Homepagina » Chemtrails » Chemicus publiceert baanbrekend onderzoek over ‘aluminiumvergifting van de mensheid door geo-engineering’
Chemicus publiceert baanbrekend onderzoek over 'aluminiumvergifting van de mensheid door geo-engineering'

Chemicus publiceert baanbrekend onderzoek over ‘aluminiumvergifting van de mensheid door geo-engineering’

De academische wereld raakt in toenemende mate geïnteresseerd in geo-engineering, het opzettelijk grootschalig ingrijpen in de natuurlijke systemen op aarde om het klimaat te veranderen. In 2013 werd bekend dat de CIA 630.000 dollar heeft vrijgemaakt voor geo-engineering. Er wordt onder meer onderzoek gedaan naar de verspreiding van aerosolen in de stratosfeer om het effect van klimaatverandering tegen te gaan. De Britse overheid financiert bijvoorbeeld het project SPICE, dat als doel heeft het zonlicht terug te kaatsen.

Scheikundige Marvin Herndon, die vooral bekend werd door zijn hypothese over de samenstelling van het binnenste van de aarde, heeft een baanbrekend onderzoek gepubliceerd in het tijdschrift Current Science over de aluminiumvergiftiging van de mensheid en de aardse biota door illegale klimaatengineering.

Chemicus publiceert baanbrekend onderzoek over 'aluminiumvergifting van de mensheid door geo-engineering'

Marvin Herndon

Dr. Herndon presenteert bewijs voor illegale klimaatengineering die in de afgelopen 15 jaar heeft plaatsgevonden. Vooral de laatste twee jaar is sprake van een scherpe escalatie, aldus Herndon. Door klimaatengineering via tankvliegtuigen ontstaat een niet-natuurlijke, giftige substantie in de atmosfeer waar in combinatie met regenwater aluminium uit vrijkomt.

Herndon levert ook bewijs dat deze giftige substantie koolvliegas is. De illegale verspreiding van koolvliegas en aluminium is volgens dr. Herndon een onderliggende oorzaak van de wijdverspreide toename van neurologische aandoeningen en de wijdverspreide aantasting van de aardse biota.

In zijn onderzoek verwijst dr. Herndon naar publicaties waaruit blijkt dat er zware metalen zoals aluminium, barium en strontium zijn aangetroffen in regenwater en koolvliegas. In de periode tussen juli 2011 en november 2012 werden 73 regenwatermonsters uit Duitsland, Frankrijk en Oostenrijk geanalyseerd. In 77 procent van de monsters werd aluminium aangetroffen. De monsters bleken ook zeer hoge concentraties barium en strontium te bevatten.

Herndon legt uit dat de aangetroffen concentraties niet het gevolg zijn van natuurlijke fenomenen, zoals bijvoorbeeld vulkaanuitbarstingen.

Enkele maanden geleden publiceerde dr. Rose Cairns van de Universiteit van Leeds een onderzoek in het Geophysical Journal getiteld ‘Climates of suspicion: ‘chemtrail’ conspiracy narratives and the international politics of geoengineering’. Ze beschrijft hoe klimaatengineering (gewone burgers gebruiken de term ‘chemtrails’) wereldwijd een verwoestende uitwerking heeft op het milieu en de volksgezondheid.

De laatste jaren is er steeds minder steun voor onderzoek naar weermanipulatie, er wordt juist steeds vaker gelijk begonnen met operationele projecten.

Literatuur:

Aluminum poisoning of humanity and Earth’s biota by clandestine geoengineering activity: implications for India

Climates of suspicion: ‘chemtrail’ conspiracy narratives and the international politics of geoengineering

[Collective-evolution]


Vond je dit goed? Klik dan hieronder om te delen op Twitter
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

83 reacties

  1. De meesten zullen de docu “Why are they spraying” wel kennen. Toch geeft Marc Juncker (o.a. piloot, instructeur van piloten, econoom) een betere verklaring omtrent de vraag: “waarom?” Hij heeft ooit een geigenteller meegenomen in zijn cockpit en het ding sloeg ongelooflijk uit. Het werd zo storend, dat hij het apparaat heeft uitgezet. Dat er boven in de atmosfeer ontzettend veel radioactieve straling aanwezig is door het uitvoeren van meer dan 2000! kernproeven (en daarnaast dienen kernbommen en kernrampen niet vergeten te worden, uiteraard), is logisch. Dat de ozonlaag daar onherstelbaar door beschadigd is, mag dientengevolge eveneens logisch genoemd worden. En dat de elite een alibi zoekt voor geo-engineering, middels het broeikaseffect, is wederom vanzelfsprekend. Want het gaat een keer uitkomen natuurlijk. Het is in het verleden veel warmer geweest. De Romeinen hebben olijven verbouwd aan de Rijn en de kusten van Groenland waren Groen. De zeespiegel heeft ooit veel hoger gestaan en men maakt zich zogenaamd druk over een paar metertjes. En dan spreken we nog niet over de fraude die door climagate aan het licht is gekomen. Nee, het wil er bij mij niet in. Wat is er dan wel aan de hand? De hele ozonlaag is aan gort geschoten en er wordt aan solar radiation management gedaan. Terugkaatsen die zonnestralen, want ze vernietigen alles nu we geen goed werkende ozonlaag meer ter beschikking hebben. En dit gaan we niet aan het grote publiek vertellen, want dan breekt de pleuris uit. We zitten in een catch 22: doorgaan van dit geo-engineering programma leidt tot nog meer afbraak van de ozonlaag (de aerosols breken ozon heel snel af), maar niet doorgaan zorgt voor een nog snellere tenondergang. De uv-straling van tegenwoordig is veel te fel voor alles wat leeft. Vandaar, als voorzorgsmaatregelen, de onderaardse gangenstelsels en de pogingen om Mars zo snel mogelijk te koloniseren. Connect the dots and all falls into place! Sorry redactie, ban me als jullie willen, maar ik heb me echt verdiept in dit onderwerp en de Tao leidt nu mijn vingers. Google maar eens op Marc Juncker en neem de tijd om zijn presentatie(s) te bekijken en te overdenken. Als je denkt dat het nu al te gek wordt, wat ik in mijn bovenstaande betoog beweerd heb, dan stel ik de volgende vraag: hoe gek denk je dat onze elite is? Ofwel: denk je dat er een grens is aan hun zotheid? De hele wereld wordt afgetapt, het WTC was een inside job, ISIS is gecreëerd door de VS en bondgenoten, de financiële crisis was vooraf gepland (rijk rijker, arm armer) en de elite aanbidt een stenen uil conform een oude Babylonische zonnecultus (zoek maar eens op Bohemian Grove). Echt, als je denkt dat ik gek ben, dan verdiep je in de materie. De protocollen van de wijzen van Sion zijn aan het uitkomen. We staan erbij en we kijken ernaar. We hebben te maken met zeer duistere psychopatische, zionistische, satanische machten. Ze denken niet zoals wij. En ze zijn doodsbang dat de waarheid omtrent geo-engineering naar boven komt. Want dan is de massa niet meer te controleren, zoals ze al duizenden jaren gecontroleerd worden.

    62 likes
    • Als de atmosfeer echt zodanig beschadigd is dat de UV het leven kapot maakt, dan zou dat heel direct bewijsbaar moeten zijn.
      De landen waar nooit gechemtrailed word zou dan meer en meer verdorren (waar dat voor Kernwapens stabiel was) en alle landen waar wel gechemtrailed word niet verdorren.

      Ik geloof er werkelijk niks van. Als dit echt zo zou zijn zou de regeringen ter wereld een melk koetje erbij hebben. De atmosfeer is per ongeluk heel erg beschadigd; we moeten chemtrailen (openlijk!) om het leven te beschermen. Wie gaat daar nog tegenin als het open en duidelijk is? Nee. Dat is wat er gebeurt.

      Geo-Engineering is één nieuwe vorm priester magie (manipulatie met voorkennis). “Het is gods wil wat het weer is”, of toeval als je atheïst bent. Maar ondertussen kunnen zij stiekem god spelen en het weer aanpassen, heel makkelijk, en zo “God’s favor” geven aan wie ZIJ willen (de elite die grip genoeg heeft om de luchtmacht te kunnen gebruiken voor privé “goede doel” dingen of top secret projecten).

      Geo-Engineering moet open. Of het nou goed of slecht is, het moet verantwoord worden! Geen geheimen meer!

      Dit is de werkelijke realiteit, en de enige reden tot volledige ontkenning en afwijzing.

      4 likes
      • @Arwijn

        De UV-straling maakt thans het leven kapot en dat is bewijsbaar. Dane Wigginton maakt dit heel duidelijk op geoengineeringwatch.org. Er zijn overigens nauwelijks of geen landen te noemen waar niet getrailed wordt, dus een vergelijking tussen plaatsen op de wereld waar geo-engineering wel en niet plaatsvindt, is derhalve niet mogelijk. Het is beslist een wereldwijd fenomeen te noemen. Je stelt, dat niemand tegen chemtrails in zou gaan, als duidelijk zou worden dat er geen andere mogelijkheid meer is. Ik ben van mening, dat je daarin een denkfout maakt. Als mensen namelijk te weten gaan komen, dat het op deze planeet een aflopende zaak is, dan gaan ze hele rare dingen doen. De elite komt uiteraard in gevaar. Rellen, opstanden, muiterijen en revoluties zijn redeliljkerwijs te verwachten. Alle sociaal-economische structuren zullen als kaartenhuizen ineenstorten en totale wetteloosheid zal volgen. Want mensen hebben niets meer te verliezen en gaan heel onberekenbaar worden. We zitten op een zinkende Titanic en het orkest speelt door, dat is de status quo thans. Als de situatie ook met geo-engineering niet meer te redden is en de totale ondergang nabij komt, dan heeft de elite zijn pakket voorzorgsmaatregelen gereed. Ze zijn daar duidelijk heel druk mee bezig (o.a. zaadbanken, ondergrondse steden en verbindingen ertussen en de kolonisatie van Mars). Zo heel af en toe komen er films uit die de waarheid vertellen. Interstellar is er zo eentje.

        5 likes
    • Dank voor je uiteenzetting, je bent aardig onderweg naar Waarheid bevinding.

      Helaas zijn er nog vele makke schaapjes , die er geen hout van geloven.
      Dat er al jaren een doorgeladen wapen op onze hoofden is gericht, schijnen weinigen echt te willen snappen.

      @ JansTerZeijle, ik denk dat je zeer gelijk heb, met dat er een soort van Terra forming bezig is , voor … ja , wat voor welke levensvorm?
      dat blijft nog ff gissen, in mijn mening hebben zij ons niet nodig, en zal mij ook niet verbazen , als wij een soort veestapel zijn.

      De zaadkluizen over de wereld verspreid liggen daar niet voor niks, bekendste is op Spitsbergen, voor de grap zou je eens moeten kijken , waarom zo’n lage bezetting in mensen , zulke zware internetverbindingen heeft.
      http://www.cablemap.info/

      2 likes
  2. Roy… Waarom hang je zo erg de trol uit? You get paid for this sh*t?
    Chemtrails kan iedereen die ogen heeft die werken, prima zien.

    Fijne dag

    3 likes
    • @AngelWarrior, jammer dat je zo persoonlijk wordt tegen Roy. Hij geeft zijn mening, anderen een andere. Volgens mij kom je er beter uit als je naar elkaars argumenten luistert.

      En wat iedereen kan zien zijn condenssporen van vliegtuigen, waterdamp. Of daar opzettelijk chemicaliën of zware metalen aan zijn toegevoegd (waarmee het chemtrails zouden zijn) kan je met het blote oog niet zien.

      Eerlijk gezegd heb ik nog geen serieuze argumenten gelezen dat er opzettelijk chemicaliën of zware metalen op deze manier in de atmosfeer worden gebracht met een of ander kwaadaardig doel. Overigens komen er wel veel schadelijke stoffen in de atmosfeer, vooral door uitstoot van fabrieken, auto’s en energiecentrales. Dat komt vooral doordat het lastig en duur is om die stoffen eruit te filteren. Als je je zorgen maakt om zware metalen en chemicaliën in de lucht, dan kan je daar wel invloed op uitoefenen.

      3 likes
      • Om ff aan te geven dat het echt zo ver gezocht niet is hoor. Kun je nagaan wat ons aangedaan wordt waar we niks van te horen krijgen.
        http://www.theguardian.com/politics/2002/apr/21/uk.medicalscience

        2 likes
        • @eNdEmiOn: Allerlei staten en organisaties hebben in het verleden vreselijke dingen gedaan, en dat gebeurt ook nu nog. Daarvan zijn helaas voorbeelden te over.
          Maar dat gegeven betekent niet dat iemand automatisch gelijk heeft als hij iets roept over een (al dan niet vaag) verwant onderwerp. Mij lijkt het verstandig er dan zelf over na te denken en van verschillende kanten naar het onderwerp te kijken.

          En in dit geval krijg ik sterk de indruk dat Marvin Herndon maar wat roeptoetert. Wat ook anderen hier al zeggen: Herndon lijkt een al lang bekend fenomeen te misbruiken, namelijk dat door natuurlijke processen en door fabrieksuitstoot allerlei stoffen in de atmosfeer komen die na een tijd weer naar beneden regenen. Het is op geen enkele manier een bewijs van het bestaan chemtrails of van iets heel anders, van geo-engineering.

          2 likes
          • “De overeenkomsten tussen stoffen die geconstateerd worden en stoffen die aangedragen worden om te gebruiken door “geo-egineers” zijn wat mij betreft te toevallig.”

            Welke overeenkomsten? Zo ver als ik zie komt er geen aluminium en barium voorbij.. of lees ik ergens overheen?
            Er werd getest hoe ver een stof zich zou verspreiden als men zou worden aangevallen dmv biologische oorlogsvoering. Er werd getest met materialen waarvan men dacht dat deze onschadelijk waren..

            “die waarschijnlijk een relatief kleine bijdrage leveren aan deze vervuilende stoffen.”

            Dit meen je toch niet serieus? Ik zou zeggen steek eens wat tijd in het uitzoeken hoe vervuilend steenkoolcentrales daadwerkelijk zijn. Door te veel tijd te steken in de chemtrail theorie wordt er niet gekeken naar de daadwerkelijke vervuilers op deze aardbol

            6 likes
          • “Daag Roy, met jou ga ik hier echt niet (meer) over in discussie (over trollen gesproken…).”

            Blijft apart dat mijn vragen nooit beantwoord worden en dat van mij verwacht wordt dat ik wel antwoord geef op vragen die aan mij gesteld worden..

            5 likes
          • days of our lives

            @Roy: En niet het minste in je eigen straat. Auto’s, vrachtwagens…is allemaal niet erg, maar wel een ‘magisch’ condensspoor uit een vliegtuig op vele kilometers hoogte.

            5 likes
          • @endemion,

            “Daag Roy, met jou ga ik hier echt niet (meer) over in discussie (over trollen gesproken…).”

            Jammer, Roy weerlegt jouw verhaal met argumenten en stelt je een serieuze vraag. Ik ben ook benieuwd naar jouw antwoord en naar jouw eventuele tegenargumenten.
            Zoals je nu reageert lijkt het dat hij eigenlijk gelijk heeft.

            5 likes
          • “Alleen al de mogelijkheid dat er op globale schaal zo’n project word opgezet gaat er bij hun niet in.”

            Lijkt me inderdaad zeer onwaarschijnlijk dat dit globaal stiekem gebeurt en er is ook niets wat aantoont dat dit wel het geval is.

            “Nu beweert hij dat z’n vragen niet beantwoord worden. Daar is al vaak zat op ingegaan”

            Ik kan wel een lijstje voor je maken van vragen van mij die in verschillende onderwerpen stuk voor stuk onbeantwoord zijn gebleven.. Valt wel onder het kader werkverschaffing, want daar ben ik wel een tijdje mee bezig.. (en uiteindelijk gebeurt er toch niets mee)..

            “worden weerleggingen gewoon genegeerd”

            Nee hoor, alles waar men mee komt bekijk ik of lees ik. Een feit is gewoon dat er heel veel slechte weerleggingen langs komen. En dan heb ik het over chemtrails. De aanwezigheid van Geoengineering – Cloudseeding – chaff en militaire testen zal ik dan ook nooit ontkennen.
            Ik zal ook nog wel naar je youtoep filmpjes kijken als ik er even tijd voor heb. Ben wel weer benieuwd wat daar voor spannends in langs komt.

            “Wat ik trouwens ook stom vind is dat eerst die “contrail believer” aan het roepen waren van waar zijn die bodemanalyses ed dan…”

            Waar is dit geroepen dan

            “En echt aannemelijk is dat niet eens aangezien “ground level air pollution” zich niet zomaar wereldwijd mengt in de gehele atmosfeer en dus niet echt in lijn is met de meetresultaten.”

            Het artikel gaat om de vervuiling in India, niet wereldwijd. Dat hij de vervuiling in India aangrijpt om over zijn complot theorieën te praten is een ander verhaal..

            5 likes
          • “Wie zich zorgen maakt over luchtvervuiling zou volgens mij zijn/haar energie niet moeten steken in een chemtrail-complot, want dan help je alleen maar mee de echte vervuilers buiten schot te houden. ”

            En dit is precies de essentie van de zaak.

            4 likes
          • @endemion. Aardig dat je toch nog heb gereageerd, en ook zo uitgebreid. Mooi beeld van die schaal van sceptisch naar naïef. Zelf denk ik dat het nooit kwaad kan sceptisch te zijn, maar wel op een respectvolle manier, en – ironisch genoeg – ook richting zogeheten sceptici. In de praktijk komt dat voor mij neer op het luisteren en wegen van de verschillende argumenten.

            En in deze discussie vind ik eerlijk gezegd dat de argumenten dat er een chemtrail-complot gaande is, allemaal op een zinnige manier weerlegt zijn. Dat betekent niet dat er geen chemtrails kunnen zijn, maar dat ik de kans erg klein vind dat ze bestaan.

            Neem bijvoorbeeld de regenanalyses. Daar blijkt alleen uit dat er stoffen in het regenwater zitten die ofwel van nature in de bodem aanwezig zijn (bijvoorbeeld aluminium) ofwel door onder meer kolencentrales, fabrieken en auto’s (steeds minder) worden uitgestoten. Op dit moment bewijzen die bodemanalyses dus vooral dat chemtrails geen stoffen bevatten die niet ook al op een andere manier in de atmosfeer worden gebracht. En dan vraag ik me af waarom er een complot gaande moet zijn om met veel moeite stoffen in de lucht te brengen die er toch al in komen?
            Dat er allerlei stoffen in de lucht komen die je daar om gezondheids- of milieuredenen liever niet in zou willen, daar ben ik het mee eens. Denk hierbij aan ultrafijn roet, aan zware metalen zoals cadmium, kwik en lood. Maar de bronnen daarvan zijn gewoon bekend: de industrie- en fossiele energiesector (en vooral en steeds meer in landen als China en India). Wie zich zorgen maakt over luchtvervuiling zou volgens mij zijn/haar energie niet moeten steken in een chemtrail-complot, want dan help je alleen maar mee de echte vervuilers buiten schot te houden.

            3 likes
          • De overeenkomsten tussen stoffen die geconstateerd worden en stoffen die aangedragen worden om te gebruiken door “geo-egineers” zijn wat mij betreft te toevallig. Verder is het wel erg makkelijk om de schuld in de schoenen van andere vervuilende takken te steken die waarschijnlijk een relatief kleine bijdrage leveren aan deze vervuilende stoffen.

            Mij maak je ook niet wijs dat contrails, minuscule ijsdeeltjes dus op bloedhete dagen in een verder blauwe hemel uren blijven hangen en een poederige uitwaai vorm aannemen (zoals bv vandaag het geval was hier).

            2 likes
          • Daag Roy, met jou ga ik hier echt niet (meer) over in discussie (over trollen gesproken…).

            2 likes
          • Zoals ik laatst al aanhaalde bij dat artikel over die gast die zogenaamd al 75 jaar niks eet en drinkt en bij die discussie met die “flat earthers” waarbij ik linkte naar en stukje over de leerbaarheid van mensen. Hierbij heb je dus een schaal van sceptisch naar naïef. De beste positie op die schaal is in het midden dus niet te sceptisch en ook niet te naïef.

            In dit geval met lui als Roy heb je te maken met mensen die te ver aan de sceptische kan vd schaal zitten. Alleen al de mogelijkheid dat er op globale schaal zo’n project word opgezet gaat er bij hun niet in.

            Nu beweert hij dat z’n vragen niet beantwoord worden. Daar is al vaak zat op ingegaan maar net als bij die “flat earthers” (welke juist te ver aan de naïeve kan vd schaal zitten) worden weerleggingen gewoon genegeerd en wordt er weer iets anders aangehaald.

            Zo’n conversaties met een muur daar heb ik geen zin meer in. Ik wil nog wel een keertje verwijzen hiernaar. Een Duitstalig filmpje waar de meeste zaken waar “contrail believers” mee aankomen weerlegd worden.
            https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wviD8mheEYA

            Zit nu ook deze docu te kijken welke een stuk serieuzer ingaat op de materie dan het geval bij die bekende docu What… en Why…
            http://www.bing.com/videos/search?q=Aerosol+Crimes&FORM=HDRSC3#view=detail&mid=C47BDA3AB5CA673C015EC47BDA3AB5CA673C015E

            Wat ik trouwens ook stom vind is dat eerst die “contrail believer” aan het roepen waren van waar zijn die bodemanalyses ed dan…
            En nu dat je dat niet meer kunt roepen wordt het maar afgeschoven op kolencentrales. Maak het maar passend ja. En echt aannemelijk is dat niet eens aangezien “ground level air pollution” zich niet zomaar wereldwijd mengt in de gehele atmosfeer en dus niet echt in lijn is met de meetresultaten.

            Nu hoe zet je zo’n abonnement op deze reacties ook alweer uit…

            1 likes
      • “Overigens komen er wel veel schadelijke stoffen in de atmosfeer, vooral door uitstoot van fabrieken, auto’s en energiecentrales.”

        Precies dit en daar gaat dit artikel in principe ook gewoon over. Heeft niets te maken met vervuiling door “chemtrails”, maar met de vervuiling door voornamelijk de vele steenkoolcentrales in India en daar hoor je verder niemand over.

        Jammer dat iemand, in dit geval Dr. Herndon, de vervuiling in India misbruikt om z’n wilde theorieën te ventileren. Wat de oorzaak is van deze vervuiling lijkt me wel duidelijk en dat heeft niet met “chemtrails” te maken..

        9 likes
    • "feitje, bedankt"

      Je bedoelt persisterende contrails. Daar kan niemand aan zien of er chemicaliën in zouden zitten. Contrails blijven nu eenmaal lang hangen als de omstandigheden (temperatuur, druk, luchtvochtigheid) daar aanleiding toe geven.

      6 likes
    • “Chemtrails kan iedereen die ogen heeft die werken, prima zien.”

      Als je geen idee waar je het over hebt en graag gelooft wat je leest via de alternatieve media wel ja.

      6 likes
  3. Het begint als een stralende dag. Ik hoor het weerbericht op de radio. Morgen wordt er regen voorspeld. Ik kijk naar de lucht, en zie vliegtuigen overvliegen die een netwerk van strepen aanleggen. Heen en weer gaan ze. De lucht wordt eerst wazig, en daarna vreemd bewolkt. ‘s avonds is de lucht grijs.
    En ik vraag mij af wie hier nu het weer voorspeld?

    17 likes
    • "feitje, bedankt"

      Een front wordt meestal voorafgegaan door een gebied met toenemende luchtvochtigheid, het eerst in de hogere luchtlagen. Daarin zullen vliegtuigwolken steeds makkelijker ontstaan en blijven hangen. Ook zonder vliegtuigen zouden er eerst veerwolken (cirrus uncinus) en daarna sluierbewolking (cirrostratus) zijn ontstaan, alleen gebeurt dat nu iets eerder. Daar zijn geen chemicaliën voor nodig.
      Voor meer feitjes over hoge bewolking: http://www.sterrenwacht-mercurius.nl/het-weer/wolken.html

      3 likes
      • Veerwolken zien er heel anders uit. En inderdaad, die ontstaan uit hoge luchtvochtigheid in de hogere luchtlagen.
        De waas en daarna wolkenvorming die na het sproeien door vliegtuigen ontstaat hangt veel lager in de lucht en het proces van wolkenvorming is ook heel anders.
        U mag proberen ons met ‘feitjes’ het bos in te sturen, maar ik weet zeker dat mijn ogen mij niet bedriegen.
        Ik snap niet dat U alles glad wilt strijken met ‘feitjes’ terwijl geo-engineering gewoon een bewezen en toegegeven feit is.

        Feitje: VN erkent chemtrails / geo-engineering Tot nu toe vrijwel altijd afgedaan als gewone uitlaatgassen (contrails), maar wat blijkt nu de VN erkent chemtrails / geo-engineering (Wat zijn de gevolgen voor onze gezondheid?) Bestaan chemtrails nu wereldwijd toegegeven!
        https://sites.google.com/site/nocancerfoundationnl/vn-erkent-chemtrails

        7 likes
  4. Ik ben een paar jaar geleden met een moestuin begonnen, een kleine plantenkas aangeschaft en kweek mijn groente op in cocos grond (gemalen kokosnoot schil).
    http://www.drakenbloedboom.com/nl/wat-is-cocos-grond
    Het voordeel van cocos grond is dat het steriel is, zodat alleen de zaadjes die ik daar in plant omhoog komen en geen onkruid. Als de plantjes groot genoeg zijn om niet in één nacht opgevreten te worden door de slakken-mafia, verhuizen ze van de plantenkas naar buiten. Tot zover deze ‘botanische babbel’.
    Maar als de potten met cocos grond buiten staan en het heeft flink geregend, viel het mij op dat er dan glinsterende deeltjes op de cocos grond liggen. Metaal deeltjes, de potten in de plantenkas hebben dat niet.
    Nu verwijder ik dus niet alleen bladluis en slakken, maar ook de metaaldeeltjes met een pincet. Ik heb al een potje vol met die troep en zou dat maar wat graag laten onderzoeken wat dat nou precies is. Ik vermoed dat het dus aluminium is, misschien als ik genoeg heb verzameld, kan ik er een hoedje van maken, want IK zal wel gek zijn.
    Tjonge wat ben ik klaar met deze wereld waar we nu in leven. 🙁

    47 likes
  5. Ben toch benieuwd naar “het proces voordat het een chemtrail is”.
    Als het ooit bekend wordt welke maatschappijen/leveranciers de chemische soep bevooraden,zou je die op grote schaal kunnen weren voordat ze het vliegveld bereiken.
    Aangezien de chemtrails onconventionele oorlogsvoering is,zal de oplossing dat ook moeten zijn.Weg met die troep!

    8 likes
    • "feitje, bedankt"

      Als je in de lucht een vliegtuigwolk ziet die lang blijft hangen, kijk dan eens op flightradar 24, dan kun je zien welk vliegtuig het is. Ik heb dat een tijdje gedaan en het bleek dat het gewone lijnvliegtuigen zijn van vrijwel alle maatschappijen en vanuit willekeurig welk vliegveld.

      5 likes
      • Daarom vliegen ze al sproeiend van Duitsland naar Nederland, en vliegen ze zonder een spoor achter te laten (leeg) weer terug. Ik kan dat van hier uit heel goed zien. Ik woon in het oosten van het land. Bovendien vliegen ze veel lager dan normale lijnvliegtuigen en vliegen zij heel andere patronen.
        Lijkt mij trouwens heel onverstandig om militaire vluchten weer te geven op flightradar 24. Putin zal eens meekijken. Brrr.

        5 likes
        • "feitje, bedankt"

          Doe het nu eens. Als je een vliegtuig over ziet komen dat zo’n persisterende contrail achterlaat, kijk dan op flightradar24 welk vliegtuig het is. Wedden dat het een gewoon lijnvliegtuig is.

          4 likes
          • “De luchten zijn veranderd en dat komt wel degelijk door sproeien.”

            Ja ze zijn veranderd en nee dat komt niet door sproeien..

            1950 – 40.876 vliegtuigbewegingen schiphol
            1970 – 135.520 vliegtuigbewegingen schiphol
            1980 – 185.836 vliegtuigbewegingen schiphol
            2014 – 438.300 vliegtuigbewegingen schiphol

            Zie je het verschil? Denk je niet dat het daar iets mee te maken heeft?

            “Ik ga het gelijk proberen.”

            Je bent al goed op weg..

            5 likes
          • Het lullige is dat bij de meeste mensen de persisterende contrail pas opvalt als het vliegtuig al een tijd weg is, als je dan gaat kijken op FlightRadar24 is er dus geen vliegtuig te zien.

            3 likes
          • @Roy,
            Ja, als je de hele dag je neus in een i phone drukt.
            Maar ik heb niet zo’n ding en kijk wel degelijk om mij heen.
            Ik zie ze daarom ook echt hun troep de lucht in spuiten.
            En als werkeloze heb ik natuurlijk de hele dag om naar de lucht te kijken.
            Heerlijk is dat: )

            3 likes
          • Ik kijk naar de lucht, maar heb niet de behoefte om vervolgens te fantaseren over de grote boze mensenwereld..

            3 likes
          • @Roy,
            De luchten zijn veranderd en dat komt wel degelijk door sproeien. Mijn ogen bedriegen mij niet. Daar hoef ik niets bij te fantaseren.
            Maar misschien heb je gelijk: Met heel veel fantasie is alles in deze wereld koek en ei. Het leven is mooi man!
            Ik ga het gelijk proberen. 🙂

            2 likes
    • Het wordt niet altijd van vliegvelden bevoorraad maar van leger bases op kleine onbewoonde eilanden. En de vliegtuigen zijn wit of zwart gespoten. Voor overdag en nachts.

      4 likes
  6. Misschien een idee om met zijn allen potjes regenwater te verzamelen, dat water laten verdampen, en massaal het residu laten onderzoeken op schadelijke stoffen?

    22 likes
    • "feitje, bedankt"

      Je kunt op deze site: http://www.chemtrailsprojectuk.com/evidence/rainwater-test-kit-results-map/ een test kit bestellen en je regenwater opsturen. Je resultaat komt dan ook op de kaart te staan. Als je een beetje rondklikt op de resultaten kun je trouwens zien dat de Aluminium waardes nergens boven de te verwachten hoogte komen. (Barium en Strontium zijn vrijwel nergens boven de ondergrens van de meetnauwkeurigheid waargenomen). Voor iedereen die denkt dat er helemaal geen Aluminium in regenwater hoort te zitten: de bodem bestaat voor 8% uit aluminium, stof in de atmosfeer is voor een belangrijk deel afkomstig van de bodem en als het regent zal dat stof met de regen naar beneden komen. Nergens wordt de drinkwaternorm voor Aluminium van 0,2 mg/L overschreden.

      6 likes
      • “…de bodem bestaat voor 8% uit aluminium, stof in de atmosfeer is voor een belangrijk deel afkomstig van de bodem en als het regent zal dat stof met de regen naar beneden komen.”

        OK, dus al die bauxietmijnen is niets meer dan werkverschaffing? Er zit gewoon 8% ‘puur’ aluminium in de bodem, overal in de wereld. Bedankt weer voor dit ‘feit’!

        3 likes
        • “OK, dus al die bauxietmijnen is niets meer dan werkverschaffing? Er zit gewoon 8% ‘puur’ aluminium in de bodem, overal in de wereld. Bedankt weer voor dit ‘feit’!”

          http://aluminiumcentrum.nl/aluminiumcentrum.nl/files/Doc/Aluminium/Milieu-%20en%20ketenbeheer/aluminium_en_het_milieu.PDF

          “Aluminium komt op aarde het meeste voor van alle metalen. Ruim 8% procent van de massa van de aardkorst bestaat uit aluminiumverbinding”

          6 likes
        • "feitje, bedankt"

          uit Wikipedia: “Aangezien aluminium een tamelijk onedel metaal is, komt het niet in pure vorm in de natuur voor. In verbindingen echter is aluminium bijzonder algemeen. Aluminiumhoudende mineralen zijn verantwoordelijk voor een flink percentage (circa 8,1%) van de aardkorst. Hoewel aluminium een bestanddeel is van klei, gebruikt de aluminiumindustrie als erts bij voorkeur het mineraal bauxiet. Dit wordt onder andere in Australië en Suriname gewonnen. Winning uit klei is moeilijker en daardoor onrendabel. “

          6 likes
  7. ik kan me niet voorstelllen dat er nog steeds mensen bestaan die chemtrails kunnen weerleggen na het zien van die foto’s met die rasterlijnen in de lucht zoals bv weerman meneer frank deboosere in belgië die dit afdoet als onzin / on-voor-stel-baar

    21 likes
    • Ik snap er ook niks van.
      De strepen zijn altijd in de buurt van de zon, en zijn meestal zo breed, dat het nooit contrails kunnen zijn.
      Ik heb het vorige week eens goed gevolgd.
      Eerst die strepen, en niet lang daarna worden de strepen donker en ontstaan er
      een soort van donkere gedeeltes (wolken).

      Vlak voor de gemeenteverkiezingen heb ik de politieke partijen allemaal een e-mail gestuurd, om te vragen of ze iets over de chemtrails in hun programma hadden staan, en er was er niet één die ook maar iets te melden had hierover.
      Ze wisten er of niks van, of ze wisten niet precies waarvoor ze verspreid werden.
      Zelfs Groen Links niet.
      Of ze worden gedwongen om hun mond te houden, of ze staan echt te ver van het normale leven af.

      Ik begrijp het niet. Heb zelf in de politiek gezeten, en zou me hier absoluut druk over gemaakt hebben.

      14 likes
    • "feitje, bedankt"

      Er is een simpele verklaring voor die rasterlijnen in de lucht. Zie deze simulatie:
      http://contrailscience.com/contrail-simulations/
      Dat vliegtuigwolken lang kunnen blijven hangen is al in 1953 grondig uitgezocht, (naar aanleiding van de 2e wereldoorlog, waarin deze uitwaaierende vliegtuigwolken als zeer hinderlijk werden ervaren door de piloten, omdat ze daardoor makkelijk op te sporen waren) Door meneer Appleman. Om in te schatten onder welke omstandigheden (druk, temperatuur en vochtigheidsgraad) vliegtuigwolken lang kunnen blijven hangen wordt nog steeds de Appleman chart gebruikt: http://arizonaskywatch.com/article/articles/plotting_contrails.htm
      Let op de rode stippellijn (max. T for persistence). Links daarvan zullen ze lang blijven hangen.

      5 likes
  8. Zoveel bewijs en nog altijd lui die het afdoen als contrails.

    Misschien dat dit laat zien dat het iig een serieuze zaak is.
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sxUheU1H_cU

    13 likes
  9. !! geo-engineering = genocide !!

    13 likes
    • geo-engineering = zielepoterij
      een stelletje sufkoppen die beter eens wat vakantie zouden nemen
      proeven van het echte leven
      een stelletje uitgedroogde Atlantiërs
      leve de kosmos dus het heelal

      7 likes
  10. “CIA 630.000 dollar heeft vrijgemaakt voor geo-engineering.”

    Weten we wel hoe weinig geld dit is voor onderzoek? Als dit echt het werkelijke bedrag is wat de CIA heeft vrijgemaakt dan stelt het dus echt niks voor dat geo-engineering.

    14 likes
    • Blijkbaar genoeg om de lucht, regenwater en dus al het leven, inclusief ons, te vergiftigen met aluminium, barium en strontium. Soms hoeft iets niet duur te zijn….

      6 likes
  11. Uit het artikel: “Herndon levert ook bewijs dat deze giftige substantie koolvliegas is”

    Koolvliegas (vliegend as van kool) komt vrij bij het verbranden van steenkool. Het is afkomstig van zand, klei en andere mineralen die in en tussen de steenkoollagen aanwezig zijn en die bij verbranding voor 2/3 deel verglazen tot miniscule glasdeeltjes. Het bestaat hoofdzakelijk uit aluminium- en siliciumoxide. Het is een bekende bron van luchtverontreiniging en wordt in Nederland (in sommige landen niet) voor een belangrijk deel afgevangen in de steenkoolcentrale met elektrostatische vliegasvangers. Toch verdwijnt nog steeds een deel van de vliegas in de atmosfeer, en veroorzaakt onder andere vervuiling van de Waddenzee met kwik. Ook bij het storten en de opslag van steenkool komen er veel schadelijke stoffen in de vorm van fijnstof vrij.

    Het is onwaarschijnlijk dat de koolvliegas via chemtrails in de lucht wordt gebracht, omdat dat helemaal niet nodig is, kolencentrales doen dat al op grote schaal.

    5 likes
  12. Metabunk verdedigt ook 911 alsof het echt gebeurt zou zijn volgens de hollywood film waar wij in zouden moeten geloven.
    Wat een stel griezels daar.
    Echt gebeurt is dat een vriend van me met een piloot stond te praten en hij begon over chemtrails nadat hij er een in de lucht zag verschijnen.
    Het zijn Contrails melde hij, maar waarom heeft dat vliegtuig dat niet die er hetzelfde uitziet?
    Het laatste wat hij zei is dat hij zijn baan niet wilde verliezen.
    Nou ik zou dit niet op mijn geweten willen hebben en dan maar naar een andere baan zoeken .

    4 likes
    • Misschien omdat 911 ook daadwerkelijk gebeurt is en niet alle piloten hebben verstand van de uitstoot van vliegtuigen net als dat niet alle buschauffeurs verstand hebben van de uitstoot van hun bus.

      Maar een piloot die niet kan uitleggen waarom je het niet bij alle vliegtuigen ziet vind ik persoonlijk wel heel slecht.

      8 likes
    • days of our lives

      Alsof het uitleggen van verschil in condensstrepen je baan gaat kosten. Deze “anekdote” is gegarandeerd net zo’n broodje aap als het hele chemtrails-verhaal.

      Wat bij mij steeds weer opnieuw de vraag doet oprijzen: waarom hebben mensen leugens nodig om hun (toch al onzin-)theorieën kracht bij te zetten?

      4 likes
  13. Vandaar dat ze zelfs op de oudere foto,s het als normaal over willen laten komen door de foto,s bewust te veranderen en de chemtrails erin te plaatsen .
    Het heeft niets met intensiever vliegverkeer te maken en als we niet uitkijken dan gaan we dit als normaal beschouwen dat we de zon bijna niet meer normaal met blauwe lucht kunnen zien schijnen .
    Ik heb veel langs de waterkant gezeten en dit is exact wat de mensen je meteen zeggen die veel buiten werken, die mensen praten over chemtrails want die zijn een met de natuur en zien dat dit niet normaal is.

    3 likes
    • “Vandaar dat ze zelfs op de oudere foto,s het als normaal over willen laten komen door de foto,s bewust te veranderen en de chemtrails erin te plaatsen .”

      Hoe kom je hier bij als ik vragen mag? Heb je hier voorbeelden van? Of bedoel je gewoon de Virgin Train reclame..

      “dit is exact wat de mensen je meteen zeggen die veel buiten werken”

      Dan zijn de mensen die ik ken die buiten werken misschien wat nuchterder. Dat er veel overlast is van contrails is zullen ze wel beamen, maar ik heb ze nooit over chemtrails gehoord en dat is niet omdat ze er nooit over gehoord hebben..

      4 likes
    • "feitje, bedankt"

      Toch niet weer die commercial van Virgin trains? In oude boeken over weerkunde kom je beschrijvingen van persisterende contrails tegen. Al vanaf 1953 worden er wetenschappelijke artikelen gepubliceerd over persisterende contrails. Er zijn talloze foto’s en video-fragmenten verzameld waarin persisterende contrails te zien zijn tot voor de 2e wereldoorlog. Ze zijn er altijd geweest. Het zijn er nu alleen veel meer — niet alleen doordat het aantal vliegbewegingen meer dan vertienvoudigd is, maar bovendien doordat de vliegtuigmotoren efficenter in verbranding zijn geworden waardoor er eerder contrails ontstaan

      3 likes
    • Wat ik zeg: Mijn ogen bedriegen mij niet.

      1 likes
  14. zie het duitse journaal geeft toe dat chemtrails bestaan, voor zonlicht tegen te gaan
    https://www.youtube.com/watch?v=jOlkNbGGXDU

    3 likes
  15. Wellicht proberen ze een gunstig klimaat voor de Aliens te creëeren?

    8 likes
  16. Iedereen weet dat bovengenoemde stoffen zeer schadelijk zijn voor de gezondheid.
    Iedereen weet dat alles wat je de lucht in pompt, ook weer terug op aarde valt.
    Dus niemand gaat mij vertellen dat men er door 15 jaar onderzoek eindelijk achter gekomen is dat sproeien met rotzooi schadelijk is voor mens en milieu.

    8 likes
  17. Als je dan ook nog eens weet dat de kerosine voorvliegtuigen wordt aangevoerd door een NAVO pijplijn,
    kan het volgens mij ook niet zo moeilijk zijn om metdeze brandstof te foefelen en er allerlei rommel in te steken die ons ziek maakt.
    Ik weet dit van een commandant uit het leger .

    7 likes
  18. Het feit dat de CIA hier geld in pompt zegt toch al genoeg. Het is een inlichtingen dienst!!! Wat moeten die met klimaat verandering

    5 likes
  19. Geo Engineering = Climate Change!

    4 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Vliegreisjes royals ontmaskeren stuitende hypocrisie groene elite. Hoe 'eco-strijders' Harry en Meghan zwaar onder vuur kwamen te liggen

Vliegreisjes royals ontmaskeren stuitende hypocrisie groene elite. Hoe ‘eco-strijders’ Harry en Meghan zwaar onder vuur kwamen te liggen

Prins Harry en zijn vrouw Meghan Markle ...

Een andere kijk op global warming. Dit is het artikel waarvan de MSM niet willen dat u het leest

Een andere kijk op global warming. Dit is het artikel waarvan de MSM niet willen dat u het leest

Journalist Doron Levin schreef voor zakenblad Forbes ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.