Homepagina » Het Complot » Het is ongelooflijk geraffineerd wat er allemaal gebeurt. Duitse wiskundige waarschuwt voor chemtrails
Het is ongelooflijk geraffineerd wat er allemaal gebeurt. Duitse wiskundige waarschuwt voor chemtrails

Het is ongelooflijk geraffineerd wat er allemaal gebeurt. Duitse wiskundige waarschuwt voor chemtrails

Een Duitse wiskundige is bezorgd over chemtrails. Vliegtuigen, ook van bijvoorbeeld Lufthansa, brengen op systematische wijze aluminium en barium in de atmosfeer, zegt de 61-jarige tegen de Duitse krant Badische Zeitung.

Het achterliggende doel zou zijn om de warmtestraling van de zon gedeeltelijk tegen te houden en zo de gevolgen van klimaatverandering te beperken.

De wiskundige zegt zich te storen aan de geheimhouding, en dat iedereen zich daaraan houdt; politici, journalisten, milieugroepen.

Geïrriteerd

“Niemand durft het aan om het volk de waarheid te vertellen over chemtrails,” klinkt het.

Hij merkt op dat de overheden, meteorologische diensten en ruimtevaartorganisaties allemaal geïrriteerd reageren op het moment dat je ze benadert over chemtrails.

Je kunt je afvragen waarom organisaties zoals Greenpeace niets doen of waarom er geen klokkenluiders zijn die zich melden.

Ongelooflijk geraffineerd

De wiskundige vertelt dat er genoeg pogingen zijn gedaan om dit naar buiten te brengen, maar dat men continu wordt tegengewerkt.

“Het is ongelooflijk geraffineerd wat er allemaal gebeurt,” zegt hij, toevoegende dat alles van boven wordt tegengehouden.

Voorgelogen

Mensen willen graag voorgelogen worden, zelfs journalisten, benadrukt de man.

“Ze geloofden zelfs dat het World Trade Center in 2001 is ingestort door vliegtuigen,” zegt hij.

“Die zijn gecontroleerd gesloopt, in opdracht van het Witte Huis,” besluit hij.

[Badische Zeitung]
0 0 stemmen
Beoordeel dit artikel
+
Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen
Aanmelden
+
Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal
Volgen

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest
23 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Kalki
Kalki
1 jaar geleden

Er zijn wel klokkenluiders die zich melden, maar worden die – en net zoals bij zoveel andere zeer schadelijke zaken – bijvoorbaad gecensureerd.

Jur
Jur
1 jaar geleden

“Vandaag (zondag 22-09-2019 / 22 september 2019) was het perfect helder weer rond 07:00 in Venray. Even later zag ik vliegtuigen / piloten WEER strepen / sporen maken en nu worden die sporen steeds breder, waardoor het ‘bewolkt’ wordt. Gisteren zag ik ook vliegtuigen die een spoor achterlieten, maar die verdwenen wel snel. Het is dus logisch dat de chemische samenstelling anders is wanneer die sporen lang blijven hangen en steeds breder worden. Daarnaast is het ook niet logisch wanneer piloten sporen creëren in een rooster patroon. Dit wordt dus met opzet gedaan. Ik geloof dat dit wordt gedaan voor ‘weather control’ of anders gezegd ‘geo-engineering’. Waar deze chemtrails (NIET contrails) qua chemische samenstelling precies uit bestaan weet ik verder niet.Wat ik wel denk is dat er ongezonde chemische rotzooi in zit.

Volgens buienradar is het na 11:00 bewolkt. https://i.imgur.com/w27EZan.jpg

Op dit moment, 10:00, zie ik nog steeds vliegtuigen die sporen achterlaten.”

Anderen beweren dit:
“Die dingen heten contrails, die ontstaan door het condenseren van water in de lucht. Niets bijzonders aan de hand en helemaal niet eng.”

“jij snapt het niet helemaal hè?
Of je gelooft de linkse popganda……”

exegese
exegese
Reactie op  Jur
1 jaar geleden

@Jur, condens blijft inderdaad geen uren hangen en waaiert niet uit tot een compleet wolkendek. Zet een waterketel op het vuur, wacht tot er stoom uit komt die condenseert in de lucht. Haal hem van het vuur en zie hoe snel de condens daarna compleet is verdwenen. Dat is het bewijs dat het daar boven niet om condens handelt maar iets veel venijnigers ! Ze belazeren de kluit al heel lang.

Jur
Jur
Reactie op  exegese
1 jaar geleden

Dat snap ik, maar praktisch werd ik voor gek uitgemaakt.

IJsneus
IJsneus
Reactie op  Jur
1 jaar geleden

Niet dat het niet gebeurt. Maar zoals nu, ligt de freezing altitude (zie windy site) op 1,8 km, geen wonder dat de trail bevriest voordat het verwaaid of verdampt is. Het dauwpunt zal ook uitmaken.

Arwijn
Arwijn
1 jaar geleden

Al 24 jaar is het bezig…

Bas van Stapelberg
Bas van Stapelberg
1 jaar geleden

Daar hoef ik geen wishundige voor te zijn. Al 30 jaar aan de gang en overheden weten ervan en laten het gebeuren.

Mikkie
Mikkie
Reactie op  Bas van Stapelberg
1 jaar geleden

Tja, van aluminium word je mak. Het zit niet voor niks in bijna alle deo’s.
Zo krijg je geen volksopstanden.
Boeren doen kennelijk wat minder aan deo. Dat blijkt wel.

René
René
Reactie op  Bas van Stapelberg
1 jaar geleden

Er zijn niet voor niets steeds meer chronisch zieken.

Elise
Elise
1 jaar geleden

Natuurlijk gaan ze dit niet openbaar maken, want dat bevestigt dat de zon voor opwarming/klimaatverandering zorgt. Een natuurlijke cyclus.
Dan worden vele van die klimaat maatregelingen overbodig en dat brengt de opzet van de Agenda21/30 NWO in gevaar.
Er moet wel wat aangepast gaan worden zoals uiterwaarden enz. Maar zoals altijd wordt het ook weer gebruikt om andere dingen door te voeren. Macht, controle enz.

AlbertV
AlbertV
1 jaar geleden

Even wat feiten:
Vliegtuigstraalturbinemotoren draaien op kerosine, een koolwaterstof die bij verbranding CO2 en water produceert. Elke kilogram kerosine maakt bij volledige verbranding 1,4 kg water.
Een motor van een groot vliegtuig verbruikt zo’n 1,5 tot 2 liter kerosine per seconde dus produceert 2 tot 3 kg water per seconde dat in de vorm van damp uit de uitlaat komt, enkele kubieke meters dus.
Op vlieghoogte is de omgevingstemperatuur tussen de minus 45 en 60 zodat de waterdamp direct bevriest tot ijskristallen .
Hoe snel de ijskristallen oplossen is afhankelijk van de relatieve vochtigheid in die omgeving, en die varieert. Als er een warmtefront nadert wordt de lucht tot grote hoogte verzadigd met vocht en kunnen de ijskristallen die achter de motoruitlaten ontstaan niet oplossen. Daarom worden de strepen achter vliegtuigen altijd langer als er een warmtefront nadert.
Simpel toch?
Als Gerrit Hiemstra of Marco Verhoef na een paar mooie dagen, zonder strepen in de lucht, aankondigt dat er regen komt (warmtefront) gaan de strepen langer worden.
Hoef je geen helderziende voor te zijn.
Bedenkt bovenstaande als je naar boven kijkt.

Harry
Harry
Reactie op  AlbertV
1 jaar geleden

Dat klopt helemaal… ik geloof absoluut dat er met chemtrails de lucht vergiftigd wordt echter zien de meeste
mensen die deze theorie aanhangen in iedere condensstreep een chemtrail. Laten ze zich eerst eens in een stukje meteo en natuurkunde verdiepen. Het zijn gewoon logische feiten…

jani
jani
Reactie op  Harry
1 jaar geleden

Wat ‘de meeste mensen zien’ weet ik niet. Ik denk dat het ook lastig is om daarachter te komen. Wat ik wél weet is dat er op momenten vliegtuigstrepen én chemtrails te zien zijn in de lucht. De chemtrails hangen dan lager dan waar de vliegtuigstrepen zich bevinden. De vliegtuigen met normale strepen vliegen boven de chemtrails!! Eigen waarneming!!

Daarnaast beweer ik als zeventigplusser dat ik in mijn jeugd nooit een chemtrail gezien heb. Terwijl ik buiten de stad woonde en veel weidsheid tot mijn beschikking had.

AlbertV
AlbertV
Reactie op  jani
1 jaar geleden

Beste Jani,
Ik ben nog net geen zeventig en heb mijn hele werkzame leven in de luchtvaarttechniek gewerkt en kan/mag daar dus wel wat over beweren, denk ik.
Nog een paar feiten:
Sinds onze jeugd is de luchtvaart in omvang geëxplodeerd.
Vliegtuigmotoren zijn veel efficiënter maar veel groter geworden en stoten daarmee veel meer waterdamp uit.
Gezien de enorme hoeveelheid mensen die nodig is om een passagiers of vrachtvliegtuig te opereren is het onmogelijk om in het geheim installaties in deze vliegtuigen in te bouwen voor het verspreiden van chemicaliën. Bovendien zouden de vliegmaatschappijen financieel flink gecompenseerd moeten worden.
Deze tak van luchtvaart kruist tussen 30 000 en 40 000 ft waar het tussen de min 45 en min 60 graden C is.

Er wordt al heel lang geëxperimenteerd met het beïnvloeden van weer en klimaat wat een enorm effectief wapen zou kunnen worden in handen van de oorlogszieke psychopaten die onze mooie planeet voor een belangrijk deel in hun vernietigende klauwen hebben.
Wat wij boven ons hoofd zien is echter een natuurlijke reactie op ons onnatuurlijke gedrag (vliegen met vliegtuigen die kerosine verbranden) hoog in de atmosfeer.

Verder ben ik gewoon een complotdenker hoor, net als de meesten hier.

Marieke
Marieke
Reactie op  AlbertV
1 jaar geleden

Ik heb zelf gezien dat een vliegtuig een lang con-/chemtrail achterliet. Van het ene op het andere moment was er niets meer te zien en vloog het verder zonder ook maar één spoortje achter te laten! Hoe verklaar je zoiets?

AlbertV
AlbertV
Reactie op  AlbertV
1 jaar geleden

Marieke, mogelijk dat het vliegtuig in een dalende vlucht zat en daarbij in een warmere luchtlaag terecht kwam. Heb ik zelf trouwens ook wel eens gezien.

Cor
Cor
1 jaar geleden

@ AlbertV, doe eens wat research eerst, en geef de mensen niet nog meer onzin mee.
Het is al toe gegegeven dat oa de Amerikaanse regering aan Geo engineering doet, dus ja zware metalen sproeit.

AlbertV
AlbertV
Reactie op  Cor
1 jaar geleden

Waaruit concludeer je dat ik geen research zou hebben gedaan?

Azazel
Azazel
Reactie op  AlbertV
1 jaar geleden

klopt helemaal AlbertV, het is ook niet de motor die de stoffen loodst. Amerika heeft een patent op “Aerial Dispersion of Materials”. Patent 7,413,145 Daar valt Geo-Engineering dus ook onder. Als ze dat in Amerika doen, moeten ze dat meteorologisch gezien ook(!) hier doen, dus de feiten zijn er. Het verhaal heeft zich alleen zo uitgebreid en de rondte gedaan dat ondeskundigen elke vliegtuigstraal als chem-trail zien. Ware het niet dat elke uitstoot stoffen bevat, maar naar de eigen uitlaat word niet gekeken 😉

Jan
Jan
1 jaar geleden

We hebben de aarden .in 40 jear tijd kapot gemaakt verviult ..het vuur zal zegen . Vieren .vliegtiug .treals .een vonk ..bedankt ..rijk heden .grtjes .respect.vrijbiuter.

PREDATOR
PREDATOR
1 jaar geleden

@exegese
houd dat fluitketeltje wel op bijna 10km hoogte.Daar blijft jou damp maximaal 20min hangen ivm met kou.
Verder helemaal mee eens.Klopt geen snars van wat ze boven ons hoofd doen

Elise
Elise
1 jaar geleden

Iedereen weet dat als je iets toevoegt aan iets er een reactie ontstaat. Wat de denken over de vele satellieten die boven ons hangen. Daar komt ook dat bromgeluid(buiten) vandaan. Sommige satellieten kunnen door de aarde heen kijken. Zo vinden ze oa grondstoffen.
De lucht bestaat er meerdere lagen. Niet elk vliegtuig vliegt op dezelfde grondstof. Jaren geleden hield de TUe oefeningen/experimenten vanuit een vliegtuig omtrent andere grondstof. Ze maakte toen ook figuurtjes.

x

Check Also

schip

Vastgelopen containerschip Suezkanaal: ‘Dit was een geheime operatie tegen de globalisten’

Afgelopen maand blokkeerde een 400 meter lang ...

gates

Door Bill Gates gefinancierd project om zonlicht te dimmen in de ijskast

Een experiment waarmee zonlicht gedimd kan worden, ...

Waarom Pushmeldingen?

Facebook en Twitter censureren steeds meer. Het nieuws dat NineForNews brengt wordt steeds vaker door ze geblokkeerd.

Met pushmeldingen informeren we je rechtstreeks, zonder risico op deze censuur.

Waarom Telegram?

Overheidscorruptie wordt steeds erger. Websites en domeinen worden in beslag genomen, omdat de criminele regering geen tegengeluid duldt.

Ons Telegram kanaal staat los van onze websites. Daar krijg je een overzicht van onze berichten, ook als we 'ineens' verdwijnen en met een andere nieuwe domeinnaam/website terugkomen.

Blijf onafhankelijk! Weet ons altijd te vinden! Abonneer je nu gratis en vrijblijvend op ons telegramkanaal.

Stuur jouw ideeBedenk een idee, kreet of one-liner voor op onze producten.

Elke maand kiezen we de beste, leukste of meest originele inzending. En als dat jouw inzending is, win je een T-shirt met jouw idee erop!

23
0
We lezen graag je reactie!x