Homepagina » Mens en Dier » Creationisme: laatste dinosaurus stierf in 1927 (infographic)
Creationisme: laatste dinosaurus stierf in 1927

Creationisme: laatste dinosaurus stierf in 1927 (infographic)

In de 17e eeuw concludeerde de aartsbisschop van Armagh in Ierland James Ussher dat de aarde was ontstaan op 22 oktober 4004 voor Christus.

Hij bracht een eeuw voor de geboorte van geologie en de eerste wetenschappelijke pogingen om de leeftijd van de aarde vast te stellen de genealogieën en chronologieën van Bijbelse figuren in kaart.

Voor zijn tijdgenoten was daarmee de leeftijd van de aarde berekend. Toen in de vroege 19e eeuw uit hiërogliefen duidelijk werd dat de Egyptenaren historische gebeurtenissen van vóór het begin van onze jaartelling beschreven, werd de theorie van Ussher weersproken.

Onderwijzen

De keuze van Ussher voor een verloop van precies 4000 jaar is gebaseerd op de gedachte dat de Israëlitische tempel van Salomo 1000 jaar voor de geboorte van Christus vernietigd was. Voor de verwoesting van de tempel plaatste Ussher drie millennia.

Creationisten geloven dat de aarde slechts enkele duizenden jaren oud is. In de Verenigde Staten proberen creationisten via politieke weg ook het christelijk creationisme op scholen te laten onderwijzen. Creationistische activiteiten in de VS hebben er inmiddels vooral in de grote staten Californië en Texas voor gezorgd dat evolutie goeddeels uit de schoolboeken is geschrapt.

Ook op internet zijn de meest pro-creationistische websites afkomstig van Amerikaanse creationistisch-christelijke organisaties. Daarnaast zijn er verscheidene musea die het creationisme promoten. Europese creationisten worden tegenwoordig sterk beïnvloed door het Amerikaanse creationisme.

EO

In Nederland vindt het creationisme vooral aanhang onder protestanten. Net als in de VS wordt het creationisme in Nederland vooral gedragen door evangelische christenen. Toch vindt het ook veel steun in kringen van orthodox-gereformeerden en bevindelijk gereformeerden. Het is vooral de niet-kerkelijke Evangelische Omroep (EO) die zich sterk met het creationisme heeft geïdentificeerd.

Onder invloed van het christelijke creationisme is er ook in de islam een creationistische beweging ontstaan die veel van haar argumenten hieraan ontleent. In moslimlanden als Turkije is heden een actieve creationistische beweging die zelfs lectuur verspreidt naar westerse landen.

Volgens het creationisme stierf de laatste dinosaurus op 17 maart van het jaar 1927. Bekijk hieronder de geologische tijdschaal voor creationisten.

Creationisme: laatste dinosaurus stierf in 1927

Bron: Popsci.com

Gerelateerd:

 



Vond je deze info leuk? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

36 reacties

  1. Tja daar is de mens een meester in het vervalsen van de geschiedenis ongeacht of het de wereld geschiedenis betreft of de geschiedenis van een land. Jammer dat mensen zich van alles laten aan praten door onderwijzers, predikanten, priesters, politici en de media, ik heb gelukkig geleerd zelf na te denken en dingen goed te onderzoeken.

    1 likes
  2. Er staan tal van videos van Dr. Kent Hovind op Youtube. Zoals:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-8463129851563631666

    In wikipedia vind je achtergrond info.

    1 likes
  3. Het creationisme zou verboden moeten worden.

    1 likes
  4. Mensen die ‘creationisme’ aanhangen hebben het denkvermogen van een amoebe hoor. Hoe kan een rationeel mens denken dat dit echt zo gegaan is zonder dat er duidelijk wetenschappelijk/archeologisch/historisch bewijs word gepresenteerd? Dan ben je toch enorm naief?

    0 likes
  5. Wow, nu snap ik waarom de mens nog zo een dom ras is.. We bestaan pas een paar jaar dus hebben nog niet zo veel tijd gehad te ontwikkelen… Getuige ook bovenstaande prachtige illustratie %)

    0 likes
  6. sorry hoor maar dit gaat toch nergens over. iedereen weet dat de jaartallen die bekend zijn niet helemaal kloppen, maar toch wel redelijk voldoen.En dan zie je dit artikel daar moet ik toch wel van lachen. Mensen denken dat er in de tijd dat het fototoestel is uitgevonden dat er toen nog dino’s rondliepen. Heb je ooit een originele foto van een dino gezien ?

    0 likes
  7. Wat een grapjas die man… naar mijn weten zijn dino´s toch echt MILJOENEN JAREN GELEDEN overleden…

    0 likes
  8. Prima als je de evolutie naast je neer legt als onjuist omdat het niet in je religeuze denkbeelden past. Maar leg je denkbeelden niet de ander op. Volgens mij gaat het daar vooral mis. Ooit heb ik twee van zulke collegas’s gehad. Moslim en een christen. Zelfs de reslutaten van de Quantum wetenschap werd afgewezen. Ik vond dit verbijsterend maar ik liet hen in hun waarden uit respect. Gelukkig leef ik in een land waar religie niet de grondwet dicteert.

    0 likes
  9. wel apart dat de mensen dan weer precies in 2012 ontstaan hahaha

    0 likes
  10. @ Herman de Graaf

    Ik denk niet dat je iemand die religieuze rotzooi verkondigt een Dr. kan noemen. Het is altijd makkelijk iets wat totale onzin is in een (pseudo) wetenschappelijk jasje te stoppen.

    Paar punten over deze ‘Dr.’:

    -Veroordeling wegens BELASTINGONTDUIKING (10jaar celsstraf+flinke boete)

    -Amerikaanse EVANGELIST

    -Hij ‘studeerde’ aan een NIET-geaccrediteerde Midwestern BAPTIST College en behaalde een bachelor in GODSDIENSTONDERWIJS.

    Ik bedoel maar 😉

    0 likes
  11. In zowel creationism als evolutie zitten gaten en hypotheses. Evolutie op kleine schaal bestaat. Wanneer Richard Dawkins weer eens in debat gaat met religieuze filosofen dan hebben beide kampen prima argumenten. Het één sluit het andere niet uit. Als een blind proces ervoor kan zorgen dat er een enorm complex heelal ontstaat en vervolgens complex leven, dan kan het ook zo zijn dat God(en) ook op deze manier ontstaan is/zijn. Of misschien is God oneindig en had God geen begin. Dat de kerk er een bende van maakt, wil niet zeggen dat er geen God is. En misschien is bewustzijn c.q. onze geest onstoffelijk en kan het dus functioneren en nadenken zonder lichaam. Ons brein is het minst begrepen orgaan. Het zelfbewustzijn is een ingewikkeld iets. Wetenschappers onderzochten een man waarbij grote delen van de hersens zijn verdwenen na een virusinfectie. Van de 3 gebieden waarvan men dacht dat het daar zat, was bijna niets meer over. Maar wat bleek, de man was zelfbewust. Blijf open-minded

    0 likes
  12. Wanneer je Engels een beetje goed is, kunnen jullie dit is bekijken. Wat mij betreft komt het erop neer dat we gewoon open-minded mogen blijven en het één het andere dus niet uitsluit.

    http://www.youtube.com/watch?v=uAm-kbzT7xw

    0 likes
  13. [quote name=”Knn”]@ Herman de Graaf

    Ik denk niet dat je iemand die religieuze rotzooi verkondigt een Dr. kan noemen. Het is altijd makkelijk iets wat totale onzin is in een (pseudo) wetenschappelijk jasje te stoppen.

    Paar punten over deze ‘Dr.’:

    -Veroordeling wegens BELASTINGONTDUIKING (10jaar celsstraf+flinke boete)

    -Amerikaanse EVANGELIST

    -Hij ‘studeerde’ aan een NIET-geaccrediteerde Midwestern BAPTIST College en behaalde een bachelor in GODSDIENSTONDERWIJS.

    Ik bedoel maar ;)[/quote]

    Ik propageer niet.

    Mijn mening is niet die van Hovind, noch ben ik een volgeling.
    Wel vind ik de opvattingen van hem interessant, en het vermelden waard.

    0 likes
  14. Mijn oma een T-rex?????
    Ik zelf kan een Dodo zijn 🙂

    Volgens deze verdeling was Jezus een mosje!

    Geloof niet in geld….! 😉 Waar kan ik mijn klooster bouwen?

    0 likes
  15. [quote name=”Peter ♥”]Tja daar is de mens een meester in het vervalsen van de geschiedenis ongeacht of het de wereld geschiedenis betreft of de geschiedenis van een land. Jammer dat mensen zich van alles laten aan praten door onderwijzers, predikanten, priesters, politici en de media, ik heb gelukkig geleerd zelf na te denken en dingen goed te onderzoeken.[/quote]
    Dit heet contradictie. Ga jij dus lekker zelf nadenken en de dingen goed onderzoeken. Ben jij wetenschapper in alles waarin je maar een wetenschapper kan zijn? En was jij erbij toen de grote piramide werd gecreeërd? Of moet ook jij toegeven dat jouw onderzoek gebaseerd is op het onderzoek van een ander. Zelfs bewijzen kunnen corrupt zijn. We geloven wat we willen geloven en dat willen vormt al een probleem aangezien de vrije wil niet volledig bestaat. Denk maar eens na hoe weinig je controle is over je interesses, smaak en voorkeur. Probeer maar eens een kiwi lekker te willen vinden wanneer je er echt van moet kotsen. 😉

    0 likes
  16. lol kom op dit geloofd toch niemand ?
    de mens zoals we nu zijn bestaat al meer dan 250.000 jaar …wie verzint dit ??
    12 oktober 1492 werd amerika ontdekt en dat was dus nog voor de doino`s ??? lol ik pis in me broek van dit soort onozelisme! 🙂

    0 likes
  17. In het plaatsje Hindelopen, waar zeer veel gelovigen wonen, en waar de mening heerst dat de aarde hooguit 5000 jaar bestaat,heeft men fossielen gevonden die door koolstofdatering meer dan 20.000 jaar oud waren.Nee hoor zeggen ze in Hindelopen, dat kan niet als de aarde maar 5000 jaar oud is.En zo woekerd het creationisme zich verder, tot er in Hindelopen nog maar 1 huisje staat, plus een creatief door creationisten gemaakte kerktoren, half opgegeten door de bok tor.Het blijft lachen met een bepaald soort volk, die zichzelf ook nog eens van hoogwaardig denken, op hun eigen schoudertjes kloppen.

    0 likes
  18. [quote name=”Pe68″]Mijn oma een T-rex?????
    Ik zelf kan een Dodo zijn 🙂

    Volgens deze verdeling was Jezus een mosje!

    Geloof niet in geld….! 😉 Waar kan ik mijn klooster bouwen?[/quote]
    Als je dapper bent, ben je vast een dappere dodo. haha. En bij Jezus bedoel je musje??Of was dat een mos sooort??schitterend.

    0 likes
  19. [quote name=”Tom”]Wanneer je Engels een beetje goed is, kunnen jullie dit is bekijken. Wat mij betreft komt het erop neer dat we gewoon open-minded mogen blijven en het één het andere dus niet uitsluit.

    http://www.youtube.com/watch?v=uAm-kbzT7xw%5B/quote%5D
    Dat de aarde maar pas 6000 jaar geleden gevormd is is dus wel uit te sluiten !
    Stelletje mafkezen.

    0 likes
  20. [quote name=”O. Westerman”][quote name=”Tom”]Wanneer je Engels een beetje goed is, kunnen jullie dit is bekijken. Wat mij betreft komt het erop neer dat we gewoon open-minded mogen blijven en het één het andere dus niet uitsluit.

    http://www.youtube.com/watch?v=uAm-kbzT7xw%5B/quote%5D
    Dat de aarde maar pas 6000 jaar geleden gevormd is is dus wel uit te sluiten !
    Stelletje mafkezen.[/quote]

    Het volgende principe:
    -1-
    Is je pc ontworpen en gebouwd (geschapen) door een constructeur,
    -2-
    of is je pc ontstaan (geevolueerd) onder gunstige omstandigheden, en door een aantal technische toevalligheden?

    Laten we de constructeut ‘god’ noemen, en in plaats van de pc een dna-string bedenken.

    Het resultaat van -1- en -2- is hetzelfde, echter de benodigde tijd kan verschillen.

    0 likes
  21. Hoe debiel moet je zijn om dit als waarheid te beschouwen…. Echt te bizar dit…

    0 likes
  22. Het resultaat van -1- en -2- is hetzelfde, echter de benodigde tijd kan verschillen.[/quote]

    Nogmaals ik heb het over 6000 jaar geleden ontstaan van de aarde dit kun je uitsluiten, de aarde is 3,5 miljard jaar oud en het universum is 15 miljard jaar oud. De mens is er al minstens 2 miljoen jaar geleden. Hoe komen ze op die 6000 jaar ? Het kan niet eens. Genesis uit de bijbel is trouwens een aangepast Sumerisch kleitabletten verhaal en niet door Moses geschreven maar door de Joden in 6e eeuw v chr in Babylon. Moses,Jesus hebben hoogstwaarschijnlijk niet geleeft = Mythe !

    0 likes
  23. 28 juli 1914 begon de eerste oorlog!
    dat was in de laatste 4 jaar van de T-rex??
    je kan wel dit mooi in schema brengen maar als je de rest van de geschiedenis vergeet val je toch echt door de mand!
    500 tot ca. 1500 waren de middeleeuwen in europa dat was dus in de tijd van de meer cellige tot dat er net bomen begonnen te groeien!?! wanneer moeten dan de middel eeuwen geweest zijn?

    0 likes
  24. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Pe68″]Mijn oma een T-rex?????
    Ik zelf kan een Dodo zijn 🙂

    Volgens deze verdeling was Jezus een mosje!

    Geloof niet in geld….! 😉 Waar kan ik mijn klooster bouwen?[/quote]
    Als je dapper bent, ben je vast een dappere dodo. haha. En bij Jezus bedoel je musje??Of was dat een mos sooort??schitterend.[/quote]

    Nee geen musje, mos soort > sterremos 🙂
    Ja grappig, bij ‘Dodo’ wordt bedoeld diatryma.(foutje)

    0 likes
  25. [quote name=”O. Westerman”]Dat de aarde maar pas 6000 jaar geleden gevormd is is dus wel uit te sluiten !
    Stelletje mafkezen.[/quote]

    Ok, laat ik mezelf even toelichten. Natuurlijk valt er het e.e.a. uit te sluiten. Het één sluit niet altijd het andere uit. Dit is gewoon een algemene opmerking. Het gaat erom dat er gewoon heel veel nog niet bekend is. De waarheid bestaat en dat filmpje is juist om te laten zien wat er (eventueel) allemaal mogelijk zou kunnen zijn naast een blind proces als evolutie en creationisme. En wellicht was de grote vloed van invloed op radiometrische datering waardoor het moeilijk te achterhalen is hoe oud iets nu werkelijk is. Ik weet niet hoe oud de aarde is. Alles kan van invloed zijn. Neem voorbeeld dit
    http://www.scientias.nl/knoeit-een-mysterieus-deeltje-met-de-halfwaardetijd-van-koolstof/15043

    0 likes
  26. Ik vind alle reacties ronduit walgelijk. Mensen noemen zichzelf wakker, maar hebben zelf de grootste oogkleppen op.

    God is liefde

    Wij zijn allen 1

    0 likes
  27. [quote name=”Volkmar”]Mensen noemen zichzelf wakker, maar hebben zelf de grootste oogkleppen op.
    [/quote]

    ik ben ook wakker. Sinds vanochtend. Is iets wat me iedere ochtend overkomt, feitelijk, wakker worden.

    [quote name=”Volkmar”]
    God is liefde
    [/quote]

    Over welke god heb je ‘t precies? Er is nogal wat keuze.
    God is hersenspinsel. Van mensen die nog niet wakker zij en dromen…

    [quote name=”Volkmar”]Ik vind alle reacties ronduit walgelijk.

    Wij zijn allen 1[/quote]

    In dat geval ben je mede verantwoordelijk voor de reacties.
    Mag ik met distantiëren van de groep?

    0 likes
  28. [quote name=”Jeff”]Hoe debiel moet je zijn om dit als waarheid te beschouwen…. Echt te bizar dit…[/quote]

    Hey Jef,
    Ik denk dat het debieler is het nieuws te geloven…
    Voor mij is dit overigens geen nuttig stukje omdat ik er toch niet achter ga komen wanneer de aarde is ontstaan…

    Maar waar geloof jij wel in Jef?
    Of, waar wil jij in geloven? Denk dat dit voor jou wat meer geldt.

    0 likes
  29. [quote name=”Herman de Graaf”][quote name=”O. Westerman”][quote name=”Tom”]Wanneer je Engels een beetje goed is, kunnen jullie dit is bekijken. Wat mij betreft komt het erop neer dat we gewoon open-minded mogen blijven en het één het andere dus niet uitsluit.

    http://www.youtube.com/watch?v=uAm-kbzT7xw%5B/quote%5D
    Dat de aarde maar pas 6000 jaar geleden gevormd is is dus wel uit te sluiten !
    Stelletje mafkezen.[/quote]

    Het volgende principe:
    -1-
    Is je pc ontworpen en gebouwd (geschapen) door een constructeur,
    -2-
    of is je pc ontstaan (geevolueerd) onder gunstige omstandigheden, en door een aantal technische toevalligheden?

    Laten we de constructeut ‘god’ noemen, en in plaats van de pc een dna-string bedenken.

    Het resultaat van -1- en -2- is hetzelfde, echter de benodigde tijd kan verschillen.[/quote]

    Helemaal mee eens…

    0 likes
  30. [quote name=”Herman de Graaf”]
    Het resultaat van -1- en -2- is hetzelfde, echter de benodigde tijd kan verschillen.[/quote]

    wel, dat is alleen maar waar voor mensen die een beperkt bewustzijn hebben en geen ander idee kunnen bevatten dan dat iets wat bestaat ook een maker moet hebben.
    Het argument is zo oud als de straat, en een klassiek voorbeeld van foutief denken, in die zin dat je het menselijke extrapoleert. En een beetje te ver.

    0 likes
  31. [quote name=”Dr. Who”][quote name=”Herman de Graaf”]
    Het resultaat van -1- en -2- is hetzelfde, echter de benodigde tijd kan verschillen.[/quote]

    wel, dat is alleen maar waar voor mensen die een beperkt bewustzijn hebben en geen ander idee kunnen bevatten dan dat iets wat bestaat ook een maker moet hebben.
    Het argument is zo oud als de straat, en een klassiek
    voorbeeld van foutief denken, in die zin dat je het menselijke extrapoleert. En een beetje te ver.[/quote]

    Ok, ik heb dus een beperkt bewustzijn. Vond het nl heel redelijk klinken. Nu wil ik dus best bekijken of die gedachte fout is..maar kun je het dan toelichten. Ik neem aan dat je met “extrapoleert” doelt op conclusies die je niet kan baseren op waarnemingen. Of bedoel je het in wiskundige zin? En wat is dan “het menselijke extrapoleren”?

    0 likes
  32. [quote name=”Padja”]
    Ok, ik heb dus een beperkt bewustzijn. Vond het nl heel redelijk klinken. Nu wil ik dus best bekijken of die gedachte fout is..maar kun je het dan toelichten. Ik neem aan dat je met “extrapoleert” doelt op conclusies die je niet kan baseren op waarnemingen. Of bedoel je het in wiskundige zin? En wat is dan “het menselijke extrapoleren”?[/quote]

    De conclusie laat ik geheel en al aan jou 🙂

    Wat de extrapolatie betreft, dat zou duidelijk moeten zijn: de mens maakt dingen, dus dingen die niet door de mens gemaakt zijn moeten per sé door iets gemaakt zijn.

    Voor de rest: lees een goed boek over evolutie. Niet genoeg tijd en plaats hier om het uit te leggen 🙂

    0 likes
  33. Het wordt gelukkig steeds meer duidelijk dat het geloof dat macro-evolutie heet onzin is. Het is nog gemakkelijker in een God te geloven, dan in de onnozelheid dat iets miljoenen jaren geleden zou kunnen zijn ontstaan of uitgestorven. Daar heb je namelijk wel heel veel fantasie voor nodig…

    0 likes
  34. In een heel enkel geval word een kind met een staart geboren. Dat noemen we een atavisme: een eigenschap van vroeger duikt op in mensen en dieren van nu.

    Atavismen zijn een sterk bewijs voor macro-evolutie. Simpelweg omdat we ons de vraag kunnen stellen waarom mensen de genen hebben (om bijvoorbeeld een staart aan te maken. )Als mensen ‘gedesigned’ waren door een hogere intelligentie zouden ze namelijk enkel over de genen beschikken die ze nodig hebben, het genetisch materiaal om een mens te maken.

    http://evodisku.multiply.com/journal/item/29/ATAVISME?&show_interstitial=1&u=%2Fjournal%2Fitem

    0 likes
  35. laatste dinosaurus stierf in 1927

    Dan moet daar toch bewijs voor zijn?
    Dan moeten de dinosaurussen door mensen gezien zijn in 1927. En er zouden foto ‘s van moeten zijn.

    0 likes
  36. “In een heel enkel geval word een kind met een staart geboren”

    Wat een onzin er zit geen spierweefsel in, het is gewoon een stuk weefsel wat op een staart lijkt, een staart zou je kunnen bewegen, en dat kunnen deze kinderen niet.
    Macro-evolutie bestaat niet, er is nog nooit een overgangsfossiel gevonden, volgens Darwin hadden deze met miljoenen gevonden moeten worden , maar ze zijn er niet, zelfs de enige hoop van de evolutiereligieuzen, de archaeopteryx is een vogel. Heeft klauwen, nou en een zwaan ook, heeft tanden, nou en een kolibrie ook. Bovendien bestonden vogels ruim voor het onstaan van de archaeopteryx, volgens de evolutie heilige geologische tijdschaal, die op zijn beurt alleen in de boeken bestaat.
    Evolutie is een dode hypothese, een sprookje van de kikker die na een kus in een prins veranderd, de hocuspokus hierbij is de factor miljoeoenen jaren.
    De gebroeders Grimm zijn er nix bij

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Ken je het verschijnsel dat je weet ...

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Yoga en meditatie kunnen je psychisch welbevinden ...

Hillary Clinton, je hebt hele landen en miljoenen levens verwoest. Kom van je troon af. Kijken: presidentskandidaat trekt van leer

Hillary Clinton, je hebt hele landen en miljoenen levens verwoest. Kom van je troon af. Kijken: presidentskandidaat trekt van leer

De Democratische presidentskandidaat Tulsi Gabbard heeft opnieuw ...

manifesteren

Manifesteren doe je zo – Nieuwe ontwikkelingen

Veel mensen zijn bezig met het manifestatieproces, ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.