Homepagina » Innovatie » Iraanse wetenschapper zegt ‘tijdmachine’ te hebben uitgevonden
Iraanse wetenschapper zegt tijdmachine te hebben uitgevonden

Iraanse wetenschapper zegt ‘tijdmachine’ te hebben uitgevonden

Een Iraanse zakenman heeft naar eigen zeggen een tijdmachine ontwikkeld waarmee mensen tot acht jaar in de toekomst kunnen reizen.

Ali Razeghi, een wetenschapper uit Teheran, heeft zijn ‘Aryayek-tijdreismachine’ geregistreerd bij het Iraanse Centrum voor Strategische Uitvindingen.

Na een handscan kan het apparaat de toekomst voorspellen, zo vertelde hij aan het Iraanse persbureau Fars.

Toekomst

De 27-jarige Razeghi zei dat het apparaat gebruikmaakt van een reeks complexe algorithmen die ‘vijf tot acht jaar van iemands toekomstige leven met 98 procent nauwkeurigheid kunnen voorspellen’.

Razeghi is algemeen directeur van het Centrum voor Strategische Uitvindingen en heeft nog 179 andere uitvindingen op zijn naam staan. “Ik heb de laatste 10 jaar van mijn leven aan dit project gewerkt,” zei hij.

“Mijn uitvinding is even groot als een computerkast en kan de komende vijf tot acht jaar van iemands leven voorspellen. Het apparaat neemt je niet mee de toekomst in, maar brengt de toekomst naar je toe,” voegde hij toe.

Prototype

Volgens Razeghi kan de Iraanse overheid met behulp van zijn nieuwe uitvinding de mogelijkheid van een militaire confrontatie met een ander land voorspellen. De regering kan vervolgens anticiperen op wisselkoersschommelingen en olieprijzen.

“Een overheid die vijf jaar in de toekomst kan kijken zou zich kunnen voorbereiden op toekomstige uitdagingen,” zei hij. “Daarom willen we deze uitvinding ook beschikbaar maken voor andere landen en individuen.”

Razeghi zei dat vrienden en familieleden zijn nieuwste project bekritiseerden omdat hij ‘voor God probeerde te spelen’. “Dit project druist helemaal niet in tegen onze religieuze waarden,” benadrukte hij. “De Amerikanen proberen dit apparaat te maken door miljoenen dollars te investeren terwijl ik slechts een fractie van dat bedrag kwijt ben. De reden waarom we ons prototype nu niet lanceren is dat de Chinezen het idee dan zullen stelen en binnen een dag miljoenen exemplaren kunnen produceren.”

Bron: Telegraph.co.uk

Gerelateerd:

 



Vind je dit waardevol? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

54 reacties

  1. Ik zie de brief van het Zilveren Kruis al voor me: zou u uw rechterhand in onze scanmachine willen doen? dat helpt ons om de hoogte van uw premie vast te stellen.

    0 likes
  2. ‘De reden waarom we ons prototype nu niet lanceren is dat de Chinezen het idee dan zullen stelen en binnen een dag miljoenen exemplaren kunnen produceren.”

    Gottegot. Wanneer denkt hij dan dat het wel zou kunnen….

    0 likes
  3. onzin,de toekomst kan altijd veranderen.
    de toekomst ligt nooit vast.

    0 likes
  4. Is iemand zn toekomst dan echt (voor een groot deel)te voorspellen door zijn of haar handlijnen te lezen/analyseren?

    0 likes
  5. Apart dat alleen de engelse media hier over schrijft. De iraanse media heeft hier niks over geschreven. Check bijv http://www.presstv.ir/ Zal wel weer een afleiding zijn van de westerse wereld.

    0 likes
  6. Als hij net zo betrouwbaar is als meneer Keshe dan weten we al hoe laat het is.

    0 likes
  7. Ik moest wel erg lachen toen ik las: De reden waarom we ons prototype nu niet lanceren is dat de Chinezen het idee dan zullen stelen en binnen een dag miljoenen exemplaren kunnen produceren.

    Mmm, zou hij in zijn hand dit hebben gezien dat dit zou gebeuren, en heeft hij besloten om daarom niet te lanceren? Als dat zo is, dan bewijst hij dat zijn machine niet werkt.
    Tenzij zijn hand natuurlijk verandert is na dat besluit.

    Hawks neemt proef op de som. Ik fotografeer mijn hand. Ik besluit om een kop thee te nemen, en neem weer een foto. Vervolgens bedenk ik me en neem koffie, en neem weer een foto.

    Guess what: de drie foto’s zijn identiek. Of beter: de drie foto’s laten geen veranderingen in/aan mijn hand zien…

    0 likes
  8. Als Mohammed (vzmh) niet naar Berg komt dan komt de Berg wel naar Mohammed (vzmh): Het apparaat neemt je niet mee de toekomst in, maar brengt de toekomst naar je toe… (deze zomer):

    een omgekeerde tijdmachine dus.

    Een vraag voor de Apocalyptici onder ons (de gelovigen in de AntiChrist): Wat zou er gebeuren als je in een tijdmachien naar “Het Einde der Tijden” reist, naar voorbij het moment waarop de Tijd ophoudt te bestaan. Kan je dan nog terug komen op je eigen Tijdlijn? Iets voor SF-schrijvers misschien?

    0 likes
  9. ik heb ook een tijdsmachine als ik in mijn auto rijden ga voor een uur dan is het een uur later geworden.

    0 likes
  10. De reden waarom we ons prototype nu niet lanceren is dat de Chinezen het idee dan zullen stelen en binnen een dag miljoenen exemplaren kunnen produceren.”

    En daarom dus totale onzin…
    Er is geen tijdmachine, er is geen toekomstvoorspeller.

    0 likes
  11. Hahaha… Kun je toch alleen maar om lachen om dit soort berichten.

    Waar is het bewijs?

    0 likes
  12. een tijd machine die tot 8 jaar kan voorspellen is onzin waarom omdat tijd constant in motion is iedereen is gelinkt met elkaar de toekomst staat niet vast dus BS !! tijdreizen is wel mogelijk maar niet op die manier DNA

    0 likes
  13. Hij hoeft het apparaat alleen maar te gebruiken om te zien of de Chinezen het willen stelen… lulkoek dus.

    0 likes
  14. [quote name=”Gerard”]Apart dat alleen de engelse media hier over schrijft. De iraanse media heeft hier niks over geschreven. Check bijv http://www.presstv.ir/ Zal wel weer een afleiding zijn van de westerse wereld.[/quote]
    Dat is ook mijn gevoel, ik lees elke dag de iraanse niews sites en niets heb ik hier over gelezen!
    Een vraagje @Wesley , kan je dat onderbouwen je opmerking over de onbetrouwbaarheid van Dhr. M.T.Keshe? Ben eigenlijk best wel benieuwd 😉

    0 likes
  15. Prachtig apparaat voor op de kermis…
    “Laat nu uw toekomst voorspellen!”

    0 likes
  16. [quote name=”Linda”]’De reden waarom we ons prototype nu niet lanceren is dat de Chinezen het idee dan zullen stelen en binnen een dag miljoenen exemplaren kunnen produceren.”

    Gottegot. Wanneer denkt hij dan dat het wel zou kunnen….[/quote]

    Over vijf jaar maken ze er geen 1 maar 5 miljoen op een dag hahaha

    Beter komt dat ding niet op de markt, en zeker niet in handen van de (r)overheid, die gaan het hoe dan ook TEGEN ons gebruiken

    0 likes
  17. “Volgens Razeghi kan de Iraanse overheid met behulp van zijn nieuwe uitvinding de mogelijkheid van een militaire confrontatie met een ander land voorspellen. De regering kan vervolgens anticiperen op wisselkoersschommelingen en olieprijzen.”

    Wiens hand wordt er dan gelezen?

    En een aankomende oorlog betekent dat het land gaat anticiperen op wisselkoersschommelingen en olieprijzen?? Dan heb je toch wel iets beters te doen, lijkt me, zoals die oorlog voorkomen….
    O wacht, “and” werd hier vertaald door “vervolgens”. Tja.

    0 likes
  18. [quote name=”Trudy”][quote name=”Gerard”]Apart dat alleen de engelse media hier over schrijft. De iraanse media heeft hier niks over geschreven. Check bijv http://www.presstv.ir/ Zal wel weer een afleiding zijn van de westerse wereld.[/quote]
    Dat is ook mijn gevoel, ik lees elke dag de iraanse niews sites en niets heb ik hier over gelezen!
    Een vraagje @Wesley , kan je dat onderbouwen je opmerking over de onbetrouwbaarheid van Dhr. M.T.Keshe? Ben eigenlijk best wel benieuwd ;-)[/quote]

    Heb je die Keshe een beetje gevolgd? Hij zegt al jaren dat-ie iets gaat onthullen en meer dan nieuwe aankondigingen van onthullingen zijn er nog steeds niet geweest…. Soort Salusa 😛

    0 likes
  19. Helaas / gelukkig zal deze machine niet werken, hooguit kan het een eventuele uitkomst uitrekenen op basis van 1 mogelijkheden ‘collapse’ / momentopname.

    0 likes
  20. [quote name=”Trudy”][quote name=”Gerard”]Apart dat alleen de engelse media hier over schrijft. De iraanse media heeft hier niks over geschreven. Check bijv http://www.presstv.ir/ Zal wel weer een afleiding zijn van de westerse wereld.[/quote]
    Dat is ook mijn gevoel, ik lees elke dag de iraanse niews sites en niets heb ik hier over gelezen!
    Een vraagje @Wesley , kan je dat onderbouwen je opmerking over de onbetrouwbaarheid van Dhr. M.T.Keshe? Ben eigenlijk best wel benieuwd ;-)[/quote]
    Je vraagt je af waarom sommige dingen nog onderbouwing nodig hebben.

    Maar ja, ik kan het onderbouwen.

    Zie: https://www.ninefornews.nl/wetenschap/3057-keshe-foundation-gaat-revolutionaire-technologieen-vrijgeven

    Heb jij iets gezien? Ik niet. En zo gaat het al jaren met meneer Keshe.

    En nu niet aankomen met “de illuminatti voorkomt dat hij het vrij kan geven”

    0 likes
  21. Goh als je 8 jaar in de toekomst kan reizen, wat zul je dan een snelheid hebben zo ongeveer, die van het licht!!!

    0 likes
  22. Toekomst voorspellen ging toch niet meer omdat alle tijdslijnen op 1 punt zijn gekomen sinds 21-12-2012.
    Dat is ook de reden dat Project Looking Glass niet meer gebruikt kon worden en de Illuminatie nu aan het kortste end trekken. Ze hebben altijd voorkennis gehad. Maar dat blijkt nu over te zijn. Het zou zomaar kunnen dat het bericht dus vals is?

    0 likes
  23. Alsof de chinezen het nu dan niet zouden willen stelen als het al zou werken.

    0 likes
  24. @1 de natte droom van elke verzekeraar 😉

    Gelukkig kan dit hier niet mee, dat zou veel te detaillistische info zijn!

    Voorspellen van de toekomst kan al een langere tijd, op verschillende niveau’s, op basis van gegevens in het heden en van het verleden. Met name grote gebeurtenissen volgen een bepaald stramien waarbij kleine zaken, welke uiteindelijk leiden tot de gebeurtenis, al jaren van te voren ingezet worden.

    Je zou kunnen zeggen dat alle grote gebeurtenissen volgens een bepaalde wiskundige formule opgezet worden totdat dit uiteindelijk tot de climax leidt welke wij kunnen waarnemen cq. beleven.

    Door al deze info in een computer te gooien kan er overkoepelend een tijdslijn bepaald worden tot een volgende climax. Vervolgens kan je er allerlei aanvullingen op doen zoals locatie, impact, omvang, duur en herhaling.

    Zelf geloof ik dat enkele mensen hier ook toe in staat zijn, net zoals sommige de antwoorden op de meest ingewikkelde rekensommen direct kunnen opnoemen zonder te kunnen onderbouwen hoe ze dit doen. Ze zien het antwoord gewoon voor zich. Zo zijn er naar mijn inziens ook mensen die toekomst voorspellende gevoelens hebben zonder deze onder woorden te kunnen brengen.

    0 likes
  25. Met tijdreizen naar de toekomst heb ik geen problemen, zolang dit maar een enkele reis betreft.

    Met tijdreizen naar het verleden ligt dat anders, want dan kunnen we niet meer zeker zijn van onze geschiedenis.

    0 likes
  26. WAAROM 8 JAAR? MOET JE ER WEER EEN OPVOERSET BIJ KOPEN.

    0 likes
  27. 27 jaar en Algemeen directeur van het Centrum voor Strategische Ontwikkelingen? Of zou dat een foutje zijn?

    0 likes
  28. Dat apparaat heeft de aardbeving van laatst in Iran niet kunnen voorspellen. Wat moet je met zoiets dan?

    0 likes
  29. [quote name=”Hunting Wolf”]Goh als je 8 jaar in de toekomst kan reizen, wat zul je dan een snelheid hebben zo ongeveer, die van het licht!!![/quote]

    Ik ben al 34 jaar aan het tijdreizen. Ik begon in 1979.

    0 likes
  30. De Iraniërs zijn technologische bollebozen.
    Die vliegende schotels heb ik nooit mogen zien.
    Die alternatieve energiebronnen zijn ook nooit onthuld.
    En de zoektocht naar dat geneesmiddel tegen MS is ook op niks uitgelopen: ze reageren op geen enkel verzoek van mijn kant.

    0 likes
  31. John van Dokkumburg

    Vooruit zien en vervolgens daar weer op anticiperen ten voordele van “de weter” is niet denkbaar omdat dan de toekomst absoluut niet meer zo word zoals voorspelt en er weer een andere samenspel van actie naar reactie enz enz ontstaat. De profitieen van vele heilige boeken zijn ook lang niet allemaal uitgekomen zoals staat opgeschreven , dit komt door de vrije wil/keuze van de mensheid die het pad van de Heiligen bewandeld en beoefend. Het uitdagende Pad wel te verstaan .

    Ik verwacht dat dit niemand helpt omdat die daarmee zichzelf verheerlijkt, en die trekkende behoefte aan energie krijgt in de 4e en 5e Dimensionale maatschappij geen voeding, dus heel weinig kans dat je daar sociaal blij of gelukkig mee word.

    0 likes
  32. [quote name=”Wesley”][quote name=”Trudy”][quote name=”Gerard”]Apart dat alleen de engelse media hier over schrijft. De iraanse media heeft hier niks over geschreven. Check bijv http://www.presstv.ir/ Zal wel weer een afleiding zijn van de westerse wereld.[/quote]
    Dat is ook mijn gevoel, ik lees elke dag de iraanse niews sites en niets heb ik hier over gelezen!
    Een vraagje @Wesley , kan je dat onderbouwen je opmerking over de onbetrouwbaarheid van Dhr. M.T.Keshe? Ben eigenlijk best wel benieuwd ;-)[/quote]
    Je vraagt je af waarom sommige dingen nog onderbouwing nodig hebben.

    Maar ja, ik kan het onderbouwen.

    Zie: https://www.ninefornews.nl/wetenschap/3057-keshe-foundation-gaat-revolutionaire-technologieen-vrijgeven

    Heb jij iets gezien? Ik niet. En zo gaat het al jaren met meneer Keshe.

    En nu niet aankomen met “de illuminatti voorkomt dat hij het vrij kan geven”[/quote]
    Als ongeduld je enige argumentatie is, moet er nog flink gepoetst worden 😉 want zoals je weet is geduld, een schone zaak ^_^

    0 likes
  33. Ze hoeven alleen maar de grens over te gaan,maar volgens mij is 8 jaar dan er mager geschat.

    0 likes
  34. Wat had Doc Brown ook alweer gezegd? Oja! Your future hasn’t been written yet. No one’s has. Your future is whatever you make it. So make it a good one!

    0 likes
  35. “De professor heeft een tijdmachien,
    Tsjongejongejonge wat een prachtmachien, Maar al weet hier niemand goed,
    Wat het is of wat het doet,
    De professor heeft een tijdmachien, Tsjongejongejonge wat een prachtmachien, Straks zullen we merken,
    Of het ook zal werken,
    Maar dat moeten we nog zien”!!!
    Groetjes, Paquita.

    0 likes
  36. [quote name=”Paquita”]”De professor heeft een tijdmachien,
    Tsjongejongejonge wat een prachtmachien, Maar al weet hier niemand goed,
    Wat het is of wat het doet,
    De professor heeft een tijdmachien, Tsjongejongejonge wat een prachtmachien, Straks zullen we merken,
    Of het ook zal werken,
    Maar dat moeten we nog zien”!!!
    Groetjes, Paquita.[/quote]

    Paquita, heb je deze musical soms ook gespeeld in de 6e klas basisschool? Geweldig liedje! 🙂

    0 likes
  37. De algoritmes in dit systeem berekenen waarschijnlijkheden, vervolgens krijgen die een onzekerheidsfactor toegekend. We hebben het hier over terrabytes aan statistische gegevens. Data extractie van de toekomst is een fractal proces, waarmee over een ‘landschap’ van waarschijnlijkheden ‘gewandeld’ wordt vandaar de hoge nauwkeurigheid maar ook de slechts 8 jaar resolutie.
    Dicht bij het heden is de nauwkeurigheid het hoogst, verder weg van het heden wordt het vager en tegen 8 jaar is de nauwkeurigheid zero.
    Paradoxen betreffende tijdreizen zijn ook opgelost. Als je iets veranderd in het verleden dan verander je non-geactualiseerd verleden in non-geactualiseerde verleden. Ergo: Nada. De geactualiseerde verleden kun je na het actualiseren namelijk niet meer aanpassen, het blijft de daadwerkelijk geactualiseerde versie. Wat je wel kan doen is een versie van het verleden raadplegen op basis van een niet geactualiseerde verleden. Deze wordt dan on-the-fly voor je gerenderd maar bevat nooit de rijkheid van details als een geactualiseerde versie en het meeste is op basis van snelle interpolatie wat het minder realistisch maakt.

    0 likes
  38. Iran &/of Iraanse wetenschappers hebben vaker geclaimd iets speciaals te hebben uitgevonden, helaas is er nog geen enkel bewijs. Praatjes vullen nou eenmaal geen gaatjes

    0 likes
  39. [quote name=”Hr”]Ik zie de brief van het Zilveren Kruis al voor me: zou u uw rechterhand in onze scanmachine willen doen? dat helpt ons om de hoogte van uw premie vast te stellen.[/quote]
    Het kan ook zo zijn, dat de overheid zegt(deze schat ik veel dichterbij de waarheid in) steek uw rechterhand in de machine zodat we alvast weten hoeveel meer we van de werkenden moeten stelen om in uw onderhoud te voorzien! Wat een geweldige opmerking weer. Een bericht gebruiken om zorgverzekeraars af te zeiken die het beleid van de overheid uitvoeren. Oh nee wacht de zorg is geprivatiseerd, vrije markt enzo, maar waarom dan een verplichte verzekering, dat is helemaal niet vrij of, een overheid die de dekking van het pakket bepaald, of een overheid die de meest prijzen voor ingrepen bepaald, of de overheid die het eigen risico bepaald. Nee lekker blijven zeiken over zorgverzekeraars, terwijl je zelf niet weet hoe het systeem (niet)werkt! Er is helemaal niets in de verplichte basis verzekering dat bepaald wordt door verzekeraars, waarom hebben links ingestelde mensen zo een probleem met het herkennen van eigen beleid

    0 likes
  40. [quote name=”Trudy”][quote name=”Wesley”][quote name=”Trudy”][quote name=”Gerard”]Apart dat alleen de engelse media hier over schrijft. De iraanse media heeft hier niks over geschreven. Check bijv http://www.presstv.ir/ Zal wel weer een afleiding zijn van de westerse wereld.[/quote]
    Dat is ook mijn gevoel, ik lees elke dag de iraanse niews sites en niets heb ik hier over gelezen!
    Een vraagje @Wesley , kan je dat onderbouwen je opmerking over de onbetrouwbaarheid van Dhr. M.T.Keshe? Ben eigenlijk best wel benieuwd ;-)[/quote]
    Je vraagt je af waarom sommige dingen nog onderbouwing nodig hebben.

    Maar ja, ik kan het onderbouwen.

    Zie: https://www.ninefornews.nl/wetenschap/3057-keshe-foundation-gaat-revolutionaire-technologieen-vrijgeven

    Heb jij iets gezien? Ik niet. En zo gaat het al jaren met meneer Keshe.

    En nu niet aankomen met “de illuminatti voorkomt dat hij het vrij kan geven”[/quote]
    Als ongeduld je enige argumentatie is, moet er nog flink gepoetst worden 😉 want zoals je weet is geduld, een schone zaak ^_^[/quote]
    Als iemand zegt in september iets vrij te zullen geven in en april hebben we nog steeds niks gezien dan heeft dat te maken met onbetrouwbaarheid, niet met ongeduldigheid.

    Als jouw baas je salaris belooft te betalen op de 21e, en 6 maanden later heeft hij dat nog steeds niet gedaan en je wordt boos op hem. Ben jij dan ongeduldig, of is hij onbetrouwbaar?

    0 likes
  41. @Wesley Als je weet dat Iran inmiddels 2 super geavanceerde spionage drones naar beneden heeft gehaald van de oorlogszuchtige amerikanen, zonder ook maar 1 krasje erop netjes neergezet op Iraanse bodem.. dan begrijp je ook iets meer van de technologie en ontwikkeling die gaande is in Iran.
    Het is ook mijn volle overtuiging dat er geen WWIII komt.
    Amerika en Israel vertonen wel spierballen taal, maar ze blijven achterwege in hun zet naar inname van Iran!
    En jouw vergelijking met het niet uit betalen van salaris of van een uitvinding die wereldvrede moet gaan brengen gaat niet met elkaar op. Als je een beetje volgt wat er op het wereldtoneel speelt dan weet je dat oorlogszuchtige landen die vet verdienen aan oorlog, net zoals ons Nederlandje, niet zitten te wachten op een apparaat wat ons boven het gebruik van olie en dure elektriciteit stelt!
    btw toch nog een paar iraanse sites gevonden die over de ” uitvinding” vermeldden!
    http://iranpulse.al-monitor.com/index.php/tag/ali-razeghi/
    http://rt.com/news/iranian-time-machine-prediction-692/

    0 likes
  42. Bekend verhaal; verdiep en leef naar de regels van een bekend boek en je je waant 1400 jaar terug.

    0 likes
  43. ik wacht vol ongeduld op de Iraanse wetenschapper die een pil uitvindt die kritisch denken bevorderd…

    0 likes
  44. [quote name=”Trudy”][quote name=”Wesley”][quote name=”Trudy”][quote name=”Gerard”]Apart dat alleen de engelse media hier over schrijft. De iraanse media heeft hier niks over geschreven. Check bijv http://www.presstv.ir/ Zal wel weer een afleiding zijn van de westerse wereld.[/quote]
    Dat is ook mijn gevoel, ik lees elke dag de iraanse niews sites en niets heb ik hier over gelezen!
    Een vraagje @Wesley , kan je dat onderbouwen je opmerking over de onbetrouwbaarheid van Dhr. M.T.Keshe? Ben eigenlijk best wel benieuwd ;-)[/quote]
    Je vraagt je af waarom sommige dingen nog onderbouwing nodig hebben.

    Maar ja, ik kan het onderbouwen.

    Zie: https://www.ninefornews.nl/wetenschap/3057-keshe-foundation-gaat-revolutionaire-technologieen-vrijgeven

    Heb jij iets gezien? Ik niet. En zo gaat het al jaren met meneer Keshe.

    En nu niet aankomen met “de illuminatti voorkomt dat hij het vrij kan geven”[/quote]
    Als ongeduld je enige argumentatie is, moet er nog flink gepoetst worden 😉 want zoals je weet is geduld, een schone zaak ^_^[/quote]
    Ach je weet hoe het werkt met kwakzalvers, je wordt iets belooft, en wanneer het maar niet komt, dan is het “gedld is een schone zaak” altijd een fijne uitweg om het gebrek aan bewijs, daadkracht en resultaten te bagataliseren.

    Hoe staat het trouwens met die geweldige vrije energie? of die geweldige apparaten die je auto op water laten lopen, maar ondertussen na de eerse(extreem dure) verkopen spontaan met stille trom is verdwenen. Of is dat ook geduld? Het werkt of het werkt niet, het duurt geen jaren om een prototype te maken, wanneer je werkende theorie hebt. Dan kan je een prototype maken, of je theorie is fout. Daar hoef je geen jaren geduld voor te hebben! Voorlopig waarderen ze in Iraan alleen maar meer Uraniem op, en ik weet zeker dat dit enkel voor vreedzame doeleinden zal worden gebruikt, we kennen de Iraniers immers…

    0 likes
  45. Allemaal heel interessant en wel, geniale theorieën… Iran heeft ondertussen al bevestigd dat dit een ‘prank’ was :-).
    Desinformatiecampagne dus…

    0 likes
  46. [quote name=”Trudy”]@Wesley Als je weet dat Iran inmiddels 2 super geavanceerde spionage drones naar beneden heeft gehaald van de oorlogszuchtige amerikanen, zonder ook maar 1 krasje erop netjes neergezet op Iraanse bodem.. dan begrijp je ook iets meer van de technologie en ontwikkeling die gaande is in Iran.
    Het is ook mijn volle overtuiging dat er geen WWIII komt.
    Amerika en Israel vertonen wel spierballen taal, maar ze blijven achterwege in hun zet naar inname van Iran!
    En jouw vergelijking met het niet uit betalen van salaris of van een uitvinding die wereldvrede moet gaan brengen gaat niet met elkaar op. Als je een beetje volgt wat er op het wereldtoneel speelt dan weet je dat oorlogszuchtige landen die vet verdienen aan oorlog, net zoals ons Nederlandje, niet zitten te wachten op een apparaat wat ons boven het gebruik van olie en dure elektriciteit stelt!
    btw toch nog een paar iraanse sites gevonden die over de ” uitvinding” vermeldden!
    http://iranpulse.al-monitor.com/index.php/tag/ali-razeghi/
    http://rt.com/news/iranian-time-machine-prediction-692/%5B/quote%5D
    INderdaad, want je moet wel super gespecialiseert zijn tegenwoordig om zomaar iets te kunnen hacken…. Obama was vooraf al gewaarschuwd, dus men wist da het mogelijk was, maar u doet het inderdaad klinken alsof het echt een prestatie is. Iets dat te hacken is wordt gehackt, en dan is de hacker geweldig… wereld op zijn kop!

    Voor mij geldt dat een gewaarschuwd mens voor twee telt, in Obama zijn geval telt een gewaarschuwd mens blijkbaar nog niet eens voor de helft.

    0 likes
  47. [quote name=”Trudy”]@Wesley Als je weet dat Iran inmiddels 2 super geavanceerde spionage drones naar beneden heeft gehaald van de oorlogszuchtige amerikanen, zonder ook maar 1 krasje erop netjes neergezet op Iraanse bodem.. dan begrijp je ook iets meer van de technologie en ontwikkeling die gaande is in Iran.
    Het is ook mijn volle overtuiging dat er geen WWIII komt.
    Amerika en Israel vertonen wel spierballen taal, maar ze blijven achterwege in hun zet naar inname van Iran!
    En jouw vergelijking met het niet uit betalen van salaris of van een uitvinding die wereldvrede moet gaan brengen gaat niet met elkaar op. Als je een beetje volgt wat er op het wereldtoneel speelt dan weet je dat oorlogszuchtige landen die vet verdienen aan oorlog, net zoals ons Nederlandje, niet zitten te wachten op een apparaat wat ons boven het gebruik van olie en dure elektriciteit stelt!
    btw toch nog een paar iraanse sites gevonden die over de ” uitvinding” vermeldden!
    http://iranpulse.al-monitor.com/index.php/tag/ali-razeghi/
    http://rt.com/news/iranian-time-machine-prediction-692/%5B/quote%5D
    Vergat dit n mijn vorige reactie, indien je open en bloot kan zien welke vleigtuigen de VS inzetten, dan weet e dat het niet super geavanceerd is, zoals de geschiedenis aantoont, is het elke keer zo dat wanneer de VS super geavanceerd materiaal toont, dat het eigenlijk al minimaal 12 jaar dienst doet. Bekenste voorbeelden zijn toch de Blackbird en zijn voorganger en de F117a, het ultieme bewijs dat we geen idee hebben wat super geavanceerds is! drones is wat we nu mogen zien, maar niet wat men daadwerkelijk gebruikt op geheime issies die niet mis mogen gaan! Iets waarvan ik vind dat we het voorlopig maar zo moeten houden. Iraniers hebben een toestel dat ze mogen hebben daarom staat het daar!

    0 likes
  48. @Brandenburg
    Feiten spreken, oogkleppen af doen en zien wat er gaande is, 9/11 leugens/oorlog/moslims/angst/wereldbank/revolutie/minder burgerrechten, moderne slavernij,geld raakt op terwijl de rijke alsmaar rijker worden/privileges elite/politiek lobbyisten/oorlog voeren kost geld, dat betalen wij terwijl wapenhandelaren zoals HM. Beatrix zich verder verrijken! America is in diepe schuld bij China, want oorlog voeren kost geld, maar Iran heeft zijn geld aangewend tot ontwikkeling van controle van het magnetisch veld.. daarvoor moet je overtuigd zijn van aanwezigheid van Buitenaardse entiteiten die i.s.w. zijn met de Iraanse overheid! Mahmoud Ahmadinejad sprak vele jaren dreigende taal, sinds 3 jr is zijn spraak anders, hij weet het geheim wat wij allen willen weten, het contact tot buitenaardse mogendheden die ons echt ter wille willen zijn, maar vrede onder ons volk is een must!!

    0 likes
  49. @Brandenburg
    Maar de constante dreiging van nucleaire bommen houdt de ET op afstand, zij monitoren de Aarde en als nodig zullen zij ingrijpen. Verklaringen van eerdere militairen werkzaam bij Atoom kernbommen arsenal maakte duidelijk dat ET in staat was om de gehele zone Kernbommen buiten werking te stellen in a blinck of an eye! NWO .. down the rabbit hole..c’mon who’s following me 😉

    0 likes
  50. @M Brandenburg
    In mijn mening verdedigt U een war criminal, Obomber of Bush welk van de 2 zijn het ergst, Bush voor zijn leugens en het doden 1,3 miljoen levens in Irak, of Obomber met zijn drones, vanuit een kantoortje met afstandbediening beslissen over een mensenleven, ja is het weerwoord dat zijn terroristen, maar ondertussen worden hele gezinnen met opa oma baby’s mama en papa volledig uitgemoord!

    0 likes
  51. [quote name=”M. Brandenburg”][quote name=”Trudy”]@Wesley Als je weet dat Iran inmiddels 2 super geavanceerde spionage drones naar beneden heeft gehaald van de oorlogszuchtige amerikanen, zonder ook maar 1 krasje erop netjes neergezet op Iraanse bodem.. dan begrijp je ook iets meer van de technologie en ontwikkeling die gaande is in Iran.
    Het is ook mijn volle overtuiging dat er geen WWIII komt.
    Amerika en Israel vertonen wel spierballen taal, maar ze blijven achterwege in hun zet naar inname van Iran!
    En jouw vergelijking met het niet uit betalen van salaris of van een uitvinding die wereldvrede moet gaan brengen gaat niet met elkaar op. Als je een beetje volgt wat er op het wereldtoneel speelt dan weet je dat oorlogszuchtige landen die vet verdienen aan oorlog, net zoals ons Nederlandje, niet zitten te wachten op een apparaat wat ons boven het gebruik van olie en dure elektriciteit stelt!
    btw toch nog een paar iraanse sites gevonden die over de ” uitvinding” vermeldden!
    http://iranpulse.al-monitor.com/index.php/tag/ali-razeghi/
    http://rt.com/news/iranian-time-machine-prediction-692/%5B/quote%5D
    Vergat dit n mijn vorige reactie, indien je open en bloot kan zien welke vleigtuigen de VS inzetten, dan weet e dat het niet super geavanceerd is, zoals de geschiedenis aantoont, is het elke keer zo dat wanneer de VS super geavanceerd materiaal toont, dat het eigenlijk al minimaal 12 jaar dienst doet. Bekenste voorbeelden zijn toch de Blackbird en zijn voorganger en de F117a, het ultieme bewijs dat we geen idee hebben wat super geavanceerds is! drones is wat we nu mogen zien, maar niet wat men daadwerkelijk gebruikt op geheime issies die niet mis mogen gaan! Iets waarvan ik vind dat we het voorlopig maar zo moeten houden. Iraniers hebben een toestel dat ze mogen hebben daarom staat het daar![/quote]
    Open en bloot dat betekent bewijs d.m.v. videos’s of links, ik houd U niet tegen, U wel 😉

    0 likes
  52. Mag ik even lachen? Amerika beschikt al zo ontzettend lang over dit soort apparatuur, dus wat een onzin zeg! Die Iraanse wetenschappers hebben er een handje van alles bij elkaar te liegen, en nooit met feiten te komen. Leg eens uit hoe het werkt dan..? Doen ze niet. Zegt het woord speculatie jullie iets? Laat zien wat je kan.. of hou gewoon je mond..

    0 likes
  53. [quote name=”Linda”]Mag ik even lachen? Amerika beschikt al zo ontzettend lang over dit soort apparatuur, dus wat een onzin zeg! Die Iraanse wetenschappers hebben er een handje van alles bij elkaar te liegen, en nooit met feiten te komen. Leg eens uit hoe het werkt dan..? Doen ze niet. Zegt het woord speculatie jullie iets? Laat zien wat je kan.. of hou gewoon je mond..[/quote]

    Amerikanen bluffen over heel veel dingen…

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Ken je het verschijnsel dat je weet ...

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Yoga en meditatie kunnen je psychisch welbevinden ...

tractor-4543624_1280

Het zijn loze woorden van een laffe minister. Tweede Kamerlid legt glashelder uit waarom er helemaal geen stikstofprobleem is

Zure regen, gat in de ozonlaag, broeikaseffect, ...

Steun Europese Superstaat brokkelt steeds verder af. Wordt in 2021 de genadeklap uitgedeeld?

Steun Europese Superstaat brokkelt steeds verder af. Wordt in 2021 de genadeklap uitgedeeld?

De nieuwe voorzitter van de Europese Commissie, ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.