Homepagina » Vrije Energie » De watergasmotor, resonantie en conditionering

De watergasmotor, resonantie en conditionering

Het is wat stil geweest sinds het zevende volume van onze nieuwsbrief. Vele mensen hebben aangegeven wat onrustig te worden van zo’n lange stilte.

Middels het achtste volume van onze nieuwsbrief willen wij deze mensen graag geruststellen. Er is de laatste weken veel gebeurd op vele vlakken en dit is ook ons af en toe niet in de koude kleren gaan zitten.

De wereld ondergaat een steeds versnellende verandering en op sommige momenten is het allemaal even niet meer bij te houden.

Dit geldt ook voor onze eigen ontwikkelingen. Soms gebeurt er zo veel dat wij een nieuwsbrief maken en dat deze voordat hij af is reeds verouderd is. Dit is dan ook de reden dat het af en toe even stil is, maar nogmaals wees gerust, geen bericht is goed bericht nietwaar? Ongeacht wat er gebeurt zullen wij bij Niburu Free Energy doorgaan tot vrije energie voor de gehele mensheid een feit is. Graag willen wij dan ook de vele mensen bedanken die ons in de soms toch moeilijke tijden zowel woordelijk, tekstueel als financieel gesteund hebben en blijven steunen. Uit de grond van ons hart, dank jullie wel.

De HHO/watergasmotor

Er is veel geleerd over ‘watergas’ of HHO. Graag delen wij dit zodat de vele groepen mensen rond de wereld die hier ook mee bezig zijn er wellicht mee geholpen kunnen worden.

Er is op dit moment zo veel informatie dat niet alles in deze nieuwsbrief past. Alle informatie zal gedeeld worden via onze nieuwe website. Deze is nu in de maak en zal binnenkort online gaan. In deze nieuwsbrief zullen wij de belangrijkste zaken met jullie delen. De details zullen binnenkort in diverse documenten te lezen zijn op onze website.

We zijn een aantal maanden bezig geweest om diverse watergascellen te bouwen op basis van het ondertussen bekende resonantie-principe en hebben ze uitvoerig getest. Allereerst hebben we de schakeling van Alex Petty geprobeerd. Helaas kwamen wij daar niet verder mee en dus hebben we de schakeling van Dave Brown gebouwd zoals in volume zeven van onze nieuwsbrief te zien is geweest. Dit wil niet zeggen dat de schakeling van Alex Petty niet correct is maar dat wij, hoogstwaarschijnlijk, iets fout hebben gedaan.

Elektrolyse versus Resonantie

Met de schakeling van Dave Brown sturen wij de middelste RVS-buizen aan met een frequentie. Belangrijk om te beseffen is dat de te gebruiken frequentie afhankelijk is van de cel. Elke cel is namelijk net weer even iets anders. Ook al maak je twee dezelfde cellen, toch verschillen ze enigszins. Het totaal van de onderdelen van een cel bepaalt de ideale frequentie en deze zogenaamde ‘sweet spot’ dient dus opgezocht te worden. Wat wij wel kunnen zeggen is dat het in de opstelling zoals wij die gemaakt hebben rond de 28 megahertz ligt, maar het kan dus ook meer of minder zijn.

De buizen behoren geen lasnaad te hebben. Een lasnaad verstoort het magneetveld namelijk. Dit magneetveld is zeer belangrijk omdat de scheiding van waterstof en zuurstof met behulp van resonantie door dit veld gebeurt in plaats van brute kracht (stroom) bij het gebruik van van elektrolyse. Het nadeel is dat deze buizen veel duurder zijn dan buizen met een lasnaad. Ook dienen de buizen naadloos getrokken te zijn. De kwaliteit van de RVS-buizen dient 316L te zijn. De afmetingen van de gebruikte buizen zijn in volume zeven van onze nieuwsbrief te vinden.

Conditionering

Belangrijk is dat de buizen eerst geconditioneerd dienen te worden. Als twee buizen niet geïsoleerd zijn en een tussenruimte hebben van 1 mm waar water tussen staat dan zal er een kortsluiting optreden wanneer er stroom door de buizen wordt gestuurd. Deze kortsluiting consumeert veel energie. Dit proces staat bekend als elektrolyse en zorgt ervoor dat de waterstof- en zuurstofatomen uit elkaar getrokken worden. In het watermolecuul (H2O) heeft het waterstofatoom (H) namelijk een positieve (+) en het zuurstofatoom (O) een negatieve (-) lading. Dat is de reden dat op de buis waarop de minpool staat het waterstofatoom vrijkomt en op de buis waar de pluspool op staat het zuurstofatoom. Maar goed, dat is elektrolyse en we hadden het over resonantie.

Met het conditioneren van de buizen wordt bedoeld dat er een laag wordt aangebracht die de binnenste buis isoleert. Door deze isolatie is er geen elektrisch contact meer tussen de binnen- en de buitenbuis en dus geen kortsluiting. Maar hoe kan het dan zijn dat zonder dit elektrolyseproces toch water wordt gesplitst? Dat heeft te maken met het veld dat wordt gecreëerd door een hoog voltage met een hoge frequentie op de buizen te zetten op het moment dat deze geconditioneerd zijn.

Dit magnetische veld is aan de ene zijde positief en de andere negatief geladen. De atomen reageren hierop gelijk als in een elektrolyse-situatie omdat het geen kortsluiting betreft. Er is potentie aanwezig, loopt er dus ook geen stroom meer en verbruikt de splitsing vrijwel geen energie.

Dat is de reden dat Stanley Meyer en vele anderen auto’s konden laten rijden zonder externe energie bron, maar met alleen water. De kunst is om dit veld op de juiste manier te creëren. Het conditioneren is één manier om RVS-buizen, maar ook platen te isoleren. Er zijn vele andere. Het nadeel van het proces waar wij gebruik van maken is dat het vele weken duurt en dat het ook mis kan gaan. Als het misgaat zijn diverse weken verloren zoals ook in onze situatie is gebeurd. Ontwikkelen blijft wederom vaak falen, leren en dan weer doorgaan.

Nu & Binnenkort

Nu richten wij ons geheel op het isoleren van de buizen en platen. Er zijn enkele tests voorbereid die zeer binnenkort uitgevoerd kunnen worden. Daarvoor hebben we speciaal materiaal aangeschaft. Omdat we nu weten waar we naar op zoek zijn verwachten we spoedig een positief resultaat.

Het komt er dus op neer dat het juiste voltage moet worden gevonden met de juiste afstand tussen de beide polen en de juiste frequentie.

Het is ons gelukt om een aggregaat te laten draaien op alleen watergas. Het aggregaat hoefde hiervoor niet speciaal aangepast te worden. Dit verbaasde ons enigszins omdat watergas een snellere ontbrandingstijd heeft dan benzine. Wij gaan er dan ook vanuit dat we geluk hebben gehad met dit aggregaat, maar dat andere systemen wel degelijk aangepast dienen te worden. Hierover later meer.

Actie!

Na de opening van het lab in februari zijn we flink opgeschoten met ontwikkelen en leren. Echter is de economische situatie voor velen zeer snel achteruit gegaan. Dat is de reden dat we nu actie moeten ondernemen om diverse bedrijven snel te helpen met wat we nu al kunnen. We beginnen bij bedrijven die in een primaire levensbehoefte voorzien: voeding. Het zal u niet ontgaan zijn dat de lasten almaar stijgen, met name de brandstofkosten. Voor vele bedrijven waaronder vele tuinders in Nederland zijn deze brandstofkosten de strop die dit jaar voor velen fataal kan zijn tenzij we nu in actie komen.

Deze bedrijven onderhouden vele gezinnen en moeten nu heel hard werken om het hoofd boven water te kunnen houden. Dit is de reden dat Niburu Free Energy enkele systemen gaat bouwen en testen bij bedrijven waar veel brandstof, voornamelijk aardgas, wordt verbruikt in grote WKK-systemen en generatoren om zo een cruciale besparing mogelijk te maken. Eerdere testen hebben al grote besparingen laten zien en het wordt nu tijd om dit professioneel aan te pakken. Jammer genoeg gaat het hierbij alleen om een besparing en nog niet om 100%-systemen. Dit is echter een kwestie van tijd.

Begin juni 2012 gaan enkele projecten van start. Deze projecten zullen natuurlijk via Niburu TV en de website visueel gemaakt worden. Er zullen veel data bij vrijkomen die worden gedeeld zodat iedereen er zijn of haar voordeel mee kan doen. Wij hopen dan ook dat verschillende bedrijven opstaan om dergelijke watergas-systemen te bouwen en zo spoedig mogelijk in te zetten. Er is werk aan de winkel mensen.

Afsluitend willen wij graag iedereen bedanken die ons heeft geholpen op dit punt te komen. Zonder uw hulp in de vorm van donaties, kennis en ideeën hadden wij dit niet gered. We zijn er echter nog niet en kunnen nog steeds alle hulp gebruiken. We gaan beginnen met inbouwen voor besparing en zijn dicht in de buurt van de motor op 100% water. Om dit te bespoedigen willen wij iedereen die iets kan missen vragen ons te steunen om deze bijzondere technologie voor iedereen beschikbaar te maken.

Bij voorbaat onze uiterste dank.

Heeft u nog vragen of wilt u zich aanmelden voor de nieuwsbrief, één van onze presentaties of workshops? Dat kan via: [email protected]

Gerelateerd:

 

+
Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen
Aanmelden
+
Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal
Volgen
KLIK HIER en zeg NEE tegen een corona-vaccinatie d.m.v. T-shirts, sweaters, mokken, etc.

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
  • pommetje schreef:

    Ik weet niet wat er fout gaat, maar in het bovenste stukje hebben ze het over naadloze getrokken buis met de code 316L

    Er wordt daar ook over magnetisme gesproken en dat een mogelijke lasnaad van de buis het magnetisch veld verstoort. Ik kan u mede delen dat AISI316L helemaal niet magnetisch is, omdat dit een austenitisch RVS is.

    Als je een magnetisch RVS wilt gebruiken, gebruik dan een RVS soort zonder nikkel of ferritisch RVS.

    1 likes
  • M. Brandenburg schreef:

    [quote name=”thepilgrim”][quote name=”Blup”]Ik begrijp niet waarom jullie zo moeilijk doen over die watergasmotor. In de USA is watergas aardig normaal, al heel wat jaar ook. In Nederland zijn minstens drie bedrijven die watergas ombouwkits verkopen en inbouwen. Het is bewezen dat ‘t werkt, dus waarom het wiel proberen opnieuw uit te vinden?[/quote]

    @Blup
    Loze kreten in de ruimte gooien zonder onderbouwing is heel makkelijk!

    Waaruit blijkt dat watergas aardig normaal is in de USA?
    Welke 3 Nederlandse bedrijven verkopen en regelen de inbouw van watergas ombouwkits?
    Zolang dat soort informatie niet gekoppeld wordt, blijven mensen inderdaad telkens opnieuw het wiel uitvinden … dus kom op met die informatie :)[/quote]

    Dit is al jaren bekend, echter de ontwikkeling in het openbaar gaat niet zo hard. Maar kijk hier eens, met voldoende andere links; http://wn.com/anyone_try_water_gas_kits

    1 likes
  • jack schreef:

    Er word geschreven: Nu richten wij ons geheel op het isoleren van de buizen en platen. Er zijn enkele tests voorbereid die zeer binnenkort uitgevoerd kunnen worden. Daarvoor hebben we speciaal materiaal aangeschaft. Omdat we nu weten waar we naar op zoek zijn verwachten we spoedig een positief resultaat.

    speciaal materiaal aangeschaft, en wat ik dus vreemd vind is waarom de NAAM van dit speciaal materiaal niet word vermeld ,als ik dit materiaal ook zou kunnen proberen,kom ik meschien ook verder,de vraag dus wat is dat materiaal !!? en als het bekend is ,waarom werd er verkozen om de naam niet te vermelden !?

    1 likes
  • Blup schreef:

    Ik begrijp niet waarom jullie zo moeilijk doen over die watergasmotor. In de USA is watergas aardig normaal, al heel wat jaar ook. In Nederland zijn minstens drie bedrijven die watergas ombouwkits verkopen en inbouwen. Het is bewezen dat ‘t werkt, dus waarom het wiel proberen opnieuw uit te vinden?

    0 likes
  • JW schreef:

    In de VS rijdt een politiekorps al (gedeeltelijk) op water

    http://www.youtube.com/watch?v=26dEFdtZ0hw

    En het is nog niet eens zo duur. Nog niet 100% op water, maar t’is een begin

    0 likes
  • Ik schreef:

    Het inbouwen van bestaande watergas brandstof bespaarsystemen is een goede zaak.

    En in de promotie daarvan, zou niburu wel eens een echte voortrekkers rol kunnen gaan spelen.

    Voor de rest zie ik vooruitgang in de kennis van technische principes, electronica en matrialen.

    Deze toenemende kennis is natuurlijk mooi.

    Het kan natuurlijk ook zijn dat er straks zoveel kennis van techniek is dat men moet erkennen dat het niet mogelijk is.

    Hoe is het met de sterspoel?

    0 likes
  • dacross schreef:

    Bedrijven snel te helpen??? We betalen ons scheel aan de pomp terwijl de olie prijs per vat al gedaald is naar 80 dollar per vat. Wat dacht je van de burgers helpen, bedrijven hebben al veel te lang de dienst uit gemaakt niet? De reiskosten worden straks belast. Kost de mensen straks 100derden euro’s. Of verhuizen maar met dat veranderde ontslagrecht stampen ze je buiten voordat je je spullen uit hebt gepakt. Gaat de goede kant op. Je hebt toch niet de illusie dat ze een besparing in de kosten doorberekenen aan de consument? Ze waren ook zo eerlijk met de invoering van de euro. Je betaalde ineens het dubbele. Laat ze maar verrekken!!

    0 likes
  • thepilgrim schreef:

    [quote name=”Blup”]Ik begrijp niet waarom jullie zo moeilijk doen over die watergasmotor. In de USA is watergas aardig normaal, al heel wat jaar ook. In Nederland zijn minstens drie bedrijven die watergas ombouwkits verkopen en inbouwen. Het is bewezen dat ‘t werkt, dus waarom het wiel proberen opnieuw uit te vinden?[/quote]

    @Blup
    Loze kreten in de ruimte gooien zonder onderbouwing is heel makkelijk!

    Waaruit blijkt dat watergas aardig normaal is in de USA?
    Welke 3 Nederlandse bedrijven verkopen en regelen de inbouw van watergas ombouwkits?
    Zolang dat soort informatie niet gekoppeld wordt, blijven mensen inderdaad telkens opnieuw het wiel uitvinden … dus kom op met die informatie 🙂

    0 likes
  • bob schreef:

    wellicht bedoeld hij dit?

    http://www.new-inventions.eu/products/ecoslurper/

    @pom, daar moet ik je gelijk in geven, rvs 316L is inderdaad austenitisch.. er staat in het artikel alleen niet wat er gebeurt als je een ander soort rvs gebruikt… heb zelf geen idee of, en wat voor verschil dat zou uitmaken met een magnetisch veld… ik kan me heel goed voorstellen dat de lasnaad (gedeeltelijk) uit ander materiaal bestaat waardoor niet het gewenste effect optreedt…

    0 likes
  • pommetje schreef:

    @6 thepilgrim

    Je hebt zelf vast ook google niet?
    Simpel, even intoetsen en voila… enorm aantal hits.

    U kunt de kitjes kant en klaar aankopen, reeds voor u uitgeengineerd.

    0 likes
  • Erik schreef:

    Zelf rij ik nu al 2 maanden met watergas als ondersteuning bij de benzine en het lijkt heel erg opdat de auto sneller optrekt ,rustiger draait bij meer toeren en een besparing van zo’n 30 % op heel veel koorte ritjes.
    Door de pwm worden pulsen gegenereerd die zorgt dat er zoveel gas wordt gemaakt dat de bubbelaar er helemaal van schuimt, echt heftig!

    Het mooie van de resonantie techniek is inderdaad de besparing op energie en ik hoop ook van harte dat jullie de goede combi vinden, en ik geloof dat het jullie gaat lukken en in het najaar maak ik ook meer tijd vrij om op zolder er mee te gaan experimenteren met name of je ook resonatie kunt toepassen op een drycell .

    Watergas is zo boeiend dat als je er 1 maal mee bezig bent het je blijft fasineren , heel mooi en ook heel fijn om te lezen dat jullie je belofte houden om in alle openheid dit te ontwikkelen en voordeel is ook dat de lezers waar mogelijk ook nog eens mooie tips kunnen geven.

    0 likes
  • karel Appel schreef:

    klinkt hier allemaal zoals de berichten van Salusa, in de trend van…. ´nu gaat het gaan gebeuren dames en heren ! ´

    🙂

    0 likes
  • Tom schreef:

    Kwam vandaag een filmpje tegen waaruit blijkt dat Boeing tegenwoordig ook met waterstof experimenteert. Goede zaak!

    http://www.dumpert.nl/mediabase/2163831/45687720/boeing_test_nieuwe_drone_op_waterstof.html

    0 likes
  • Erik schreef:

    Net zag ik in een filmpje dat er sinds 1920 al 600 patenten zijn van manieren om veel zuiniger en goedkoper te rijden, maar dat die allemaal opgekocht zijn om niet gebruikt te worden 😯

    En nu weer een filmpje over Water als brandstof met veel voorbeelden allen werkend en wat zien we hier van terug?

    Waarom is steeds dat laatste stukje van de puzzel weg?

    Ik hoop dat we het als een open source onderzoek eindelijk eens bekend kunnen maken voor iedereen gratis brandstof die in water verbrand!

    [yt]http://www.youtube.com/watch?v=2FA9wiMkXwE[/yt]

    0 likes
  • Yoop schreef:

    Ik heb zo het idee dat de auteur het stuk moet corrigeren want er zitten wat foutjes in.

    Ikzelf ben allang van het verbrandngsprincipe afgestapt omdat mocht je zoiets uitontwikkeld hebben je het volgende probleem krijgt. Het gebruik van vloeistoffen waar geen accijnzen geheven worden is niet toegestaan binnen de landsgrenzen.

    Heb laatst, per ongeluk, een andere basis gevonden om zoiets te doen. Op basis van gasoverdruk(drukvat) en een gasonderdruk opgewekt middels een vloeistofversnelling en deze opvang middels een 2e oppervlak waardoor de kracht groter wordt dan de 1e dus in theorie een perpetuum-mobile. Dit is niet in strijd met de 3 wetten der thermodynamica.

    Het is alleen een compleet entropische chaos & moet nog verder getest worden voordat er een bouwtekening van gemaakt kan worden.

    0 likes
  • Aleksei schreef:

    De auto op water zou er oktober 2011 zijn. Dan zou tevens verlichting op vrije energie worden aangeboden aan occupy bewegingen (nooit meer iets van gehoord). Twee weken na de presentatie in Zwolle (aangekondigd als spectakel) zou de generator op water werken. Dat is komende zaterdag. Het zal mij benieuwen, maar het lijkt uit te lopen op een teleurstelling. Hopelijk heb ik ongelijk.

    0 likes
  • Debb3 schreef:

    Het gaat lekker idd en dat het allemaal zo snel gaat Salusa zal wel trots zijn op die Mensen van Niburu 😉 Ik begrijp het wel dat jullie nu bedrijven willen helpen want zonder bedrijven geen werk en ja in deze maatschappij hoor je geld te verdienen wil je normaal en met plezier het pad bewandelen. En nogmaals kan ik zeggen vooral zo door gaan Niburu 🙂

    0 likes
  • Hans schreef:

    Maar ik begrijp het niet. Jullie hadden die watergasmotor toch al aan de praat? Eerst dat lasapparaat wat al werkzaam was, en toen hadden jullie die oude rode Toyota aan de praat gekregen in de garage, de afstelling e.d. bleek verbazend goed te werken. Enige wat nog moest gebeuren was dat het watergasapparaat compacter gemaakt moest worden voor inbouwmogelijkheden in elke auto. En dat zou een kwestie zijn van enkele maanden, althans zo hadden wij dat begrepen als je alle informatie terugleest en terugkijkt via jullie video’s. En jullie hebben toch ook op de RAI gestaan met een werkend model? Graag wat opheldering over deze feiten s.v.p.

    0 likes
  • Mike schreef:

    [quote name=”Erik”]Zelf rij ik nu al 2 maanden met watergas als ondersteuning bij de benzine en het lijkt heel erg opdat de auto sneller optrekt ,rustiger draait bij meer toeren en een besparing van zo’n 30 % op heel veel koorte ritjes.
    Door de pwm worden pulsen gegenereerd die zorgt dat er zoveel gas wordt gemaakt dat de bubbelaar er helemaal van schuimt, echt heftig! [/quote]

    Erik, waar heb jij je auto om laten bouwen dan?

    0 likes
  • jack schreef:

    Ook denk ik te weten dat puur water, wat wil zeggen zonder mineralen,zouten en andere stoffen er in, een isolator is,dus voor het testen of een systeen efficient werkt zou je dat water kunnen gebruiken,volgens mij hebben jullie zelf een een filmpje laten zien over iemand die die water verkocht, en die man liet zien dat zijn water ook die isolerende eigenschapen had,een variant van dat water werd zelfs in jullie winkel verkocht als zuiverend voor de mens.

    0 likes
  • jack schreef:

    @Hans
    hans elke motor kan op puur watergas draaien en dat kan al heel lang,als de motor van binnen maar van materiaal is dat niet kan roesten,anders loopt alles snel vast,als je een duure gas agregaat koopt die op alle gas soorten draait dus ook huis gas is het helemaal geen probleem,elke gas heeft een andere ontbranding en deze agregaat past zich automaties aan(500/1000euru) het probleem is watergas maken zonder veel amp te gebruiken,anders heb je je auto vol baterijen en kan je er beter een electromotor in zetten, dit is het probleem wat ze nu hebben,om dat op te vangen wilde ze watergas met waterdamp combineren,waterdamp kan ook ontbranden en daar gebruik je dan de makelijke te ontbranden watergas voor(maar dat is scheinbaar nog niet gelukt)waterdamp maak je b.v.b met hooge trilingen,dat apperaat gebruikt men bij planten om de luchtvochtigheid hoog te houden,de waterdamp is koel en niet warm.

    0 likes
  • Opa schreef:

    Ik ben positief over vrije energie.

    Het stukje tekst lijkt op een slechte vertaling.
    De grammatica en vooral de technische begrippen lijkt niet helemaal op goed Nederlands 🙂
    Nogmaals, dit is beslist geen kritiek meer attentie puntje tijdens het overnemen / vertalen.

    0 likes
  • jack schreef:

    @Mike het watergas gaat naar binnen bij de lucht intake,en zorgt voor een voledigere verbranding van je brandstof,als het goed is haal je meer kilometers uit je brandstof,het is makelijk zelf te instaleren,en het apperaatje kan je op het internet bestellen.

      More Amazon.com Search Results for “hydrogen fuel cell kit”
    filmpjes genoeg om te laten zien hoe je ze in moet bouwen,gewoon even op onderzoek gaan

    0 likes
  • Blup schreef:

    [quote name=”thepilgrim”][quote name=”Blup”]Ik begrijp niet waarom jullie zo moeilijk doen over die watergasmotor. In de USA is watergas aardig normaal, al heel wat jaar ook. In Nederland zijn minstens drie bedrijven die watergas ombouwkits verkopen en inbouwen. Het is bewezen dat ‘t werkt, dus waarom het wiel proberen opnieuw uit te vinden?[/quote]

    @Blup
    Loze kreten in de ruimte gooien zonder onderbouwing is heel makkelijk!

    Waaruit blijkt dat watergas aardig normaal is in de USA?
    Welke 3 Nederlandse bedrijven verkopen en regelen de inbouw van watergas ombouwkits?
    Zolang dat soort informatie niet gekoppeld wordt, blijven mensen inderdaad telkens opnieuw het wiel uitvinden … dus kom op met die informatie :)[/quote]

    Loze kreten? Hoezo?
    Er stond ergens deze week een filmpje op Niburu over een politiekorps dat watergas gebruikt.
    Volgende reactie komen de linkjes.

    0 likes
  • Blup schreef:

    @Blup
    Loze kreten in de ruimte gooien zonder onderbouwing is heel makkelijk!

    Waaruit blijkt dat watergas aardig normaal is in de USA?
    Welke 3 Nederlandse bedrijven verkopen en regelen de inbouw van watergas ombouwkits?
    Zolang dat soort informatie niet gekoppeld wordt, blijven mensen inderdaad telkens opnieuw het wiel uitvinden … dus kom op met die informatie :)[/quote]

    En hier, drie linkjes. Omdat je er zo vriendelijk om vraagt.
    http://www.maxxlube-automotive.eu/NL/

    http://laatuwautoopwaterrijden.nl/index.php?item=gfx-dry-cell-hho-kits&action=page&group_id=13&lang=NL

    http://www.atiana.nl/nl/

    Nu jij weer, Pelgrim.

    0 likes
  • Wasbeertjuh schreef:

    Er rijden toch ook stadsbussen op Koolzaad? Dus waarom zou dit gek zijn?

    0 likes
  • Maurizio schreef:

    [quote name=”Blup”]@Blup
    Loze kreten in de ruimte gooien zonder onderbouwing is heel makkelijk!

    Waaruit blijkt dat watergas aardig normaal is in de USA?
    Welke 3 Nederlandse bedrijven verkopen en regelen de inbouw van watergas ombouwkits?
    Zolang dat soort informatie niet gekoppeld wordt, blijven mensen inderdaad telkens opnieuw het wiel uitvinden … dus kom op met die informatie :)[/quote]

    En hier, drie linkjes. Omdat je er zo vriendelijk om vraagt.
    http://www.maxxlube-automotive.eu/NL/

    http://laatuwautoopwaterrijden.nl/index.php?item=gfx-dry-cell-hho-kits&action=page&group_id=13&lang=NL

    http://www.atiana.nl/nl/

    Nu jij weer, Pelgrim.[/quote]

    Het gaat er toch om dat de auto helemaal op water loopt?
    En niet gedeeltelijk?

    0 likes
  • Techneut schreef:

    [quote name=”Erik”]Net zag ik in een filmpje dat er sinds 1920 al 600 patenten zijn van manieren om veel zuiniger en goedkoper te rijden, maar dat die allemaal opgekocht zijn om niet gebruikt te worden 😯 [/quote]

    Een patent gaat maximaal 20 jaar mee, dus alle patenten tot 1992 ZIJN reeds “public domain”.
    Alles is gewoon op te vragen en uit te voeren… *niemand* die je ook maar iets kan maken. En er zal vast wel wat bruikbaars tussen zitten…

    0 likes
  • An0n13m schreef:

    Auto volledig op water?

    http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=927

    Hier staat voor zover ik het lezen kan alles in om welke auto dan maar ok op elk type water te laten rijden.

    0 likes
  • x

    Check Also

    Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

    Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

    We maken met z’n allen veel te ...

    Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

    Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

    Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

    lange frans

    Lange Frans en hoogleraar Karel van Wolferen: ‘Dit is de grootste leugen ooit’

    In de podcast van Lange Frans is ...

    nederland

    Hittegolven in Nederland: KNMI heeft heel wat uit te leggen

    Nog nooit hebben we in Nederland zeven ...

    >