Buitenaards

Wordt dit het jaar waarin we contact leggen met buitenaardsen?

Help ons door dit artikel met je vrienden op je social netwerk te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

In diverse kranten wordt openlijk de vraag gesteld of buitenaards leven aankomend jaar officieel zal worden ontdekt.

Toen wetenschappers als Enrico Fermi en Frank Drake een halve eeuw geleden voor het eerst openlijk speculeerden over de mogelijkheid van buitenaards bezoek, waren er nog geen andere zonnestelsels bekend.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2025/04/NFN-donatie-banner.png

Inmiddels hebben sterrenkundigen meer dan 1000 aardachtige planeten gevonden, waarvan een aantal in de bewoonbare zone om hun ster draait. Onlangs zijn vijf Jupiterachtige planeten in onze Melkweg ontdekt die water bevatten.

Als intelligent leven in het universum zo gewoon is als sommigen zeggen, kunnen we aannemen dat de buitenaardsen ons inmiddels hebben gevonden. Gaan we aankomend jaar een signaal opvangen? Of wellicht is er al iemand onderweg?

Mogelijk wordt 2014 dan ook het jaar waarin de kloof wordt gedicht tussen de wetenschappelijke gemeenschap – die volhoudt dat er nog geen buitenaards leven is gevonden – en de hooggeplaatste overheidsfunctionarissen, piloten en militairen die aangeven dat buitenaardsen de aarde al vele jaren bezoeken en hier leven.

Berekeningen laten zien dat we niet alleen zijn in het universum:

Bron: Telegraph.co.uk

Gerelateerd:

 

0 0 stemmen
Artikel waardering

Interessant

Vind je deze informatie interessant?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

36 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Pascal
Pascal
11 jaren geleden

Ik denk dat het heel snel gaat gebeuren omdat Palestijnen vrijgelaten worden en dat Kerry steeds in het Midden Oosten is om alles te regelen. Ik denk ook dat we niet alleen vuurwerk krijgen maar ook lichtjes in de lucht te zien gaan krijgen. ET’s beginnen met het nieuwe jaar en dan zal er een einde gaan komen aan het NAZI wereld regime.Ja de NAZI regeert nog steeds de wereld!!

hetzalwel
hetzalwel
11 jaren geleden

voordat er weer gestreden wordt om gelijk hebben. onthoudt dan het volgende.
het zijn wel de dwarsliggers die het spoor recht houden. 🙂

Winger
Winger
11 jaren geleden

Maakt niet zoveel of het nou volgend jaar is of later als we maar de juiste koers varen. Het lukt niet door op een knopje te drukken. Maar ik zie wel al veel verandering.

Deze video is de waarheid, heel mooi en wel toepasselijk.

http://www.youtube.com/watch?v=bfXwYCfJZag

max1
max1
11 jaren geleden

Het zou heel goed kunnen, gelet op uitspraken van medvedev in het verleden en ook de aanstelling van podesta als adviseur voor Obama kunnen disclosure bespoedigen. Ook het feit dat er een groot aantal levensvatbare planeten zijn ontdekt. Ook de msm bericht hier steeds vaker over. Kennelijk hebben zij nu ook het ”licht” gezien.

Kalki
Kalki
11 jaren geleden

Dan kunnen E.T.’s ons redden van nog aankomende rampen; zij hebben daar meer geavanceerde technologieën voor.

Westbound
Westbound
11 jaren geleden

Wordt dit het jaar waarin we contact leggen met buitenaardsen? Wát een retorische vraag!
Die vraag wordt zo’n beetje elk jaar gesteld en zal in het jaar 2784 nóg gesteld worden. Het antwoord mijnerzijds is: “nee, we zullen nooit contact leggen met buitenaardse beschavingen, omdat die fysiek niet bestaan.”

LFME
LFME
11 jaren geleden

Zou leuk zijn maar denk niet dat we het aan kunnen. We kunnen nog niet eens met elkaar overweg laat staan dat er een nieuw ras in ons midden komt. Als ik buitenaards was zou ik mezelf niet laten zien aan mensen…

Edwin
Edwin
11 jaren geleden

Wachten op E.T’s, wachten op “the Main event”, wachten op de terugkomst van Jezus…
Zoveel verschillende spirituele stromingen,
die EEN ding met elkaar gemeen hebben: “Wachten op verlossing of bevrijding”

We kunnen wachten tot we een ons wegen, het schiet niets op.

Allemaal zelfbedrog

Iaw Abraxas

huisheks
huisheks
11 jaren geleden

rampen zijn noodzakelijk. De aarde dient gezuiverd te worden.
Als je een hoog genoeg trillingsgetal hebt overleef je en ander heb je pech.
Dus werk aan je zelfbewustzijn.
Voor iedereen een werkzaam en tevreden 2014.

Redice
Redice
11 jaren geleden

het zou mooi zijn maar denk dat binnen exact één jaar weer een artikel zal verschijnen met dezelfde titel…

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

[quote name=”Kalki”]Dan kunnen E.T.’s ons redden van nog aankomende rampen; zij hebben daar meer geavanceerde technologieën voor.[/quote]
Waar dacht je dat zij zelfs op dit moment mee bezig zijn.Zelfs de beloofde mentors zijn al druk in de weer.om te helpen met bewustzijn,s verhoging.En de echte geschiedenis der mensheid te ontvouwen.Eigen ervaring sinds de dag voor kerst. Ook de welvaart,s fondsen komen er aan.En wat te denken van vrije wereldwijde telefonie en energie.En helemaal gratis en straling,s vrij.

Ahura Mazda
Ahura Mazda
11 jaren geleden

[quote name=”Westbound”]Wordt dit het jaar waarin we contact leggen met buitenaardsen? Wát een retorische vraag!
Die vraag wordt zo’n beetje elk jaar gesteld en zal in het jaar 2784 nóg gesteld worden. Het antwoord mijnerzijds is: “nee, we zullen nooit contact leggen met buitenaardse beschavingen, omdat die fysiek niet bestaan.”[/quote]

WAT EEN ONZIN,
de geschiedenis heeft ons geleerd dat we altijd maar denken en beweren dat dingen niet gebeuren of nooit zullen gebeuren.
moet je de vergelijkingen eens bekijken.
we zouden ook nooit van hier naar de andere kant van de aarde kunnen comuniceren zonder daar aanwezig te zijn.
we zouden nooit kunnen vliegen omdat we geen vleugels hadden.
tochhhhhh?

Paradox
Paradox
11 jaren geleden

Ben altijd zeer positief geweest wat dit betreft maar ik geloof er helemaal niets meer van! Als er contact word gelegd en het hangt dan of van de overheden die op dit moment leiden en dan de eventuele E.T’s daar dan in mee gaan en dan ook afwachten vraag ik mij dan af of we dan wel in contact willen komen met hen.

Zoë
Zoë
11 jaren geleden

De mensheid zou meer vaart moeten zetten in space colonization. Het gaat gelukkig al sneller maar het kan beter. (Dan zijn we zelf aliens.)

Er word hartstikke veel ontdekt door de grote ruimte organisaties en astronomen dus wie weet wat ze allemaal gaan ontdekken.
(of ze het dan meteen bekend maken is een tweede natuurlijk, maar zoiets is moeilijk verborgen te houden omdat er teveel mensen aan meewerken.)

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Dan
Dan
11 jaren geleden

Het jaar is weer voorbij net als op 21 december 2012 is er nu ook weer geen massale landing geweest.Als men de channelings van bv sheldon nidle leest lult die nog altijd hetzelfde als pakweg 3 jaar geleden.Misschien was het december 2014 dat ze landen of anders 2015 of 2016 enz.Beste mensen er gebeurt niets wij staan er alleen voor er komt geen hulp van buitenuit.De gewone mens wordt als maar meer onderworpen aan allerlei regels en wetten en belastingen.
Dagelijks sterven vele kinderen en volwassenen door geweld,ziekten,honger enz.Als er een vredelievende buitenaardse macht bestond dan had deze toch al lang hulp geboden.Al verwacht ik weinig goeds voor 2014 wens ik voor ieder toch een gezond en gelukkig 2014.

enkidoe
enkidoe
11 jaren geleden

[quote name=”Pascal”]Ik denk dat het heel snel gaat gebeuren omdat Palestijnen vrijgelaten worden en dat Kerry steeds in het Midden Oosten is om alles te regelen. Ik denk ook dat we niet alleen vuurwerk krijgen maar ook lichtjes in de lucht te zien gaan krijgen. ET’s beginnen met het nieuwe jaar en dan zal er een einde gaan komen aan het NAZI wereld regime.Ja de NAZI regeert nog steeds de wereld!![/quote]

wat hebben palestijnen, een verzonnen volk, te maken met aliens?

enkidoe
enkidoe
11 jaren geleden

[quote name=”Westbound”]Wordt dit het jaar waarin we contact leggen met buitenaardsen? Wát een retorische vraag!
Die vraag wordt zo’n beetje elk jaar gesteld en zal in het jaar 2784 nóg gesteld worden. Het antwoord mijnerzijds is: “nee, we zullen nooit contact leggen met buitenaardse beschavingen, omdat die fysiek niet bestaan.”[/quote]

hoe verklaart u dan de verhalen uit de oudheid van goden in vliegende machines?

Redice
Redice
11 jaren geleden

[quote name=”Pascal”]Ik denk dat het heel snel gaat gebeuren omdat Palestijnen vrijgelaten worden en dat Kerry steeds in het Midden Oosten is om alles te regelen. Ik denk ook dat we niet alleen vuurwerk krijgen maar ook lichtjes in de lucht te zien gaan krijgen. ET’s beginnen met het nieuwe jaar en dan zal er een einde gaan komen aan het NAZI wereld regime.Ja de NAZI regeert nog steeds de wereld!![/quote]
hallo pascal, het is 2014 en we leven nog 😉

Sander
Sander
11 jaren geleden

[quote name=”Westbound”]Wordt dit het jaar waarin we contact leggen met buitenaardsen? Wát een retorische vraag!
Die vraag wordt zo’n beetje elk jaar gesteld en zal in het jaar 2784 nóg gesteld worden. Het antwoord mijnerzijds is: “nee, we zullen nooit contact leggen met buitenaardse beschavingen, omdat die fysiek niet bestaan.”[/quote]

Jij hebt het het hele universum uitgekamt? Je kunt deze stelling nooit hard maken. Kwestie van tijd wij planeten ontdekken met dezelfde omstandigheden als hier op aarde. Daar is de wetenschap het wel over eens. Wij zijn immers ook buitenaards, we zijn allemaal sterrenstof. En wat er op deze planeet is gebeurd kan elders ook gebeuren.

nunki
nunki
11 jaren geleden

Het is te hopen dat wij mensheid als eerste contact gaan leggen. Wanneer het andersom is, dan vrees ik voor het voortbestaan van de Mens. Ooit zal er contact zijn, het universum is immers maar een klein gebied.

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

Het verschil tussen tijd en tijdloos is vooral geduld en vertrouwen.(En zeker geen zelfbedrog). De massa kan veel zelf bereiken door hun energie te verhogen en in liefde te leven.En in plaats van elkaar in de haren te vliegen.te beseffen dat alles een is.En de veranderingen zijn nu echt al wel zichtbaar En op het moment de eerste domino steen omvalt gaat alles in een stroomversnelling.Wij leven op dit moment in 2 verschillende werelden.de goed willende, en degene die in hun 3d ego vast blijven zitten.Op het zero punt zullen die twee werelden zich van elkaar los maken.en zullen velen in de nieuwe 3d wereld wakker worden.Met een gevoel van iets klopt er niet.En gaan gewoon verder van af het punt waar zij hier gebleven zijn.

Timothy Drake
Timothy Drake
11 jaren geleden

Alles duidt er op dat buitenaardsen regels hebben voor in contact treding. Gezien dit contact vooralsnog grotendeels uitblijft zullen we nog wel niet voldoen aan de vereisten. Denk aan wereldvrede, nul-punt energie, ruimtereizen kunnen maken.. Volgend jaar dus? Ik dacht het niet.

enkidoe
enkidoe
11 jaren geleden

[quote name=”Redice”][quote name=”Pascal”]Ik denk dat het heel snel gaat gebeuren omdat Palestijnen vrijgelaten worden en dat Kerry steeds in het Midden Oosten is om alles te regelen. Ik denk ook dat we niet alleen vuurwerk krijgen maar ook lichtjes in de lucht te zien gaan krijgen. ET’s beginnen met het nieuwe jaar en dan zal er een einde gaan komen aan het NAZI wereld regime.Ja de NAZI regeert nog steeds de wereld!![/quote]
hallo pascal, het is 2014 en we leven nog ;-)[/quote]

snap ook niet wat de moet palestijnen met aliens te maken hebben. Zoals u allemaal wel weet, zijn moet palestijnen gewoon arabieren die naar palestina gevlucht zijn voor o.a. hulpgoederen, eten, noem maar op. Zie het verband dus echt niet.

enkidoe
enkidoe
11 jaren geleden

[quote name=”Timothy Drake”]Alles duidt er op dat buitenaardsen regels hebben voor in contact treding. Gezien dit contact vooralsnog grotendeels uitblijft zullen we nog wel niet voldoen aan de vereisten. Denk aan wereldvrede, nul-punt energie, ruimtereizen kunnen maken.. Volgend jaar dus? Ik dacht het niet.[/quote]
Die regels hebben ze nooit gehad en toen ging het ook, dus waarom nu wel?

Emile
Emile
11 jaren geleden

[quote name=”Timothy Drake”]Alles duidt er op dat buitenaardsen regels hebben voor in contact treding. Gezien dit contact vooralsnog grotendeels uitblijft zullen we nog wel niet voldoen aan de vereisten. Denk aan wereldvrede, nul-punt energie, ruimtereizen kunnen maken.. Volgend jaar dus? Ik dacht het niet.[/quote]

Ben het helemaal met je eens, als wij nu in space mogen dan is ieder primitiever volkje direct de klos omdat we ze direct als slaven gaan zien, hehe, zit in ons bloed, nee zonder gekheid, we zijn het nog lang niet waard om ook maar ergens heen te gaan behalve op deze bal, en kijk es wat we moeder aarde aandoen, we plegen collectief zelfmoord, dus zijn wij dan intelligent, niet in 2014 en gezien de totale hysterie te zien gisteren van opgeschoten jeugd van pakweg 15 t/m 17, de toekomst zeg maar, schreeuwen ipv praten, kuddegedrag niet te zuinig, wie is de sterkste, wie is het meest overheersend, klinkklare onzin uitkramen, 20 redbulls en een fles whiskey, dan kan je lachen (niet dus want het ging 5 uur lang door, van 1 tot 6. wat een energie), klein voorbeeld je uiteraard maar goed 🙂
Nee, er moeten nog heel wat ” hervormingen” plaats vinden eer we het recht hebben to boldly go where no one has gone before !!
Dat zal wellicht het jaar 2080-2090 zijn maar eerder niet, k’voel me zelf prima hoor, ben zeker geen pessimist 😉 , maar we verdienen het nog niet, not in a longshot !!

Edwin
Edwin
11 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”]Het verschil tussen tijd en tijdloos is vooral geduld en vertrouwen.(En zeker geen zelfbedrog). De massa kan veel zelf bereiken door hun energie te verhogen en in liefde te leven.En in plaats van elkaar in de haren te vliegen.te beseffen dat alles een is.En de veranderingen zijn nu echt al wel zichtbaar En op het moment de eerste domino steen omvalt gaat alles in een stroomversnelling.Wij leven op dit moment in 2 verschillende werelden.de goed willende, en degene die in hun 3d ego vast blijven zitten.Op het zero punt zullen die twee werelden zich van elkaar los maken.en zullen velen in de nieuwe 3d wereld wakker worden.Met een gevoel van iets klopt er niet.En gaan gewoon verder van af het punt waar zij hier gebleven zijn.[/quote]
Ach, ik kom al sinds 2003 op deze site en las toen al precies dezelfde uitspraken als wat ik hier lees.
Leuk om te lezen hoe mensen denken hun bewustzijn te kunnen verhogen als in essentie er maar EEN bewustzijn of energie is waar alle zichtbare vormen uit voort stromen.
Ik ben niet teleurgesteld, omdat ik al vanaf het begin de hele houding van “ze(buitenaardsen)komen om de boel te redden en onze trilling verhogen” onzin heb gevonden. Buitenaardsen of wat dan ook, ik zal het niet tegenspreken, maar denken dat ze redding zullen brengen of ons bewustzijn zullen verhogen?Get real. Ascended Masters? Get real. Allemaal duale illusies . Ik zeg het niet voor niets New-Age en dogmatische religies LIJKEN mijlenver uit elkaar te staan, maar beiden beloven ze dat EENS de verlossing zal komen en we in Utopia zijn beland. Dat hele verhaal van 2 werelden en 3 d ego werd in 2004 op deze site ook al op precies dezelfde wijze verkondigd en heb ik vanaf het begin al zelfbedrog gevonden.New Age=Maya/Illusie.
In onszelf ligt de oplossing die we zoeken, daar en nergens anders.Nogmaals New Age en de oude religies zijn hetzelfde, alleen de vorm is anders.Oude wijn dus in nieuwe zakken.
Iaw Abraxas

markie
markie
11 jaren geleden

Zie het al voor me….dat wij eindelijk een andere planeet ontdekken en contact willen maken met de wezens die daarop leven en dan vervolgens uit de lucht worden geschoten omdat ze net zo primitief zijn dan wij hier? ! Het is jammer dat wij allemaal zo achter lopen. Geld, status, roem, auto’s, oorlog, werken tot de dood en daar voorbij, ziekte, arrogantie noem maar op. Moet veel gebeuren nog. Maar we zouden het kunnen als we het allemaal willen. Het volk tegen een klein groepje elite die aan onze touwtjes trekken. Ons leeg zuigen als een batterij en daarna weggooien. We are the people!

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

[quote name=”Edwin”]
Ach, ik kom al sinds 2003 op deze site en las toen al precies dezelfde uitspraken als wat ik hier lees.
Leuk om te lezen hoe mensen denken hun bewustzijn te kunnen verhogen als in essentie er maar EEN bewustzijn of energie is waar alle zichtbare vormen uit voort stromen.
Ik ben niet teleurgesteld, omdat ik al vanaf het begin de hele houding van “ze(buitenaardsen)komen om de boel te redden en onze trilling verhogen” onzin heb gevonden. Buitenaardsen of wat dan ook, ik zal het niet tegenspreken, maar denken dat ze redding zullen brengen of ons bewustzijn zullen verhogen?Get real. Ascended Masters? Get real. Allemaal duale illusies . Ik zeg het niet voor niets New-Age en dogmatische religies LIJKEN mijlenver uit elkaar te staan, maar beiden beloven ze dat EENS de verlossing zal komen en we in Utopia zijn beland. Dat hele verhaal van 2 werelden en 3 d ego werd in 2004 op deze site ook al op precies dezelfde wijze verkondigd en heb ik vanaf het begin al zelfbedrog gevonden.New Age=Maya/Illusie.
In onszelf ligt de oplossing die we zoeken, daar en nergens anders.Nogmaals New Age en de oude religies zijn hetzelfde, alleen de vorm is anders.Oude wijn dus in nieuwe zakken.
Iaw Abraxas[/quote]
Beste Edwin slaap je roes uit. En Spoel je mond.Je mag denken wat je wil.Maar wat voor velen al waarheid is probeer jij met jouw visie hier onderuit te halen.Er is wel iets meer gaande En zeker zonder hulp van De kosmos redden wij het hier niet alleen.Loop zelf al iets langer mee en ben bekend met beide kanten van het leven hier op aarde.En ook met hetgeen zich ontvouwd in de kosmos om moeder aarde en al het leven hier uit de klauwen van de duistere te bevrijden.En dat is 24 uur per dag al in volle gang.Ascentie is op persoonlijk vlak.maar de aarde terugbrengen naar zo als bedoeld moet collectief gebeuren.En wat jij hier neer zet is juist richting ondergang.En dat gaat echt niet gebeuren.

cathy
cathy
11 jaren geleden

tja er zijn toch al mensen die contact hebben of gehad ? het kan meer worden dat weet ik niet voor mij mag het .geen probleem ik denk dat je er voor open moet staan en hulp moet vragen zo denk ik het voor een ander moeten zij zelf weten hoe ze er over denken mijn part geloven ze er niet in dit is voor ieders .

Emile
Emile
11 jaren geleden

Sorry pietje bell,
Heel simpel, de elite/bankiers van de wereld heeft de aarde dus jij en ik en iedereen in hun macht.
Moet er een oorlog beginnen dan beginnen ze die , willen ze dat ie stopt dan draai je de kraan dicht.
Begin een wereld recessie en het raakt 7 miljard mensen, simpel, we zijn verslaafd en afhankelijk van geld.
Geen alien of hogere macht heeft ooit iets gedaan aan bijvoorbeeld de pakweg 2100 nucleaire ontploffingen die onze generatie al heeft meegemaakt in de afgelopen 50 jaar.
En maar testen die rommel.
Vervolgens kregen we Tsjernobyl, en nu staat Fukushima al drie jaar te dampen.
er komt niemand helpen, we gaan allemaal veel eerder dood door die rommel want Fuku duurt nog wel 5 jaar of meer.
Volgens sommige artikelen word geclaimd dat de aliens onze atoombommen in de gaten houden, en dan te beseffen dat ze schijnbaar al 2100 keer niks hebben gedaan, inclusief die twee op Japan, zucht !!
WIJ moeten het doen, verandering komt door de massa, we zijn kuddedieren.
Power to the people !! , daar word de elite bang van, run on the bank etc.. etc..
Vroeger werden ze gelyncht door de menigte , tegenwoordig proberen ze uit of je vrijwilig/gedwongen zonder slag of stoot 20 % van je spaargeld schenkt aan de bank hetgeen lukte op Cyprus, dat was namelijk om uit te proberen en de mensen doen niks !!
We verdienen het niet eens om ook maar enig contact te hebben met wie dan ook.
Laat ons maar eerst collectief slimmer worden en leiders kiezen van het volk voor het volk en niet dat ik moeten kiezen uit dezelfde elite.
Dat hoeft een alien of hogere macht mij niet te leren.

Edwin
Edwin
11 jaren geleden

[quote name=”Emile”]Sorry pietje bell,
Heel simpel, de elite/bankiers van de wereld heeft de aarde dus jij en ik en iedereen in hun macht.

Geen alien of hogere macht heeft ooit iets gedaan aan bijvoorbeeld de pakweg 2100 nucleaire ontploffingen die onze generatie al heeft meegemaakt in de afgelopen 50 jaar.

Laat ons maar eerst collectief slimmer worden en leiders kiezen van het volk voor het volk en niet dat ik moeten kiezen uit dezelfde elite.
Dat hoeft een alien of hogere macht mij niet te leren.[/quote]
Je zou hier uit zelfs de conclusie kunnen trekken dat het new age denken van : “mediteren of bidden om licht en liefde te sturen zodat de elite met hun snode plannen ophoudt” de mensen juist passief houdt, waardoor de elite het alleen maar makkelijker krijgt om hun plannen door te voeren.
Emile, net zoals religie vroeger de mensen in het gareel hield, zo lijkt new-age op een gouden kooi die op het eerste gezicht een gevoel van vrijheid suggereert, maar uiteindelijk hetzelfde beklemmende effect op de mens heeft als wat religie vroeger had.De bijbelse apocalyps van de dag des oordeels, is verandert in “the main event”…engelen zijn vervangen door aliens, maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer: wachten tot “hogere machten” het voor ons doen.Men zou zich zelfs kunnen afvragen: Heeft de elite juist baat bij de new-age agenda? In new age wordt er altijd gesproken van verheven meesters(=spirituele elite), die net als in een piramide constructie hun energie doorgeven aan lagere bewustzijnsvormen.
Hoe je het ook wendt of keert: dit is een hiërarchische manier van denken en dit is hetzelfde systeem als hoe de elite op een hiërarchische manier de massa beheerst.
“Pappen en nathouden” dus.Voor mij zit aan de new-Age agenda een sterk elitair luchtje.

Pascal
Pascal
11 jaren geleden

[quote name=”enkidoe”][quote name=”Redice”][quote name=”Pascal”]Ik denk dat het heel snel gaat gebeuren omdat Palestijnen vrijgelaten worden en dat Kerry steeds in het Midden Oosten is om alles te regelen. Ik denk ook dat we niet alleen vuurwerk krijgen maar ook lichtjes in de lucht te zien gaan krijgen. ET’s beginnen met het nieuwe jaar en dan zal er een einde gaan komen aan het NAZI wereld regime.Ja de NAZI regeert nog steeds de wereld!![/quote]
hallo pascal, het is 2014 en we leven nog ;-)[/quote]

snap ook niet wat de moet palestijnen met aliens te maken hebben. Zoals u allemaal wel weet, zijn moet palestijnen gewoon arabieren die naar palestina gevlucht zijn voor o.a. hulpgoederen, eten, noem maar op. Zie het verband dus echt niet.[/quote]
Jammer dat uw niet een beetje verder kan denken dan de eigen neus. Mijn bedoeling was dat als alle gevangene worden vrijgelaten staat er vaak iets groots te gebeuren.

Ja we leven nog en ik dacht meer aan het idee dat we meer als alleen vuurwerk zouden krijgen en dat we dan wellicht aan de echte jaartelling zouden kunnen beginnen en wellicht een geheel andere kalender.

Edwin
Edwin
11 jaren geleden

[quote name=”pietje bell”]
Er is wel iets meer gaande En zeker zonder hulp van De kosmos redden wij het hier niet alleen.[/quote]
Pietje bel, wat ik nu probeer uit te leggen is dit:
als je nu het woordje “kosmos” in de bovenstaande zin zou vervangen door God, of Jezus?
Wat ik nu probeer uit te leggen is dat het op deze manier precies overeen komt met de oude religies, alleen bepaalde christelijke termen zijn vervangen door new-age termen en suggereren daardoor dat het niets met religie te maken heeft.
Het gaat er mij niet om of men wel of niet religieus mag denken, dat moet ieder voor zichzelf weten, maar als new agers beweren dat ze niets met oude religies te maken dan ben ik het daar volstrekt niet mee eens. Zolang ik mijn vraagtekens zet achter de oude wereldreligies is er niets aan de hand, maar o wee als ik die zelfde vraagtekens zet achter new age, dan ga ik opeens te ver? Is dat niet een beetje huichelachtig? Kinderachtig om me dan opeens te gaan benaderen alsof ik aan de kant van “het duister” sta, alleen maar omdat ik nadenk en een kritische kanttekening plaats achter het New Age gebeuren.
Dezelfde reactie kreeg ik van christenen toen ik vanuit mijn eigen filosofische overwegingen vraagtekens achter het christelijk geloof zette. Meteen werd ik beticht van bezeten te zijn door de duivel, en werden de mensen om me heen geadviseerd om niet te veel naar mijn verhalen te luisteren.Je zegt dat de manier zoals ik denk, richting de ondergang is: vertel dat eens richting de mensen die door iedereen in de steek waren gelaten, en voor wie ik klaar stond: dan mag je eens kijken hoe zij daarop reageren.

pietje bell
pietje bell
11 jaren geleden

je kan het ook anders verwoorden.Jou gedachten gang is te eigen gericht. (Geen verwijt)je moet het in het bredere perspectief zien.Mensen helpen zo als je zegt is zinloos als zij er niet klaar voor zijn.Je gaat er zelf aan onderdoor want je geeft jouw energie weg ,tot het eigen lijntje breekt.Ik zal wel iets ouder zijn als jij.het punt is dezer de gehele geschiedenis is een pure vervalsing ,van de werkelijkheid.Als je een groot deel van wat de werkelijkheid zoals dezer is kan bevatten.Ga je net zo denken als P.b.Wat op dit moment tot eind 2014 zich gaat ontvouwen,heeft met de beslissing van prime creator van doen wij zitten nu in een examen klas,Dus afstuderen.Het was een lange schooltijd zo,n 30 miljoen jaar vanaf lemuria tot nu. constante manipulatie door het duister.Prime creator of god is onpartijdig.Als je sitchen over de annunaki heb gelezen ,dit is maar een klein deel van de waarheid.Nibiru kan in elke dimensie verschijnen en werkt op de angst, is de angst weg is ook nibiru weg.Mijn bronnen zijn de akasha bibliotheek in de hollow earth en het z,g dodenrijk waar ik te pas en te onpas kontakt mee heb.Wat ook daar en zelfs tussen ons aanwezig is.Channelen doe ik niet.Dit van mij is rechtstreeks contact.Wij als verschillende zielen familie,s gaan nu bij elkaar komen.En kunnen elders een nieuwe zon creeren.De zon zoals wij die kennen is een grote zielen familie. En verdergaan.de gene die nog niet klaar zijn gaan gewoon verder de planeet kan zich in meerdere delen splitsen,Voor mijzelf geld niemand kan mij van het tegendeel overtuigen.De Akasha gaat terug tot de beginning van het verspreiden van dna door de planeet.Tot de dag van vandaag Het gehele systeem hier is tot op het bod verrot en corrupt.Dus zonder hulp van hogerhand kan jij of ik of een groepje goedwillende het niet oplossen.Uit eindelijk is er maar een geloof en dat is liefde en dat kan alleen bestaan in waarheid.

Edwin
Edwin
11 jaren geleden

@Pietje Bell
Sorry als ik dit zeg, maar alles wat ik hier lees ,die info kende ik al jaren.Ik heb zelf genoeg boeken in huis gehad zoals Urantia Geschriften, Cursus in Wonderen, Hermetische Geschriften, Egyptische Dodenboek, Popol Vuh,Edgar Cayce, etc. Echt Pietje Bell: Alles wat je zegt dat ken ik al, dus je hoeft me echt niet te overtuigen.Wat ik tijdens mijn Bde allemaal hebt gezien en meegemaakt gaat verder en dieper dan wat je allemaal zegt, en is niet in woorden uit te drukken.
Je haalt veel mooie termen aan maar die zijn voor mij als Mysticus nog steeds onderdeel van een eeuwenoude collectieve illusie.Ik vindt het tegenvallen dat je iedere keer jouw leeftijd erbij probeert te halen als doorslaggevende faktor dat je daarom wijzer bent als arme ikke. Een wijs iemand zou moeten weten dat wijsheid NIETS met leeftijd heeft te maken.Wat ik zeg, is al door vele Mystici door de eeuwen heen gezegd.Als je bijvoorbeeld de taoïstische geschriften, de Bhagavad Gita, Zen-Koans maar ook de Mystieke geschriften van bijvoorbeeld Meister Eckhardt of Inayat Khan of de sufi gedichten van Rumi kent, dan zal je zien dat mijn levensvisie en de visie van al deze mystici EEN en dezelfde visie is.De enige manier hoe je Mij kan leren kennen is via de innerlijke weg: pas als jij jezelf kent, zal je Mij kennen en zien dat alle ogenschijnlijke verschillen tussen “jou”en “mij”illusoir zijn.
Niburu is een site waar ieder zijn of haar visie mag neerzetten, wat me vaak bij jou opvalt is dat zodra ik mijn visie neerzet, jij direct je geroepen voelt om me tot andere gedachten te brengen.Ik heb recht op een visie die ik nota bene met een intense vergaande bijna- doodervaring heb gekregen ,deze persoonlijke visie heeft me door de meest zware tijden heen geholpen en geeft me juist rust en kracht.Zou je voortaan alsjeblieft willen stoppen om mij met jouw visie te willen corrigeren, ik bepaal zelf wel hoe ik naar het leven kijk, en heb daar nooit iemand kwaad mee gedaan.

little rascal
little rascal
11 jaren geleden

@Edwin en @ pietje bell.

Mijn god een spiritueel ‘pissing contest’. Allebei overtuigd van hun eigen gelijk, ‘dropping names’ om hun argumentatie meer gewicht te geven…
Ik geef jullie beiden een ‘quenelle’

Back to top button
36
0
We lezen graag je reactie!x