Een Duitse kardinaal heeft gewaarschuwd dat mensen als Bill Gates, George Soros en World Economic Forum-baas Klaus Schwab de coronapandemie gebruiken om de wereld onder ‘totale controle’ van de globalistische elites te brengen.
Kardinaal Gerhard Ludwig Müller, tevens een hooggeplaatste rechter van de Vaticaanse rechtbank, deed deze uitspraak tijdens een interview met het Oostenrijkse Sint-Bonifatiusinstituut.
Müller zei dat hele rijke mensen nu hun kans schoon zien om hun eigen agenda door te drukken. De kardinaal voegde toe dat de pandemie heeft geleid tot ‘chaos’ en ‘onrust’, deels omdat de elites ‘van de mogelijkheid gebruik willen maken om mensen in het gareel te brengen’ via een wereldwijde ‘surveillancestaat’.
“[they] proclaim loudly that this is an opportunity to push their agenda, an agenda based on fraud, specifically the opinion that we can use modern technology to bring forth a new creation […]”
His Eminence Kardinal Müller, former Prefect of the CDF. pic.twitter.com/JSkWWFTSg4— St. Boniface Institute (@Inst_StBoniface) December 6, 2021
‘Complottheorieën’
Müller zei ook dat globalisten proberen een nieuwe mens naar hun evenbeeld te scheppen. Hij waarschuwde dat dit niets met democratie te maken heeft.
De Duitse media waren er als de kippen bij om de uitspraken van de kardinaal te bestempelen als ‘complottheorieën’. Der Spiegel suggereerde zelfs dat zijn uitspraken antisemitisch zijn.
Grote Reset
Eind vorig jaar haalde een andere kardinaal, Raymond Burke, tijdens zijn preek uit naar ‘seculiere krachten’ die ons ‘slaven van hun goddeloze en moorddadige agenda’ willen maken.
De voormalige voorzitter van de hoogste Vaticaanse rechtbank zei over de coronacrisis: “Dan is er nog het mysterieuze Wuhan-virus waarover de massamedia ons dagelijks tegenstrijdige informatie geven. Wel is duidelijk dat het door bepaalde krachten is gebruikt – ten koste van gezinnen en de vrijheid van naties – om hun kwaadaardige agenda te bevorderen. Deze krachten vertellen ons dat wij nu onderdanen zijn van de zogenaamde ‘Grote Reset’, het ‘nieuwe normaal’, dat ons wordt opgelegd door burgers en naties te manipuleren met behulp van onwetendheid en angst.”
Begin november vorig jaar waarschuwde aartsbisschop Carlo Maria Vigano voor de ‘Grote Reset’. Achter deze plannen schuilt volgens hem een wereldelite die de mensheid wil onderwerpen. Ze zijn van plan middels dwangmaatregelen de vrijheid van hele bevolkingsgroepen drastisch in te perken. “Het doel van de Grote Reset is een gezondheidsdictatuur,” zei Vigano.
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






FVD-leider Baudet kondigt aan: ‘Er gaat iets heel interessants gebeuren, see you in court’
Pepsi vervangt suiker door ‘magisch ingrediënt’
Astronomen herleiden mysterieuze radiogolven uit de ruimte naar bron. Dit weten we tot nu toe
Chirurg: ‘Hele grote groep patiënten krijgt chemotherapie voor niks, maar er wordt wel heel veel geld aan verdiend’
Publicist: Coronatest is ongeschikt om virusinfecties te meten
Chemotherapie kan juist leiden tot méér kanker. Dit is hoe het werkt
Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt
VIDEO: Mysterieuze aardbevingslichten gezien tijdens aardschok Nieuw-Zeeland
Het is officieel: meer gevaccineerde dan ongevaccineerde coronapatiënten in Australische ziekenhuizen