Binnenland

‘Beatrix treedt af’

Help mee door dit met je vrienden op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Maandagavond om 19.00 uur houdt koningin Beatrix een toespraak die wordt uitgezonden op radio en televisie.

Bronnen rond het koninklijk huis hebben aan persbureau ANP bevestigd dat de koningin haar troonsafstand bekend zal maken. 

---Lees verder na dit advertentieblokje---

De toespraak is na de uitzending terug te zien via de website Koninklijkhuis.nl en YouTube.com/koninklijkhuis. Aanstaande donderdag wordt koningin Beatrix 75 jaar.

De Rijksvoorlichtingsdienst laat in een korte verklaring weten:

Vanavond om 19.00 uur wordt een toespraak van Hare Majesteit de Koningin uitgezonden op radio en televisie. Over de inhoud van de toespraak die eerder vandaag is opgenomen op Paleis Huis ten Bosch worden tot na het moment van uitzenden geen mededelingen gedaan.

Beatrix werd op 30 april 1980 in de 15e-eeuwse Nieuwe Kerk gekroond tot koningin van Nederland. Er werd al geruimd tijd gespeculeerd over het moment van abdicatie.

Gerelateerd:

 

Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek

Interessant

0 0 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

142 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Abel
Abel
13 jaren geleden

Einde vorstperiode.

Natsu
Natsu
13 jaren geleden

Laat asjeblieft niet haar zoon d’r opvolgen. Stomme poppenkast dat koningshuis.

Harm
Harm
13 jaren geleden

Zal uiteindelijk niet zo’n lange regeer periode voor haar zoon gaan worden hahaha

Patricia v Moffeland
Patricia v Moffeland
13 jaren geleden

Ga maar lekker op AOW, Trixie, en drink je een smakelijke kopje thee. En doe de beentjes omhoog. Lekker rustig. De jong doet dan verder met die koninklijke flauwekul. Het maakt maar toch geen verschil.

Morris
Morris
13 jaren geleden

wat mij meteen opvalt is dat onze mevrouw van Amsberg ongeveer 33 jaar heeft gecriminaliseerd en niet geregeerd. Mooie masonische afsluiter op een presentatie avond van Soevereine mensen bij Niburu ;).

P-eat-her
P-eat-her
13 jaren geleden

Al draagt die aap een gouden kroon, het is en blijft de domste zoon … !

P-eat-her
P-eat-her
13 jaren geleden

En dat in de 33e graad …. uhh.. jaar bedoel ik … 😉

Netty
Netty
13 jaren geleden

ik hoop dat Beatrix nog wat jaren van haar welverdiende rust mag gaan genieten.Laten we ons bewust zijn dat Beatrix ook gewoon een mens van vlees en bloed is,met de daar bij behorende emoties.
En die emoties heeft zo ook getoond!
Hoe en wat we ook van haar vinden het is en blijft een mens,met een job die ik niet graag zou willen vervullen!

Straps
Straps
13 jaren geleden

Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor het progress van de nieuwe wereld orde. Gezien de NWO voornamelijk word besproken door de Bilderberg groep en naar mijn info trix daar momenteel de leidster van is…Vraag me af wat dit betekend, daarnaast valt me op dat dit soort dingen die het gehele nieuws overnemen vaak een cover-up is voor ander nieuws dat eigenlijk stil gehouden moet worden dus nu vraag ik mezelf af wat er achter de schermen gaande is dat NIET door het publiek opgemerkt mag worden.

Vonzie
Vonzie
13 jaren geleden

Nee joh..ze gaat Disclosure aan kondigen 🙂

Meuron
Meuron
13 jaren geleden

[quote name=”P-eat-her”]Al draagt die aap een gouden kroon, het is en blijft de domste zoon … ![/quote]

Ruilen ? Die van ons (België) is nog erger . . .

Aurelia
Aurelia
13 jaren geleden

De rust is haar gegund, dit was geen vrije keuze voor haar en ik wens haar zoon veel sterkte.
Ik hoop dat hij net zo’n goede ambassadeur zal zijn voor ons land als zijn moeder.

leenvr
leenvr
13 jaren geleden

tJa
11, 13 en 33
The Illuminati / Freemason Signature

http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/13_33_freemason_sig.htm

ben benieuwd.

Max
Max
13 jaren geleden

[quote name=”P-eat-her”]En dat in de 33e graad …. uhh.. jaar bedoel ik … ;-)[/quote]
33e graad is nog niks? Ik heb gehoord dat er iemand 96ste graad had. Dan zit je pas bij de top.

maikel
maikel
13 jaren geleden

[quote name=”P-eat-her”]En dat in de 33e graad …. uhh.. jaar bedoel ik … ;-)[/quote]
TJA…. 🙂 TOEVALLIG HE?

Conen
Conen
13 jaren geleden

Wat zal dat Nederland een geld schelen 😛 tenminste als zei nou eens wel met haar tengels van het geld afblijft zat het ons miljoenen schelen 😛

King of Light
King of Light
13 jaren geleden

Met alle respect, is dit een vroeg aangekondigde voorjaarsschoonmaak?

Red Skywalker
Red Skywalker
13 jaren geleden

Jammer, geen disclosure. Zou leuker geweest zijn.

bending unit 22
bending unit 22
13 jaren geleden

1980 relde ik door onze hoofdstad…trix is nix

Conclusie 2013……………trix was nix

abtach
abtach
13 jaren geleden

[quote name=”bending unit 22″]1980 relde ik door onze hoofdstad…trix is nix

Conclusie 2013……………trix was nix[/quote]

Hopen dat jullie weer herrijzen :)!!

bending unit 22
bending unit 22
13 jaren geleden

[quote name=”Vonzie”]Nee joh..ze gaat Disclosure aan kondigen :)[/quote]

Hihi was het maar waar geweest

bending unit 22
bending unit 22
13 jaren geleden

[quote name=”Netty”]ik hoop dat Beatrix nog wat jaren van haar welverdiende rust mag gaan genieten.Laten we ons bewust zijn dat Beatrix ook gewoon een mens van vlees en bloed is,met de daar bij behorende emoties.
En die emoties heeft zo ook getoond!
Hoe en wat we ook van haar vinden het is en blijft een mens,me

t een job die ik niet graag zou willen vervullen![/quote]

Maak je maar niet druk over bilderberg Bea
Met haar
Shel miljarden heeft zij een warme oude dag

kdc
kdc
13 jaren geleden

ziet ge wel 3D is gedaan, tis 5D nu, het slechte kan niet meer aan de macht komen, het bewijs is geleverd

Timothy Drake
Timothy Drake
13 jaren geleden

Tijd voor een peiling van Maurice de Hond. Voor afschaffing of tegen? Ik ben voor. Lang leve de Republiek! Liberté, égalité, fraternité. Erz ijn mensen die het hele jaar door gelijkheid prediken maar als het Koningshuis dan ter sprake komt, nee hoor want dat is toch wel zo enig.. Nou ik krijg d’r echt jeuk van

Peter II
Peter II
13 jaren geleden

De hoeden worden nu ingeleverd en daarvoor in de plaats worden het nu hoedjes van papier.

legaal
legaal
13 jaren geleden

Hoi allemaal,ja ergens hoopte ik ook op disclosure.ja ze is lid van de Bildeberg,maar ik denk dat er een hele andere reden voor haar is om bij de bilderberg groep te behoren,nu zal ik wel kritiek krijgen.Iemand die lid is van de Bilderberg is ook van de Cabal,en die houden van slachtoffers te maken.Maar als je de koningin ziet dan is ze betrokken bij alles.dan het volgende,de landen zonder koning(in)hebben een president en een minister precident,en er zoiezo wel wat landen die het niet zo nauw nemen met affaires enz,ook konings landen kennen zo hun afferes met hun konings huizen,maar ik vind wel dat ons koningshuis het goed doet en een goed gezicht in het buiten land heeft.Vertel mij maar eens welk land een goed land is,er word gezeurd over het konings huis en over de financien,maar een president en een minister president moet ook betaald worden,en dan ook de partner van deze als ze ook staats bezoeken af leggen en het regerings vliegtuig gebruiken.de koningin word gecontroleerd wie controleerd dan de president en de minister president.Onze samenleving vind het wel prettig als er iets ergs gebeurd zij er is en een troostend woord zegt.Met Disclosure zullen wij horen wat zij bij de Bilderberg deed.
Dat is iets dat zij ook wel in haar achterhoofd heeft dat iedereen dat wel weet.Tja en Disclosure zal door iemand anders gedaan worden.

bh
bh
13 jaren geleden

hmmm koningshuis,zo 2009 😛

Belvedere
Belvedere
13 jaren geleden

Er wordt al gesproken over Amalia als troonopvolgster te zijner tijd.
Houdt die poppenkast dan nooit op?

(persoonlijk denk ik dat Alex de laatste officiële vorst is)

karelV
karelV
13 jaren geleden

[quote name=”kdc”]ziet ge wel 3D is gedaan, tis 5D nu, het slechte kan niet meer aan de macht komen, het bewijs is geleverd[/quote]
Alexje bestijgt de troon.Als ie de ideeen van zijn vader maar niet na streef.Heerlijk een nieuwe wereld orde!

Eden
Eden
13 jaren geleden

Gauw! Laat Maxima koningin worden voordat haar vader veroordeeld wordt!

Juul1
Juul1
13 jaren geleden

[quote name=”Peter II”]De hoeden worden nu ingeleverd en daarvoor in de plaats worden het nu hoedjes van papier.[/quote]
Niet vergeten dat Maxima komt!!

pietje
pietje
13 jaren geleden

1 uitvreter weg (die natuurlijk)nog een riante uitkering krijgt ! Dan 2 uitvreters erbij waar zijn we mee bezig ! Dochter van een oorlogs misdadiger (kan zij niets aan doen ) maar toch….. Ze zoeken ze wel uit hoor ! Bernhard Nazi en nu dit ik kan er niet meer tegen ….. ziet de nederlandse bevolking dit nu niet ??

mike
mike
13 jaren geleden

33graad.
1980+2013=33jaar
1980+2013=3993
39members van de bilderberg groep, waarvan de members zijn opgedeeld in 13 groepjes van 3.
9:3=3

3 blijft terug komen

simo
simo
13 jaren geleden

Wat gaat dit Nederland aan drank kosten met deze nieuwe Koning Alcohol?

huisheks
huisheks
13 jaren geleden

in de brand , uit de brand.
waarom nu aftreden? is er iets specifieks met de datum wat wij niet weten, hahaha? Of komt er een frisse oorlog en wil ze daar de verantwoording niet voor nemen?
Of is er iets met het water, want ineens moet er een “goed” evacuatieplan komen voor als er weer een watersnood komt.
hmmm, waarom denk ik toch dat er een dubbele agenda achter zit. Toch een bilderberg trekje van mij, hahaha.

M.
M.
13 jaren geleden

[quote name=”Straps”]Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor het progress van de nieuwe wereld orde. Gezien de NWO voornamelijk word besproken door de Bilderberg groep en naar mijn info trix daar momenteel de leidster van is…Vraag me af wat dit betekend, daarnaast valt me op dat dit soort dingen die het gehele nieuws overnemen vaak een cover-up is voor ander nieuws dat eigenlijk stil gehouden moet worden dus nu vraag ik mezelf af wat er achter de schermen gaande is dat NIET door het publiek opgemerkt mag worden.[/quote]
[quote name=”Straps”]Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor het progress van de nieuwe wereld orde. Gezien de NWO voornamelijk word besproken door de Bilderberg groep en naar mijn info trix daar momenteel de leidster van is…Vraag me af wat dit betekend, daarnaast valt me op dat dit soort dingen die het gehele nieuws overnemen vaak een cover-up is voor ander nieuws dat eigenlijk stil gehouden moet worden dus nu vraag ik mezelf af wat er achter de schermen gaande is dat NIET door het publiek opgemerkt mag worden.[/quote]

Google: The One People’s Public Trust
http://peoplestrust1776.org/

We zijn vrij, lees de documenten, alle corporaties, banken en regeringen zijn in beslag genomen en zijn nu van het volk, iedereen is gelijk, er zijn geen titels meer. Dus een test voor het bewustzijn van het volk. Net als 60 year jubilee. Dit is het nieuws wat nu niet verteld wordt. THE BANK OF INTERNATIONAL SETTLEMENTS, IMF, THE FEDERAL RESERVE, ICC, UNITED NATIONS, THE HAGUE, UNITED STATES, zijn gesloten. Diverse “trust funds” zijn nu aangemerkt als schuldenaar aan het volk, heel de wereldbevolking is schuldeiser. Geloof mij niet op mijn woord, onderzoek het voor jezelf!

Bas
Bas
13 jaren geleden

33 Jaar…

Beetje occult niet?

Bubbles
Bubbles
13 jaren geleden

[quote name=”mike”]33graad.
1980+2013=33jaar
1980+2013=3993
39members van de bilderberg groep, waarvan de members zijn opgedeeld in 13 groepjes van 3.
9:3=3

3 blijft terug komen[/quote]

Je was de 33e reageerder Mike. Je bent stiekem ook van die club! 😉

Illyasviel
Illyasviel
13 jaren geleden

[quote name=”mike”]33graad.
1980+2013=33jaar
1980+2013=3993
39members van de bilderberg groep, waarvan de members zijn opgedeeld in 13 groepjes van 3.
9:3=3

3 blijft terug komen[/quote]

Maar wacht, er is meer!
1980=
1+9+8=18=1+8=9

2013=
2+1+3=6

9+6=
15=1+5=6

Hoeveel keer 3 is 6? 2!
Twee 3’en. Ofwel 33.

Eden
Eden
13 jaren geleden

[quote name=”pietje”]Dochter van een oorlogs misdadiger (kan zij niets aan doen ) maar toch….. Ze zoeken ze wel uit hoor ![/quote]Inderdaad! Met dank aan onze Bernhard!

Willie
Willie
13 jaren geleden

37 reacties: ik zie ze niet! Met onzichtbare inkt geschreven?

lotje
lotje
13 jaren geleden

kadootje voor de jarige vader van maxima !!

WhaTsHenneping
WhaTsHenneping
13 jaren geleden

de ratten verlaten het schip…..

dan kan holland in de afgrond gestort worden zeker?….

Operator
Operator
13 jaren geleden

[quote name=”Bas”]33 Jaar…

Beetje occult niet?[/quote]

Heb je je al eens afgevraagd waar de naam Beatrix vandaan komt?
Hint: haar vader was al lid van een occulte groep voor de oorlog.

Bellatrix:
“Bellatrix, also known by its Bayer designation Gamma Orionis (γ Ori, γ Orionis), is the third brightest star in the constellation Orion.”

“The name Bellatrix is Latin for ‘female warrior'”

http://en.wikipedia.org/wiki/Bellatrix

Walter
Walter
13 jaren geleden

We hebben m wimlex alles flex genoemd. De Obama van Nederland. De volgende anunaki neemt plaats. Wordt het niet tijd mensen om voor ons zelf te gaan. Onze eigen verantwoording te nemen over ons zelf. Om te kunnen ontdekken dat we verantwoordelijk zijn voor elkaar. Wanneer staat de mens eens een keer op in naam der waarheid

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

Als ik naar het koningshuis kijk dan zie ik een soort afspiegeling van het volk. Koningin Beatrix die haar best doet net als vele moeders, Willem Alexander net als zovele zonen. Foute beslissingen, goede beslissingen etc. Ik heb niet echt wat met het koningshuis maar het stoort me niet. Zie het meer als een visitekaartje voor je land. Ik vind het vreselijk en onverteerbaar wat haar is overkomen met zoon Friso. Rijk, arm of er tussenin… die pijn is hetzelfde maar zij kan niet bij de pakken neerzitten.
We gaan het meemaken met koning Willem Alexander 🙂 met z’n mooie gezinnetje. Ergens best bijzonder om zowel een koningin als koning in dit leven mee te maken.
En over een paar jaartjes zeggen we:” Wat doet hij het goed hè?” Let maar op ;-P

Walter
Walter
13 jaren geleden

[quote name=”Abel”]Einde vorstperiode.[/quote]
lol

WhaTsHenneping
WhaTsHenneping
13 jaren geleden

[quote name=”Eden”][quote name=”pietje”]Dochter van een oorlogs misdadiger (kan zij niets aan doen ) maar toch….. Ze zoeken ze wel uit hoor ![/quote]Inderdaad! Met dank aan onze Bernhard![/quote]

ex nazi ja hij heb bilderberg opgezet in 1953 en in ’55 de euro ontworpen om zo in 1 klap europa de afgond in te drijven
nu. en nou zij ook nog weg…

1+1 lijkt me…..

Robert vdf Boerman
Robert vdf Boerman
13 jaren geleden

Beatrix =
Bea-tri-x =
Be-a-tripple-X =
Be A XXX =
Be A 666…..
(X = 24/6)

Zo, weten we dat ook weer…:)

i023
i023
13 jaren geleden

[quote name=”Illyasviel”][quote name=”mike”]33graad.
1980+2013=33jaar
1980+2013=3993
39members van de bilderberg groep, waarvan de members zijn opgedeeld in 13 groepjes van 3.
9:3=3

3 blijft terug komen[/quote]

Maar wacht, er is meer!
1980=
1+9+8=18=1+8=9

2013=
2+1+3=6

9+6=
15=1+5=6

Hoeveel keer 3 is 6? 2!
Twee 3’en. Ofwel 33.[/quote]

Om daarbij toe te voegen:
9(1980)+6(2013)+33(33jaarlang)= 48 = 12 = 3

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

Redelijk goed nieuws..

Ok dat ze gaat aftreden, maar natuurlijk gaat het achter de schermen allemaal gewoon door.. Denk je echt dat ze stopt, dit is alleen maar stunt tegenover the sheeples (jammer dat het zo groot werd uitgelicht op diverse zenders)..

Maja niets meer, niets minder, als ze koninklijke huis nou late oprotte! Nee ze gaan gewoon lekker met hun dure leven en oh Beatrix heeft nu rust pffffff commmmoooon

chris
chris
13 jaren geleden

Tja…

30+4+2013
= 13
!

Ook zo’n vrijmetselaarsgevalgetal.
Het stikt er letterlijk/cijferlijk OVERAL van! SHOCKING als je het eenmaal bewust wordt…

Een voorbeeld uit eigen kring, in 2004 is een straat naar onze grootvader vernoemd.

Ik zag laatst, toen ik met handgebaren aan mijn zus liet zien hoe de ligging ervan was, tot mijn schrik dat deze straten, die naar drie oorlogs/NWO- slachtoffers zijn genoemd, in Leiden, toevallig in een driehoek (passer!!!) waren aangelegd. De straat van mijn grootvader (Chris de Jong) is zelfs in een lichte boogvorm, en met alleen maar even huisnummers: 2-22.
Mijn grootvader was wis- en sterrenkundige, dus hij zal het zelf (van bovenaf!) wel eerder gezien hebben dan wij :- ] …
Maar, alsnog is deze smerige ‘spell’ nu verbroken: we weten het nu, voorgoed.
En wat hadden we anders kunnen verwachten he, daar in die achtertuin van Minerva, waar ook JD vandaan komt?
En waar ook die troonzitters gestudeerd hebben…

Fie
Fie
13 jaren geleden

[quote name=”M.”][quote name=”Straps”]Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor het progress van de nieuwe wereld orde. Gezien de NWO voornamelijk word besproken door de Bilderberg groep en naar mijn info trix daar momenteel de leidster van is…Vraag me af wat dit betekend, daarnaast valt me op dat dit soort dingen die het gehele nieuws overnemen vaak een cover-up is voor ander nieuws dat eigenlijk stil gehouden moet worden dus nu vraag ik mezelf af wat er achter de schermen gaande is dat NIET door het publiek opgemerkt mag worden.[/quote]
[quote name=”Straps”]Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor het progress van de nieuwe wereld orde. Gezien de NWO voornamelijk word besproken door de Bilderberg groep en naar mijn info trix daar momenteel de leidster van is…Vraag me af wat dit betekend, daarnaast valt me op dat dit soort dingen die het gehele nieuws overnemen vaak een cover-up is voor ander nieuws dat eigenlijk stil gehouden moet worden dus nu vraag ik mezelf af wat er achter de schermen gaande is dat NIET door het publiek opgemerkt mag worden.[/quote]

Google: The One People’s Public Trust
http://peoplestrust1776.org/

We zijn vrij, lees de documenten, alle corporaties, banken en regeringen zijn in beslag genomen en zijn nu van het volk, iedereen is gelijk, er zijn geen titels meer. Dus een test voor het bewustzijn van het volk. Net als 60 year jubilee. Dit is het nieuws wat nu niet verteld wordt. THE BANK OF INTERNATIONAL SETTLEMENTS, IMF, THE FEDERAL RESERVE, ICC, UNITED NATIONS, THE HAGUE, UNITED STATES, zijn gesloten. Diverse “trust funds” zijn nu aangemerkt als schuldenaar aan het volk, heel de wereldbevolking is schuldeiser. Geloof mij niet mijn woord, onderzoek het voor jezelf![/quote]

Dit zou eigenlijk op de nieuws pagina van niburu moeten staan.
Ik volg het zelf al een week of 2 op het blog: Removing The Shackles.

sun
sun
13 jaren geleden

Zoon en Maxima in 2013
Solar Maximum in 2013

elmo
elmo
13 jaren geleden

[quote name=”Illyasviel”][quote name=”mike”]33graad.
1980+2013=33jaar
1980+2013=3993
39members van de bilderberg groep, waarvan de members zijn opgedeeld in 13 groepjes van 3.
9:3=3

3 blijft terug komen[/quote] en nu bijna nog maar 3 zonen? En 3 kleinkinderen van W A?

Maar wacht, er is meer!
1980=
1+9+8=18=1+8=9

2013=
2+1+3=6

9+6=
15=1+5=6

Hoeveel keer 3 is 6? 2!
Twee 3’en. Ofwel 33.[/quote]

Coeus
Coeus
13 jaren geleden

Wauw, wat een negatieve reacties hier.

mike
mike
13 jaren geleden

[quote name=”Illyasviel”][quote name=”mike”]33graad.
1980+2013=33jaar
1980+2013=3993
39members van de bilderberg groep, waarvan de members zijn opgedeeld in 13 groepjes van 3.
9:3=3

3 blijft terug komen[/quote]

Maar wacht, er is meer!
1980=
1+9+8=18=1+8=9

2013=
2+1+3=6

9+6=
15=1+5=6

Hoeveel keer 3 is 6? 2!
Twee 3’en. Ofwel 33.[/quote]

Hiermee bedoelde ik 3 groepjes van 13 personen. Mijn excuus.
@bubbles, haha pure toeval i guess.
@illyasviel, inderdaad.

Linda
Linda
13 jaren geleden

Ik kom soms wijsheden tegen als ‘wanneer je met één vinger naar iemand wijst, dan…’. Daar is hier bijzonder weinig van te merken. Wat een haat. Ongelooflijk. De stemming stijgt, het peil daalt.

Harry
Harry
13 jaren geleden

[quote name=”Linda”]Ik kom soms wijsheden tegen als ‘wanneer je met één vinger naar iemand wijst, dan…’. Daar is hier bijzonder weinig van te merken. Wat een haat. Ongelooflijk. De stemming stijgt, het peil daalt.[/quote]
Oh, nou zie ik jou vinger Linda. 🙂

johankooitje
johankooitje
13 jaren geleden

Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en Claus waren toch prinsen?

chris
chris
13 jaren geleden

@Linda ea. Vindt het tamelijk meevallen met de negatieve reacties hier. Zeker als men in het vizier neemt wat deze mevrouw en haar familie allemaal met het land en de bewoners gedaan hebben. Dat had absoluut anders gemoeten: van enige ECHT goede intentie is weinig gebleken, het is allemaal buitenkant. Zelfs mijn vrienden moeten naar de voedselbank, terwijl o.a. die gouden caravan van haar wEEr zomaar gratis door de apk gaat.
Voorbeeldig vorstenhuis? De grootste BULDERberg graaiers zijn het, We Shell OverCome, ja, op onze kosten wel te verstaan, èn die van het hele milieu!

Negatief? Nee, helaas waar.

365Y
365Y
13 jaren geleden

Ik lees ook negative reacties van hen die amper de luier droog kunnen houden. Nou niet zeuren over verleden tijden die jullie nooit hebben meegemaakt , wat een blazers .

Nederland moet trots zijn op de monarchie, maar de functie is nogal protocullair en dat is wel jammer. Dat kan veranderen wanneer het Huis zich Soeferein op gaan stellen, pas dan ontstaan er een geloofwaardig ambt zonder historische macht . Er zal dus wat van de Oranjes verwacht mogen worden . – Durf ook eens jezelf te zijn ! –

chris
chris
13 jaren geleden

Voor ik een oranje vlaggetje zwaai, wat ik vroeger OOK deed ja: even dit.
In een wereld die thans meer lijkt op een inferno van uitzaaiende oorlogen, stakingen, onlusten, huisuitzettingen, fraude, faillissementen, massaontslagen en geweld en intimidatie in alle denkbare vormen wordt nu een troonswisseling aangekondigd. Opnieuw krijgen we theater aangeboden als ‘compensatie’ voor alle hiervoor genoemde rampspoed. Brood is er nog en de spelen worden voor ons georganiseerd. In dit klimaat wordt morgen om 10 uur beslist over de toekomst van een klokkenluider. Als onthuller van de grootste fraude uit de geschiedenis van de rechterlijke macht -de zaken Westenberg en Kalbfleisch- staat hij morgen tegenover hun directe collega’s. Is dit een proces of een tribunaal? En dan hebben we het nog niet eens over de zaak-Demmink. En wordt berecht door dezelfde mensen van wie hij de verdorvenheid reeds heeft bewezen.
Dat is nog nooit eerder gebeurd.
Maar de meeste mensen “feesten” gewoon op 30 april en op 5 mei. Niet in de gaten om wie het gaat. Om over 4 mei maar te zwijgen, dat gaat over ONS ZELF, mensen, want wij ZIJN de slachtoffers.
OOK nu. Nog steeds.
Doe aub uw huiswerk en lees bij, voor u per ongeluk begint te juichen?

Herman de Graaf
Herman de Graaf
13 jaren geleden

[quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en
Claus waren toch prinsen?[/quote]

Interessante vraag ….
Ik neem aan dat ‘iemand’ dat zo wil.
Alles mag, tenzij bij wet verboden.
Ik zou graag jouw vraag uitbreiden: wie wil dat, en met welke rechtsgrond.

kengai
kengai
13 jaren geleden

Dat er nog mensen zijn die zo positief zijn over het koningshuis, wel verdiende rust, goede precentatie van ons land en ze zijn zo schattig, nee.
Wij moeten ieder jaar inleveren, terwijl zij 17 miljoen extra krijgt en geen haar op haar hoofd die dan denkt, ik ben multimiljonair, ik hoef die extra 17 miljoen niet.
Dit is gewoon een hebzuchtige familie die ons met een glimlach nog verder uitknijpen en een toneel stukje opvoeren om het gepeupel rustig te houden.
Ons land vertegenwoordigen dmv. wapen verkoop, daar moet je trots op zijn.
Miljoenen ontvangen van een van de grootste vervuilers van deze aarde, shell.
Zou zeggen doe je oogkleppen af en zie waar ze echt voor staan, volksverlakkerij.

rhiannon
rhiannon
13 jaren geleden

dat hele spektakel op 30 april dient plaats te vinden in een weiland tussen de koeievlaaien, meer kan dit volk zich niet veroorloven: het geld is op, ze hebben alles geroofd wat er te roven viel. ze kronen die knakker maar met een hoedje van papier, dan zwaai ik wel met emmers vol pek en zakken vol veren boven hun hoofden. bah wat een poppenkast!

Trudy
Trudy
13 jaren geleden

Niets is wat het lijkt, het is grote farce.. het hele koningshuis hangt vol met verderfelijkheden en fraude en het huidige nazistische systeem hebben wij ook te danken aan de opichters van ”Oranje”
Lees : DE ROOFTOCHT VAN DE REGERING VAN AMSBERG I – (1980-2013) http://herstelderepubliek.wordpress.com/2012/07/13/de-rooftocht-van-de-regering-van-amsberg-i-1980-2013/
en lees : RondeHuisNunspeet http://rondehuis.blogspot.nl/
1 waarschuwing, na het lezen van deze gruwelijkheden, kan je er een aantal nachten van wakker liggen 🙁

johankooitje
johankooitje
13 jaren geleden

[quote name=”Herman de Graaf”][quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en
Claus waren toch prinsen?[/quote]

Interessante vraag ….
Ik neem aan dat ‘iemand’ dat zo wil.
Alles mag, tenzij bij wet verboden.
Ik zou graag jouw vraag uitbreiden: wie wil dat, en met welke rechtsgrond.[/quote]

Inmiddels en antwoord gevonden:

Staatsrechtelijk gevalletje van ongelijkheid tussen mannen en vrouwen… Koning krijgt een koningin. Een koningin krijgt een prins…

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”Coeus”]Wauw, wat een negatieve reacties hier.[/quote]
Dat vind ik nou ook. Ik schrik ervan, alsof Beatrix persoonlijk die mensen iets verkeerd heeft aangedaan. Stel jezelf eens de vraag of je in háár schoenen zou willen staan en hoe je het dan wél allemaal zou moeten doen.

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”Herman de Graaf”][quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en
Claus waren toch prinsen?[/quote]

Interessante vraag ….
Ik neem aan dat ‘iemand’ dat zo wil.
Alles mag, tenzij bij wet verboden.
Ik zou graag jouw vraag uitbreiden: wie wil dat, en met welke rechtsgrond.[/quote]

Dat was van voor de emancipatie en heeft met rangorde te maken. Een koning is namelijk ‘hoger’ dan een koningin. Dus een koningin kan geen koning hebben; omdat deze dan boven haar staat. Dus in geval van een koning maakt het niet uit dat zijn vrouw ook koninging wordt; de koning blijft dan hoger/ de baas (altijd baas boven baas hahaha)

Veel liefs!

365Y
365Y
13 jaren geleden

Mensen die janken over de wereld hebben nog niet geleerd eerlijk na te denken over hun aandeel in invloed van positieve zelfonderzoek, en dezelfde instelling, vriendschap, met iedereen . Koeienvlaaien naar anderen gooien zo komen we er niet , de gooier daarvan heeft zich het eerst bevuilt en zie , de negative spiraal zet zich voort !

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”chris”]@Linda ea. Vindt het tamelijk meevallen met de negatieve reacties hier. Zelfs mijn vrienden moeten naar de voedselbank, terwijl o.a. die gouden caravan van haar wEEr zomaar gratis door de apk gaat.
[/quote]

Nou zal ik ook eens voor één keer kort door de bocht gaan. Dus jouw vrienden moeten naar de voedselbank door Beatix?
Of moeten ze naar de voedselbank omdat ze niet met geld kunnen omgaan en wel dure mobieltjes en elektronica hebben en dan weer eens een weekje(hoe kan het) naar Turkije op vakantie gaan? En de kinderen zonder ontbijt naar school sturen, dat krijgen ze daar wel.

Kort door de bocht hè? Dit hierboven slaat niet op de situatie van jouw vrienden. Maar het gebeurt! En daar hoor je niemand over.
Dat kost allemaal veel meer dan een poets doekje over de gouden koets halen.

kengai
kengai
13 jaren geleden

Mojomirosa, heel graag zelfs.
Je hebt enkele verplichtingen, maar dat stelt niets voor, wij zijn onze hele leven een slaaf.
Had ik zoveel te vertellen bij shell, dan zou ik erop staan dat er veel minder vervuilt werd en dat er naar andere bronnen van energie gezocht moest worden en wapens verhandelen daar deed ik ook niet aan mee en als het volk moet inleveren, dan zou ik mee doen en niet nog eens extra miljoenen in mijn zak steken en de gouden koets mocht ook wel verpats worden en ook een einde aan die onnozele jacht partijtjes.
Zij heeft alleen maar genomen, maar nooit iets gegeven en die hele bilderberg groep, gewoon alles verklappen wat daar word bekokstoofd.

biff
biff
13 jaren geleden

[quote name=”Mojomirosa”][quote name=”Coeus”]Wauw, wat een negatieve reacties hier.[/quote]
Dat vind ik nou ook. Ik schrik ervan, alsof Beatrix persoonlijk die mensen iets verkeerd heeft aangedaan. Stel jezelf eens de vraag of je in háár schoenen zou willen staan en hoe je het dan wél allemaal zou moeten doen.[/quote]

Hoe onze koning of koningin het anders zou moeten doen??
Nou, ik weet wel wat 🙂
Het vermogen van de Oranjes wordt geschat op een slordige 100 miljard(!) euro. Officieel ontkennen ze dit altijd, maar de familie heeft natuurlijk veel aandelen gehad in Koninklijke Olie (nu Shell) en in heel wat andere grote bedrijven. Ze zijn dus zinloos rijk.
De familie zou dit enorme fortuin kunnen aanwenden om het volk te helpen en de staatsschuld voor een groot deel af te lossen. Ik bedoel;

wat moet je nou met 100 miljard???

Harry
Harry
13 jaren geleden

[quote name=”Sun”][quote name=”Herman de Graaf”][quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en
Claus waren toch prinsen?[/quote]

Interessante vraag ….
Ik neem aan dat ‘iemand’ dat zo wil.
Alles mag, tenzij bij wet verboden.
Ik zou graag jouw vraag uitbreiden: wie wil dat, en met welke rechtsgrond.[/quote]

Dat was van voor de emancipatie en heeft met rangorde te maken. Een koning is namelijk ‘hoger’ dan een koningin. Dus een koningin kan geen koning hebben; omdat deze dan boven haar staat. Dus in geval van een koning maakt het niet uit dat zijn vrouw ook koninging wordt; de koning blijft dan hoger/ de baas (altijd baas boven baas hahaha)

Veel liefs![/quote]
Of is het de truc dat als ons Willem dood gaat dat we dan een Koningin hebben die dan gelijk haar familie hier naartoe kan/moet halen.

days of our lives
days of our lives
13 jaren geleden

[quote name=”Sun”][quote name=”Herman de Graaf”][quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en
Claus waren toch prinsen?[/quote]

Interessante vraag ….
Ik neem aan dat ‘iemand’ dat zo wil.
Alles mag, tenzij bij wet verboden.
Ik zou graag jouw vraag uitbreiden: wie wil dat, en met welke rechtsgrond.[/quote]

Dat was van voor de emancipatie en heeft met rangorde te maken. Een koning is namelijk ‘hoger’ dan een koningin. Dus een koningin kan geen koning hebben; omdat deze dan boven haar staat. Dus in geval van een koning maakt het niet uit dat zijn vrouw ook koninging wordt; de koning blijft dan hoger/ de baas (altijd baas boven baas hahaha)

Veel liefs![/quote]

Dat is correct. Dat mensen dit niet weten verbaast me, zegt iets over hun algemene ontwikkeling. Verklaart ook meteen waar al die onzin over de “kwalijke” rol van het koningshuis en complotten vandaan komen. Het is altijd makkelijk praten zonder onderbouwing.

indy
indy
13 jaren geleden

Koningshuis, dat mensen nog steeds in deze illusie geloven. Het volk wordt op dit moment nog even “gemasseerd” met een onbenullige feeststemming en de kroontjes kunnen er weer 200 jaar aan vast plakken. Ga je toch een beetje inlezen mensen.

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”biff”]

Hoe onze koning of koningin het anders zou moeten doen??
Nou, ik weet wel wat 🙂
Het vermogen van de Oranjes wordt geschat op een slordige 100 miljard(!) euro. Officieel ontkennen ze dit altijd, maar de familie heeft natuurlijk veel aandelen gehad in Koninklijke Olie (nu Shell) en in heel wat andere grote bedrijven. Ze zijn dus zinloos rijk.
De familie zou dit enorme fortuin kunnen aanwenden om het volk te helpen en de staatsschuld voor een groot deel af te lossen. Ik bedoel;

wat moet je nou met 100 miljard???[/quote]

Dus koning Biff zou 110 miljard afgeven om het volk te helpen? Geloof je hetzelf?

chris
chris
13 jaren geleden

30+4+2013
= 13
!

Ook zo’n vrijmetselaarsgevalgetal.
Het stikt er letterlijk/cijf erlijk OVERAL van! SHOCKING als je het eenmaal bewust wordt…

Een voorbeeld uit eigen kring, in 2004 is een straat naar onze grootvader vernoemd.

Ik zag laatst, toen ik met handgebaren aan mijn zus liet zien hoe de ligging ervan was, tot mijn schrik dat deze straten, die naar drie oorlogs/NWO- slachtoffers zijn genoemd, in Leiden, toevallig in een driehoek (passer!!!) waren aangelegd. De straat van mijn grootvader (Chris de Jong) is zelfs in een lichte boogvorm, en met alleen maar even huisnummers: 2-22.
Mijn grootvader was wis- en sterrenkundige, dus hij zal het zelf (van bovenaf!) wel eerder gezien hebben dan wij :- ] …
Maar, alsnog is deze smerige ‘spell’ nu verbroken: we weten het nu, voorgoed.
En wat hadden we anders kunnen verwachten he, daar in die achtertuin van Minerva, waar ook JD vandaan komt?
En waar ook die troonzitters gestudeerd hebben.

Oja, en deze:
Gerelateerd:

Koninklijk rijtuigenpark kost miljoenen
Rapport over kosten koningin Beatrix blijft geheim
Koningin krijgt volgend jaar meer geld
Nederlandse koningshuis duurste van West-Europa
“Grote””Kerst””boodschap” Beatrix maakt veel lawaai, maar gaat weer voorbij. En, zijn wij gelukkig met deze vol idioten?

“De leugen regeert”
Inderdaad, Boatrix von A.

© Copyright (c) Niburu.nl

P.S. Hoi Trudy!

Bert
Bert
13 jaren geleden

LANDGENOTEN,

TOT U SPREEKT HIER DE ZOON VAN DE MOEDER.
ZOALS U VAN MIJN MOEDER REEDS HEEFT KUNNEN VERNEMEN, ZAL ER BINNEN AFZIENBARE TIJD EEN MACHTSOVERDRACHT PLAATSVINDEN. GRAAG WIL IK ALS EERSTE MIJN DANK AAN HAAR UITSPREKEN VOOR HET VERTROUWEN DAT ZIJ DAARMEE IN MIJ STELT. VANAF HEDEN ZAL IEDER GESLACHT HAAR ZALIG PRIJZEN.

VOORTS LAAT IK U WETEN DAT ER HIERMEE EEN NIEUW TIJDPERK ZAL AANBREKEN, WAARBIJ ER WEL HET EEN EN ANDER ZAL VERANDEREN. ONDER HET REGENTSCHAP VAN MIJN MOEDER, WAARIN ZIJ LIEF EN LEED MET U DEELDE, WAS ER VERDEELDHEID ONDER DIT VOLK EN IN DIT LAND. DAARAAN ZAL ONDER MIJN REGENTSCHAP EEN SPOEDIG EINDE KOMEN.

HET IS MIJN INTENTIE OM MET GODS HULP VAN DIT LAND WEER EEN EENHEID TE MAKEN. OM DIT TE VERWEZENLIJKEN ZAL ER ONDER MIJN SOEVEREINE LEIDING EEN PROCES TOT ALGEHELE ASSIMILATIE PLAATSVINDEN. HIERTOE HEB IK REEDS EEN NU NOG GEHEIME ORGANISATIE IN HET LEVEN GEROEPEN, DIE MET DE UITVOERING ERVAN BELAST ZAL ZIJN. ZIJ STAAT VOOR HET WELSLAGEN VAN DEZE ALGEHELE ASSIMILATIE VOLLEDIG BORG.

HET IS MAAR EVEN DAT U HET WEET.

huisheks
huisheks
13 jaren geleden

niemand die reageert op koning water, waarom heeft hij juist het water uitgekozen? juist, op aanraden van bernhard. En waar was hij lid van? alweer juist : bilderberg.
Vraagt nu niemand zich af wat hierachter zit? Volg de geldstromen en het antwoord dient zich wel aan. Dit is een staat op communistische leest geschoeid met een democratisch sausje overgoten. hahahaha ik wacht t niet af.

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”kengai”]Mojomirosa, heel graag zelfs.
Je hebt enkele verplichtingen, maar dat stelt niets voor, wij zijn onze hele leven een slaaf.
Had ik zoveel te vertellen bij shell, dan zou ik erop staan dat er veel minder vervuilt werd en…..
…Zij heeft alleen maar genomen, maar nooit iets gegeven en die hele bilderberg groep, gewoon alles verklappen wat daar word bekokstoofd.[/quote]

Alles heeft twee kanten en Beatrix zal ook wel eens gedacht hebben dat zij slaaf van het volk is met al die verplichtingen. Jij denkt dat Beatrix zoveel te vertellen heeft bij Shell? Zij kan het ook niet helpen dat Afrikaanse plunderaars illegaal gaten boren in de Shell leidingen om olie te stelen met alle gevolgen van dien (vervuiling van hele gebieden)En altijd dat gezeur over die Bilderberg vergaderingen. Gezien de reacties hier niet echt getuigen van enig intellect is het beter dat openheid van de Bilderberg vergaderingen blijft zoals het is. Mensen hebben nu eenmaal leiding nodig en daar komt een hoop bij kijken. Er komen steeds meer mensen op de wereld dus een zware taak te gaan. Is er geen leiding dan zijn we bij de beesten af en dan is fatsoen ver te zoeken.

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

[quote name=”indy”]Koningshuis, dat mensen nog steeds in deze illusie geloven. Het volk wordt op dit moment nog even “gemasseerd” met een onbenullige feeststemming en de kroontjes kunnen er weer 200 jaar aan vast plakken. Ga je toch een beetje inlezen mensen.[/quote]

Idd en vindt het niet gek alle negatieve reacties, omdat ze nooit wat voor de mensen hebben gedaan!!! Mensen die zeggen dat we een beetje postitief over moeten schrijven kunnen het mooi vergeten he! Verleden-Heden Histoy REPEATS, voor verandering is het ook goed om naar vroeger te kijken, dus fuck bilderbergers.. Er zijn nog teveel schaapjes in Nederland Slaapland!

tuinhex
tuinhex
13 jaren geleden

Huisgenoot, collega, je hebt gelijk, zo is het.
Mensen doe je oogjes open!

Wel jammer dat niet iedereen kan emigreren, het zou dan de perfecte 5 mei viering worden, hier te lande :- o
Oftewel Nada vlaggetjesdag!

biff
biff
13 jaren geleden

[quote name=”Mojomirosa”][quote name=”biff”]

Hoe onze koning of koningin het anders zou moeten doen??
Nou, ik weet wel wat 🙂
Het vermogen van de Oranjes wordt geschat op een slordige 100 miljard(!) euro. Officieel ontkennen ze dit altijd, maar de familie heeft natuurlijk veel aandelen gehad in Koninklijke Olie (nu Shell) en in heel wat andere grote bedrijven. Ze zijn dus zinloos rijk.
De familie zou dit enorme fortuin kunnen aanwenden om het volk te helpen en de staatsschuld voor een groot deel af te lossen. Ik bedoel;

wat moet je nou met 100 miljard???[/quote]

Dus koning Biff zou 110 miljard afgeven om het volk te helpen? Geloof je hetzelf?[/quote]

Ja, dat zou ik doen,

zo ben ik 🙂

moonbraker1
moonbraker1
13 jaren geleden

33 jaar op de troon. over vrijmetselaars gesproken, dat is toch wel een heel belangrijk getalletje!

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”huisheks”]niemand die reageert op koning water, waarom heeft hij juist het water uitgekozen? juist, op aanraden van bernhard. En waar was hij lid van? alweer juist : bilderberg.
Vraagt nu niemand zich af wat hierachter zit? Volg de geldstromen en het antwoord dient zich wel aan. Dit is een staat op communistische leest geschoeid met een democratisch sausje overgoten. hahahaha ik wacht t niet af.[/quote]

Niet juist. Op aanraden van zijn VADER CLAUS. Zucht
De Prins is nou eenmaal zeer geïntereseerd in watermanagement niks meer, niks minder.

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”biff”]

Dus koning Biff zou 110 miljard afgeven om het volk te helpen? Geloof je hetzelf?[/quote]

Ja, dat zou ik doen,

zo ben ik :-)[/quote]

Dan ben je een bijzonder mens, Biff. Ik neem aan dat je geen spaargeld hebt en een groot deel van je salaris aan goede doelen schenkt?

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”Belvedere”]Er wordt al gesproken over Amalia als troonopvolgster te zijner tijd.
Houdt die poppenkast dan nooit op?

(persoonlijk denk ik dat Alex de laatste officiële vorst is)[/quote]
Daar werd al over gesproken nog voordat Amalia was geboren. Om de simpele reden dat het oudste kind de eerste in lijn der opvolging is.

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”tuinhex”]Huisgenoot, collega, je hebt gelijk, zo is het.
Mensen doe je oogjes open!

Wel jammer dat niet iedereen kan emigreren, het zou dan de perfecte 5 mei viering worden, hier te lande :- o
Oftewel Nada vlaggetjesdag![/quote]

Wat dacht je van zelf emigreren? Dan ben je van al die vreselijke Nederlandse ellende af toch?

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”Bas”]33 Jaar…

Beetje occult niet?[/quote]

Nee hoor niks occults aan. Het maakt niet uit welke datum ze kiest, er zullen altijd mensen met onnavolgbare berekeningen “aantonen” dat er iets occults aan is.

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en Claus waren toch prinsen?[/quote]
Om 2 redenen:

1) Omdat in de Nederlandse grondwet staat dat de koning het hoofd van de regering is. Wanneer Claus en Bernhard koning zouden zijn zouden ze duc volgens de grondwet boven de koningin staan.
2) In het buitenland wordt er vanuit gegaan dat bij een koning en koningin de koning bovenaan staat. Om verwarring te voorkomen is in het geval van een koningin haar partner dus geen koning maar prins-gemaal zodat voor iedereen duidelijk is via wie de bloedlijn loopt.

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”huisheks”]niemand die reageert op koning water, waarom heeft hij juist het water uitgekozen? juist, op aanraden van bernhard. En waar was hij lid van? alweer juist : bilderberg.
Vraagt nu niemand zich af wat hierachter zit? Volg de geldstromen en het antwoord dient zich wel aan. Dit is een staat op communistische leest geschoeid met een democratisch sausje overgoten. hahahaha ik wacht t niet af.[/quote]
Tja, waarom kiest hij voor water en een ander voor schilder?
Weer iemand anders wordt dokter en een ander jurist.

Persoonlijke voorkeur he,waarom zou dat verdacht zijn?

ss
ss
13 jaren geleden

Een koninghuis dat niet aan complotten voor NWO meedoet,zou hetzelfde lot kunnen krijgen zoals het lot van koninghuis van Frankrijk in 1792 en ook van Rusland in 1918 enzovoort.(via een gepland revolutie!!)
Dus Beatrix zou zich niet kunnen verwijten als zij bij de Bilderberg actief zijn!!!

Delfia
Delfia
13 jaren geleden

[quote name=”huisheks”]niemand die reageert op koning water, waarom heeft hij juist het water uitgekozen? juist, op aanraden van bernhard. En waar was hij lid van? alweer juist : bilderberg.
Vraagt nu niemand zich af wat hierachter zit? Volg de geldstromen en het antwoord dient zich wel aan. Dit is een staat op communistische leest geschoeid met een democratisch sausje overgoten. hahahaha ik wacht t niet af.[/quote]
He huisheks had je dat niet 10 jaar eerder kunnen posten :-). Toen zaten W.A. en ik bij het Waterloopkundig laboratorium (nu Deltares) in Delft. Dan had ik hem graag hiermee geconfronteerd.

kengai
kengai
13 jaren geleden

Mojomirosa, al die verplichtingen tegenover het nederlands volk, nou dat stelt niet zoveel voor hoor, die paar uurtjes.
volgens mij vergis je je flink en wat zij te zeggen heeft, zij heeft veel meer macht dan jij denkt, vooral bij shell en als je tegen al die vervuiling bent, waarom dan toch aandeelhouder blijven, geldzucht, macht.
Jij doet net of ze zo,n zwaar leven heeft, dat is niet zo, kijk eens wat een vrije tijd, dat wil ik ook wel.

biff
biff
13 jaren geleden

[quote name=”Mojomirosa”][quote name=”biff”]

Dus koning Biff zou 110 miljard afgeven om het volk te helpen? Geloof je hetzelf?[/quote]

Ja, dat zou ik doen,

zo ben ik :-)[/quote]

Dan ben je een bijzonder mens, Biff. Ik neem aan dat je geen spaargeld hebt en een groot deel van je salaris aan goede doelen schenkt?[/quote]

Ik heb wel wat spaargeld, maar dan moet je aan wat duizendjes denken. verder vind ik de meeste goede doelen helemaal niks, omdat er veel te veel blijft hangen bij de bestuurders. Daarom geef ik zelf geld,

NOOIT via een instituut

Trudy
Trudy
13 jaren geleden

Quote Mojomirosa : ”En altijd dat gezeur over die Bilderberg vergaderingen. Gezien de reacties hier niet echt getuigen van enig intellect is het beter dat openheid van de Bilderberg vergaderingen blijft zoals het is.”
. . . . . . . . . . .
Werkelijk lol ^_^ jij moet een stand-up comedian worden! Geweldige teksten 😉

Avatar_777
Avatar_777
13 jaren geleden

[quote name=”Belvedere”]Er wordt al gesproken over Amalia als troonopvolgster te zijner tijd.
Houdt die poppenkast dan nooit op?

(persoonlijk denk ik dat Alex de laatste officiële vorst is)[/quote]
Als het aan hun ligt gaan dat nog generaties lang door.

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”biff”][quote name=”Mojomirosa”][quote name=”biff”]

Hoe onze koning of koningin het anders zou moeten doen??
Nou, ik weet wel wat 🙂
Het vermogen van de Oranjes wordt geschat op een slordige 100 miljard(!) euro. Officieel ontkennen ze dit altijd, maar de familie heeft natuurlijk veel aandelen gehad in Koninklijke Olie (nu Shell) en in heel wat andere grote bedrijven. Ze zijn dus zinloos rijk.
De familie zou dit enorme fortuin kunnen aanwenden om het volk te helpen en de staatsschuld voor een groot deel af te lossen. Ik bedoel;

wat moet je nou met 100 miljard???[/quote]

Dus koning Biff zou 110 miljard afgeven om het volk te helpen? Geloof je hetzelf?[/quote]

Ja, dat zou ik doen,

zo ben ik :-)[/quote]dat is natuurlijk altijd makkelijk praten in de wetenschap dat de kans dat je zelf ooit zo’n kapitaal vergaard vrijwel nihil is.

mag ik vragen hoeveel jij per maand doneert aan goede doelen?

Avatar_777
Avatar_777
13 jaren geleden

[quote name=”pietje”]1 uitvreter weg (die natuurlijk)nog een riante uitkering krijgt ! Dan 2 uitvreters erbij waar zijn we mee bezig ! Dochter van een oorlogs misdadiger (kan zij niets aan doen ) maar toch….. Ze zoeken ze wel uit hoor ! Bernhard Nazi en nu dit ik kan er niet meer tegen ….. ziet de nederlandse bevolking dit nu niet ??[/quote]
De grote hoop slaapt nog, of wíl het niet zien, dan valt letterlijk een sprookje aan diggelen.

Juul1
Juul1
13 jaren geleden

[quote name=”Mojomirosa”][quote name=”kengai”]Mojomirosa, heel graag zelfs.
Je hebt enkele verplichtingen, maar dat stelt niets voor, wij zijn onze hele leven een slaaf.
Had ik zoveel te vertellen bij shell, dan zou ik erop staan dat er veel minder vervuilt werd en…..
…Zij heeft alleen maar genomen, maar nooit iets gegeven en die hele bilderberg groep, gewoon alles verklappen wat daar word bekokstoofd.[/quote]

Alles heeft twee kanten en Beatrix zal ook wel eens gedacht hebben dat zij slaaf van het volk is met al die verplichtingen. Jij denkt dat Beatrix zoveel te vertellen heeft bij Shell? Zij kan het ook niet helpen dat Afrikaanse plunderaars illegaal gaten boren in de Shell leidingen om olie te stelen met alle gevolgen van dien (vervuiling van hele gebieden)En altijd dat gezeur over die Bilderberg vergaderingen. Gezien de reacties hier niet echt getuigen van enig intellect is het beter dat openheid van de Bilderberg vergaderingen blijft zoals het is. Mensen hebben nu eenmaal leiding nodig en daar komt een hoop bij kijken. Er komen steeds meer mensen op de wereld dus een zware taak te gaan. Is er geen leiding dan zijn we bij de beesten af en dan is fatsoen ver te zoeken.[/quote]
Ik zal durven te zeggen dat heel waarschijnlijk een par getalenteerde leidinggevenden in jou(mijn, hun)buurt zitten. En zijn ze zeker integer en eerlijk dan onze aanwezige leidinggevenden. Maar krijgen zij de kans? Nee hoor, het balletje moet afgespeeld worden. De volk versus de kudde moet gewoon rustig blijven en ja knikken. Geef ze maar lekker bedorven programma’s, op tv gemanipuleerde eten, véél medicijnen ipv een uitgebreide en volwassen preventie plan voor een goede gezondheid, alcohol, druks, terrorisme en oorlogen om ons lekker aan het lijntje van de angst te houden. Nou, wat een voorbeeldig leidinggevenden zijn dat dat ze het wereld nog steeds in zulke zootje houden!!! Hoe durf je je eigen volk te wantrouwen? Heb je geen zelfvertrouwen als mens?

Avatar_777
Avatar_777
13 jaren geleden

[quote name=”Herman de Graaf”][quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en
Claus waren toch prinsen?[/quote]

Interessante vraag ….
Ik neem aan dat ‘iemand’ dat zo wil.
Alles mag, tenzij bij wet verboden.
Ik zou graag jouw vraag uitbreiden: wie wil dat, en met welke rechtsgrond.[/quote]
Zo even uit de losse pols:
Het is blijkbaar lang geleden ooit vastgelegd dan wanneer een kroonprins koning wordt, zijn vrouw koningin wordt. Wanneer een kroonprinses koningin wordt, haar echtgenoot prins gemaal wordt. Dat heeft met de opvolging te maken, het moet in rechte lijn in de familie blijven. Hier geen opvolging in mannelijke lijn – of vrouwelijke. Het oudste koningskind wordt de (wettelijke) opvolger.

m&m
m&m
13 jaren geleden

[quote name=”Bert”]LANDGENOTEN,

TOT U SPREEKT HIER DE ZOON VAN DE MOEDER.
ZOALS U VAN MIJN MOEDER REEDS HEEFT KUNNEN VERNEMEN, ZAL ER BINNEN AFZIENBARE TIJD EEN MACHTSOVERDRACHT PLAATSVINDEN. GRAAG WIL IK ALS EERSTE MIJN DANK AAN HAAR UITSPREKEN VOOR HET VERTROUWEN DAT ZIJ DAARMEE IN MIJ STELT. VANAF HEDEN ZAL IEDER GESLACHT HAAR ZALIG PRIJZEN.

VOORTS LAAT IK U WETEN DAT ER HIERMEE EEN NIEUW TIJDPERK ZAL AANBREKEN, WAARBIJ ER WEL HET EEN EN ANDER ZAL VERANDEREN. ONDER HET REGENTSCHAP VAN MIJN MOEDER, WAARIN ZIJ LIEF EN LEED MET U DEELDE, WAS ER VERDEELDHEID ONDER DIT VOLK EN IN DIT LAND. DAARAAN ZAL ONDER MIJN REGENTSCHAP EEN SPOEDIG EINDE KOMEN.

HET IS MIJN INTENTIE OM MET GODS HULP VAN DIT LAND WEER EEN EENHEID TE MAKEN. OM DIT TE VERWEZENLIJKEN ZAL ER ONDER MIJN SOEVEREINE LEIDING EEN PROCES TOT ALGEHELE ASSIMILATIE PLAATSVINDEN. HIERTOE HEB IK REEDS EEN NU NOG GEHEIME ORGANISATIE IN HET LEVEN GEROEPEN, DIE MET DE UITVOERING ERVAN BELAST ZAL ZIJN. ZIJ STAAT VOOR HET WELSLAGEN VAN DEZE ALGEHELE ASSIMILATIE VOLLEDIG BORG.

HET IS MAAR EVEN DAT U HET WEET.[/quote]

hahaha,ik viel van mijn stoel van het lachen,goed bedoeld en niets gebroken.

biff
biff
13 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”biff”][quote name=”Mojomirosa”][quote name=”biff”]

Hoe onze koning of koningin het anders zou moeten doen??
Nou, ik weet wel wat 🙂
Het vermogen van de Oranjes wordt geschat op een slordige 100 miljard(!) euro. Officieel ontkennen ze dit altijd, maar de familie heeft natuurlijk veel aandelen gehad in Koninklijke Olie (nu Shell) en in heel wat andere grote bedrijven. Ze zijn dus zinloos rijk.
De familie zou dit enorme fortuin kunnen aanwenden om het volk te helpen en de staatsschuld voor een groot deel af te lossen. Ik bedoel;

wat moet je nou met 100 miljard???[/quote]

Dus koning Biff zou 110 miljard afgeven om het volk te helpen? Geloof je hetzelf?[/quote]

Ja, dat zou ik doen,

zo ben ik :-)[/quote]dat is natuurlijk altijd makkelijk praten in de wetenschap dat de kans dat je zelf ooit zo’n kapitaal vergaard vrijwel nihil is.

mag ik vragen hoeveel jij per maand doneert aan goede doelen?[/quote]

Ja hoor, je mag alles vragen!

mike
mike
13 jaren geleden

[quote name=”i023″][quote name=”Illyasviel”][quote name=”mike”]33graad.
1980+2013=33jaar
1980+2013=3993
39members van de bilderberg groep, waarvan de members zijn opgedeeld in 13 groepjes van 3.
9:3=3

3 blijft terug komen[/quote]

Maar wacht, er is meer!
1980=
1+9+8=18=1+8=9

2013=
2+1+3=6

9+6=
15=1+5=6

Hoeveel keer 3 is 6? 2!
Twee 3’en. Ofwel 33.[/quote]

Om daarbij toe te voegen:
9(1980)+6(2013)+33(33jaarlang)= 48 = 12 = 3[/quote]

En dan zijn we er nog niet.. 1980=
1+9+8=18
6 past 3x in 18.. 666.
De helft van 666 is natuurlijk 333.
Dus dan hebben we temaken met de verzender(666) en de ontvanger (333).

WhaTsHenneping
WhaTsHenneping
13 jaren geleden

Nederlandse koningshuis duurste van West-Europa
donderdag, 19 juli 2012 13:12 geplaatst in:
Binnenland

ik bedoel maar…..vuile dieven zijn het meer niet. vergeet niet dat lex al jaaaaaaaren lang bij de DNB zit in het bestuur .

WhaTsHenneping
WhaTsHenneping
13 jaren geleden

[quote name=”Avatar_777″][quote name=”Herman de Graaf”][quote name=”johankooitje”]Weet iemand waarom het koningin Maxima wordt en niet prinses Maxima. Hendrik, Bernhard en
Claus waren toch prinsen?[/quote]

Interessante vraag ….
Ik neem aan dat ‘iemand’ dat zo wil.
Alles mag, tenzij bij wet verboden.
Ik zou graag jouw vraag uitbreiden: wie wil dat, en met welke rechtsgrond.[/quote]
Zo even uit de losse pols:
Het is blijkbaar lang geleden ooit vastgelegd dan wanneer een kroonprins koning wordt, zijn vrouw koningin wordt. Wanneer een kroonprinses koningin wordt, haar echtgenoot prins gemaal wordt. Dat heeft met de opvolging te maken, het moet in rechte lijn in de familie blijven. Hier geen opvolging in mannelijke lijn – of vrouwelijke. Het oudste koningskind wordt de (wettelijke) opvolger.[/quote]

nou bijna goed.
maar als je niet in de bloedlijn zit hoog genoeg (illuminati)……kom je onder een lawine?…. of klap je op een tunnel (lady Di)of ze geven je kanker(chavez)
of je ben gewoon een gek (kadaffi) of de wet wordt aAngepast.En anders krijg je de dochter toegewezen van een man die nederland niet eens in mag,en de troon, maar das toeval allemaal…..

mooie jonge natuurlijk die lex…. echte vrouemagneet…

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”biff”][quote name=”Wesley”][quote name=”biff”][quote name=”Mojomirosa”][quote name=”biff”]

Hoe onze koning of koningin het anders zou moeten doen??
Nou, ik weet wel wat 🙂
Het vermogen van de Oranjes wordt geschat op een slordige 100 miljard(!) euro. Officieel ontkennen ze dit altijd, maar de familie heeft natuurlijk veel aandelen gehad in Koninklijke Olie (nu Shell) en in heel wat andere grote bedrijven. Ze zijn dus zinloos rijk.
De familie zou dit enorme fortuin kunnen aanwenden om het volk te helpen en de staatsschuld voor een groot deel af te lossen. Ik bedoel;

wat moet je nou met 100 miljard???[/quote]

Dus koning Biff zou 110 miljard afgeven om het volk te helpen? Geloof je hetzelf?[/quote]

Ja, dat zou ik doen,

zo ben ik :-)[/quote]dat is natuurlijk altijd makkelijk praten in de wetenschap dat de kans dat je zelf ooit zo’n kapitaal vergaard vrijwel nihil is.

mag ik vragen hoeveel jij per maand doneert aan goede doelen?[/quote]

Ja hoor, je mag alles vragen![/quote]fijn! Wat een joviale peer ben je ook! Hoeveel spendeer jij aan goede doelen per maand?

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”Juul1″]
Ik zal durven te zeggen dat heel waarschijnlijk een par getalenteerde leidinggevenden in jou(mijn, hun)buurt zitten. En zijn ze zeker integer en eerlijk dan onze aanwezige leidinggevenden. Maar krijgen zij de kans? Nee hoor, het balletje moet afgespeeld worden. De volk versus de kudde moet gewoon rustig blijven en ja knikken. Geef ze maar lekker bedorven programma’s, op tv gemanipuleerde eten, véél medicijnen ipv een uitgebreide en volwassen preventie plan voor een goede gezondheid, alcohol, druks, terrorisme en oorlogen om ons lekker aan het lijntje van de angst te houden. Nou, wat een voorbeeldig leidinggevenden zijn dat dat ze het wereld nog steeds in zulke zootje houden!!! Hoe durf je je eigen volk te wantrouwen? Heb je geen zelfvertrouwen als mens?[/quote]

Laat ik het eenvoudiger maken. Alles zou perfect zijn als er een evenwichtigere balans is maar dat gaat niet gebeuren. De ene mens heeft nou eenmaal zwaardere taken, verplichtingen en verantwoordelijkheden dan de ander. Ik ben ook “het volk”. En Beatrix heeft haar verplichting goed gedaan. Vergeet niet,zij had geen keuze zoals wij dat wel hebben (en al onze meningen). Beatrix heeft wél meer geld dan ons allemaal samen maar het boeit me niet wat de koningin, voetballers of bankdirecteuren in hun portemonnee hebben. Ik heb trouwens niks met het koningshuis 😉
Tevredenheid en een gezond verstand (ik wens het iedereen van harte toe)Bovendien hóéf je toch geen foute programma’s op tv of veel medicijnen te slikken? Niemand dwingt je. Komt het ook niet in het drinkwater terecht, scheelt dat ook weer.

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”WhaTsHenneping”]Nederlandse koningshuis duurste van West-Europa
donderdag, 19 juli 2012 13:12 geplaatst in:
Binnenland

ik bedoel maar…..vuile dieven zijn het meer niet. vergeet niet dat lex al jaaaaaaaren lang bij de DNB zit in het bestuur .[/quote]
Wim Lex heeft nooit in het bestuur gezeten bij DNB. Hij is daar commissaris geweest. En nee, een commisaris zit niet in het bestuur.

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”kengai”]Mojomirosa, al die verplichtingen tegenover het nederlands volk, nou dat stelt niet zoveel voor hoor, die paar uurtjes.
volgens mij vergis je je flink en wat zij te zeggen heeft, zij heeft veel meer macht dan jij denkt, vooral bij shell en als je tegen al die vervuiling bent, waarom dan toch aandeelhouder blijven, geldzucht, macht.
Jij doet net of ze zo,n zwaar leven heeft, dat is niet zo, kijk eens wat een vrije tijd, dat wil ik ook wel.[/quote]

Ik zou voor geen miljard in haar schoenen willen staan. Wat is macht? Daar krijgt ze haar beste jaren van haar leven niet mee terug en ook haar zoon Friso niet. Wie weet verkoopt ze haar aandelen Shell wel als ze prinses Beatrix is en koop ze aandelen kunst en cultuur (bestaat zoiets?)Want dat is iets wat haar echt aanspreekt.

Liquid
Liquid
13 jaren geleden

[quote name=”WhaTsHenneping”]

maar als je niet in de bloedlijn zit hoog genoeg (illuminati)……kom je onder een lawine?…. of klap je op een tunnel (lady Di)of ze geven je kanker(chavez)
of je ben gewoon een gek (kadaffi) of de wet wordt aAngepast.En anders krijg je de dochter toegewezen van een man die nederland niet eens in mag,en de troon, maar das toeval allemaal…..
[/quote]
Dus mensen uit het koningshuis kunnen volgens jou niet net zoals ieder mens ongelukken of kanker krijgen?

anoniem
anoniem
13 jaren geleden

[quote name=”kengai”]Dat er nog mensen zijn die zo positief zijn over het koningshuis, wel verdiende rust, goede precentatie van ons land en ze zijn zo schattig, nee.
Wij moeten ieder jaar inleveren, terwijl zij 17 miljoen extra krijgt en geen haar op haar hoofd die dan denkt, ik ben multimiljonair, ik hoef die extra 17 miljoen niet.
Dit is gewoon een hebzuchtige familie die ons met een glimlach nog verder uitknijpen en een toneel stukje opvoeren om het gepeupel rustig te houden.
Ons land vertegenwoordigen dmv. wapen verkoop, daar moet je trots op zijn.
Miljoenen ontvangen van een van de grootste vervuilers van deze aarde, shell.
Zou zeggen doe je oogkleppen af en zie waar ze echt voor staan, volksverlakkerij.[/quote]

Dat is nu mooi verwoord!!!Kudos!

WhaTsHenneping
WhaTsHenneping
13 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”WhaTsHenneping”]Nederlandse koningshuis duurste van West-Europa
donderdag, 19 juli 2012 13:12 geplaatst in:
Binnenland

ik bedoel maar…..vuile dieven zijn het meer niet. vergeet niet dat lex al jaaaaaaaren lang bij de DNB zit in het bestuur .[/quote]
Wim Lex heeft nooit in het bestuur gezeten bij DNB. Hij is daar commissaris geweest. En nee, een commisaris zit niet in het bestuur.[/quote]

pff heb je hem weer, als je dan niet tusse de regels door wil lezen blijf dan ook lekker weg.

disinformant ben je,SHILL

Alhomaro
Alhomaro
13 jaren geleden

De toon van de reacties hier valt me erg tegen. We weten allemaal hoe Beatrix in elkaar zit, net als haar vader belust op geld en macht. Juliana daarentegen was veel meer spiritueel ingesteld, net als Irene.
Ik heb ooit eens horen vertellen, dat WA meer op zijn oma lijkt. We zullen moeten afwachten hoe hij het gaat doen. Maar misschien is dit juist wel een uitgelezen kans en komt disclosure zo juist een stap dichterbij. Hij zou dat op die positie juist heel goed kunnen.
Maar hij kan het niet alleen. Hij zal onze hulp daar heel hard bij nodig hebben. En dan helpen al die negatieve gedachten over het koningshuis niet. (hoewel ik ze kan begrijpen). Laten we juist met onze positieve gedachten proberen zijn ogen te openen (voor zover ze dat nog niet zijn) en hem de kracht en moed te geven om werkelijk die veranderingen te bewerkstelligen, waar we al zo lang op wachten.

belladonna
belladonna
13 jaren geleden

[quote name=”chris”]Voor ik een oranje vlaggetje zwaai, wat ik vroeger OOK deed ja: even dit.
In een wereld die thans meer lijkt op een inferno van uitzaaiende oorlogen, stakingen, onlusten, huisuitzettingen, fraude, faillissementen, massaontslagen en geweld en intimidatie in alle denkbare vormen wordt nu een troonswisseling aangekondigd. Opnieuw krijgen we theater aangeboden als ‘compensatie’ voor alle hiervoor genoemde rampspoed. Brood is er nog en de spelen worden voor ons georganiseerd. In dit klimaat wordt morgen om 10 uur beslist over de toekomst van een klokkenluider. Als onthuller van de grootste fraude uit de geschiedenis van de rechterlijke macht -de zaken Westenberg en Kalbfleisch- staat hij morgen tegenover hun directe collega’s. Is dit een proces of een tribunaal? En dan hebben we het nog niet eens over de zaak-Demmink. En wordt berecht door dezelfde mensen van wie hij de verdorvenheid reeds heeft bewezen.
Dat is nog nooit eerder gebeurd.
Maar de meeste mensen “feesten” gewoon op 30 april en op 5 mei. Niet in de gaten om wie het gaat. Om over 4 mei maar te zwijgen, dat gaat over ONS ZELF, mensen, want wij ZIJN de slachtoffers.
OOK nu. Nog steeds.
Doe aub uw huiswerk en lees bij, voor u per ongeluk begint te juichen?[/quote]

Dank je chris, voor de moeite die je neemt, laat je gezicht hier maar vaker zien want de meesten hier hebben hun ogen nog POTDICHT. Gaan met koniginnedag nog vrolijk feesten. Schorum is t , die oranjes, aan de galg ermee!

belladonna
belladonna
13 jaren geleden

[quote name=”rhiannon”]dat hele spektakel op 30 april dient plaats te vinden in een weiland tussen de koeievlaaien, meer kan dit volk zich niet veroorloven: het geld is op, ze hebben alles geroofd wat er te roven viel. ze kronen die knakker maar met een hoedje van papier, dan zwaai ik wel met emmers vol pek en zakken vol veren boven hun hoofden. bah wat een poppenkast![/quote]
Ik stel voor een aantal galgen op te stellen op de dam, dan mogen ze hun allerlaatste spelletje spelen.

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”sun”]Zoon en Maxima in 2013
Solar Maximum in 2013[/quote]

Hoi Lief naamgenootje!
🙂

Peter
Peter
13 jaren geleden

Op 30 april kunnen we stellen:
Zo… Bé is Afgetrixt.

jahoudoe
jahoudoe
13 jaren geleden

[quote name=”Mojomirosa”][quote name=”kengai”]Mojomirosa, heel graag zelfs.
Je hebt enkele verplichtingen, maar dat stelt niets voor, wij zijn onze hele leven een slaaf.
Had ik zoveel te vertellen bij shell, dan zou ik erop staan dat er veel minder vervuilt werd en…..
…Zij heeft alleen maar genomen, maar nooit iets gegeven en die hele bilderberg groep, gewoon alles verklappen wat daar word bekokstoofd.[/quote]

Alles heeft twee kanten en Beatrix zal ook wel eens gedacht hebben dat zij slaaf van het volk is met al die verplichtingen. Jij denkt dat Beatrix zoveel te vertellen heeft bij Shell? Zij kan het ook niet helpen dat Afrikaanse plunderaars illegaal gaten boren in de Shell leidingen om olie te stelen met alle gevolgen van dien (vervuiling van hele gebieden)En altijd dat gezeur over die Bilderberg vergaderingen. Gezien de reacties hier niet echt getuigen van enig intellect is het beter dat openheid van de Bilderberg vergaderingen blijft zoals het is. Mensen hebben nu eenmaal leiding nodig en daar komt een hoop bij kijken. Er komen steeds meer mensen op de wereld dus een zware taak te gaan. Is er geen leiding dan zijn we bij de beesten af en dan is fatsoen ver te zoeken.[/quote]
jahoudoe
Van de vele reacties vind ik de stelling dat mensen nu eenmaal leiding nodig hebben echt denigrerend. Het overgrote gedeelte van de mensheid heeft geeeen leiding nodig. Zeker niet als de mensheid vrij zou zijn. Innerlijke leiding brengt je veel meer!!!

huisheks
huisheks
13 jaren geleden

[quote name=”Delfia”][quote name=”huisheks”]niemand die reageert op koning water, waarom heeft hij juist het water uitgekozen? juist, op aanraden van bernhard. En waar was hij lid van? alweer juist : bilderberg.
Vraagt nu niemand zich af wat hierachter zit? Volg de geldstromen en het antwoord dient zich wel aan. Dit is een staat op communistische leest geschoeid met een democratisch sausje overgoten. hahahaha ik wacht t niet af.[/quote]
He huisheks had je dat niet 10 jaar eerder kunnen posten :-). Toen zaten W.A. en ik bij het Waterloopkundig laboratorium (nu Deltares) in Delft. Dan had ik hem graag hiermee geconfronteerd.[/quote]
Als ik alles wat ik nu weet jaren geleden had moeten weten, schreef ik nu niet op niburu. wat een reactie pft.
Mag ik even onder de aandacht brengen dat we hier onder de zeespiegel zitten en dat W.A. van Buuren toevallig over het WATERMANAGEMENT gaat… Goh, wat zegt dat de nuchtere nederlander als er op de radio gevraagd wordt om een nieuw rampenplan? Sjonge laat ik eens achter de buis gaan zitten, of denktie gatsie ,wat weten zij dat ik niet weet.
Nou, wie gebruikt zn hersens eens?

Sun
Sun
13 jaren geleden

Lieve allemaal,

Ik zou zeggen, geniet gewoon van alles zolang je kan :-).
Laat je niet gek maken door verhalen over allerlei ramp scenario’s van de zon of water, hahaha. Wat gebeurt, gebeurt gewoon. Alles heeft een reden.

En inderdaad geld maakt niet gelukkig. LIEFDE maakt gelukkig en is niet met geld te koop.

Mijn motto; heb lief en geniet van alle wonderen van moeder aarde. Enjoy live, laat je niet gek of angstig maken. Daar schiet je absoluut niets mee op en al je geliefden om je heen al helemaal niet. Die hebben meer aan je liefde dan aan je angst, onrust en wantrouwen. Heb lief, zie al het moois om je heen, kijk elkaar in de ogen, wens elkaar lieve dingen toe.
Relax, geniet. Pak aan wat je kunt maar mok niet in machteloosheid.
Dat is mijn advies. Doe er mee wat je wilt.

Ergens heb ik ooit een reactie gelezen van iemand die schreef dat hij zich altijd heel goed voelde als kind na een boswandeling. Weet je wat? Hij heeft gelijk. Dat klopt 🙂
Indien je positief in het leven kunt staan ondanks alle ellende in de wereld en liefde kunt geven, dan krijg je het geheid terug.
Love you all! ♥

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”jahoudoe”]
jahoudoe
Van de vele reacties vind ik de stelling dat mensen nu eenmaal leiding nodig hebben echt denigrerend. Het overgrote gedeelte van de mensheid heeft geeeen leiding nodig. Zeker niet als de mensheid vrij zou zijn. Innerlijke leiding brengt je veel meer!!![/quote]

Dat is toch niet denigrerend? Dat is een feit, zelfs als we ver terug gaan toen mensen nog (vrij) met een neus-bijltje rondliepen waren er al “leiders” van de groep. Denk jij werkelijk dat het overgrote gedeelte van de mensheid geen leiding nodig heeft? Kom op zeg. Innerlijke leiding? Wat bedoel je daar mee dan? Zelfdiscipline?
Het overgrote gedeelte heeft dat helemaal niet goed onder de knie. Ik moet er niet aan denken wat een zooitje het zou worden.
Ja, dán is er reden tot klagen.

Sander
Sander
13 jaren geleden

[quote name=”belladonna”][quote name=”chris”]Voor ik een oranje vlaggetje zwaai, wat ik vroeger OOK deed ja: even dit.
In een wereld die thans meer lijkt op een inferno van uitzaaiende oorlogen, stakingen, onlusten, huisuitzettingen, fraude, faillissementen, massaontslagen en geweld en intimidatie in alle denkbare vormen wordt nu een troonswisseling aangekondigd. Opnieuw krijgen we theater aangeboden als ‘compensatie’ voor alle hiervoor genoemde rampspoed. Brood is er nog en de spelen worden voor ons georganiseerd. In dit klimaat wordt morgen om 10 uur beslist over de toekomst van een klokkenluider. Als onthuller van de grootste fraude uit de geschiedenis van de rechterlijke macht -de zaken Westenberg en Kalbfleisch- staat hij morgen tegenover hun directe collega’s. Is dit een proces of een tribunaal? En dan hebben we het nog niet eens over de zaak-Demmink. En wordt berecht door dezelfde mensen van wie hij de verdorvenheid reeds heeft bewezen.
Dat is nog nooit eerder gebeurd.
Maar de meeste mensen “feesten” gewoon op 30 april en op 5 mei. Niet in de gaten om wie het gaat. Om over 4 mei maar te zwijgen, dat gaat over ONS ZELF, mensen, want wij ZIJN de slachtoffers.
OOK nu. Nog steeds.
Doe aub uw huiswerk en lees bij, voor u per ongeluk begint te juichen?[/quote]

Dank je chris, voor de moeite die je neemt, laat je gezicht hier maar vaker zien want de meesten hier hebben hun ogen nog POTDICHT. Gaan met koniginnedag nog vrolijk feesten. Schorum is t , die oranjes, aan de galg ermee![/quote]

Wow, andere mensen tolereren is lastig he? Dat je een nederlander bent verbaast me. Maar de tolerantie is sinds de pvv jammergenoeg ver te zoeken.

Dominee Warnaard
Dominee Warnaard
13 jaren geleden

Ik zal een klein beetje over mezelf vertellen. Niet te veel, want dan lijkt het allemaal wat te interessant en dat is nu juist wat ik niet wil. Vroeger was ik ontzettend oranjegeil. Ieder jaar hing ik de vlag uit en dan was het feest.
Maar dat oranjegevoel is al snel uitgegroeid tot 1 grote leegheid.
Als je ziet dat mensen hun huis uit worden gezet. En dat anderen dan zeggen, tja dan moet je maar geen dure telefoon gaan kopen. Maar wat, als ze zelfs dat niet meer KUNNEN kopen en het niet meer KUNNEN betalen beste mensen, wat dan ? Gooien we die dan zomaar op straat ? Nummer zoveel bij de voedselbank ? Het zijn zomaar wat simpele vragen. En dan hoor je en lees je dat het koningshuis er weer meer geld bijkrijgt en je leest dat managers weer zoveel ton binnen hebben gehaald, binnen hun eigen portemonnee wel te verstaan en tegelijkertijd lees je dat de voedselbank nog nooit zo’ n lange rij mensen heeft gehad. Wat moet ik dan als nuchtere boerelul nog gaan denken daarover ? Juist… je kunt een stukje gaan schrijven en wachten op weer iemand’ s commentaar. En je wordt door anderen de grond nog eens ingetrapt door mensen die zeggen….sjonge wat een haat.
Dat zijn in mijn ogen nu juist de mensen, die met oogkleppen oplopen en dit onrecht het liefst in stand willen houden onder het mom….we moeten niet zo zeuren. Nee we moeten ons maar stil houden ? Waar blijven toch de reactie’ s waar het werkelijk om gaat hier. Zijn dat zinloze cijfers die worden berekend, of gaan we nu schenenschoppend elkaar te lijf ? Wil ik hieraan meedoen ? Nou… liever niet. Beter was geweest de dingen benoemen en het verder uitwerken. Bespreekbaar maken vooral. Maar zolang er verschillende kampen tegen elkaar over staan. Tja…wordt het nooit wat ?

Want wanneer trekken ze bij u en bij mij de stekker uit het stopkontakt ? Is er dan uberhaubt nog te internetten ? Of staan we straks gezamelijk, gezellig in de zelfde rij, bij de voedselbank ?

Amen

JohnDoe
JohnDoe
13 jaren geleden

[quote name=”Sun”]Lieve allemaal,

Ik zou zeggen, geniet gewoon van alles zolang je kan :-).
ETC..
Mijn motto; heb lief en geniet van alle wonderen van moeder aarde. Enjoy live, laat je niet gek of angstig maken. Daar schiet je absoluut niets mee op en al je geliefden om je heen al helemaal niet. Die hebben meer aan je liefde dan aan je angst, onrust en wantrouwen. Heb lief, zie al het moois om je heen, kijk elkaar in de ogen, wens elkaar lieve dingen toe.
Relax, geniet. Pak aan wat je kunt maar mok niet in machteloosheid. ETC..
Love you all! ♥[/quote]

Ohh laten we allemaal liefde zijn en net doen of alles regenboogjes is en zonne schijn.
Wat als je in Gaza, libie or Syrie woont ?.. zullen die mensen ook zo’n instelling hebben of op rand van wanhoop leven.
Is makkelijk om zo te denken als je je boodschapjes en Iphone nog kan kopen zonder dat depleted uranium en kogels om je oren vliegen.
(40.000) bommen in Libie, weten jullie dat btw ??.. humanitarian hulp noemen ze dat.
*Geniet* is alleen voor mensen die met alledaagse dingen genoegen nemen, werken van 8 tot 4, op de bank gaan zitten met zak chips en dancing with the stars gaan kijken, en als je mazzel heb 1x per jaar op vakantie kan.
Wie heeft er bv geen deurwaarder probleem tegenwoordig.
Ondertussen roven de *elietjes* IEDEREEN kaal, ook deze Bea bontjas, met haar paleizen en gouden koets.
Maar goed, kan nog wel een hele klaag muur vol schrijven, de meeste mensen weten gelukkig wel hoe het in elkaar zit.

Mijn advies is..wordt is KWAAD, pik het niet langer dat geroof en bedrog, en die ezels die met hun vlaggetjes gaan zwaaien op koninginne dag..waar ben je mee bezig.. wanneer geeft zij is haar SHELL miljoenen aan de mensen??.
Onderdaan van de koningin, laat me niet lachen, dit is 2013 niet 1513. Gelijkheid voor iedereen, weg met die koningin onzin.

Wesley
Wesley
13 jaren geleden

[quote name=”WhaTsHenneping”][quote name=”Wesley”][quote name=”WhaTsHenneping”]Nederlandse koningshuis duurste van West-Europa
donderdag, 19 juli 2012 13:12 geplaatst in:
Binnenland

ik bedoel maar…..vuile dieven zijn het meer niet. vergeet niet dat lex al jaaaaaaaren lang bij de DNB zit in het bestuur .[/quote]
Wim Lex heeft nooit in het bestuur gezeten bij DNB. Hij is daar commissaris geweest. En nee, een commisaris zit niet in het bestuur.[/quote]

pff heb je hem weer, als je dan niet tusse de regels door wil lezen blijf dan ook lekker weg.

disinformant ben je,SHILL[/quote]
Hoe bedoel je de zaken omdraaien? Jij bent hier degene die controleerbaar en aantoonbaar onjuiste informatie verspreid en degene die je ontmaskert wordt vervolgens voor disinformant uitgemaakt.

En in plaats van dat je erkent dat je er naast zit of met argumenten aantoont dat ik er naast zit probeer je mij verdacht te maken door mij deel van het complot te maken. Dat kan 2 dingen betekenen, of je bent zelf verkeerd geinformeerd (doordat je zelf alles wat je leest voor waar aanneemt zonder het te controleren) of je bent zelf een disinformant van het boosaardige soort.

Ik hoef ook helemaal niet tussen de regels door te lezen, jij was heel duidelijk: volgens jou zit Wim Lex al jaren in het bestuur van DNB. En dat is niets anders dan (aantoonbaar en controleerbaar) klinkklare nonsens. Je hebt ook geen enkel bewijs, behalve je eigen fantasie, voor je stelling.

Hobbet Koning
Hobbet Koning
13 jaren geleden
Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”JohnDoe”][quote name=”Sun”]Lieve allemaal,

Ik zou zeggen, geniet gewoon van alles zolang je kan :-).
ETC..
Mijn motto; heb lief en geniet van alle wonderen van moeder aarde. Enjoy live, laat je niet gek of angstig maken. Daar schiet je absoluut niets mee op en al je geliefden om je heen al helemaal niet. Die hebben meer aan je liefde dan aan je angst, onrust en wantrouwen… [/quote]

Mijn advies is..wordt is KWAAD, pik het niet langer dat geroof en bedrog, …[/quote]

haha Johndoe; wordt KWAAD?? wat jij wil. Bedenk wel dat die miljoenen waar jij het over hebt, WIJ zelf aan haar hebben gegeven. Hoe?
Door onze hebzucht, angst, materialisme, etc. Bang dat we niet de nieuwste Apple hebben, bang dat we te weinig hebben, bang dat we er niet mooi uit zien etc. etc. Dus laat maar lopen alle vrachtwagens vol met brandstof van Shell om al onze luxe artikelen aan te slepen om onze angsten weg te drukken.

Al dit onnozel gedrag verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer je handelt uit LIEFDE voor alles. Dan zie je alles voor wat het echt is en wat belangrijk is.
WIJ hebben de macht om de miljardenstroom te stoppen, maar WIJ doen dat niet want WIJ doen liever moeilijk met onze frustraties. Vrije wil noemen we dat 🙂
WIJ hebben de macht en geven het inderdaad vrijwillig weg. Dus boos worden, op jezelf dan hé!

hmmm wat als we inderdaad de miljardenstroom zouden kunnen stoppen, zou dan ook alle oorlog stoppen? Zouden er dan nog miljarden zijn om de oorlogen te financieren?

Zouden we in staat zijn om met LIEFDE alles weer in harmonie te kunnen brengen? JA; helaas zal niet gebeuren omdat mensen als jij met hun vrije wil denken iets te bereiken met KWAAD worden 🙂

Denk daar maar eens over na Lieve lieve Johndoe

Allen veel liefs!♥

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden

Kheb een hele mooie bokszak, dus als ik kwaad wordt ga ik daar mijn tijd spenderen haha..

Muziek is voor mij een goede medicijn, als ik me fuckup voel zet ik een goed nummertje op en klaar, weg negatieve gedachten 🙂

JohnDoe
JohnDoe
13 jaren geleden

[quote name=”Sun”][quote name=”JohnDoe”]

haha Johndoe; wordt KWAAD?? wat jij wil. Bedenk wel dat die miljoenen waar jij het over hebt, WIJ zelf aan haar hebben gegeven. Hoe?
Door onze hebzucht, angst, materialisme, etc. Bang dat we niet de nieuwste Apple hebben, bang dat we te weinig hebben, bang dat we er niet mooi uit zien etc. etc. Dus laat maar lopen alle vrachtwagens vol met brandstof van Shell om al onze luxe artikelen aan te slepen om onze angsten weg te drukken.

Al dit onnozel gedrag verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer je handelt uit LIEFDE voor alles. Dan zie je alles voor wat het echt is en wat belangrijk is.
Dus boos worden, op jezelf dan hé!
ETC..

Zouden we in staat zijn om met LIEFDE alles weer in harmonie te kunnen brengen? JA; helaas zal niet gebeuren omdat mensen als jij met hun vrije wil denken iets te bereiken met KWAAD worden 🙂

[/quote]

Waar heb je het over, ik heb geen hebzucht, lig niet met me slaapzak voor de winkel te wachten voor een nieuwe Iphone zeg maar.
Zijn genoeg mensen met een gouden hart, maar worden ook bestolen.
Niet iedereen als het gemiddelde kudde dier bestempelen aub.
Niemand heeft de koningin wat *gegeven*, ze heeft alles ge-erfd of via bilderberg maniertjes en macht toe geeigend.

Liefdes bloempjes neer strooien overal lost alles op volgens jou, doe dat maar lekker dan.. dat is precies wat ze willen.
Mensjes slaap rustig, doe je plicht, wees braaf, hou je netjes aan de regels en wetten die vaak in naam der koningin staan.
Mensen zoals ik zeg je, je kent me niet.. kwaad worden en niet meer met het systeem mee werken is denk ik beter als de liefde en licht route.

Groet, JD.

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”Dominee Warnaard”] En dat anderen dan zeggen, tja dan moet je maar geen dure telefoon gaan kopen. Maar wat, als ze zelfs dat niet meer KUNNEN kopen en het niet meer KUNNEN betalen beste mensen, wat dan ? Gooien we die dan zomaar op straat ? [/quote]

Je moet geen dure telefoon kopen als je er geen geld voor hebt. Er zijn ook goedkopere. Het klopt niet dat kinderen zonder ontbijt naar school gestuurd worden (maar ze hebben wél een Blackberry,de nieuwste elektronica thuis en tussendoor een weekje naar het buitenland. Het klopt óók niet dat managers zichzelf rijk maken door bonussen of dat het koningshuis weer extra geld ontvangt. Ik heb niks met die mensen. Gelukkig bestaan er ook mensen die werken en wél hoofd en bijzaken kunnen onderscheiden. Die géén torenhoge schulden hebben (eerst ergens voor sparen of een jaartje niet met vakantie)

kengai
kengai
13 jaren geleden

Een echte slaaf, je moet hard werken om materiaal te kunnen kopen, want dat is schijnbaar belangrijk en leiders om al het domme volk te vertellen wat ze moeten doen, zodat zij nog rijker worden.
Zonder leider valt best te leven en het hoeft helemaal geen chaos te worden.

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”JohnDoe”][quote name=”Sun”][quote name=”JohnDoe”]

haha Johndoe; wordt KWAAD?? wat jij wil. Bedenk wel dat die miljoenen waar jij het over hebt, WIJ zelf aan haar hebben gegeven. Hoe?
Door onze hebzucht, angst, materialisme, etc.
[/quote]

Waar heb je het over, ik heb geen hebzucht, lig niet met me slaapzak voor de winkel te wachten voor een nieuwe Iphone zeg maar.
Zijn genoeg mensen met een gouden hart, maar worden ook bestolen.
Niet iedereen als het gemiddelde kudde dier bestempelen aub.
Niemand heeft de koningin wat *gegeven*, ze heeft alles ge-erfd of via bilderberg maniertjes en macht toe geeigend.

Liefdes bloempjes neer strooien overal lost alles op volgens jou, doe dat maar lekker dan.. dat is precies wat ze willen.
Mensjes slaap rustig, doe je plicht, wees braaf, hou je netjes aan de regels en wetten die vaak in naam der koningin staan.
Mensen zoals ik zeg je, je kent me niet.. kwaad worden en niet meer met het systeem mee werken is denk ik beter als de liefde en licht route.

Groet, JD.[/quote]

OK, jij weet het schijnbaar wel; vertel me dan eens, wanneer heeft het wel gewerkt: Kwaad met kwaad bestrijden?
Kijk eens goed naar Israël bijvoorbeeld; hoe denk je dat het daar gaat eindigen?
Voorlopig nog niet denk ik, maar kwaad met kwaad?? tja je zou denken we leren van fouten van anderen, maar velen willen zelf eerst de fouten nogmaals maken helaas.
kwaad met kwaad bestrijden zorgt alleen voor nog meer kwaad. Uiteindelijk als ooit de liefde om de hoek, dan pas gaat het kwaad weg.
Dus veel liefs allen! ♥

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”kengai”]Een echte slaaf, je moet hard werken om materiaal te kunnen kopen, want dat is schijnbaar belangrijk en leiders om al het domme volk te vertellen wat ze moeten doen, zodat zij nog rijker worden.
Zonder leider valt best te leven en het hoeft helemaal geen chaos te worden.[/quote]

Gefeliciteerd!Begrijpend lezen is niet je sterkste kant. Regels uit een context pakken en er een eigen draai aan geven. Gewoon oogkleppen ophouden en doorgaan met jammeren.

Sun
Sun
13 jaren geleden

[quote name=”JohnDoe”][quote name=”Sun”][quote name=”JohnDoe”]

haha Johndoe; wordt KWAAD?? wat jij wil. Bedenk wel dat die miljoenen waar jij het over hebt, WIJ zelf aan haar hebben gegeven. Hoe?
Door onze hebzucht, angst, materialisme, etc. Bang dat we niet de nieuwste Apple hebben, bang dat we te weinig hebben, bang dat we er niet mooi uit zien etc. etc. Dus laat maar lopen alle vrachtwagens vol met brandstof van Shell om al onze luxe artikelen aan te slepen om onze angsten weg te drukken.

Al dit onnozel gedrag verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer je handelt uit LIEFDE voor alles. Dan zie je alles voor wat het echt is en wat belangrijk is.
Dus boos worden, op jezelf dan hé!
ETC..

Zouden we in staat zijn om met LIEFDE alles weer in harmonie te kunnen brengen? JA; helaas zal niet gebeuren omdat mensen als jij met hun vrije wil denken iets te bereiken met KWAAD worden 🙂

[/quote]

Mensen zoals ik zeg je, je kent me niet.. kwaad worden en niet meer met het systeem mee werken is denk ik beter als de liefde en licht route.

Groet, JD.[/quote]

aanvulling; blijkbaar heb jij mijn boodschap niet begrepen want niet mee werken aan het systeem is juist ook mijn boodschap. Alleen dan niet met een kwaad gezicht maar met een blij gezicht en een open hart voor een ieder die wel wat warmte van een glimlach kan gebruiken. Ik denk dat jij daar ook niet vies van bent of wel? Zie je soms liever alleen maar boze gezichten om je heen?

En als jij inderdaad nooit geld hebt uitgegeven aan merkartikelen, luxe producten en allerlei anderen zaken die je nodig dacht te hebben gekocht uit angst om erbij te horen etc.., gefeliciteerd dan behoor je tot een uiterst select groepje van de mensheid. Alle anderen zijn gewoon spekkers van de miljardenstroom zo simpel is het 🙂

Veel liefs! ♥

jahoudoe
jahoudoe
13 jaren geleden

[quote name=”Mojomirosa”][quote name=”jahoudoe”]
jahoudoe
Van de vele reacties vind ik de stelling dat mensen nu eenmaal leiding nodig hebben echt denigrerend. Het overgrote gedeelte van de mensheid heeft geeeen leiding nodig. Zeker niet als de mensheid vrij zou zijn. Innerlijke leiding brengt je veel meer!!![/quote]

Dat is toch niet denigrerend? Dat is een feit, zelfs als we ver terug gaan toen mensen nog (vrij) met een neus-bijltje rondliepen waren er al “leiders” van de groep. Denk jij werkelijk dat het overgrote gedeelte van de mensheid geen leiding nodig heeft? Kom op zeg. Innerlijke leiding? Wat bedoel je daar mee dan? Zelfdiscipline?
Het overgrote gedeelte heeft dat helemaal niet goed onder de knie. Ik moet er niet aan denken wat een zooitje het zou worden.
Ja, dán is er reden tot klagen.[/quote]
Het overgrote gedeelte van de mensheid wordt in de tang gehouden door het systeem van ’the leader’. Zou de mens gebruik kunnen maken van de toepassingen van vrije energie, van bijv. de 50000 mogelijkheden die hennep ons biedt en van bijv. de Tesla/Rife freqentieapparaten die de meest enge ziekten kunnen genezen, dan zou dit de mensen uit de angst halen en vrijmaken. De meeste mensen willen toch deze toepassingen… Doch niet de “leiders”. Je kunt daarom niet zeggen dat we in een democratie leven, eerder een demoncratie. De mensheid heeft daarom deze leiding niet nodig, of welke andere leiding van “follow the leader”. Het zal echt geen zootje worden als we geen “leiders” meer hebben want als de mensen vrij zijn, zal saamhorigheid, broeder en zusterschap als innerlijke leiding kunnen gelden. Saamhorigheid, broeder en zusterschap zal zich dan als een fractal of morfogenetische veld kunnen uitbreiden. Ja misschien zou er zelfs zoiets kunnen ontstaan wat…schijnt te heten ….liefde!
Aan jou de keuze: “follow the leader” of zelfbekrachtiging!

kengai
kengai
13 jaren geleden

mojomirosa, sorry heb ik je helemaal verkeerd begrepen, wat dom van mij.
Jij schreef helemaal niets over leiderschap wat wij nodig hebben en dat er ook mensen zijn die werken en goed nadenken.
Dus je had het niet over dat wij beter slaven kunnen zijn.
Ik denk dat ik jou dan niet kan volgen, komt vast omdat ik naar school moest.

Mojomirosa
Mojomirosa
13 jaren geleden

[quote name=”jahoudoe”]
Aan jou de keuze: “follow the leader” of zelfbekrachtiging![/quote]

Je haalt 2 dingen door elkaar maar ik zal het nog duidelijker proberen uit te leggen.
Ja, de mensen hebben leiding nodig (leiders) MAAR… wat je nu ziet is dat de hoge leidinggevenden/machthebbers niet doen wat ze zouden moeten doen wat goed voor de mensheid is. Daarom stem ik al jaren niet meer. Je hoeft mij niks te vertellen over vrije energie, overbodige vaccinaties, ziektes die allang genezen kunnen worden of gemanipuleerd voedsel etc ;-P
Ik hoop dat mijn achter achter achter kleinkinderen tegen die tijd in een wereld leven waarvan we nu weten dat het mogelijk is. Wij zullen dat in dit leven in ieder geval niet meer meemaken. En wat saamhorigheid zuster en broederschap betreft… Een mooie gedachte maar er zijn te veel mensen met uiteenlopende ideeën en emoties (om het maar netjes te zeggen.
In ieder geval voel ik me een vrij mens en ben blij dat ik in Nederland woon.

kengai
kengai
13 jaren geleden

Ik voel mij in deze wereld niet echt vrij, er word aan alle kanten aan je getrokken en je moet vooral werken, veel werken, dat word er van je verwacht, vooral in nederland, als je niet betaald werk doet, dan willen toch wel veel mensen dat je euthanasie pleegt, anders zijn ze bang dat ze voor jou moeten betalen, want ze geven hun geld liever aan een multi miljonair, het koninklijk gezin.

S0M30N3
S0M30N3
13 jaren geleden
Back to top button
142
0
We lezen graag je reactie!x