Homepagina » Buitenaards » ‘Iets houdt onze planeet in de gaten’ (video)
Iets houdt onze planeet in de gaten

‘Iets houdt onze planeet in de gaten’ (video)

Mike Gravel was van 1969 tot 1981 senator voor Alaska. Hij was daarnaast Democratisch presidentskandidaat voor de verkiezingen in 2008.

Begin deze maand was hij één van de zes oud-congresleden die een hoorzitting leidden over het vermeende achterhouden van informatie over UFO’s door de Amerikaanse overheid.

“Iets houdt de planeet in de gaten,” zei hij na afloop van de hoorzitting die was georganiseerd door de Paradigm Research Group, een organisate die zich sterk maakt voor de publieke bekendmaking van buitenaards contact. “Ze houden de planeet nauwgezet in de gaten, omdat we een zeer oorlogszuchtige beschaving zijn.”

Begin deze maand was Gravel te gast in het programma Viewpoint van de zender Current TV. Onderstaand fragment werd enkele dagen geleden op YouTube geplaatst.

Bron: YouTube/TheTruthAmongUs

Gerelateerd:

 

+
Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen
Aanmelden
+
Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal
Volgen
Kom shoppen in de NineForNews Webshop. T-shirts, tassen, caps, mokken, en nog veel meer!

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

56 reacties

  1. “We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.

    0 likes
    • inderdaad, dat onderschrijf ik helemaal, elke oorlog is georganiseerd. de mens is niet oorlogszuchtig.
      ik kan niet snappen dat er geen mens in Europa opstaat die gaat zeggen dat we geen europees leger nodig hebben!
      nee dat moeten de burgers zelf doen. wij moeten opstaan en ropen vrede. geen Europees leger!
      wat moet je daarmee? tegen gevaar uit omliggende landen?
      als de eu een leger wil dan wil ze ook oorlog!! dat is onlosmakelijk met elkaar verbonden.
      ik heb me geergerd aan de dodenherdenking op de 4e terwijl er tegelijkertijd op de tv over het uitbreken van de derde wordt gespeculeerd. De beste kans op vrede heb je als jonge mannen weigeren soldaat te worden!

      0 likes
  2. Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.

    0 likes
  3. het heeft helemaal niks met aliens te maken. het zijn gewoon de goden.

    0 likes
  4. Blijf skeptisch mensen, net als dat hele
    CSETI verhaal van Steven M. Greer en
    zijn disclosure verhaal.

    Steven M. Greer blijkt dus helemaal niet
    Steven Greer te zijn, maar Lawrence M. Krauss

    Foto Krauss:
    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    Foto Greer:
    http://www.garuda.co/wp-content/uploads/2011/12/Steven-Greer-Aug2005-1.jpg

    Waarom is deze man zijn identiteit verandert?

    En als ik de naam “Krauss” of Weissman
    etc. ergens tegen kom heb gaan mijn nek
    haren recht over eind staan en vertrouw
    ik het zaakje niet meer..

    Er zullen vast goede buitenaardsen aanwezig zijn
    maar onthoud wel dat de Elite er alles aan
    zal doen om ons te misleiden en de verkeerde
    kant op te sturen. Zet je vraagtekens
    bij de mensen die in de media komen met
    dit soort verhalen, en die officiele
    films mogen laten uitkomen zoals Steven M. Greer
    en zijn Sirius film.. ALLES word gecontrolleerd
    dus als er iets in zit wat niet hun agenda
    ondersteund zal het nooit in de media komen!

    Als je dichter bij de “waarheid” wil komen
    moet je onderzoek doen naar mensen die
    mysterieus om het leven zijn gekomen.

    En zelfs dat hebben ze waarschijnlijk wel
    gedekt door 4 willekeurige mensen samen met de target uit te schakelen waardoor
    het weer moeilijk(er) word om te achterhalen
    bij WIE je onderzoek moet doen. In de film
    Jack Reacher word dit heel mooi verteld.

    0 likes
  5. [quote name=”Hunting Wolf”]Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.[/quote]

    Zoals uit allerlei berichten op te maken is, zal er hooguit oorlog uitbreken doordat Amerika en Israël weer eens landjepik doen, niet omdat Syrië en Iran oorlogszuchtig zijn.
    Desalniettemin hoop ik ook dat we in de gaten worden gehouden door een rechtvaardig en zuiver iets.

    0 likes
  6. Het positieve van de CHD hoorzitting is dat deze oud-politicus overtuigd is dat er buitenaards leven bestaat. Hopelijk kan deze man het voor elkaar krijgen dat deze kwestie bij de VN op de agenda komt.
    Het zou ook best wel eens zo kunnen zijn dat de MSM het niet aandurft om deze invloedrijke mensen te ridiculiseren. Ik denk dat deze hoorzitting wel eens het omslagpunt zou kunnen zijn. Deze mensen laten zich namelijk niet met een kluitje in het riet sturen.

    0 likes
  7. [quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]

    Maar we volgen allemaal blindelings die ELITE inplaats van het niet te pikken en tegen het systeem op te staan !!!

    0 likes
  8. [quote name=”De Roy Power”]het heeft helemaal niks met aliens te maken. het zijn gewoon de goden.[/quote]

    Oohh! Zeg dat dan meteen, sjong jonge
    en wij ons maar druk maken over die aliens,
    zijn het gewoon De Goden!

    Haha sorry ik kon het even niet laten,
    maar zou
    je er misschien ook een uitleg bij kunnen
    geven wie of wat die Goden dan zijn, ik
    vind namelijk alles wel interessant en sta
    overal open voor, maar
    ik heb wel iets meer nodig dan alleen: De Goden.

    0 likes
  9. Reactie op @2 van Hunting Wolf
    Ik vermoed dat vrijwel niemand van de 1.579 bezoekers die momenteel online zijn, via de fysieke/materiële wereld een directe toegang heeft de gebeurtenissen in het Middenoosten te beïnvloeden, of contacten die deze directe toegang wél hebben.

    De vraag is altijd: WAT VALT ERAAN TE DOEN? Petities schrijven? Demonstraties organiseren? Naar Syrië afreizen en met spandoeken, waar in Arabische letters “vrede” staat geschreven, tussen de linies lopen?

    Wat valt er – in de fysieke/materiële wereld – überhaupt te doen bij al deze hot items die dagelijks langskomen?

    “We” hebben dagelijks ons werk, of in ieder geval dingen te doen die noodzakelijk zijn te doen. Onszelf verzorgen, een gezin onderhouden, kinderen opvoeden, het gras maaien, etcetera.

    Is “hopen” alles wat we kunnen?

    Hoe zit het met de optie van “actief het best mogelijke scenario creëren”… IN DE GEEST … ?

    Dat kán tijdens het gras maaien. Of tijdens de afwas. Tijdens de rit naar het werk, de zit in de tram, altijd eigenlijk. Precies in de momenten waarin de innerlijke aandacht gericht is op DE GEEST, erop gefocust, waarbij de aandacht zich verder NIET laat afleiden door hoe de wereld zich per moment presenteert…
    …dan kan het.

    Dan kan de persoonlijke visie zich in de “niet-fysieke/niet-materiële wereld” ontvouwen. Betekent uiteraard niet dat die visie de volgende dag werkelijkheid is geworden. Maar het betekent wel dat de energieën die elk individu uitzendt, een ‘voedende’ werking hebben. Wat je visie is, is datgene waarmee je het geheel aan het voeden bent.

    http://www.youtube.com/watch?v=OPR3GlpQQJA . Is dat een voorbeeld van een voedende visie? Your call.

    Ik voel me soms net een beetje The Oracle aan het einde van de Matrix-trilogie die gevraagd wordt “did you know all this?”

    “No, I didn’t” is het antwoord. “But I believed in it”.

    0 likes
  10. Ik vraag me af waarom er ineens spontaan zo’n bekendheid voor buitenaards leven komt van (hogergeplaatste) amerikanen. Het voelt aan als een tactiek die ze gebruiken om de mensheid een bepaalde richting op te duwen. Wij moeten weer naar die personen luisteren hoe het zit, terwijl wij misschien straks er zelf achter komen hoe het echt zit. Ook die film van Greer, voelt niet goed. Maar ja, misschien ligt het aan mij.

    0 likes
  11. [quote name=”Jacob”]Blijf skeptisch mensen, net als dat hele
    CSETI verhaal van Steven M. Greer en
    zijn disclosure verhaal.

    Steven M. Greer blijkt dus helemaal niet
    Steven Greer te zijn, maar Lawrence M. Krauss

    Foto Krauss:
    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    Foto Greer:
    http://www.garuda.co/wp-content/uploads/2011/12/Steven-Greer-Aug2005-1.jpg

    Ze lijken niet eens op elkaar, hahaha….wat slecht zeg.

    0 likes
  12. [quote name=”Cabletalk”][quote name=”Hunting Wolf”]Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.[/quote]

    Couldn’t agree more. Al vraag ik mij in dat geval nog steeds af waarom zij ons niet helpen om onszelf te bevrijden.

    Zoals uit allerlei berichten op te maken is, zal er hooguit oorlog uitbreken doordat Amerika en Israël weer eens landjepik doen, niet omdat Syrië en Iran oorlogszuchtig zijn.
    Desalniettemin hoop ik ook dat we in de gaten worden gehouden door een rechtvaardig en zuiver iets.[/quote]
    [quote name=”Cabletalk”][quote name=”Hunting Wolf”]Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.[/quote]

    Zoals uit allerlei berichten op te maken is, zal er hooguit oorlog uitbreken doordat Amerika en Israël weer eens landjepik doen, niet omdat Syrië en Iran oorlogszuchtig zijn.
    Desalniettemin hoop ik ook dat we in de gaten worden gehouden door een rechtvaardig en zuiver iets.[/quote]

    0 likes
  13. [quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]
    en degene die dat zijn die worden zo gemaakt, en ik ben er van overtuigt dat wanneer de laatste moordwapen van dit planeetje is verwijdert dat wij een vredig volk zullen zijn,

    0 likes
  14. Hij hoorde en las wel eens iets over ufo`s en derg, en toen werd hij uitgenodigd?? ach laat maar!

    0 likes
  15. [quote name=”Jacob”]Blijf skeptisch mensen, net als dat hele
    CSETI verhaal van Steven M. Greer en
    zijn disclosure verhaal.

    Steven M. Greer blijkt dus helemaal niet
    Steven Greer te zijn, maar Lawrence M. Krauss

    Foto Krauss:
    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    Foto Greer:
    http://www.garuda.co/wp-content/uploads/2011/12/Steven-Greer-Aug2005-1.jpg

    Waarom is deze man zijn identiteit verandert?

    En als ik de naam “Krauss” of Weissman
    etc. ergens tegen kom heb gaan mijn nek
    haren recht over eind staan en vertrouw
    ik het zaakje niet meer..

    Er zullen vast goede buitenaardsen aanwezig zijn
    maar onthoud wel dat de Elite er alles aan
    zal doen om ons te misleiden en de verkeerde
    kant op te sturen. Zet je vraagtekens
    bij de mensen die in de media komen met
    dit soort verhalen, en die officiele
    films mogen laten uitkomen zoals Steven M. Greer
    en zijn Sirius film.. ALLES word gecontrolleerd
    dus als er iets in zit wat niet hun agenda
    ondersteund zal het nooit in de media komen!

    Als je dichter bij de “waarheid” wil komen
    moet je onderzoek doen naar mensen die
    mysterieus om het leven zijn gekomen.

    En zelfs dat hebben ze waarschijnlijk wel
    gedekt door 4 willekeurige mensen samen met de target uit te schakelen waardoor
    het weer moeilijk(er) word om te achterhalen
    bij WIE je onderzoek moet doen. In de film
    Jack Reacher word dit heel mooi verteld.[/quote]

    Feit blijft dat “we” een oorlogszuchtig volk zijn en beschermd moet worden tegen zichzelf en om te voorkomen dat we blijvende schade aanrichten aan alle leven om ons heen.

    0 likes
  16. [quote name=”Hunting Wolf”]Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.[/quote]

    Volgens mij krijgen de islamitische extremisten (bron Canvas) hulp vanuit Saoudi Arabie en Qatar ,die weer gesteund worden vanuit de VS (waar zijn die niet met hun ruim 500 militaire bases ?). Voor wapens is geld , voor hulp wordt weer een gironummer geopend. Israel schijnt munitie met verrijkt uranium te gebruiken. M.a.w. laten we het niet van één kant bekijken.
    We zijn er nog niet.

    0 likes
  17. Wie zijn ‘we’ volgens deze man. Hoeveel mensen willen er nu eigenlijk oorlog ?

    0 likes
  18. [quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]

    ja maar wij de gewone burger heeft te maken met de ‘elite’ en natuurlijke met het collectieve karma.of wil men hier gaan beweren dat acties geen gevolgen hebben??

    0 likes
  19. [quote name=”Jacob”]Blijf skeptisch mensen, net als dat hele
    CSETI verhaal van Steven M. Greer en
    zijn disclosure verhaal.

    Steven M. Greer blijkt dus helemaal niet
    Steven Greer te zijn, maar Lawrence M. Krauss

    Foto Krauss:
    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    Foto Greer:
    http://www.garuda.co/wp-content/uploads/2011/12/Steven-Greer-Aug2005-1.jpg

    Waarom is deze man zijn identiteit verandert?

    En als ik de naam “Krauss” of Weissman
    etc. ergens tegen kom heb gaan mijn nek
    haren recht over eind staan en vertrouw
    ik het zaakje niet meer..

    Er zullen vast goede buitenaardsen aanwezig zijn
    maar onthoud wel dat de Elite er alles aan
    zal doen om ons te misleiden en de verkeerde
    kant op te sturen. Zet je vraagtekens
    bij de mensen die in de media komen met
    dit soort verhalen, en die officiele
    films mogen laten uitkomen zoals Steven M. Greer
    en zijn Sirius film.. ALLES word gecontrolleerd
    dus als er iets in zit wat niet hun agenda
    ondersteund zal het nooit in de media komen!

    Als je dichter bij de “waarheid” wil komen
    moet je onderzoek doen naar mensen die
    mysterieus om het leven zijn gekomen.

    En zelfs dat hebben ze waarschijnlijk wel
    gedekt door 4 willekeurige mensen samen met de target uit te schakelen waardoor
    het weer moeilijk(er) word om te achterhalen
    bij WIE je onderzoek moet doen. In de film
    Jack Reacher word dit heel mooi verteld.[/quote]

    Ze lijken heel veel op elkaar, maar als je naar de tanden kijkt, dan zie je een significant verschil tussen de linker laterale snijtanden van Lawrence M. Krauss en Steven Greer.

    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    http://media.meltybuzz.fr/article-1408617-ajust_930/media.jpg

    0 likes
  20. [quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]

    Goed uitgesproken!! Gaat allemaal wederom om macht en geld.

    0 likes
  21. Het zijn geen wapens die mensen doden, mensen doden mensen……[quote name=”Ben22″][quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]
    en degene die dat zijn die worden zo gemaakt, en ik ben er van overtuigt dat wanneer de laatste moordwapen van dit planeetje is verwijdert dat wij een vredig volk zullen zijn,[/quote]

    0 likes
  22. [quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]
    Oh ja joh? Dan heb je zeker nog nooit in een situatie verkeerd waarin de pleuris uitbrak, dan komt de ware aard van het beestje naar boven

    0 likes
  23. [quote name=”Kok11″][quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]

    ja maar wij de gewone burger heeft te maken met de ‘elite’ en natuurlijke met het collectieve karma.of wil men hier gaan beweren dat acties geen gevolgen hebben??[/quote]
    Vanuit het kosmisch perspectief gezien hoort het allemaal bij ons proces. Maar ik ben het er absoluut niet mee eens te spreken over dat “we een oorlogszuchtig ras zijn” in deze tijd. Vertel er dan bij hoe het kwam dat de mensheid oorlogen heeeft gerechtvaardigd, wat overigens bijna niet meer het geval is. Oorlogen waren er en zijn er omdat we worden belogen en bedrogen door de elite met hun media.

    0 likes
  24. [quote name=”mb”]Wie zijn ‘we’ volgens deze man. Hoeveel mensen willen er nu eigenlijk oorlog ?[/quote]

    Als je het de mensen zou vragen, zal 95% antwoorden geen oorlog te willen. Niemand wil dat!

    0 likes
  25. Maar wij zijn wel heel gemakkelijk oorlogszuchtig te maken.
    Het is heel eenvoudig om via de media de mensen tegen elkaar op te zetten en dat ze elkaar gaan haten zonder dat ze elkaar kennen.
    De heren zitten achter hun schaaktafel en het domme gepeupel knapt het wel even op.
    Zie Syrie hoeveel mensen zich ineens vrijwillig melden om ook oorlogje te spelen tegen mensen die ze helemaal niet kennen, maar gewoon haten omdat het zogenaamd moet in hun omgeving.
    Kijk eens hier in Nederland hoeveel mensen Wilders heeft overgehaalt om moslims te haten en eventueel te bestrijden zonder dat men die mensen echt kent.

    0 likes
  26. [quote name=”Jacob”][quote name=”De Roy Power”]het heeft helemaal niks met aliens te maken. het zijn gewoon de goden.[/quote]

    Oohh! Zeg dat dan meteen, sjong jonge
    en wij ons maar druk maken over die aliens,
    zijn het gewoon De Goden!

    Haha sorry ik kon het even niet laten,
    maar zou
    je er misschien ook een uitleg bij kunnen
    geven wie of wat die Goden dan zijn, ik
    vind namelijk alles wel interessant en sta
    overal open voor, maar
    ik heb wel iets meer nodig dan alleen: De Goden.[/quote]
    Er schijnt veel uit de Bijbel te zijn gewist, ook die passages die duidelijk over buitenaardsen gaan. Ik heb ook de conclusie getrokken dat de goden de buitenaardsen zijn. Misschien werden ze tot goden gebombardeerd door volkeren die er niet mee bekend waren en voor hen uit de lucht kwamen vallen, letterlijk en figuurlijk. Maar er zal ook meer zijn.

    0 likes
  27. Sceptisch of argwanend blijven is sowieso aangewezen als levenshouding, dit is echter heel wat anders als paranoïde! Onderstaand voorbeeld Krauss versus Greer en vermeende identiteitsverandering, is er bewust met de haren bij gesleurd, ik weet niet waarom? Wishfull thinking, napraterij?
    Sceptisch blijven op basis van wat??? Op basis van wantrouwen? Op basis van gezond verstand? Op basis van zelf/mensenkennis…?
    Het zou zomaar kunnen dat we een zelf vervullende profecie zijn, wij zien onze in de toekomst geprojecteerde angsten werkelijkheid worden.. Alles wat je kunt denken op basis van de vorige ontwikkeling en de daaropvolgende gedachten hebben gevolgen voor de daaropvolgende werkelijkheid. En zijn niet meestal angsten de drijfveer van dat denken? Zou het kunnen dat de ufo’s en ‘buitenaardsen’ massaal geprojecteerde psychische verschijnselen zijn? Is ons brein misschien te groot voor wat het werkelijk kan? Of is het indd, een complot om onze werkelijke ‘spirituele’ vermogens te onderdrukken en onontdekt te laten? Veel vragen. U hebt een leven om er zelf achter te komen waarom u niet vrij bent en wat vrijheid voor u betekend.

    Steven M. Greer blijkt dus helemaal niet
    Steven Greer te zijn, maar Lawrence M. Krauss

    Foto Krauss:
    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    Foto Greer:
    http://www.garuda.co/wp-content/uploads/2011/12/Steven-Greer-Aug2005-1.jpg

    Waarom is deze man zijn identiteit verandert?

    En als ik de naam “Krauss” of Weissman
    etc. ergens tegen kom heb gaan mijn nek
    haren recht over eind staan en vertrouw
    ik het zaakje niet meer..

    E

    0 likes
  28. [quote name=”mevrouw S.”]Ik vraag me af waarom er ineens spontaan zo’n bekendheid voor buitenaards leven komt van (hogergeplaatste) amerikanen. Het voelt aan als een tactiek die ze gebruiken om de mensheid een bepaalde richting op te duwen. Wij moeten weer naar die personen luisteren hoe het zit, terwijl wij misschien straks er zelf achter komen hoe het echt zit. Ook die film van Greer, voelt niet goed. Maar ja, misschien ligt het aan mij.[/quote]

    Het gaat zo zijn dat de aliens die verschijnen ons juist willen helpen en de heersende cabal dit niet wil toestaan óf juist dat de aliens ons willen vernietigen.

    Ik gok op dat de illuminati een fake invasion plannen om de goedwillende aliens in diskrediet te brengen

    0 likes
  29. [quote name=”Cabletalk”][quote name=”Hunting Wolf”]Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.[/quote]

    Zoals uit allerlei berichten op te maken is, zal er hooguit oorlog uitbreken doordat Amerika en Israël weer eens landjepik doen, niet omdat Syrië en Iran oorlogszuchtig zijn.
    Desalniettemin hoop ik ook dat we in de gaten worden gehouden door een rechtvaardig en zuiver iets.[/quote]
    Zou ik toch het nieuws eens beter volgen.Israel zit echt te wachten op de atoombom van IRAN??Iran levert de wapens aan libanon, en libanon levert deze door aan Syrië.En ook Libanon is bezig Syrië te helpen door te schieten.En het totale feestpakket, HAAT ISRAEL EN AMERIKA!!!En de tang zit om Israel heen!!!En dat pikt Israel????Dacht het niet he!!!!

    0 likes
  30. Tell it like it is

    Als er te korten,honger of levens bedreigende situaties ontstaan, zijn mensen bereid om voor hunzelf of geliefden dingen te doen die op zijn zachts gezegd on ethisch zijn.

    In een crises situatie sta je sterker in een groep. En in een groep doe je dingen die je alleen uit je hooft zou laten.

    Mensen kiezen onbewust altijd voor het veiligste. Dus als er een sterke leider is die de groep kan manipuleren word die leider gevolgd. Tegenspreken kan betekenen dat de groep zich tegen je keert.Daarom willen we “erbij horen”.

    Maar om een beetje on topic te blijven.
    Als we zogenaamde leiders nodig hebben om het bestaan aan te tonen van buitenaardsen,
    zullen de mensen die op dit moment “macht” hebben, ook over dit onderwerk gaan spreken, want zij willen de groep kunnen blijven manipuleren.
    Zij zullen altijd geven wat de groep wil.

    Ik persoonlijk heb van niemand nodig te horen of er buitenaardsen zijn, en of er contact met hun is of niet.
    Voor mij zou het geen enkel verschil maken.

    Ik bedoel maar te zeggen; wees geen kuddedier denk na over wat je drijfveren zijn.
    Wees solitair in de kudde. Spreek je uit als je de dingen anders ziet.
    Volg geen leiders ook al heten ze experts op hun gebied.
    Want kijk eens naar de voorspellingen die er de laatste tijd geweest zijn, er is er niet een uitgekomen. De grote waarzeggers, uitverkorenen en onheilsprofeten (aan welke kant dan ook) zijn allemaal door de mand gevallen.

    Ik geloof in mijzelf.

    Als iedereen in zichzelf geloofd, wie kan er dan nog manipuleren!!!

    0 likes
  31. [quote name=”Hunting Wolf”][quote name=”Cabletalk”][quote name=”Hunting Wolf”]Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.[/quote]

    Zoals uit allerlei berichten op te maken is, zal er hooguit oorlog uitbreken doordat Amerika en Israël weer eens landjepik doen, niet omdat Syrië en Iran oorlogszuchtig zijn.
    Desalniettemin hoop ik ook dat we in de gaten worden gehouden door een rechtvaardig en zuiver iets.[/quote]
    Zou ik toch het nieuws eens beter volgen.Israel zit echt te wachten op de atoombom van IRAN??Iran levert de wapens aan libanon, en libanon levert deze door aan Syrië.En ook Libanon is bezig Syrië te helpen door te schieten.En het totale feestpakket, HAAT ISRAEL EN AMERIKA!!!En de tang zit om Israel heen!!!En dat pikt Israel????Dacht het niet he!!!![/quote]

    Het nieuws beter volgen??? Oh je bedoelt de MSM of alt.media?

    Israel en de VS zijn de 2 voornaamste machten die verantwoordelijk zijn voor het bloedvergieten in het Midden Oosten.

    0 likes
  32. im watching uuu…!
    ingeschakeld op de zender van deze man.

    0 likes
  33. [quote name=”mb”][quote name=”Hunting Wolf”]Laten we hopen dat we in de gaten worden gehouden door iets zuivers en goeds, want als ik naar de wereld kijk, en zie dat Syrië steun krijgt van Libanon, en de wapens uit Iran komen, en Israel feitelijk in de tang zit, dan zie ik WO III in wording.[/quote]

    Volgens mij krijgen de islamitische extremisten (bron Canvas) hulp vanuit Saoudi Arabie en Qatar ,die weer gesteund worden vanuit de VS (waar zijn die niet met hun ruim 500 militaire bases ?). Voor wapens is geld , voor hulp wordt weer een gironummer geopend. Israel schijnt munitie met verrijkt uranium te gebruiken. M.a.w. laten we het niet van één kant bekijken.
    We zijn er nog niet.[/quote] mmmm toch raar allemaal,,,,men zegt dat de VS in contact staat met buitenaardse rassen,dan zijn die rassen toch geen haar beter ,dan steunen ze een oorlog!! Maar wel kernkoppen onschadelijk maken???? Maakt allemaal no sence,, dan nog zeggen ze gaan zich openbaren als de mens minder oorlogszuchtig is ,, terwijl ze technologie uitwisselen met de grootste boeven,alles is zo tegenstrijdig, plus de ene verhaal is nog wilder dan de ander, wat moet je nog geloven,, believe in your self!! Je kunt jezelf het beste vertrouwen

    0 likes
  34. Is het daadwerkelijk zo moeilijk zich voor te stellen dat er meerdere partijen ‘buitenaardsen’ zijn, waarvan een aantal ervan zich manifesteren in dezelfde fysieke/materiële wereld die wij – in het lichaam ‘gevangen’ spirituele wezens – zo goed kennen en niks anders meer gewend zijn?

    En is het zo onmogelijk zich voor te stellen dat andere partijen ‘buitenaardsen’ zich manifesteren in een ‘hogere’ dimensie, waar de energievelden (die het eigenlijke ‘lichaam’ vormen van elk spiritueel wezen) simpelweg een hoger vibratieniveau hebben?

    En dat laatstgenoemde partijen diegenen zijn die ons ‘observeren’ en – als de universele wetten het toelaten – ook ‘helpen’ in zekere zin, en de eerstgenoemde gewoon net zo’n wereldheerschappij-agenda hebben, maar daarin niet slagen omdat ze te maken hebben met concurrerende partijen?

    En dat het erom gaat, hoe ‘wij’ op dit alles reageren en ageren, teneinde onze toekomst te bepalen?

    Is het werkelijk zo moeilijk dit te leren doorzien?

    0 likes
  35. Of zouden de aliens zeggen van,,, nwaa vooruit jullie mogen best op elkaar schieten,, maar kernkopjes neeee dat gaat te ver!! Foei!! Ik denk dat ze met een zak popcorn en biertje weddenschapjes aan het sluiten zijn van uit hun luie stoel in hun voertuig over welk land nu weer een oorlog begint,, ff in nederland beetje wiet halen want tuurlijk weten zij dat de maastrichtse coffieshops weer open zijn voor buitenlanders 😀

    0 likes
  36. [quote name=”Lilian”]
    Feit blijft dat “we” een oorlogszuchtig volk zijn en beschermd moet worden tegen zichzelf en om te voorkomen dat we blijvende schade aanrichten aan alle leven om ons heen.[/quote]

    Dat ben ik niet met je eens, er zijn namelijk
    maar een handjevol mensen die de complete
    wereld aansturen, het grootste gedeelte
    van de mens is niet moordlustig en wil
    vaak helemaal geen oorlog. Je kon dat zien
    aan Iran en Israel die in de media gezet werden
    als 2 landen die elkaar haten, maar toch
    bleek de bevolking via Facebook een actie
    te zijn begonnen met foto’s waar ze op borden
    tekst gezet hadden waarop stond:

    Iranse bevolking: Israel, We Love You!
    waarop Israel bevolking foto’s had
    genomen waarop stond: Iran We Love You!

    En daarbij komt nog dat we met zijn allen
    worden geprogrammeerd tot moordlustige
    mensen met subliminal messages in Muziek/Films/Games maar dat betekend
    niet dat we dat ook daadwerkelijk zijn.

    Ooit een moordlustige baby gezien?
    Ik niet, ze zijn puur bewustzijn, pure liefde.
    Moordenaars worden gemaakt, niet geboren.

    0 likes
  37. [quote name=”Nico Tine”]Ze lijken heel veel op elkaar, maar als je naar de tanden kijkt, dan zie je een significant verschil tussen de linker laterale snijtanden van Lawrence M. Krauss en Steven Greer.

    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    http://media.meltybuzz.fr/article-1408617-ajust_930/media.jpg [/quote]

    Ja, en zoiets als plastische chirurgie bestaat niet?
    Ik ben het met je eens dat de tanden niet
    op elkaar lijken, maar met een behandelingetje
    bij de tandarts zijn die weer zo goed als nieuw!
    Let vooral op zijn ogen, zijn mond en de ACNÉ plekken op zijn kin!
    Ik ben er van overtuigd dat dit 1 en dezelfde man is.

    0 likes
  38. [quote name=”Jolanda”]Sceptisch of argwanend blijven is sowieso aangewezen als levenshouding, dit is echter heel wat anders als paranoïde! Onderstaand voorbeeld Krauss versus Greer en vermeende identiteitsverandering, is er bewust met de haren bij gesleurd, ik weet niet waarom? Wishfull thinking, napraterij?
    Sceptisch blijven op basis van wat??? Op basis van wantrouwen? Op basis van gezond verstand? Op basis van zelf/mensenkennis…?
    Het zou zomaar kunnen dat we een zelf vervullende profecie zijn, wij zien onze in de toekomst geprojecteerde angsten werkelijkheid worden.. Alles wat je kunt denken op basis van de vorige ontwikkeling en de daaropvolgende gedachten hebben gevolgen voor de daaropvolgende werkelijkheid. En zijn niet meestal angsten de drijfveer van dat denken? Zou het kunnen dat de ufo’s en ‘buitenaardsen’ massaal geprojecteerde psychische verschijnselen zijn? Is ons brein misschien te groot voor wat het werkelijk kan? Of is het indd, een complot om onze werkelijke ‘spirituele’ vermogens te onderdrukken en onontdekt te laten? Veel vragen. U hebt een leven om er zelf achter te komen waarom u niet vrij bent en wat vrijheid voor u betekend.

    E[/quote]

    Ik vind dit een hele rare reactie, en
    vind jou reactie eerder tegen het paranoide
    neigen, dat kan hem natuurlijk ook aan mij liggen.

    Het geen wat ik probeer duidelijk te maken
    is dat de Main Stream Media word gecontrolleerd,
    We weten allemaal dat daar een handjevol
    mensen achter zitten die maar al te graag
    hun eigen agenda volgen die HUN ten goede komt,
    en niet wat ons ten goede komt, kijk maar
    om je heen in de wereld, het bewijs is er.

    0 likes
  39. [quote name=”Jolanda”]Sceptisch of argwanend blijven is sowieso aangewezen als levenshouding, dit is echter heel wat anders als paranoïde! Onderstaand voorbeeld Krauss versus Greer en vermeende identiteitsverandering, is er bewust met de haren bij gesleurd, ik weet niet waarom? Wishfull thinking, napraterij?
    Sceptisch blijven op basis van wat??? Op basis van wantrouwen? Op basis van gezond verstand? Op basis van zelf/mensenkennis…?
    Het zou zomaar kunnen dat we een zelf vervullende profecie zijn, wij zien onze in de toekomst geprojecteerde angsten werkelijkheid worden.. Alles wat je kunt denken op basis van de vorige ontwikkeling en de daaropvolgende gedachten hebben gevolgen voor de daaropvolgende werkelijkheid. En zijn niet meestal angsten de drijfveer van dat denken? Zou het kunnen dat de ufo’s en ‘buitenaardsen’ massaal geprojecteerde psychische verschijnselen zijn? Is ons brein misschien te groot voor wat het werkelijk kan? Of is het indd, een complot om onze werkelijke ‘spirituele’ vermogens te onderdrukken en onontdekt te laten? Veel vragen. U hebt een leven om er zelf achter te komen waarom u niet vrij bent en wat vrijheid voor u betekend.

    E[/quote]

    Ik probeer hier mee duidelijk te maken
    dat je op jezelf moet vertrouwen, en de
    dingen goed uit moet zoeken en niet, zoals
    we al 100den jaren doen, naar mensen op
    hogere posities te luisteren omdat die ons
    vertellen dat zij wel weten wat wel en niet
    goed voor ons is. Dat heeft is ons nog nooit
    ten goede gekomen, en dat zal ons ook nooit ten goede komen.

    0 likes
  40. [quote name=”Linda”]
    Er schijnt veel uit de Bijbel te zijn gewist, ook die passages die duidelijk over buitenaardsen gaan. Ik heb ook de conclusie getrokken dat de goden de buitenaardsen zijn. Misschien werden ze tot goden gebombardeerd door volkeren die er niet mee bekend waren en voor hen uit de lucht kwamen vallen, letterlijk en figuurlijk. Maar er zal ook meer zijn.[/quote]

    Ok, dat begrijp ik maar wie zijn dan “De Goden”?
    Wat zijn Goden? En is het niet logischer
    dat als het al Goden geweest zijn dat het
    een buitenaards ras met een hoger bewustzijn/intelligentie
    zich voor gedaan hebben als goden zodat
    wij alles voor hun deden en hun aanbeden?
    Of misschien zelfs dat zij ons gecreëerd
    hebben en net als wij ook nog met een Ego
    te maken hebben waarom zij zich zelf tot
    goden benoemd hebben omdat zij onze
    scheppers waren? Want in de Bijbel staat
    ook dat God jaloers is, maar hoe kan
    God waaruit alles voortkomt jaloers zijn?
    Hij bezit alles al, dus jaloers worden KAN
    niet eens.
    Ik moet zeggen dat ik mij niet veel verdiept
    heb in de Bijbel, maar wel het één en ander
    over opgezocht heb waarvan ik denk dat
    er aspecten van Ego in zitten, en dat ze
    het over meerdere Goden hebben.
    In de oudere vertalingen hebben ze het namelijk
    ook over de Heere God, wat duid op
    Heren, ofterwijl meerdere goden.

    0 likes
  41. [quote name=”Mojomirosa”]
    Ze lijken niet eens op elkaar, hahaha….wat slecht zeg.[/quote]

    Ze lijken niet eens op elkaar?
    Dan moet je de foto’s toch beter bestuderen.
    Natuurlijk zijn er kleine verschillen
    omdat anders de mensen gelijk zien wie het is
    De tanden zijn aangepast, hij is wat gespierder
    geworden maar er zijn ook veel vergelijkingen
    De ogen, de mond/lach en wat vooral kenmerkend is:
    De acné op zijn kin, misschien op deze foto’s
    niet goed te zien, maar zoek maar eens
    verder op Google, er zijn wel meerdere foto’s
    open 2 pagina’s 1 met foto’s van Steven M. Greer,
    en de ander met Lawrence M. Krauss.

    Zelfs in de naam zie je een kleine overeenkomst met die M.
    En doe maar eens onderzoek naar mensen met
    namen zoals Krauss, Weissman etc.
    Ooit opgevallen dat ALLE T.V series en films
    namen zoals die hier boven beschreven bevatten?
    Alles word gecontrolleerd, en er is een handjevol
    mensen die daar de macht over heeft.
    Als je uitzoekt WIE dat zijn, zal je zien
    dat die namen overal omhoog komen.

    0 likes
  42. [quote name=”Sheyan”][quote name=”mb”]Wie zijn ‘we’ volgens deze man. Hoeveel mensen willen er nu eigenlijk oorlog ?[/quote]

    Als je het de mensen zou vragen, zal 95% antwoorden geen oorlog te willen. Niemand wil dat![/quote]

    BIJNA niemand, er zijn nog teveel die maar wat graag vrijwillig in het leger gaan/ willen . Worden ook nog eens als helden gezien, pfff.

    0 likes
  43. [quote name=”Jolanda”](…)etc

    Steven M. Greer blijkt dus helemaal niet
    Steven Greer te zijn, maar Lawrence M. Krauss

    Foto Krauss:
    https://asunews.asu.edu/files/images/Krauss_Lawrence_ASU-TomStory.jpg

    Foto Greer:
    http://www.garuda.co/wp-content/uploads/2011/12/Steven-Greer-Aug2005-1.jpg

    Waarom is deze man zijn identiteit verandert?

    En als ik de naam “Krauss” of Weissman
    etc. ergens tegen kom heb gaan mijn nek
    haren recht over eind staan en vertrouw
    ik het zaakje niet meer..

    E[/quote]
    Ik dacht in de eerste instantie ook ja dat is Greer ,maar heb nog eens secuur vergeleken de oorlellen zijn anders, bij Kraus zijn ze dikker ,de wenkbrauwen van Greer zijn voller en donkerder ,de onderste lip van Kraus gevulder en ja de tanden anders,de ogen van Greer ronder maar Kraus lacht dus dat is niet goed te zien. het zouden wel broers kunnen zijn.

    0 likes
  44. [quote name=”[email protected]”]Is het daadwerkelijk zo moeilijk zich voor te stellen dat er meerdere partijen ‘buitenaardsen’ zijn, waarvan een aantal ervan zich manifesteren in dezelfde fysieke/materiële wereld die wij – in het lichaam ‘gevangen’ spirituele wezens – zo goed kennen en niks anders meer gewend zijn?

    En is het zo onmogelijk zich voor te stellen dat andere partijen ‘buitenaardsen’ zich manifesteren in een ‘hogere’ dimensie, waar de energievelden (die het eigenlijke ‘lichaam’ vormen van elk spiritueel wezen) simpelweg een hoger vibratieniveau hebben?

    En dat laatstgenoemde partijen diegenen zijn die ons ‘observeren’ en – als de universele wetten het toelaten – ook ‘helpen’ in zekere zin, en de eerstgenoemde gewoon net zo’n wereldheerschappij-agenda hebben, maar daarin niet slagen omdat ze te maken hebben met concurrerende partijen?

    En dat het erom gaat, hoe ‘wij’ op dit alles reageren en ageren, teneinde onze toekomst te bepalen?

    Is het werkelijk zo moeilijk dit te leren doorzien?[/quote]

    Helemaal mee eens.

    0 likes
  45. [quote name=”Sheyan”][quote name=”mb”]Wie zijn ‘we’ volgens deze man. Hoeveel mensen willen er nu eigenlijk oorlog ?[/quote]

    Als je het de mensen zou vragen, zal 95% antwoorden geen oorlog te willen. Niemand wil dat![/quote]

    Meer dan genoeg mensen die dat eventuel wel willen, vooral als authoriteit dat beveelt!

    En vergeet psychopaten niet en de invloed die zij op de bevolking hebben.

    0 likes
  46. [quote name=”kim”]
    Als je het de mensen zou vragen, zal 95% antwoorden geen oorlog te willen. Niemand wil dat![/quote]

    BIJNA niemand, er zijn nog teveel die maar wat graag vrijwillig in het leger gaan/ willen . Worden ook nog eens als helden gezien, pfff.[/quote]

    Dat is waar, maar dit komt niet uit de mens
    zelf, dit is programmering van de massa.
    Kijk eens naar de oorlogs films..
    Hoe worden de mensen daar in het leger
    afgebeeld? Als stoere mannen, helden, redders in nood!

    En via het nieuws laten ze ons geloven
    dat we een leger nodig hebben omdat
    altijd wel een land is die elk moment
    jou land kan binnen vallen. Waarom denk
    je dat terrorisme in het leven geroepen is?
    Niet omdat het bestaat, maar omdat het een
    ontzichtbare vijand is, iedereen kan een terrorist zijn
    en daarom kunnen ze de veiligheids maatregelen
    aanscherpen, en de gewone burger nog meer
    controlleren en privacy afpakken zonder
    dat mensen vragen stellen of moeilijk doen.
    Allemaal uit angst gecreëerd uit het terrorisme.

    Je moet leren hoe de elite ter werk gaat,
    ze maken gebruiken van ons reptielen brein
    Ze creëeren overal leeuwen en tijgers,
    en of die nou wel of niet bestaan doet er niet toe,
    zolang ze ons kunnen laten geloven dat ze WEL bestaan
    hebben ze controle over ons. Kijk om je heen
    we leven in een op angst gebasseerde maatschappij.
    De basis van AL hun macht is gebasseerd op angst,
    zolang ze ons bang kunnen houden zullen
    wij altijd naar mensen luisteren die
    ons kan beschermen, net als kleine kinderen
    dat doen naar hun ouders. Wij zien ons
    zelf als volwassenen, volgens de wet zijn we dat ook,
    maar psychologisch gezien zijn we net kleuters.
    Leer hoe je eigen brein werkt, en je zal
    begrijpen hoe zij ter werk gaan.

    0 likes
  47. Nog even over Lawrence M. Krauss
    deze man is een Kosmoloog, komt ook wel
    heel erg goed uit als je ziet op welk
    gebied Steven M. Greer nu actief is…

    0 likes
  48. Iemand zei: “Feit blijft dat “we” een oorlogszuchtig volk zijn en beschermd moet worden tegen zichzelf en om te voorkomen dat we blijvende schade aanrichten aan alle leven om ons heen.”
    Als je het leven teveel beschermt dan wordt het zijn eigen vijand !
    Want dan krijg je een grote mierenkolonie die heel de aarde wegvreet. Oh, dat is het al.

    0 likes
  49. (dit is deel 2 er is nog een deel 1 en 3)

    Het jaar 2137 is waar deze man in terechtkwam , voor we aliens met open armen ontvangen luister dan eerst dit interview, ze eten n.l graag mensenvlees. sowieso zal er van de bilioenen mensen amper 300 milioen overblijven ,de n.w.o is dan ook allang tenonder gegaan,de kustlijnen zijn ook drastisch veranderd.

    http://www.youtube.com/watch?v=NN_-2pDN-RI

    0 likes
  50. Deze moet je er eigenlijk ook kijken,, o.a montauk deep underground faciliteiten ,reptoids enz. heeft het ook over de eldrigde dat schip dat onzichtbaar werdt gemaakt.

    http://www.youtube.com/watch?v=P1Jxz2DnHck

    0 likes
  51. @ Jacob.
    ‘…zich voor gedaan hebben als goden zodat wij alles voor hun deden en hun aanbeden?’
    Dat komt van de institutionele religies die daar misbruik van gemaakt hebben om macht te creëren. Kijk je wel eens op galacticchannelings.com? Gechannelde info van hen aan de andere kant. Niets dan liefde en vrede en waar ze ons toe aanmoedigen.
    En wat zijn goden? Mij lijkt dat zij tot goden werden gebombardeerd vanwege vermogens en kwaliteiten waar wij binnen 3D van afgescheiden zijn, zoals antizwaartekracht, hun luchtschepen, vermogen tot shapeshiften. Ik geloof niet dat zij ons tot aanbidding hebben gedwongen, nog steeds niet. We worden aangespoord om wat zij heilig noemen, het leven, de aarde, dieren, ons voedsel etc., te respecteren, omdat alles met alles verbonden is.
    Wij hebben onszelf gecreëerd, door in vrije wil dit leven aan te gaan. Misschien hadden wij veel te leren, door altijd binnen dualiteit voor de keuze te worden geplaatst tussen het goede en minder goede, alles met een vrije wil.
    Ik weet niets over de bijbel, en ook niet over een god die jaloers zou zijn. Je hebt gelijk, hij heeft alles. Maar als hij alleen goedheid kent, kan ik me wel voorstellen dat er af en toe verdriet is over de puinhoop waar wij in leven en ons laten verleiden tot jaloezie en hebzucht, egoïsme en onverschilligheid jegens alle ellende die ons omringt, zoals bijvoorbeeld de behandeling van dieren die louter voor concumptie zo groot en snel mogelijk worden opgefokt en mishandeld.
    Best mogelijk dat er meerdere goden zijn, en ook niveaus daarbinnen. Maar uiteindelijk denk ik dat alles uit één bron komt. Daar gaat het mijn bevattingsvermogen te boven.
    Een gezond ego helpt ons te overleven en keuzes te maken. Maar je kunt het laten groeien of laten afnemen. Uiteindelijk is het ook het mechanisme dat ons de weg wijst of laat afdwalen.

    0 likes
  52. [quote name=”Vonzie”]”We” zijn niet oorlogszuchtig. Alleen de elite is oorlogzuchtig.[/quote]
    en niet te vergeten de moslimgemeenschap.geen rascisme, puur feit

    0 likes
  53. religies die we hebben op deze wereld komen allemaal uit de zelfde bronnen,,maar zijn verwaterd en kapot gemaakt door de tijd heen…
    Wij zijn half aards….de andere helft is DNA van de Annunaki
    Sumerische kleitabletten -> Genesis verhaal (wat ook in de Bijbel staat beschreven) spreekt over het verhaal van de Three of life (boom met vrucht-> Adam en eva verhaal)
    De appel = is verkeerd vertaald.. appel = vrucht)
    -> toen kregen we bewustheid …dat wat zo speciaal is aan de mens..tegenover de dier op de aarde..

    Wij worden in de gaten gehouden..dat zal vast..
    als je kijkt naar wat voor vreemde acties de mensheid tegenzichzelf en de aarde aan doet..

    0 likes
  54. [quote name=”Roger Lousberg”][quote name=”mevrouw S.”]Ik vraag me af waarom er ineens spontaan zo’n bekendheid voor buitenaards leven komt van (hogergeplaatste) amerikanen. Het voelt aan als een tactiek die ze gebruiken om de mensheid een bepaalde richting op te duwen. Wij moeten weer naar die personen luisteren hoe het zit, terwijl wij misschien straks er zelf achter komen hoe het echt zit. Ook die film van Greer, voelt niet goed. Maar ja, misschien ligt het aan mij.[/quote]

    Het gaat zo zijn dat de aliens die verschijnen ons juist willen helpen en de heersende cabal dit niet wil toestaan óf juist dat de aliens ons willen vernietigen.

    Ik gok op dat de illuminati een fake invasion plannen om de goedwillende aliens in diskrediet te brengen[/quote]
    Dat denk ik ook. Er klopt iets niet aan de berichtgeving op deze manier volgens mij. Het is te goed georganiseerd.

    0 likes
  55. [quote name=”mevrouw S.”][quote name=”Roger Lousberg”][quote name=”mevrouw S.”]Ik vraag me af waarom er ineens spontaan zo’n bekendheid voor buitenaards leven komt van (hogergeplaatste) amerikanen. Het voelt aan als een tactiek die ze gebruiken om de mensheid een bepaalde richting op te duwen. Wij moeten weer naar die personen luisteren hoe het zit, terwijl wij misschien straks er zelf achter komen hoe het echt zit. Ook die film van Greer, voelt niet goed. Maar ja, misschien ligt het aan mij.[/quote]

    Het gaat zo zijn dat de aliens die verschijnen ons juist willen helpen en de heersende cabal dit niet wil toestaan óf juist dat de aliens ons willen vernietigen.

    Ik gok op dat de illuminati een fake invasion plannen om de goedwillende aliens in diskrediet te brengen[/quote]
    Dat denk ik ook. Er klopt iets niet aan de berichtgeving op deze manier volgens mij. Het is te goed georganiseerd.[/quote]

    Hoe dan ook we weten niets echt zéker, dus altijd een slag om de arm houden. We zijn al eeeeuwen lang bedonderd dus wie weet wat dit nu weer is.Een beetje wantrouwen kan geen kwaad.

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

kanye west

Kanye West: Coronavaccin is ‘het merkteken van het beest’

Rapper en presidentskandidaat Kanye West heeft een ...

sneeuw

Ondertussen in Zuid-Amerika: 4 METER sneeuw en -23°C

In de Andes is een ‘recordhoeveelheid’ sneeuw ...