdaad , 7 jaar na mijn veroordeling en 7 jaar Na mijn vertrek kreeg ik als een geschenk uit de hemel die Tsunami`s zoals ik die inmiddels in India ook al had aangekondigd.
    Ik kreeg een mooi baantje in de tempel en heb daar een paar trucks geleerd om wat handigheid te krijgen met mijn spirituele kunnen.
    De natuurrampen vanaf begin 2001 ,Gujarat, tot en met eind 2013 Filipijnen en Somalie zijn dus in feite de verlossingen per 10.000 in het geheim omdat ik hier in Nederland vanaf het begin tot het einde niet veel verder ben gekomen dan een paar pedofiele gekken en het gesticht….

    Nog meer voorspellingen die door mij gedaan zijn en inmiddels zijn uitgekomen …

    Bij een korte terugkomst eind 2008 geef ik te kennen dat er 3 weken voor mijn vertrek een aardbeving komt te L´Áquilla Italia. Dit is opgenomen in verschillende Kafka rapportages te Groningen .
    Nog 1 uit 2010 …. Kijk met kerst naar de Kerk van nieuw zeeland b.v. 2x , dan 10.000 keer en nogmaals 6 augustus en 21 november.
    aardbeving Haïti 10/1/10 . Dit is 12/1/2010 geworden .
    Kedarnath, India 3 jaar na vertrek ongeveer 2 weken extra…..
    Bologna Italia met Hemelvaart , zoals gezegd .
    Bliksem inslag Vaticaan bij aftreden paus , zoals gezegd ….
    Kasjmir aardbeving zoals gemeld voor vertrek uit India begin 2005.
    10 jaar na 9-11, Capitol earthquake pentagon ! zoals gemeld eind 1997 .
    1 januari 212 , aardbeving van hier tot Tokio en een half jaar later nogmaals.

    En nog veel en veel meer.

    Dit om nogmaals aan te geven dat er bij mij geen twijfel is rondom het bestaan van God.
    Ik heb die voorspellingen immers zelf gedaan en heb de uitkomst daarvan op de televisie en in de kranten kunnen volgen !!

    Het volgende blogje gaat over donder en bliksem voorspellingen met name vanaf november 2013 , zoals gemeld en up ge date op Want to Know .

    Sri Magnitude

    0 likes
  • bernhard Schat schreef:

    November 2013. Ik voorspel Het Kali Mantra het hele jaar 2014 rond.
    Zoals gezegd , te Roden en te Groningen eind 2013 begin 2014..
    Rondom de 6e en de 23e .
    Na Pasen ter markering.
    Pinkpop en Glastonburi .
    Op of om en nabij speciale feestdagen .

    Onweer verwacht !!

    Als je de bliksem ziet , kom in beweging net zolang tot je de donder hebt gehoord.
    dit doe je 6x en daarna ga je naar Pinkpop en Glastonburi .
    5 december beginnen we , van de goedheiligman voor zwarte piet tegen sinterklaas .. en een half jaar later 5 juni in Roden , 30 april te Groningen.
    Macht over de bliksem en macht over de duivel is het zelfde .
    En hij kondigt zich aan met de bliksem , PINK POP !
    En we zetten de duivel op het podium te dansen , GLASTOTBURI !!

    En de mensen zullen elkaar vragen of er ook mensen door de bliksem getroffen zijn die dagen…

    Tekst de 7 donderslagen en het 7e zegel..

    Volgt nog het Kali Mantra , door mij geschreven en gezongen te Delhi Juni 2010.

    Sri Sri Magnitude

    0 likes
  • bernhard Schat schreef:

    Kali Mantra Delhi 2010 .

    Whe roll them in the thunder , kick them in te lightning ,
    tare them in the lightning appart .
    dump them on earth ,
    into the ocean and chace them behind into hell ….
    Roll them in the thunder and kick them into the lightening once more
    kick them out of the volkano ,
    do the same all over again , and the´ll burn in hell 4 ever..
    those …

    hells angels . camorra , dragon, ndrangetta , freemasons , bildenbergers , witches , black magisians , satans churchers , illuminatie social psychologists , fascists and child abusers ,,

    and so on and so on the´ll burn in hell 4 ever

    Sri Sri Magnitue

    0 likes
  • T. Huisman schreef:

    Misschien komen de kinderen in een pleeggezin of jellinek kliniek of logeerhuis want daar valt niet te leven. Je biezen pakken en vluchten maar dan ben je zwerfkind of zwerfjongere. .

    0 likes
  • x

    Check Also

    Ben je te dik of te zwaar? Dan zul je verrast zijn wat de echte oorzaak is!

    Om gezond te vermageren is in de ...

    thomas

    Thomas (27) na protest ‘beestachtig toegetakeld’ door welbekende undercoveragenten

    De 27-jarige Thomas werd vorige maand opgepakt ...

    >