Homepagina » Natuur en Milieu » Indrukwekkende ‘hemelse’ zonsondergang trekt wereldwijde aandacht. Zie jij de overeenkomsten?
Indrukwekkende 'hemelse' zonsondergang trekt wereldwijde aandacht. Zie jij de overeenkomsten?

Indrukwekkende ‘hemelse’ zonsondergang trekt wereldwijde aandacht. Zie jij de overeenkomsten?

Een man heeft in Italië een bijzonder tafereel vastgelegd tijdens zonsondergang. De lucht leek te worden verlicht door een Christusfiguur die zijn armen spreidde, schrijft AccuWeather.

De viraal gaande foto, die op 1 maart is gemaakt, laat zien hoe zonnestralen de Tyrreense Zee bij de westkust van Italië beschijnen.

Ze lijken als gevolg van een opening in het wolkendek de vorm aan te nemen van de religieuze figuur.

Open armen

“Toen ik dat zag, wilde ik het graag vastleggen en delen,” zei Alfredo Lo Brutto tegen Barbara Di Palma, een verslaggever van een nieuws- en entertainmentprogramma op de Italiaanse tv.

“Ik herkende er gelijk Christus de Verlosser in, met open armen, alsof hij heel Agropoli wilde zegenen,” aldus de man.

Lo Brutto maakte de foto in zijn thuisplaats Agropoli, een havenplaatsje ten zuiden van Pompeï.

Delen

Lo Brutto, die werkzaam is als kunstenaar en kok, zei dat hij normaal gesproken niet erg actief is op social media, maar dat hij dit indrukwekkende beeld toch graag wilde delen.

“Ik wilde dat andere mensen het zouden zien omdat het zo mooi is,” zei hij.

Christusbeeld

De foto gaat inmiddels rond op social media en heeft ook de aandacht getrokken van de nieuwsmedia.

De figuur op de foto van Lo Brutto doet denken aan het beroemde Christusbeeld in Rio de Janeiro in Brazilië, meldde Fox News.

[AccuWeather]


Vond je deze info goed? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

27 reacties

  1. Niet allen in wolken maar men kan het overal in zien ,sommige branden komen door rook ontwikkeling ook weleens figuren tevoorschijn wat maar enkele ogenblikken duurt, en ja vooral religieuze mensen zien er soms een engelen of een duivel als persoon erin, wat natuurlijk een hersens spinsel is van het christus fundamenten van de voor ouders die er een betekenis aan gaven gebaseerd op Angst maar het is natuurlijk gezien alleen maar een verschijnsel , waar men in is groot gebracht met religieuze beeld figuren van wat men heeft geschilderd of uitgebeeld heeft uit een verleden, kunnen deze figuren zomaar in wolken of andere verschijnsels even gezien worden als religieuze verschijnsel, deze christus figuur die niet eens heeft bestaan maar is ontstaan door een geloof die deze figuur een betekenis heeft gegeven aan het christendom die zo en zoal een dualistische geloof is,,dat kan natuurlijk nooit echt de waarheid zijn, want het echte kent geen dualisme, waar men is groot gebracht met een soort geloof en er zijn natuurlijk ook vele soorten geloven en daar kan gewoon weleens in de Natuur zo maar ineens een beeld ontstaan door beweging en geeft met er een betekenis aan die gebaseerd met zijn eigen opvoeding, het is gewoon heel even een figuur en aangezien wolken bewegen kunnen er zomaar van alles erin gezien worden…men ziet vaak ook dier figuren in wolken zien ,dat kan ook niet anders want het zijn bewegende verschijnsels die door wind bewegingen zomaar ineens even een beeld laten zien..voor vele natuurlijk die erin geloven een bewijs van de figuur Jezus die door geloof is ontstaan ,maar in werkelijkheid niet heeft bestaan zoals het word vertelt alleen maar ook kan leven in gedachten van gelovige , gewoon over genomen van de hersens spinsels van de voorouders en de leugenachtige en bedrieglijke christusdom die is opgetekend , men weet nu wel beter dat het christendom altijd een soort dualisme heeft verheerlijkt.. alleen zo kon het groot word in zijn macht, van het dualistische geloof waar mee vele mensen op een brandstapel of aan een kruis werden genageld een soort beelddragende dualistische krankzinnigheid..vind men het gek dat vele dan een verlosser erin zien …maar waar van moet men eigenlijk verlost worden ,ja van die dualistische christusdom lijkt een goede oplossing om er niet meer erin te geloven ..dat is de ware verlossing..

    14 likes
    • Kees van Kesteren

      Rob, je bent een zielig, verkeerd opgevoed slachtoffer van de huidige wereld.

      Ik heb echt medelijden met jou totale waanzinnige kronkelgedachten, zoals jij in het leven staat!

      HEER, vergeef het hem, want hij weet niet wat hij schrijft en daarmee zegt!

      10 likes
    • Wat heeft mensen kruisigen en op de brandstapel zetten met het christendom te maken? Dat is nooit uit de naam van Jezus gedaan hoor. Je komt me een beetje labiel over eerlijk gezegd.

      1 likes
      • Heb ik gezegd dat het uit naam van Jezus mensen zijn gekruisigd,? het zijn de zogenaamde christenen geweest de leiders van kerken die opdrachten gaven tot verbranding,.mensen kruisigen dat heeft betrekking op het kruis dragen waarmee het christendom word bediend, zie maar naar de vele beeltenissen van een gekruisigde Jezus in kerken.. daarmee is het zo dat vele het kruis dragen van het beeld Christus, is dat de bedoeling van deze dat vele een kruis moeten dragen waarmee de kerk zich mee van bediend? ,waarmee men vele gelovige eigenlijk gekruisigd zijn en letterlijk gezien gekruisigd zijn tot het christendom,,even gewoon goed lezen als men iets leest ..Jezus is een mythische figuur er is nooit een kruisiging geweest, alleen het christendom heeft deze zo bedacht om mensen te laten geloven in een kruisiging waar men nu nog vele aan gekruisigd zijn tot dit geloof..en niet gelijk een oordeel vellen omdat je het gewoon niet goed leest en begrijpt, wie is hier nu labiel? degene die gewoon het verhaal niet snapt..kan alleen maar tot deze uitspraak komen ..

        3 likes
        • Jij bent wel erg vol van je eigen waarheid he.. man man. Ben jij er bij geweest dan. Ik en vele miljoenen met mij geloven wel in het verhaal van Jezus. Zoals jij praat is alles wat met het christendom te maken heeft slecht..
          Dankzij meer dan 1000 jaar christendom in Europa leef jij nu in een beschaafde wereld hier.. hoewel deze door onder andere de multicul en mensen zoals jij weer hard word afgebroken. Je eigen roots belachelijk maken omdat deze enkele eeuwen geleden vochten voor een gelijkheid.. en er een paar procent van die mensen de laatste decennia niet van kinderen konden afblijven wat ik niet goed praat overigens. Dan is niet heel het christendom zo rob.! Nou gaat het lekker in Europa door alles binnen te halen en de grenzen open.. ons eeuwen oud geloof met zijn allen belachelijk maken..lhb ters die kinderen willen.. enz enz.. knettergek zijn de meeste aan het worden.

          1 likes
        • Wat ik nog even wil toevoegen is dat al onze normen en waarden vanuit het christendom komen, en door de migratie die al sinds de jaren 70 bezig is en alle verknipte mensen in onze maatschappij, waar jij er voor mij ook een van bent.. gaat alles naar de verdommenis. Was vandaag even naar het ziekenhuis, de tandarts en wat boodschapjes.. was blij dat ik weer thuis was.. wat zijn de mensen toch brutaal en associaal tegenwoordig..

          1 likes
        • Nog een laatste dingetje, ik draag al jaren een rozenkrans om mijn nek.. deze moet ik op sommige plaatsen in het land al onder mijn kleding doen om geen problemen te krijgen.. is toch absurt.

          1 likes
        • Oh wat ben jij een arme van geest !

          Christus heeft werkelijk geleefd en daar zijn bewijzen van en is op aarde gekomen om de mensheid te tonen wat het betekent te lijden en daarna de opstanding te beleven , en Christus is de WERELDGEEST en is aarmee de grootste aardegeest , Hij is er voor alle mensen op de aarde en dat zal in de toekomst meer en meer bewaarheid worden ,want binnenkort komt de grote Maitreya Boeddha ,de grootste leermeester op aarde , en die zal de mensheid leren over de ware en echte betekenis vam de Christus en of je nu moslim bent of niet , in de koran staat er meer geschreven over de Christus dan in de bijbel en ze kennen hem heel goed over geheel de wereld en van India tot ver n China .

          1 likes
    • Inderdaad is uw gedachtengang volledig verkeerd , de Ouden wisten heel goed dat er geen dualisme was , maar een triniteit / een Drieheid ,en het is niet het Christendom die er een dualiteit van gemaakt heeft , maar het is de Kerk . Jij verwart Christus en het christendom met het geloof en de godsdienst .

      4 likes
      • Maar het is de Kerk?
        Een kerk is maar een gebouw,en het gebouw zegt op zich zelf helemaal niets, een kerk spreekt niet , het zijn de christenen die het gebouw vullen en eren daarmee het christendom en christus, word er niet gezegd zij eren mij met hun lippen, maar hun hart is verre van mij..Wat word daarmee bedoeld,omdat de meeste christenen meer in hun hooft zitten ,en niet in hun hart..vanuit het hooft oordeelt men, een hart kan niet oordelen ,dus het hooft is van de meesten christenen dualistisch en velt oordelen ,daarmee zijn de meesten christenen dualistisch als ze hun hooft volgen met geloof en godsdienst ze volgen niet hun hart maar hun hooft..de taal van het hooft is altijd dualistisch, het hart zelf kan niet spreken zij is pure liefde ..een echte christen spreekt niet, het laat nooit zijn hooft regeren, het heeft geen kerk of godsdienst nodig, een echt christen zal zich nooit als een christen laten zien…zij zal niet eens opgemerkt willen worden..met de dualistische geloof en godsdienst zij keert zich verre van deze, , niet het hooft zal gezien worden maar het hart van de mens..alleen het hart kan de echte liefde zien het is de mythische christus waarmee een hart volledig gevuld kan zijn, het hooft denkt dat er een echte christus geweest [een aanname ] is en heeft bestaan zoals men het heeft beschreven het zijn de concepten die bedacht zijn over een Christus , die voor de zonde van de mens zijn leven gaf…er is nooit een christen gestorven aan een kruis ..het is het bedenksels van het christendom om macht uit te voeren over een niet wetende om zieltjes te winnen voor de gedachten van hun hooft het christendom wat misleiding is ..misschien is dat wat duidelijker voor je ,,,van een volledig verkeert. eigenlijk weet je wel wat Volledig echt betekent , VOL-LE-DIG..men kan VOL zijn en aan Alles een Betekenis geven, maar de ledigheid kan nooit gevuld worden, zij is pure Liefde,Ruimte Niets ,,het is ons eigen oneindige Wezen zelf ,,Puurheid zonder invulling ,Ledig,,ruimte waarmee we het vullen [VOL]met concepten van het dualisme,,Kijk maar eens om je heen is niet alles met dualisme verweven.. wilt men daaraan niet meer deelnemen ,wat blijft er dan over ..? Puurheid zonder vorm ..wie wil nu die ledigheid zijn ..het is de grootste angst van de mens om Niets te zijn ..

        3 likes
  2. project blue beam?

    fff

    12 likes
  3. Hoe dan ook tis mooi om te zien.

    5 likes
  4. Een heel mooi voorbeeld van de etherische Wederkomst van Christus!
    Was voorspeld door R Steiner .
    Een engelwezen zal zich offeren en wanneer het astrale lichaam van deze engel naar beneden stroomt zal zijn etherlichaam als het ware als een lege schaal de Christus ontvangen . Zo zal deze engel wandelen doorheen de ruimte .
    Maar …eerst moet in het menselijke innerlijk het begrip voor de Wederkomst van Chriu ontstaan ‘pas dan zullen de mensen de gestalte van Christus in de etherische wereld kunnen waarnemen !

    2 likes
  5. Tsja, in Italie gaat het wel erg slecht en wordt het volk steeds meer economisch uitgeknepen.
    Dan krijg je dit soort berichten, de droomvlucht.

    4 likes
  6. Ons voorstellingsvermogen maakt tot wie en wat we zijn

    4 likes
  7. mijn eerste gedachte bij het zien van de afbeelding: ‘vet nep’.

    4 likes
  8. Hoe hoog staat die zon dan, je zou bijna denken heel dichtbij gezien de zonnestralen

    3 likes
  9. Gek. De Zon waarderen we niet als Zon, maar wanneer diezelfde Zon met z’n stralen als een soort wezen te zien is, dan is Hij ineens bijzonder. Ik zie gewoon de Zon (het hoofd) en diens stralen.

    3 likes
    • Het is inderdaad gewoon een zonsondergang, altijd dynamisch, als je hier elke dag op het strand gaat staan, verschijnt er vanzelf een keer een vorm waar je een foto van kan nemen, vooral “de atoombom” is vaak goed te zien net voordat hij in de zee zakt.

      0 likes
  10. Laten we zeggen het hoofd van Jezus zou wel eens Nemesis [Nibiru] kunnen zijn

    2 likes
  11. Nope! Zie een foto van een ondergaande zon.

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Oorlogspropaganda: Jezus verzonnen door Romeinen om Joden rustig te krijgen. Bijbelonderzoeker deelt bevindingen

Oorlogspropaganda: Jezus verzonnen door Romeinen om Joden rustig te krijgen. Bijbelonderzoeker deelt bevindingen

Het christendom is een Romeins complot, dat ...

Italië in shock: burgemeester, artsen en psychologen ontmaskerd als kindersmokkelaars. Aan deze gruwelijke praktijken maakten ze zich schuldig

Italië in shock: burgemeester, artsen en psychologen ontmaskerd als kindersmokkelaars. Aan deze gruwelijke praktijken maakten ze zich schuldig

In 2018 ontdekte de Italiaanse politie dat ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.