Gezondheid

‘Chemotherapie is gevaarlijk’

Help door deze info met je kennissen op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Het Openbaar Ministerie en de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) zijn een onderzoek gestart naar het Natuur Geneeskundig Centrum Energy Healing in Veldhoven.

Aanleiding voor het onderzoek is een uitzending van Undercover in Nederland van gisteravond.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

In de uitzending zei de directeur van het centrum dat chemotherapie gevaarlijk is. Hij zou kankerpatiënten ontraden om chemotherapie te volgen. De inspectie doet over de aard en omvang van het onderzoek verder geen mededelingen.

Resonantietherapie

Het Natuur Geneeskundig Centrum Energy Healing maakt naar eigen zeggen gebruik van de modernste resonantiemethoden om zowel lichamelijke als psychische klachten te behandelen.

Het centrum stelt dat lichaamscellen kunnen worden geregenereerd door behandeling met elektromagnetische golven, ook wel resonantietherapie genoemd. Deze resonantietherapie is aan het begin van de twintigste eeuw ontstaan nadat wetenschappers onafhankelijk van elkaar de facetten van dit fenomeen onderzochten, licht het centrum toe.

Jacob van NGC Energy Healing verklaarde tegenover Omroep Brabant ‘dat het verhaal van Alberto Stegeman niet klopt’. Volgens het programma Undercover in Nederland is de natuurgenezer ‘levensgevaarlijk’. Stegeman liet via Twitter weten dat de praktijk kanker misbruikt voor geld.

Ongegrond

“Ik heb nooit tegen patiënten gezegd dat zij geen chemo moeten nemen. Ik adviseer ze om op hun gevoel af te gaan,” zei Jacob. “Bovendien had hij moeten onderzoeken of mijn methode werkt en dat heeft hij niet gedaan.”

“Eén van mijn klanten, Anneke Smit, had nog twee maanden te leven,” ging Jacob verder. “We zijn inmiddels een jaar verder en ze leeft nog steeds. Je kunt het op haar weblog lezen.”

Jacob liet ook weten dat er afgelopen week een inbraakpoging bij zijn woning is gedaan. “Ik denk dat dat door Alberto komt. In de trailer [van het programma] is mijn huis te zien en er wordt gezegd dat ik veel geld heb verdiend.”

Jacob vindt de beschuldigingen van Stegeman ongegrond. “Mijn methode is vrijblijvend, iedereen kan stoppen wanneer hij dat wil. Mensen kiezen er zelf voor mij te betalen, net zoals je in de winkel zelf kiest wat je koopt.” Naar aanleiding van de uitzending ontvangt de natuurgenezer naar eigen zeggen ook dreigmailtjes en –telefoontjes.

Bron: Nd.nl

Gerelateerd:

 

Interessant

Vind je deze informatie interessant?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
0 0 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

96 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

U meent het dat chemtherapie gevaarlijk is !? Bovendien levert het de farmaceutische industrie nog tienduizenden euro’s op per kankerpatient.

Hunting Wolf
Hunting Wolf
13 jaren geleden

Ik heb kanker, maar ik ben weggelopen voor de kuur!!!!Run From The Cure — How Cannabis Cures Cancer And Why No One Knows (part 1 of 4)Laat de farmaceut zichzelf maar afbranden.zie deze 4 delen: http://www.youtube.com/watch?v=G1wrAXqo6vc

Brian
Brian
13 jaren geleden

Wat een vreselijke programma’s maakt Alberto Stegeman. Als hij nou eens gedegen onderzoek deed en de zaak volledig zou belichten van meerdere kanten zou hij zelf ook gaan inzien dat er meer aan de hand is.
De conclusies die hij trekt zijn ronduit heel kort door de bocht. Bovendien, kijk naar wat de pharmaceutische industrie verdient. Mensen moet bovendien weer meer geleerd worden om eign verantwoordelijkheid te nemen en op hun gevoel af te gaan. Alsof Chemo de enige weg is.

Anonymous
Anonymous
13 jaren geleden

Persoonlijk denk ik dat Chemotherapie wel enerzijds effect heeft, maar het is wel een chemisch goedje wat ongetwijfeld weer kanker kan veroorzaken. ik heb meerdere verhalen gehoord over cannabis oil, en het schijnt dat dat een meisje heeft genezen van haar leukemie. ik vraag me af waarom dit niet wordt doorgezet en waarom cannabis illegaal blijft. is het niet misschien omdat de overheid aan kankerpatienten biljoenen kan verdienen?

kengai
kengai
13 jaren geleden

Laat mensen zelf beslissen wat voor therapie ze willen, maar nu is er weer een heksenjacht begonnen door hansworst Stegeman, die denkt dat kanker alleen te genezen is met een smerige geldverslendende chemokuur, waarvan nog nooit bewezen is dat het helpt, alleen dat de kuur zelf zwaar kankerverwekkend is.
Dan kan het nu weer beginnen, het welles nietes spel tegen de pro-farmaceutische mensen.

dymphna
dymphna
13 jaren geleden

Als ik kazn kiezen tussen gemo of deze behandeling dan reis ik liever naar veldhoven toe. Deze man gun ik zijn centen want waarom mogen artsen wel hun boterham verdienen en deze man niet ? Ik zal nooit of te nimmer voor gemo gaan, want je lichaam word zwak gemaakt en hoe moet je lichaam dan die kanker dan te baas kunnen?
Bij aarderlatingen word je lichaam ook zwaker gemaakt en hoe dan verder ? Ook toen zijn ze er achter gekomen dat dat niet ok was.

Steviastekkie
Steviastekkie
13 jaren geleden

Het spijt mij zeer, ik geloof zeker in alternatieven voor kankerbehandeling, maar ik heb gisteren ook de aflevering gezien en kwam ook tot de conclusie dat er wel degelijk advies gegeven wordt om chemotherapie links te laten liggen. Ik zeg niet dat chemo niet slecht is, maar ten alle tijden moet je zuiver blijven en de cliënt zelf de keuze laten maken, niet ”sturen”. Ook was de behandelmethode flink aan de prijs, wat al doet vermoeden dat we hier met een onzuivere praktijk te maken hebben. De waarheden die deze man vertelde over chemo is slecht, de farmaceutische industrie wil alleen maar mensen ziek maken om geld te verdienen, daar kon ik mij ook wel in vinden. Maar verder voelde het bij mij niet zuiver aan.

Anonymous
Anonymous
13 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]Ik heb kanker, maar ik ben weggelopen voor de kuur!!!!Run From The Cure — How Cannabis Cures Cancer And Why No One Knows (part 1 of 4)Laat de farmaceut zichzelf maar afbranden.zie deze 4 delen: http://www.youtube.com/watch?v=G1wrAXqo6vc%5B/quote%5D
Ik heb de link bekeken en het was erg interessant 🙂 Voorbeeld hiervan: de man deed de hennep olie op een pleister en vervolgens de pleister op de huidkanker. een aantal dagen later was de kanker verdwenen.

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

Ik heb de uitzending niet gezien. Ik heb een ontzettende hekel aan sbs met hun sensatietv en net iets te frequente onderbreking voor reclame. Daarbij vind ik Alberto Stegeman bloedirritant. Ik zal dus niet oordelen over de uitzending.

Wel vind ik dat “Jacob” zijn verantwoordelijkheid ontloopt en niet hard te maken uitspraken doet.

“Eén van mijn klanten, Anneke Smit, had nog twee maanden te leven,” ging Jacob verder. “We zijn inmiddels een jaar verder en ze leeft nog steeds. Je kunt het op haar weblog lezen.”

Het is onmogelijk een harde voorspelling te doen hoelang iemand te leven heeft. Een mens is namelijk geen wiskundige vergelijking. Hij wekt hiermee de indruk dat deze mevrouw zeker zou zijn gestorven zonder zijn behandeling, en dat is allerminst aantoonbaar. Sterker nog, het is onwaarschijnlijk. Verder verwacht ik dat als zijn therapie echt succesvol is, hij zonder problemen meer dan 1 geval kan noemen. De genezingspercentages zouden dan aanzienlijk hoger moeten zijn dan in de reguliere gezondheidszorg.

“Mijn methode is vrijblijvend, iedereen kan stoppen wanneer hij dat wil. Mensen kiezen er zelf voor mij te betalen, net zoals je in de winkel zelf kiest wat je koopt.”

Dit vind ik een beetje wegduikgedrag. Mensen zijn wanhopig, ze grijpen alles aan wat ze maar een kleine kans geeft op genezing. Verder is het natuurlijk heel lastig in te schatten of zijn behandeling helpt. Mensen zijn zelf ook niet deskundig op het gebied van kanker, deze meneer pretendeert dat wel te zijn, dat geeft hem een extra verantwoordelijkheid.

Nico
Nico
13 jaren geleden

Chemo is mosterdgas, al killing voor een gezond lichaam . . .

10eke
10eke
13 jaren geleden

Wij hebbebn hennep olie aan iemand gegeven die kanker heeft met uitzaaien.
Die persoon had morfine en andere dingen tegen de pijn. Hij gebruikt nu 2 druppels per dag puur olie. en is pijnvrij en van de morfine af. We overwegen nog om dit in de media er bij te halen en het uit te leggen.
Misschien gemeest het niet ,maar als je geen pijn hebt kun je wel meer van je leven genieten.

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]Ik heb kanker, maar ik ben weggelopen voor de kuur!!!!Run From The Cure — How Cannabis Cures Cancer And Why No One Knows (part 1 of 4)Laat de farmaceut zichzelf maar afbranden.zie deze 4 delen: http://www.youtube.com/watch?v=G1wrAXqo6vc%5B/quote%5D

wat heb je precies en hoe is het nu? neem aan dat je het niet sarcastisch bedoeld

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

wel een dubbel verhaal zeg, stegeman zegt dat chemo niet goed is en het “natuurlijke” vindt hij helemaal niet goed :S spoort die man wel haha, domme vraag(maja domme vragen bestaan ook niet)

lol zag je hoe dubbel ik was met mijn vraag, zonder dat ik het door had..

Linda
Linda
13 jaren geleden

Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be

peter
peter
13 jaren geleden

Chemotherapy is a Waste of Money https://www.youtube.com/watch?v=XdLyMhNdcSc

Chemotherapy kills 97% of all people using it….

reason?: MONEY….

meuron
meuron
13 jaren geleden

Kan allemaal goed zijn maar hoevelen gaan die chemo weigeren als het zover is ??? Eerlijk zijn hé.

peter
peter
13 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]Ik heb kanker, maar ik ben weggelopen voor de kuur!!!!Run From The Cure — How Cannabis Cures Cancer And Why No One Knows (part 1 of 4)Laat de farmaceut zichzelf maar afbranden.zie deze 4 delen: http://www.youtube.com/watch?v=G1wrAXqo6vc%5B/quote%5D
100.000% mee eens!!!!!!!!!!!

Stromer
Stromer
13 jaren geleden

Wat Jacob nog kan doen is zijn sessies gratis aanbieden en mensen eventueel laten betalen bij volledige genezing, kijkend naar wat die persoon kan spenderen. Immers, mensen die leven die werken en zodoende in staat hun dankbaarheid nog jaren te tonen.

DingieM
DingieM
13 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]Ik heb de uitzending niet gezien. Ik heb een ontzettende hekel aan sbs met hun sensatietv en net iets te frequente onderbreking voor reclame. Daarbij vind ik Alberto Stegeman bloedirritant. Ik zal dus niet oordelen over de uitzending.

Wel vind ik dat “Jacob” zijn verantwoordelijkheid ontloopt en niet hard te maken uitspraken doet.
…[/quote]

Je oordeelt niet over de uitzending, maar wel over Jacob. Dan heb je je oordeel al klaar.

Het gaat om wat de pharmacie-arts zegt en energetisch de patient opdringt. Velen worden zieker en/of sterven door negatief advies van een “officiele” arts. Net zoals mensen letterlijk kanker krijgen doordat ze aggressief/kwaad zijn op hunzelf en anderen. Alles is energie, ziekte manifesteerd zich in het “fysieke” als er continue negativiteit is.

DingieM
DingieM
13 jaren geleden

Ik woon 1 kilometer van hem vandaan en ben vaker bij hem geweest. Ik kan getuigen voor zijn eerlijkheid. En ALLES bepaald de mens/patient ZELF.

De claim voor genezen van kanker met resonantietherapie WAS AL IN 1920+ BEWEZEN!

Het is niets nieuws!

Walgelijk dat de fascistische SBS zo moet gaan liegen. De pharmacie is echt in paniek en kunnen niet meer opboksen tegen de opkomende natuurgeneeskunde. Eigenlijk had ik al wel verwacht dat Jacob meer tegenstand zou gaan oproepen.

Ik kan 1 ding zeggen: de huidige ziektezorg en de ziekenhuizen zijn de waarlijke massamoordenaars.

Obbie
Obbie
13 jaren geleden

Ik vind het jammer dat de man zo dwingend op “de meisjes” overkwam. Ze wilden een flesje van 30 EURO goudwater kopen maar volgens meneer zou de overleden moeder van het meisje het met hem eens zijn dat ze een flesje van 80 EURO moest kopen. Als iedereen zo vrij is om te kiezen bij hem, waarom dringt hij dan zo aan om een duurdere fles te kopen? Dan heb je bij mij afgedaan als oprecht persoon!!!

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”DingieM”][quote name=”Wesley”]Ik heb de uitzending niet gezien. Ik heb een ontzettende hekel aan sbs met hun sensatietv en net iets te frequente onderbreking voor reclame. Daarbij vind ik Alberto Stegeman bloedirritant. Ik zal dus niet oordelen over de uitzending.

Wel vind ik dat “Jacob” zijn verantwoordelijkheid ontloopt en niet hard te maken uitspraken doet.
…[/quote]

Je oordeelt niet over de uitzending, maar wel over Jacob. Dan heb je je oordeel al klaar.

Het gaat om wat de pharmacie-arts zegt en energetisch de patient opdringt. Velen worden zieker en/of sterven door negatief advies van een “officiele” arts. Net zoals mensen letterlijk kanker krijgen doordat ze aggressief/kwaad zijn op hunzelf en anderen. Alles is energie, ziekte manifesteerd zich in het “fysieke” als er continue negativiteit is.[/quote]
Even goed lezen: ik oordeel slechts over zijn uitspraken.

Dennis
Dennis
13 jaren geleden

Ik ben getuige van velen om mij heen die de normale gebruikelijke weg hebben gevolgd. Die van scans, chemo, bestralingen etc. en allemaal na de bekende lijdensweg toch het loodje hebben gelegd. 100% allemaal dood. Ik ken er niet eentje die het wel heeft overleeft. Soms lees je het wel eens in de kranten en zo….

Dennis
Dennis
13 jaren geleden

[quote name=”Stromer”]Wat Jacob nog kan doen is zijn sessies gratis aanbieden en mensen eventueel laten betalen bij volledige genezing, kijkend naar wat die persoon kan spenderen. Immers, mensen die leven die werken en zodoende in staat hun dankbaarheid nog jaren te tonen.[/quote]
We kunnen ook vragen of de ziekenhuizen dit aan kunnen gaan bieden bij hun behandelingen.

365Y
365Y
13 jaren geleden

Het is al heel lang bekent dat kanker in wezen een gebrek aan lichamelijke stoffen is . Het is aangetoont dat B17 essentieel is voor het voorkomen , en bestrijden . http://www.mannen-gezondheid.com/vitamine-B17.html

Als je als overheid dat niet wil erkennen en maar doodleuk vasthoud aan het idee dat vitaminen niet in het verzekerings pakket thuis horen als medicijn , waarschijnlijk om de reden dat B17 een natuurlijk (voedings) product is en dus verboden als medicijn aangemerkt te worden of zelfs maar ingekocht (verboden), dan zijn ze gewoon lekker mal en oerend stom bezich .

Hoe dichter we bij de bron zitten .. conclusie : hoe meer je door de zgn vertrouwde instanties word tegengewerkt! Echt wat een slappe sooi ik bedoel vooral die – bestuurlijke – snotneuzen !

future-freedom
future-freedom
13 jaren geleden

Solution The New Nano technology toepassen zodat de mens beter word, en vrije energie vrijgeven, zonder machtsmisbruik nog langer.
We the 95 % of the people, 1 % the Elite enough is enough

Sunshine
Sunshine
13 jaren geleden

Wat daar in de praktijk allemaal wordt uitgespookt weet ik niet. Wel dat de titel van dit stuk klopt.
Chemotherapie is gevaarlijk. Het is kankerverwekkend. Dat is geen geheim maar staat in de bijsluiter. Narigheid is dat je de bijsluiter niet krijgt aangeboden om door te lezen maar wordt er in het reguliere circuit wel zoveel emotionele druk op iemand uitgeoefend dat de mensen denken dat chemo hun enige kans is kanker te overleven.

Je moet akelig sterk in je schoenen staan als je direct na het horen van de vreselijke woorden: ‘Het spijt me mevrouw/meneer maar u heeft kanker. We willen zo snel mogelijk beginnen met chemotherapie’, te zeggen: ‘Nee dank u wel dokter, ik ga mijn eigen weg’.

De meeste mensen geloven nog altijd dat opereren, bestralen, chemo alles is wat hen kan helpen omdat andere methodes worden doodgezwegen.

Nogmaal; wat daar in de kliniek gebeurd, geen idee. Maar de titel klopt en als de meneer van de kliniek die hardop heeft herhaald heeft hij niet gelogen.

Tijger
Tijger
13 jaren geleden

Wordt Stegeman soms ook al betaald door de Overheid. Ze halen alles uit de kast om mensen maar om de tuin te leiden. Wakkere mensen zijn mensen die daar niet meer in trappen. Jammer dat zovelen dit niet willen zien. Er is zoveel mogelijk op gezondheid gebied op een natuurlijke niet belastende wijze voor mens, dier en milieu. De reguliere praktijken worden allemaal gesponsord door de farmacie die er bakken met geld aan verdiend. Wie zijn er nou ziekmakend bezig? Ik weet het wel. Hopelijk steeds meer mensen. Je kunt er zoveel over te weten komen als je het echt wilt weten.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”Stromer”]Wat Jacob nog kan doen is zijn sessies gratis aanbieden en mensen eventueel laten betalen bij volledige genezing, kijkend naar wat die persoon kan spenderen. Immers, mensen die leven die werken en zodoende in staat hun dankbaarheid nog jaren te tonen.[/quote]

Ik vermoed dat hij dan geen inkomsten meer heeft.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”Dennis”]Ik ben getuige van velen om mij heen die de normale gebruikelijke weg hebben gevolgd. Die van scans, chemo, bestralingen etc. en allemaal na de bekende lijdensweg toch het loodje hebben gelegd. 100% allemaal dood. Ik ken er niet eentje die het wel heeft overleeft. Soms lees je het wel eens in de kranten en zo….[/quote]

Naar is dat he, als je mensen aan zo’n ziekte ziet overlijden.

Gelukkig heb ik wel succesverhalen. De mensen die het niet redden, waren altijd al erg op leeftijd.

Thrive movement
Thrive movement
13 jaren geleden

Dit centrum in Veldhoven zou best wel eens heel erg de verkeere keuze kunnen zijn!

De essentie van SBS6 uitzending = chemo kuur is niet slecht…
Daar gaat het volgens mij om!
DAT IS DE VERBORGEN BOODSCHAP!
Zo ook die van skepsis.nl die zo’n beetje alles ontkracht wat de politiek en MSM negeren.

Beter eens te kijken naar:
Klinische onderzoek van het preparaat Flaraxin – No Cancer Foundation Whistleblowers
https://sites.google.com/site/ncfactueel/flaraxin-stccc-phoenix

Of hier:

Kanker – No Cancer Foundation Whistleblowers
https://sites.google.com/site/ncfnocancerfoundation/kanker

In relatie tot het onderwerp:

Leden HELEMAAL HASSELT misleidt voor Nazi’s sluipmoordende genocide! – NCF Whistleblowers
https://sites.google.com/site/ncfaktueel/helemaal-hasselt

Kijk zeker naar de video van Dokter Rath.
Ook hulde voor het werk van Ad van Rooij.

Laat het programma van SBS6 eens echt onderzoek doen naar de bevindingen van deze personen.
Maar dan geven ze niet thuis verwacht ik…zoals alle andere MSM!

Proof that the cancer industry doesn’t want a cure – even if it’s a pharmaceutical
http://www.naturalnews.com/034823_cancer_industry_patent_protection_drugs.html

-F^ck the NWO!!!
‘/o
/___

Ook over onder andere kanker:
(Official Movie) THRIVE What On Earth Will It Take HD – YouTube
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lEV5AFFcZ-s

NL versie:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U25AtWcERko#!

Herman de Graaf
Herman de Graaf
13 jaren geleden

We zijn erg gefixeerd op ziektebeelden.
Maar draai het eens om.
Kijk eens naar overlevenskansen.

Hoeveel kans heb je om chemotherapie te overleven?
Is dat onderzocht ?
Is daarover iets zinnigs te zeggen ?

Het gaat mij om de ondertoon.
Welke ondertoon heeft chemotherapie ?
Is het een geneesmiddel in de ware zin van het woord ?
Of is het een bestrijdingsmiddel ?

Als het een bestrijdingsmiddel is, kun je volgens mij terecht stellen dat chemotherapie levensgevaarlijk is.

Robert
Robert
13 jaren geleden

Hoeveel mensen gaan er wel niet sneller dood van chemo troep en wat er nog allemaal wel niet is.Ook hier mee is veel valse hoop.Heb zelf vorig jaar mijn moeder verloren aan die kut ziekte.
Heb nu momenteel nog een Oom die vecht voor zijn leven met die rotzooi.Maar hij trekt toch aan het kortste eindje.En wat dacht je van de levens kwaliteit dat is ook ver te zoeken met die rotzooi.Het was beter dat ze niet zo oordeelden en andere mogelijk heden ook de kans geven.Als ik die ziekte krijg ga liever ook wat vriendelijkers proberen.En als het niet lukt dan is het jammer maar heb ik misschien de laatste dagen van mijn leven toch nog wat meer kwaliteit van leven gehad.En anders wel ergens anders.

han
han
13 jaren geleden

Wanneer wordt er eens echt onderzoek gedaan naar de goede resultaten van de alternative geneeskunde????

Piet Kuipers
Piet Kuipers
13 jaren geleden

@Herman
Hoeveel kans heb je om chemotherapie te overleven? Antwoord: de oncoloog stapt achter zijn PC en vertelt je dat op basis van landelijke statistieken kan worden aangetoond dat je overlevingskans bij darmkanker (stadium 3) zonder chemo ongeveer 58% is en mét een chemo ongeveer 75 %. (deze getallen zijn bij benadering). Zo kregen wij ze voorgeschoteld.
Maar, uit een Amerikaans onderzoek is gebleken dat 75% van de artsen geen chemo zou voorschrijven aan zichzelf of zijn/haar dierbaren.

Een chemokuur is geen geneesmiddel. Het is een soort van atoombom die in een alles-of-niets poging probeert kankercellen te vernietigen. Maar ook de goede cellen natuurlijk. Daarnaast heb je vrijwel altijd te maken met bijwerkingen, die soms onomkeerbaar zijn. Bijvoorbeeld beschadiging van zenuwuiteinden (Neuropathie) en een zwaar gehavend immuunsysteem dat in de toekomst minder in staat zal zijn een nieuwe uitbraak van kanker het hoofd te kunnen bieden.
Zoek bijvoorbeeld eens naar de bijsluiter van Oxaliplatin, of de FolFox 4 kuur.

Deze Jacob beweert dat een chemokuur kanker veroorzaakt. Als hij dit had uitgelegd, dan zou vrijwel iedereen het begrijpen wat hij bedoeld. Want, waarschijnlijk kent iedereen wel een geval waarbij een een kankerpatiënt een tijd na de chemo weer wordt geconfronteerd met kanker. De kanker komt dan vaak snel en agressief terug. Oorzaak: misschien door een zwaar gehavend immuunsysteem als gevolg van de 1e kuur?

Ja, er zijn andere methodes kanker aan te pakken! En de beste methode begint bij de oorzaak. En dus niet bij het bestrijden van de symptomen. Want, ‘je wordt niet ziek omdat je kanker hebt, maar je krijgt kanker omdat je ziek bent!’

Investigator
Investigator
13 jaren geleden

[quote name=”Obbie”]Ik vind het jammer dat de man zo dwingend op “de meisjes” overkwam. Ze wilden een flesje van 30 EURO goudwater kopen maar volgens meneer zou de overleden moeder van het meisje het met hem eens zijn dat ze een flesje van 80 EURO moest kopen. Als iedereen zo vrij is om te kiezen bij hem, waarom dringt hij dan zo aan om een duurdere fles te kopen? Dan heb je bij mij afgedaan als oprecht persoon!!![/quote]

idd, toen hij begon over haar overleden moeder en dat flesje van 80 euro wist ik al genoeg. En al helemaal toen bleek dat hij er een fulltime baan van had gemaakt met een dure huis en dikke auto.

henryk
henryk
13 jaren geleden

In de eerste 2 minuten van de opnames druipt de vooringenomenheid van Stegeman van mijn scherm. Hij streelt alleen maar zijn eigen ego. Hij heeft een aangeefster gevonden die de dood van haar vriend moeilijk kan verwerken.
Al met al een schandalige, suggestieve en eenzijdig gefabriceerde reportage. Ik zou die Stegeman aanklagen wegens smaad.

lambertus
lambertus
13 jaren geleden

“Het is makkelijker om de mensheid te misleiden dan om diezelfde mensheid ervan te overtuigen dat ze misleid is……”

Het zou tijd worden dat men zijn/haar intuïtie zou moeten gehoorzamen, dat zou de samenleving bakken vol met geld enerzijds en veel menselijk leed anderzijds schelen! De hedendaagse ongezondheidskosten rijzen de pan uit en het grote gros wordt langzaam maar zeker wakker en tevens bewuster……… Onthullingen verrassen ons allemaal met hoe het ene schandaal na het andere elkaar opvolgen, gestoeld op megawinsten ’ten koste van’…

Logisch nadenken, probeer het eens.;
“Zet de media UIT en het leven AAN”

Gewoon Gezond
Gewoon Gezond
13 jaren geleden

[quote name=”Investigator”][quote name=”Obbie”]Ik vind het jammer dat de man zo dwingend op “de meisjes” overkwam. Ze wilden een flesje van 30 EURO goudwater kopen maar volgens meneer zou de overleden moeder van het meisje het met hem eens zijn dat ze een flesje van 80 EURO moest kopen. Als iedereen zo vrij is om te kiezen bij hem, waarom dringt hij dan zo aan om een duurdere fles te kopen? Dan heb je bij mij afgedaan als oprecht persoon!!![/quote]

idd, toen hij begon over haar overleden moeder en dat flesje van 80 euro wist ik al genoeg. En al helemaal toen bleek dat hij er een fulltime baan van had gemaakt met een dure huis en dikke auto.[/quote]

Het is jammer dat er inderdaad ook een commerciële kant aan het verhaal zit. Maar de apparatuur die NGC gebruikt kun je niet voor een paar tientjes bij de Gamma kopen. 80 euro voor een flesje is niet goedkoop, maar er werd ook niet bij verteld wat voor produkt het was en hoe lang je ermee doet.

Verder nog interessant om te zien dat de oncolooog in de uitzending aantoonbaar onjuiste informatie verspreid over coloidaal zilver (op ongeveer 24:00m). Volgens hem is het gifitg en verboden in de VS. Dat klopt niet. Coloidaal Silver (CS) is een natuurlijk antibitoicum en is gewoon vrij verkrijgbaar, ook in de VS. Je kunt het zo op eBay kopen.

Een ander punt: volgens Stegeman loopt het storm bij NGC. Dan lijkt het er toch op dat er tevreden klanten zijn, want hoe kan het anders zo druk zijn als het duur is en niet werkt?

Tot slot: ik heb geen banden met NGC, maar ben er wel verschillende keren geweest. Ik heb er allerlei mensen gesproken, waarvan sommige er al jarenlang, regelmatig kwamen. Tevreden klanten dus. Persoonlijk kan ik bevestigen dat de resonantietherapie van NGC duidelijk een andere manier van genezen is, die in ieder geval minder schade veroozaakt dan chemo.

Gewoon Gezond
Gewoon Gezond
13 jaren geleden

Update: wel fijn dat ik op deze site een reactie kan plaatsen. Op alle kranten (Telegraaf, Ad, Brabtans Dagblad, enz) is reageren op dit nieuws niet mogelijk.

Crayon
Crayon
13 jaren geleden

Chemokuur.. het blijft een lastige overweging. Zelf heb ik mijn afstuderen gedaan naar kanker, wat het effect is van medicijnen op de mitochondrien en me ook verdiept in chemotherapie. Zelf ben ik absoluut niet van de homeopathische therapien, maar zoals al gezegd.. Ieder moet het voor zichzelf weten.

Chemotherapie is inderdaad slecht voor je. Je haar valt er van uit, je wordt dood- en doodziek, wat ook niemand zal ontkennen. Zelfs de hier gehate farmaceutische industrie niet. Het principe achter de chemotherapie is dan ook dat gezonde cellen zich sneller genezen / herstellen na zo’n kuur dan kankercellen, wat er na verloop van tijd tot zal leiden dat de kanker helemaal weg is en de gezonde cellen zich weer herstellen. Het is geen ideaal geneesmiddel, maar het is tenminste iets.. of je er aan wil beginnen of niet is gelukkig wel je eigen keuze.

Maar echt, beweren dat ‘de industrie’ een chemotherapie bewust aansmeert en betere, gezondere alternatieven achterwege houdt? Dan zit er iets niet goed in je kop. Paranoide.

sandra
sandra
13 jaren geleden

[quote name=”Linda”]Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be%5B/quote%5D

nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?

Rik
Rik
13 jaren geleden

Het gemene hiervan is, is dat de oplossing allang voor handen is. Net als alle andere ziektes zoals onder andere diabetus.
Eén keer in de zoveel jaar wordt er eens in het nieuws vermeld dat er weer een mogelijke doorbraak is.
Zodat de mensen weer hoop krijgen en nog meer gaan doneren.
Maar hey, als er een oplossing is gaat de geldkraan dicht!
Dusss… beste mensen, zal deze oplossing er komen?

booy
booy
13 jaren geleden

[quote name=”sandra”][quote name=”Linda”]Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be%5B/quote%5D

nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?[/quote]

Asperges-dieet al eens gegoogled?

mukkes
mukkes
13 jaren geleden

misschien is dit wat in plaats van chemo Natuurlijk geneesmiddel tegen kanker 10.000 x sterker dan chemo Vrucht van de Graviolaboom http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/03/natuurlijk-geneesmiddel-tegen-kanker-10-000-x-sterker-dan-chemo/#.UT5Ezta56Ag kan er wel een heel verhaal bij gaan zetten maar lees het even

Max
Max
13 jaren geleden

Een kankerpatiënt leverd tot aan zijn dood tussen de 200k 400k euro op als die éénmaal laat behandelen door de reguliere artsen.

pietje
pietje
13 jaren geleden

Crayon, jammer dat je, je niet in andere dingen verdiept hebt. Ik werk in een ziekenhuis en alle chirurgen die ik ken al zo een 30 jaar nemen zelf nooit maar dan ook nooit chemo ! Wat denk je daarvan ???? Chemo vernietigd alles wat nog goed is in een ziek (zgn.) lichaam ! Wetenschap is niet alles het is alleen: ik denk te weten omdat een ander het zegt ik zeg……volg je verstand en je hart ! Dan ben je een goede arts of verpleegkundige als je goed advies geeft en de patient voorlicht op alle gebieden…. geef ze een kans zelf te beslissen ! Dat is heel belangrijk !

Trusten
Pietje

Max
Max
13 jaren geleden

[quote name=”Nico”]Chemo is mosterdgas, al killing voor een gezond lichaam . . .[/quote]
Dat klopt. En als in die chemo geen natriumbicarbonaat zat, overleef je het helemaal niet! Dat is de enigste reden dat er mensen zijn die ook kunnen genezen van chemo.

Ron
Ron
13 jaren geleden

Men moet weten dat Chemotherapie afkomstig is net na de eerste wereldoorlog. De Duitse industrie zat nog met heel wat mosterdgas overschotten. Men heeft van dit mosterdgas een zwavelatoom weggenomen en een stikstof atoom in de plaats gezet. Deze kleine verandering heeft Chemotherapie voortgebracht. Een goedje extreem giftig. Medicaties kunnen leven redden, ze maken je echter nooit gezond.

Tink
Tink
13 jaren geleden

Ik vermoed dat er een fout in uw artikel is geslopen. Het moet zijn ‘Kanker is gevaarlijk’ ipv ‘Chemo is gevaarlijk’. Natuurlijk is chemotherapie een vreselijk middel met heftige bijwerkingen. Maar onbehandelde kanker of kanker behandelen met natuurgeneesmiddelen is nog vele malen vreselijker. Met chemo heb je nog een kans te herstellen. Met kwakzalverij ga je een wisse en zeer pijnlijke dood tegemoet. En nee, dat komt niet door het medicijn maar door de kanker zelf.

Hansje
Hansje
13 jaren geleden

Deze man is wel verschrikkelijk bezig. Iedereen heeft zijn eigen mening over de uitzending maar naar mijn inziens is deze meneer een echte geldwolf die inderdaad geld over andermans rug verdient. Als je iemand oprecht en vanuit je hart wil helpen vraagt diegene een degelijke vergoeding en maakt er geen goudmijn van.

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

[quote name=”Dennis”]Ik ben getuige van velen om mij heen die de normale gebruikelijke weg hebben gevolgd. Die van scans, chemo, bestralingen etc. en allemaal na de bekende lijdensweg toch het loodje hebben gelegd. 100% allemaal dood. Ik ken er niet eentje die het wel heeft overleeft. Soms lees je het wel eens in de kranten en zo….[/quote]

Mogelijk heeft de farma-industrie voordat deze mensen stierven er wel eerst tienduizenden euro’s aan verdiend.

J. Selten
J. Selten
13 jaren geleden

[quote name=”sandra”]

nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?[/quote]

Helaas, wanneer iets karmisch is “vast gesteld” kun je alleen nog maar bidden.

Immers, als je tijd om is, is het om.
MAAR!!! als het je tijd nog niet is, krijgt zelfs een arts je niet do*d.

Dus, roep de aartsengel Rafaël aan en bid tot de schepper.

Techneut
Techneut
13 jaren geleden

[quote name=”Gewoon Gezond”]
Verder nog interessant om te zien dat de oncolooog in de uitzending aantoonbaar onjuiste informatie verspreid over coloidaal zilver (op ongeveer 24:00m). Volgens hem is het gifitg en verboden in de VS. Dat klopt niet. Coloidaal Silver (CS) is een natuurlijk antibitoicum en is gewoon vrij verkrijgbaar, ook in de VS. Je kunt het zo op eBay kopen.
[/quote]
Dat iets op e-bay te koop is houdt nog niet in dat het legaal is.
Antibiotica is ook niet bij de drogist te krijgen zonder recept. CS is alleen “onder de toonbank” verkrijgbaar.

En Chloor is ook een uitstekende (natuurlijke!) disinfectant. Toch zet je geen fles Glorix aan je lippen.

Lil
Lil
13 jaren geleden

[quote name=”sandra”][quote name=”Linda”]Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be%5B/quote%5D

nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?[/quote]
Het blijft lastig..soms kiest een ziel voor de ervaring..en zal weer genezen..en de ander sterft whatever hij onderneemt of gebruikt.
Verdiep je in”the cure of Cancer”van Hilda Clark..een kuur van Wormkruid,BlackWalnut en Wormkruid deed bij mijn man wonderen, hij knapte zienderogen op..tot hij hoorde dat Pim Jacops (voor ons een bekende)de nieuwste
Chemokuur kreeg ‘Chemcitobine’,en weer optrad met de ‘Gevleugelde Vrienden’..en toen switste mijn man om..4 maanden later ging Pim dood..ook mijn man’s lichaam ging kapot..vijf maanden later overleed hij..zijn lichaam volkomen kapot, vergiftigt, en uitgemergelt als een Mummy!
Triest dat Kanker een GOUDMIJN is en IN STAND wordt gehouden..kanker was een eeuw geleden al te genezen..maar die gegevens verdwenen in opdracht van Illuminatie in een kluis.
In Lak’ech

Erol Topsever
Erol Topsever
13 jaren geleden
Ro44bin
Ro44bin
13 jaren geleden

wat een verschrikkelijk persoon! Weg daarmee, en die woont nog dichtbij ook. Bah!

rhiannon
rhiannon
13 jaren geleden

stegeman=worst=sbs6=msm=johndemol=nwo. natuurlijk naait de worst mensen die een alternatief bieden voor big pharma, daar wordt worst dik voor betaald

dymphna
dymphna
13 jaren geleden

[quote name=”Tink”]Ik vermoed dat er een fout in uw artikel is geslopen. Het moet zijn ‘Kanker is gevaarlijk’ ipv ‘Chemo is gevaarlijk’. Natuurlijk is chemotherapie een vreselijk middel met heftige bijwerkingen. Maar onbehandelde kanker of kanker behandelen met natuurgeneesmiddelen is nog vele malen vreselijker. Met chemo heb je nog een kans te herstellen. Met kwakzalverij ga je een wisse en zeer pijnlijke dood tegemoet. En nee, dat komt niet door het medicijn maar door de kanker zelf.[/quote]

Verdiep je maar eens in gemo en dan in aloe vera en bv cannabis.
gemo dna heb je maar en paar procent meer kans te genezen en bij ene proef met bv aloe vera genas er 80 procent ervan en toen is de proef maar gestaakt. Gewoon op internet te vinden.
Nou dan weet ik wel waar ik voor ga.
typ maar in aloe vera en het woord kanker.

William
William
13 jaren geleden

Allemaal leuk en aardig, maar chemo is puur vergif en dus gewoon niet goed voor.

Chemo en de kankerbestrijding is een bedrijfstak die in leven wordt gehouden door andere takken van genezing van zich af te houden en als paria’s neer te zetten.

Wil niet zeggen dat deze meneer het aan het juiste eind heeft, maar velen voor hem wel. Kanker was al 1930 geneesbaar, maar aan genezen patiënten valt geen geld te verdienen.

Laat Stegeman maar een echt onderzoek starten en de kankerbestrijding en chemo kuren maar onderzoeken en kijken hoever ze helpen.

Tot slot raad ik deze documentaire aan: http://www.youtube.com/watch?v=SCmr2OGmMDQ

kengai
kengai
13 jaren geleden

Hansje, het is wel raar dat mensen die anderen willen helpen met alternatieve middelen, dat die mensen zich gratis moeten uitsloven en dat artsen in de reguliere geneeswijzen, dik mogen verdienen, die mogen wel een groot huis en een dure auto.
Ik help ook wel eens mensen die dat willen met energie, maar zou dat niet graag hele dagen willen doen, want dan ga jezelf kapot.
En durf er niets voor te vragen, want dan ben je zo een charlatan door mensen zoals U.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”Herman de Graaf”]We zijn erg gefixeerd op ziektebeelden.
Maar draai het eens om.
Kijk eens naar overlevenskansen.

Hoeveel kans heb je om chemotherapie te overleven?
Is dat onderzocht ?
Is daarover iets zinnigs te zeggen ?

Het gaat mij om de ondertoon.
Welke ondertoon heeft chemotherapie ?
Is het een geneesmiddel in de ware zin van het woord ?
Of is het een bestrijdingsmiddel ?

Als het een bestrijdingsmiddel is, kun je volgens mij terecht stellen dat chemotherapie levensgevaarlijk is.[/quote]

Je stelt de verkeerde vragen. Je kunt beter vragen hoeveel kans je hebt om te genezen van kanker (0%). Met chemokuur heb je wel kans op genezing.

Chemokuur is schadelijk voor gezonde mensen, maar dat betekent niet dat het dodelijk is. Dat is namelijk niet het geval.

De enige relevante discussie die je over chemo kan voeren, wat ook het gemiddelde van het genezingspercentage omlaag haalt, of je het aan mensen “op leeftijd” (>65/70 jaar) moet toedienen. Dat is heel vaak zinloos. Kijk je naar statistieken van jongere mensen, dan is het genezingspercentage hoog.

Chemokuur is een agressief goedje, maar kanker is nog veel erger.

Rik-11
Rik-11
13 jaren geleden

[quote name=”Hansje”]Deze man is wel verschrikkelijk bezig. Iedereen heeft zijn eigen mening over de uitzending maar naar mijn inziens is deze meneer een echte geldwolf die inderdaad geld over andermans rug verdient. Als je iemand oprecht en vanuit je hart wil helpen vraagt diegene een degelijke vergoeding en maakt er geen goudmijn van.[/quote]
Yep, vandaar dat reguliere specialisten in porsches rijden, in landhuizen wonen met paardenstallen erbij enzo….
Waarom mogen mensen miljardair worden met het verkopen van troep zoals cola, waar mensen ziek van worden, maar moet je modaal blijven als je mensen wilt hel(p)en…. Ik daag je uit om met een gedegen antwoord te komen Hansje…..
I rest my case 😉

Pablo
Pablo
13 jaren geleden

Zuurzak is een tropische fruit 10,000 keer sterker dan chemo. Wietolie is ook zeer effectief. Bak soda schijnt ook heel erg goed te werken. In Texas is een Poolse dokter na tientallen jaren gelukt om het proces over zijn methodes te winnen, dat hij zelf voor zijn patenten naar de gevangenis gestuurd zou worden zo dat de patenten bij de overheid terecht zouden komen en voorgoed verdwijnen, natuurlijk wel de “happy few”er van kunnen profiteren laat zien hoe machtig de farmaceutische industrie is. Hier hebben we Schippers die haar uiterst best doet om alles wat niet chemisch is te demoniseren. Hoe kan een wezen die kinderen baart er zo over denken? Met geld en stevige financiële betrekkingen in het vooruitzicht verkopen sommigen hun ziel.

gerrit
gerrit
13 jaren geleden

door chemoterapie ben ook ik een kind kwijt geraakt zij was zgn van de kanker vriy maar een jaar later was ze dood en liet twee kindertjes van 10 en 12 jaar achter .geef mij maar de aternatieve wijze .langs de kant van de weg staan planten genoeg die jouw lichaam beter kunnen maken dan die cemotroep van de cemie bedrijven !

gerrit
gerrit
13 jaren geleden

linda?? of sandra zeiden !! dat wiet olie b 17 abrikoezenpitten.en essiac niet ?? hielpen maar als je ze dan ook niet?? inneemt dan helpt er ook nooit iets .maar ik geloof wel in natuurlijke ziekte verdelging .meer dan in die troep van de benzeenen familie,s

Hunting Wolf
Hunting Wolf
13 jaren geleden

Herman de Graaf je stelt echt niet de verkeerde vragen.De overlevings kans is 50% om 50 % met een chemokuur.Het tast behalve de kankercellen ook nog eens de gezonde cellen aan.En je kunt stellen dat een chemokuur de NOODZAAK is van we doen nog maar wat,baat het niet dan heeft de persoon pech.Maar feitelijk wordt je met medicijnen zo vergiftigd, dat ik mensen heb horen zeggen, het lijkt wel of ik in de brand sta!!Ik ben toen het mij aangeboden werd weggelopen met de gedachte, Het leven is één grote ongeneeselijke ziekte, waarvan we op het eind allemaal dood gaan.Ik heb dus kanker, maar voel me goed waardoor?? Zie reaktie 2.Een keuze die ieder voor zichzelf moet afwegen uiteraard.Maar nogmaals ik laat de farmaceut zelf AFBRANDEN!!!!

Marijan
Marijan
13 jaren geleden

quote:Hoe kan een wezen die kinderen baart er zo over denken? Met geld en stevige financiële betrekkingen in het vooruitzicht verkopen sommigen hun ziel.

dit begrijp ik dus ook niet, van welke planeet komt dit soort volk ga je bijna denken?
Chemo wordt gemaakt van mosterdgas, hetzelfde gif wat in de oorlog de joden vergast heeft.
Jonge mensen overleven het vaker omdat hun immuunsysteem nog iets sterker is dan wanneer je oud bent.
1% van de chemobehandelingen “geneest”. Net weer een oudbuurvrouw verloren van 56 jaar. 4 jaar terug 1e chemo en na een tijdje genezen verklaard. Daarom ligt ze nu sinds vorige week onder de grond!!!
Volg de rouwadvertenties in de krant maar eens, ik zit elke keer te vinken, 2 oud, 5 personen tussen de 40 en 60 jaar. Net na de oorlog 1 op de 8000 overleden aan kanker, nu 1 op de 2, rara hoe kan dat. Na de oorlog kregen we de industrie dankzij wij “gered” zijn door de Amerikanen, het Marshall plan. Alles is sindsdien veranderd en steeds slechter geworden qua voedings- en leefomstandigheden. Financieel kregen we het beter en daar is ook alles mee gezegd. In materieel opzicht hebben we het goed en dat stort nu ook met gang naar de afgrond.

Keesie
Keesie
13 jaren geleden

En zo gaat het telkens weer…alles afbranden en zwart maken als dingen beter blijken te werken als de reguliere verschuifkunde. Wellicht is die Stegeman op pad gestuurd door het medische circus omdat ze zich bedreigt voelen. Jaja een kat in het nauw maakt rare sprongen, maar uiteindelijk vallen ze in hun eigen gegraven diepe kuil. Misschien zien we daarom steeds vaker die zogenoemde ‘sinkholes’, alle leugenaars verdwijnen zo de grond in….incl die achterlijke Stegeman..hihi

Waking Life
Waking Life
13 jaren geleden

Je eigen urine blijkt het meest heilzame produkt op aarde te zijn tegen vrijwel elke ziekte, zowel inwendig, uitwendig, als mentale ziektes.

Hier een interview met o.a. Coen van der Kroon uit 1993 over urinetherapie en de diverse toepassingen waar het allemaal goed voor is.
Hier komt ook een verhaal naar voren over een vrouw met AIDS die nog maar 3-6 maanden te leven had en dankzij haar eigen urine volledig is hersteld van haar dodelijke ziekte. Kijk in elk geval deze uitzending om jezelf eerst van de nodige scepsis en vooroordelen te bevrijden!
http://www.wdro.tv/wdrotv/bekijkvideo/236/gezondheid/coen-van-der-kroon-urinetherapie

Hieronder een vertaalde quote uit het boek “Wonders of Uropathy” van Dr. G.K. Thakkar:
“Als urine therapie wordt gedaan met vertrouwen, geduld en strikte opvolging van een gezond dieet, voordat er een toevlucht wordt genomen om de ziekte te bederven met behulp van schadelijke behandelingen, dan zal elke ziekte tot de wortel uitgeroeid kunnen worden”.

Urine therapie blijkt ook in de VS HOT!
http://www.metropolistv.nl/nl/themas/eeuwige-jeugd/urine-therapie-in-de-vs

Uiteraard is urinetherapie ondergedompeld in veel afschuw met de nodige scepsis waardoor het al snel in het rijtje van kwakzalverij belandt. Maar het is een gemiste kans als degene zich hierdoor laat misleiden om het niet te proberen.

Overigens lig je de laatste 6 maanden in de baarmoeder ook je eigen urine te recirculeren via je navelstreng. Het is de blauwprint van jezelf met alle nodige informatie voor de opbouw van je lichaam. Je eigen urine werkt als een homeopatisch middel en bestrijd het gelijke met het gelijke, ook wel “similia regel” genoemd in de natuurgeneeskunde.

Uropathy bestaat al duizenden jaren in landen zoals bijv. India, maar in het Westen (nog steeds) niet geaccepteerd.

Paul
Paul
13 jaren geleden

En toch sta ik helemaal achter Jacob! Hij heeft helemaal gelijk. Die kaalkop zit nog teveel vast in wat hem verteld is en wil niet voor zichzelf nadenken, zo ook die kerel van undercover. Ga lekker door, Jacob, ik heb zelf ondervonden dat je goed werk doet.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”Hunting Wolf”]Herman de Graaf je stelt echt niet de verkeerde vragen.De overlevings kans is 50% om 50 % met een chemokuur.Het tast behalve de kankercellen ook nog eens de gezonde cellen aan.En je kunt stellen dat een chemokuur de NOODZAAK is van we doen nog maar wat,baat het niet dan heeft de persoon pech.Maar feitelijk wordt je met medicijnen zo vergiftigd, dat ik mensen heb horen zeggen, het lijkt wel of ik in de brand sta!!Ik ben toen het mij aangeboden werd weggelopen met de gedachte, Het leven is één grote ongeneeselijke ziekte, waarvan we op het eind allemaal dood gaan.Ik heb dus kanker, maar voel me goed waardoor?? Zie reaktie 2.Een keuze die ieder voor zichzelf moet afwegen uiteraard.Maar nogmaals ik laat de farmaceut zelf AFBRANDEN!!!![/quote]

Ik vind dat hij wel de verkeerde vragen stelt, want ik heb het ook niet over overleven, maar genezing. Uiteindelijk gaat iedereen dood, en die kans is groter al naar gelang je ouder wordt. Aan mensen zonder kanker wordt geen chemokuur verstrekt, dus kan chemo ook niet als doodsoorzaak worden genoemd. Het is primair de kanker die op termijn doodt. Dat medicamenteuze behandeling niet altijd baat, is niets nieuws. Dat betekent echter niet dat je het medicijn moet afschrijven, want sinds de komst van chemo’s genezen mensen van kanker, voorheen was dat onmogelijk.

Abel
Abel
13 jaren geleden
kengai
kengai
13 jaren geleden

73, wat een onzin sla je eruit, sinds chemo genezen mensen soms van kanker en voor die tijd niet.
Voordat er chemo was genazen mensen ook wel van kanker en hoe durf je te zeggen dat er nog nooit iemand door chemo gestorven is.
Je weet blijkbaar helemaal niet wat er in een chemokuur zit, overleef je in eerste instantie de kanker aanval, dan ga je zeker een aantal jaren later aan kanker dood, door de chemo.
Ga liever in 1 keer dood, dan dat ik er een keer of 3 over moet doen.

Erol Topsever
Erol Topsever
13 jaren geleden

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tjLouLHH-_I
Zij zegt alles wat iemand moet weten die wil helen.Groet Errol

kengai
kengai
13 jaren geleden

days of our lives, je bent zeker een arts zonder werk, met al je pro-farma praat.

Gewoon Gezond
Gewoon Gezond
13 jaren geleden

[quote name=”Techneut”][quote name=”Gewoon Gezond”]
Verder nog interessant om te zien dat de oncolooog in de uitzending aantoonbaar onjuiste informatie verspreid over coloidaal zilver (op ongeveer 24:00m). Volgens hem is het gifitg en verboden in de VS. Dat klopt niet. Coloidaal Silver (CS) is een natuurlijk antibitoicum en is gewoon vrij verkrijgbaar, ook in de VS. Je kunt het zo op eBay kopen.
[/quote]
Dat iets op e-bay te koop is houdt nog niet in dat het legaal is.
Antibiotica is ook niet bij de drogist te krijgen zonder recept. CS is alleen “onder de toonbank” verkrijgbaar.

En Chloor is ook een uitstekende (natuurlijke!) disinfectant. Toch zet je geen fles Glorix aan je lippen.[/quote]

Sorry als mijn tekst niet duidelijk was. De arts van het AMC in het filmpje is oncoloog, volgens hem bood NGC oa. coloidaal zilver (CS) aan en dat zou giftig zijn en verboden in de VS. Dit is aantoonbaar onjuist. Colidaal Zilver is niet giftig en is niet verboden in de VS. Het is er vrij verkrijgbaar. OOK op eBay. De arts/oncoloog vertelt dus leugens!

Nog een aanvulling: in de uitzending wordt de nadruk gelegd op doodzieke kankerpatiënten die geen hoop meer hadden op genezing. Echter bij NGC komen ook allerlei mensen die nog wel gezond zijn. De resonantietherapie versterkt het immunsysteem en zelfgenezend vermogen van het lichaam. Dat kan ook goed voor je zijn als je (nog) niet ziek bent.

Al met al, als je de uitzending goed bekijkt zie je gewoon dat het een hetze is. Er wordt totaal niet gekeken naar de resonantietherapie en de effecten ervan. Nee, in plaats daarvan wordt de eigenaar van NGC aangevallen omdat hij gezegd heeft dat chemo slecht is. Dat hij al jarenlang tientallen tevreden klanten heeft die baat hebben bij zijn therapie, daar hoor je geen woord over…

10eke
10eke
13 jaren geleden

[quote name=”sandra”][quote name=”Linda”]Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be%5B/quote%5D
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php/topic/20621-hoge-dosis-vitamine-doodt-selectief-kankercellen/ Misschien is dit iets, Ik hoop van harte dat dit kan helpen.

Misschien is dit nog iets om over te lezen nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?[/quote]

silleke
silleke
13 jaren geleden

In verhouding met de reguliere geneeskunde zijn de prijzen die hij vraagt niet hoog.(38 euro)
Ik ben er zelf ook diverse keren geweest(niet voor kanker).Je betaalt ongeveer voor een uur, maar ik heb er ooit een hele ochtend of middag gezeten zonder te hoeven bijbetalen.
De pijn werd beduidend minder.Ik voelde me energieker en werd er blijer/positiever van.Ook heb ik positieve verhalen van zijn andere clienten gehoord. Het stukje waarin hij probeert een grotere fles colloidaal goud te verkopen komt op mij wel dwingend over, maar ik heb deze dwang nooit ervaren

Frans
Frans
13 jaren geleden

Eén ding is wel zeker chemotherapie dood ook alle goede cellen, en is het voor de farmaceutische industrie de grootste inkomsten bron die er bestaat in de wereld. Mijn moeder heeft naast haar chemo direct de volgende dag ook bioresonantie gedaan en had hierdoor bijna geen last van de bijwerkingen en voelde zich hierdoor ook een stuk beter. Anderhalf jaar geleden kon er alleen nog de zwaarste chemo worden gegeven en dat zou haar leven verlengen met 2 a 3 maanden en natuurlijk een periode van 5a6 maanden doodziek zijn van de chemo. Dit heeft ze niet gedaan en heeft voor bioresonantie alleen gekozen en heeft de doctoren verrast door er nog anderhalf jaar te zijn in redelijk goede gezondheid met haar ziekte en met dank aan de immuumsysteem tabletten(aminocareA10) van de dokter burnzynski clinic uit Amerika. Dus bijdeze heeft de resonantietherapie uitstekend geholpen, denk dat Alberto Stegeman ook beter zijn huiswerk had moeten doen. Voor mij in ieder geval never nooit zal ik ooit een chemokuur doen.

meuron
meuron
13 jaren geleden

[quote name=”Ron”]Men moet weten dat Chemotherapie afkomstig is net na de eerste wereldoorlog. De Duitse industrie zat nog met heel wat mosterdgas overschotten. Men heeft van dit mosterdgas een zwavelatoom weggenomen en een stikstof atoom in de plaats gezet. Deze kleine verandering heeft Chemotherapie voortgebracht. Een goedje extreem giftig. Medicaties kunnen leven redden, ze maken je echter nooit gezond.[/quote]

Ik keek gisteren naar een reportage van bruce parry over “the arctic” waarin een siberische vrouw omschreef dat ze tinctuur van vliegenzwammen gebruikte om kanker te genezen. Nu zijn die paddestoelen ook zwaar vergif en toch . . .

Waking Life
Waking Life
13 jaren geleden

Mensen die nog steeds denken dat chemo of andere chemische troep niet gevaarlijk is voor het menselijk lichaam, denk dan 2 keer na! Je bent zelf toch ook niet in een laboratorium geboren!? Je kunt alleen organismen met organismen herstellen precies zoals de natuur het bedoelt heeft. Als mensen dit nog steeds niet snappen dan ben je zeer waarschijnlijk afgesloten van je eigen ik gevoel. Het zal niet lang duren voordat dit massaal duidelijk gaat worden WERELDWIJD en voor iedereen! Dit is niet te vermijden! De chemische robotten onder ons zullen op een andere planeet verder moeten gaan spelen met hu experimentjes. Met mijn lijf geen polonaise.

meuron
meuron
13 jaren geleden

[quote name=”Waking Life”]Mensen die nog steeds denken dat chemo of andere chemische troep niet gevaarlijk is voor het menselijk lichaam, denk dan 2 keer na! Je bent zelf toch ook niet in een laboratorium geboren!? Je kunt alleen organismen met organismen herstellen precies zoals de natuur het bedoelt heeft. Als mensen dit nog steeds niet snappen dan ben je zeer waarschijnlijk afgesloten van je eigen ik gevoel. Het zal niet lang duren voordat dit massaal duidelijk gaat worden WERELDWIJD en voor iedereen! Dit is niet te vermijden! De chemische robotten onder ons zullen op een andere planeet verder moeten gaan spelen met hu experimentjes. Met mijn lijf geen polonaise.[/quote]

En we wachten nog steeds . . .
Als je het niet erg vind ga ik ondertussen gewoon verder met mijn aardse leven.

Jolanda en Joop
Jolanda en Joop
13 jaren geleden

De TV wordt als propaganda wapen ingezet tegen al het goede wat er is op deze aarde zodat het kwaad kan regeren en de NWO een feit kan worden. Alleen realiseert Mr. Stegeman zich dit (nog) niet en speelt hij wellicht onwetend aan de kant van de duivel. Als hij echt zo gedreven is om de werkelijke daders bij de lurven te pakken zou hij eens 22 jaar David Icke journalistiek moeten gaan bestuderen. Als dhr Stegeman hij hierachter komt zal hij wel anders piepen. De wereld is precies 180 graden andersom, als je zo kunt denken dan zit je goed.

peter
peter
13 jaren geleden
Tink
Tink
13 jaren geleden

#80
” Abrikozenpitten helpen niet, wietolie niet en B17 ook niet. “

Goh. Ik zou de reguliere geneeskunde eens proberen. Behandelingen bestaan uit operatie, bestralen, chemo en in sommige gevallen hormoontherapie. Afhankelijk van de soort kanker en het stadium zijn de behandelingen al dan niet succesvol. Ik lees hier allerlei indianenverhalen over de herkomst van chemo en de maffiapraktijken van de pharmaceutische industrie. Het zal allemaal wel. In mijn familie heb ik mensen zien genezen van kanker door bestraling en chemo. En die gingen NIET alsnog dood door de chemotherapie. Nou ja, ik heb wel een geheimpje te verklappen: uiteindelijk gaan we allemaal dood. En heb je dan ooit chemo gehad, kun je dat mooi de schuld geven!

yoyo
yoyo
13 jaren geleden

[quote name=”sandra”][quote name=”Linda”]Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be%5B/quote%5D

nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?[/quote]

Kijk even naar deze link Sandra:
http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/03/natuurlijk-geneesmiddel-tegen-kanker-10-000-x-sterker-dan-chemo/

sandra
sandra
13 jaren geleden

[quote name=”Tink”]#80
” Abrikozenpitten helpen niet, wietolie niet en B17 ook niet. “

Goh. Ik zou de reguliere geneeskunde eens proberen. Behandelingen bestaan uit operatie, bestralen, chemo en in sommige gevallen hormoontherapie. Afhankelijk van de soort kanker en het stadium zijn de behandelingen al dan niet succesvol. Ik lees hier allerlei indianenverhalen over de herkomst van chemo en de maffiapraktijken van de pharmaceutische industrie. Het zal allemaal wel. In mijn familie heb ik mensen zien genezen van kanker door bestraling en chemo. En die gingen NIET alsnog dood door de chemotherapie. Nou ja, ik heb wel een geheimpje te verklappen: uiteindelijk gaan we allemaal dood. En heb je dan ooit chemo gehad, kun je dat mooi de schuld geven![/quote]

de reguliere methode hebben we ook bewandeld. chemo was te zwaar en moest gestaakt worden. bestraling werkt hier alleen nog als pijnbestrijding. wat dan overblijft zijn alternatieve methoden. vandaar dat ik vraag naar suggesties uit die hoek.

sandra
sandra
13 jaren geleden

[quote name=”yoyo”][quote name=”sandra”][quote name=”Linda”]Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be%5B/quote%5D

nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?[/quote]

Kijk even naar deze link Sandra:
http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/03/natuurlijk-geneesmiddel-tegen-kanker-10-000-x-sterker-dan-chemo/%5B/quote%5D

dank je Linda, de wietolie die we gebruiken is hetzelfde als de cannabisolie van phoenix tears. die helpt in dit geval niet. de andere link gaat over de soursop. ben ik ook achteraan gegaan. het blijkt dat die alleen te krijgen is rond december. net te laat dus.

Jan
Jan
13 jaren geleden

[quote name=”yoyo”][quote name=”sandra”][quote name=”Linda”]Hier nog maar eens de link die ik hier ergens tegen was gekomen. Phoenixtears, ofwel cannabisolie voor snel veilig herstel van kanker.

http://www.youtube.com/watch?v=fY-uI-QkVOo&feature=youtu.be%5B/quote%5D

nou bij ons helpt het niet. wietolie niet, B17 van bergen abrikozenpitten niet, essiac niet. iemand nog suggesties?[/quote]

Kijk even naar deze link Sandra:
http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/03/natuurlijk-geneesmiddel-tegen-kanker-10-000-x-sterker-dan-chemo/%5B/quote%5D

Geweldig boek; “Het verzwegen verhaal over kanker” verkrijgbaar bij de boekhandel en via succesboeken.nl

Pieter
Pieter
13 jaren geleden

http://www.vitaminesperpost.nl/Graviola.html (capsule weggooien de rest op een hapje eten) werkt als een speer!

Bazzabas
Bazzabas
13 jaren geleden

Beste iedereen,

Graag wil ik jullie wijzen op de mogelijkheid om de moed op te geven, de strijdbijl te begraven, en om samen het einde te omarmen en er naar toe te leven,

Dit zeg ik omdat ik van mening ben dat als artsen zeggen dat t einde oefening is, dat dat niet per sé de medische benadering is, maar ook ervaring.
Dus als een arts zegt dat de chemo niks goed meer kan doen, en dat een patient te zwak is om nog iets te proberen, Leg dat dan naast je neer, hoe lastig dat ook moge zijn, Je kunt dan samen de dood tegemoet gaan, er naartoe leven, er vrede mee hebben, en afscheid nemen,
Dit is wat minder schokkend dan vechten tot het einde, en vervolgens verbaasd naast een koud lichaam staan..

De dood is een logisch gevolg van het leven, Net als ziektes dat zijn van een levend organisme.

Deal with it..

sandra
sandra
13 jaren geleden

[quote name=”Pieter”]http://www.vitaminesperpost.nl/Graviola.html (capsule weggooien de rest op een hapje eten) werkt als een speer![/quote]

Dit is het gedroogde blad, je moet toch de vrucht hebben? Heb je ervaring met de werking van Graviola bij kanker?

Jakkie
Jakkie
11 jaren geleden

Gelezen in Medisch Contact van 18 maart 2015

Werknemers in de gezondheidszorg die beroepsmatig blootgesteld worden aan het chemotherapeuticum Adriamycine lopen het risico daar zelf kanker door op te lopen. Dat schrijft de Gezondheidsraad in een advies aan de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

Maar kankerpatiënten die dit spul IN hun lijf krijgen genezen van kanker??????

Back to top button
96
0
We lezen graag je reactie!x