Een nieuwe studie van de Harvard-universiteit toont aan dat gepasteuriseerde melk kan leiden tot hormoonafhankelijke kankersoorten.
Het blijkt dat melk afkomstig van de intensieve veehouderij een gevaarlijk hoog gehalte estronsulfaat bevat. Dat kan leiden tot onder meer prostaat- en borstkanker.
Dr. Ganmaa Davaasambuu ziet voornamelijk de melk van moderne boerderijen als boosdoener. In vergelijking met rauwe melk uit haar geboorteland Mongolië, waar koeien alleen worden gemolken in de zes maanden nadat ze zijn bevallen, bevat gepasteuriseerde melk tot 33 keer meer estronsulfaat.
Dr. Davaasambuu en haar collega’s legden een verband tussen deze hormoonrijke melk en hormoonafhankelijke kankersoorten. “De melk die we vandaag de dag drinken is heel anders dan melk die onze voorouders dronken,” zei ze in de Harvard University Gazette.
Diervaccins
Uit een recente artikel in The Ledger blijkt dat ontstekingen die worden veroorzaakt door vaccins bij sommige katten kunnen leiden tot verschillende kankersoorten.
Veterinair oncoloog Karri Miller schrijft dat zich in tenminste 1 op de 10.000 katten sarcoma’s ontwikkelen als gevolg van vaccins. Volgens homeopaat Dr. Dom Hamilton veroorzaken diervaccins meer aandoeningen dan ze voorkomen. In de meeste gevallen bieden vaccins eenvoudigweg geen bescherming tegen de aandoeningen die ze zouden moeten voorkomen. Bovendien verzwakken ze het immuunsysteem van de huisdieren en zijn ze verantwoordelijk voor diverse chronische ziekten.
Vitamine D
Vitamine D kan veel van deze chronische ziekten helpen voorkomen. Uit recente studies blijkt dat vitamine D bijvoorbeeld kanker kan helpen voorkomen en genezen.
Zo reduceert vitamine D het risico op kanker met gemiddeld 77 procent. In een Franse studie uit 2011 naar 60.000 postmenopauzale vrouwen bleek dat een hoger gehalte aan vitamine D leidt tot een verminderd risico op borstkanker.
Uit een studie door onderzoekers van de Universiteit van Leeds werd daarnaast duidelijk dat een hoger gehalte aan vitamine D de overlevingskans van huidkankerpatiënten aanzienlijk verbetert.
Volgens het Amerikaanse National Cancer Institute kan 80 procent van alle kankergevallen worden voorkomen. Een gezond dieet helpt daar enorm bij. Vermijd geraffineerde suiker en bewerkt vlees en voeg zoveel mogelijk fruit, bladgroenten en vitamine D toe aan je maaltijd.
Bron: Naturalnews.com (1) (2) (3)
Gerelateerd:
- De mythe over calcium: Hoe je echt sterke botten krijgt
- Kamille helpt tegen slapeloosheid, angstgevoelens en depressie
- Vitamine D3 helpt mentale aandoeningen voorkomen, verbetert mentale gezondheid
- Vitamine D halveert aantal mentale aandoeningen bij kinderen
- 8.000 IE vitamine D per dag als wonder tegen ziekten
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






EU-baas Von der Leyen krijgt ZEVENDE loonsverhoging in 3 jaar: ‘Schaamteloos, ik heb er geen andere woorden voor’
Ancient Aliens 6: De kristallen schedels (video)
Meer dan een zoetstof? Gefermenteerde stevia doodt kankercellen in labtests
Autoriteiten staan voor raadsel nadat 3 meter lange ‘aliens’ in tuin landen
Ancient Aliens 4: De Tijdreizigers (video)
‘Ronduit schokkend’: geen enkel (kinder)vaccin is ooit via een officiële controlegroep getest
Armoede is een politieke keuze die wordt gemaakt door de mensen die aan de macht zijn. VN-rapporteur komt met vernietigend rapport
Maak kennis met de man die IS financiert: Bilal Erdogan, de zoon van de Turkse president
Hoever mag je gaan met het verspreiden van nepbeelden? Héél ver in de ogen van de redactie van het NOS Journaal