Chemtrails

Australiërs voelen piloten aan de tand over chemtrails

Help anderen door deze info met iederen die je kent op je socials te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Volgens piloot en voormalig vicevoorzitter van de Australian and International Pilots Association Mike Glynn komen piloten steeds meer onder druk te staan van de wereldwijde chemtrail-beweging, melden diverse Australische media.

Er is veel consternatie ontstaan onder piloten, die bang zijn geworden dat hun vliegtuig mogelijk uit de lucht wordt geschoten.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2024/04/uwonvrede.nl_-1.png

Robert Hoogenboom uit Sydney en acteur Peter Kusznir uit Melbourne hebben zich aangesloten bij de beweging, maar benadrukken dat ze voorstander zijn van vreedzaam protest en zich niet schuldig hebben gemaakt aan overtredingen.

Chemicaliën

De Australische federale politie had Hoogenboom al enige tijd in het vizier toen hij afgelopen december piloten opwachtte op het vliegveld van Sydney om ze te ondervragen over chemtrails.

De activisten zijn van mening dat vliegtuigen chemtrails achterlaten in de lucht en sommigen geloven dat overheden en vliegmaatschappijen erbij betrokken zijn.

Hoogenboom gaf toe dat hij samen met twee anderen naar het vliegveld was gegaan om met piloten te spreken. “We wilden ze gewoon vragen of ze weten dat ze chemicaliën uitsproeien over de bevolking,” zei hij. “Het bewijs dat de commerciële luchtvaart chemicaliën sproeit is overweldigend, YouTube staat er vol mee. We besloten met een piloot te gaan praten.”

Baan

Eenmaal aangekomen werd de groep opgewacht door niet minder dan 10 agenten. De federale politie wist dat de groep Chemtrail die dag op het vliegveld zou verschijnen. Uit veiligheidsoverwegingen werden piloten via een andere uitgang naar buiten geleid.

Piloot Mike Glynn ging tevergeefs de discussie aan met Kusznir en anderen. Hij meent dat mensen alleen onschuldige condenssporen in de lucht zien. Kusznir stelt dat duizenden werknemers van luchtvaartmaatschappijen bij deze samenzwering betrokken zijn en ‘niets durven te zeggen omdat ze dan hun baan kwijtraken’.

Woordvoerder van de Civil Aviation Safety Authority Peter Gibson zei dat de sporen die je ziet bestaan uit waterdamp. Condenssporen worden in het weerbericht meestal niet vermeld, en als er wel aandacht voor is worden ze doorgaans aangeduid met ‘sluierbewolking’.

Dit bericht wordt later aangevuld met commentaar van de KLM.

Bron: News.com.au

Gerelateerd:

 

0 0 stemmen
Beoordeel dit artikel

Interessant

Vind je dit artikel waardevol?
Deel het met anderen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest

114 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Sjaak
Sjaak
11 jaren geleden

Ben nu 36. Als kind van 4 keek ik omhoog, en ben nooit meer gestopt met het kijken naar vliegtuigen. Vanaf mijn 20e jaar vlieg ik zelf, kleine kisten en zwevers. Ik kijk ALTIJD omhoog. Heb altijd de lengte van de condensporen in de gaten gehouden, als kinderlijke hobby begonnen. Wat doe je anders als je 8 jaar oud bent.. Anyway, die zogenaamde condensporen, als ze echt zijn, blijven niet langer dan 2 tot 4 minuten zichtbaar, je ziet de streep als een slang door de lucht trekken, kop vooruit, staart korter. Dat zijn ijskristallen die ondanks de temp van -40 opgewarmd worden en verdampen (subliminatie).

Die gore chemtrails hangen er een halve dag, waaien raar uit en verdampen gewoon niet.

Don’t let them mess up your head, do the math.

Plien
Plien
11 jaren geleden

Quote: Dit bericht wordt later aangevuld met commentaar van de KLM“
————————————–

Ohh, en die van de KLM mogen namens de regering spreken? haha doe me een lol.

dymph
dymph
11 jaren geleden

Ik denk dat vele piloten van niks weten en dat de kraan op afstand open worden gedraait. Anders waren er alang piloten die hun mond wel durven op te doen op het internet gezien geweest.

Aurelia
Aurelia
11 jaren geleden

“Kusznir stelt dat duizenden werknemers van luchtvaartmaatschappijen bij deze samenzwering betrokken zijn en ‘niets durven te zeggen omdat ze dan hun baan kwijtraken’.”

En nog nooit iemand iets naar buiten gebracht? Geen enkele klokkenluider in die organisaties? Sorry, dat is wel heeeeel erg onwaarschijnlijk 😛

Back to top button
114
0
We lezen graag je reactie!x