Financieel

Onvoorwaardelijk basisinkomen voor alle Europeanen (video)

Help mee door deze info met kennissen op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Een beweging die streeft naar een onvoorwaardelijk basisinkomen voor iedere burger wint aan terrein in Europa.

De afgelopen 11 maanden heeft het Europees Burgerinitiatief voor het Onvoorwaardelijk Basisinkomen campagne gevoerd in een poging 1 miljoen handtekeningen te verzamelen.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2025/04/NFN-donatie-banner.png

De organisatoren willen dat iedereen een gegarandeerd basisinkomen krijgt om de dagelijkse uitgaven te dekken. Als er voor 14 januari 2014 genoeg handtekeningen zijn verzameld in tenminste zeven EU-lidstaten, moet de Europese Commissie het initiatief beoordelen en wordt een openbare hoorzitting gehouden in het Europees Parlement.

Het plan is om op de korte termijn enige pilotstudies te starten en verschillende modellen te testen. Op de lange termijn moet iedere persoon in de Europese Unie een onvoorwaardelijk basisinkomen gaan krijgen.

Het voorstel wordt gepresenteerd door inwoners van 15 EU-lidstaten, te weten Oostenrijk, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Polen, Slowakije, Spanje en Groot-Brittannië.

Global Voices ging in gesprek met verschillende actievoerders die handtekeningen verzamelen en mensen informeren over het basisinkomen.

Bron: Globalvoicesonline.org

Gerelateerd:

 

0 0 stemmen
Artikel waardering

Interessant

Vond je deze informatie interessant?
Deel het met iedereen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

79 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
pietsnot
pietsnot
11 jaren geleden

kan dat ook voor deze kerst nog?

Elizabeth
Elizabeth
11 jaren geleden
Eden
Eden
11 jaren geleden

Alle Europeanen, is dat ook die buiten de EU?

S0M30N3
S0M30N3
11 jaren geleden

Door te tekenen gaat het echt niet helpen!

Er zal altijd iemand zijn die dit controleert en meestal moet het worden goedgekeurd door de elite..

Ik zie het iig niet gebeuren, hoe positief dit bericht ook klinkt.

Herman
Herman
11 jaren geleden

En waar kunnen we tekenen

365Y
365Y
11 jaren geleden

Ik word nog depressiever als ik dit idee (afhankelijk gemaakt van nep-geld) moet geloven, het word een oneindig bijgeloof in jezelf aanwakkeren en dus pure norm verlakkerij die het verdienen niet aan liefde linkt. Goedkope actie is dit want machthebbers worden zo lichamelijk de veeleisende managers die nu onschuldig kunnen hopen hun handen in onschuld te kunnen blijven wassen en de gekste normen en waarden rondstrooien zoals kameraadschap en doel van je leven.. (welke ze zelf niet willen hebben)

Buddy
Buddy
11 jaren geleden

[quote name=”Elizabeth”]http://basicincome2013.eu/[/quote]
Bedankt voor de link, heb net getekend..

Lowietje
Lowietje
11 jaren geleden

[quote name=”S0M30N3″]Door te tekenen gaat het echt niet helpen!

Er zal altijd iemand zijn die dit controleert en meestal moet het worden goedgekeurd door de elite..

Ik zie het iig niet gebeuren, hoe positief dit bericht ook klinkt.[/quote]
Met zo,n instelling zal het zeker niet lukken, beetje positief denken man, law of attraction you know !!

Michel
Michel
11 jaren geleden

Grappig hoe jullie alles aanwenden om jullie stokpaardjes te kunnen berijden.

Ik wil natuurlijk ook dat iedereen een gegarandeerd basisinkomen krijgt. De vraag blijft: Wie wil er dan nog wel werken?

Guusje
Guusje
11 jaren geleden

Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen. Als dit hele feestje door mocht gaan, dan zal het genoemd worden: basisinkomen met sollicitatieverplichting.
Ik vind dat prima, zijn we tenminste van deze discussie af.

dddd
dddd
11 jaren geleden

denk niet dat dit er ooit zal komen !
kzie de hoge heren niet hun eigen plee schoon maken of hun eigen boontjes doppen.
daar moet jeje slaafjes voor hebben met een inkomen waarvan ze zichzelf net kunnen onderhouden en niks meer !

ik zeg doen!
ik zeg doen!
11 jaren geleden

Alle Cyprioten krijgen een basisinkomen’

daar is het al ingevoerd ole!!!
Andere landen zullen volgen!
want iedereen heeft het recht om NORMAAL te leven!

dus krijg de de DL mevrouw klijnsma met u waarnzinplannen voor de arme mensen, idioot gewoon!!

fairdeal
fairdeal
11 jaren geleden

[quote name=”Guusje”]Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen. Als dit hele feestje door mocht gaan, dan zal het genoemd worden: basisinkomen met sollicitatieverplichting.
Ik vind dat prima, zijn we tenminste van deze discussie af.[/quote]

Hoezo mensen zonder uitkering zijn tegen?
Ikke ikke en de rest kan stikke? Er is geen werk voor iedereen en er zijn ook mensen ziek of oud.Trouwens ook de werkenden krijgen dat basisinkomen en verdienen daarbovenop nog hun salaris.
Het wordt een harde nare samenleving waarin veel mensen tot bedelaars gereduceerd worden en in de bijstand wordt je behandeld als een crimineel of je het kan helpen of niet.Daar heb je dan je hele leven hard voor gewerkt, baan kwijt, alles kwijt! en zoek het dan maar uit.
Ik schaam me diep voor ons land en de manier waarop we met onze medemensen om gaan. Schandalig!!. Het komt de machthebbers erg goed uit dat er altijd een paar aso’s zijn die misbruik maken van de bijstand want dat geeft dan mooi een reden om iedereen over 1 kam te scheren.
Een basisinkomen zorgt voor een meer rechtvaardige samenleving dus..zal het wel nooit gebeuren….

de Generaal
de Generaal
11 jaren geleden

Het basis inkomen zal een goede zaak zijn maar dat is alleen maar een klein stukje verandering. Er zal inderdaad een ander systeem moeten komen om te werken.
Het bedrijfsleven zal ook moeten veranderen door de mensen het een lust te laten voelen om bij hun te mogen werken.
Tevens moet het onderwijs stevig veranderd worden en zeker het vak filosofie weer in ere hersteld moeten worden. Zo zijn er nog vele dingen die aangedragen kunnen worden om het leven hier op aarde een vreugd te maken. Zoals vele malen vermeld op deze site hebben een aantal mensen hier geen belang bij. Ieder stapje wat afgeknabbeld kan worden van deze waandenkenden is er een. Ga door

Anima
Anima
11 jaren geleden

[quote name=”Guusje”]Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen.[/quote]
Lekker simpele redenering. Ik heb geen uitkering/bijstand of wat dan ook en ben wel voor het basisinkomen. Dat een deel van de samenleving alleen maar aan zichzelf denkt wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.

Ned Kelly
Ned Kelly
11 jaren geleden

Onvoorwaardelijke basis inkomen of je werkt of niet werkt ,als je werkt heb je gewoon meer. Maar hoef je ook niet meer elke dag te werken,heb je meer vrije tijd om je passies,hobby’s en zo te volgen.

mevrouw S.
mevrouw S.
11 jaren geleden

Iedereen kreeg tijdens de crisis in Nederland in 1976 een uitkering tijdens werkeloosheid. Er was niet voldoende werk. Dit inkomen zal – net als toentertijd – het geld weer proberen te laten ‘rollen’. Echter is er nu een probleem bijgekomen. Er is een werk meer en de meeste mensen zijn verzadigd met producten. Dus een basisinkomen heeft voor de illuminatie niet zulke voordelen. Als het gebruikt wordt voor de basisbehoeften – zoals zorg, onderdak en voeding – vind ik het een prima idee. Een tweede optie vind ik dat de mensen allemaal hun eigen huis onbelast moeten kunnen bewonen. Huis/land dat is betaald met je zuurverdiende werkcenten moeten niet belast worden. Dus voor mij mogen ze snel een basisinkomen inzetten.

Elle
Elle
11 jaren geleden

Gratis basisinkomen is al uitgeprobeerd: met heel goede resultaten.

https://decorrespondent.nl/10/waarom-we-iedereen-gratis-geld-moeten-geven/125997080-441de985

days of our lives
days of our lives
11 jaren geleden

[quote name=”Anima”][quote name=”Guusje”]Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen.[/quote]
Lekker simpele redenering. Ik heb geen uitkering/bijstand of wat dan ook en ben wel voor het basisinkomen. Dat een deel van de samenleving alleen maar aan zichzelf denkt wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.[/quote]

Los van je mening of je voor of tegen bent, ik zie ook weinig verschil in de situatie van nu, behalve dat de sollicitatieplicht is vervallen.

En wat een welvaartswens zeg. Hier gaat men mekkeren om een inkomen waar niets tegenover staat, terwijl in genoeg landen in de wereld dagelijks duizenden mensen sterven van armoede en honger. Je moet het maar durven…

Allaya
Allaya
11 jaren geleden

[quote name=”Anima”][quote name=”Guusje”]Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen.[/quote]
Lekker simpele redenering. Ik heb geen uitkering/bijstand of wat dan ook en ben wel voor het basisinkomen. Dat een deel van de samenleving alleen maar aan zichzelf denkt wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.[/quote]

Precies. Ik heb nu ook geen uitkering, maar zou me prima raad weten met een onvoorwaardelijk basisinkomen en alle tijd voor mezelf. Denk eens aan de mogelijkheden wanneer je, zonder risico je inkomen te verliezen, een onderneming naar eigen inzicht zou kunnen opstarten. Nu eens echt van je hobby je werk te maken, omdat daar in de huidige samenleving geen droog brood mee te verdienen valt.

Allaya
Allaya
11 jaren geleden

[quote name=”Guusje”]Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen. Als dit hele feestje door mocht gaan, dan zal het genoemd worden: basisinkomen met sollicitatieverplichting.
Ik vind dat prima, zijn we tenminste van deze discussie af.[/quote]

Je bent in de war met een bijstandsuitkering.
Een onvoorwaardelijk basisinkomen krijgt iedereen, ook als je werkt. Het dekt je basisbehoeften zoals onderdak en voedsel. Alles wat je meer wil of nodig hebt, kun je een baan nemen.

Voordeel is dat je minder uren hoeft te draaien voor dat extraatje, dus mee tijd voor privé overhoudt (veel mensen worden ziek van de stress als de balans tussen werk en privé zoek is).

Voor ondernemers worden het interessanter om mensen in te huren tegen lagere lonen, omdat de mensen niet volledig afhankelijk zijn van die baan.

Denk je eens in hoeveel stress er zou wegvallen in een maatschappij waarin iedereen voldoende te besteden zou zijn :). De kwaliteit van leven zou eindelijk de aandacht krijgen die het verdient.

Kalki
Kalki
11 jaren geleden

Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?

Jippiiiiiiiii!
Jippiiiiiiiii!
11 jaren geleden

[quote name=”Allaya”][quote name=”Guusje”]Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen. Als dit hele feestje door mocht gaan, dan zal het genoemd worden: basisinkomen met sollicitatieverplichting.
Ik vind dat prima, zijn we tenminste van deze discussie af.[/quote]
Je bent in de war met een bijstandsuitkering.
Een onvoorwaardelijk basisinkomen krijgt iedereen, ook als je werkt. Het dekt je basisbehoeften zoals onderdak en voedsel. Alles wat je meer wil of nodig hebt, kun je een baan nemen.

Voordeel is dat je minder uren hoeft te draaien voor dat extraatje, dus mee tijd voor privé overhoudt (veel mensen worden ziek van de stress als de balans tussen werk en privé zoek is).

Voor ondernemers worden het interessanter om mensen in te huren tegen lagere lonen, omdat de mensen niet volledig afhankelijk zijn van die baan.

Denk je eens in hoeveel stress er zou wegvallen in een maatschappij waarin iedereen voldoende te besteden zou zijn :). De kwaliteit van leven zou eindelijk de aandacht krijgen die het verdient.[/quote]

Het zou geweldig zijn als iedereen gelukkig en zonder financiële stress door het leven zou gaan.
Iedereen wordt hier gelukkiger van dus geld maakt toch wel mensen blijer en gelukkiger, en rustiger! en het verzacht zeker het financiële stress.

Jippiiiiiiiii!
Jippiiiiiiiii!
11 jaren geleden

Aan nickname Fairdeal

” Het komt de machthebbers erg goed uit dat er altijd een paar aso’s zijn die misbruik maken van de bijstand want dat geeft dan mooi een reden om iedereen over 1 kam te scheren”

Laten we dan ook alle machthebbers, over een kam gaan scheren, het zijn allemaal graaiers! Bezodermietteren de boel tig keer erger dan een paar aso’s! Elke dag is er wel een Top graaier – figuur-fraudeur in het nieuws!
Maar ze moeten wel de kleine man hard aanpakken hè? die een paar honderd euro in zijn zak steekt, omdat hij elke maand moet knokken om aan eten te komen voor zijn kinderen of om gewoon het eide van de maand te halen dan stoppen ze gelijk zijn uitkering, maar zo’n Topman graaier fraudeur bijvoorbeeld in het bankwezen steekt 2 miljoen in zijn zak en hij mag nog jaren rondlopen eer hij bestraft beetje wordt! ja een beetje maar zeg ik! Die komt er wel overheen, want hij heeft genoeg lopen graaien!
Zooooooo oneerlijk dit , walgelijk systeem.
Hier moet gewoon een einde aan komen.

Jippiiiiiiiii!
Jippiiiiiiiii!
11 jaren geleden

In die basisinkomen site staat het volgende over het recht hebben van een basisinkomen ::

” Zodat hij of zij als volwaardig burger aan de samenleving kan deelnemen, zoals dit is vastgelegd in de Europese verdragen”

Goed gezegd!
Veel mensen, met of zonder uitkering dus ook mensen met werk, kunnen niet meer volwaardig aan de samenleving deelnemen gewoon omdat ze niet genoeg geld KRIJGEN.
En ja ik zeg ” krijgen ” want dit systeem is gewoon zo gemaakt ,
dat armen armen blijven.
Het wordt door de rijke elite steeds verder doorgedrukt naar Jan Modaal die ook al niet meer kan rondkomen haalt einde van de maand financieel ook al niet meer van zijn gammele maand salaris.
Gammele uitkeringen en Jan Modaal salarissen zijn bedacht door de elite om zelf rijker en rijker te worden en vooral te blijven.

Jippiiiiiiiii!
Jippiiiiiiiii!
11 jaren geleden

[quote name=”days of our lives”][quote name=”Anima”][quote name=”Guusje”]Het basisinkomen is niets anders dan een bijstandsuitkering zonder sollicitatieverplichting. Alle mensen die een uitkering hebben zijn daar uiteraard voor, alle mensen zonder uitkering zijn uiteraard tegen.[/quote]
Lekker simpele redenering. Ik heb geen uitkering/bijstand of wat dan ook en ben wel voor het basisinkomen. Dat een deel van de samenleving alleen maar aan zichzelf denkt wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.[/quote]

Los van je mening of je voor of tegen bent, ik zie ook weinig verschil in de situatie van nu, behalve dat de sollicitatieplicht is vervallen.

En wat een welvaartswens zeg. Hier gaat men mekkeren om een inkomen waar niets tegenover staat, terwijl in genoeg landen in de wereld dagelijks duizenden mensen sterven van armoede en honger. Je moet het maar durven…[/quote]

Het is juist daarom het is goed dat ze durven!
Dat basisinkomen moet dan langzaam aan over de hele wereld ingevoerd worden ook in arme landen , dan hoeven deze mensen daar ook geen armoe en honger meer te lijden!
Is toch niet meer van deze tijd? Dat mensen kapot gaan van de honger en dorst en de rijke elite graait maar door en zorgt er wel voor dat armen arm blijven en rijken rijker worden ,en Jan modaal zijn hun werkpaarden met hun gammele maansalaris , dat ook bedacht is door de rijke elite!

Buddy
Buddy
11 jaren geleden

[quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]
Dat kun je hier doen..

http://basicincome2013.eu/

rechtsboven, de gele knop SIGN HERE.

Derderk
Derderk
11 jaren geleden

Hoe wordt het basisinkomen bepaald! Voor iedere inwoner van europa gelijk of gerelateerd aan de welvaarts staat van elk land afzonderlijk. Beide opties gaan niet functioneren zolang er geen universele belastingstelsel is in europa.

JohnDoe
JohnDoe
11 jaren geleden

[quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

https://ec.europa.eu/citizens-initiative/REQ-ECI-2012-000028/public/index.do?lang=en

Milan
Milan
11 jaren geleden
Jan
Jan
11 jaren geleden

[quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.

nature
nature
11 jaren geleden

[quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Een video van Karen Hudes leerde dat alle belastinggeld van de EU en de US voor 60% naar de Vaticaanbank gaat en 40% naar de bank van Engeland. Er blijft niets over, behalve bij de banken. En niet te vergeten onze 0NBETAALBARE managers.

mevrouw S.
mevrouw S.
11 jaren geleden

[quote name=”Jippiiiiiiiii!”]In die basisinkomen site staat het volgende over het recht hebben van een basisinkomen ::

” Zodat hij of zij als volwaardig burger aan de samenleving kan deelnemen, zoals dit is vastgelegd in de Europese verdragen”

Goed gezegd!
Veel mensen, met of zonder uitkering dus ook mensen met werk, kunnen niet meer volwaardig aan de samenleving deelnemen gewoon omdat ze niet genoeg geld KRIJGEN.
En ja ik zeg ” krijgen ” want dit systeem is gewoon zo gemaakt ,
dat armen armen blijven.
Het wordt door de rijke elite steeds verder doorgedrukt naar Jan Modaal die ook al niet meer kan rondkomen haalt einde van de maand financieel ook al niet meer van zijn gammele maand salaris.
Gammele uitkeringen en Jan Modaal salarissen zijn bedacht door de elite om zelf rijker en rijker te worden en vooral te blijven.[/quote]
Precies en wat er nog bovenop komt is het feit dat mensen met of zonder uitkering (WAO,WW,Bijstand,AOW) hun VRIJHEID moeten inleveren. Het geld van deze uitkeringen is bijeen gebracht door dezelfde burger. En nu mag de overheid diezelfde burger onder curatele stellen?! Wat een kul …

mevrouw S.
mevrouw S.
11 jaren geleden

[quote name=”Derderk”]Hoe wordt het basisinkomen bepaald! Voor iedere inwoner van europa gelijk of gerelateerd aan de welvaarts staat van elk land afzonderlijk. Beide opties gaan niet functioneren zolang er geen universele belastingstelsel is in europa.[/quote]
Dan moeten ze tegelijkertijd het belastingstelsel maar afschaffen toch en opnieuw starten met het systeem zoals beschreven in de plannen rond het basisinkomen (belasting heffen op duurdere goederen bijvoorbeeld). Ook de dure (corrupte) overheid eruit. Nieuwe mensen er in (zonder grote salariswensen) hebben we die lastenpost ook niet…

S0M30N3
S0M30N3
11 jaren geleden

[quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]

Geld wordt gecreëerd uit niets, ze kunnen zoveel drukken als ze willen.. We zijn gehersenspoeld doordat ze een papiertje waarde gaven/geven en zo gewend aan papiergeld dat wij niet anders weten wat ons echt gelukkig maakt. Doen wat je leuk vindt en op een gegeven moment als de basisinkomen er zal zijn, zal ook niemand het leuk vinden om alleen maar thuis te zitten denk ik.

Wesley
Wesley
11 jaren geleden

[quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Dat kan niemand omdat het simpelweg onmogelijk is.

Iedereen die dan ook steeds roept om een basisinkomen zijn mensen die werkelijk niet eens de basiskennis hebben over hoe economie werkt.

mevrouw S.
mevrouw S.
11 jaren geleden

[quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Er is een goed doordacht verhaal geschreven vorig jaar. Weet ff niet waar te vinden. Misschien iemand anders?

mevrouw S.
mevrouw S.
11 jaren geleden

[quote name=”Ned Kelly”]Onvoorwaardelijke basis inkomen of je werkt of niet werkt ,als je werkt heb je gewoon meer. Maar hoef je ook niet meer elke dag te werken,heb je meer vrije tijd om je passies,hobby’s en zo te volgen.[/quote]
Precies … En je kinderen meer aandacht te geven, zonder ze in een verblijf onder te brengen. Of je (groot)ouders meer te bezoeken of zelfs op een zekere leeftijd thuis te kunnen laten wonen. Want zeg eens eerlijk, de ‘ouwetjes’ die hun leven lang hebben gewerkt kunnen toch in dit systeem ook niet meer rondkomen.

365Y
365Y
11 jaren geleden

Nogmaals maar even reageren . Basis inkomen is een farce, want het betekend niet dat ons systeem van concurrentie hiermee veranderd maar betekend nog meer als mogelijk dat wij de door elkaar geschudde consumenten zullen blijven om zgn. geld te genereren . Het eenvoudige werk die je bij de natuur betrekt word nog meer geautomatiseerd… gevolg nog meer identieteits crisis…(dat geld voor zowel de verdieners alswel de gelegaliseerde maatschappelijk verworpenen die je hier meer creeert) gevolg , afscheiding , tweederangs mensen en dus gevoel van onrechtvaardigheid . en het werk zal , hoe leuk we het ook aankleden, hoe dan ook hier in het rijke westen voornamelijk om financiële redenen verdwijnen (heb daar geen problemen mee hoor) Tot nu toe heb ik nog geen fatsoenlijk beredenering gehoord die tegen mijn aangehaalde argumenten over dit onderwerp is opgewassen .

Basis inkomen is geen oplossing , het is simpelweg de echte problemen wegwuiven namelijk , hoe vullen we vrijheid in als we niet weten wat echte economische vrijheid opleveren zal . Want dan veeg je je kont met al die verdedigde patenten af , dan veeg je je kont af aan hen die een vergunning voor het hebben van een winkel nodig hebben , maar dan luister je naar de manier hoe de dingen gemaakt worden , en krijg je geestverwantschappen ipv politieke stromingen die altijd vechten, is het niet met elkaar , danwel met de essentie van uw leven . Opgeblazen is uw maatschappij !

benhur
benhur
11 jaren geleden

Ik denk dat dit al betaald is met het kapitaal van 50 man uit het elitegroepje dat de touwtjes tot hiertoe nog in handen heeft op aarde.

[quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]

Kamu Kai
Kamu Kai
11 jaren geleden

Het interessanten vind ik zelf, mocht het zo zijn dat het werkt dat elke burger ik noem 2000,00 euro maandelijks krijgt, dan hoeft de elite de bankschroeven maar aan te draaien en we zitten met ze alle klem. Is daar over nagedacht? Freelancer dat is de uitweg. En natuurlijk elke freelancer elkaar zien als collega;-) Niet als concurrent…

laatmaarkomen
laatmaarkomen
11 jaren geleden

Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk 🙁

fairdeal
fairdeal
11 jaren geleden

[quote name=”Jippiiiiiiiii!”]Aan nickname Fairdeal

” Het komt de machthebbers erg goed uit dat er altijd een paar aso’s zijn die misbruik maken van de bijstand want dat geeft dan mooi een reden om iedereen over 1 kam te scheren”

Laten we dan ook alle machthebbers, over een kam gaan scheren, het zijn allemaal graaiers! Bezodermietteren de boel tig keer erger dan een paar aso’s! Elke dag is er wel een Top graaier – figuur-fraudeur in het nieuws!
Maar ze moeten wel de kleine man hard aanpakken hè? die een paar honderd euro in zijn zak steekt, omdat hij elke maand moet knokken om aan eten te komen voor zijn kinderen of om gewoon het eide van de maand te halen dan stoppen ze gelijk zijn uitkering, maar zo’n Topman graaier fraudeur bijvoorbeeld in het bankwezen steekt 2 miljoen in zijn zak en hij mag nog jaren rondlopen eer hij bestraft beetje wordt! ja een beetje maar zeg ik! Die komt er wel overheen, want hij heeft genoeg lopen graaien!
Zooooooo oneerlijk dit , walgelijk systeem.
Hier moet gewoon een einde aan komen.[/quote]

HELEMAAL mee eens ! Hoe meer mensen stinkend rijk hoe meer (andere) mensen naar de voedselbank.

Jan
Jan
11 jaren geleden

[quote name=”laatmaarkomen”]Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk :([/quote]

Suc6 met zoeken naar werk, zijn geloof ik nog wel een hoop vacatures bij de politiek en Brussel. Daar weten ze toch niet hoe ze met geld om moeten gaan.

fairdeal
fairdeal
11 jaren geleden

[quote name=”laatmaarkomen”]Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk :([/quote]

Ik wens je veel sterkte toe. je zal het nodig hebben. Als je in de klauwen van de bijstand-kampbeulen valt heb je geen enkele kans. Ze maken je langzaam maar zeker helemaal kapot. Ook al kun je eerst nog wel even rondkomen met de fooi die je krijgt na verloop van tijd ga je echt de rode cijfers in. Want er wordt geen rekening gehouden met onvoorziene kosten die we allemaal hebben. (steeds meer dankzij onze fijne regering).

Wesley
Wesley
11 jaren geleden

[quote name=”laatmaarkomen”]Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk :([/quote]
Voor de volledigheid zou ik ook wel willen weten waarom je bent gekort op je uitkering. Je zet het hier neer alsof het een gotspe is, maar misschien is het wel volledig terecht omdaat je hebt gefraudeerd.

Dat is ook direct het probleem met klachten als de jouwe, je vertelt maar de helft.

Dat je teugels wat strakker worden aangetrokken vind ik niet meer dan terecht. Wat is dat namelijk voor certificaatje wat je wilt halen voor €200,-. Dat kan toch niet veel soeps zijn voor dat bedrag? En als jij al zover bent dat je rond moet komen van een uitkering, waarom zou jij dan wel even vertellen dat je met een certificaatje van €200,- wel weer aan de bak kan? Als het zo simpel is, en jij het zo goed weet, waarom zit je dan überhaupt al zo lang thuis zonder werk?

Wesley
Wesley
11 jaren geleden

[quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Er is een goed doordacht verhaal geschreven vorig jaar. Weet ff niet waar te vinden. Misschien iemand anders?[/quote]
Nee, dat is er niet. Ik heb werkelijk ieder plan gelezen, en er is er niet 1 dat uitvoerbaar of wenselijk is.

Lil
Lil
11 jaren geleden

Mijn hart gaat uit naar een ieder die onder alle door de regering in EIGENBELANG gecreéérde wetten en regels,volledig aan de grond zitten..en dat zijn er inmiddels vélen onder ons!!

Maar probeer AUB een sprankje HOOP te houden en teken deze Petitie, want met samen in een hoek zitten komt er nóóit iets van de grond!
WIJ zijn diegenen die NU massáál van ons moeten laten horen..dat dit zo niét langer kan!!

Ik wens ieder van ons Liefdevolle dagen toe.
In Lak’ech

MK
MK
11 jaren geleden

[quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Ned Kelly”]Onvoorwaardelijke basis inkomen of je werkt of niet werkt ,als je werkt heb je gewoon meer. Maar hoef je ook niet meer elke dag te werken,heb je meer vrije tijd om je passies,hobby’s en zo te volgen.[/quote]
Precies … En je kinderen meer aandacht te geven, zonder ze in een verblijf onder te brengen. Of je (groot)ouders meer te bezoeken of zelfs op een zekere leeftijd thuis te kunnen laten wonen. Want zeg eens eerlijk, de ‘ouwetjes’ die hun leven lang hebben gewerkt kunnen toch in dit systeem ook niet meer rondkomen.[/quote]

Je slaat de spijker op z’n kop. Alleen dat zou niet moeten gaan lukken met het onvoorwaardelijke basisinkomen. Opvang, zorg ed horen imo gratis te zijn. Zo kan men blijven werken en kunnen de kids naar de opvang (iedereen moet z’n balans daar in vinden. mijn zoon is enig kind thuis, dus de sociale contacten voor hem als dreumes zijn zeer OK in de opvang.

Een basisinkomen, imo gewoon gratis geld voor lamzakken, gaat niet werken. Klaplopers die nu al niets (hoeven) doen voor hun uitkering krijgen zo alleen nog maar geld zonder er 1 poot voor uit te steken (uitzonderingen daargelaten! Ik heb het over de beroeps-werkelozen!)

Wesley
Wesley
11 jaren geleden

[quote name=”fairdeal”][quote name=”laatmaarkomen”]Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk :([/quote]

Ik wens je veel sterkte toe. je zal het nodig hebben. Als je in de klauwen van de bijstand-kampbeulen valt heb je geen enkele kans. Ze maken je langzaam maar zeker helemaal kapot. Ook al kun je eerst nog wel even rondkomen met de fooi die je krijgt na verloop van tijd ga je echt de rode cijfers in. Want er wordt geen rekening gehouden met onvoorziene kosten die we allemaal hebben. (steeds meer dankzij onze fijne regering).[/quote]
beste manier om aan de “kampbeulen” (jouw woorden) te ontsnappen is natuurlijk betaald werk zoeken.

Armonicus
Armonicus
11 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Dat kan niemand omdat het simpelweg onmogelijk is.

Iedereen die dan ook steeds roept om een basisinkomen zijn mensen die werkelijk niet eens de basiskennis hebben over hoe economie werkt.[/quote]
Nou, wat ‘werkt’ die economie de afgelopen jaren! Tijd voor een nieuwe economie, met om te beginnen een onvoorwaardelijk basis inkomen en geld creatie (terug) in de handen van de (sterk afgeslankte) overheid!

Wesley
Wesley
11 jaren geleden

[quote name=”S0M30N3″][quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]

Geld wordt gecreëerd uit niets, ze kunnen zoveel drukken als ze willen.. We zijn gehersenspoeld doordat ze een papiertje waarde gaven/geven en zo gewend aan papiergeld dat wij niet anders weten wat ons echt gelukkig maakt. Doen wat je leuk vindt en op een gegeven moment als de basisinkomen er zal zijn, zal ook niemand het leuk vinden om alleen maar thuis te zitten denk ik.[/quote]
Nee, hoor we zijn niet gehersenspoeld. We hebben allemaal geaccepteerd dat je met een papiertje kunt betalen omdat we weten dat tegenover zo’n papiertje een bepaalde inspanning staat.

Voel je vrij om zelf een papiertje te maken, met daarop de waarde van €100,- en probeer vervolgens eens te betalen in de supermarkt met dat papiertje. Dan zul je zien dat jouw papiertje niet geaccepteerd wordt. De reden is omdat de supermarkt van jouw papiertje weet dat er geen inspanning tegenover heeft gestaan en derhalve dus waardeloos is, gewoon een stukje papier.

Op het moment dat je een baisinkomen instelt veranderen onze euro’s dus in stukjes papier waar geen inspanning tegenover staat en worden ze dus net zoveel waard als jouw zelfgemaakte stukje papier. Dat heet hyperinflatie, en dat is het enige wat je bereikt met de invoering van een basisinkomen: heel Nederland aan de bedelstaf.

Maar voordat je dat snapt moet je eerst de leugen “Geld wordt gecreëerd uit niets” achter je laten en jezelf eens even inlezen op het gebied van de verdeling van kapitaal en productiefactoren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapitaal_(economie)

Wesley
Wesley
11 jaren geleden

[quote name=”Armonicus”][quote name=”Wesley”][quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Dat kan niemand omdat het simpelweg onmogelijk is.

Iedereen die dan ook steeds roept om een basisinkomen zijn mensen die werkelijk niet eens de basiskennis hebben over hoe economie werkt.[/quote]
Nou, wat ‘werkt’ die economie de afgelopen jaren! Tijd voor een nieuwe economie, met om te beginnen een onvoorwaardelijk basis inkomen en geld creatie (terug) in de handen van de (sterk afgeslankte) overheid![/quote]
Al gaan we terug naar ruilhandel, dan nog steeds heb je een economie en de daarbijbehorende wetmatigheid dat hoe hoger het aanbod is, hoe minder het waard wordt.

Hoe meer mensen aardappels verbouwen, hoe minder je geruild zult kunnen krijgen voor een kilo aardappels.

Hoe meer geld mensen krijgen zonder er een vinger voor uit te steken, hoe minder dat geld waard wordt en hoe minder je er dus van kunt kopen.

aad
aad
11 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote]
beste manier om aan de “kampbeulen” (jouw woorden) te ontsnappen is natuurlijk betaald werk zoeken.[/quote]
@ Wesley je weet het allemaal leuk te vertellen nu even naar een andere realiteit, ik ken mensen die na een korte ww in bijstand komen ze solliciteren dasgelijks krijgen 0 rectie terug na het verplicht bellen zeggen bedrijven dat ze geen intresse hebben in mensen uit de bijstand dus zo simpel als jij het doet voorkomen is in mijn werkelijkheid onjuist. en voor de rest zie je alleem maar dingen onderuit proberen te halen en niks te onderbouwen.

days of our lives
days of our lives
11 jaren geleden

[quote name=”Jippiiiiiiiii!”]
Het is juist daarom het is goed dat ze durven!
Dat basisinkomen moet dan langzaam aan over de hele wereld ingevoerd worden ook in arme landen , dan hoeven deze mensen daar ook geen armoe en honger meer te lijden!
Is toch niet meer van deze tijd? Dat mensen kapot gaan van de honger en dorst en de rijke elite graait maar door en zorgt er wel voor dat armen arm blijven en rijken rijker worden ,en Jan modaal zijn hun werkpaarden met hun gammele maansalaris , dat ook bedacht is door de rijke elite![/quote]

Oh zo, de ontheffing van de sollicitatieplicht voor Nederlandse steunontvangers is eigenlijk hartstikke goed voor de arme landen?

Dat mag je uitleggen, want waarom beginnen we niet eerst met de honger aan te pakken, alvorens we aan jouw wensen voor meer welvaart (zonder inspanning, terwijl er in jouw geval geen sprake is van honger en dakloosheid) gaan werken?

Ceaucescu moet ook ooit gedacht hebben: met een groot paleis voor mijzelf waar het hele staatsbudget aan wordt opgemaakt, help ik te voldoen aan de noden van het volk. Dat hebben we gezien: http://www.youtube.com/watch?v=MhTflHfPhgc

Het is gewoon pure egoïsme wat je hier tentoonspreidt. Jij geeft niets om leed in de wereld, want je vindt jezelf belangrijker.

pietsnot
pietsnot
11 jaren geleden

[quote name=”days of our lives”][quote name=”Jippiiiiiiiii!”]
Het is juist daarom het is goed dat ze durven!
Dat basisinkomen moet dan langzaam aan over de hele wereld ingevoerd worden ook in arme landen , dan hoeven deze mensen daar ook geen armoe en honger meer te lijden!
Is toch niet meer van deze tijd? Dat mensen kapot gaan van de honger en dorst en de rijke elite graait maar door en zorgt er wel voor dat armen arm blijven en rijken rijker worden ,en Jan modaal zijn hun werkpaarden met hun gammele maansalaris , dat ook bedacht is door de rijke elite![/quote]

Oh zo, de ontheffing van de sollicitatieplicht voor Nederlandse steunontvangers is eigenlijk hartstikke goed voor de arme landen?

Dat mag je uitleggen, want waarom beginnen we niet eerst met de honger aan te pakken, alvorens we aan jouw wensen voor meer welvaart (zonder inspanning, terwijl er in jouw geval geen sprake is van honger en dakloosheid) gaan werken?

Ceaucescu moet ook ooit gedacht hebben: met een groot paleis voor mijzelf waar het hele staatsbudget aan wordt opgemaakt, help ik te voldoen aan de noden van het volk. Dat hebben we gezien: http://www.youtube.com/watch?v=MhTflHfPhgc

Het is gewoon pure egoïsme wat je hier tentoonspreidt. Jij geeft niets om leed in de wereld, want je vindt jezelf belangrijker.[/quote]
het filmpje blijft mooi, en laat het een waarschuwing zijn voor degene die het volk iets wil verplichten en/of te willen onderdrukken,,bij deze.

jason
jason
11 jaren geleden

liever klaploper en beroeps-werkloze dan slaaf zijn van een systeem wat niet werkt voor de burger.
Niemand weet of dat zal werken. Ik denk van wel..alleen als je het wilt. Als geld het belangrijkste wat er is voor velen, dan gaat het uiteraard niet werken. De meesten hier die er op tegen zijn zijn zo geindoctrineerd dat ze bang zijn voor hun eigen leventje. Als IK het maar goed heb. Dat is juist hetgene wat je niet moet doen. Als je zo denkt kun je beter terug gaan naar de stenentijdperk of een dier zijn. Mensen die hier op tegen zijn zijn imo niet slim genoeg en hebben nog steeds het dierlijk instict in zich, omdat ze voor zichzelf denken.
Kies voor de burger, want de politiek is er niet voor ons. Laat dat duidelijk zijn

Mr.X
Mr.X
11 jaren geleden

Een Basisinkomen voor iedere wereldburger is een voorspoedig goed idee waar we allemaal voor moeten pleiten!
*De mensheid is afhankelijk gemaak van geld terwijl dit niet eetbaar of drinkbaar is!
We leven niet meer in grotten en hoeven niet meer te jagen vandaar dat een Basisinkomen voor iedere wereldburger tot een Recht behoord te zijn!
*Niemand ter wereld verdiend het om dakloos te zijn of zonder eten of drinken te moeten leven! Niemand kiest ervoor om te moeten leven zonder de eerste levensbehoeftes!
*Een Basisinkomen zal een wereldwijde economische boost/groei geven omdat mensen weer kunnen besteden en leven.
Tevens zullen er veel instanties opgeheven of gehalveerd kunnen worden!
Denk bijvoorbeeld aan uitkeringinstanties, belastingdiensten, enz.
*Er zal wereldwijd veel minder criminaliteit zijn waardoor er veel minder Politie en of leger personeel nodig is wat door de overheid betaald moet worden.
*Er zal wereldwijd veel meer van het leven genoten kunnen worden en mensen zullen veel meer productie leveren en voor zichzelf iets op kunnen zetten.
Onrust onder bevolkingen zullen verminderen en alle nood zal over zijn!
*Iedere burger zal zich moeten registeren bij een land en een bank om hun basisinkomsten te kunnen ontvangen.
Hierdoor krijgen we veel meer overzicht over de bestedingen van de wereldburgers!
*Mensen die wel willen werken zullen extra beloond worden door hun werkgevers!
Geen heel salaris maar een tarief per uur voor de gewerkte uren als opvulling boven op het Basissalaris!
Er zal meer werk ontstaan doordat mensen niet meer verplicht worden full-time te werken!
*Gun iedere Wereld bewonen een goed leven in welk land ook!
Er zullen Nieuwe stede ontwikkelen en na eeuwen van onderdrukking zal er eindelijk meer vrijheid zijn!
We zij afhankelijk gemaakt van geld, geef het de burgers dan ook gewoon!
*We voeren geen handel met andere Planeten, “Toch”?
Mvg,
Mr.X

Rolling Stones
Rolling Stones
11 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Dat kan niemand omdat het simpelweg onmogelijk is.

Iedereen die dan ook steeds roept om een basisinkomen zijn mensen die werkelijk niet eens de basiskennis hebben over hoe economie werkt.[/quote]

Dat is nog altijd beter dan dat domme volk wat elke avond naar Paul en Wittemans zitten te kijken, terwijl die twee gasten twee maal de balkenende-norm opstrijken om het volk met oeverloze en domme peptalks te overspoelen en te hersenspoelen.

Rolling Stones
Rolling Stones
11 jaren geleden

[quote name=”laatmaarkomen”]Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk :([/quote]

Waarom denk je dat de regering zoveel naar de gemeentes wil overhevelen. Dichter bij de burger wordt er gezend. Jaja… dan kunnen ze ons straks nog beter en efficienter uit gaan melken. Praat me niet over die gemeentelijke overheden met hun eigen wetjes en regels. Je hebt gelijk. Laat die andere kant maar goed horen. Voor degene die het nog steeds wat beter heeft zal dat weinig zeggen, totdat ze er straks zelf in belanden.

Mr.X
Mr.X
11 jaren geleden

Wat voor baat hebben we er allen aan om elkaar voor rotte vis uit te maken en elkaars problemen niet aan te willen horen! We worden niet alleen in Nederland bestolen en bedonderd, dit gebeurd over de hele wereld! Zolang we precies doen wat de regering en de Elite van ons willen is alles voor hun koek en ei! Maar ook de regering en de Elite staan langzaam met hun rug tegen de muur omdat de Burgers van deze wereld het langzaam helemaal zat zijn! Niet wij maar ook al onze voor ouders zijn bedonderd en leeggezogen in de afgelopen eeuwen heen! Wij Wereld burgers hebben het volledige “RECHT” om terug te vragen wat ze al die eeuwen van ons hebben afgenomen! Wij Wereld burgers hebben het “RECHT” op een bestaan zonder zorgen en financiele problemen! Er is GELD genoeg voor iedereen! Heel simpel wat zou er met Shell, AH, Unilever, Coca Cola enz. enz… gebeuren als we een dag, een week of zelfs een maand niets meer bij of van hun kopen? Dan gaan ze ook Kapot! Net zoals ze ons Kapot proberen te maken!
Wij wereld burgers moeten een eenheid worden alleen dan hebben we de kracht om tegen de Elite te knokken! Het creeren van onrust tussen burgers is de grootste wens van de Elite! Alleen dan zijn we handelbaar en beinvloedbaar! Verschil zal er altijd zijn maar het word wereldwijd tijd dat de armoede stopt!
Iedereen op deze wereld heeft het volledige “RECHT” op een Basisinkomen die ruim voldoet aan onze uitgave! Geld is een eerste levensmiddel en behoefte geworden, wat ze er zelf van hebben gemaakt! Er ligt genoeg geld opgeslagen om iedere wereld burger 3x miljoenair te kunnen maken! Dan kan een maandelijkse Basisinkomen er ook wel vanaf omdat we het “RECHT” hebben hierop! Hadden jullie Elite van Geld maar geen eerste levensbehoefte moeten maken! Tevens gewoon direct stoppen met de Beurs en het speculeren van geld en waarde! Ook de Invlatie direct afschaffen iets wat vandaag 100 euro kost moet dat over 10 jaar nog kosten!
Mvg,
Mr.X

Thrive movement
Thrive movement
11 jaren geleden

Voor de TROLLEN onder ons:

(Kijk jij ook even mee, met jou reactie onder #52)

Citaat:
The Eight Families own 52% of the New York Federal Reserve Bank, far and away the most powerful Fed Bank. Their ownership is disguised under names like JP Morgan Chase, Citigroup, Goldman Sachs and Morgan Stanley:

The Money Changers: Rothschild Banking Dynasty Said To Be Worth $100 Trillion

eclinik.wordpress.com/2013/11/07/rothschilds-100-trillion-empire/

Door Dean Henderson.

Er zijn vele andere websites die een veel betere “waarheid” weergeven dan de door jou aangegeven link op:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapitaal_(economie)

Op Wikipedia zitten veelal dezelfde soort auteurs zoals jij, is dat artikel soms van jou?

Kijk liever hier:

De simpele reden waarom ons financiële systeem gedoemd is om te mislukken.
beurs.com/2013/12/09/30-euro-schulden-voor-iedere-euro-geld/
36278/comment-page-1#comment-12571

Prettige dagen nog.

Teken nu!
Nog 22 dagen!

http://basicincome2013.eu/ubi/nl/

http://basisinkomen.eu/

http://basisinkomen.nl/

365Y
365Y
11 jaren geleden

[quote name=”Mr.X”]Een Basisinkomen voor iedere wereldburger is een voorspoedig goed idee waar we allemaal voor moeten pleiten!
*De mensheid is afhankelijk gemaak van geld terwijl dit niet eetbaar of drinkbaar is!
We leven niet meer in grotten …
We zij afhankelijk gemaakt van geld, geef het de burgers dan ook gewoon!
*We voeren geen handel met andere Planeten, “Toch”?
Mvg,
Mr.X[/quote]

Zo en jij denkt hiermee misschien wel het wiel te hebben uitgevonden .. laat die er nu allang zijn !!, maar hoe ook verder , met dit idee geef je nog altijd kans nieuwe gevaarlijke geisoleerde gekken , maw de doelloosheid en vervreemding blijft in onszelf omdat het niet op de liefde , en gelijkwaardige kansen word gebaseerd , maar op snelle opbrengsten zonder naar de concequenties te kijken , maw , ecologische uitbuiting en geestelijke verwaarloosing . Niks geen egoistische geluiden hier , maar zuivere analyse Jouw geloof is volstrekt ondemocratisch op insirerende kansen omdat de insiratie om jezelf te onderzoeken niet word gestimuleert , maar afgeleerd ! De democratie van vrede heeft heel andere samenlevings behoeftes dan het / een bestuur wat uitsluitend op geld floreren wil.

Guusje
Guusje
11 jaren geleden

[quote name=”Thrive movement”]Voor de TROLLEN onder ons:

(Kijk jij ook even mee, met jou reactie onder #52)

Citaat:
The Eight Families own 52% of the New York Federal Reserve Bank, far and away the most powerful Fed Bank. Their ownership is disguised under names like JP Morgan Chase, Citigroup, Goldman Sachs and Morgan Stanley:

The Money Changers: Rothschild Banking Dynasty Said To Be Worth $100 Trillion

eclinik.wordpress.com/2013/11/07/rothschilds-100-trillion-empire/

Door Dean Henderson.

Er zijn vele andere websites die een veel betere “waarheid” weergeven dan de door jou aangegeven link op:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapitaal_(economie)

Op Wikipedia zitten veelal dezelfde soort auteurs zoals jij, is dat artikel soms van jou?

Kijk liever hier:

De simpele reden waarom ons financiële systeem gedoemd is om te mislukken.
beurs.com/2013/12/09/30-euro-schulden-voor-iedere-euro-geld/
36278/comment-page-1#comment-12571

Prettige dagen nog.

Teken nu!
Nog 22 dagen!

http://basicincome2013.eu/ubi/nl/

http://basisinkomen.eu/

http://basisinkomen.nl/%5B/quote%5D
Trillion = 1000 miljard
100 trillion is dus 100.000 miljard
Als we nu uitgaan van een rente van 4% dan ontvangt deze familie Rothschild dus elk jaar 4.000 miljard USD aan rente.
Ze krijgen dus elke dag 11 miljard USD aan rente erbij.
Geloof je het zelf?

hmm
hmm
11 jaren geleden

[quote name=”days of our lives”][quote name=”Jippiiiiiiiii!”]
Het is juist daarom het is goed dat ze durven!
Dat basisinkomen moet dan langzaam aan over de hele wereld ingevoerd worden ook in arme landen , dan hoeven deze mensen daar ook geen armoe en honger meer te lijden!
Is toch niet meer van deze tijd? Dat mensen kapot gaan van de honger en dorst en de rijke elite graait maar door en zorgt er wel voor dat armen arm blijven en rijken rijker worden ,en Jan modaal zijn hun werkpaarden met hun gammele maansalaris , dat ook bedacht is door de rijke elite![/quote]

Oh zo, de ontheffing van de sollicitatieplicht voor Nederlandse steunontvangers is eigenlijk hartstikke goed voor de arme landen?

Dat mag je uitleggen, want waarom beginnen we niet eerst met de honger aan te pakken, alvorens we aan jouw wensen voor meer welvaart (zonder inspanning, terwijl er in jouw geval geen sprake is van honger en dakloosheid) gaan werken?

Ceaucescu moet ook ooit gedacht hebben: met een groot paleis voor mijzelf waar het hele staatsbudget aan wordt opgemaakt, help ik te voldoen aan de noden van het volk. Dat hebben we gezien: http://www.youtube.com/watch?v=MhTflHfPhgc

Het is gewoon pure egoïsme wat je hier tentoonspreidt. Jij geeft niets om leed in de wereld, want je vindt jezelf belangrijker.[/quote]

Oh en een sollicitatieplicht is geen uitbuiting?! ’t is een ander woord voor slavernij.

laatmaarkomen
laatmaarkomen
11 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”laatmaarkomen”]Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk :([/quote]
Voor de volledigheid zou ik ook wel willen weten waarom je bent gekort op je uitkering. Je zet het hier neer alsof het een gotspe is, maar misschien is het wel volledig terecht omdaat je hebt gefraudeerd.

Dat is ook direct het probleem met klachten als de jouwe, je vertelt maar de helft.

Dat je teugels wat strakker worden aangetrokken vind ik niet meer dan terecht. Wat is dat namelijk voor certificaatje wat je wilt halen voor €200,-. Dat kan toch niet veel soeps zijn voor dat bedrag? En als jij al zover bent dat je rond moet komen van een uitkering, waarom zou jij dan wel even vertellen dat je met een certificaatje van €200,- wel weer aan de bak kan? Als het zo simpel is, en jij het zo goed weet, waarom zit je dan überhaupt al zo lang thuis zonder werk?[/quote]

De uitkering word gekort omdat ik naar zeggen niet volledig meewerk aan het reintegratieproject (wat niet meer inhoud dan 6uur per dag domweg productiewerk uitvoeren ter behoud van uitkering). Het punt dat ik wou maken is dat het hartstikke moeilijk is om van een uitkering rond te komen laat staat als die met 50% gekort word, sterker nog het is onmogelijk !

laatmaarkomen
laatmaarkomen
11 jaren geleden

Betreft het certificaatje van pakweg €200 praat ik over een simpel heftruck certificaat waarmee ik misschien weer wat makkelijker aan de bak kan komen. En het punt wat ik hiermee wil maken is dat de gemeente liever geld uitgeeft aan onnozele verplichte cursussen waar ik totaal niet om vraag zoals het reintegratieproject wat meer dan 5000 heeft gekost dan dat ze het geld ten goede gebruiken..[quote name=”Wesley”][quote name=”laatmaarkomen”]Ik geloof er niets van, de gemeente heeft er nu al lak aan dat ik niet kan rondkomen van een uitkering van 879 euro. Ik word op dit moment gedwongen tot allerlei dure cursussen en reintegratieprojecten (waarvan er 1 meer dan 5000 kost ) waar ik helemaal geen behoefte aan heb en niet om heb gevraagt, terwijl wanneer ik zelf om een kans vraag om een certificaatje te behalen van 200euro om sneller aan het werk te kunnen word mij de deur gewezen want daar is schijnbaar geen geld voor. Gemeentes gooien het geld liever weg dan dat ze jou er daadwerkelijk mee helpen. Tot slot ben ik vanaf 1 oktober tot 30 april met 50% gekort op me uitkering, dus de vaste maandelijkse lasten gaat een groot probleem worden laat staat het eet en drinkwerk :([/quote]
Voor de volledigheid zou ik ook wel willen weten waarom je bent gekort op je uitkering. Je zet het hier neer alsof het een gotspe is, maar misschien is het wel volledig terecht omdaat je hebt gefraudeerd.

Dat is ook direct het probleem met klachten als de jouwe, je vertelt maar de helft.

Dat je teugels wat strakker worden aangetrokken vind ik niet meer dan terecht. Wat is dat namelijk voor certificaatje wat je wilt halen voor €200,-. Dat kan toch niet veel soeps zijn voor dat bedrag? En als jij al zover bent dat je rond moet komen van een uitkering, waarom zou jij dan wel even vertellen dat je met een certificaatje van €200,- wel weer aan de bak kan? Als het zo simpel is, en jij het zo goed weet, waarom zit je dan überhaupt al zo lang thuis zonder werk?[/quote]

Lowietje
Lowietje
11 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”Jan”][quote name=”Kalki”]Waar kan je dan voor een basisinkomen tekenen?[/quote]

Volgens gegevens uit 2009 zijn er 830,4 miljoen Europeanen. Ben toch heel erg benieuwd naar het financieel plan om dit te bekostigen. Wie kan daar dan eens een goed doordacht verhaal over vertellen want dat mis ik telkens in deze berichtgevingen.[/quote]
Dat kan niemand omdat het simpelweg onmogelijk is.

Iedereen die dan ook steeds roept om een basisinkomen zijn mensen die werkelijk niet eens de basiskennis hebben over hoe economie werkt.[/quote]
Ach Wesley, vertel eens wat nieuws, steeds diezelfde plaat over je kennis van de huishoudschool wordt langzaam eentonig.. tijd om wakker te worden man!!

S0M30N3
S0M30N3
11 jaren geleden

@ wesley, beetje jammer idd dat je iedereen probeerd af te zeiken! Wikipedia hmm lekker geloofwaardig ook en waar haal je de tijd vandaan om zoveel onzin neer te zetten, tijd zat blijkbaar.

Je zult het zelf maar eerst moeten voelen, voordat je oordeelt (hoop iig voor niemand die eerst alle shit moet doorstaan). Eens met de reden dat degene niet zegt waarom die idd gekort is, maja ken mensen die eerlijk zijn met een uitkering en maar doen wat gevraagd wordt, uwv/sociale dienst maken het bij eerlijke mensen moeilijk, mensen die misbruik maken die laten ze lekker hun gang gaan.

Altijd 2 kanten aant verhaal en een tip, doe eehm rustig aan!

Nogmaals we zijn het gewend het geldsysteem, tis nep maar mensen geven papier een waarde. Nee niet zelf tekenen, maar zoals je weet de mensen die het systeem hebben gecreëerd hebben de macht en natuurlijk kunnen ze papier zo mooi maken als ze willen.

Ik snap zelf ook niet waarom ik hier tijd insteek, maar wat jij zegt vindt ik een beetje raar in je vele comments.

Mr.X
Mr.X
11 jaren geleden

Beste 365Y,
Tijden van verandering zijn nabij!
Ik weet en begrijp niet waar je het over hebt met het wiel opnieuw uitvinden? Kan het zijn dat het wiel ooit al verkeerd uitgevonden is? Het is hetzelfde als apartheid in verschil van kleur dit is ook verkeerd en hebben we ook moeten aanvechten! Hier draait alles om Apartheid in levensbehoefte en inkomsten! Nogmaals ieder mens op deze planeet verdiend een gelijkheid en kan gewoonweg niet zonder de eerste levensbehoefte en dat is Geld geworden! Zonder inkomsten kunnen wereldbewoners Niets! Buiten alles om zou je voor jezelf eens moeten berekenen waar overal in gekort kan worden als iedereen gewoon een basisinkomen zou krijgen! Een normaal en redelijk inkomen geeft burgers Rust en hierdoor kunnen ze meer van het leven genieten zoals iedereen daar recht op heeft! Het hele economische wereld stelsel klopt gewoonweg niet en is opgebouwd op schulden niet op mensen en burgers en een gelijkheid in het leven!
Tevens hebben de Elite het complete vol recht om maar te kunnen doen wat ze willen en gaan over lijken om hun doelen te bereiken! Verschil zal er altijd blijven en geld zal altijd een verrotte spil blijven in deze achterlijke samenleving vol met geld wolven en oplichters! Wat moet een wereldbevolking doen als ze zelfs hun eigen regering niet meer kunnen vertrouwen? Verkiezingen zijn ook oplichting praktijken om burgers het gevoel te geven dat ze een keuze hebben! Vervolgens zijn het toch weer de meest Machtige Elite die aan de touwtjes trekken en hebben wij de simpele burgers het nakijken! Iedereen verdiend een normaal en zorgeloos leven zonder geld problemen! Geloof niet in problemen maar in oplossingen! We hebben het volledige RECHT op een normaal inkomen! Bevecht de Apartheid en het verschil tussen arm en rijk en geef iedere wereldburger een modaal inkomen als minima grens!
Fijne feestdagen.
Mvg,
Mr.X

Buddy
Buddy
11 jaren geleden

[quote name=”Mr.X”]Beste 365Y,
Tijden van verandering zijn nabij!
Ik weet en begrijp niet waar je het over hebt met het wiel opnieuw uitvinden? Kan het zijn dat het wiel ooit al verkeerd uitgevonden is? Het is hetzelfde als apartheid in verschil van kleur dit is ook verkeerd en hebben we ook moeten aanvechten! Hier draait alles om Apartheid in levensbehoefte en inkomsten! Nogmaals ieder mens op deze planeet verdiend een gelijkheid en kan gewoonweg niet zonder de eerste levensbehoefte en dat is Geld geworden! Zonder inkomsten kunnen wereldbewoners Niets! Buiten alles om zou je voor jezelf eens moeten berekenen waar overal in gekort kan worden als iedereen gewoon een basisinkomen zou krijgen! Een normaal en redelijk inkomen geeft burgers Rust en hierdoor kunnen ze meer van het leven genieten zoals iedereen daar recht op heeft! Het hele economische wereld stelsel klopt gewoonweg niet en is opgebouwd op schulden niet op mensen en burgers en een gelijkheid in het leven!
Tevens hebben de Elite het complete vol recht om maar te kunnen doen wat ze willen en gaan over lijken om hun doelen te bereiken! Verschil zal er altijd blijven en geld zal altijd een verrotte spil blijven in deze achterlijke samenleving vol met geld wolven en oplichters! Wat moet een wereldbevolking doen als ze zelfs hun eigen regering niet meer kunnen vertrouwen? Verkiezingen zijn ook oplichting praktijken om burgers het gevoel te geven dat ze een keuze hebben! Vervolgens zijn het toch weer de meest Machtige Elite die aan de touwtjes trekken en hebben wij de simpele burgers het nakijken! Iedereen verdiend een normaal en zorgeloos leven zonder geld problemen! Geloof niet in problemen maar in oplossingen! We hebben het volledige RECHT op een normaal inkomen! Bevecht de Apartheid en het verschil tussen arm en rijk en geef iedere wereldburger een modaal inkomen als minima grens!
Fijne feestdagen.
Mvg,
Mr.X[/quote]
Mooi gesproken, voor jou ook Fijne feestdagen

365Y
365Y
11 jaren geleden

[quote name=”Mr.X”]Beste 365Y,
Tijden van verandering zijn nabij!
Ik weet en begrijp niet waar je het over hebt met het wiel opnieuw uitvinden? Kan het zijn dat het wiel ooit al verkeerd uitgevonden is? ….

Nogmaals ieder mens op deze planeet verdiend een gelijkheid en kan gewoonweg niet zonder de eerste levensbehoefte en dat is Geld geworden! Zonder inkomsten kunnen wereldbewoners Niets! ….

Bevecht de Apartheid en het verschil tussen arm en rijk en geef iedere wereldburger een modaal inkomen als minima grens!
Fijne feestdagen.
Mvg,
Mr.X[/quote]

Het veranderd niets aan het geldwolven principe in ons opgeblazen economische systeem . Dit komt omdat het hun geen donder kan schelen of wij een kans krijgen om het anders te doen want dan zijn deze handelaren ( met hun uitvindingen en onnodige artikelen (de schaduwen) de verliezers omdat ze tegen het Licht van diepe waarheid opstaan omdat ze slaven van een schaduw orde zijn die iedereen een valse hoop en zorgenloos leven voorspiegelen.

Trap je erin dan ben je helaas gevangen in hun web van wets-slaven , en slaafse denkmethoden en je door de opwinding vergeten bent hoe vrij we inwezen zouden horen te worden om te zijn die we met onze vrije natuurlijke macht wilden zijn . Laat je je niet van dat vredige doel afleiden .

jason
jason
11 jaren geleden

Mensen,

Alsof geld een god is oid..
Geld en de economie is een menselijk concept. Geen waarheid of een wiskundige formule die klopt. Als dat zo is dan staat het niet vast wat wel of niet kan in onze economie. Enige wat je hoeft te doen is geloven in de oplossing. Our minds are the key to salvation. Daar geloof ik meer in.
Fijne kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar mijn mede tijdsgenoten!

Thrive movement
Thrive movement
11 jaren geleden

[quote name=”Guusje”][quote name=”Thrive movement”]
[/quote]
Trillion = 1000 miljard
100 trillion is dus 100.000 miljard
Als we nu uitgaan van een rente van 4% dan ontvangt deze familie Rothschild dus elk jaar 4.000 miljard USD aan rente.
Ze krijgen dus elke dag 11 miljard USD aan rente erbij.
Geloof je het zelf?[/quote]

Geloven?
Dat niet alleen, maar ook nog zeker weten.
En dat het nog veel omvangrijker is, dat ook.

Je vraagt erom…

anarchiel.com/stortplaats/toon/why_500_trillion_rich_rothschilds_are_not
_on_forbes_richest_people_list

ninefornews.nl/financieel/2670-doorbraak-in-zuid-afrika-reguliere-pers-doet-verslag-
van-rechtszaak-tegen-bankierselite-video

ninefornews.nl/financieel/3910-het-internationale-bankenkartel-video

http://www.nujij.nl/?tags=Rothschild#axzz1hqgwIggx

Heel veel info over onze internationale ELITE op:
presscore.ca/2012/
Niet altijd even goed bereikbaar.
Zou dat een reden hebben?

orwelliania.wordpress.com/2012/02/04/rothschild-owned-central-banks-of-the-world/

deanhenderson.wordpress.com//?s=The+Federal+Reserve+Cartel+Part+I+The+Eight+Families

De Zionistische Rothschild Helden
argusoog.org/de-zionistische-rothschild-helden/

Banking Cabal’s aka; NWO’s First Move On The United States 9-11 Video Political Vel Craft.
politicalvelcraft.org/2012/07/17/banking-cabals-aka-nwos-first-move-
on-the-united-states-911-video/

2012thebigpicture.wordpress.com/2013/09/01/all-wars-are-bankster-wars/

infowars.com/10-things-that-every-american-should-know-about-
the-federal-reserve/

Wie regeert nou echt de wereld?
zonnewind.be/geschiedenis/the-crown-de-kroon/the-group.shtml

wijwordenwakker.org
Zoek op: Rothschild

Ach, jij kunt toch ook GOOGLE-en?

days of our lives
days of our lives
11 jaren geleden

[quote name=”hmm”]
Oh en een sollicitatieplicht is geen uitbuiting?! ’t is een ander woord voor slavernij.[/quote]

Daar heb ik het ook niet over. Ik vraag me gewoon af wat een ontheffing van de sollicitatieplicht in Nederland bijdraagt aan het welzijn van mensen in andere werelddelen, die niet de beschikking over royale vangnetten als de Nederlandse hebben en doodgaan aan honger.

Ik zie overigens niets in jouw punt dat een uitkering met sollicitatieplicht gelijkstaat aan slavernij. Bij slavernij denk ik toch aan arbeid zonder loon.

Guusje
Guusje
11 jaren geleden

[quote name=”Thrive movement”][quote name=”Guusje”][quote name=”Thrive movement”]
[/quote]
Trillion = 1000 miljard
100 trillion is dus 100.000 miljard
Als we nu uitgaan van een rente van 4% dan ontvangt deze familie Rothschild dus elk jaar 4.000 miljard USD aan rente.
Ze krijgen dus elke dag 11 miljard USD aan rente erbij.
Geloof je het zelf?[/quote]

Geloven?
Dat niet alleen, maar ook nog zeker weten.
En dat het nog veel omvangrijker is, dat ook.

Je vraagt erom…

Zoek op: Rothschild

Ach, jij kunt toch ook GOOGLE-en?[/quote]
Ik ben alleen geïnteresseerd in de wijn van de familie Rothschild. Kost wat, maar dan heb je ook wat…^^

365Y
365Y
11 jaren geleden

Nog even geen fijne kerst terug zolang jullie mijn argumentatie hier uitgesproken niet kunnen ontkrachten .

No_Abbo
No_Abbo
10 jaren geleden
Back to top button
79
0
We lezen graag je reactie!x