Gezondheid

Deskundige waarschuwt tegen griepvaccin (video)

Help door deze info met vrienden op je social netwerk te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

De voordelen van de griepprik worden door gezondheidsinstanties sterk overdreven. Voor de meeste gezonde mensen is vaccinatie in het beste geval overbodig en in het slechtste geval mogelijk gevaarlijk.

Dat stelt de Amerikaanse griepdeskundige Peter Doshi van de Johns Hopkins School of Medicine.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

Volgens hem zijn vaccins minder effectief en zorgen ze voor meer bijwerkingen dan de gezondheidsdiensten mensen voorhouden.

Doshi publiceerde onlangs een vernietigende studie over griepvaccins in het tijdschrift BMJ. “Ik ben er niet van overtuigd dat influenza een grote bedreiging vormt voor de volksgezondheid,” zei hij, toevoegende dat hij zelf geen griepprik zal halen. “Ik heb problemen met het opdringen van griepvaccins.”

Agressieve marketingtechniek

Doshi merkt daarnaast op dat griepvaccins niet tegen alle virusstrengen beschermen. Volgens hem wordt griep veroorzaakt door vele verschillende soorten microben en kan slechts één op de zes griepgevallen daadwerkelijk worden gelinkt aan influenza.

Hij vindt de oproep voor griepvaccinatie in de Verenigde Staten één van de meest agressieve marketingtechnieken van de gezondheidsdiensten. Iedere herfst roepen medicijnmakers en overheidsmedewerkers op tot algehele vaccinatie.

Big business

Begin dit jaar bleek uit cijfers van de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC dat de griepprik ouderen vrijwel geen bescherming biedt. Het vaccin is in de leeftijdscategorie van 65 jaar en ouder slechts in 9 procent van de gevallen effectief.

Doshi legt uit dat de handel in griepvaccins big business is. “Er gaat veel geld in om, maar dat is denk ik niet de reden waarom mensen met goede intenties zoals uw eigen huisarts zich niet bewust zijn van het meeste bewijs,” zei hij. “Uw huisarts doet waarschijnlijk zelf geen onderzoek. Hij of zij baseert zich op bronnen zoals de gezondheidsinstanties.”

Bron: Newsmaxhealth.com

Gerelateerd:

 

Interessant

Vind je deze informatie belangrijk?
Deel het met kennissen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
0 0 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

54 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Peter 68
Peter 68
12 jaren geleden

Over mijn lijk dat ik me laat vaccineren tegen wat dan ook. Ik vertrouw liever mijn eigen lichaam en de natuur waar ik alles kan vinden in geval van nood. Laat die vaccinatie makers en pillendraaiers hun rommel maar lekker houden, kunnen ze bij mij niet kwijt.

Linda
Linda
12 jaren geleden

VDe stromannen van de virologen marcheren met de spuit in de aanslag alweer richting Biblebelt. Het ergst denkbare leger dat we ooit gehad hebben. Het maakt ze niet uit waarom ze vaccineren, áls ze maar vaccineren.

jan
jan
12 jaren geleden

Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.

Vonzie
Vonzie
12 jaren geleden

[quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]
Zijn er goede kanten dan?

pietsnot
pietsnot
12 jaren geleden

keb al meer dan 20 jaar geen griep gehad of iets dergelijks,ik weet niet eens meer hoe dat voelt de griep,we hebben die shitgriepprik niet nodig,het beste Medicijn is elke avond een borrel of 2,3,4 ??

Ahura Mazda
Ahura Mazda
12 jaren geleden

[quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]
wat mag de positieve effect van een vaccinatie dan zijn als ik vragen mag???

Linda
Linda
12 jaren geleden

[quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]
Dat komt door de informatie van alle bewuste vervuiling, inclusief ziekteverwekkende. Ga je informeren. Het is verbijsterend.

Soul to Soul
Soul to Soul
12 jaren geleden

[quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]
Zijn die er dan ? De nadelen wegen zwaarder dan de voordelen. Uit Eigen ervaringen met welke vaccinatie dan ook bij mijzelf en mijn kinderen. Het lichaam van de mens heeft dat troep helemaal niet nodig, het kan zichzelf helen.

Ahura Mazda
Ahura Mazda
12 jaren geleden

[quote name=”Soul to Soul”][quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]

Zijn die er dan ? De nadelen wegen zwaarder dan de voordelen. Uit Eigen ervaringen met welke vaccinatie dan ook bij mijzelf en mijn kinderen. Het lichaam van de mens heeft dat troep helemaal niet nodig, het kan zichzelf helen.[/quote]

zo is het maar net
en anders doet een biologish wiet plantje ook wonderen:D

Diny
Diny
12 jaren geleden

[quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]
——————————————

Als men eerlijk is wat er in die troep zit en wat de bijwerkingen ervan zijn en dan zegt wat de voordelen ervan zijn kan de mens zelf de keuzen maken of ie het wil of niet maar op deze manier vind ik het walgelijk wat men de mens opdringt.

S0M30N3
S0M30N3
12 jaren geleden

Ik ben nog niemand tegengekomen die mij iets positiefs kan vertellen over vaccins, behalve de ‘leugens’ van de media! Antwoord: het is een omgekeerde wereld.

ReneH
ReneH
12 jaren geleden

[quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]

Nou, ik lees niks anders, dan dat de farmaceutische industrie, zijn zakken er goed mee vult.

Of bedoel je die positieve verhalen niet?

Mojomirosa
Mojomirosa
12 jaren geleden

Maanden terug zat ik koffietijd te kijken. Quinty en Loretta bespraken het vaccineren en de positieve kanten, sterker nog… Quinty liet zich ter plekke vaccineren op nationale tv omdat ze al eens vaker dan eens een longontsteking gehad had. Kort daarop werd ze tijdelijk vervangen.
Waarom? Omdat ze met griep en een flinke longontsteking op bed lag 🙁
Over die vaccinatie? Niks meer gehoord ;-P

ReneH
ReneH
12 jaren geleden

Wat ik nou wel eens zou willen weten.

Dat ‘men’ eens een stuk of 100 kinderen van streng gelovige ouders een jaar ofzo volgen.
Dus de ouders, welke door hun geloofsovertuiging de inentingen voor hun kroost hebben geweigerd.

Persoonlijke mening: Dat is volgens mij het enige positieve van hun geloof en ook heel fijn voor die kinderen trouwens.

Tezamen met 100 leeftijd genootjes, van ‘goed gelovige’ ouders (zoals helaas mijn ouders) die hun kinderen, alle prikken hebben laten gegeven.

Wat IK dan zou willen weten, of er dan een wezenlijk verschil zit tussen deze kinderen.
Hoeveel (ernstig) ziek, verkouden of ontstekingen in luchtwegen en oren en andere vreemde verschijnselen vertonen, zoals ADHD, dyslexie, autistische trekken en ga zomaar door EN het belangrijkste, zijn ze fit, hebben ze genoeg energie of zijn ze vaak moe en lamlendig.

DAT zou nou eens een GOED onderzoek zijn!

Stone
Stone
12 jaren geleden

[quote name=”ReneH”][quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]

We hebben het over een vaccinatie… Die hoort geen negatieve verhalen te hebben. Het lijkt wel op ‘we injecteren het en zien wel als je er ziek van wordt..success!’

Dus meer dan 10 negatieve berichten zijn slecht. meer dan 50 is rampzalig!

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.

Mojomirosa
Mojomirosa
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Is zo’n mazelen vaccinatie dan vergelijkbaar is met een griep vaccinatie? Nee toch?

lex
lex
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Hoera hoera, een trol in dienst pharma.

JW
JW
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Daar ben ik het niet mee eens en je uitspraak bewijst dat je klakkeloos de propaganda van de mainstream media aanneemt. Er zijn verscheidene uitbraken van de mazelen geweest waarbij mensen die gewoon waren gevaccineerd ook besmet raakten. Bij een epidemie in de V.S. bleek zelfs 98% van de gevallen gevaccineerd.

Bengt77
Bengt77
12 jaren geleden

[quote name=”JW”]Er zijn verscheidene uitbraken van de mazelen geweest waarbij mensen die gewoon waren gevaccineerd ook besmet raakten. Bij een epidemie in de V.S. bleek zelfs 98% van de gevallen gevaccineerd.[/quote]

En ook dat is een vertekenend getal. Er is een mazelenepidemie geweest. De overgrote meerderheid van de mensen die het hebben gekregen, was inderdaad niet ingeënt. Dat is echter geen bewijs dat die mensen er vatbaarder voor waren. Het is waarschijnlijk veel interessanter om te kijken naar de absolute aantallen gevallen en die af te zetten tegen de — in het getroffen gebied wonende — totale aantallen wel en niet gevaccineerde mensen.

Doe je dat, dan zou zomaar kunnen blijken dat de relatíéve percentages een heel ander beeld laten zien. Ik zou me kunnen voorstellen dat een veel groter percentage van de niet gevaccineerde bevolkingsgroep door de mazelen is getroffen dan het deel van de wél ingeënte groep dat is getroffen.

Absolute aantallen en percentages laten vaak een vertekend beeld zien. Het is bijna altijd beter om te kijken naar de relatieve cijfers.

wesley
wesley
12 jaren geleden

[quote name=”JW”][quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Daar ben ik het niet mee eens en je uitspraak bewijst dat je klakkeloos de propaganda van de mainstream media aanneemt. Er zijn verscheidene uitbraken van de mazelen geweest waarbij mensen die gewoon waren gevaccineerd ook besmet raakten. Bij een epidemie in de V.S. bleek zelfs 98% van de gevallen gevaccineerd.[/quote]Bij een epidimie nu op dit moment in Nederland blijken 64 mensen ziek waarvan 100% niet gevaccineerd. Dus welk punt probeer je precies te maken?

Wonderer
Wonderer
12 jaren geleden

Het heeft niet lang geduurd maar de video is geblokt, hoe bedoel je agressieve marketing….

wesley
wesley
12 jaren geleden

[quote name=”lex”][quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Hoera hoera, een trol in dienst pharma.[/quote]
Bij gebrek aan argumentatie besloot je maar om de ander zwart te maken?

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]
Wat een nonsens! Mazelen is niets ernstigs, heb het ook gehad met mijn hele familie, mijn tantes en ooms ook en al mij 70 neven en nichten, en weet je wat? We leven nog allemaal, hebben er niets aan overgehouden en kwamen er alleen maar sterker uit.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”jan”]Wat me opvalt is dat hier alleen de slechte kanten van vaccinaties worden vermeld en nooit de positieve verhalen / kanten.
Waardoor er een heel eenzijdig beeld ontstaat dat alle vaccinaties slecht zouden zijn.[/quote]
Omdat er door de reguliere media en de farmaceutische mallemolen alleen maar positief wordt gepraat over vaccinaties, terwijl dit niet terecht is. Er zijn gewoon veel meer schadelijke vaccinaties dan werkzame.

Norbert
Norbert
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Helaas Wesley,

Of je bent van BigPharma of je gelooft BigPharma. Er is al eerder onderzoek geweest naar de mazelenvaccinatie. Het blijkt namelijk dat er meer slachtoffers vallen door de vaccinatie dan door de mazelen, en beter nog… dan door complicaties bij de mazelen in geval van een al aanwezige verminderde weerstand. Ook de cijfers van nu kloppen niet met ander cijfermateriaal. De mazelen heeft de laatste jaren al vaker de kop op gestoken en dat juist bij gevaccineerde mensen (zie ook de bof).

Santana
Santana
12 jaren geleden

Ik ben nog van de kids van voor 1987. Ik heb de mazelen wel gehad, was gewoon een week lang een soort griepje met vlekjes… Viel enorm mee. Geen complicaties.
De Bof heb ik ook nog meegemaakt, ook geen complicaties van gehad. Gewoon goed uitzieken was toen het motto dan stak je anderen ook niet aan.
Rode hond heb ik ook meegemaakt, stelde ook weinig voor, dus ach?

Norbert
Norbert
12 jaren geleden

[quote name=”wesley”][quote name=”JW”][quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Daar ben ik het niet mee eens en je uitspraak bewijst dat je klakkeloos de propaganda van de mainstream media aanneemt. Er zijn verscheidene uitbraken van de mazelen geweest waarbij mensen die gewoon waren gevaccineerd ook besmet raakten. Bij een epidemie in de V.S. bleek zelfs 98% van de gevallen gevaccineerd.[/quote]Bij een epidimie nu op dit moment in Nederland blijken 64 mensen ziek waarvan 100% niet gevaccineerd. Dus welk punt probeer je precies te maken?[/quote]

Helaas JW,

De cijfers zijn niet correct! Lees voorgaande berichten eens goed door… Veel gegevens die de pers halen kloppen slechts deels. Er zijn veel meer mensen die de mazelen hebben op dit moment en die gevaccineerd zijn! Waar zijn die in dit verhaal gebleven? Je gelooft de propaganda en baseert je opmerking niet op de werkelijke cijfers. Misschien iets meer onderzoek doen?

Mojomirosa
Mojomirosa
12 jaren geleden

[quote name=”Santana”]Ik ben nog van de kids van voor 1987. Ik heb de mazelen wel gehad, was gewoon een week lang een soort griepje met vlekjes… Viel enorm mee. Geen complicaties.
De Bof heb ik ook nog meegemaakt, ook geen complicaties van gehad. Gewoon goed uitzieken was toen het motto dan stak je anderen ook niet aan.
Rode hond heb ik ook meegemaakt, stelde ook weinig voor, dus ach?[/quote]

Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Ook waarom de kindjes uit de straat(en ik ook) vroeger de amandelen moesten laten knippen?! De ene dag ben je vrolijk buiten aan het spelen en een paar daagjes later ineens naar het ziekenhuis om “de amandelen” te laten knippen! Gekheid allemaal. Maar van die mazelen, waterpokken of bof was dat niet zodat je als volwassenen dat dan beter niet kan krijgen?

ReneH
ReneH
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Gefeliciteerd, volgens mij heb je het record verbroken van “Het meest gequote berichtje” 😀

Een grapje tussen al die serieuze moet kunnen.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”Norbert”][quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Helaas Wesley,

Of je bent van BigPharma of je gelooft BigPharma. Er is al eerder onderzoek geweest naar de mazelenvaccinatie. Het blijkt namelijk dat er meer slachtoffers vallen door de vaccinatie dan door de mazelen, en beter nog… dan door complicaties bij de mazelen in geval van een al aanwezige verminderde weerstand. Ook de cijfers van nu kloppen niet met ander cijfermateriaal. De mazelen heeft de laatste jaren al vaker de kop op gestoken en dat juist bij gevaccineerde mensen (zie ook de bof).[/quote]
Nou, kom maar op met je onderzoeken en cijfers zou ik zeggen.

Ik ben benieuwd.

(wedden dat ik nu niks meer van je hoor)

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]
Wat een nonsens! Mazelen is niets ernstigs, heb het ook gehad met mijn hele familie, mijn tantes en ooms ook en al mij 70 neven en nichten, en weet je wat? We leven nog allemaal, hebben er niets aan overgehouden en kwamen er alleen maar sterker uit.[/quote]
En waarom is wat ik precies zeg dan nonsens?

Mijn moeder heeft kanker gehad, maar ze heeft het overleeft. Dus nu kan ik concluderen dat kanker geen ernstige ziekte is?

Feit is dat mensen die niet gevaccineerd zijn meer kans lopen ziek te worden. Je hebt het zelf niet door, maar door te stellen dat jij en je 70 niet gevaccineerde neven en nichten de mazelen hebben gehad onderschrijf je juist mijn punt: vaccinaties werken tegen de mazelen.

Ik ben wel gevaccineerd, mijn omgeving ook. Ik ken werkelijk NIEMAND die de mazelen heeft gehad. Jij kent er 70. Zou het dan toch met vaccineren te maken hebben of je het krijgt of niet?

magda
magda
12 jaren geleden

Allemaal lange termijn investering van big pfarma.Heel vaak hoor je niets meer over bepaalde ziektes alsof de mensheid het heeft overwonnen.En dan opeens steekt het de kop weer op.Waneer je dan eens nagaat waar het ontstaat kom je erachter dat in die landen opeens weer veelvuldig gevaccineerd is.Bingo hoe komt dit, regelmatig levende organismen gebruiken in je spuitjes af en toe nog een chipje erbij en de teller tikt weer door bij de virologen.Als het zich hard verspreid gaat er weer een fles champie open zo werkt dat.Je zorgt eerst dat er een grote groep ziek word dan laat de rest zich vanzelf volpompen met troep.
Of je verzint een ziekte en de mensen gaan dood aan de medicijnen waar ze eerst nog grof geld aan verdienen.Mensen word wakker verdiep je eens in hiv dat bestaat niet eens is verzonnen.

kengai
kengai
12 jaren geleden

Maar kunnen wij zeggen dat wij geen schadelijke effecten hebben opgelopen na al die vaccinaties.
Wesley ben jij zo zeker van je gezondheid, ik niet, en vergeet niet dat de kinderen van nu nog eens veel meer vaccinaties krijgen.

Soul to Soul
Soul to Soul
12 jaren geleden

[quote name=”Mojomirosa”][quote name=”Santana”]Ik ben nog van de kids van voor 1987. Ik heb de mazelen wel gehad, was gewoon een week lang een soort griepje met vlekjes… Viel enorm mee. Geen complicaties.
De Bof heb ik ook nog meegemaakt, ook geen complicaties van gehad. Gewoon goed uitzieken was toen het motto dan stak je anderen ook niet aan.
Rode hond heb ik ook meegemaakt, stelde ook weinig voor, dus ach?[/quote]

Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Ook waarom de kindjes uit de straat(en ik ook) vroeger de amandelen moesten laten knippen?! De ene dag ben je vrolijk buiten aan het spelen en een paar daagjes later ineens naar het ziekenhuis om “de amandelen” te laten knippen! Gekheid allemaal. Maar van die mazelen, waterpokken of bof was dat niet zodat je als volwassenen dat dan beter niet kan krijgen?[/quote]
Er werd mij altijd verteld dat je als volwassene beter niet de waterpokken moest krijgen, want de kans was groot dat je eraan stierf…?
Bangmakerij en angst zaaien noem ik dat. Enkel en alleen maar om de mens te bewegen om je te laten inenten. Over my dead body !!

Norbert
Norbert
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”Norbert”][quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]

Helaas Wesley,

Of je bent van BigPharma of je gelooft BigPharma. Er is al eerder onderzoek geweest naar de mazelenvaccinatie. Het blijkt namelijk dat er meer slachtoffers vallen door de vaccinatie dan door de mazelen, en beter nog… dan door complicaties bij de mazelen in geval van een al aanwezige verminderde weerstand. Ook de cijfers van nu kloppen niet met ander cijfermateriaal. De mazelen heeft de laatste jaren al vaker de kop op gestoken en dat juist bij gevaccineerde mensen (zie ook de bof).[/quote]
Nou, kom maar op met je onderzoeken en cijfers zou ik zeggen.

Ik ben benieuwd.

(wedden dat ik nu niks meer van je hoor)[/quote]

Tja Wesley,

Bekende opmerking!
De jongens van het RIVM en zelfs farmaceuten hoeven zich niet te verantwoorden voor hun uitspraken. Een tegengeluid wordt gelijk de verdediging in gedrukt en moet zich verantwoorden! Zoiets als bij een andere bekende vaccinatie… Geen enkele onafhankelijke instelling kan het bewijs van de farmaceut reproduceren, wat toch een voorwaarde is voor een wetenschappelijk bewijs… Het moet getoetst kunnen worden. En als je dat niet kan wie heeft er dan gelijk?

(Wedden dat je zelf geen onderzoek hebt gedaan!)

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”Norbert”][quote name=”Wesley”][quote name=”Norbert”][quote name=”Wesley”]Hetan.[/quote]

He bof).[/quote]
Nou, kom maar op met je onderzoeken en cijfers zou ik zeggen.

Ik ben benieuwd.

(wedden dat ik nu niks meer van je hoor)[/quote]

Tja Wesley,

Bekende opmerking!
De jongens van het RIVM en zelfs farmaceuten hoeven zich niet te verantwoorden voor hun uitspraken. Een tegengeluid wordt gelijk de verdediging in gedrukt en moet zich verantwoorden! Zoiets als bij een andere bekende vaccinatie… Geen enkele onafhankelijke instelling kan het bewijs van de farmaceut reproduceren, wat toch een voorwaarde is voor een wetenschappelijk bewijs… Het moet getoetst kunnen worden. En als je dat niet kan wie heeft er dan gelijk?

(Wedden dat je zelf geen onderzoek hebt gedaan!)[/quote]
Wacht even….jij beweert van alles en wijst daarbij naar “onderzoeken”, als ik vervolgens vraag om die onderzoeken van je (die je natuurlijk niet hebt) keer je het opeens om en moet ik met onderzoeken komen? maar ik ben de beroerdste niet hoor. Hoeveel wil je er hebben?

http://www-ijr.ujf-grenoble.fr/docs/immuno_D1/1021.pdf
http://www.who.int/vaccine_research/Statistical_Methods_Estimating_Vaccine_Efficacy.pdf
http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2334-10-71.pdf
https://www.hidionline.com/hidi/Documents/Vaccine_Epidemiology.pdf
http://ec.europa.eu/research/health/infectious-diseases/neglected-diseases/pdf/vaccine-research-catalogue_en.pdf

Zo nu jij. Waar zijn jouw “onderzoeken”?

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”Soul to Soul”][quote name=”Mojomirosa”][quote name=”Santana”]Ik ben nog van de kids van voor 1987. Ik heb de mazelen wel gehad, was gewoon een week lang een soort griepje met vlekjes… Viel enorm mee. Geen complicaties.
De Bof heb ik ook nog meegemaakt, ook geen complicaties van gehad. Gewoon goed uitzieken was toen het motto dan stak je anderen ook niet aan.
Rode hond heb ik ook meegemaakt, stelde ook weinig voor, dus ach?[/quote]

Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Ook waarom de kindjes uit de straat(en ik ook) vroeger de amandelen moesten laten knippen?! De ene dag ben je vrolijk buiten aan het spelen en een paar daagjes later ineens naar het ziekenhuis om “de amandelen” te laten knippen! Gekheid allemaal. Maar van die mazelen, waterpokken of bof was dat niet zodat je als volwassenen dat dan beter niet kan krijgen?[/quote]
Er werd mij altijd verteld dat je als volwassene beter niet de waterpokken moest krijgen, want de kans was groot dat je eraan stierf…?
Bangmakerij en angst zaaien noem ik dat. Enkel en alleen maar om de mens te bewegen om je te laten inenten. Over my dead body !![/quote]
Niemand beweert dat je dood gaat van de waterpokken.

De reden dat je het beter als kind kunt krijgen is omdat kinderen meestal niet ziek worden en volwassenen hoge koorts krijgen + dat het later nog om kan slaan in gordelroos.

Je moet wat selectiever zijn metwie je omgaat.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”kengai”]Maar kunnen wij zeggen dat wij geen schadelijke effecten hebben opgelopen na al die vaccinaties.
Wesley ben jij zo zeker van je gezondheid, ik niet, en vergeet niet dat de kinderen van nu nog eens veel meer vaccinaties krijgen.[/quote]
Ik kan niet in de toekomst kijken, dus ik weet het ook niet.

Wat ik wel weet is dat ik in ieder geval geen mazelen, dyfterie, kinkhoest, polio of pokken heb gehad JUIST omdat wij vaccineren.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Wesley”]Het feit dat er nu een mazelenepidimie heerst op de biblebelt terwijl wel gevaccineerden dit bespaard blijft toont het nut van vaccinatie aan.[/quote]
Wat een nonsens! Mazelen is niets ernstigs, heb het ook gehad met mijn hele familie, mijn tantes en ooms ook en al mij 70 neven en nichten, en weet je wat? We leven nog allemaal, hebben er niets aan overgehouden en kwamen er alleen maar sterker uit.[/quote]
En waarom is wat ik precies zeg dan nonsens?

Mijn moeder heeft kanker gehad, maar ze heeft het overleeft. Dus nu kan ik concluderen dat kanker geen ernstige ziekte is?

Feit is dat mensen die niet gevaccineerd zijn meer kans lopen ziek te worden. Je hebt het zelf niet door, maar door te stellen dat jij en je 70 niet gevaccineerde neven en nichten de mazelen hebben gehad onderschrijf je juist mijn punt: vaccinaties werken tegen de mazelen.

Ik ben wel gevaccineerd, mijn omgeving ook. Ik ken werkelijk NIEMAND die de mazelen heeft gehad. Jij kent er 70. Zou het dan toch met vaccineren te maken hebben of je het krijgt of niet?[/quote]
En we leven alle 70 in goede gezondheid, dagggg Wesley

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

Laten we zo zeggen dat de grote meerderheid van de moderne vaccinaties geen enkele meerwaarde hebben, behalve voor de portemonnee van de farmacie en een lekkere bijverdienste voor debunkers en trollen.

Frank
Frank
12 jaren geleden
mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Wesley”][quote naan.[/quote]
Wat een nonsens! Mazelen is niets ernstigs, heb het ook gehad met mijn hele familie, mijn tantes en ooms ook en al mij 70 neven en nichten, en weet je wat? We leven nog allemaal, hebben er niets aan overgehouden en kwamen er alleen maar sterker uit.[/quote]
En waarom is wat ik precies zeg dan nonsens?

Mijn moeder heeft kanker gehad, maar ze heeft het overleeft. Dus nu kan ik concluderen dat kanker geen ernstige ziekte is?

Feit is dat mensen die niet gevaccineerd zijn meer kans lopen ziek te worden. Je hebt het zelf niet door, maar door te stellen dat jij en je 70 niet gevaccineerde neven en nichten de mazelen hebben gehad onderschrijf je juist mijn punt: vaccinaties werken tegen de mazelen.

Ik ben wel gevaccineerd, mijn omgeving ook. Ik ken werkelijk NIEMAND die de mazelen heeft gehad. Jij kent er 70. Zou het dan toch met vaccineren te maken hebben of je het krijgt of niet?[/quote]
En we leven alle 70 in goede gezondheid, dagggg Wesley[/quote]
Je snapt het niet of je wilt het niet snappen.

Jij zei dat vaccineren geen doel kent. Dat is bewezen onzin want jij en je 70 niet gevaccineerde neven en nichten zijn ziek geworden van de mazelen. Mensen die wel gevaccineerd zijn niet. Conclusie: vaccineren kan mazelen voorkomen.

Dat jij en je 70 neven en nichten er geen serieuze schade aan hebben opgelopen is fijn maar dat is een ander punt. Van de overgrote meerderheid van de mensen die ziek worden, is er niks ernstigs. Mazelen is slechts dodelijk in 1 a 2 van de duizend gevallen. Maar als je die 1 of 2 doden kunt voorkomen door mensen in te enten, is dat het meer dan waard en dan nemen we bizarre complottheorieën graag voor lief.

jan
jan
12 jaren geleden

[quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen

Abel
Abel
12 jaren geleden

[quote name=”jan”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen%5B/quote%5D

Als je niet vaccineert verdwijnt de ziekte. Farmaceuten teren op ziektes. Vandaar dat ze blijven vaccineren. Ziektes in stand houden is big business. Mensen kunnen de mazelen krijgen omdat het virus in stand wordt gehouden door middel van vaccins.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”jan”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen%5B/quote%5D
Maar Jan, hersenvliesontsteking kun je ook van een verwaarloosde verkoudheid krijgen hoor.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”mevrouw S.”][quote name=”jan”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen%5B/quote%5D
Maar Jan, hersenvliesontsteking kun je ook van een verwaarloosde verkoudheid krijgen hoor.[/quote]
Dus?

Als je de kans op hersenvliesontsteking kunt verkleinen door in te enten tegen de mazelen is dat toch een win situatie?

Of ben jij iemand die vindt dat we niet moeten zoeken naar een medicijn tegen aids omdat je ook dood kunt gaan van kanker?

Of is het ook niet nodig om autogordels te dragen omdat als je uit de auto stapt je ook aangereden kunt worden?

De kans op doodgaan is kleiner wanneer je ingeent bent, dat je ook op andere manieren dood kunt gaan doet niet terzake.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”Abel”][quote name=”jan”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen%5B/quote%5D

Als je niet vaccineert verdwijnt de ziekte. Farmaceuten teren op ziektes. Vandaar dat ze blijven vaccineren. Ziektes in stand houden is big business. Mensen kunnen de mazelen krijgen omdat het virus in stand wordt gehouden door middel van vaccins.[/quote]
Ja hoor dat hebben we gezien de afgelopen 5000 jaar. Wat zijn er veel ziektes verdwenen door niet vaccineren……..

De pest is een perfect voorbeeld van een ziekte die is verdwenen door niet vaccineren. (sarcasme)

Serieus, waar haal je die onzin toch vandaan? Wie verzint dit?

Norbert
Norbert
12 jaren geleden

Wacht even….jij beweert van alles en wijst daarbij naar “onderzoeken”, als ik vervolgens vraag om die onderzoeken van je (die je natuurlijk niet hebt) keer je het opeens om en moet ik met onderzoeken komen? maar ik ben de beroerdste niet hoor. Hoeveel wil je er hebben?

http://www-ijr.ujf-grenoble.fr/docs/immuno_D1/1021.pdf
http://www.who.int/vaccine_research/Statistical_Methods_Estimating_Vaccine_Efficacy.pdf
http://www.biomedcentral.com/content/pdf/1471-2334-10-71.pdf
https://www.hidionline.com/hidi/Documents/Vaccine_Epidemiology.pdf
http://ec.europa.eu/research/health/infectious-diseases/neglected-diseases/pdf/vaccine-research-catalogue_en.pdf

Zo nu jij. Waar zijn jouw “onderzoeken”?[/quote]

Precies wat je zegt…
Waar zijn jouw onderzoeken? Je geeft een paar linken van rapporten. Mijn vraag is wat je zelf hebt onderzocht? Hoeveel bronnen heb je geraadpleegd? Of moet ik je die aandragen? Gezien jouw reacties (ook op andere reacties) heb ik de indruk dat je een debunker bent en niet serieus om wilt gaan met dit onderwerp.

Heb je alle tegenargumenten, die je in deze blog al hebt gekregen, onderzocht? Of is er maar één beeld mogelijk voor je?

Je medemens reageert niet voor niets! Ik stop ermee!

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”jan”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen%5B/quote%5D
Maar Jan, hersenvliesontsteking kun je ook van een verwaarloosde verkoudheid krijgen hoor.[/quote]
Dus?

Als je de kans op hersenvliesontsteking kunt verkleinen door in te enten tegen de mazelen is dat toch een win situatie?

Of ben jij iemand die vindt dat we niet moeten zoeken naar een medicijn tegen aids omdat je ook dood kunt gaan van kanker?

Of is het ook niet nodig om autogordels te dragen omdat als je uit de auto stapt je ook aangereden kunt worden?

De kans op doodgaan is kleiner wanneer je ingeent bent, dat je ook op andere manieren dood kunt gaan doet niet terzake.[/quote]
Wat zit je toch weer slap en ononderbouwd te zeuren Wesley… GROW UP!

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Wesley”][quote naan.[/quote]
Wat een nonsens! Mazelen is niets ernstigs, heb het ook gehad met mijn hele familie, mijn tantes en ooms ook en al mij 70 neven en nichten, en weet je wat? We leven nog allemaal, hebben er niets aan overgehouden en kwamen er alleen maar sterker uit.[/quote]
En waarom is wat ik precies zeg dan nonsens?

Mijn moeder heeft kanker gehad, maar ze heeft het overleeft. Dus nu kan ik concluderen dat kanker geen ernstige ziekte is?

Feit is dat mensen die niet gevaccineerd zijn meer kans lopen ziek te worden. Je hebt het zelf niet door, maar door te stellen dat jij en je 70 niet gevaccineerde neven en nichten de mazelen hebben gehad onderschrijf je juist mijn punt: vaccinaties werken tegen de mazelen.

Ik ben wel gevaccineerd, mijn omgeving ook. Ik ken werkelijk NIEMAND die de mazelen heeft gehad. Jij kent er 70. Zou het dan toch met vaccineren te maken hebben of je het krijgt of niet?[/quote]
En we leven alle 70 in goede gezondheid, dagggg Wesley[/quote]
Je snapt het niet of je wilt het niet snappen.

Jij zei dat vaccineren geen doel kent. Dat is bewezen onzin want jij en je 70 niet gevaccineerde neven en nichten zijn ziek geworden van de mazelen. Mensen die wel gevaccineerd zijn niet. Conclusie: vaccineren kan mazelen voorkomen.

Dat jij en je 70 neven en nichten er geen serieuze schade aan hebben opgelopen is fijn maar dat is een ander punt. Van de overgrote meerderheid van de mensen die ziek worden, is er niks ernstigs. Mazelen is slechts dodelijk in 1 a 2 van de duizend gevallen. Maar als je die 1 of 2 doden kunt voorkomen door mensen in te enten, is dat het meer dan waard en dan nemen we bizarre complottheorieën graag voor lief.[/quote]
Je krijgt mij niet van mij standpunt af en met mij zovelen niet … want we zijn gegewoon wakker.

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Abel”][quote name=”jan”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen%5B/quote%5D

Als je niet vaccineert verdwijnt de ziekte. Farmaceuten teren op ziektes. Vandaar dat ze blijven vaccineren. Ziektes in stand houden is big business. Mensen kunnen de mazelen krijgen omdat het virus in stand wordt gehouden door middel van vaccins.[/quote]
Precies en daarom willen de debunkers ons graag overtuigen om steeds meer te enten. Een beetje religieus wel die kornuiten…

mevrouw S.
mevrouw S.
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”Abel”][quote name=”jan”][quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Frank”]Aan mevrouw S.

Misschien is dan dit wat voor u.
http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vaccinaties-gezondheid/over-t-mazelen-en-dus-maar-weer-vaccineren-syndroom/%5B/quote%5D Dankjewel Frank. Zeker weten dat kinderziektes een functie hebben. Het gaat om sterker worden en weerstand opbouwen.[/quote]

Maar wat heb je aan weerstand opbouwen en sterker worden als je er aan overlijdt?
Aan de mazelen kan je namelijk ook overlijden.
Of andere ernstige complicaties krijgen zoals hersenvliesontsteking.

In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen.

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mazelen%5B/quote%5D

Als je niet vaccineert verdwijnt de ziekte. Farmaceuten teren op ziektes. Vandaar dat ze blijven vaccineren. Ziektes in stand houden is big business. Mensen kunnen de mazelen krijgen omdat het virus in stand wordt gehouden door middel van vaccins.[/quote]
Ja hoor dat hebben we gezien de afgelopen 5000 jaar. Wat zijn er veel ziektes verdwenen door niet vaccineren……..

De pest is een perfect voorbeeld van een ziekte die is verdwenen door niet vaccineren. (sarcasme)

Serieus, waar haal je die onzin toch vandaan? Wie verzint dit?[/quote]
Waar haal jij de wijsheid vandaan? en wat maakt jou het uit dat mensen niet willen vaccineren? Een aardig jaarsalaris?

Back to top button
54
0
We lezen graag je reactie!x