Een internationale coalitie van luchtvaartprofessionals heeft een verklaring naar buiten gebracht over vaccinatieschade bij piloten. De verklaring is gepubliceerd door de organisatie Free to Fly Canada.
De groepen, wetenschappers en artsen die zijn aangesloten bij de coalitie krijgen dagelijks berichten van piloten met vaccinatieschade. Denk daarbij aan cardiovasculaire aandoeningen, bloedproppen en neurologische aandoeningen.
Veel piloten mogen niet meer vliegen en zullen mogelijk nooit herstellen. Andere piloten vliegen nog wel, terwijl ze ondertussen last hebben van de bijwerkingen. Dit brengt grote gevaren met zich mee, stelt de coalitie.
Nooit onderzocht
Piloten die een bijwerking melden, riskeren hun baan. Ze krijgen weinig tot geen steun van hun vakbonden en werkgever.
De coalitie verwijst naar Pfizer-documenten waaruit blijkt dat informatie over de veiligheid en werkzaamheid van de coronavaccins is achtergehouden. Het effect van de vaccins op de gezondheid van piloten is voor zover bekend nooit onderzocht.
In veel gevallen wordt de coalitie gedwarsboomd of krijgt zij nul op het rekest. Onder andere de volgende vliegmaatschappijen hebben piloten in dienst die vaccinatieschade hebben opgelopen: Air France, EasyJet, HOP, Lufthansa, KLM, TUI, American, Delta, JetBlue, SouthWest, United, Frontier, Alaska, Spirit, Jetstar, Qantas, Virgin Australia, Air Canada, Air Transat, WestJet.
Gezondheidscrisis
De coalitie roept de luchtvaartautoriteiten op om in te grijpen zodat deze gezondheidscrisis kan worden aangepakt. Bij de alliantie zijn duizenden piloten van ruim 30 luchtvaartmaatschappijen aangesloten.
De verklaring is ook ondertekend door Mark Juch, voorzitter van het Luchtvaart Collectief, een onafhankelijke non-profitorganisatie van vliegers, cabin-attendants en grondpersoneel, waaronder verkeersleiders, managers van diverse luchtvaartmaatschappijen en overig personeel werkzaam in de luchtvaartbranche.
De stichting zet zich welwillend in om heersende dilemma’s op te lossen, bijvoorbeeld omtrent coronavaccinatie of de registratie hiervan. Juch begon bij de Koninklijke Luchtmacht en is momenteel gezagvoerder op de Boeing 777 en 787.
BREAKING: Statement from international coalition of aviation & medical professionals. Serious concerns with compromise in aviation safety due to vaccine injuries among flight crew.
This represents over 30 airlines, 1000s of pilots & over 17,000 physicians and medical scientists. pic.twitter.com/cw8SvBRTfr
— Free to Fly (@freetoflycanada) May 17, 2022
DOE JE MOBIELE TELEFOON WEG !!
De COVID pandemie ging niet over een virus, het was een orkestratie om vaccin technologie te implementeren die een vector is om heimelijk digitale ID in te sluiten. Lockdowns, een ineengestorte economie, zelfmoorden, een kapot gezondheidssysteem, toenemende dood en ziekte als gevolg van de vaccins passen allemaal in de groene agenda om de CO2 uitstotende wereldbevolking te verminderen.
COVID QR code track en tracing is het begin van een volledig sociaal kredietsysteem. Je mobiele telefoon is je verbinding met het netwerk, tussen het AI tijdperk en je digitale ID.
Zonder een digitaal ID controle mechanisme, zal de uitvoering van de groene agenda en de overgang naar het Tijdperk van AI worden belemmerd.
Zonder voortdurende “vaccins” als een “pandemische reactie”, zal de implementatie van de digitale ID in de openbaarheid komen en waarschijnlijk op grote schaal worden verworpen door degenen die niet gecontroleerd willen worden.
Vakbonden en werkgevers voor de rechter .
Deze mensen spelen met levens van een ander.
Opsluiten en nooit meer vrij laten.
Ik ken een groep die van mij, zo snel mogelijk, moeten opvliegen!
Allemaal wappies hè. Disinformatie, ook. Of was het nou desinformatie.
Hoe dan ook: niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.