Buitenaards

Wat weet het Vaticaan over buitenaardsen?

Help door deze informatie met kennissen op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

De Rooms-katholieke Kerk komt steeds meer in opspraak. Maandag werd bekend dat de Britse aartsbisschop Keith O’Brien opstapt wegens beschuldigingen van ongepast gedrag. Hij is de hoogste katholieke geestelijke in Groot-Brittannië.

Het aftreden van de aartsbisschop van St. Andrews en Edinburgh is wellicht een goed moment om een andere doofpot van het Vaticaan te openen.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

In 2008 zei directeur van de Vaticaanse Sterrenwacht pater José Funes dat leven op Mars niet kan worden uitgesloten, zo meldde de BBC destijds. De sterrenkundige achtte het mogelijk dat intelligente wezens op andere planeten kunnen bestaan. Funes is een gerenommeerde wetenschapper die met universiteiten van over de hele wereld samenwerkt. De Vaticaanse krant L’Osservatore Romano kopte ‘Buitenaardsen zijn broeders van mij’.

In onderstaande video doet pater Funes zijn opzienbarende uitlatingen, die destijds voor nogal wat ophef zorgden, tegenover de Associated Press.

Plaatsvervangend directeur van het ruimteonderzoeksinstituut van de Bulgaarse Academie van Wetenschappen Lachezar Filipov vertelde in 2009 aan de Britse Daily Telegraph dat de hoofdzetel van de Rooms-katholieke Kerk heeft erkend dat buitenaardsen bestaan.

Een jaar later zei de Guy Consolmagno, een astronoom in dienst van het Vaticaan, tegenover de Britse Daily Mail dat het goed mogelijk is dat buitenaardsen leven op andere planeten en dat ze waarschijnlijk een ziel hebben.

Wijlen prelaat van de Congregatie voor de Evangelisatie van de Volkeren Corrado Balducci, theoloog van de Romeinse Curie en een goede vriend van de paus, sprak zich wellicht nog het duidelijkst uit over het bestaan van buitenaardsen. Balducci heeft herhaaldelijk gezegd dat buitenaards contact echt is en dat er buitenaardsen onder ons zijn.

Eind vorig jaar stond een aflevering van Unsealed: Alien Files in het teken van het Vaticaan. De serie baseert zich op geheime stukken die op 8 april 2011 zijn geopenbaard door de FBI.

Gerelateerd:

 

Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek

Interessant

0 0 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

62 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Plien
Plien
13 jaren geleden

Er gebeuren rare dingen in het Vaticaan.
Er staat wat te gebeuren volgens sommigen.

Very Strange! Pope John Paul 2nd’s Tomb! MUST WATCH!
Is He Coming Backkkk???

https://www.youtube.com/watch?v=_0WCE8-7WAI

Lichtwerker
Lichtwerker
13 jaren geleden

Volgens deze link is er een arrestatiebevel naar onder andere de paus:

http://nesaranews.blogspot.nl/2013/02/pope-queen-and-canadian-prime-minister.html

Vonzie
Vonzie
13 jaren geleden

De Paus zelf heeft ook eens gezegd buitenaards leven niet uit te sluiten.

Vonzie
Vonzie
13 jaren geleden

[quote name=”Lichtwerker”]Volgens deze link is er een arrestatiebevel naar onder andere de paus:

http://nesaranews.blogspot.nl/2013/02/pope-queen-and-canadian-prime-minister.html%5B/quote%5D
Je wou toch niet zeggen dat je die site serieus neemt, hé? If so..iemand eerst veroordelen tot zoveel jaar gevangenisstraf en dan pas arresteren? Zonder dat ze zich kunnen verdedigen?? Lijkt me ook niet in de haak…

Delfia
Delfia
13 jaren geleden

[quote name=”Plien”]Er gebeuren rare dingen in het Vaticaan.
Er staat wat te gebeuren volgens sommigen.

Very Strange! Pope John Paul 2nd’s Tomb! MUST WATCH!
Is He Coming Backkkk???

https://www.youtube.com/watch?v=_0WCE8-7WAI%5B/quote%5D
Ja ja ja….ik ken die interpretatie van de 8e koning, opvolger van de 7e, die een imitatie zal zijn van 1 van de 6 voorgangers. “Hij die was, niet is, maar toch zal zijn”. En JPII is de favoriete kandidaat. Een alien (abyssal entity) als paus dus, maar in de gedaante van JPII.

charlino
charlino
13 jaren geleden

Ik wist niet dat er dubbeldekkers in rome rondreden, ik heb ze in ieder geval niet gezien toen ik er was…wat een nep documentaire en die schedels dat zijn beelden uit Peru, daar zijn ze gevonden en dan zeggen dat ze onder het Vaticaan zijn gevonden zeg..,tja zo maak je met allerlei beeldmateriaal en wat fantasie de mensen gek he.
Amerikaanser kan het weer niet en met zo’n indringende stem erbij is het plaatje compleet. Wat een lachertje…

Delfia
Delfia
13 jaren geleden

[quote name=”Vonzie”][quote name=”Lichtwerker”]Volgens deze link is er een arrestatiebevel naar onder andere de paus:

http://nesaranews.blogspot.nl/2013/02/pope-queen-and-canadian-prime-minister.html%5B/quote%5D
Je wou toch niet zeggen dat je die site serieus neemt, hé? If so..iemand eerst veroordelen tot zoveel jaar gevangenisstraf en dan pas arresteren? Zonder dat ze zich kunnen verdedigen?? Lijkt me ook niet in de haak…[/quote]
25 jaar gevangenisstraf. Hmmmm.. 85/86+25=110/111. De eerste zin van het artikel doet mij mn wenkbrauwen al fronsen. Lol.

petra
petra
13 jaren geleden

paus veroordeelt. 25 februari. 25 jaar gevangenisstraf Brussels:
Pope Benedict will go to jail for twenty five years for his role in Crimes against Humanity, and Vatican wealth and property is to be seized, according to today’s historic verdict of the International Common Law Court of Justice.

http://americankabuki.blogspotBrussels: Pope Benedict will go to jail for twenty five years for his role in Crimes against Humanity, and Vatican wealth and property is to be seized, according to today’s historic verdict of the International Common Law Court of Justice..nl/

ss
ss
13 jaren geleden

[quote name=”Vonzie”]De Paus zelf heeft ook eens gezegd buitenaards leven niet uit te sluiten.[/quote]

De paus heeft ook gezegd dat de aarde was plat!

legaal
legaal
13 jaren geleden

Hoi allemaal,Kevin Annet van itccs,en zijn website,www.itcccs.org,bevestigt dat er inderdaad een arestatie bevel is voor de Queen of england en nog meer mensen uit Canada noem maar op.Op Want to know nl,is nu een video filmpje te zien en waarin hij als laatste zegt,word ik gearresteerd je weet waarom.vaak heb ik geschreven op andere comentaren hier op Niburu verwacht het onverwachte,er gaat nog zoveel meer gebeuren dit is nog maar het begin en in het Vaticaan en in de katholieke kerken verlaten heel veel priesters en dergelijke het zinkend schip.
Victory of the Light.
Tineke.

Pascal
Pascal
13 jaren geleden

[quote name=”charlino”]Ik wist niet dat er dubbeldekkers in rome rondreden, ik heb ze in ieder geval niet gezien toen ik er was…wat een nep documentaire en die schedels dat zijn beelden uit Peru, daar zijn ze gevonden en dan zeggen dat ze onder het Vaticaan zijn gevonden zeg..,tja zo maak je met allerlei beeldmateriaal en wat fantasie de mensen gek he.
Amerikaanser kan het weer niet en met zo’n indringende stem erbij is het plaatje compleet. Wat een lachertje…[/quote]
Je moet niets uitsluiten want wat er in het Vaticaan ligt is Peru misschien kinderspel bij. Dat weet je toch niet!! We zullen het gaan zien.

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

[quote name=”ss”][quote name=”Vonzie”]De Paus zelf heeft ook eens gezegd buitenaards leven niet uit te sluiten.[/quote]

De paus heeft ook gezegd dat de aarde was plat![/quote]

Als je een alien tegenkomt in het Vaticaan gewoon zout op de staart leggen dan kun je die alien zo pakken. Maar alle gekheid op een stokje ik denk wel dat men daar in het Vaticaan al heel lang op de hoogte is van het bestaan van aliens en dat die aliens ook mee hebben geholpen om het Vaticaan zoveel macht te geven door een soort buitenaardse mindcontrol technieken die op de Katholieke gelovigen (en ook anderen) werden en worden losgelaten. De laatste tijd hapert dit wat en het aftreden van de paus heeft daar zeker mee te maken. Die had er geen zin meer in.

Eden
Eden
13 jaren geleden

[quote name=”Vonzie”][quote name=”Lichtwerker”]Volgens deze link is er een arrestatiebevel naar onder andere de paus:

http://nesaranews.blogspot.nl/2013/02/pope-queen-and-canadian-prime-minister.html%5B/quote%5D
Je wou toch niet zeggen dat je die site serieus neemt, hé? If so..iemand eerst veroordelen tot zoveel jaar gevangenisstraf en dan pas arresteren? Zonder dat ze zich kunnen verdedigen?? Lijkt me ook niet in de haak…[/quote]
Deze dan? http://itccs.org/

ss
ss
13 jaren geleden

[quote name=”legaal”]Hoi allemaal,Kevin Annet van itccs,en zijn website,www.itcccs.org,bevestigt dat er inderdaad een arestatie bevel is voor de Queen of england en nog meer mensen uit Canada noem maar op.Op Want to know nl,is nu een video filmpje te zien en waarin hij als laatste zegt,word ik gearresteerd je weet waarom.vaak heb ik geschreven op andere comentaren hier op Niburu verwacht het onverwachte,er gaat nog zoveel meer gebeuren dit is nog maar het begin en in het Vaticaan en in de katholieke kerken verlaten heel veel priesters en dergelijke het zinkend schip.
Victory of the Light.
Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”ss”][quote name=”legaal”]Hoi allemaal,Kevin Annet van itccs,en zijn website,www.itcccs.org,bevestigt dat er inderdaad een arestatie bevel is voor de Queen of england en nog meer mensen uit Canada noem maar op.Op Want to know nl,is nu een video filmpje te zien en waarin hij als laatste zegt,word ik gearresteerd je weet waarom.vaak heb ik geschreven op andere comentaren hier op Niburu verwacht het onverwachte,er gaat nog zoveel meer gebeuren dit is nog maar het begin en in het Vaticaan en in de katholieke kerken verlaten heel veel priesters en dergelijke het zinkend schip.
Victory of the Light.
Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?[/quote]
Eerst alles gearresteerd worden en dan kijken wat het vatikaan voor geheimen verbergt en dan mag het van mij met een ontploffing neer storten,zodat het nooit meer gebruikt kan worden

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Aardebewoner”][quote name=”ss”][quote name=”Vonzie”]De Paus zelf heeft ook eens gezegd buitenaards leven niet uit te sluiten.[/quote]

De paus heeft ook gezegd dat de aarde was plat![/quote]

Als je een alien tegenkomt in het Vaticaan gewoon zout op de staart leggen dan kun je die alien zo pakken. Maar alle gekheid op een stokje ik denk wel dat men daar in het Vaticaan al heel lang op de hoogte is van het bestaan van aliens en dat die aliens ook mee hebben geholpen om het Vaticaan zoveel macht te geven door een soort buitenaardse mindcontrol technieken die op de Katholieke gelovigen (en ook anderen) werden en worden losgelaten. De laatste tijd hapert dit wat en het aftreden van de paus heeft daar zeker mee te maken. Die had er geen zin meer in.[/quote]
oja zeker hebben de kwade Et,s en reptielen meegeholpen en de cabal,mind control,de aarde in de matrix zetten,er komt straks heel veel meer naar boven,je merkt het binnen kort allemaal wel.
Victory of the Light.
Tineke

Thrive movement
Thrive movement
13 jaren geleden

Over ITCCS, The International Tribunal into Crimes of Church and State.

Vraag mij ook af of dit een NEP organisatie is, zie:

http://texaspaganlady.blogspot.nl/2013/02/itccs-fake-court-and-its-con-artist.html

De wens is de vader van de gedachte?
Is die vader soms Kevin Annett?

Erg jammer dan…

doosbewoner
doosbewoner
13 jaren geleden

Iedereen weet wat “ongepast gedrag” bij die pedo’s is, en ze mogen gewoon “opstappen”. Maar zoals Laser 3.14 zegt “don’t weep – you’ve allowed it”.

edjuh
edjuh
13 jaren geleden

Vlucht gedrag, alle belangrijke mensen van de oppermacht zoeken hun heil op onderduik adressen om dat ze weten dat de burgers meer macht krijgen power to the People!

Robbie
Robbie
13 jaren geleden

[quote name=”petra”]paus veroordeelt. 25 februari. 25 jaar gevangenisstraf Brussels:
Pope Benedict will go to jail for twenty five years for his role in Crimes against Humanity, and Vatican wealth and property is to be seized, according to today’s historic verdict of the International Common Law Court of Justice.

http://americankabuki.blogspotBrussels: Pope Benedict will go to jail for twenty five years for his role in Crimes against Humanity, and Vatican wealth and property is to be seized, according to today’s historic verdict of the International Common Law Court of Justice..nl/[/quote]

Laten we maar hopen dat deze mensen verwijderd worden.. dan mag beatrix er ook wel bij, mischien dat ze daarom ook is weggegaan, wie weet. achja zoveel mogen er dan bij over de hele wereld. Als dit echt zo is dan is het in iedergeval een goed teken dat het gaat veranderen.
De tijd zou het ons vertellen.

Odette
Odette
13 jaren geleden

[quote name=”doosbewoner”]Iedereen weet wat “ongepast gedrag” bij die pedo’s is, en ze mogen gewoon “opstappen”. Maar zoals Laser 3.14 zegt “don’t weep – you’ve allowed it”.[/quote]
Totdat het jouw kind is hè?

Shem
Shem
13 jaren geleden

Ach , het Vaticaan gelooft ook in Evolutie, ofwel dat we van een steen afkomstig zijn waarop het miljoeoenen jaren regende.
Niburu zegt , nee, aliëns bezochten de aarde en veroorzaakte al het leven hier.
Maar daarmee het probleem verleggen naar de aliens, want hoe zijn zij dan geevolueerd?
Evolutieleer is het grootste complot ooit, volkomen kolder, maar waar nette burgers samen met rare complotters helemaal in geloven. Waarom, simpel, omdat we op een cruciale leeftijd zijn gehersenspoeld. over een theorie ( evolutie) waar niet eens 1 bewijs voor is, niet één!!
We breken onze strot om te klagen over de berichtgeving over 9-11, de kruisvaart in Afghanistan, E-nummers in je vreten maar Evolutie? Nee daar zijn we het allemaal over eens.

Niet te geloven

Hunting Wolf
Hunting Wolf
13 jaren geleden

Het Vaticaan weet totaal niets van buitenaardsen.Komt omdat de buitenaardsen balen van hun walgelijke gedrag, van pedopraktijken, Graaien van de zwakkeren, en ze tot slaaf maken van een gigantische LEUGEN!!

Hunting Wolf
Hunting Wolf
13 jaren geleden

Wat het Vaticaan doet, is alvast hun tot slaaf makende boekje aanpassen, voor het geval er toch buitenaardsen contact met iedereen op aarde maken.Zo hou je je kudde mak, en is je winst het hoogst.Denken ze!

pietje bell
pietje bell
13 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”Aardebewoner”][quote name=”ss”][quote name=”Vonzie”]De Paus zelf heeft ook eens gezegd buitenaards leven niet uit te sluiten.[/quote]

De paus heeft ook gezegd dat de aarde was plat![/quote]

Als je een alien tegenkomt in het Vaticaan gewoon zout op de staart leggen dan kun je die alien zo pakken. Maar alle gekheid op een stokje ik denk wel dat men daar in het Vaticaan al heel lang op de hoogte is van het bestaan van aliens en dat die aliens ook mee hebben geholpen om het Vaticaan zoveel macht te geven door een soort buitenaardse mindcontrol technieken die op de Katholieke gelovigen (en ook anderen) werden en worden losgelaten. De laatste tijd hapert dit wat en het aftreden van de paus heeft daar zeker mee te maken. Die had er geen zin meer in.[/quote]
oja zeker hebben de kwade Et,s en reptielen meegeholpen en de cabal,mind control,de aarde in de matrix zetten,er komt straks heel veel meer naar boven,je merkt het binnen kort allemaal wel.
Victory of the Light.
Tineke[/quote]
wat nu als topje van de ijsberg naar buiten komt ,werd zo,n 50 jaar geleden al gefluisterd in de wandelgangen van de italiaanse bevolking,maar men durfde het nog niet openlijk uit te roepen,of aan de grote klok te hangen.als die ijsberg ineens instort heb je de poppen aan het dansen en zijn voor veel gelovigen de rapen gaar!!!

max1
max1
13 jaren geleden

[quote name=”Thrive movement”]Over ITCCS, The International Tribunal into Crimes of Church and State.

Vraag mij ook af of dit een NEP organisatie is, zie:

http://texaspaganlady.blogspot.nl/2013/02/itccs-fake-court-and-its-con-artist.html

De wens is de vader van de gedachte?
Is die vader soms Kevin Annett?

Erg jammer dan…[/quote]

Ik kan me niet voorstellen, als je zelfs nog niet gearresteerd bent, dat er vervolgens een straf van 25 jaar wordt uitgesproken, terwijl er ook nog geen rechtzitting is geweest. Voor mij is dit een broodje aap verhaal.

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”Eden”][quote name=”Vonzie”][quote name=”Lichtwerker”]Volgens deze link is er een arrestatiebevel naar onder andere de paus:

http://nesaranews.blogspot.nl/2013/02/pope-queen-and-canadian-prime-minister.html%5B/quote%5D
Je wou toch niet zeggen dat je die site serieus neemt, hé? If so..iemand eerst veroordelen tot zoveel jaar gevangenisstraf en dan pas arresteren? Zonder dat ze zich kunnen verdedigen?? Lijkt me ook niet in de haak…[/quote]
Deze dan? http://itccs.org/%5B/quote%5D

http://canadiangenocide.nativeweb.org/water_control.html

THE FOLLOWING ASTOUNDING INTERVIEW HAS BEEN EXTRACTED FROM “NEW WORLD ORDER: CORRUPTION IN CANADA”, PUBLISHED IN DECEMBER, 1994, BUT NOW OUT OF PRINT

Kealey: I would say: ‘Number one, give me control over the sun. Number two, give me control over the air. Number three give me control over water.’ Now, leaving our little genie aside, we know we cannot control the sun, nor can we control the air. BUT WE CAN CONTROL WATER. On the scale of things that are required for human life, it is the most important element that can be controlled.

Kralik: Do you see any possible ecological disasters as a result this ?

Kealey: Of course. Some natives believe the sheer weight of the water behind the dams will cause the axis of the earth to shift and if you build a dam you change the chemistry of the earth. You cannot flood the areas that we are talking about without changing the configuration of the soil and landscape. But transnationals don’t think in those terms: they think in terms of money. In 1985-86 it was stated t hat the project would cost two hundred billion dollars (U.S.). It was also stated that the money was available.

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”][quote name=”legaal”][quote name=”Aardebewoner”][quote name=”ss”][quote name=”Vonzie”]De Paus zelf heeft ook eens gezegd buitenaards leven niet uit te sluiten.[/quote]

De paus heeft ook gezegd dat de aarde was plat![/quote]

Als je een alien tegenkomt in het Vaticaan gewoon zout op de staart leggen dan kun je die alien zo pakken. Maar alle gekheid op een stokje ik denk wel dat men daar in het Vaticaan al heel lang op de hoogte is van het bestaan van aliens en dat die aliens ook mee hebben geholpen om het Vaticaan zoveel macht te geven door een soort buitenaardse mindcontrol technieken die op de Katholieke gelovigen (en ook anderen) werden en worden losgelaten. De laatste tijd hapert dit wat en het aftreden van de paus heeft daar zeker mee te maken. Die had er geen zin meer in.[/quote]
oja zeker hebben de kwade Et,s en reptielen meegeholpen en de cabal,mind control,de aarde in de matrix zetten,er komt straks heel veel meer naar boven,je merkt het binnen kort allemaal wel.
Victory of the Light.
Tineke[/quote]
wat nu als topje van de ijsberg naar buiten komt ,werd zo,n 50 jaar geleden al gefluisterd in de wandelgangen van de italiaanse bevolking,maar men durfde het nog niet openlijk uit te roepen,of aan de grote klok te hangen.als die ijsberg ineens instort heb je de poppen aan het dansen en zijn voor veel gelovigen de rapen gaar!!![/quote]

Sja die gelovigen zullen zeker aan het idee moeten wennen dat ze vanaf jongs af aan belazerd zijn. Het is een enorm teken aan de wand dat een paus aftreedt. Die paus zag dat er wel zoveel “stront kwam bovendrijven” wat in het verleden geheid kon worden gehouden. (pedofilie was er al in die kerk toen die kerk begon). In de Middeleeuwen had men geen Internet. Daarnaast is het zo dat ik denk dat de leylijnen waarop de belangrijke kerken staan veranderen en dat er betere energie komt. Ik hoop werkelijk dat het ooit ophoudt.

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”][quote name=”legaal”][quote name=”Aardebewoner”][quote name=”ss”][quote name=”Vonzie”]De Paus zelf heeft ook eens gezegd buitenaards leven niet uit te sluiten.[/quote]

De paus heeft ook gezegd dat de aarde was plat![/quote]

Als je een alien tegenkomt in het Vaticaan gewoon zout op de staart leggen dan kun je die alien zo pakken. Maar alle gekheid op een stokje ik denk wel dat men daar in het Vaticaan al heel lang op de hoogte is van het bestaan van aliens en dat die aliens ook mee hebben geholpen om het Vaticaan zoveel macht te geven door een soort buitenaardse mindcontrol technieken die op de Katholieke gelovigen (en ook anderen) werden en worden losgelaten. De laatste tijd hapert dit wat en het aftreden van de paus heeft daar zeker mee te maken. Die had er geen zin meer in.[/quote]
oja zeker hebben de kwade Et,s en reptielen meegeholpen en de cabal,mind control,de aarde in de matrix zetten,er komt straks heel veel meer naar boven,je merkt het binnen kort allemaal wel.
Victory of the Light.
Tineke[/quote]
wat nu als topje van de ijsberg naar buiten komt ,werd zo,n 50 jaar geleden al gefluisterd in de wandelgangen van de italiaanse bevolking,maar men durfde het nog niet openlijk uit te roepen,of aan de grote klok te hangen.als die ijsberg ineens instort heb je de poppen aan het dansen en zijn voor veel gelovigen de rapen gaar!!![/quote]
Wat er onder het topje van de ijsberg zit,en naar boven komt,is voor niemand te bevatten.En het komt allemaal naar boven.Dus wees sterk,en help anderen om ze op tevangen.Wand je bent niet voor niets hier,en hebt mischien de taak om te helpen,het klinkt mischien nu raar wat ik zeg alles heeft een reden waarom je hier nu bent ook om je zelf sterk te maken voor wat er alllemaal komt,ook al geloof en wil je het niet geloven.
Tineke

Cathy
Cathy
13 jaren geleden

Luister eens naar alex Collier feb 20 -2013 die zegt dat het Vaticaan met de negatieven et’s af komen zoals Issis en anderen goden aanbid hun niet want dan ben je slaaf .En er kan wel eens een herhaling van komen .Maar ik denk toch wel dat wij mensen toch wel wat geleerd hebben ( Atlantisch ) toch ??? Wij zijn toch slimmer aan het worden ?

Cathy
Cathy
13 jaren geleden

[quote name=”max1″][quote name=”Thrive movement”]Over ITCCS, The International Tribunal into Crimes of Church and State.

Vraag mij ook af of dit een NEP organisatie is, zie:

http://texaspaganlady.blogspot.nl/2013/02/itccs-fake-court-and-its-con-artist.html

De wens is de vader van de gedachte?
Is die vader soms Kevin Annett?

Erg jammer dan…[/quote]

Ik kan me niet voorstellen, als je zelfs nog niet gearresteerd bent, dat er vervolgens een straf van 25 jaar wordt uitgesproken, terwijl er ook nog geen rechtzitting is geweest. Voor mij is dit een broodje aap verhaal.[/quote]
Eum had Obama hier niet voor gezorgd ? dat men iedereen maar dan ook iedereen opgepakt kan worden en wat in America gebeurt , gebeurt hier kort daarna ook dus wie weet kan het wel !

stephan
stephan
13 jaren geleden

ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest!

ss
ss
13 jaren geleden

[quote name=”stephan”]ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest![/quote]
En via ritueel magie maken de machtichste kwaad mensen met ze contact met behulp van satan ,en als ze de satan zijn zin niet geven dan kan hij ze niet helpen.

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Cathy”]Luister eens naar alex Collier feb 20 -2013 die zegt dat het Vaticaan met de negatieven et’s af komen zoals Issis en anderen goden aanbid hun niet want dan ben je slaaf .En er kan wel eens een herhaling van komen .Maar ik denk toch wel dat wij mensen toch wel wat geleerd hebben ( Atlantisch ) toch ??? Wij zijn toch slimmer aan het worden ?[/quote]
Hoi Cathy,op de eerste plaats wil ik jou en al de anderen waarschuwen voor de channelaars die nu verkeerde channel berichten doorkrijgen ze bedoelen het goed maar weten zelf ook niet beter.Dit komt,de Matrix is nu bijna boven en in Moeder aarde weg.En de Elite Cabal heeft nu alleen nog de opervlakte van de aarde en vechten met man en hun duistere machten om nog te kunnen overleven.De duistere rituelen kunnen ze ook niet meer ondergronds doen,en zijn nu heel gevaarlijk.Er zal ook veel verkeerde zaken in de media komen dat is allemaal en vaak om ons te misleiden.Er zijn verschillende ondergrondse verzetgroepen bezig,en met mondjes maat worden wij op de hoogte gehouden wat er is en nog gebeurd uit betrouwbare bronWat ik weet en kan vertellen doe ik dat op reacties van Niburu.Er word nu veel negatife dingen verteld en ook om ons nog bang te maken en ons nog te laten slapen,bijvoorbeeld door gechannelde berichten.Het is moeilijk om te wachten,maar wacht af het komt allemaal wel in de media,maar dan wel het goede,en bewijzen.
Veel liefs Tineke.

pietje bell
pietje bell
13 jaren geleden

[quote name=”stephan”]ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest![/quote]
over welke paus wordt hier gesproken ? de echte of zijn avatar anders gezegd kloon!!! of voor de naivelingen die denken dat zij gestopt zijn na dolly het schaap.

Juul1
Juul1
13 jaren geleden

[quote name=”ss”][quote name=”legaal”]Hoi allemaal,Kevin Annet van itccs,en zijn website,www.itcccs.org,bevestigt dat er inderdaad een arestatie bevel is voor de Queen of england en nog meer mensen uit Canada noem maar op.Op Want to know nl,is nu een video filmpje te zien en waarin hij als laatste zegt,word ik gearresteerd je weet waarom.vaak heb ik geschreven op andere comentaren hier op Niburu verwacht het onverwachte,er gaat nog zoveel meer gebeuren dit is nog maar het begin en in het Vaticaan en in de katholieke kerken verlaten heel veel priesters en dergelijke het zinkend schip.
Victory of the Light.
Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?[/quote]

ik in iedere geval wel. Heeel graag zelf!!!

stephan
stephan
13 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”][quote name=”stephan”]ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest![/quote]
over welke paus wordt hier gesproken ? de echte of zijn avatar anders gezegd kloon!!! of voor de naivelingen die denken dat zij gestopt zijn na dolly het schaap.[/quote]

is de paus een avatar van god dan? ik weet niet welke paus ik bedoelde over het algemeen. zogenaamd hun zijn triniteit?

Juul1
Juul1
13 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”ss”][quote name=”legaal”]Hoi allemaal,Kevin Annet van itccs,en zijn website,www.itcccs.org,bevestigt dat er inderdaad een arestatie bevel is voor de Queen of england en nog meer mensen uit Canada noem maar op.Op Want to know nl,is nu een video filmpje te zien en waarin hij als laatste zegt,word ik gearresteerd je weet waarom.vaak heb ik geschreven op andere comentaren hier op Niburu verwacht het onverwachte,er gaat nog zoveel meer gebeuren dit is nog maar het begin en in het Vaticaan en in de katholieke kerken verlaten heel veel priesters en dergelijke het zinkend schip.
Victory of the Light.
Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?[/quote]
Eerst alles gearresteerd worden en dan kijken wat het vatikaan voor geheimen verbergt en dan mag het van mij met een ontploffing neer storten,zodat het nooit meer gebruikt kan worden[/quote]

Ho Tineke. Dat vind ik wel zonde. Zoals ik al eerder heb gezegd lijk me de Vaticaan juist een mooie plek om er een open volks Vrij Universiteit van te maken,een cultuur open centra met vrije toegang tot de Bibliotheek enz. En de mogelijkheid voor studenten en onderzoekers om daar in te wonen. Het moet daar zo veel opgeborgen wijsheid in zitten waar mee iedereen recht op heeft!!

Cathy
Cathy
13 jaren geleden

Hey Legaal thx voor je waarschuwing en ik weet dat wij hier voor moeten uit kijken .het is daarom ook zo moeilijk wat kun je geloven ? en weet je ik ben france dus is het voor mijn moeilijker maar doe me best .liefs cathy

stephan
stephan
13 jaren geleden

[quote name=”ss”][quote name=”stephan”]ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest![/quote]
En via ritueel magie maken de machtichste kwaad mensen met ze contact met behulp van satan ,en als ze de satan zijn zin niet geven dan kan hij ze niet helpen.[/quote]

intresant want mijn ervaring word vaak omschreven als ontmoeting met een demoon. maar toch is het zo dat ik paar jaar erna in een goude lichtgevende bol heb gezeten vol met ogen en precies symetrisch dus niks duivels 😉 puur licht.

Marcel E
Marcel E
13 jaren geleden

Heeft iemand een idee wie nu de taken van de paus op zich neemt, nu hij is terug getreden?

Na het overlijden van een paus neemt de camerlengo zijn taken waar totdat een nieuwe paus is verkozen. In dit geval is er geen paus overleden…

Ben wel benieuwd eigenlijk.
Volgens de voorspellingen van Nostradamus zou de komende paus gepaard gaan met het einde van een tijdperk.

stephan
stephan
13 jaren geleden

[quote name=”Marcel E”]Heeft iemand een idee wie nu de taken van de paus op zich neemt, nu hij is terug getreden?

Na het overlijden van een paus neemt de camerlengo zijn taken waar totdat een nieuwe paus is verkozen. In dit geval is er geen paus overleden…

Ben wel benieuwd eigenlijk.
Volgens de voorspellingen van Nostradamus zou de komende paus gepaard gaan met het einde van een tijdperk.[/quote]
het einde van dit tijdperk zou gepaard gaan met de komst van de geest. (zowel in christendom als in hindoisme en meerdere.) dus het eind is er al. nu het begin van het volgende…

meuron
meuron
13 jaren geleden

Antwoord op de vraag uit de titel, evenveel als wij : niks

pietje bell
pietje bell
13 jaren geleden

[quote name=”stephan”][quote name=”pietje bell”][quote name=”stephan”]ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest![/quote]
over welke paus wordt hier gesproken ? de echte of zijn avatar anders gezegd kloon!!! of voor de naivelingen die denken dat zij gestopt zijn na dolly het schaap.[/quote]

is de paus een avatar van god dan? ik weet niet welke paus ik bedoelde over het algemeen. zogenaamd hun zijn triniteit?[/quote]
wat ik wilde aangeven is dat de paus die men te zien krijgt een kloon is van de werkelijke huidege paus,en wat jou vraag bertrefd god is energie puur licht,en waarheid.dus kan daarvan geen kloon-avatar of dubbelganger van zijn.

stephan
stephan
13 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”][quote name=”stephan”][quote name=”pietje bell”][quote name=”stephan”]ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest![/quote]
over welke paus wordt hier gesproken ? de echte of zijn avatar anders gezegd kloon!!! of voor de naivelingen die denken dat zij gestopt zijn na dolly het schaap.[/quote]

is de paus een avatar van god dan? ik weet niet welke paus ik bedoelde over het algemeen. zogenaamd hun zijn triniteit?[/quote]
wat ik wilde aangeven is dat de paus die men te zien krijgt een kloon is van de werkelijke huidege paus,en wat jou vraag bertrefd god is energie puur licht,en waarheid.dus kan daarvan geen kloon-avatar of dubbelganger van zijn.[/quote]

idd. ik heb god zelf ervaren en dat is idd puur licht en hier de waarheid. maar avatar betekent neerdaling van de geest. en kloon? bestaat er zoiets als een kloon wel dan? 😛

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Juul1″][quote name=”legaal”][quote name=”ss”][quote name=”legaal”]Hoi allemaal,Kevin Annet van itccs,en zijn website,www.itcccs.org,bevestigt dat er inderdaad een arestatie bevel is voor de Queen of england en nog meer mensen uit Canada noem maar op.Op Want to know nl,is nu een video filmpje te zien en waarin hij als laatste zegt,word ik gearresteerd je weet waarom.vaak heb ik geschreven op andere comentaren hier op Niburu verwacht het onverwachte,er gaat nog zoveel meer gebeuren dit is nog maar het begin en in het Vaticaan en in de katholieke kerken verlaten heel veel priesters en dergelijke het zinkend schip.
Victory of the Light.
Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?[/quote]
Eerst alles gearresteerd worden en dan kijken wat het vatikaan voor geheimen verbergt en dan mag het van mij met een ontploffing neer storten,zodat het nooit meer gebruikt kan worden[/quote]

Ho Tineke. Dat vind ik wel zonde. Zoals ik al eerder heb gezegd lijk me de Vaticaan juist een mooie plek om er een open volks Vrij Universiteit van te maken,een cultuur open centra met vrije toegang tot de Bibliotheek enz. En de mogelijkheid voor studenten en onderzoekers om daar in te wonen. Het moet daar zo veel opgeborgen wijsheid in zitten waar mee iedereen recht op heeft!![/quote]
Ergens heb je gelijk,maar er hangt heel veel negatifiteit daar,en voor nabestaande van slachtoffers willen mischien dat weg hebben het hele Vatikaan.Er zijn in de catacombes van het vatikaan rituelen gedaan met kinderen,sorry dit komt mischien hard over,maar dat is de waarheid.Deze kinderen verdienen een volwaardige begravenis als ze geindentiveseerd worden.
Groetjes Tineke.

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Marcel E”]Heeft iemand een idee wie nu de taken van de paus op zich neemt, nu hij is terug getreden?

Na het overlijden van een paus neemt de camerlengo zijn taken waar totdat een nieuwe paus is verkozen. In dit geval is er geen paus overleden…

Ben wel benieuwd eigenlijk.
Volgens de voorspellingen van Nostradamus zou de komende paus gepaard gaan met het einde van een tijdperk.[/quote]
Nou ik denk dat deze paus het einde is in de foto galerij van het vatikaan met alle pausen er zouden 112 pauzen komen er is een plek leeg.Dat was een vrouwelijke paus,deze is na een paar dagen ondekt.Er zijn al Cardinalen die afgehaakt zijn.er zal wel eencurator komen voor beslag name van alle bezit van het vatikaan dit behoord de mensheid toe.
Groetjes Tineke.

stephan
stephan
13 jaren geleden

[quote name=”meuron”]Antwoord op de vraag uit de titel, evenveel als wij : niks[/quote]

de geest is toch “buitenaards” aangezien die er al was voor de aarde. dus wete wij toch meer(netzoveel) dan het vaticaan weet?

http://img841.imageshack.us/img841/7601/41812934188457584482610.jpg: http://imageshack.us/photo/my-images/841/41812934188457584482610.jpg/

Uploaded with ImageShack.us: http://imageshack.us

Juul1
Juul1
13 jaren geleden

Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?[/quote]
Eerst alles gearresteerd worden en dan kijken wat het vatikaan voor geheimen verbergt en dan mag het van mij met een ontploffing neer storten,zodat het nooit meer gebruikt kan worden[/quote]

Ho Tineke. Dat vind ik wel zonde. Zoals ik al eerder heb gezegd lijk me de Vaticaan juist een mooie plek om er een open volks Vrij Universiteit van te maken,een cultuur open centra met vrije toegang tot de Bibliotheek enz. En de mogelijkheid voor studenten en onderzoekers om daar in te wonen. Het moet daar zo veel opgeborgen wijsheid in zitten waar mee iedereen recht op heeft!![/quote]
Ergens heb je gelijk,maar er hangt heel veel negatifiteit daar,en voor nabestaande van slachtoffers willen mischien dat weg hebben het hele Vatikaan.Er zijn in de catacombes van het vatikaan rituelen gedaan met kinderen,sorry dit komt mischien hard over,maar dat is de waarheid.Deze kinderen verdienen een volwaardige begravenis als ze geindentiveseerd worden.
Groetjes Tineke.[/quote]

Zo ver gingen mijn gedachten niet. Je hebt enigszins gelijk. Maar er bestaat nog de mogelijkheid om de gehele stad met positieve energieën te reinigen??? Er zijn zo verschrikkelijk veel plekken in deze wereld waar gruwelijke daden zijn begaan, het heeft geen zin om alles plat te leggen, de energieën blijven toch. De kunst en de tak is alle negatieve energie in positief om te zetten, vind ik.

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”stephan”][quote name=”pietje bell”][quote name=”stephan”][quote name=”pietje bell”][quote name=”stephan”]ha! de paus moet god op aarde vertegenwoordigen maar zelf istie geen incarnatie van god!

de geest is de alien. word wakker. ik zit niet op een broodje aap verhaal te wachte over buitenaardse want dat zijn de geest![/quote]
over welke paus wordt hier gesproken ? de echte of zijn avatar anders gezegd kloon!!! of voor de naivelingen die denken dat zij gestopt zijn na dolly het schaap.[/quote]

is de paus een avatar van god dan? ik weet niet welke paus ik bedoelde over het algemeen. zogenaamd hun zijn triniteit?[/quote]
wat ik wilde aangeven is dat de paus die men te zien krijgt een kloon is van de werkelijke huidege paus,en wat jou vraag bertrefd god is energie puur licht,en waarheid.dus kan daarvan geen kloon-avatar of dubbelganger van zijn.[/quote]

idd. ik heb god zelf ervaren en dat is idd puur licht en hier de waarheid. maar avatar betekent neerdaling van de geest. en kloon? bestaat er zoiets als een kloon wel dan? :P[/quote]
ja,heel veel regerings leiders hadden een kloon,een kloon werd gebruikt voor een doeleinde ze werden ook vlug oud een kloon kon binnen 2weken net zo oud zijn bijv,als Bush dan werd deze gebruikt en stierf af.Wat ik vernomen heb zijn de kloons allemaal vernietigd.Er zijn ook kloons in oorlogen gebruikt in de blac opps operaties,ja ongelooflijk maar waar het is haast niet te bevatten.
Groetjes Tineke.

legaal
legaal
13 jaren geleden

[quote name=”Juul1″]Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?[/quote]
Eerst alles gearresteerd worden en dan kijken wat het vatikaan voor geheimen verbergt en dan mag het van mij met een ontploffing neer storten,zodat het nooit meer gebruikt kan worden[/quote]

Ho Tineke. Dat vind ik wel zonde. Zoals ik al eerder heb gezegd lijk me de Vaticaan juist een mooie plek om er een open volks Vrij Universiteit van te maken,een cultuur open centra met vrije toegang tot de Bibliotheek enz. En de mogelijkheid voor studenten en onderzoekers om daar in te wonen. Het moet daar zo veel opgeborgen wijsheid in zitten waar mee iedereen recht op heeft!![/quote]
Ergens heb je gelijk,maar er hangt heel veel negatifiteit daar,en voor nabestaande van slachtoffers willen mischien dat weg hebben het hele Vatikaan.Er zijn in de catacombes van het vatikaan rituelen gedaan met kinderen,sorry dit komt mischien hard over,maar dat is de waarheid.Deze kinderen verdienen een volwaardige begravenis als ze geindentiveseerd worden.
Groetjes Tineke.[/quote]

Zo ver gingen mijn gedachten niet. Je hebt enigszins gelijk. Maar er bestaat nog de mogelijkheid om de gehele stad met positieve energieën te reinigen??? Er zijn zo verschrikkelijk veel plekken in deze wereld waar gruwelijke daden zijn begaan, het heeft geen zin om alles plat te leggen, de energieën blijven toch. De kunst en de tak is alle negatieve energie in positief om te zetten, vind ik.[/quote]
De mensen zullen denk ik wel beslissen wat er mee gebeuren moet,in de toekomst doen wij alles samen beslissen,laten wij maar afwachten,de stem is an het volk.
Groetjes Tineke.

Aardebewoner
Aardebewoner
13 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”Juul1″]Tineke.[/quote]

Hooi Tineke,vind je het goed als het vaticaan gaat instorten of zinken?[/quote]
Eerst alles gearresteerd worden en dan kijken wat het vatikaan voor geheimen verbergt en dan mag het van mij met een ontploffing neer storten,zodat het nooit meer gebruikt kan worden[/quote]

Ho Tineke. Dat vind ik wel zonde. Zoals ik al eerder heb gezegd lijk me de Vaticaan juist een mooie plek om er een open volks Vrij Universiteit van te maken,een cultuur open centra met vrije toegang tot de Bibliotheek enz. En de mogelijkheid voor studenten en onderzoekers om daar in te wonen. Het moet daar zo veel opgeborgen wijsheid in zitten waar mee iedereen recht op heeft!![/quote]
Ergens heb je gelijk,maar er hangt heel veel negatifiteit daar,en voor nabestaande van slachtoffers willen mischien dat weg hebben het hele Vatikaan.Er zijn in de catacombes van het vatikaan rituelen gedaan met kinderen,sorry dit komt mischien hard over,maar dat is de waarheid.Deze kinderen verdienen een volwaardige begravenis als ze geindentiveseerd worden.
Groetjes Tineke.[/quote]

Zo ver gingen mijn gedachten niet. Je hebt enigszins gelijk. Maar er bestaat nog de mogelijkheid om de gehele stad met positieve energieën te reinigen??? Er zijn zo verschrikkelijk veel plekken in deze wereld waar gruwelijke daden zijn begaan, het heeft geen zin om alles plat te leggen, de energieën blijven toch. De kunst en de tak is alle negatieve energie in positief om te zetten, vind ik.[/quote]
De mensen zullen denk ik wel beslissen wat er mee gebeuren moet,in de toekomst doen wij alles samen beslissen,laten wij maar afwachten,de stem is an het volk.
Groetjes Tineke.[/quote]

Ja zeker het Vaticaan slopen is zonde maak er maar iets moois voor het volk van. Als je alle gebouwen zou slopen waar in het verleden beroerde dingen zijn gebeurd dan kunnen we nog wel even. Dus energetisch reinigen en positief gebruiken.

Peter The Roman
Peter The Roman
13 jaren geleden

Ik ben het eens dat er een groepje elite zijn die alles en iedereen proberen om de tuin te leiden. In Nederland heb je de Bilderbergers in Italië de club van Rome, In de VS krioelt het van groepjes elite. In het eind komen deze groepje tezamen in wat de Illuminati, hier komt de paus in beeld. Volgens een oude legende van St. Malachy’s(1094 – November 2, 1148) is de 112 paus de laatste paus. Benedict XVI was nummer 111? Onthoud deze naam “Peter The Roman” ik weet dat niemand de toekomst kan voorspellen maar je kunt deze wel manipuleren en laten uitkomen als je een prophecy wilt laten uitkomen. Het Vaticaan speelt met vuur, het vuur van de Illuminati.
http://www.youtube.com/watch?v=wPXGwWJNckI#t=40m10s

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

kijk maar naar de aflevering van south park over de vaticaan en dat de grote baas een spin is hahahaha lol

pas maar op strax eet een spin ons allemaal op…

nee maar er is goed en slecht, ze zullen waarschijnlijk wel contact hebben gehad met de duistere kant van ufo’s/aliens..

Pascal
Pascal
13 jaren geleden

[quote name=”S0M30N3″]kijk maar naar de aflevering van south park over de vaticaan en dat de grote baas een spin is hahahaha lol

pas maar op strax eet een spin ons allemaal op…

nee maar er is goed en slecht, ze zullen waarschijnlijk wel contact hebben gehad met de duistere kant van ufo’s/aliens..[/quote]
We zijn 21-12-2012 aangekomen in een ander tijdperk zodat de mens anders gaat denken. Misschien moeten we eens gaan denken dat er veel toevalligheden zijn ontremd Aliens. De planeet Niburu staat nu in ons zonnestelsel wat 1x in de 3600 jaar gebeurd. Wellicht leven we allemaal in een illusie en zitten we op school en wachten de aliens op de juiste tijd voor Disclosure wat misschien deze tijd zal zijn en worden we deze kant op gemanipuleerd. Dmitri Medvedev heeft de aftrap al genomen door het in het nieuws te brengen.

Brigit
Brigit
13 jaren geleden

Vanuit diverse bronnen vernomen dat ten tijde van President Eisenhower (USA) er al een gesprek heeft plaatsgevonden tussen de Paus van toen, President Eisenhower en een buitenaardse intelligentie. Ook zijn er berichten over een bases voor reptillians direkt onder het Vaticaan….

Juul1
Juul1
13 jaren geleden

Waar voor de nieuwe energie (va 21-12-2012)staat is voor het verwerkelijken van onze innerlijk wijsheid. Het heeft, nog weinig zin om te zitten wachten op buitenaardse contact buiten ons zelf. Ieder van ons die klaar is, en dat wil zeggen, bewustwording, contact met
je hoge Zelf hebben en een zeer zuivere wens en vertrouwen, kunnen elke moment in contact komen met bijvoorbeeld broeders en zusters uit de Pleyades, Siryus, Orion enz, enz. Zeer waarschijnlijk als het waar is wat Brigit#56 zeg over contact tussen buitenaardsen, Eisenhower en de Paus dat het om de verkeerde buitenaardsen zijn. De goede buitenaardsen zijn licht wezens, door en door onvoorwaardelijke liefde en dus respecteren ze alle weten van de cosmo’s welke één heel belangrijk is de wet van vrijheid van eigen wil . Pas als men Echt hun wilt ontmoeten, zal dan gebeuren. Maar dan zonder gigantische spektakels en pus-pas. Zij zijn er, al lang. We moeten alleen klaar voor zijn.

conen
conen
13 jaren geleden

[quote name=”Brigit”]Vanuit diverse bronnen vernomen dat ten tijde van President Eisenhower (USA) er al een gesprek heeft plaatsgevonden tussen de Paus van toen, President Eisenhower en een buitenaardse intelligentie. Ook zijn er berichten over een bases voor reptillians direkt onder het Vaticaan….[/quote]

Dat heb ik nog nooit gehoord dat onder de Vaticaan een reptillians basis zit. Interessant waar heb je dat gehoord? Ik heb wel eens vaker gehoord dat onder kerken ook wel vreemde gangen waren die naar buiten gingen, of zelf naar ondergrondse kamers of ondergronds basis of steden enzovoort. Maar iets of iemand heeft die groten laten instorten of dicht geselt. Maar waarom is mij niet echt duidelijk. Misschien omdat iets of iemand niet wil dat wij iets te komen weten wat daar in het verleden aan de hand was, en wat er daar gebeurde.

petra
petra
13 jaren geleden

uitzendingen

http://itccs.org/

contje
contje
13 jaren geleden

als het vaticaan onze (atlantiaanse) en buitenaardse technologie allemaal zou vrijgeven dan zou de aarde lijken op startrek met warpschepen en al maar ik vind het een schande dat ze dat niet doen want dan zouden onderdrukking en armoede over zijn dus heren van het vaticaan geef maar vrij groetjes contje

Pascal
Pascal
13 jaren geleden

Het Vaticaan is op rooftocht uit en beroofd ieder land van zijn goud. In het verre verleden zijn wij gemaakt om als slaaf te fungeren te werken als GOUDDELVER voor de Annunaki die op de planeet Niburu thuishoren. Iedere 3600 jaar komt Niburu haar goud halen en Niburu is weer na 3600 jaar in ons sterrenstelsel gekomen. Heb ook gehoord dat de Mens al 5x opnieuw begonnen is, wellicht vonden ze het de vorige x niet ok en hebben onze broeders ervoor gevochten.haha Je kan er een slaapliedje van maken.

Martin
Martin
12 jaren geleden

Het Vaticaan is stinkend rijk,en wil geef niets weg aan de armen,er staat in de bijbel dat God heeft gezegd,als je in de hemel wil komen moet je al je bezittingen weg geven,(conclusie) de machthebbers in het Vaticaan komen dus niet in de hemel.

Back to top button
62
0
We lezen graag je reactie!x