Buitenaards

‘Kinderen leren meer in buitenaardse schepen dan op school’

Help door deze info met je vrienden op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

De Australische verpleegkundige en advocate Mary Rodwell beklaagt zich over het feit dat ervaringen van mensen met buitenaardsen onjuist worden geïnterpreteerd door de media.

Het hoofd van het Australian Close Encounter Research Network zegt dat de media ook haar eigen woorden verdraaien.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

Mensen zijn steeds minder geneigd hun ervaringen te delen met de pers. Ze hebben ervaringen die ze niet kunnen verklaren en de media doen het vaak af als onzin of ze maken het belachelijk, aldus Rodwell.

Muren

Het idee dat ongeïdentificeerde vliegende objecten de aarde al meer dan 50 jaar bezoeken wordt wel steeds meer geaccepteerd omdat astronauten als Neil Armstrong en Buzz Aldrin openlijk over hun ervaringen spraken, voegde ze toe.

“Buzz Aldrin sprak over bewijs dat ze aantroffen op de maan en Neil Armstrong filmde twee enorme UFO’s toen ze op de maan landden,” zei ze. Rodwell heeft in de 20 jaar dat ze onderzoek doet naar buitenaards contact gesproken met veel mensen die naar eigen zeggen zijn ontvoerd of wiens kinderen contact hebben met buitenaardsen.

“Ik heb kleine kinderen ontmoet die tegen me zeiden dat ze op weg naar het ruimteschip door muren konden gaan,” zei Rodwell. “Ze vertellen me dat ze het fijn vinden aan boord van de schepen omdat ze daar meer leren dan op school.”

Dolfijn

“Mensen van alle leeftijden hebben me verteld dat ze op weg naar de schepen door muren konden gaan alsof hun moleculen plotseling veranderden,” legde ze uit. “Een kind van vier vertelde me dat kleine zwarte buitenaardsen met hem speelden. Hij vond het niet erg omdat ze vriendelijk waren. Hun huid voelde aan als die van een dolfijn.”

“Een achtjarige vertelde me een keer dat hij eens per jaar samen met een paar klasgenootjes naar een schip gaat waar ze door buitenaardsen worden onderzocht,” ging ze verder.

Volgens Rodwell is er inmiddels een berg aan bewijs voor buitenaards contact. Ze heeft politieagenten, artsen, psychologen, piloten en psychiaters gehoord over UFO-waarnemingen en daarnaast verwijst ze naar het feit dat 12 landen inmiddels hun UFO-files hebben vrijgegeven.

Onderstaande video bevat de presentatie ‘De Nieuwe Mens – Sterrenkinderen & Indigo’s’ die Mary Rodwell op zondag 8 augustus 2010 gaf tijdens de Leeds Exopolitics Expo.

Bron: Northernstar.com.au

Gerelateerd:

 

Interessant

Vind je dit belangrijk?
Deel het met anderen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
0 0 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

91 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Vonzie
Vonzie
13 jaren geleden

Nu ik dit lees..waar blijft de vertaling van SaLuSa?

roy
roy
13 jaren geleden

hier krijg ik hoofdpijn van. mensen die door een muur kunnen… pff! huid die aanvoeld als die van een dolfijn. kinderen vertellen van alles(fantasie) en die amerikanen moet je niet zo nou nemen.

meuron
meuron
13 jaren geleden

Ik begin hoe langer hoe meer op de “ongelovige Thomas” te lijken, maar zolang er geen tastbare bewijzen zijn doe ik alles af als fantasie of een kwakkel. Er is ons immers al genoeg voorgelogen de laatste jaren, zowel door de reguliere media als de alternatieve . . .

GreenDream
GreenDream
13 jaren geleden

Alles is energie!! dus alles is mogelijk.. alleen je eigen fantasie is de grens..

HR
HR
13 jaren geleden

[quote name=”roy”]hier krijg ik hoofdpijn van. mensen die door een muur kunnen… pff! huid die aanvoeld als die van een dolfijn. kinderen vertellen van alles(fantasie) en die amerikanen moet je niet zo nou nemen.[/quote]

Door muren heenlopen is vrij eenvoudig. Daar is een foefje voor en die heet deur. En een dolfijn heeft huid, dus voelt die huid als een dolfijn. Ik vind ook dat jij wel erg gemakkelijk hoofdpijn krijgt. Rare vent dat je er bent!

petra
petra
13 jaren geleden

salusa staat wel op 2012 scenario.com en andere bronnen http://gfbymikequinsey.blogspot.nl/
http://the2012scenario.com/2012/12/salusa-december-28-2012/
p.s. sun bedankt voor je leuke bijdragen/commentaar op deze site!

makkie
makkie
13 jaren geleden

[quote name=”Vonzie”]Nu ik dit lees..waar blijft de vertaling van SaLuSa?[/quote]
Geen slapende honden wakker maken!

Doler
Doler
13 jaren geleden

niemand die zich afvraagd waarom het komt dat de techniek de laatste 50 / 100 jaar zo snel is gegaan, zouden we niet geholpen kunnen zijn of denk je nu echt dat de mens dit zelf heeft bedacht allemaal?
eeuwen stil gestaan en dan ineens…………..

blup
blup
13 jaren geleden

[quote name=”roy”]hier krijg ik hoofdpijn van. mensen die door een muur kunnen… pff! huid die aanvoeld als die van een dolfijn. kinderen vertellen van alles(fantasie) en die amerikanen moet je niet zo nou nemen.[/quote]
Maar… wat als ’t nu toch écht waar is?

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”blup”]Maar… wat als ’t nu toch écht waar is?[/quote]

Dan is het een mooie ervaring voor de betrokkenen. Verder heeft het weinig functie, want het verandert niets aan mijn verplichting dat ik elke ochtend op tijd op werk moet zijn om elke maand de vaste lasten te betalen…

LIquid
LIquid
13 jaren geleden

En waar is dat zogenaamde bewijs dan te vinden? Ik ben het namelijk nog nergens tegen gekomen.

LIquid
LIquid
13 jaren geleden

Nog even dit:

Dave Wood, voorzitter van the Association for the Scientific Study of Anomalous Phenomena (Assap), zegt het volgende:

“The lack of compelling evidence beyond the pure anecdotal suggests that on the balance of probabilities that nothing is out there.

“I think that any UFO researcher would tell you that 98 per cent of sightings that happen are very easily explainable. One of the conclusions to draw from that is that perhaps there isn’t anything there. The days of compelling eyewitness sightings seem to be over.”

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/ufo/9653499/UFO-enthusiasts-admit-the-truth-may-not-be-out-there-after-all.html

Uit hetzelfde artikel:
” David Clark, a Sheffield Hallam University academic and the UFO adviser to the National Archives, said: “The subject is dead in that no one is seeing anything evidential.”
“Look at all the people who now have personal cameras. If there was something flying around that was a structured object from somewhere else, you would have thought that someone would have come up with some convincing footage by now – but they haven’t. “

🙂

LIquid
LIquid
13 jaren geleden

[quote name=”Doler”]niemand die zich afvraagd waarom het komt dat de techniek de laatste 50 / 100 jaar zo snel is gegaan, zouden we niet geholpen kunnen zijn of denk je nu echt dat de mens dit zelf heeft bedacht allemaal?
eeuwen stil gestaan en dan ineens…………..[/quote]

Nou zeg je geeft de mens wel erg weinig credit.. Soms triggert de ene uitvinding ineens heel veel nieuwe uitvindingen. Da’s toch niet zo moeilijk te zien?

dymphna
dymphna
13 jaren geleden

[quote name=”blup”][quote name=”roy”]hier krijg ik hoofdpijn van. mensen die door een muur kunnen… pff! huid die aanvoeld als die van een dolfijn. kinderen vertellen van alles(fantasie) en die amerikanen moet je niet zo nou nemen.[/quote]
Maar… wat als ’t nu toch écht waar is?[/quote]
Dan is denk ik zijn hoofdpijn ineens weg :))

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”petra”]salusa staat wel op 2012 scenario.com en andere bronnen http://gfbymikequinsey.blogspot.nl/
http://the2012scenario.com/2012/12/salusa-december-28-2012/
p.s. sun bedankt voor je leuke bijdragen/commentaar op deze site![/quote]

Hoi Petra,
bedoel je mijn reacties op niburu/ Salusa? elders plaats ik geen commentaar.
Fijne jaarwisseling

Timothy Drake
Timothy Drake
13 jaren geleden

@Doler Dat de wetenschap grote sprongen heeft gemaakt de laatste 100 jaar lijkt me zeer makkelijk te verklaren. Sinds de industriële revolutie hebben we meer tijd en middelen die in onderzoek kunnen worden gestopt. Daarnaast staan mensen meer in contact met elkaar dus kunnen er sneller grote stappen worden gemaakt. Als laatste zou ik willen stellen dat de kerk een minder belemmerende rol is gaan spelen zodat wetenschappers vrijuit kunnen werken. Helaas hebben multinationals in meer -of mindere mate hun rol overgenomen. Kortom: alles is in een stroomversnelling geraakt en daar is waarschijnlijk geen buitenaardse aan te pas gekomen. Ze zouden ook gek zijn. Lekker laten klooien die mensen toch?

Vonzie
Vonzie
13 jaren geleden

[quote name=”Doler”]niemand die zich afvraagd waarom het komt dat de techniek de laatste 50 / 100 jaar zo snel is gegaan, zouden we niet geholpen kunnen zijn of denk je nu echt dat de mens dit zelf heeft bedacht allemaal?
eeuwen stil gestaan en dan ineens…………..[/quote]
Ehmmmm…grotendeels door de ontdekking van stoom en later elecriciteit?

Lacri
Lacri
13 jaren geleden

[quote name=”roy”]hier krijg ik hoofdpijn van. mensen die door een muur kunnen… pff! huid die aanvoeld als die van een dolfijn. kinderen vertellen van alles(fantasie) en die amerikanen moet je niet zo nou nemen.[/quote]
Je kan ook gewoon alles in het midden laten en een neutraal standpunt innemen in plaats van mensen te ridiculiseren.

waarheid
waarheid
13 jaren geleden

zou iemand mij maar uitleggen wat betekent
” SaLuSa” en wat is dat eigenlijk

willy61
willy61
13 jaren geleden

hoi lieve mensen
misschien wil niburo salusa niet op de site.

adriaan
adriaan
13 jaren geleden

Het verbaasd me niks dat die kinderen met van die rare verhalen komen met van die rare wijven in de buurt.

jansen
jansen
13 jaren geleden

zo jammer, dat velen zich laten wijsmaken, dat dit interessant is en veel kostbare tijd verdoen met deze onzin.

God heeft heel duidelijk in Zijn woord gezegd, dat er leven is op aarde en nergens anders, Hij is duidelijk en eerlijk en waarom zou Hij zwijgen over ander leven.

De Bijbel is een onbeschrijflijk interessant boek, dat nooit verveelt en altijd weer alles bevestigd wat de wetenschap na veel onderzoek dan ook eindelijk ziet.

Op alle terreinen is de bijbel bijzonder en puur. Je voelt dat het de Waarheid is..

Ik voel aan mijn water.. dat wat deze ufo verhalen vertellers zeggen, niet waar is.
En wat moet je ermee…

God is in de hemel, en Hij heeft een boek gemaakt, dat werkelijke elke dag weer je ziel / geest verzadigd… HOE kan dat… dat is een wonder..

Laten ze zich daar mee bezig houden, geeeft veel meer geluk en rust..

Op een dag zal elk mens erkennen dat God God is en Hij alles maakte in 6 dagen.
Ik hoop voor elk mens, dat dat VOOR hij of zij sterft gebeurd..
VOor je sterft erkennen dat GOd God is en Hem dienen, wat vrede geeft,is nodig om voor eeuwig bij Hem te mogen zijn.

Over buitendaards gesproken, ik houd mij bezig met God, en hoe oneindig creatief en bijzonder Hij is.

Luciel
Luciel
13 jaren geleden

Lol, buitenaardse schepen bestaan niet & Salusa is een hersenspinsel van zijn channeler a.k.a Mike Quincy.

Jullie worden allen in het ootje genomen door degenen die dit soort van nonsens uitkramen. De new age movement is verworden tot een industrie der deceptie om u de centen uit de zak te kloppen.

pommetje
pommetje
13 jaren geleden

@23
houdt aub uw GOD praatjes even voor u. Ik kom hier niet om over GOD te praten dan was ik wel iedere zondag naar de kerk gegaan. Er bestaat geen GOD daarvoor heeft de wetenschap genoeg bewijzen. Er is trouwens ook geen enkel wetenschappelijk bewijs dat er een GOD is en ook jezus is niet bewezen. Helaas pindakaas.

michel Thoné
michel Thoné
13 jaren geleden

als men ni meer weet wat men aan moet met de informatie van main of niet mainstream’ media focus dan eens op je groei en verfijning van je onderscheidigsvermogen…. en ter info, dat is absoluut niet met de geisoleerde mind te berieken…

yoyo
yoyo
13 jaren geleden

[quote name=”jansen”]zo jammer, dat velen zich laten wijsmaken, dat dit interessant is en veel kostbare tijd verdoen met deze onzin.

God heeft heel duidelijk in Zijn woord gezegd, dat er leven is op aarde en nergens anders, Hij is duidelijk en eerlijk en waarom zou Hij zwijgen over ander leven.

De Bijbel is een onbeschrijflijk interessant boek, dat nooit verveelt en altijd weer alles bevestigd wat de wetenschap na veel onderzoek dan ook eindelijk ziet.

Op alle terreinen is de bijbel bijzonder en puur. Je voelt dat het de Waarheid is..

Ik voel aan mijn water.. dat wat deze ufo verhalen vertellers zeggen, niet waar is.
En wat moet je ermee…

God is in de hemel, en Hij heeft een boek gemaakt, dat werkelijke elke dag weer je ziel / geest verzadigd… HOE kan dat… dat is een wonder..

Laten ze zich daar mee bezig houden, geeeft veel meer geluk en rust..

Op een dag zal elk mens erkennen dat God God is en Hij alles maakte in 6 dagen.
Ik hoop voor elk mens, dat dat VOOR hij of zij sterft gebeurd..
VOor je sterft erkennen dat GOd God is en Hem dienen, wat vrede geeft,is nodig om voor eeuwig bij Hem te mogen zijn.

Over buitendaards gesproken, ik houd mij bezig met God, en hoe oneindig creatief en bijzonder Hij is.[/quote]

Zucht… Gelukkig is de opkomst van de secularisatie een feit.

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

De boodschap is dat BIODIVERSITEIT de toekomst is. Velen en ook ik moge dat realiseren en promoten en doen. Het is als het wedden op alle paarden in een paardenrace.

investigator
investigator
13 jaren geleden

Klinkt allemaal leuk en aardig maar wederom is er geen enkel bewijs. Kinderen kunnen dan wel de waarheid spreken maar hebben ook een levendige fantasie en daar houd ik het dus op!

Wat ben ik blij dat we van dat Mike quincy salusa gezeik af zijn godzijdank! Ja beste salusa fans… Ik heb jullie nog gewaarschuwd dat het waanzin is en nu zijn ze teleurgesteld.

@Jansen:
Wat heb jij een beperkte visie zeg! Jij laat jezelf anders ook wijs maken dat god de aarde binnen 6 dagen heeft (gemaakt) omdat dit in een boek staat geschreven van 2000 jaar oud, nee wacht correctie…zo oud is de aarde.

Marco
Marco
13 jaren geleden

[quote name=”days of our lives”][quote name=”blup”]Maar… wat als ’t nu toch écht waar is?[/quote]

Dan is het een mooie ervaring voor de betrokkenen. Verder heeft het weinig functie, want het verandert niets aan mijn verplichting dat ik elke ochtend op tijd op werk moet zijn om elke maand de vaste lasten te betalen…[/quote]

Juist! Er moet geld verdient worden. En dat is de realiteit. Rekeningen kunnen betalen. Je zult niet de eerste zijn die op straat komt te staan door zweef gedrag.

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

[quote name=”pommetje”]@23
houdt aub uw GOD praatjes even voor u. Ik kom hier niet om over GOD te praten dan was ik wel iedere zondag naar de kerk gegaan. Er bestaat geen GOD daarvoor heeft de wetenschap genoeg bewijzen. Er is trouwens ook geen enkel wetenschappelijk bewijs dat er een GOD is en ook jezus is niet bewezen. Helaas pindakaas.[/quote]

BIODIVERSITEIT IS (BIJ WIJZE VAN SPREKEN GOD DESTEMEER BIODIVERSITEIT DESTEMEER CREATIE OFWEL GOD)

John
John
13 jaren geleden

[quote name=”investigator”]Klinkt allemaal leuk en aardig maar wederom is er geen enkel bewijs. Kinderen kunnen dan wel de waarheid spreken maar hebben ook een levendige fantasie en daar houd ik het dus op!

Wat ben ik blij dat we van dat Mike quincy salusa gezeik af zijn godzijdank! Ja beste salusa fans… Ik heb jullie nog gewaarschuwd dat het waanzin is en nu zijn ze teleurgesteld.

@Jansen:
Wat heb jij een beperkte visie zeg! Jij laat jezelf anders ook wijs maken dat god de aarde binnen 6 dagen heeft (gemaakt) omdat dit in een boek staat geschreven van 2000 jaar oud, nee wacht correctie…zo oud is de aarde.[/quote]
Zij heeft tenminste een aannemelijke en geloofwaardige boodschap, jij bent alleen maar aan het vingerwijzen en anderen een beetje dom neerzetten..
Do the math….

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”investigator”]Klinkt allemaal leuk en aardig maar wederom is er geen enkel bewijs. Kinderen kunnen dan wel de waarheid spreken maar hebben ook een levendige fantasie en daar houd ik het dus op!

Wat ben ik blij dat we van dat Mike quincy salusa gezeik af zijn godzijdank! Ja beste salusa fans… Ik heb jullie nog gewaarschuwd dat het waanzin is en nu zijn ze teleurgesteld.

@Jansen:
Wat heb jij een beperkte visie zeg! Jij laat jezelf anders ook wijs maken dat god de aarde binnen 6 dagen heeft (gemaakt) omdat dit in een boek staat geschreven van 2000 jaar oud, nee wacht correctie…zo oud is de aarde.[/quote]
Hoi Investigator,daar vergis jij je in.Salusa staat wel op andere website,s.En er komt nu maar een keer per week een berichtje.Mischien plaatst Niburu ze toch nog wel.Veel liefs Tineke.

LichtKicker
LichtKicker
13 jaren geleden

[quote name=”Luciel”]Lol, buitenaardse schepen bestaan niet & Salusa is een hersenspinsel van zijn channeler a.k.a Mike Quincy.

Jullie worden allen in het ootje genomen door degenen die dit soort van nonsens uitkramen. De new age movement is verworden tot een industrie der deceptie om u de centen uit de zak te kloppen.[/quote]

Als we het toch op deze toon doen…

Jij loopt enorm achter en vooral iets zeggen wat je helaas nog niet kunt bewijzen blijf vooral lekker zo doorgaan 😉 Het kan ook nog dat je bewust desinformatie verspreid sta er na Occupy niet meer van te kijken
hoog in de lucht praten met vooral weinig inhoudt.

Word tijd dat jullie met een gek gezicht aan worden gekeken want wat eerst heel gek klonk klinkt nu als muziek in de oren.

Voor de mensen die iets goeds positiefs willen delen hier laat de negatieve energie bij de gene liggen waar het hoort te liggen want al met al zelf kun je je goede energie het best zelf gebruiken spreek uit ervaring en ja blijf het zeggen Karma is een Bitch!

En ja overal heb je nog rotte appels erbij zitten word tijd dat die ook Echt wakker gaan worden en beseffen hoe het echt in mekaar zit maar goed alles op zijn tijd 8*)

Keep your Light up!

Ps. Lees verder niks meer erg vaak verspilde moeite

martijn1205
martijn1205
13 jaren geleden

Mensen laat je niet gek maken door een paar negatieve spammers. Ik sta ook enigszins sceptisch tegenover gechannelde berichten en tegelijkertijd heb ik met eigen ogen meerdere malen buitenaardse voertuigen gezien. Er is echt wel ander leven buiten de aarde, het tegendeel beweren is zo vreselijk naïef…

AK
AK
13 jaren geleden

[quote name=”Lacri”][quote name=”roy”]hier krijg ik hoofdpijn van. mensen die door een muur kunnen… pff! huid die aanvoeld als die van een dolfijn. kinderen vertellen van alles(fantasie) en die amerikanen moet je niet zo nou nemen.[/quote]
Je kan ook gewoon alles in het midden laten en een neutraal standpunt innemen in plaats van mensen te ridiculiseren.[/quote]

daarnaast gaat het niet om Amerikanen maar om Australiers (1e zin). Het op de fantasie van kinderen gooien komt mij overigens wel heel amerikaans over… :-

Odette
Odette
13 jaren geleden

[quote name=”pommetje”]@23
houdt aub uw GOD praatjes even voor u. Ik kom hier niet om over GOD te praten dan was ik wel iedere zondag naar de kerk gegaan. Er bestaat geen GOD daarvoor heeft de wetenschap genoeg bewijzen. Er is trouwens ook geen enkel wetenschappelijk bewijs dat er een GOD is en ook jezus is niet bewezen. Helaas pindakaas.[/quote]
Beste Pommetje,
Ik wil je en iedereen die dit leest een mooie jaarwisseling toewensen.
Wees voorzichtig met vuurwerk, ook al is het niet van jou.
http://youtu.be/beioZyX0nw8
Groet, Odette

robbie
robbie
13 jaren geleden

zijn hier mischien sommige ervaren met astraal reizen?
aangezien je hier veel van kan leren.
laat het a.u.b. weten als je er mee bezig bent.
Of je e-mail achterlaten zou ook fijn zijn!

Groetjes, Robbie

Sterretje
Sterretje
13 jaren geleden

Dit alles kan kloppen daar ik als kind ook verschillende keren een tripje gemaakt heb.Die mensen waren zo vriendelijk om mijn vragen te beantwoorden die de mensen hier niet konden.

willy61
willy61
13 jaren geleden

[quote name=”yoyo”][quote name=”jansen”]zo jammer, dat velen zich laten wijsmaken, dat dit interessant is en veel kostbare tijd verdoen met deze onzin.

God heeft heel duidelijk in Zijn woord gezegd, dat er leven is op aarde en nergens anders, Hij is duidelijk en eerlijk en waarom zou Hij zwijgen over ander leven.

De Bijbel is een onbeschrijflijk interessant boek, dat nooit verveelt en altijd weer alles bevestigd wat de wetenschap na veel onderzoek dan ook eindelijk ziet.

Op alle terreinen is de bijbel bijzonder en puur. Je voelt dat het de Waarheid is..

Ik voel aan mijn water.. dat wat deze ufo verhalen vertellers zeggen, niet waar is.
En wat moet je ermee…

God is in de hemel, en Hij heeft een boek gemaakt, dat werkelijke elke dag weer je ziel / geest verzadigd… HOE kan dat… dat is een wonder..

Laten ze zich daar mee bezig houden, geeeft veel meer geluk en rust..

Op een dag zal elk mens erkennen dat God God is en Hij alles maakte in 6 dagen.
Ik hoop voor elk mens, dat dat VOOR hij of zij sterft gebeurd..
VOor je sterft erkennen dat GOd God is en Hem dienen, wat vrede geeft,is nodig om voor eeuwig bij Hem te mogen zijn.

Over buitendaards gesproken, ik houd mij bezig met God, en hoe oneindig creatief en bijzonder Hij is.[/quote]

Zucht… Gelukkig is de opkomst van de secularisatie een feit.[/quote]
god is ook buitenaards,hoor.hij wandelt hier niet in n lichaam

Liquid
Liquid
13 jaren geleden

[quote name=”martijn1205″]Mensen laat je niet gek maken door een paar negatieve spammers. Ik sta ook enigszins sceptisch tegenover gechannelde berichten en tegelijkertijd heb ik met eigen ogen meerdere malen buitenaardse voertuigen gezien. Er is echt wel ander leven buiten de aarde, het tegendeel beweren is zo vreselijk naïef…[/quote]

Dat er leven is ergens ver buiten de aarde sluit ik absoluut niet uit. Maar dat wij contact hebben met buitenaards leven.. daar moet ik het eerste echte bewijs nog van zien.

bala
bala
13 jaren geleden

Jaja ze lopen al eeuwen te zeiken over buitenaardse wezens en er is nooit bewijs geleverd.

En als ze wat beeldmateriaal hebben dan is het beeldkwaliteit zo onduidelijk.

De beeldmateriaal is zelfs zo slecht dat een camera met 1.3 mp nog vele malen betere beeldkwaliteit heeft.

En dan als er buitenaardse troep zou bestaan, Probeer je te concentreren op dit aardbol en probeer elkaar hier en nu te begrijpen in plaats van de zogenaamde aliens.

Als je elkaar al hier niet kan begrijpen dan zul je zekert die ras helemaal niet begrijpen als die er überhaupt is.

Die professoren (Mensen) kunnen niet eens met hun eigen vader, moeder, broers, zussen en de medemens omgaan en dan profileren ze zich als experts voor buitenaardse leven.

Wat is de mens eigenlijk zielig.

Ik noem die zogenaamde kenners maar labiele mensen en aandacht trekkers.

Ja als je in fantasie gelooft dan is elk iets wat onduidelijk is al bewijs van je fantasie.

Lilian
Lilian
13 jaren geleden

[quote name=”Vonzie”]Nu ik dit lees..waar blijft de vertaling van SaLuSa?[/quote]

In het Engels te lezen op: http://ascensioncorner.wordpress.com/channellings/mike-quinsey/

In de gauwigheid zag ik dat de boodschappen nu een keer per week zullen komen, op vrijdag.

Driekus Konijn
Driekus Konijn
13 jaren geleden

@ #37 robbie:
Ja, je leert heel veel van astraal reizen, maar je moet wel oppassen want soms is het lastig om weer terug te reizen, en dan kun je erin blijven hangen…

robbie
robbie
13 jaren geleden

[quote name=”Driekus Konijn”]@ #37 robbie:
Ja, je leert heel veel van astraal reizen, maar je moet wel oppassen want soms is het lastig om weer terug te reizen, en dan kun je erin blijven hangen…[/quote]

Ik heb gehoord dat je met een gedachte over je lichaam weer terug keert. We doen het zelfs onbewust in onze slaap dus het is eigenlijk een gewoonte (waar we niet bewust van zijn) Maar ben jij toevallig hier mee bezig of doe je het soms?
andere mensen zijn ook welkom!

groetje, Robbie

Artist
Artist
13 jaren geleden

Ik blijf me verbazen over die mensen die maar hier komen om alles te ontkrachten. Ik lees elk artikel hier met een open mind en een flinke korrel zout. Mensen die soortgelijke ervaringen hebben zoals in de besproken artikelen kunnen zich er soms erg in vinden en voor hen is het interessant, voor anderen blijkbaar niet. Maar waarom ze dan dat hier moeten plaatsen… Dat wat ik niet interessant vind, ga ik mij niet in verdiepen en klik ik een website verder. Waarom energie steken in iets wat je niet boeit of waar je niets mee hebt?
Buiten dat zijn een aantal mensen nog gezellig aan het verder praten over hun energie ervaringen van 21 december bij het laatste Contact bericht. Daarbij gaat het niet over Salusa, maar meer over channelingen en energieën in het algemeen.
Lees de reacties van de afgelopen contactberichten eens na: De enige mensen die erg bezig zijn met het plaatsen van Salusa op een voetstuk zijn grappig genoeg de mensen die elke keer terugkomen om te vertellen hoe nep het allemaal is. De rest zijn gewoon mensen die elkaar gevonden hebben daar en alles interessant vinden en dat als plaats gebruiken om samen te komen en gedachten uit te wisselen. En Salusianen zitten natuurlijk op de site van Mike zelf, niet hier.
Nogmaals, ieder heeft zijn eigen (spirituele)ervaringen die geen ander kan wegnemen met woorden. Daar heb ik nooit geld in hoeven steken (ja een goed boek en wat natuurzuiver wierrook :-p),daar maakt niemand misbruik van en ik help er alleen anderen mee. Dus ontkrachten is zinloos, het is alleen zonde van je eigen tijd.
Ik zou zeggen, zoek is een website op waar je echt blij van wordt. Want hier ben je alleen maar bezig jezelf te herhalen zonder enig resultaat.
Wellicht een goed voornemen voor 2013? 😉

cc
cc
13 jaren geleden

[quote name=”Artist”]Ik blijf me verbazen over die mensen die maar hier komen om alles te ontkrachten. Ik lees elk artikel hier met een open mind en een flinke korrel zout. Mensen die soortgelijke ervaringen hebben zoals in de besproken artikelen kunnen zich er soms erg in vinden en voor hen is het interessant, voor anderen blijkbaar niet. Maar waarom ze dan dat hier moeten plaatsen… Dat wat ik niet interessant vind, ga ik mij niet in verdiepen en klik ik een website verder. Waarom energie steken in iets wat je niet boeit of waar je niets mee hebt?
Buiten dat zijn een aantal mensen nog gezellig aan het verder praten over hun energie ervaringen van 21 december bij het laatste Contact bericht. Daarbij gaat het niet over Salusa, maar meer over channelingen en energieën in het algemeen.
Lees de reacties van de afgelopen contactberichten eens na: De enige mensen die erg bezig zijn met het plaatsen van Salusa op een voetstuk zijn grappig genoeg de mensen die elke keer terugkomen om te vertellen hoe nep het allemaal is. De rest zijn gewoon mensen die elkaar gevonden hebben daar en alles interessant vinden en dat als plaats gebruiken om samen te komen en gedachten uit te wisselen. En Salusianen zitten natuurlijk op de site van Mike zelf, niet hier.
Nogmaals, ieder heeft zijn eigen (spirituele)ervaringen die geen ander kan wegnemen met woorden. Daar heb ik nooit geld in hoeven steken (ja een goed boek en wat natuurzuiver wierrook :-p),daar maakt niemand misbruik van en ik help er alleen anderen mee. Dus ontkrachten is zinloos, het is alleen zonde van je eigen tijd.
Ik zou zeggen, zoek is een website op waar je echt blij van wordt. Want hier ben je alleen maar bezig jezelf te herhalen zonder enig resultaat.
Wellicht een goed voornemen voor 2013? ;-)[/quote]

Precies, vréemd is het iig geval wel te noemen..

maarten61
maarten61
13 jaren geleden

De beperkten dringen hun visie op aan de ruimzienenden,..ze slaan nog net niet om zich heen.

Hoe onstaat oorlogen ook alweer?

Lacri
Lacri
13 jaren geleden

[quote name=”Artist”]Ik blijf me verbazen over die mensen die maar hier komen om alles te ontkrachten. Ik lees elk artikel hier met een open mind en een flinke korrel zout. Mensen die soortgelijke ervaringen hebben zoals in de besproken artikelen kunnen zich er soms erg in vinden en voor hen is het interessant, voor anderen blijkbaar niet. Maar waarom ze dan dat hier moeten plaatsen… Dat wat ik niet interessant vind, ga ik mij niet in verdiepen en klik ik een website verder. Waarom energie steken in iets wat je niet boeit of waar je niets mee hebt?
Buiten dat zijn een aantal mensen nog gezellig aan het verder praten over hun energie ervaringen van 21 december bij het laatste Contact bericht. Daarbij gaat het niet over Salusa, maar meer over channelingen en energieën in het algemeen.
Lees de reacties van de afgelopen contactberichten eens na: De enige mensen die erg bezig zijn met het plaatsen van Salusa op een voetstuk zijn grappig genoeg de mensen die elke keer terugkomen om te vertellen hoe nep het allemaal is. De rest zijn gewoon mensen die elkaar gevonden hebben daar en alles interessant vinden en dat als plaats gebruiken om samen te komen en gedachten uit te wisselen. En Salusianen zitten natuurlijk op de site van Mike zelf, niet hier.
Nogmaals, ieder heeft zijn eigen (spirituele)ervaringen die geen ander kan wegnemen met woorden. Daar heb ik nooit geld in hoeven steken (ja een goed boek en wat natuurzuiver wierrook :-p),daar maakt niemand misbruik van en ik help er alleen anderen mee. Dus ontkrachten is zinloos, het is alleen zonde van je eigen tijd.
Ik zou zeggen, zoek is een website op waar je echt blij van wordt. Want hier ben je alleen maar bezig jezelf te herhalen zonder enig resultaat.
Wellicht een goed voornemen voor 2013? ;-)[/quote]
Prachtig!

Petra
Petra
13 jaren geleden

Hoi Petra,
bedoel je mijn reacties op niburu/ Salusa? elders plaats ik geen commentaar.
Fijne jaarwisseling[/quote].

Ja die leuke reacties bedoel ik,op niburu/salusa .Ik ben net terug uit Egypte ,21/12/2012 op het juiste tijdstip in de juiste piramide. Het was onvoorstelbaar!!. Ik heb mijn antwoorden gekregen .Vreemd dat ze geen salusa meer plaatsen. Fijne jaarwisseling!

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Petra”]Hoi Petra,
bedoel je mijn reacties op niburu/ Salusa? elders plaats ik geen commentaar.
Fijne jaarwisseling[/quote].

Ja die leuke reacties bedoel ik,op niburu/salusa .Ik ben net terug uit Egypte ,21/12/2012 op het juiste tijdstip in de juiste piramide. Het was onvoorstelbaar!!. Ik heb mijn antwoorden gekregen .Vreemd dat ze geen salusa meer plaatsen. Fijne jaarwisseling![/quote]
hoi,ja ik heb gelezen hoe het daar was ,met ongeveer 60 personen Cobra en zijn verzetsgroep was daar ook.Er schijnen 2 hollanders daar gearresteerd te zijn om jullie tegen te houden ,en hadden kapmessen bij zich.Heb je ook die Ufo gezien boven de piramide? Veel liefs van mij en een fijne jaarwisseling.

Liquid
Liquid
13 jaren geleden

[quote name=”maarten61″]De beperkten dringen hun visie op aan de ruimzienenden,..ze slaan nog net niet om zich heen.

Hoe onstaat oorlogen ook alweer?[/quote]

Een goede start is te beginnen met mensen in ‘beperkt’ en ‘ruimziend’ in te delen. 😉

Peter
Peter
13 jaren geleden

“Mensen zijn steeds minder geneigd hun ervaringen te delen met de pers.” Wie wil dat dan ook? De reguliere pers is verre van onafhankelijk en zal altijd alles interpreteren zodat het in hun straatje past. De pers heeft geen belang bij de werkelijke waarheid, de waarheid is namelijk veel te confronterend voor de meeste mensen en men zou dan dus ook geen nieuws meer willen lezen. Het klinkt vreemd maar zo zitten mensen blijkbaar in elkaar, men wil roddels, achterklap en leugens horen en lezen. Die zijn voor ons makkelijker te verteren dan de werkelijke waarheid. De illusie hebben en houden dat er een waarheid is is voor de meeste niet interessant.

Luciel
Luciel
13 jaren geleden

[quote name=”LichtKicker”][quote name=”Luciel”]Lol, buitenaardse schepen bestaan niet & Salusa is een hersenspinsel van zijn channeler a.k.a Mike Quincy.

Jullie worden allen in het ootje genomen door degenen die dit soort van nonsens uitkramen. De new age movement is verworden tot een industrie der deceptie om u de centen uit de zak te kloppen.[/quote]

Als we het toch op deze toon doen…

Jij loopt enorm achter en vooral iets zeggen wat je helaas nog niet kunt bewijzen blijf vooral lekker zo doorgaan 😉 Het kan ook nog dat je bewust desinformatie verspreid sta er na Occupy niet meer van te kijken
hoog in de lucht praten met vooral weinig inhoudt.

Word tijd dat jullie met een gek gezicht aan worden gekeken want wat eerst heel gek klonk klinkt nu als muziek in de oren.

Voor de mensen die iets goeds positiefs willen delen hier laat de negatieve energie bij de gene liggen waar het hoort te liggen want al met al zelf kun je je goede energie het best zelf gebruiken spreek uit ervaring en ja blijf het zeggen Karma is een Bitch!

En ja overal heb je nog rotte appels erbij zitten word tijd dat die ook Echt wakker gaan worden en beseffen hoe het echt in mekaar zit maar goed alles op zijn tijd 8*)

Keep your Light up!

Ps. Lees verder niks meer erg vaak verspilde moeite[/quote]

Ga lekker fietsen, met je gelul, karma bestaat niet, heel je beleving is een virtuele droom.

Ik ben Luciel, de meesten kennen mij als Lucifer, de gevallen Aardsengel wil jij mij de les gaan lezen over er al dan niet gaande is?
Ga fietsen kapitein Koeckwousch, wat er nu speelt gaat jouw 3d begrip ver te boven.
Waarom verspil ik mijn tijd ook aan dit soort van koekwousen? Het is nix, het wordt nix, ze komen allemaal in het 2d land of grey terecht of gaan richting 4d de orion matrix in….

Investigator
Investigator
13 jaren geleden

[quote name=”John”][quote name=”investigator”]Klinkt allemaal leuk en aardig maar wederom is er geen enkel bewijs. Kinderen kunnen dan wel de waarheid spreken maar hebben ook een levendige fantasie en daar houd ik het dus op!

Wat ben ik blij dat we van dat Mike quincy salusa gezeik af zijn godzijdank! Ja beste salusa fans… Ik heb jullie nog gewaarschuwd dat het waanzin is en nu zijn ze teleurgesteld.

@Jansen:
Wat heb jij een beperkte visie zeg! Jij laat jezelf anders ook wijs maken dat god de aarde binnen 6 dagen heeft (gemaakt) omdat dit in een boek staat geschreven van 2000 jaar oud, nee wacht correctie…zo oud is de aarde.[/quote]
Zij heeft tenminste een aannemelijke en geloofwaardige boodschap, jij bent alleen maar aan het vingerwijzen en anderen een beetje dom neerzetten..
Do the math….[/quote]

nee hoor dat doen ze zelf al.

Driekus Konijn
Driekus Konijn
13 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”Petra”]Hoi Petra,
bedoel je mijn reacties op niburu/ Salusa? elders plaats ik geen commentaar.
Fijne jaarwisseling[/quote].

Ja die leuke reacties bedoel ik,op niburu/salusa .Ik ben net terug uit Egypte ,21/12/2012 op het juiste tijdstip in de juiste piramide. Het was onvoorstelbaar!!. Ik heb mijn antwoorden gekregen .Vreemd dat ze geen salusa meer plaatsen. Fijne jaarwisseling![/quote]
hoi,ja ik heb gelezen hoe het daar was ,met ongeveer 60 personen Cobra en zijn verzetsgroep was daar ook.Er schijnen 2 hollanders daar gearresteerd te zijn om jullie tegen te houden ,en hadden kapmessen bij zich.Heb je ook die Ufo gezien boven de piramide? Veel liefs van mij en een fijne jaarwisseling.[/quote]
Hoi Tineke, de Nederlandse versie is nu wel te lezen hoor http://gfindutch.blogspot.nl/2012/12/28-12-2012.html?m=1
Ik hoop dat Niburu het plaatst want het geeft veel gespreksstof. Wat heb je allemaal gezien en meegemaakt in de piramide en hoe zag de UFO eruit?

Petra
Petra
13 jaren geleden

Fijne jaarwisseling![/quote]
hoi,ja ik heb gelezen hoe het daar was ,met ongeveer 60 personen Cobra en zijn verzetsgroep was daar ook.Er schijnen 2 hollanders daar gearresteerd te zijn om jullie tegen te houden ,en hadden kapmessen bij zich.Heb je ook die Ufo gezien boven de piramide? Veel liefs van mij en een fijne jaarwisseling.[/quote] ja heb de UFO s gezien en meer. De 2 die een aanslag voorbereiden met messen hadden een Nederlands paspoort en zijn opgepakt, vlak voor we bij de sfinx waren. De andere aanslag van die met de bom verstopt in graniet zitten nog vast,we hebben ze gezien met een vrachtauto. Maar dit waren maar bijzaken. Goede jaarwisseling

eitje
eitje
13 jaren geleden

jammer dat u alleen in de bijbel gelooft maar ieder zijn ding, heeft u er wel eens over nagedacht dat de bijbel al meerdere malen is herschreven om u in zijn macht te houden en dat zijn is de elite.

wat wel heel mooi is is dat we eigenlijk allemaal het zelfde willen maar dat ieder dat op zijn of haar eigen manier doet.

met vriendelijke groet en veel liefde en licht
[quote name=”jansen”]zo jammer, dat velen zich laten wijsmaken, dat dit interessant is en veel kostbare tijd verdoen met deze onzin.

God heeft heel duidelijk in Zijn woord gezegd, dat er leven is op aarde en nergens anders, Hij is duidelijk en eerlijk en waarom zou Hij zwijgen over ander leven.

De Bijbel is een onbeschrijflijk interessant boek, dat nooit verveelt en altijd weer alles bevestigd wat de wetenschap na veel onderzoek dan ook eindelijk ziet.

Op alle terreinen is de bijbel bijzonder en puur. Je voelt dat het de Waarheid is..

Ik voel aan mijn water.. dat wat deze ufo verhalen vertellers zeggen, niet waar is.
En wat moet je ermee…

God is in de hemel, en Hij heeft een boek gemaakt, dat werkelijke elke dag weer je ziel / geest verzadigd… HOE kan dat… dat is een wonder..

Laten ze zich daar mee bezig houden, geeeft veel meer geluk en rust..

Op een dag zal elk mens erkennen dat God God is en Hij alles maakte in 6 dagen.
Ik hoop voor elk mens, dat dat VOOR hij of zij sterft gebeurd..
VOor je sterft erkennen dat GOd God is en Hem dienen, wat vrede geeft,is nodig om voor eeuwig bij Hem te mogen zijn.

Over buitendaards gesproken, ik houd mij bezig met God, en hoe oneindig creatief en bijzonder Hij is.[/quote]

sandy
sandy
13 jaren geleden

lieve artist super mooi gesproken dikke vette duim.

[quote name=”Artist”]Ik blijf me verbazen over die mensen die maar hier komen om alles te ontkrachten. Ik lees elk artikel hier met een open mind en een flinke korrel zout. Mensen die soortgelijke ervaringen hebben zoals in de besproken artikelen kunnen zich er soms erg in vinden en voor hen is het interessant, voor anderen blijkbaar niet. Maar waarom ze dan dat hier moeten plaatsen… Dat wat ik niet interessant vind, ga ik mij niet in verdiepen en klik ik een website verder. Waarom energie steken in iets wat je niet boeit of waar je niets mee hebt?
Buiten dat zijn een aantal mensen nog gezellig aan het verder praten over hun energie ervaringen van 21 december bij het laatste Contact bericht. Daarbij gaat het niet over Salusa, maar meer over channelingen en energieën in het algemeen.
Lees de reacties van de afgelopen contactberichten eens na: De enige mensen die erg bezig zijn met het plaatsen van Salusa op een voetstuk zijn grappig genoeg de mensen die elke keer terugkomen om te vertellen hoe nep het allemaal is. De rest zijn gewoon mensen die elkaar gevonden hebben daar en alles interessant vinden en dat als plaats gebruiken om samen te komen en gedachten uit te wisselen. En Salusianen zitten natuurlijk op de site van Mike zelf, niet hier.
Nogmaals, ieder heeft zijn eigen (spirituele)ervaringen die geen ander kan wegnemen met woorden. Daar heb ik nooit geld in hoeven steken (ja een goed boek en wat natuurzuiver wierrook :-p),daar maakt niemand misbruik van en ik help er alleen anderen mee. Dus ontkrachten is zinloos, het is alleen zonde van je eigen tijd.
Ik zou zeggen, zoek is een website op waar je echt blij van wordt. Want hier ben je alleen maar bezig jezelf te herhalen zonder enig resultaat.
Wellicht een goed voornemen voor 2013? ;-)[/quote]

John
John
13 jaren geleden

[quote name=”Investigator”][quote name=”John”][quote name=”investigator”]Klinkt allemaal leuk en aardig maar wederom is er geen enkel bewijs. Kinderen kunnen dan wel de waarheid spreken maar hebben ook een levendige fantasie en daar houd ik het dus op!

Wat ben ik blij dat we van dat Mike quincy salusa gezeik af zijn godzijdank! Ja beste salusa fans… Ik heb jullie nog gewaarschuwd dat het waanzin is en nu zijn ze teleurgesteld.

@Jansen:
Wat heb jij een beperkte visie zeg! Jij laat jezelf anders ook wijs maken dat god de aarde binnen 6 dagen heeft (gemaakt) omdat dit in een boek staat geschreven van 2000 jaar oud, nee wacht correctie…zo oud is de aarde.[/quote]
Zij heeft tenminste een aannemelijke en geloofwaardige boodschap, jij bent alleen maar aan het vingerwijzen en anderen een beetje dom neerzetten..
Do the math….[/quote]

nee hoor dat doen ze zelf al.[/quote]
nee hoor dat doe jij.

legaal
legaal
13 jaren geleden

Luciel,ben jij lucifer,nou dan moet ik je toch teleur stellen wand die is niet meer op de aarde.die kan niet tegen acsenderen naar de 4de & 5de dimendie toe.en is van de aarde vertrokken.Net zoals je elite cabal groepje die niet willen acsenderen.tja ik denk dat je alleen staat nu.Maar ik zend je toch mijn liefe goede lichtje naar je toe.Bay the way,ik geloof in de bron van vergeving,en pure liefde,sommigen noemen deze Bron God.

Wasbeertjuh
Wasbeertjuh
13 jaren geleden

Het is toch niet te geloven, het is bijna 2013, de aarde is nog altijd niet vergaan, en dan nog staan ze hier te leuteren over UFO’s terwijl nu toch wel duidelijk mag zijn dat die dingen niet bestaan…? En by the way: de juiste spelling is: OP buitenaardse schepen ipv IN buitenaardse schepen. Je staat OP een boot, ipv IN. En Mike is denk ik allang gevlucht voor zijn bedrog, want 2012 is nooit uitgekomen de manier zoals hij het in gedachte had en daar schaamt hij zich natuurlijk voor.

Ik weet nog goed dat debacle van Anton, toen hij zei dat er grote UFO’s boven de steden zouden verschijnen en dat er niks kwam? Ik denk dat het nu net zo gaat bij Mike. Gewoon UFO’s verschenen de 21e. Fail dus voor beiden!

Prettige jaarwisseling!

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Wasbeertjuh”]Het is toch niet te geloven, het is bijna 2013, de aarde is nog altijd niet vergaan, en dan nog staan ze hier te leuteren over UFO’s terwijl nu toch wel duidelijk mag zijn dat die dingen niet bestaan…? En by the way: de juiste spelling is: OP buitenaardse schepen ipv IN buitenaardse schepen. Je staat OP een boot, ipv IN. En Mike is denk ik allang gevlucht voor zijn bedrog, want 2012 is nooit uitgekomen de manier zoals hij het in gedachte had en daar schaamt hij zich natuurlijk voor.

Ik weet nog goed dat debacle van Anton, toen hij zei dat er grote UFO’s boven de steden zouden verschijnen en dat er niks kwam? Ik denk dat het nu net zo gaat bij Mike. Gewoon UFO’s verschenen de 21e. Fail dus voor beiden!

Prettige jaarwisseling![/quote]
Mike Quinsey heeft wel een gechanneld boodschap gekregen,ik hoop dat Niburu deze plaatst dus hij is er nog steeds.Niemand heeft gezegt dat de werels zou vergaaan 21-12-2012 dat heeft de media er van gemaakt.we gaan wel een chift maken verwacht het onverwachte.Jij ook een prettige jaar wisseling.

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”Petra”]Hoi Petra,
bedoel je mijn reacties op niburu/ Salusa? elders plaats ik geen commentaar.
Fijne jaarwisseling[/quote].

Ja die leuke reacties bedoel ik,op niburu/salusa .Ik ben net terug uit Egypte ,21/12/2012 op het juiste tijdstip in de juiste piramide. Het was onvoorstelbaar!!. Ik heb mijn antwoorden gekregen .Vreemd dat ze geen salusa meer plaatsen. Fijne jaarwisseling![/quote]

Wow, Egypte. Fijn zeg dat je antwoorden hebt gekregen. Ik voel alsof alle antwoorden op mijn vragen in mijn hart zitten en ben daardoor rustig/ content/ kalm. Alles heeft een reden en gaat zoals het moet gaan. Heb ik altijd al in geloofd trouwens. Maar in Egypte had ik ook wel willen zijn de 21e :-).
Veel liefs! ♥

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”robbie”]zijn hier mischien sommige ervaren met astraal reizen?
aangezien je hier veel van kan leren.
laat het a.u.b. weten als je er mee bezig bent.
Of je e-mail achterlaten zou ook fijn zijn!

Groetjes, Robbie[/quote]
hoi Robbie,nee dat durf ik niet aan te beginnen.Soms lijkt het wel of ik overdag aan het weg zweven ben en dan hou ik mijn hoofd vast en zeg dan hier blijven.Wat ik s,nachts doe weet ik niet,maar ben wel heel erg moe als ik wakker word,of ik de hele nacht gewerkt heb.Veel liefs,en een prettige jaarwisseling.

Sun
Sun
13 jaren geleden

#56, Lieve Petra, inderdaad de bijzaken/ afleiding.
Waar het echt om gaat is puur en wordt niet over gesproken.

Veel liefs!

Westbound
Westbound
13 jaren geleden

Kinderen hebben nu eenmaal een levendige fantasie. En omdat ze zo onschuldig en waarheidsgetrouw LIJKEN, geloven volwassenen hun getuigenissen snel.

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Petra”]Fijne jaarwisseling![/quote]
hoi,ja ik heb gelezen hoe het daar was ,met ongeveer 60 personen Cobra en zijn verzetsgroep was daar ook.Er schijnen 2 hollanders daar gearresteerd te zijn om jullie tegen te houden ,en hadden kapmessen bij zich.Heb je ook die Ufo gezien boven de piramide? Veel liefs van mij en een fijne jaarwisseling.[/quote] ja heb de UFO s gezien en meer. De 2 die een aanslag voorbereiden met messen hadden een Nederlands paspoort en zijn opgepakt, vlak voor we bij de sfinx waren. De andere aanslag van die met de bom verstopt in graniet zitten nog vast,we hebben ze gezien met een vrachtauto. Maar dit waren maar bijzaken. Goede jaarwisseling[/quote]
Dank je voor je verhaal,en jij ook een prettige jaar wisseling veel liefs Tineke.

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Sun”]#56, Lieve Petra, inderdaad de bijzaken/ afleiding.
Waar het echt om gaat is puur en wordt niet over gesproken.

Veel liefs![/quote]
hoi daar heb je gelijk in,maar ik weet niet of Petra alles mag vertellen,en dat wil ik ook wel graag weten.Maar Cobra verteld dat ze nog niet alles schrijven,wel dat de Elite bij de verkeerde pyramide waren en de groep bij de goede pyramide waren.En over ondergrondse tunnels.Maar ik ben zeker benieuwd naar Petra,s verhaal.Veel liefs Tineke.

Ona
Ona
13 jaren geleden

[quote name=”Wasbeertjuh”]Het is toch niet te geloven, het is bijna 2013, de aarde is nog altijd niet vergaan, en dan nog staan ze hier te leuteren over UFO’s terwijl nu toch wel duidelijk mag zijn dat die dingen niet bestaan…? En by the way: de juiste spelling is: OP buitenaardse schepen ipv IN buitenaardse schepen. Je staat OP een boot, ipv IN. En Mike is denk ik allang gevlucht voor zijn bedrog, want 2012 is nooit uitgekomen de manier zoals hij het in gedachte had en daar schaamt hij zich natuurlijk voor.

Ik weet nog goed dat debacle van Anton, toen hij zei dat er grote UFO’s boven de steden zouden verschijnen en dat er niks kwam? Ik denk dat het nu net zo gaat bij Mike. Gewoon UFO’s verschenen de 21e. Fail dus voor beiden!

Prettige jaarwisseling![/quote]

Waar maak jij je eigenlijk druk over?
Jij gelooft niet in UFO’s, prima!
Maar besteed er dan ook niet zo veel energie aan, is zonde.

Ona
Ona
13 jaren geleden

[quote name=”Artist”]Ik blijf me verbazen over die mensen die maar hier komen om alles te ontkrachten. Ik lees elk artikel hier met een open mind en een flinke korrel zout. Mensen die soortgelijke ervaringen hebben zoals in de besproken artikelen kunnen zich er soms erg in vinden en voor hen is het interessant, voor anderen blijkbaar niet. Maar waarom ze dan dat hier moeten plaatsen… Dat wat ik niet interessant vind, ga ik mij niet in verdiepen en klik ik een website verder. Waarom energie steken in iets wat je niet boeit of waar je niets mee hebt?
Buiten dat zijn een aantal mensen nog gezellig aan het verder praten over hun energie ervaringen van 21 december bij het laatste Contact bericht. Daarbij gaat het niet over Salusa, maar meer over channelingen en energieën in het algemeen.
Lees de reacties van de afgelopen contactberichten eens na: De enige mensen die erg bezig zijn met het plaatsen van Salusa op een voetstuk zijn grappig genoeg de mensen die elke keer terugkomen om te vertellen hoe nep het allemaal is. De rest zijn gewoon mensen die elkaar gevonden hebben daar en alles interessant vinden en dat als plaats gebruiken om samen te komen en gedachten uit te wisselen. En Salusianen zitten natuurlijk op de site van Mike zelf, niet hier.
Nogmaals, ieder heeft zijn eigen (spirituele)ervaringen die geen ander kan wegnemen met woorden. Daar heb ik nooit geld in hoeven steken (ja een goed boek en wat natuurzuiver wierrook :-p),daar maakt niemand misbruik van en ik help er alleen anderen mee. Dus ontkrachten is zinloos, het is alleen zonde van je eigen tijd.
Ik zou zeggen, zoek is een website op waar je echt blij van wordt. Want hier ben je alleen maar bezig jezelf te herhalen zonder enig resultaat.
Wellicht een goed voornemen voor 2013? ;-)[/quote]

Amen 😉

Wakker worden
Wakker worden
13 jaren geleden

Het zou dan ook leuk zijn wanneer die kinderen wat ze in die buitenaardse schepen hebben geleerd in de aardse praktijk toepassen.

Zoals dit:

http://www.youtube.com/watch?v=NQBeYffZ_SI

Opgroening van een groot Chinees gebied (oppervlakte zo groot als Frankrijk) waardoor mens, dier, plant en natuur van profiteert. 5000 jaar degradatie wordt daar in 50 jaar weer hersteld. Nu is men halverwege.

Wakker worden
Wakker worden
13 jaren geleden

Onze creatieve toekomst wordt al hier in China gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=NQBeYffZ_SI

Deze mensen babbelen niet maar zijn otzettend bezig om een landschap wat al 5000 jaar is verziekt in 50 jaar weer mooi groen te maken. Het oppervlak is zo groot als Frankrijk (550.000 vierkante kilometer) en men is halverwege nu (daar op dat Chinese lossplateau). Dit gaat door en door en door. Ook in Ethiopie en Ruwanda is men druk bezig met vergelijkbare opwaardering van land (Ethiopie is een der voeders (bronnen) van de Nijlrivier als bergland). Die kennis op gebied van het opknappen van landschappen gaat zo zoetjes aan over de wereld en maakt dat heel veel mensenhanden er mee bezig zijn. En dat is geweldig !!

Sun
Sun
13 jaren geleden

#68 Legaal, mijn reactie sloeg op de media. Niet op wat Petra al dan niet vertelt. Dat is voor haarzelf/ prive.
De focus van de media is altijd sensatie en vertelt nooit het ‘echte’ verhaal.
Veel liefs!

Petra
Petra
13 jaren geleden

Er waren zo n 30 mensen in totaal vanuit de hele wereld.1 uit Australië 1 uit Taiwan 1 uit Turkije 1 uit Arabische Emiraten 1 uit Italië Amerika enz enz. We zijn in de juiste piramides op de juiste momenten in de juiste ruimtes geweest, via omkopingen trucs groepjes verspreid op kamelen achteringangen enz enz. Wat er echt is gebeurt komt niet in de pers, ook niet wat er echt is gebeurt in de piramides. Ik heb ervoor getekend en mag dit niet vertellen. Ik wens iedereen een heel gelukkig jaar 1. Ps ooit komt t allemaal wel uit en dan is t een hele spannende film met onvoorstelbare dingen. Sun een hele goede jaarwisseling toegewenst.

Petra
Petra
13 jaren geleden

Aan sun. Als ik weer ga,vraag ik of je mee wil.je komt dan op plaatsen,waar niet veel komen.hartegroet Petra

Artist
Artist
13 jaren geleden

Hoi Petra en Tineke,
Heeft die Cobra ook een site of is er een link naar het verhaal? Klinkt erg interessant.
Alvast een fijn nieuw jaar gewenst aan iedereen! 😉

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Artist”]Hoi Petra en Tineke,
Heeft die Cobra ook een site of is er een link naar het verhaal? Klinkt erg interessant.
Alvast een fijn nieuw jaar gewenst aan iedereen! ;-)[/quote]
Hoi Artist.
dit is de website van Cobra.
http://2012portal.blogspot.nl.
Deze Cobra zit in een verzets groep,met nog veel anderen.
Ik wens je nog een prettige jaarwisseling,en veel liefs van mij Tineke

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”Petra”]Aan sun. Als ik weer ga,vraag ik of je mee wil.je komt dan op plaatsen,waar niet veel komen.hartegroet Petra[/quote]

dankjewel voor je aanbod :-). Bijzonder!
Veel liefs!

Janneau
Janneau
13 jaren geleden

[quote name=”Wasbeertjuh”]Het is toch niet te geloven, het is bijna 2013, de aarde is nog altijd niet vergaan, en dan nog staan ze hier te leuteren over UFO’s terwijl nu toch wel duidelijk mag zijn dat die dingen niet bestaan…? En by the way: de juiste spelling is: OP buitenaardse schepen ipv IN buitenaardse schepen. Je staat OP een boot, ipv IN. En Mike is denk ik allang gevlucht voor zijn bedrog, want 2012 is nooit uitgekomen de manier zoals hij het in gedachte had en daar schaamt hij zich natuurlijk voor.

Ik weet nog goed dat debacle van Anton, toen hij zei dat er grote UFO’s boven de steden zouden verschijnen en dat er niks kwam? Ik denk dat het nu net zo gaat bij Mike. Gewoon UFO’s verschenen de 21e. Fail dus voor beiden!

Prettige jaarwisseling![/quote]

Het is nog altijd IN een UFO. Misschien Google eens openen, zoek boot en UFO, print beiden uit en zoek de verschillen.
Een schip/boot heeft een open dek, sinds dat dek begaande grond is noemen we alles wat daarop staat OP, alles eronder IN.
Sommige dingen moet je zelf onderderzoeken, als je het niet WILT geloven probeer dan niet tegen mensen in te gaan die meer en beter weten. Kom je altijd bedrogen uit.

Gelukkig nieuwjaar!

saskia
saskia
13 jaren geleden

Ik wens iedereen een fantastisch mooi en gelukkig 2013…dat alle dromen mogen uitkomen
liefs Saskia

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”saskia”]Ik wens iedereen een fantastisch mooi en gelukkig 2013…dat alle dromen mogen uitkomen
liefs Saskia[/quote]
Hoi Saskia ik wens jou ook een mooi en een gelukkig nieuwjaar toe.Veel liefs Tineke.

indian summer
indian summer
13 jaren geleden

Ik wens iedereen een heel vrede-vreugdevol Nieuwjaar. Waarbij ik uit het diepst van mijn wezen de wens uitspreek dat het echt een nieuw begin mag zijn. Dat nu eindelijk de geest gaat heersen boven de stof i.p.v. andersom.

robert
robert
13 jaren geleden

ik heb ook veel geleerd in de ufo ik heb er verschillende cursussen gehad, jammer alleen dat ze mijn herinering ervan hebben gewist, in mijn astrale momenten.

cc
cc
13 jaren geleden

Happy new year everybody!

nella
nella
13 jaren geleden

Over astraal reizen gesproken,heb ik wel iets mee mogen maken ,het is heel mooi en heel bijzonder,het is net een droom waarin je terecht komt als je in een lichte trance b.v meditatie ben je ergens anders ziet en spreekt met vreemde mensen,en het is net of je daarna weer wakker word ,en voel je heel ontspannen,soms herken je er iets van en soms niet….een goed 2013 toegewenst.

robbie
robbie
13 jaren geleden

[quote name=”nella”]Over astraal reizen gesproken,heb ik wel iets mee mogen maken ,het is heel mooi en heel bijzonder,het is net een droom waarin je terecht komt als je in een lichte trance b.v meditatie ben je ergens anders ziet en spreekt met vreemde mensen,en het is net of je daarna weer wakker word ,en voel je heel ontspannen,soms herken je er iets van en soms niet….een goed 2013 toegewenst.[/quote]

Kan jij bewust astraal reizen of ben je er per ongeluk in gekomen?
Probeer het nu ook soms, en zoek iemand die wat ervaring heeft om een beetje te helpen en tips te geven.
Of iemand anders mischien? je e-mail achter laten mag ook !

Groetjes, R

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”Sun”][quote name=”Petra”]Aan sun. Als ik weer ga,vraag ik of je mee wil.je komt dan op plaatsen,waar niet veel komen.hartegroet Petra[/quote]

dankjewel voor je aanbod :-). Bijzonder!
Veel liefs![/quote]

@Petra; [email protected]

cc
cc
13 jaren geleden

Voor iedereen dus ook voor het Niburu team, een heel gelukkig nieuwjaar!

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”cc”]Voor iedereen dus ook voor het Niburu team, een heel gelukkig nieuwjaar![/quote]

Lieve CC, jij ook een gelukkig nieuwjaar! En voor iedereen en ook het Niburu team!

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”nella”]Over astraal reizen gesproken,heb ik wel iets mee mogen maken ,het is heel mooi en heel bijzonder,het is net een droom waarin je terecht komt als je in een lichte trance b.v meditatie ben je ergens anders ziet en spreekt met vreemde mensen,en het is net of je daarna weer wakker word ,en voel je heel ontspannen,soms herken je er iets van en soms niet….een goed 2013 toegewenst.[/quote]Jij ook een goed 2013 toegewenst.

Astraal reizen bestaat niet. Het is gewoon een droom. Vandaar dat het net een droom lijkt.

Er is geen mens op de wereld dat niet soms hele levensechte dromen heeft. Alleen denken sommigen als ze wakker worden dat het echt gebeurd is.

bala
bala
13 jaren geleden

[quote name=”Doler”]niemand die zich afvraagd waarom het komt dat de techniek de laatste 50 / 100 jaar zo snel is gegaan, zouden we niet geholpen kunnen zijn of denk je nu echt dat de mens dit zelf heeft bedacht allemaal?
eeuwen stil gestaan en dan ineens…………..[/quote]

Klopt alleen vraag ik mij dan weer af waar waren de zogenaamde helpers van nu eeuwen of duizenden jaren geleden. Hadden die al die jaren winterslaap en zijn ze net ontwaakt en dachten hee zullen we nu maar eens gaan helpen.

Back to top button
91
0
We lezen graag je reactie!x