Mens en Dier

Europarlementariër spreekt zich hard uit over de gruwelijke misstanden rond orgaandonatie

Help ons door dit artikel met anderen op je social media te delen!

Europarlementariër Christine Anderson (AfD) heeft zich in het Europees Parlement hard uitgesproken over de gruwelijke misstanden rond orgaandonatie, bericht De Andere Krant.

Ze zei dat orgaandonoren niet dood zijn als hun organen worden uitgenomen en ziet de procedures omtrent orgaandonatie dan ook als een schending van de lichamelijke integriteit.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

Het Nederlandse Comité Orgaandonatie Alert zegt dit ook al jaren en heeft het ministerie van Volksgezondheid gesommeerd voor 30 juni de bestaande protocollen rond orgaandonatie buiten werking te stellen.

Lege wettelijke definitie

Anderson zei verder dat achter orgaantransplantaties een miljardenindustrie schuilgaat. Ze wees erop dat patiënten die vanwege hun medische toestand in aanmerking komen voor een donatieorgaan van de lijst zijn gehaald, omdat ze geen mRNA-injectie hebben genomen. Ja, echt.

Het Europarlementslid benadrukte dat het begrip hersendood slechts een lege wettelijke definitie is. Mensen die “hersendood” zijn verklaard, zijn in werkelijkheid nog niet dood.

Trucjes

“Omdat organen handelswaar zijn, heeft men allerlei trucjes om ervoor te zorgen dat je hersendood wordt verklaard, zodat ze je organen kunnen oogsten.”

In Nederland wordt de donor als het hart stopt met kloppen al na vijf minuten doodverklaard. In Italië is dat 20 minuten en in Duitsland is deze methode zelfs verboden.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack voor exclusieve content.

Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek

Interessant

4.9 52 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

63 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Karl
Karl
1 maand geleden

En de ziekenhuizen kapitalen verdienen aan organen het geld is eigenlijk voor de nabestaanden dan was het nog een beetje eerlijk het is al erg genoeg als er iemand sterft

Prima
Prima
1 maand geleden

Bedenk dat het artsen in witte jassen zijn die uw organen roven!

Greet Resist
Greet Resist
1 maand geleden

“protocollen rond orgaandonatie”; laat mij raden: WEF-stakeholderprotocollen

Plien
Plien
1 maand geleden

Hulde voor Christine Anderson dat zij dit toch weer onder de aandacht brengt! En ook precies vertelt hoe de “vork in de steel zit”. Een mens is niet acuut overleden als het hart ermee stopt. Maar goed, orgaanhandel is een zeer lucratief verdienmodel. Het is wachten tot degene die hier nu flink aan verdienen zelf op de operatietafel terecht komen en dood worden verklaard en opengemaakt worden om organen te oogsten .. Let wel, dat degene die een orgaan van iemand anders krijgt, zijn leven lang allerlei medicatie moet slikken omdat het donor orgaan niet als lichaamseigen wordt geaccepteerd. Deze medicatie heeft legio bijwerkingen en zorgt er ook voor dat je immuunsysteem buiten werking wordt gesteld. En als je immuunsysteem jouw niet meer mag beschermen tegen allerlei invloeden uit je omgeving .. dan weet je het wel .. hoe kwetsbaar je bent ..

Brabantse nachten
Brabantse nachten
1 maand geleden

Nederland is het progressieve circus an de wereld. Embryowet wat experimenteren op foetussen toestaat. Abortus tot praktisch aan de bevalling, toegestaan. We hebben zelfs een orgaandonatie show op TV alsof je het over een pakje koekjes hebt. In de satanskerk is alles toegestaan als het de schepping maar verfoeit en beschimpt. Nee, dankzij vooral D666 bevinden we ons letterlijk in de diepste krochten van de hel.

klaas 123
klaas 123
1 maand geleden

D66 de orgaanrover partij , we zullen het niet vergeten.

Herman
Herman
1 maand geleden

En de elite, die nooit het mrna vaccin heeft gehad, moeten zich verzekeren van zuiver bloed en niet geïnfecteerde organen, omdat ze zo lang mogelijk willen leven. Daarom is er een actieve scheiding van wel en niet gevaccineerden. Daarom weet de overheid met griezelige nauwkeurigheid wie er wel en wie eer geen prikjes gehad heeft. Daarom is het ook zaak om zo lang als mogelijk voor jezelf te zorgen om uit handen van de farmaceuten te blijven. Want de farmaceuten sturen de doctoren aan en betalen hun salaris.

de ongehoord medemens
de ongehoord medemens
1 maand geleden

En wij alle denken dat wij in een heeeeeel fijn land wonen.
Echter is het zoals Wilders meerdere keren heeft gezegd leven wij in

  • ” een bananen republiek”
Nederlands ingezetenen
Nederlands ingezetenen
1 maand geleden

Indien je jouw eigen specialist niet meer kan vertrouwen dat
is er iets ernstig an de hand.!!
Het volk wordt beroofd, in elkaar geslagen (Loosdrecht, Den Haag), en
jouw lichaam als onderdelen magazijn gebruik wordt.
En de overheid maar roepen dat wij het doen voor een ander,
welke andere, diegenen wie zijn zakken gevuld worden
Echter Amerikaans systeem.🤮😫🔔

Anonieme Kees
Anonieme Kees
1 maand geleden

Tja wat stelt een eed nou voor, neem nou de eed van Hippocrates

AIDLNZSDWAHW
AIDLNZSDWAHW
1 maand geleden

Orgaandonatie heeft ons weinig goeds gebracht en begint nu aardig uit de rails te lopen!!!

Het is een nietsontziende geldkwestie geworden met uitwassen waar de honden geen brood van lusten!!!

In de Oekraïne klagen moeders van gesneuvelden steen en been over de leeggeroofde soldaten met kogelgaten in de rug; dat was naar alle waarschijnlijkheid ‘vriendelijk’ vuur!!!

Laatst zag ik een podcast over gedetineerde Falun Gong in China, wiens DNA in kaart gebracht is, en die naar wens en op bestelling ‘geoogst’ kunnen worden!!!

Kinderhandel, waar de kinderen na misbruik ‘geoogst’ kunnen worden!!!

En lees voor het Zwartboek Orgaandonatie eens, en huiver over het er hier aantoe gaat!!!

Omdat mensen dood verklaard zijn, gaat men ervan uit dat ze ook niets meer voelen…

… daarom geeft men de ‘doden’ spierverslappers om de afwerende hand- en trapbewegingen tegen te gaan!!!

Er zijn ook speciale teams in het leven geroepen om te ‘oogsten’ omdat het voor veel chirurgen een te traumatische gebeurtenis is om een zichzelf verdedigende, huilende ‘dode’, aan stukken te snijden!!!

Om deze reden ben ik FALIEKANT TEGEN ORGAANDONATIE en het zou VERBODEN MOETEN WORDEN!!!

Er moet een totaal andere gezondheidzorg komen!!!

Eentje die de Wijsheid bezit om Oorzaken te vinden!!!

Vroeger, voordat de Olie-verkopers alles corrumpeerden, vonden wij ons op dit pad!!!

Het is de hoogste tijd dat wij ons omkeren, op de schreden terugkeren, en de Medische Horror achter ons laten!!!

Gaat het huidige tijdperk de geschiedenis is als “The Dark Ages” van de medische wetenschap?!…

Draak
Draak
1 maand geleden

Je doet het voor die ander toch?
Waar heb ik dat vaker gehoord.
Ik word nogal giftig, als ik zo’n moordenaar dat hoor zeggen.

Klimaat, milieu, duurzaamheid, eerlijk, democratie, regenboog, delen, wetenschap, menslievend, filantroop… van die dingetjes.
Zelfredzaamheid, voedselzekerheid, schone… . Wordt allemaal miljarden mee verdiend via al dan niet bekende trekpoppen. https://www.parlement.com/biografie/ir-dm-diederik-samsom , https://www.parlement.com/biografie/dr-w-wim-kok (Integere, rasbestuurder, behalve dan die kwartjes van kok )

Axel M.
Axel M.
1 maand geleden

Ik zal je het nog sterker vertellen ; je organen worden bij jouw volbewust zijn en met nog kloppend hart
zonder verdoving uit je lichaam gesneden, je bloed moet blijven pompen anders zijn je organen niets meer waard. Wat dus ook betekend dat je ribbenkast zonder verdoving wordt open geknipt en uit elkaar getrokken om je longen en als laatste je hart te verwijderen !!! Ik kan het niet mooier voor je maken DIT IS ZOALS HET IS !!!
De vraag is ; wil JIJ zo dood gaan want sterven is er niet meer bij ???
DE OPLOSSING ; VERANDER JE DONOR REGESTRATIE EN DOE HET NU !!!!
https://mijn.donorregister.nl/

Angel
Angel
1 maand geleden

Geen orgaandonor hier en geen gifspuit.

Lang verhaal, maar ik deel het toch.
Een familielid van mij, nog maar 60 jaar oud en kerngezond, ging een stukje fietsen jaren geleden maar kwam maar niet thuis. Zijn vrouw dacht eerst dat hij iemand tegengekomen was en ergens stond te kletsen ofzo, maar toen het later werd begon ze hem te knijpen. WAAR WAS HIJ! Iedereen en alles afgebeld, niemand wist het. Politie gebeld, maar die zegt doodleuk daar doen wij niets aan, dan moet hij eerst langere tijd vermist zijn. Ziekenhuizen gebeld in de buurt, ook daar was niets van hem bekend.
Laat in de avond werd dan toch de familie geïnformeerd, hij was in een ziekenhuis maar morsdood en zijn organen waren al verwijderd…….. Dan ga je je toch afvragen wat hier aan de hand is. Vandaar mijn keuze om geen donor te worden, hij had namelijk wel een codicil op zak.
En dan denk ik, stel nou dat een chirurg of arts in geldnood zit en een rijke stinkerd zijn zoon heeft dringend organen nodig en betaald daar de hoofdprijs voor?
Laat de chirurg jou leven als je binnengebracht wordt en nog te redden bent, of denkt hij “hey, dat zou een goede donor zijn en levert mij flink geld op!”
Ik weet heus wel dat niet iedereen een gewetenloze klootzak is, maar er zijn er genoeg die dat wel zijn.

Dat vind ik ..... ....
Dat vind ik ..... ....
1 maand geleden

Duivels,puuuuur duivels ..Het heeft niks met barmhartigheid/of compassie te maken het gaat puur om het geld !!! Want waarom anders , mag de een leven ,en de ander niet. Waarom wordt er niet het uiterste voor de donor. gedaan.Waarom wordt medicijn gebruik voortijdig gestopt of geweigerd aan de donor.. Gewoon om de organen vrij te houden van medicijnresten.. Ik denk dat het ware verhaald achter orgaan donatie aan gruwelijkheid onze pet te boven gaat .

Shanti
Shanti
1 maand geleden

Het is handel. Artsen weten dat. Via de zorgsector is dit daarom niet aan te pakken. Om deze misstand aan te pakken moeten patienten grondig voorgelicht worden. Het is namelijk niet normaal om met een orgaan van een ander in jouw lijf door het leven te gaan. Dat is een fabel die sadistische geldwolven ooit hebben bedacht.

Misschien als er geen vraag van de patient meer is dat het aanbod ook afneemt.

Piet
Piet
1 maand geleden

Als het maar dollars en pleuro,,s oplevert, dan mag blijkbaar alles volgens de ambtelijke molen.

Jantina
Jantina
1 maand geleden

Nu pas ??
Heb gelukkig geen donatie pas
K ben ermee gekomen en k ga ermee weg ….😉

anna
anna
1 maand geleden

Volgens mij is er ooit een wetswijziging geweest, waarin staat dat je automatisch donor bent, tenzij je een codicil hebt waarin staat dat je dat NIET wilt. Belangrijk dus om dat vast te leggen!!

malion
malion
1 maand geleden

Zoals ik eerder heb gelezen kunnen mensen dat ook nog voelen maar geen reactie meer geven. Dat weten artsen ook, is toch HORROR, nooit doen!

Vlo
Vlo
1 maand geleden

Dit is nu typisch nederland!!!!
Je organen oogsten als je nog leeft want anders hebben ze er niets aan !!
Net zo verderfelijk als abortus in nederland…. 2 4 weken kan dit nog gedaan worden een mensje met alles erop en eraan, getoond door gideon tijdens een debat, hoe groot en mooi, nog niet helemaal voldragen maareen kleine baby, !!!! daar gruwelden ze van want de realiteit zien was niet de bedoeling, 24 weken is “ slechts ” een cijfer , de ware grootte zien is te SCHOKKEND dan

Marian Lamina a
Marian Lamina a
1 maand geleden

Ik ben zelfs zo argwanend dat ik mij afvraag waarom mensen niet meer bij hun (stervende?) dierbaren in het ziekenhuis mochten komen in coronatijd. Ook heb ik mijn vraagtekens bij sommige vakantielanden waar toeristen voor bijv buikloop het ziekenhuis in gaan en ineens blijken te zijn overleden… Ook in Zuid-Oost Europa!
Overigens zou ik zelf nooit een orgaan van iemand anders willen hebben. Niet alleen om spirituele redenen, maar ook omdat ik vind dat je de dood zou moeten accepteren wanneer het je tijd is

Tom Poes
Tom Poes
1 maand geleden

Ik doneer NIETS. Ze kunnen, “naar de pomp”, lopen…

Poekie
Poekie
1 maand geleden

Klopt, patiënten worden vastgebonden door deze gruwelijkheden.
Er bestaat geen hersendood, je hebt nog gevoelens, als je dood bent hebben ze niets aan je organen.
Je wordt straal voor de gek gehouden door wat ze zeggen; “je helpt anderen ermee”.
MAW je doet het voor n ander?????

Snappie
Snappie
1 maand geleden

De dokter zorgt ervoor dat u echt dood gaat , bij tekenen van leven bij de “overledene” krijgt die nog effe een overdosis toegediend, monddood gemaakt en bewusteloos wordt de patiënt op efficiënte manier vermoord.
De dokter kan weer blij zijn met zijn binnen geharkte bonus.
Killing is my business and business is good.

Lianne_2003
Lianne_2003
1 maand geleden

Oftewel. Het is gewoon moord, en de slachtoffers sterven een gruwelijke en uitermate pijnlijke dood. Ik heb heet al eerder gelezen, en heb net uiteraard uitgeschreven voor orgaandonatie.
Het kan zijn dat ik me liever verhang dan dat ik me in stukjes laat slachten

Dat vind ik ..... ....
Dat vind ik ..... ....
1 maand geleden

En wat denk je van al die kinderen zonder ouder,denk ook aan de toeslag affaire ,de corona , isolatie, van ouderen ,. of een ander rede waarvan de familie of ouders uit het gezag ,gezet zijn. Oudjes die geen familie meer hebben , gehandicapten.Het is allemaal grijs gebied waar geen enkele controle op is wat er met hun gebeurd of gebeurd is .Het krijgt de stempel ,,OVERLEDEN,, .En geen haan die er meer naar kraait.

Back to top button
63
0
We lezen graag je reactie!x