Mens en Dier

Annabelle (20) heeft blijvende hersenschade & kan amper lopen na Pfizer-prik

Help ons door dit artikel met jouw kennissen op je socials te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

De 20-jarige studente Annabelle uit Australië haalde op 19 september haar eerste Pfizer-prik. Ze had het gevoel dat ze geen andere keus had. Op 23 september werd ze ziek. Ze lag dagenlang in bed, had last van hoofdpijn, misselijkheid, keelpijn, spierpijn en was erg moe.

Op 28 september begon haar lichaam te schudden en te beven. Annabelle had grote moeite om haar ledematen onder controle te houden. Op het moment dat ze probeerde te lopen, begon haar hart sneller te kloppen.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2024/05/eu-dictatuur-of-nexit.png

De beelden zijn op Facebook gezet door senator Gerard Rennick:


Ze werd opgenomen in het ziekenhuis. Het ging van kwaad tot erger: ze kreeg ook epileptische aanvallen die soms wel 30 minuten duurden. Annabelle werd overgebracht naar een groter ziekenhuis en onderzocht door een neuroloog. Ze bleek een permanente neurologische aandoening te hebben.

Na een week mocht ze weer naar huis. De jonge vrouw is nog altijd erg ziek: ze heeft last van hoofdpijn, keelpijn en spierpijn. Daarnaast kan ze zich niet goed concentreren en heeft ze moeite om gesprekken te volgen en te communiceren.

Ze zegt dat haar brein niet werkt en dat ze een ander persoon is. Haar ouders laten weten dat ze is gestopt met haar opleiding, geen inkomen meer heeft en noodgedwongen weer thuis woont. “Het is zeer traumatisch geweest.”

4.7 76 stemmen
Beoordeel dit artikel

Interessant

Vind je dit waardevol?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
guest

64 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Sanne
Sanne
2 jaren geleden

Neurologische schade kan zoals verschillende onderzoeken al hebben aangetoond inderdaad ontstaan door de gifspuit injecties.

Er zijn al verschillende waarschuwingen naar artsen verstuurd om hier goed op te letten bij gevacineerden.

Als dit veilig en effectief is blijf ik toch liever onbeschermd met kans op een kuchje.

Arnold
Arnold
2 jaren geleden

Hugo…..!!!!!!! Durf eens het filmpje te bekijken!!!!!

Jaco
Jaco
2 jaren geleden

Told you so!

Geert-Jan
Geert-Jan
2 jaren geleden

God help haar!

Back to top button
64
0
We lezen graag je reactie!x