Homepagina » Gezondheid » ‘Leukemiepatiënt (7) in remissie door cannabisolie’ (video)
Leukemiepatiënt (7) in remissie door cannabisolie

‘Leukemiepatiënt (7) in remissie door cannabisolie’ (video)

De 7-jarige Mykayla Comstock uit Oregon lijdt aan leukemie. Haar moeder geeft haar iedere dag een beetje cannabisolie.

Hoewel medicinale cannabis in Oregon legaal is, associëren veel volwassenen de drug nog met het overtreden van de wet.

Mykayla werd afgelopen juli gediagnosticeerd met acute lymfatische leukemie. Tegen de wil van haar arts besloot Erin Purchase haar dochter capsules met cannabisolie te geven, omdat het meisje slecht reageerde op de chemotherapie.

De artsen van Mykayla stelden een beenmergtransplantatie voor, maar sinds augustus is ze in remissie. Ze blijft afhankelijk van cannabis om de pijn en misselijkheid te verzachten. Haar moeder is van plan de drug te blijven geven tijdens de resterende twee tot drie jaar chemotherapie die Mykayla nog voor de boeg heeft.

Purchase stelt dat bepaalde bestanddelen in cannabis verantwoordelijk zijn geweest voor de remissie. Mykayla’s huidige arts weet dat ze de capsules inneemt, maar noemt cannabis niet als onderdeel van haar medische therapie.

De American Academy of Pediatrics is tegen het gebruik van cannabis om jonge kinderen te behandelen, terwijl het Institute of Medicine (IOM), een wetenschappelijke groep experts die advies uitbrengt aan het Congres, vindt dat er meer onderzoek moet komen naar bepaalde medische eigenschappen van cannabis.

Bron: CNN.com

Gerelateerd:

 



Vind je deze info interessant? Klik dan hieronder om te delen op Facebook
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

84 reacties

  1. En helpen ze dit kind toch nog wel / Omdat er verleden keer een artikel was van een oude man die niet meer geholpen werd in het ziekenhuis van wegen cannabis .Maar dit kun je onder wonderolie laten vallen geneeskrachtig zal het wel zijn dat geloof ik wel
    prettige avond .

    0 likes
  2. ‘Hoewel medicinale cannabis in Oregon legaal is, associëren veel volwassenen de drug nog met het overtreden van de wet.’

    Precies waar big pharma angstvallig voor waakt om dat ook in stand te houden.

    0 likes
  3. Ik gebruik zelf ook medische cannabis in capsules. Er staat in de titel dat ze cannabis olie krijgt toegediend maar in de video wordt daar niet over de specifieke olie gesproken of ik moet het gemist hebben?? Bedankt voor het plaatsen van het artikel, altijd weer positief als medische marijuana in het nieuws is!

    0 likes
  4. days of our lives

    [quote name=”Linda”]’Hoewel medicinale cannabis in Oregon legaal is, associëren veel volwassenen de drug nog met het overtreden van de wet.’

    Precies waar big pharma angstvallig voor waakt om dat ook in stand te houden.[/quote]

    Nou dat men erg terughoudend is in het toestaan van cannabis is misschien niet helemaal terecht. Dat het levens kan verwoesten is wèl aangetoond, na jaren werkzaam in de psychiatrie en verslavingszorg twijfel ik daar niet aan. Maar dat geldt ook voor alcohol, roken etc.

    0 likes
  5. Je mag je kind wel volstouwen met chemische troep, op recept van notabene een dokter of arts. Een beetje natuurlijke plantaardige olie is tegen de wil van die arts……

    0 likes
  6. TaaDaa weer een voorbeeld, gewoon allemaal de andere kant op kijken.
    Cannabis juist gebruikt doet goede dingen.

    0 likes
  7. cannabisolie bevat geen THC of andere werkzame psycho-actieve stoffen; het wordt gewonnen uit de geperste zaden.

    deze olie (ook wel hennepolie) is zo’n beetje overal ter wereld legaal

    0 likes
  8. Misschien een stomme vraag, maar wat betekent ‘in remissie’? Ik begrijp eruit dat het beter met haar gaat, is ze aan het genezen?

    0 likes
  9. [quote name=”Dennis”]Je mag je kind wel volstouwen met chemische troep, op recept van notabene een dokter of arts. Een beetje natuurlijke plantaardige olie is tegen de wil van die arts……[/quote]

    Goed gezegd naamgenoot! 😉

    En by the way, voor alle mensen die denken dat het schadelijk is, het is nooit aangetoond dat canabis schadelijk is.

    Waarom denken mensen dat?
    Omdat er een een experiment is geweest met een aapje die zonder zuurstof 30 joint’s per dag door een maskertje gepompt kreeg, daar hoef je natuurlijk geen raket geleerde voor te zijn om daar de uitkomt van te voorspellen.

    Het kan op en mentaal niveau slecht voor je geest zijn, omdat je bewustzijn tijdelijk verandert, als je bewustzijn beschadigt is kan het zijn dat je hier niet goed mee kan omgaan, maar dat heeft niets te maken met schadelijke effecten.

    0 likes
  10. [quote name=”sooltje”]Misschien een stomme vraag, maar wat betekent ‘in remissie’? Ik begrijp eruit dat het beter met haar gaat, is ze aan het genezen?[/quote]

    Dit betekent dat er geen sporen meer van leukemie in het lichaam worden gevonden.

    0 likes
  11. days of our lives

    [quote name=”sooltje”]Misschien een stomme vraag, maar wat betekent ‘in remissie’? Ik begrijp eruit dat het beter met haar gaat, is ze aan het genezen?[/quote]

    Dat betekent dat de ziekte niet langer verergert. Dit staat niet gelijk aan genezing, want de ontstane schade gaat niet weg. Alcoholverslaving kan bijvoorbeeld ook in remissie raken. De patiënt drinkt niet meer, maar blijft verslaafd (en kan terugvallen in oud gedrag).

    Kanker heeft de eigenschap dat het op termijn wel agressiever wordt. Ik ben dus benieuwd hoe het over vijf jaar met dit kind gaat.

    0 likes
  12. [quote name=”sooltje”]Misschien een stomme vraag, maar wat betekent ‘in remissie’? Ik begrijp eruit dat het beter met haar gaat, is ze aan het genezen?[/quote]

    Je bent een held dat je de vraag stelt als je het niet weet! Vooral als je denkt dat het dom over komt! Wat niet zo is trouwens. Met remissie bedoelen ze inderdaad dat ze aan het genezen is! (het terugtrekken van de kanker als het ware) Maar goed of ze ook echt helemaal geneest?

    0 likes
  13. [quote name=”sander”]cannabisolie bevat geen THC of andere werkzame psycho-actieve stoffen; het wordt gewonnen uit de geperste zaden.

    deze olie (ook wel hennepolie) is zo’n beetje overal ter wereld legaal[/quote]

    Klaarblijkelijk gaat het hier niet over cannabisZAADolie maar om THC houdende cannabisolie verkregen uit de toppen… Altijd al zo geheten maar toen kwam de zaadolie als leuke afleidingsmanoeuvre

    En idd hoe lang tolereren we de kankerindustrie nog als soevereine wezens van de planeet Aarde?!

    Baas over eigen moestuin graag!

    0 likes
  14. days of our lives

    [quote name=”Danny”][quote name=”sooltje”]Misschien een stomme vraag, maar wat betekent ‘in remissie’? Ik begrijp eruit dat het beter met haar gaat, is ze aan het genezen?[/quote]

    Dit betekent dat er geen sporen meer van leukemie in het lichaam worden gevonden.[/quote]

    Nee dat is zeer onjuist! Was het maar zo.

    Overigens staat er in het artikel dat het kind de olie krijgt naast de chemotherapie. Er is geen sprake van een alternatieve geneeswijze, slechts cannabis voor pijnbestrijding.

    In veel gebieden in Amerika rust op (medicinale) cannabis nog een taboe, maar in Nederland is het veel gangbaarder.

    0 likes
  15. Na het kijken van de vid even een kleine toevoeging aan m’n vorige reactie. Klaarblijkelijk gaat het hier helemaal niet om cannabisolie zoals de topic suggereert maar om het roken van joints. Medical Marijuana krijg je nooit voorgeschreven in hoeveelheden waar je olie van kunt maken. Lekkere blunder weer en mooie afleidingsmanoevre van CNN. The war goes on!

    0 likes
  16. sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?

    0 likes
  17. In remissie betekend, dat men geen kankercellen meer kan vinden in het lichaam, onder een microscoop, wat niet wil zeggen dat er geen meer zijn eventueel.

    Ik vind het een enorm risico wat deze moeder neemt.

    Mijn kind heeft ook leukemie gehad en ik zou dit nooit aangedurfd hebben.

    Als een volwassene dit zelf beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.

    0 likes
  18. [quote name=”sander”]cannabisolie bevat geen THC of andere werkzame psycho-actieve stoffen; het wordt gewonnen uit de geperste zaden.

    deze olie (ook wel hennepolie) is zo’n beetje overal ter wereld legaal[/quote]
    Onzin wat je hier zegt! Deze olie hebben ze het niet over. Het gaat wel over de olie die uit de toppen word behaald en daar zit WEL THC in!

    Niet dat ik hiermee wil zeggen dat dat verkeerd is. Ik zou het zelf ook heel graag willen hebben.. en dan moet je het toch echt zelf moeten maken.

    Maar, je bericht is echt verkeerd en je kan mensen zo op het verkeerde spoor zetten.

    Hier kun je zien hoe je het zelf moet maken:

    http://www.youtube.com/watch?v=KZXGH6mYr3Y

    0 likes
  19. Ik heb ook een flesje cannabis olie staan, maar eh: het is echt vies! Bleh!

    0 likes
  20. Het meisje krijgt dus zware chemo’s en cannabisolie. Nu is ze in remissie.

    Hoe weten jullie dat ze in remissie is door de canabis olie en niet door de chemo?

    Als ze nu zware chemo en chocoladekoekjes had gekregen, was ze dan in remissie door de chocoladekoekjes of door de chemo?

    0 likes
  21. Cannabisolie en hasjolie zijn 2 verschillende dingen en ik zie dat iedereen ze hier door de war gooit. Cannabisolie wordt gemaakt van het persen van de Hennepzaaden, je zal hier dus absoluut geen THC in aantreffen. Wat je wel in die olie vind id de perfecte verhouding tussen omega stoffen. Deze stooefn zijn heilzaam en dit is al door de wetenschap bewezen. (walvisolie/levertraan zit op hetzelfde niveau) Hasjolie is illegaal, dat maak je door de toppen van de cannabis plant uit te weken in ether en dan te scheiden van ethder door verhitting. Aangezien dat hasjolie tussen de 99% en de 100% THC bevat is het illegaal. Echter, er zit ook nog een maas in de wet, wanneer er namelijk een klein beetje planten resten in zitten dan is het ineens wel legaal. Oftewel dit ios een heel zwart/wit gebied. Maar goed, dit artikel gaat over cannabisolie en NIET het verboden hasjolie!!!

    0 likes
  22. Gisteravond RTL nieuws Doorbraak STOFWISSELING VAN DE MENS IN KAART GEBRACHT.Men zei daarbij dat je de stofwisseling van het lichaam, als een wegenkaart moet zien.Zit er een fout in de stofwisseling dan kunnen chemische ophopingen op bepaalde plaatsen KANKER veroorzaken,en men kan nu per individu een wegenkaart maken die voor ieder mens er anders uitziet en kanker effectiever behandelen zonder eerst van alles te proberen.Brandnetels groeien meestal op plaatsen waar de bodem vervuild is en stikstofrijk is.CANNABIS groeit hier ook goed op, en als de mens dit inneemt worden de chemische blokkade,s naar alle waarschijnlijkheid netjes opgeruimd.Omdat cannabis een lichaamszuiveraar is!!Ik heb kanker en rook cannabis en laat de artsen tot nu toe steeds VERBAZEN.Ze weten dat ik cannabis rook,ze zien ook het verschil met andere mensen die dezelfde vorm van kanker hebben, en veel, maar dan ook veel, sneller achteruit gaan dan deze jongen.Uit de gein wordt er wel eens gezegd: maar u bent een medisch wondertje!!Nee hoor zeg ik dan dat is mijn vriendje cannabis!!En moet je dan die gezichten eens zien wegschieten in het paflov effect. Want cannabis is toch drugs?????Ja voor hen maar voor mij, een medicijn.

    0 likes
  23. [quote name=”Meermin”]In remissie betekend, dat men geen kankercellen meer kan vinden in het lichaam, onder een microscoop, wat niet wil zeggen dat er geen meer zijn eventueel.

    Ik vind het een enorm risico wat deze moeder neemt.

    Mijn kind heeft ook leukemie gehad en ik zou dit nooit aangedurfd hebben.

    Als een volwassene dit zelf beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.[/quote]
    Bij de 3 jarige dochter van een vriend van mij is een maand of 4 geleden leukemie geconstateerd. Zij krijgt 2,5 jaar chemotherapie.

    0 likes
  24. [quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.

    0 likes
  25. [quote name=”Stefan123″]Ik heb ook een flesje cannabis olie staan, maar eh: het is echt vies! Bleh![/quote]

    En wat is de waarde van jouw opmerking?

    0 likes
  26. Dat verbaasd mij niets dat het vies smaakt, als iemand het rookt dan komt er ook al een enorme vieze lucht af.
    Daarom vraag ik mij ook af hoe je op het idee komt om het te roken, als er zo,n gore lucht vanaf komt.
    Maar van mij mogen ze het vandaag nog legaliseren.

    0 likes
  27. [quote name=”Stephan224″]Cannabisolie en hasjolie zijn 2 verschillende dingen en ik zie dat iedereen ze hier door de war gooit. Cannabisolie wordt gemaakt van het persen van de Hennepzaaden, je zal hier dus absoluut geen THC in aantreffen. Wat je wel in die olie vind id de perfecte verhouding tussen omega stoffen. Deze stooefn zijn heilzaam en dit is al door de wetenschap bewezen. (walvisolie/levertraan zit op hetzelfde niveau) Hasjolie is illegaal, dat maak je door de toppen van de cannabis plant uit te weken in ether en dan te scheiden van ethder door verhitting. Aangezien dat hasjolie tussen de 99% en de 100% THC bevat is het illegaal. Echter, er zit ook nog een maas in de wet, wanneer er namelijk een klein beetje planten resten in zitten dan is het ineens wel legaal. Oftewel dit ios een heel zwart/wit gebied. Maar goed, dit artikel gaat over cannabisolie en NIET het verboden hasjolie!!![/quote]
    Maak van dat “ether” maar drinkbare zo zuiver mogelijke alcohol, dus niet methylalcohol.Voor de rest eens!”ether” wordt gebruikt bij het maken van cocaine.

    0 likes
  28. [quote name=”Wesley”][quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.[/quote]
    Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.Bij ons in Friesland bij ST Annaparochie, staan er akkers vol mee.Maar rook je het bloemetje??De thc ontbreekt!!Hennep en cannabis zijn hetzelfde, het is alleen waar ligt de wens van de kweker!!!

    0 likes
  29. [quote name=”Wesley”]Het meisje krijgt dus zware chemo’s en cannabisolie. Nu is ze in remissie.

    Hoe weten jullie dat ze in remissie is door de canabis olie en niet door de chemo?

    Als ze nu zware chemo en chocoladekoekjes had gekregen, was ze dan in remissie door de chocoladekoekjes of door de chemo?[/quote]
    Dit zegt het artikel Wesley:Purchase stelt dat bepaalde bestanddelen in cannabis verantwoordelijk zijn geweest voor de remissie. Dus jullie is het artikel!!

    0 likes
  30. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.[/quote]
    Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.Bij ons in Friesland bij ST Annaparochie, staan er akkers vol mee.Maar rook je het bloemetje??De thc ontbreekt!!Hennep en cannabis zijn hetzelfde, het is alleen waar ligt de wens van de kweker!!![/quote]
    Bij de vrouwelijke planten rook je inderdaad het bloemetje: de top.

    Mannelijke planten produceren geen thc.

    0 likes
  31. days of our lives

    [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.[/quote]
    Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.Bij ons in Friesland bij ST Annaparochie, staan er akkers vol mee.Maar rook je het bloemetje??De thc ontbreekt!!Hennep en cannabis zijn hetzelfde, het is alleen waar ligt de wens van de kweker!!![/quote]

    Cannabis is hennep, maar hennep is niet per definitie cannabis.

    0 likes
  32. [quote name=”sander”]cannabisolie bevat geen THC of andere werkzame psycho-actieve stoffen; het wordt gewonnen uit de geperste zaden.

    deze olie (ook wel hennepolie) is zo’n beetje overal ter wereld legaal[/quote]
    Maar de hennep-olie uit de bloem gewonden word meestal gebruikt voor vele ziektes.

    0 likes
  33. [quote name=”Meermin”]In remissie betekend, dat men geen kankercellen meer kan vinden in het lichaam, onder een microscoop, wat niet wil zeggen dat er geen meer zijn eventueel.

    Ik vind het een enorm risico wat deze moeder neemt.

    Mijn kind heeft ook leukemie gehad en ik zou dit nooit aangedurfd hebben.

    Als een volwassene dit zelf beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.[/quote]
    Ik zou mijn kind nooit geen gemo geven, want dat zou ik bv nooit aangedurft hebben. Ik zou wel gaan voor aloe vera en cannasis-olie en magneten en handoplegging.
    Wat ik me zelf niet zou willen aandoen, zou ik ook mijn kind niet willen aandoen. Dus geen gemo voor mijn kinderen. Vele artsen zouden zelf ook geen gemo nemen dus ,,, google daar maar eens na.

    0 likes
  34. [quote name=”Meermin”]In remissie betekend, dat men geen kankercellen meer kan vinden in het lichaam, onder een microscoop, wat niet wil zeggen dat er geen meer zijn eventueel.

    Ik vind het een enorm risico wat deze moeder neemt.

    Mijn kind heeft ook leukemie gehad en ik zou dit nooit aangedurfd hebben.

    Als een volwassene dit zelf beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.[/quote]

    Ook deze MHZ 528 kan je lichaam helen
    http://www.youtube.com/watch?v=v2CvZ6MzMX0

    0 likes
  35. [quote name=”sandra”].
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]

    Ik vul lege vega capsules met gedroogde cannabis (7.5% CBD 6% THC). Ik heb ook hasjolie gebruikt. En ik rook wel eens een halve joint tijdens PMS/menstruatie en dan trekken m’n klachten (heel zwaar gevoel in m’n hoofd) direct weg. Dat is een verademing en ik heb geen last van mijn maag zoals met asperines. Het is een kwestie van experimenteren en als je het “normale” circuit hebt doorgelopen kom je vanzelf hierbij terecht. Mijn mesoloog is een voorstander van het gebruik van cannabis en ik ook! Maar wel voorzichtig zijn dat geldt natuurlijk ook voor de “gewone” medicijnen. Mijn initiele plan was eigenlijk om sap te gaan maken van marijuana volgens het concept van Dr. Courtney. Dit zou je dan miksen met groentensap. Maar ja het is niet te doen want je hebt veel biologische marijuana toppen en bladeren nodig. En waar kan ik dat vandaan halen? Maar ik denk dat dat de allerbeste vorm is van inname tegen bepaalde symptomen… en doordat het geen verdovend effect heeft, heb je een heldere kijk wat het doet. Het sap vult je endocannabinoid systeem op een goede manier aan en Dr. Courtney denkt dat er veel mensen die ziek zijn daar een tekort aan hebben.

    0 likes
  36. [quote name=”days of our lives”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.[/quote]
    Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.Bij ons in Friesland bij ST Annaparochie, staan er akkers vol mee.Maar rook je het bloemetje??De thc ontbreekt!!Hennep en cannabis zijn hetzelfde, het is alleen waar ligt de wens van de kweker!!![/quote]

    Cannabis is hennep, maar hennep is niet per definitie cannabis.[/quote]
    Dat zeg ik het hangt af, van de wens van de kweker.

    0 likes
  37. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”days of our lives”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.[/quote]
    Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.Bij ons in Friesland bij ST Annaparochie, staan er akkers vol mee.Maar rook je het bloemetje??De thc ontbreekt!!Hennep en cannabis zijn hetzelfde, het is alleen waar ligt de wens van de kweker!!![/quote]

    Cannabis is hennep, maar hennep is niet per definitie cannabis.[/quote]
    Dat zeg ik het hangt af, van de wens van de kweker.[/quote]
    Nee, het hangt af van het plantje.

    Heb je een mannelijke hennepplant, dan geeft hij geen wiet, heb je een vrouwelijke dan geeft hij wel wiet. Beiden dezelfde plant.

    Een mannelijk rund (stier) geeft geen melk. Een vrouwelijk rund (koe) geeft wel melk. Beiden een rund. Het verschil zit hem in het mannelijk of vrouwelijk zijn.

    0 likes
  38. “Hennep (Cannabis sativa) is een eenjarige plant uit de hennepfamilie (Cannabaceae).”
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Hennep

    Cannabis = hennep

    0 likes
  39. [quote name=”Meermin”]In remissie betekend, dat men geen kankercellen meer kan vinden in het lichaam, onder een microscoop, wat niet wil zeggen dat er geen meer zijn eventueel.

    Ik vind het een enorm risico wat deze moeder neemt.

    Mijn kind heeft ook leukemie gehad en ik zou dit nooit aangedurfd hebben.

    Als een volwassene dit zelf beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.[/quote]

    Zeg als je het niet weet wat het betekend verzin dan niet zelf een verhaaltje maar zoek het op.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Remissie

    0 likes
  40. [quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”days of our lives”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De eerst vind je in de natuurwinkels, de laatste is de olie die tegen kanker wordt ingezet en is officieel illegaal voor zover ik weet. bevat wel thc. je neemt zo’n dosis dat je er niet high van wordt. hennep en cannabis zijn verschillende planten heb ik begrepen. van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.[/quote]
    Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.Bij ons in Friesland bij ST Annaparochie, staan er akkers vol mee.Maar rook je het bloemetje??De thc ontbreekt!!Hennep en cannabis zijn hetzelfde, het is alleen waar ligt de wens van de kweker!!![/quote]

    Cannabis is hennep, maar hennep is niet per definitie cannabis.[/quote]
    Dat zeg ik het hangt af, van de wens van de kweker.[/quote]
    Nee, het hangt af van het plantje.

    Heb je een mannelijke hennepplant, dan geeft hij geen wiet, heb je een vrouwelijke dan geeft hij wel wiet. Beiden dezelfde plant.

    Een mannelijk rund (stier) geeft geen melk. Een vrouwelijk rund (koe) geeft wel melk. Beiden een rund. Het verschil zit hem in het mannelijk of vrouwelijk zijn.[/quote]
    Zelfs dan nog de wens van de kweker. Want je gebruikt gefeminiseerd zaad en het is vrouwelijk,en de mannelijke ontbreken.En als ik al jaren wiet rook, weet ik het verschil echt wel tussen mannelijk en vrouwelijk. Zou het niet??

    0 likes
  41. [quote name=”dymphna”][quote name=”Meermin”]In remissie betekend, dat men geen kankercellen meer kan vinden in het lichaam, onder een microscoop, wat niet wil zeggen dat er geen meer zijn eventueel.

    Ik vind het een enorm risico wat deze moeder neemt.

    Mijn kind heeft ook leukemie gehad en ik zou dit nooit aangedurfd hebben.

    Als een volwassene dit zelf beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.[/quote]
    Ik zou mijn kind nooit geen gemo geven, want dat zou ik bv nooit aangedurft hebben. Ik zou wel gaan voor aloe vera en cannasis-olie en magneten en handoplegging.
    Wat ik me zelf niet zou willen aandoen, zou ik ook mijn kind niet willen aandoen. Dus geen gemo voor mijn kinderen. Vele artsen zouden zelf ook geen gemo nemen dus ,,, google daar maar eens na.[/quote]Mocht je ooit in die situatie terechtkomen, wat ik je niet toewens, kan en zal de kinderbescherming je gelukkig tijdelijk uit het gezag zetten zodat je niet met je kind kunt gaan leuren langs allerlei kwakzalvers en je kind gewoon een degelijke behandeling zal krijgen.

    0 likes
  42. Misschien is het handig voor de belangstellenden om op youtube eens “Hoe maak ik cannabisolie”in te tikken.Dan weet iedereen waarover het gaat.En WESLEY: De wens van de kweker bepaald.Bij gefeminiseerde zaden, komt de mannelijke plant niet eens meer voor!!

    0 likes
  43. Wesley, wens je veel succes met je chemo.
    Er is geen enkele bewijs dat chemo werkt, er is wel groot bewijs dat je van chemo kanker krijgt, mocht je het overleven.
    Weet je wel wat er in zit, chemo is zwaar kankerverwekkend, het sloopt je hele lichaam en als je het overleeft, dan is dat natuurlijk dankzij de chemo.
    Neem je hennepolie en je komt te overlijden, dan komt het door de olie, maar krijg je chemokuur en je overlijd, dan was het de kanker.
    Chemo is niets meer dan zakkenvullerij en kwakzalverij.

    0 likes
  44. Welk stofje hielp dit meisje??In een publicatie in de Nature Reviews-Cancer[2] stelt Dr. Manuel Guzman uit Madrid dat cannabinoïden, de groei van tumoren in cel-culturen en muizen remmen. Dat doet de cannabinoïde door de sleutelcellen die de groei van kankercellen stimuleren te veranderen. Kankercellen hebben geen automatische groeistop zoals de meeste cellen in ons lichaam, ze blijven doorgroeien en missen dus de noodrem die de groei stopt. De cannabinoïde levert deze noodrem en stopt de groei van de cel zelf maar ook de bloedvaten naar de tumor worden actief afgebroken waardoor de tumor geen nieuwe voeding krijgt. Hierdoor sterft de tumor uiteindelijk af.http://www.youtube.com/watch?v=MQxj4Fo3pNc&feature=player_embedded

    0 likes
  45. [quote name=”kengai”]Wesley, wens je veel succes met je chemo.
    Er is geen enkele bewijs dat chemo werkt, er is wel groot bewijs dat je van chemo kanker krijgt, mocht je het overleven.
    Weet je wel wat er in zit, chemo is zwaar kankerverwekkend, het sloopt je hele lichaam en als je het overleeft, dan is dat natuurlijk dankzij de chemo.
    Neem je hennepolie en je komt te overlijden, dan komt het door de olie, maar krijg je chemokuur en je overlijd, dan was het de kanker.
    Chemo is niets meer dan zakkenvullerij en kwakzalverij.[/quote]
    Gelukkig ben ik volwassen. In heb kanker maar heb mijn eigen beslissingsrechten.Ik zou zeggen laat je niet in de brand steken door een chemokuur!!http://www.youtube.com/watch?v=FaBIJVqrBhc zoeken maar op youtube the truth about marihuana.

    0 likes
  46. Deze belangrijke link wil ik niemand onthouden: http://www.youtube.com/watch?v=vWD_gYgVrdo

    0 likes
  47. [quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”][quote name=”Meermin”]In remissie betekend, dat men geen kankercellen meer kan vinden in het lichaam, onder een microscoop, wat niet wil zeggen dat er geen meer zijn eventueel.

    Ik vind het een enorm risico wat deze moeder neemt.

    Mijn kind heeft ook leukemie gehad en ik zou dit nooit aangedurfd hebben.

    Als een volwassene dit zelf beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.[/quote]
    Ik zou mijn kind nooit geen gemo geven, want dat zou ik bv nooit aangedurft hebben. Ik zou wel gaan voor aloe vera en cannasis-olie en magneten en handoplegging.
    Wat ik me zelf niet zou willen aandoen, zou ik ook mijn kind niet willen aandoen. Dus geen gemo voor mijn kinderen. Vele artsen zouden zelf ook geen gemo nemen dus ,,, google daar maar eens na.[/quote]Mocht je ooit in die situatie terechtkomen, wat ik je niet toewens, kan en zal de kinderbescherming je gelukkig tijdelijk uit het gezag zetten zodat je niet met je kind kunt gaan leuren langs allerlei kwakzalvers en je kind gewoon een degelijke behandeling zal krijgen.[/quote]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. En de grens overtrekken voor je onder de jeugdzorg gaat vallen is zo gepiept. Je krijgt het netjes te horen zo’n bericht en dan maak je braaf een afspraak je verhuist en belt netjes af ivm met de verhuizing en je vraagt al je rontgen foto’s op ect en doei doei? het probleem is opgelost.
    Wel een beetje creatief blijven he !

    0 likes
  48. days of our lives

    [quote name=”kengai”]
    Er is geen enkele bewijs dat chemo werkt, er is wel groot bewijs dat je van chemo kanker krijgt, mocht je het overleven.
    Weet je wel wat er in zit, chemo is zwaar kankerverwekkend, het sloopt je hele lichaam en als je het overleeft, dan is dat natuurlijk dankzij de chemo.[/quote]

    Poeh… Wel gehoord dat je van roken kanker kan krijgen, maar dit is nieuw voor mij.

    Wat adviseer je?

    Je kunt op de website van Kassa je advies indienen aan Edith Schippers voor de vergoedingen in de ziektekostenverzekeringen. Wie weet doen ze er wel wat mee.

    0 likes
  49. days of our lives

    [quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”]
    Ik zou mijn kind nooit geen gemo geven, want dat zou ik bv nooit aangedurft hebben. Ik zou wel gaan voor aloe vera en cannasis-olie en magneten en handoplegging.
    Wat ik me zelf niet zou willen aandoen, zou ik ook mijn kind niet willen aandoen. Dus geen gemo voor mijn kinderen. Vele artsen zouden zelf ook geen gemo nemen dus ,,, google daar maar eens na.[/quote]Mocht je ooit in die situatie terechtkomen, wat ik je niet toewens, kan en zal de kinderbescherming je gelukkig tijdelijk uit het gezag zetten zodat je niet met je kind kunt gaan leuren langs allerlei kwakzalvers en je kind gewoon een degelijke behandeling zal krijgen.[/quote]

    Volgens mij is dat niet aan de orde. Ze zegt dat ze haar kind “nooit geen chemo” zou geven. Dus dan doet ze dat dus wel.

    Gelukkig maar.

    0 likes
  50. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”days of our lives”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”sandra”]sander hennepzaadolie is iets anders dan cannabis(topjes/wat blaadjes)olie. De ee… van hennep maak je bv touw, kleding, hennepzaadolie, brandstof, bouwmateriaal.
    En Margriet, hoe kom je aan deze capsules?[/quote]
    Hennep en cannabis is hetzelfde.

    Van de mannelijke planten maak je touw, kleding enz. De vrouwelijke planten geven toppen en dus wiet.[/quote]
    Niet mee eens!!Hennep wordt en is gek… zijn hetzelfde, het is alleen waar ligt de wens van de kweker!!![/quote]

    Cannabis is hennep, maar hennep is niet per definitie cannabis.[/quote]
    Dat zeg ik het hangt af, van de wens van de kweker.[/quote]
    Nee, het hangt af van het plantje.

    Heb je een mannelijke hennepplant, dan geeft hij geen wiet, heb je een vrouwelijke dan geeft hij wel wiet. Beiden dezelfde plant.

    Een mannelijk rund (stier) geeft geen melk. Een vrouwelijk rund (koe) geeft wel melk. Beiden een rund. Het verschil zit hem in het mannelijk of vrouwelijk zijn.[/quote]
    Zelfs dan nog de wens van de kweker. Want je gebruikt gefeminiseerd zaad en het is vrouwelijk,en de mannelijke ontbreken.En als ik al jaren wiet rook, weet ik het verschil echt wel tussen mannelijk en vrouwelijk. Zou het niet??[/quote]
    Dus ligt het aan het plantje.

    Want een wietkweker kiest vrouwelijke planten. Dat doet hij niet omdat hennep iets anders is dan cannabis (waar deze discussie om begon), maar omdat hij graag wiet wil kweken.

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.

    0 likes
  51. [quote name=”Hunting Wolf”]Misschien is het handig voor de belangstellenden om op youtube eens “Hoe maak ik cannabisolie”in te tikken.Dan weet iedereen waarover het gaat.En WESLEY: De wens van de kweker bepaald.Bij gefeminiseerde zaden, komt de mannelijke plant niet eens meer voor!![/quote]
    Dan onderschijf je toch precies wat ik al heel de tijd zeg?

    Het geslacht van de plant bepaalt of er wiet aan komt of niet. Niet het soort plant. Het geslacht. Mannelijk of vrouwelijk is beiden cannabis of hennep (hoe je het wilt noemen), het geslacht is bepalend.

    Dat een wietkweker graag vrouwelijk zaad gebruikt is evident, als je pompoenen wilt kweken gebruik je ook pompoenzaad en geen komkommerzaad.

    0 likes
  52. [quote name=”kengai”]Wesley, wens je veel succes met je chemo.
    Er is geen enkele bewijs dat chemo werkt, er is wel groot bewijs dat je van chemo kanker krijgt, mocht je het overleven.
    Weet je wel wat er in zit, chemo is zwaar kankerverwekkend, het sloopt je hele lichaam en als je het overleeft, dan is dat natuurlijk dankzij de chemo.
    Neem je hennepolie en je komt te overlijden, dan komt het door de olie, maar krijg je chemokuur en je overlijd, dan was het de kanker.
    Chemo is niets meer dan zakkenvullerij en kwakzalverij.[/quote]Toch ken ik alleen in mijn omgeving al 3 mensen die zijn genezen van kanker en alleen chemo hebben gekregen.

    Toeval?

    Kwakzalvers maken duizenden slachtoffers, het bekendste voorbeeld is Sylvia Millecam.

    Maar voel je vrij om jezelf te laten behandelen door handopleggers of mensen die met magneetjes klooien.

    En was jij niet die persoon die vond dat je niet om bewijs mocht vragen maar dingen gewoon moest geloven?

    0 likes
  53. [quote name=”dymphna”][quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”][quote name=”Meermin”]In …beslist is het zijn of haar eigen keus.
    Wat vreemd is, is dat het kind nog 3 jaar chemotherapie moet krijgen, tegenwoordig is dat veel korter…dus het lijkt een oud bericht te zijn?

    Het schijnt tegenwoordig een half jaar te zijn nml.[/quote]
    Ik zou mijn kind nooit geen gemo geven, want dat zou ik bv nooit aangedurft hebben. Ik zou wel gaan voor aloe vera en cannasis-olie en magneten en handoplegging.
    Wat ik me zelf niet zou willen aandoen, zou ik ook mijn kind niet willen aandoen. Dus geen gemo voor mijn kinderen. Vele artsen zouden zelf ook geen gemo nemen dus ,,, google daar maar eens na.[/quote]Mocht je ooit in die situatie terechtkomen, wat ik je niet toewens, kan en zal de kinderbescherming je gelukkig tijdelijk uit het gezag zetten zodat je niet met je kind kunt gaan leuren langs allerlei kwakzalvers en je kind gewoon een degelijke behandeling zal krijgen.[/quote]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. En de grens overtrekken voor je onder de jeugdzorg gaat vallen is zo gepiept. Je krijgt het netjes te horen zo’n bericht en dan maak je braaf een afspraak je verhuist en belt netjes af ivm met de verhuizing en je vraagt al je rontgen foto’s op ect en doei doei? het probleem is opgelost.
    Wel een beetje creatief blijven he ![/quote]Ik wens je veel succes.

    ( je weet dat als je naar het buitenland gaat dat je je kinderen uit de gemeentelijke administratie moet laten uitschrijven? En weet je ook dat als het vermoeden bestaat dat je hiermee jeugdzorg wilt ontlopen een rechter dit kan blokkeren?)

    0 likes
  54. days of our lives

    [quote name=”dymphna”]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. [/quote]

    Ik denk eerder dat het verlies van je kind (door je dubieuze principes) een aderlating zal zijn. Daar moet je ook eens aan denken.

    0 likes
  55. [quote name=”Abel”]Shock study: Chemotherapy can backfire, make cancer worse by triggering tumor growth

    http://www.nydailynews.com/life-style/health/shock-study-chemotherapy-backfire-cancer-worse-triggering-tumor-growth-article-1.1129897%5B/quote%5D

    Wat begrijp je niet aan het woord “can”? Dat is iets anders dan “will”.

    Het hele artikel staat vol met “can” en “may”. En de laatste zin is helemaal prachtig:

    “Alternatively, it may be possible to use smaller, less toxic doses of therapy.”

    0 likes
  56. [quote name=”days of our lives”][quote name=”dymphna”]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. [/quote]

    Ik denk eerder dat het verlies van je kind (door je dubieuze principes) een aderlating zal zijn. Daar moet je ook eens aan denken.[/quote]

    http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vertrouwen-in-chemotherapie/

    En aloe vera geneest 80 procent en dan hebben wij het nog niet over cannabis-olie enz. http://www.nujij.nl/algemeen/75-van-de-artsen-weigert-zelf-chemotherapie.1468903.lynkx
    En ik heb genoeg gesnuffelt over het net en weet er voldoende erover en weet wat goed is en wat niet voor mijn kinderen en mezelf.

    0 likes
  57. [quote name=”days of our lives”][quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”]
    Ik zou mijn kind nooit geen gemo geven, want dat zou ik bv nooit aangedurft hebben. Ik zou wel gaan voor aloe vera en cannasis-olie en magneten en handoplegging.
    Wat ik me zelf niet zou willen aandoen, zou ik ook mijn kind niet willen aandoen. Dus geen gemo voor mijn kinderen. Vele artsen zouden zelf ook geen gemo nemen dus ,,, google daar maar eens na.[/quote]Mocht je ooit in die situatie terechtkomen, wat ik je niet toewens, kan en zal de kinderbescherming je gelukkig tijdelijk uit het gezag zetten zodat je niet met je kind kunt gaan leuren langs allerlei kwakzalvers en je kind gewoon een degelijke behandeling zal krijgen.[/quote]

    Volgens mij is dat niet aan de orde. Ze zegt dat ze haar kind “nooit geen chemo” zou geven. Dus dan doet ze dat dus wel.

    Gelukkig maar.[/quote]
    Whahaha vergeet dat dus maar en mijn kinderen zijn al zo wijs dat ze het zelf niet eens willen. Daar krijgen ze die troep er echt niet in zelfs geen vaccins. Er zijn genoeg alternative middelen die geen kwaad aanrichten aan je lichaam.

    0 likes
  58. [quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”][quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”][quote name=”Meermin”]In …beslist is het zijn of haar eigen keus.
    nml.[/quote]
    Ik zou mijn kind nooit geen gemo geven, want dat zou ik bv nooit aangedurft hebben. Ik zou wel gaan voor aloe vera en cannasis-olie en magneten en handoplegging.
    Wat ik me zelf niet zou willen aandoen, zou ik ook mijn kind niet willen aandoen. Dus geen gemo voor mijn kinderen. Vele artsen zouden zelf ook geen gemo nemen dus ,,, google daar maar eens na.[/quote]Mocht je ooit in die situatie terechtkomen, wat ik je niet toewens, kan en zal de kinderbescherming je gelukkig tijdelijk uit het gezag zetten zodat je niet met je kind kunt gaan leuren langs allerlei kwakzalvers en je kind gewoon een degelijke behandeling zal krijgen.[/quote]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. En de grens overtrekken voor je onder de jeugdzorg gaat vallen is zo gepiept. Je krijgt het netjes te horen zo’n bericht en dan maak je braaf een afspraak je verhuist en belt netjes af ivm met de verhuizing en je vraagt al je rontgen foto’s op ect en doei doei? het probleem is opgelost.
    Wel een beetje creatief blijven he ![/quote]Ik wens je veel succes.

    ( je weet dat als je naar het buitenland gaat dat je je kinderen uit de gemeentelijke administratie moet laten uitschrijven? En weet je ook dat als het vermoeden bestaat dat je hiermee jeugdzorg wilt ontlopen een rechter dit kan blokkeren?)[/quote]
    Ik ben al tig keren verhuist en ook regelmatig naar het buitenland dat steld niks voor. Je bent weg voor iemand het in de gaten heeft. Binnen een paar uur ben je gewoon weg dus ,,, En als je netjes bijft tegen je arts dan is er niks aan de hand. En als je de grens over gaat krijg je alle papieren voor je arts in je handen mee en dat weet ik uit ervaring.

    0 likes
  59. [quote name=”days of our lives”][quote name=”dymphna”]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. [/quote]
    http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.fr/2010/09/effectieve-kankerbehandeling-nek.html

    Wie is er nou onverantwoord bezig ?
    Ik denk eerder dat het verlies van je kind (door je dubieuze principes) een aderlating zal zijn. Daar moet je ook eens aan denken.[/quote]

    0 likes
  60. [quote name=”dymph”][quote name=”days of our lives”][quote name=”dymphna”]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. [/quote]
    http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.fr/2010/09/effectieve-kankerbehandeling-nek.html

    Wie is er nou onverantwoord bezig ?
    Ik denk eerder dat het verlies van je kind (door je dubieuze principes) een aderlating zal zijn. Daar moet je ook eens aan denken.[/quote][/quote]
    deze twee onderste zinne zijn van,,, days of our lives ,,,, er was iets mis gegaan

    Deze onderste woorden zijn van mij

    http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.fr/2010/09/effectieve-kankerbehandeling-nek.html

    Wie is er nou onverantwoord bezig ?

    0 likes
  61. [quote name=”dymph”][quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”][quote name=”Wesley”][quote name=”dymphna”][quote name=”Meermin”]In …beslist is het zijn of haar eigen keus.
    nml.[/quote]
    Ik zeens na.[/quote]Mocht behandeling zal krijgen.[/quote]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgen je vraagt al je rontgen foto’s op ect en doei doei? het probleem is opgelost.
    Wel een beetje creatief blijven he ![/quote]Ik wens je veel succes.

    ( je weet dat als je naar het buitenland gaat dat je je kinderen uit de gemeentelijke administratie moet laten uitschrijven? En weet je ook dat als het vermoeden bestaat dat je hiermee jeugdzorg wilt ontlopen een rechter dit kan blokkeren?)[/quote]
    Ik ben al tig keren verhuist en ook regelmatig naar het buitenland dat steld niks voor. Je bent weg voor iemand het in de gaten heeft. Binnen een paar uur ben je gewoon weg dus ,,, En als je netjes bijft tegen je arts dan is er niks aan de hand. En als je de grens over gaat krijg je alle papieren voor je arts in je handen mee en dat weet ik uit ervaring.[/quote]Ja, dat klopt. Je bent zo weg.

    Maar als je je kinderen niet officieel laat uitschrijven vallen ze nog gewoon onder Nederlandse jeugdzorg. “Vlucht”jij met je kinderen naar het buitenland om jeugdzorg te ontlopen, wordt er gewoon een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd en kun je overal op de wereld gearresteerd worden.

    Dat weet ik want mijn vriendin werkt bij de kinderbescherming een heeft regelmatig te maken met ouders zoals jij, die denken slim te zijn, maar de regels niet helemaal kennen en daardoor zichzelf nog meer in de nesten werken.

    0 likes
  62. Nou Wesley ik heb naaste familieleden dood zien gaan door falende diagenose en chemo en dat ze zogenaamd Millecam hadden kunnen redden is ook niet zeker.
    Het was haar eigen keuze, respecteer dat maar eens gewoon.

    0 likes
  63. [quote name=”dymph”][quote name=”dymph”][quote name=”days of our lives”][quote name=”dymphna”]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgenezers zijn dat in jouw ogen kwakzalvers ? Ik zie gemo het zelfde als aderlatingen en dus geen gemo voor mij ene mijn kinderen. [/quote]
    http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.fr/2010/09/effectieve-kankerbehandeling-nek.html

    Wie is er nou onverantwoord bezig ?
    Ik denk eerder dat het verlies van je kind (door je dubieuze principes) een aderlating zal zijn. Daar moet je ook eens aan denken.[/quote][/quote]
    deze twee onderste zinne zijn van,,, days of our lives ,,,, er was iets mis gegaan

    Deze onderste woorden zijn van mij

    http://wapensindestrijdtegenkanker.blogspot.fr/2010/09/effectieve-kankerbehandeling-nek.html

    Wie is er nou onverantwoord bezig ?[/quote]
    dat ben jij. Want in plaats van dat je de behandeling overlaat aan mensen die hun beroep ervan hebben gemaakt, een zware studie hebben gevolgd, en aantoonbare kennis hebben laat jij je kinderen het slachtoffer worden van je eigen paranoïde waan dat alle dokters in een complot zitten om ons uit te roeien (daarbij negerend dat de bevolking nog steeds groeit, we gemiddeld nog steeds ouder worden, en de levensverwachting hier tot het hoogste van de wereld behoort)en laat je je liever oplichten door kwakzalvers.

    Als het om je eigen gezonheid gaat ben je natuurlijk vrij, maar het is schrijnend dat je kinderen hier slachtoffer van zouden kunnen worden.

    0 likes
  64. [quote name=”kengai”]Nou Wesley ik heb naaste familieleden dood zien gaan door falende diagenose en chemo en dat ze zogenaamd Millecam hadden kunnen redden is ook niet zeker.
    Het was haar eigen keuze, respecteer dat maar eens gewoon.[/quote]Niemand beweert dat chemo een wondermiddel is. Nergens wordt beweerd dat het 100% geneest.

    Foute diagnose is natuurlijk helemaal geen middel tegen opgewassen.

    Dat we niet weten of een reguliere behandeling Millecam had kunnen redden klopt. Wat we wel weten is dat Millecam één van de best behandelbare vormen van kanker had en dat haar alternatief genezer haar in ieder geval (ondanks de goed behandelbare vorm) NIET heeft kunnen redden. Dat is een vaststaand feit.

    0 likes
  65. Een arts is iemand die medicijnen heeft gestudeerd en er bijna niets van afweet, want daar heeft hij een apotheker voor nodig.
    Hij stelt een diagenose en kijkt dan in het farmaceutisch kompas, welke medicijnen hij moet voorschrijven, dus gewoon een slaaf van de farmaceutische industrie.
    Heb je een ziekte dan is het het beste om ook zelf op onderzoek te gaan, voordat je je laat volproppen met allerlei chemische troep of onnodige operaties.

    0 likes
  66. [quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”]Misschien is het handig voor de belangstellenden om op youtube eens “Hoe maak ik cannabisolie”in te tikken.Dan weet iedereen waarover het gaat.En WESLEY: De wens van de kweker bepaald.Bij gefeminiseerde zaden, komt de mannelijke plant niet eens meer voor!![/quote]
    Dan onderschijf je toch precies wat ik al heel de tijd zeg?

    Het geslacht van de plant bepaalt of er wiet aan komt of niet. Niet het soort plant. Het geslacht. Mannelijk of vrouwelijk is beiden cannabis of hennep (hoe je het wilt noemen), het geslacht is bepalend.

    Dat een wietkweker graag vrouwelijk zaad gebruikt is evident, als je pompoenen wilt kweken gebruik je ook pompoenzaad en geen komkommerzaad.[/quote]
    Dan heb ik dus geen woord verkeerd gezegd door te stellen dat de kweker ten allen tijde bepaald,en we spraken over wiet, en niet over pompoen zaad.En lees nu je eigen reaktie,s nog eens terug??Je zat iets te bevechten en veranderd plots van het onderwerp cannabis, naar pompoenen.Alles om je gelijk te halen? Terwijl mijn gelijk er al die tijd heeft gestaan.Namelijk de kweker bepaald.Nog een vraagje gaat dit artikel nu over pompoenen of cannabis????

    0 likes
  67. [quote name=”Wesley”]

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.[/quote]
    Ook niet als je zelf kweekt???Grapjas??Ik zou je nog dingen kunnen leren waar jij nog nooit van gehoord hebt. Hoe maak ik gefeminiseerde zaden??Nou vertel het maar wesley!!

    0 likes
  68. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”]Misschien is het handig voor de belangstellenden om op youtube eens “Hoe maak ik cannabisolie”in te tikken.Dan weet iedereen waarover het gaat.En WESLEY: De wens van de kweker bepaald.Bij gefeminiseerde zaden, komt de mannelijke plant niet eens meer voor!![/quote]
    Dan onderschijf je toch precies wat ik al heel de tijd zeg?

    Het geslacht van de plant bepaalt of er wiet aan komt of niet. Niet het soort plant. Het geslacht. Mannelijk of vrouwelijk is beiden cannabis of hennep (hoe je het wilt noemen), het geslacht is bepalend.

    Dat een wietkweker graag vrouwelijk zaad gebruikt is evident, als je pompoenen wilt kweken gebruik je ook pompoenzaad en geen komkommerzaad.[/quote]
    Dan heb ik dus geen woord verkeerd gezegd door te stellen dat de kweker ten allen tijde bepaald,en we spraken over wiet, en niet over pompoen zaad.En lees nu je eigen reaktie,s nog eens terug??Je zat iets te bevechten en veranderd plots van het onderwerp cannabis, naar pompoenen.Alles om je gelijk te halen? Terwijl mijn gelijk er al die tijd heeft gestaan.Namelijk de kweker bepaald.Nog een vraagje gaat dit artikel nu over pompoenen of cannabis????[/quote]
    De kweker bepaalt alleen welk zaadje hij plant: mannelijk of vrouwelijk.

    Of de plant wiet draagt bepaalt niet de kweker maar het geslacht van de plant.

    En toen ik zei:
    “Hennep en cannabis is hetzelfde. “

    Zei jij toen niet:

    “Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.”

    reactie #28

    Vrouwelijke hennep zit vol met toppen.

    Dus wie verdraait hier nu de boel om gelijk te krijgen?

    0 likes
  69. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”]

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.[/quote]
    Ook niet als je zelf kweekt???Grapjas??Ik zou je nog dingen kunnen leren waar jij nog nooit van gehoord hebt. Hoe maak ik gefeminiseerde zaden??Nou vertel het maar wesley!![/quote]
    Ik maak geen gefeminiseerde zaden, ik haal gewoon een zakje gefemiseerd zaad bij de Sensi seed bank in Rotterdam.

    0 likes
  70. [quote name=”kengai”]Een arts is iemand die medicijnen heeft gestudeerd en er bijna niets van afweet, want daar heeft hij een apotheker voor nodig.
    Hij stelt een diagenose en kijkt dan in het farmaceutisch kompas, welke medicijnen hij moet voorschrijven, dus gewoon een slaaf van de farmaceutische industrie.
    Heb je een ziekte dan is het het beste om ook zelf op onderzoek te gaan, voordat je je laat volproppen met allerlei chemische troep of onnodige operaties.[/quote]Nog een poging, mijn vorige reactie is om onduidelijke reden niet doorgekomen.

    Je hele beeld is gebaseerd op verkeerde aannames.

    1) Een arts studeert geen medicijnen maar geneeskunde
    2) de arts schrijft medicijnen voor, niet de apotheker
    3) het enige wat een apotheker doet is de door de arts voorgeschreven medicijnen beheren en leveren. En in sommige gevallen een door de arts voorgeschreven recept maken.

    Kortom, je hele reactie hierboven berust niet op hoe de werkelijkheid in elkaar zit.

    0 likes
  71. [quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”]

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.[/quote]
    Ook niet als je zelf kweekt???Grapjas??Ik zou je nog dingen kunnen leren waar jij nog nooit van gehoord hebt. Hoe maak ik gefeminiseerde zaden??Nou vertel het maar wesley!![/quote]
    Ik maak geen gefeminiseerde zaden, ik haal gewoon een zakje gefemiseerd zaad bij de Sensi seed bank in Rotterdam.[/quote]
    Dat dacht ik wel.Luiheid en onwetendheid mag je dus nu duur betalen bij sensi Seeds. 5 zaadje,s haze 40 euro pleite.Ik heb hier wel duidenden amnesia haze zaden zelf gefeminiseerd gekweekt, voor noppes nada.Kijk en dan kun je je zelf dus een kweker noemen.Zonder mensen zoals ik, had u geen enkel gefeminiseerd zaadje gehad, en had u mogen gokken op veel vrouwelijke planten, en maar hopen dat je voor dat de bevruchting plaats vindt,je de mannelijke weg hebt gehaald.

    0 likes
  72. Wesley:Jouw woorden:”Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.”
    …………………………………..Dat zei ik inderdaad ja.Als de kweker zijn zaden op vezels heeft gekweekt zul je amper bloemen zien zeg ik je bij deze nogmaals.En de bloemen die je ziet??Daar wordt je dus niet stoned van omdat ze niet op THC zijn gekweekt maar op vezels.Ik heb het wel eens gerookt die rommel bij ST.Annaparochie IN fRIESLAND MAAR JE ZIET AMPER EEN BLOEM en rook je een bloem, als je die eindelijk gevonden hebt, wordt je hier niet stoned van, omdat door het kweken op vezels, de thc bijna verdwenen is.Als je van kweken geen verstand hebt,waarom snij je jezelf dan steeds door onkunde???

    0 likes
  73. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”]

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.[/quote]
    Ook niet als je zelf kweekt???Grapjas??Ik zou je nog dingen kunnen leren waar jij nog nooit van gehoord hebt. Hoe maak ik gefeminiseerde zaden??Nou vertel het maar wesley!![/quote]
    Ik maak geen gefeminiseerde zaden, ik haal gewoon een zakje gefemiseerd zaad bij de Sensi seed bank in Rotterdam.[/quote]
    Dat dacht ik wel.Luiheid en onwetendheid mag je dus nu duur betalen bij sensi Seeds. 5 zaadje,s haze 40 euro pleite.Ik heb hier wel duidenden amnesia haze zaden zelf gefeminiseerd gekweekt, voor noppes nada.Kijk en dan kun je je zelf dus een kweker noemen.Zonder mensen zoals ik, had u geen enkel gefeminiseerd zaadje gehad, en had u mogen gokken op veel vrouwelijke planten, en maar hopen dat je voor dat de bevruchting plaats vindt,je de mannelijke weg hebt gehaald.[/quote]

    Ik ben na bijna 20 jaar blowen dolblij dat ik er eindelijk vanaf ben.

    Ik wens je veel succes met je Amnesia Haze zaadjes.

    0 likes
  74. [quote name=”Hunting Wolf”]Wesley:Jouw woorden:”Niet mee eens!!Hennep wordt en is gekweekt op vezels, en bevat amper vrouwelijke toppen.”
    …………………………………..Dat zei ik inderdaad ja.Als de kweker zijn zaden op vezels heeft gekweekt zul je amper bloemen zien zeg ik je bij deze nogmaals.En de bloemen die je ziet??Daar wordt je dus niet stoned van omdat ze niet op THC zijn gekweekt maar op vezels.Ik heb het wel eens gerookt die rommel bij ST.Annaparochie IN fRIESLAND MAAR JE ZIET AMPER EEN BLOEM en rook je een bloem, als je die eindelijk gevonden hebt, wordt je hier niet stoned van, omdat door het kweken op vezels, de thc bijna verdwenen is.Als je van kweken geen verstand hebt,waarom snij je jezelf dan steeds door onkunde???[/quote]
    Je hebt geen flauw benul waar ik verstand van heb en waar niet van.

    Je hebt mannelijke en vrouwelijke planten. Vrouwelijke planten geven toppen, mannelijke niet.

    Sommige vrouwelijke planten hebben toppen met hoog, en andere met laag thc gehalte. Van planten met een laag thc gehalte zul je niet (zo) stoned worden.

    Maar we hadden het niet over thc, we hadden het over wiet (toppen dus).

    Zoals gezegd geven mannelijke planten geen toppen. Het is dus niet afhankelijk van de wens van de kweker, maar van het geslacht van de plant. Je kunt als kweker mannelijk zaad gebruiken, en wensen zoveel je wilt, toppen zullen er niet aankomen.

    Wanneer je vrouwelijk zaad gebruikt zullen er in meer of mindere mate toppen aankomen. Hoeveel toppen dat zijn, hoe zwaar ze zijn en hoe hoog het thc gehalte is, dat is afhankelijk van het ras van de plant, de ondergrond (aarde, steenwol, kokos enz), supplementen, bloeitijd, belichting oftwel kunde van de kweker.

    Dus klets niet. Met mannelijk zaad zul je geen toppen krijgen, hoe hard je als kweker ook wenst. Omdat het geslacht bepaald of er toppen aan komen of niet. t

    0 likes
  75. [quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”]

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.[/quote]
    Ook niet als je zelf kweekt???Grapjas??Ik zou je nog dingen kunnen leren waar jij nog nooit van gehoord hebt. Hoe maak ik gefeminiseerde zaden??Nou vertel het maar wesley!![/quote]
    Ik maak geen gefeminiseerde zaden, ik haal gewoon een zakje gefemiseerd zaad bij de Sensi seed bank in Rotterdam.[/quote]
    Dat dacht ik wel.Luiheid en onwetendheid mag je dus nu duur betalen bij sensi Seeds. 5 zaadje,s haze 40 euro pleite.Ik heb hier wel duidenden amnesia haze zaden zelf gefeminiseerd gekweekt, voor noppes nada.Kijk en dan kun je je zelf dus een kweker noemen.Zonder mensen zoals ik, had u geen enkel gefeminiseerd zaadje gehad, en had u mogen gokken op veel vrouwelijke planten, en maar hopen dat je voor dat de bevruchting plaats vindt,je de mannelijke weg hebt gehaald.[/quote]

    Ik ben na bijna 20 jaar blowen dolblij dat ik er eindelijk vanaf ben.

    Ik wens je veel succes met je Amnesia Haze zaadjes.[/quote]
    M.A.W. Uitgepraat!!En mijn succes met de kweek zal dit jaar extreem hoog zijn.Guerilla kweek.Ik betaal geen dubbeltje voor mijn wietsprietje.Bij jouw was het een financieële sloper geweest, dus vier feest met je stoppen.Trouwens wel vreemd, daarnet zei je nog, dat je je zaden bij sensi seeds haalde, en nu blowed het al 20 jaar niet meer zegt hij.Wel wat zweverig is het niet??

    0 likes
  76. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”]

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.[/quote]
    Ook niet als je zelf kweekt???Grapjas??Ik zou je nog dingen kunnen leren waar jij nog nooit van gehoord hebt. Hoe maak ik gefeminiseerde zaden??Nou vertel het maar wesley!![/quote]
    Ik maak geen gefeminiseerde zaden, ik haal gewoon een zakje gefemiseerd zaad bij de Sensi seed bank in Rotterdam.[/quote]
    Dat dacht ik wel.Luiheid en onwetendheid mag je dus nu duur betalen bij sensi Seeds. 5 zaadje,s haze 40 euro pleite.Ik heb hier wel duidenden amnesia haze zaden zelf gefeminiseerd gekweekt, voor noppes nada.Kijk en dan kun je je zelf dus een kweker noemen.Zonder mensen zoals ik, had u geen enkel gefeminiseerd zaadje gehad, en had u mogen gokken op veel vrouwelijke planten, en maar hopen dat je voor dat de bevruchting plaats vindt,je de mannelijke weg hebt gehaald.[/quote]

    Ik ben na bijna 20 jaar blowen dolblij dat ik er eindelijk vanaf ben.

    Ik wens je veel succes met je Amnesia Haze zaadjes.[/quote]
    M.A.W. Uitgepraat!!En mijn succes met de kweek zal dit jaar extreem hoog zijn.Guerilla kweek.Ik betaal geen dubbeltje voor mijn wietsprietje.Bij jouw was het een financieële sloper geweest, dus vier feest met je stoppen.Trouwens wel vreemd, daarnet zei je nog, dat je je zaden bij sensi seeds haalde, en nu blowed het al 20 jaar niet meer zegt hij.Wel wat zweverig is het niet??[/quote]
    Lees mijn reactie eens na en probeer het nog eens.

    Misschien wat minder blowen, blijf je scherper van. Ik zeg niet dat ik al 20 jaar niet meer blow. Ik zeg dat ik na 20 jaar ben gestopt. Sinds 1,5 jaar.

    0 likes
  77. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”][quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Wesley”]

    Dat je al jaren wiet rookt is een oneigenlijk argument. Het al jaren gebruiken van iets is namelijk geen garantie dat je er ook verstand van hebt.[/quote]
    Ook niet als je zelf kweekt???Grapjas??Ik zou je nog dingen kunnen leren waar jij nog nooit van gehoord hebt. Hoe maak ik gefeminiseerde zaden??Nou vertel het maar wesley!![/quote]
    Ik maak geen gefeminiseerde zaden, ik haal gewoon een zakje gefemiseerd zaad bij de Sensi seed bank in Rotterdam.[/quote]
    Dat dacht ik wel.Luiheid en onwetendheid mag je dus nu duur betalen bij sensi Seeds. 5 zaadje,s haze 40 euro pleite.Ik heb hier wel duidenden amnesia haze zaden zelf gefeminiseerd gekweekt, voor noppes nada.Kijk en dan kun je je zelf dus een kweker noemen.Zonder mensen zoals ik, had u geen enkel gefeminiseerd zaadje gehad, en had u mogen gokken op veel vrouwelijke planten, en maar hopen dat je voor dat de bevruchting plaats vindt,je de mannelijke weg hebt gehaald.[/quote]

    Ik ben na bijna 20 jaar blowen dolblij dat ik er eindelijk vanaf ben.

    Ik wens je veel succes met je Amnesia Haze zaadjes.[/quote]
    M.A.W. Uitgepraat!!En mijn succes met de kweek zal dit jaar extreem hoog zijn.Guerilla kweek.Ik betaal geen dubbeltje voor mijn wietsprietje.Bij jouw was het een financieële sloper geweest, dus vier feest met je stoppen.Trouwens wel vreemd, daarnet zei je nog, dat je je zaden bij sensi seeds haalde, en nu blowed het al 20 jaar niet meer zegt hij.Wel wat zweverig is het niet??[/quote]
    En nee, het was geen financiele sloper.

    Ik was namelijk geen agent, maar ik ben iemand met een managementbaan en buitensporig hoog salaris.

    0 likes
  78. Wesley:Daarom sloopte het je financieel wel, want hetzelfde geld wat je nu overhoudt besteed je aan andere dingetjes.En ik had een zeer avontuurlijke baan,wat ik van de managementbaan en buitensporig hoog salaris,nooit zou hebben gevonden.voor geen GOUD had ik mijn baan als hoodagent willen missen,met een prachtig mooi salaris en avontuur cadeau.

    0 likes
  79. Wesley, jij bent niet op de hoogte.
    In de wandelgangen bij geneeskunde praten ze over medicijnen studeren.
    De apotheker doet niet alleen wat de arts wil, maar controlleerd hem ook (vaak nodig).
    De apothekers opleiding is een stuk zwaarder dan de geneeskunde opleiding.
    Ik zit er midden tussen, dus jij hoeft mij niets te vertellen over deze opleidingen.
    De arts is de hoer van de farma-industrie, meestal niets meer.

    0 likes
  80. [quote name=”Hunting Wolf”]Wesley:Daarom sloopte het je financieel wel, want hetzelfde geld wat je nu overhoudt besteed je aan andere dingetjes.En ik had een zeer avontuurlijke baan,wat ik van de managementbaan en buitensporig hoog salaris,nooit zou hebben gevonden.voor geen GOUD had ik mijn baan als hoodagent willen missen,met een prachtig mooi salaris en avontuur cadeau.[/quote]
    Onder slopen versta ik iets anders. Maar ja, je hebt gelijk. Ik hou nu nog meer geld over dan voorheen.

    Ik geloof best dat je een avontuurlijke baan had, ik ben dus blij dat je er van hebt genoten. Ik wilde alleen aangeven dat jij niet in portemonnaie kunt kijken en dus helemaal niet in kan schatten wat mij wel of niet financieel sloopt.

    Ik vind mijn baan ook leuk. En ik zit echt niet alleen maar achter mijn bureau.

    0 likes
  81. [quote name=”kengai”]Wesley, jij bent niet op de hoogte.
    In de wandelgangen bij geneeskunde praten ze over medicijnen studeren.
    De apotheker doet niet alleen wat de arts wil, maar controlleerd hem ook (vaak nodig).
    De apothekers opleiding is een stuk zwaarder dan de geneeskunde opleiding.
    Ik zit er midden tussen, dus jij hoeft mij niets te vertellen over deze opleidingen.
    De arts is de hoer van de farma-industrie, meestal niets meer.[/quote]
    De opleiding tot notaris is ook zwaarder (nou ja, langer in ieder geval) dan de studie geneeskunde. Maar het is een totaal ander vakgebied dus kan niet met elkaar vergeleken worden.

    Ik zeg ook niet dat een apotheker doet wat een arts wil, ik zeg dat de arts de medicijnen voorschrijft en niet de apotheker. Verder is wat je zegt over apothekers die artsen controleren klinkklare nonsens. Een apotheker weet namelijk alleen welke medicijnen er zijn voorgeschreven, niet welke ziekte of aandoening er is gediagnostiseerd door de arts. Een apotheker kan dus hooguit controleren of het ene voorgeschreven medicijn niet conflicteert met een ander voorgeschreven medicijn, niet of het het juiste medicijn voor de ziekte is.

    Voor iemand die er “middenin” zit weet je er wel erg weinig vanaf.

    Hoe weet jij trouwens welke studie zwaarder is? Je hebt ze beiden gevolgd? O nee, je roept maar weer wat. Zoals bij iedere reactie.

    0 likes
  82. [/quote]Mocht behandeling zal krijgen.[/quote]
    Vergeet dat maar dat dat zal gebeuren en natuurgen je vraagt al je rontgen foto’s op ect en doei doei? het probleem is opgelost.
    Wel een beetje creatief blijven he ![/quote]Ik wens je veel succes.

    ( je weet dat als je naar het buitenland gaat dat je je kinderen uit de gemeentelijke administratie moet laten uitschrijven? En weet je ook dat als het vermoeden bestaat dat je hiermee jeugdzorg wilt ontlopen een rechter dit kan blokkeren?)[/quote]
    Ik ben al tig keren verhuist en ook regelmatig naar het buitenland dat steld niks voor. Je bent weg voor iemand het in de gaten heeft. Binnen een paar uur ben je gewoon weg dus ,,, En als je netjes bijft tegen je arts dan is er niks aan de hand. En als je de grens over gaat krijg je alle papieren voor je arts in je handen mee en dat weet ik uit ervaring.[/quote]Ja, dat klopt. Je bent zo weg.

    “Vlucht”jij met je kinderen naar het buitenland om jeugdzorg te ontlopen, wordt er gewoon een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd en kun je overal op de wereld gearresteerd worden.
    [/quote]
    Denk jij echt dat ik een arts wakker ga maken ? Ik maak net wat ik zei netjes een afspraak en zeg het af ivm met de verhuizing en ga de papieren halen voor de arts in het buitenland. Snap je het nou. Ik ben weg voor men iets in de agten heeft zo lap je dat. Tuurlijk heb je die naam zogenaamde arts in je koppie zitten en vraag je om gene argwaan te trekken nog wat advies en b edank je hem of haar voor de goede zorgen en dan weg wezen.
    Je krijgt dan echt geen jeugdzorg achter je aan. Ik spreek uit ervaring en tuurlijk laat je je oficieenl uit nl schrijven en ik hoef niet naar een natuurgenezer want dat ben ik zelf.

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

geloof in jezelf

Geloven in jezelf en narcisme. Wat geldt voor jou?

Twijfel jij weleens aan je eigenwaarde? Of ...

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Ken je het verschijnsel dat je weet ...

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Yoga en meditatie kunnen je psychisch welbevinden ...

Amerikaanse soldaten brengen IS-terroristen in veiligheid na Turkse invasie. Dit weten we tot nu toe

Amerikaanse soldaten brengen IS-terroristen in veiligheid na Turkse invasie. Dit weten we tot nu toe

Amerikaanse troepen hebben honderden IS-terroristen overgebracht van ...

Onderzoek in opdracht van minister Ollongren: Populaire 'pulpnieuwssite' NineForNews vormt bedreiging. Wie o wie heeft het gefinancierd? (U raadt het al)

Onderzoek in opdracht van minister Ollongren: Populaire ‘junknieuwssites’ als NineForNews vormen bedreiging. Wie o wie heeft het gefinancierd? (U raadt het al)

Mensen hebben geen vertrouwen meer in de ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.