Homepagina » Het Complot » Man (30) beschuldigt medewerkers Sandy Hook van in scène zetten schietpartij in 2012
Man (30) beschuldigt medewerkers Sandy Hook van in scène zetten schietpartij in 2012

Man (30) beschuldigt medewerkers Sandy Hook van in scène zetten schietpartij in 2012

In de Verenigde Staten is een man gearresteerd omdat hij herhaaldelijk de Sandy Hook Elementary School heeft gebeld om medewerkers te beschuldigen van het in scène zetten van het bloedbad op de basisschool in 2012.

Timothy Rogalski uit Connecticut liet op het antwoordapparaat van de school vier berichten achter. De vijfde keer sprak hij met een medewerker. De 30-jarige man beschuldigde de medewerkers van de school ervan achter de dodelijke schietpartij te zitten.

Hij zei ook dat de bomaanslagen tijdens de marathon van Boston in 2013 in scène zijn gezet, zo liet de politie weten. Rogaliski woont bij zijn vader, op ruim 60 kilometer van de plek waar het drama zich afspeelde.

“Ik heb volgens mij geen hele erge dingen gezegd,” zei Rogalski in de rechtbank, zo meldde NBC Connecticut. Hij moet zich laten onderwerpen aan een psychisch onderzoek en mag geen contact meer opnemen met de school. Op 22 april moet hij opnieuw voor de rechter verschijnen.

Sandy Hook Elementary staat tijdelijk in de plaats Monroe, terwijl het oude schoolgebouw en twee nabijgelegen scholen worden vervangen. Het oorspronkelijke gebouw is een jaar na de schietpartij gesloopt. Het huis van de dader is eerder dit jaar ook met de grond gelijk gemaakt.

[MailOnline]


Vind je dit goed? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

37 reacties

  1. Het is nu eenmaal spannender om te geloven dat alles het gevolg is van een wereldomvattend complot van “de elite” dan dat er af en toe een compleet doorgedraaide gek onschuldige mensen vermoord.

    11 likes
    • Als het voor jou te spannend is, mag jij wel de sprookjes van de MSM blijven volgen en geloven hoor, Tink.
      Ieder weldenkend mens (helaas zijn dat er niet heel veel, mar gelukkig worden het er wel steeds meer) weet dat er veel meer speelt dan wij te horen en te zien krijgen.
      Ik kan echt niet met je mee gaan in de gedachte dat Sandy Hook is veroorzaakt door één doorgedraaide gek. Als jij dat (om wat voor reden dan ook) wel wilt blijven geloven, wil ik je vragen mij uit te leggen waarom de agenten die de “dader” van Sandy Hook op pakten, dezelfde agenten waren als die betrokken waren bij het arresteren en vermoorden van de Boston marathon “bommenleggers”

      Ik snap dat je het spannend vindt, maar als je je iets minder aan de leugens van je opvoeding vast houdt en je ogen opent, kom jij misschien ook wel tot de conclusie dat Sandy Hook net zo’n grote leugen is als bijvoorbeeld de Vietnam oorlog, WO II, MH17, Syrië, Irak, Libië, Charlie Hebdo enz. enz. enz…..

      25 likes
      • De dader van Sandy Hook heeft zichzelf dood geschoten na zijn verschikkelijke daad. De politie trof hem dood aan, en zelfs niet één schot gelost.

        Dus waar die wijsheid vandaan komt?

        5 likes
        • Ik weet waar Sé Paratist op doelt, dat is weer zo’n ultiem bewijs stuk geweest, verspreid via de alternatieve media, maar het is natuurlijk weer (hoe zeg ik dat subtiel) niet helemaal zoals men zegt.
          Bij de Boston Marathon waren het overigens leden van het Civil Support Team, geen agenten.

          Hier doelt Sé Paratist op, ik ben zo vrij geweest om er wat bij te zetten.

          http://uploadenfoto.nl/pictures/6fe4fe798593ad28221e851d1eecff06.jpg

          Hier is het hele CST team te zien..
          https://todoestarelacionado.files.wordpress.com/2013/10/cst-equipo-boston-massachusetts.jpg

          7 likes
          • Op de collage die ik zelf heb gemaakt (de link), zie je juist dat het NIET om dezelfde personen gaat.. De omcirkelde mensen zijn toch echt andere mensen als degene op de foto links onderin de hoek van de agenten.. Alle omcirkelde personen zijn degene die ter plaatste waren (Het Civil Support Team uit Massachusetts)..
            Lengte komt niet overheen, haargrens komt niet overheen, het zijn simpelweg andere personen..

            3 likes
          • Die twee linker foto’s uit bovenstaande, bovenste link, aangevuld met wat informatie en meer foto’s bedoelde ik, ja…
            Die andere foto kende ik nog niet.
            Duidelijk dat het om dezelfde personen gaat. En dat maakt het vreemd, want Boston en Newtown liggen een goeie 667 km uit elkaar en da’s toch al gauw zo;n dikke 5 uur rijden…
            De politiestaat die de verenigde nazi’s van Amerika is, maakt het nog onwaarschijnlijker dat dit helemaal in orde is…

            1 likes
          • @ Roy – Sé Paratist

            de omcirkelde zijn waarschijnlijk dezelfde ,die 3 die links onder zitten zijn anderen, zijn niet hetzelfde
            dat wil niet zeggen dat ik denk dat originele rapport klopt of wat msm zegt..
            ik ben het Sé Paratist eens dat er geen bal van klopt van al die gevallen niet.. van 9/11 tot boston bombings, sandy hook, nos. Charlie hebdo, ww1 , ww2. ww3 (ja die is al bezig) ,mh17, mh370, german wings, enz enz
            de wereld is een kat en muis spel tussen elite en leiders, landen ect, dat financieel gezien gespeeld word over onze rug, en militair gezien met onze levens…
            het is ook duidelijk dat er geen waarheid, vrede geluk en liefde, gezondheid ect mag wezen, daar word immers niks mee verdiend..
            Sé Paratist reageerde op mijn andere commentaar en daar ben ik het ook mee eens..
            de moslims worden nu zwart gemaakt, en door de eeuwen heen is er altijd wel een bepaalde groep zwart gemaakt, en als zonde bok gecreëerd, met een zelf opgezette false flag of hoax, om een bepaalde (totalitaire) controle agenda door te drukken..
            GRT Mono

            1 likes
  2. Er is niets mis met je mening zeggen (de waarheid zeggen heb ik maar weggelaten), maar het wordt anders als je mensen gaat stalken/lastig vallen met je op het internet vergaarde hersenspinsels, dan wordt je terecht opgepakt..

    5 likes
    • Het ligt iets genuanceerder, Roy…
      Je mag je mening in onze demoncratie inderdaad wel verkondigen, maar alleen als die niet te ver af staat van de leugens waarin wij opgroeien….

      13 likes
      • Als dit waar zou zijn wat jij zegt, waarom kan hier dan iedereen zn mening ventileren zonder dat hij of zij wordt opgepakt? Hier komen echt de wildste verhalen voorbij namelijk. Deze man is opgepakt, omdat hij mensen lastig viel, daar valt verder niets te nuanceren.. Kwestie van oorzaak, gevolg. Je oogst wat je zaait. Hij en meerdere met hem zijn van mening dat het niet echt is geweest, hij en meerdere hebben totaal geen bewijzen buiten de “bewijzen” waar de gebruikelijke internet inspecteurs mee komen. Daar is niets mis mee, maar hou het verder een beetje respect/tactvol en dat is dus wat deze meneer niet deed.

        6 likes
        • Als jij je “andere” mening geeft hier in Nederland over de politie, Joden en/of de WWOII dat anders is dan ons verteld word door school/media dan krijg je gewoon boetes, etc.
          Vrijland, vrijheid van meningsuiting, privacy, democratie, eerlijkheid loont etc. Bestaan NIET.

          3 likes
          • Jij houdt heel slim het volgende stuk weg op het moment dat je mij quote

            “behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.”

            Zolang jij je mening verkondigd houdende aan de grondwet is er niets aan de hand.. Moeilijker dan dat is het niet.

            “Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.”

            Gelijke gevallen heeft niets te maken met ambtenaren vs gewone burger. Het is meer dat als iemand een moord pleegt (of het nou een ambtenaar is of een burger die deze moord pleegt) deze persoon op dezelfde manier behandeld wordt.. Het gelijke geval, is dan in dit geval, de moord..

            “deze wet kan zo de vuilnisbak in, want die is niet te handhaven”

            Hier ben ik het dan weer niet mee eens, dit ligt toch echt aan de burger zelf. Als jij het idee dat je bijvoorbeeld, niet aan bent genomen bij een baan, omdat je moslim bent kan je het bedrijf aanklagen, aangezien jij in je recht staat volgens de grondwet. Dat mensen dit niet doen, is aan deze mensen zelf…
            Het is niet voor niets dat er rechtzaken lopen tegen Wilders of zelfs (hoe belachelijk ook) over of zwarte piet wel zwart mag blijven of niet..

            3 likes
          • Oh en wat betreft de belediging van de agent…

            Jij zegt
            “maar tegen een burger is het dus niet strafbaar”

            Dit is dus wel strafbaar, zie artikel 266 van het Wetboek van Strafrecht. Maar wat ik al eerder zei, het is aan de burger wat hij of zij er mee doet..

            http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/TweedeBoek/TitelXVI/Artikel266/geldigheidsdatum_10-01-2015

            Alleen op het beledigen van een ambtenaar in functie staat een hogere straf, zie artikel 267

            http://wetten.overheid.nl/BWBR0001854/TweedeBoek/TitelXVI/Artikel267/geldigheidsdatum_10-01-2015

            3 likes
          • Jij mag best een andere mening hebben over de politie, joden of de WOII, maar het is maar net hoe je het brengt. Als jij een agent in zn gezicht zegt dat je hem een kl**tzak vindt ligt het toch net even wat anders en is het inderdaad strafbaar..

            Zo lang je je maar aan artikel 7 van de grondwet houdt is er niets aan de hand..

            Zie artikel 7, puntje 3
            “Voor het openbaren van gedachten of gevoelens heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

            En dan kom je bijvoorbeeld op artikel 1 van de grondwet uit..

            Art. 1
            Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

            2 likes
          • @Roy
            dit klopt niet helemaal
            jij zegt :
            maar het is maar net hoe je het brengt. Als jij een agent in zn gezicht zegt dat je hem een kl**tzak vindt ligt het toch net even wat anders en is het inderdaad strafbaar..

            dit is dus niet strafbaar, je mag vinden wat je wil.. dat is een gedachte hebben
            je komt zelf al met
            Voor het openbaren van gedachten of gevoelens heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan
            dus iets vinden is de gedachte en het gevoel erbij openbaren

            als je zegt, je bent een klootzak tegen oom agent dan is het strafbaar in oom agents geval, want je spreekt dan eigenlijk van een feitelijke beschuldiging/belediging van een ambtenaar in functie..
            maar tegen een burger is het dus niet strafbaar

            daarmee kom ik dan hier op, en de wet zegt dit:
            Art. 1
            Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld.
            dit is dus een trucje, want de ambtenaren en hoge heren enz worden niet als gelijke gezien met burgers…
            daar komt bij dat er staat in gelijke gevallen, wat is een gelijk geval, als de 1 een jongen is en de ander een meisje is het theoretisch al geen gelijk geval…
            als de 1 een kind is en de ander een volwassenen is het theoretisch al geen gelijk geval, dus hier kan je erg veel kanten mee op..
            het zou dus moeten zijn:
            Allen die zich in Nederland bevinden behoren gelijk te worden behandeld..
            strak, helder en klaar als een klontje…

            Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
            en dit is dus aan de orde van de dag, deze wet kan zo de vuilnisbak in, want die is niet te handhaven,,\\…

            GRT Mono

            2 likes
        • @Roy
          je krijgt deze keer een duim vanwege een inhoudelijk commentaar

          ten eerste wil ik meegeven, ik heb niks met wetten, en weet er ook weinig van..
          ik ben van mening dat eerst ons/het land in beslag genomen is, er daarna wetten zijn gemaakt, waar de burger zich aan moet houden, er daarna belasting is ingevoerd waar de burger zich aan moet houden..
          alles anders getiteld dan burger, valt buiten de wet, dat is mijn visie..
          als voorbeeld dat deze wetten vuilnis in kunnen..
          de roverheid steelt al jaren miljarden van de burgers heb er nooit echt 1 gezien die aangeklaagd is, en in cel is beland..
          aan de andere kant ken ik genoeg kruimel dieven die maanden of jaren vast zaten, voor een appel en een ei..

          ik hield niet heel slim deze zin weg: behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.”
          ik wilde een punt maken dat die wet niet klopt, met of zonder toevoegsel..
          je zegt nu bv moord is moord, de wet zegt het misschien wel zo, maar zo werkt de realiteit duidelijk niet, maar wedermaal is dat mijn visie..

          jij zegt : Als jij het idee dat je bijvoorbeeld, niet aan bent genomen bij een baan, omdat je moslim bent kan je het bedrijf aanklagen…
          ja dit begrijp ik prima..
          maar nu (zou) kan iedere moslim als hij/zij niet aangenomen word het daar op gooien..
          even zomaar een voorbeeld
          als bv ik als christelijk werkgever daar om welke reden dan ook geen heil in zie, dan wil ik als werkgever graag die keuze kunnen maken, tis tenslotte bv mijn bedrijf, dat ik zelf heb opgebouwd..
          ik kan ook niet als christen gaan solliciteren om imam te worden in een moskee, en dan zeggen dat ik niet word aangenomen vanwege mijn christen zijn..
          het ligt veel genuanceerder natuurlijk, het is maar om aan te geven..
          begrijp ook dat alle buitenlanders hierheen zijn gehaald om het volk te verdelen, niet om hun een goede toekomst te bieden..
          dus begrijp goed dat ik van mening ben dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten, welke afkomst of geloof dan ook..
          wilders is de man met stok in het hoenderhok om de boel te verdelen, volgens ons roverheids plannetje..
          dus gewoon lekker laten gaan, en ons niet laten verdelen, maar juist samenwerken om dit soort puisten uit de samenleving te knijpen
          GRT Mono

          0 likes
          • Het uiteindelijke punt is dat de manier waarop de man in het desbetreffende artikel de mensen lastig viel niet door de beugel kan en dat hij hier terecht voor gestraft wordt en dat het er niets mee te maken heeft of hij zn mening wel of niet mag geven…

            Wat deze man deed heeft helemaal niets te maken met je mening geven, maar puur een kwestie van harassment (lastig vallen) en dat is strafbaar in de staat connecticut..

            Hij is er nog goed vanaf gekomen, want ze hadden hem ook 3 maanden vast kunnen zetten en een boete van 500 dollar kunnen geven

            http://www.ctdefenselawyer.com/harassment-stalking/

            En voor de rest, ja, er zitten mazen in onze wet, maar je, het is nog steeds iets waar we ons allemaal aan moeten houden. Dan nog kunnen wij hier in Nederland ons handjes dicht knijpen, want er zijn landen waar je stokslagen krijgt of erger als je je mening verkondigd.. Dus zo veel hebben we hier niet te klagen. Moet je eens kijken wat men hier allemaal kan verkondigen zonder represailles, er zijn landen waar dit soort sites geen bestaansrecht hebben..

            2 likes
        • @Roy
          Als ik hier mijn mening ook maar enigszins had kunnen en vooral mogen ventileren, dan had ik (zonder te schelden o.i.d.) niet een ban gekregen bij Facebook en nujij.nl.
          Ik heb via nujij.nl meerdere blokkades gehad, omdat ik mij af vroeg (na MH17) waarom onze regering liever zaken doet met de fascisten uit Kiev dan met de goedwillende (blijkt uit meerdere reportages) separatisten… Net als de Maleisische regering die al op de dag na de “ramp” op de rampplek aanwezig was.
          Bij Facebook heb ik meerdere blokkades gehad (eerst per pagina: Der Timmerfranz, Rutte, NOS, enz.) met eenzelfde soort vragen en vragen over de geheimhouding die Rutte getekend heeft.
          Ik kan niet meer inloggen bij beide sites en Facebook heeft me zelfs met de CIA gedreigd.
          Vandaar mijn opmerking: Je mag hier in Nederland zeggen wat je wilt, zolang het niet te ver af staat van de leugens waarin we opgroeien.

          Ik weet ook wel waarom we de waarheid niet mogen zeggen….
          Er is een duidelijke link tussen de grootste criminele organisatie ter wereld (CIA) en Facebook.
          De Sanomagroep (waar nujij.nl toe behoort) is een clubje Bilderbergers (een andere criminele organisatie…)

          0 likes
          • “Ik heb via nujij.nl meerdere blokkades gehad”

            Dat ligt aan nujij.nl en niet aan de nederlandse wetgeving!
            Ik snap het enigsins wel, alleen al door deze opmerking “met de fascisten uit Kiev” Je kan dingen ook op een andere manier brengen..

            Ook blokkades op facebook heeft niets te maken met je mening niet mogen geven in Nederland.. Facebook heeft bepaalde regels (kan je zelf ook lezen als je de moeite zou nemen) en als je je daar niet aan houdt, wordt je geblokkeerd.. Het is allemaal niet zo ingewikkeld..

            Het is niet Nederland waar jij je mening niet mag geven. Het zijn de sites waar je zelf de voorwaarden van accepteerd. Als jij je vervolgens niet aan de voorwaarden houdt is het niet gek dat je geblokkeerd wordt. Facebook is dan ook geen Nederlandse site, het hoofdkantoor ligt in Californië.

            “Je mag hier in Nederland zeggen wat je wilt, zolang het niet te ver af staat van de leugens waarin we opgroeien.”

            Dit stuk is dus niet waar en buiten dat, wie bepaald wat leugens zijn en wat niet?

            2 likes
          • Mono..

            Even over dat laatste stukje van je reactie,
            Wij hebben de buitenlanders hier heen gehaald om te werken…
            Klopt, als gastarbeider. En het mooie van gasten is…. juist.
            Maar dat is een flauw grapje…
            Waar ik echt heen wil: De banken hebben jarenlang de geldkraan open gezet. Zeg maar vanaf dat de zwart-wit TV door kleuren TV werd vervangen tot een jaar of 10 geleden.
            Gevolg: Veel te veel vacatures voor te weinig mensen. Met alle gastarbeiders als gevolg daarvan. Iedereen blij.
            Maar toen een jaar of 10 geleden de geldkranen dicht werden gedraaid (bedrijven kregen geen leningen meer), kwam de klad in de economie. Tel daar de valse vlag operaties bij op om de de islam (waar veel gastarbeiders toe behoren) en je hebt een redelijke haat jegens moslims gekweekt. Onterecht, maar dat doet weinig aan de haat af… (PVV, Front National, Pegida, enz.)
            Met name de jongere moslims reageren daar weer op en zo hebben de banken dubbel succes. Een economische crisis en haatgevoelens….
            Veel meer hebben de bankiers niet nodig om hun vriendjes (de wapenhandelaars) een nieuwe oorlog te geven om zo de bankiers en hun gevolg nóg rijker te maken en ons nóg armer…

            0 likes
          • Roy…

            Hoe wil jij die fascisten uit Kiev anders omschrijven….
            Wil je het mooier maken dan het is..????
            Heb ik nog wel een tip voor je…
            Solliciteer eens bij het journaal… Daar verdraaien ze de boel ook om het volk maar te laten denken dat alles wel mee valt…

            Je kan de regering in Kiev ook nazi’s noemen, maar ik koos al voor het iets “luchtigere” woord fascisten…
            Maar leg mij maar eens uit waarom je separatisten wel terroristen mag noemen, maar de EXTREEM RECHTSE regering in Kiev, waar veel aanhangers van Bandera in plaats nemen, niet als fascisten neer mag zetten…

            0 likes
  3. Je mag er vooral niets over zeggen, anders komt de politiestaat wel even op je af om je de mond te snoeren of erger.
    Angst regeert, dat is het spel wat de cabal met ons speelt, totdat de Liefde zal overheersen.

    Remember: Ye are many – they are few!!

    27 likes
  4. de waarheid/je mening mag niet gezegd worden, want dan ben je psychisch niet helemaal in orde..
    we leven nu eenmaal in een demon-cratie, een aftakking van satanisch communisme, waar demon-streren ook een psychische stoornis is..
    alles word gecreerd door de lui achter de schermen zelf, van neerstortende vliegtuigen tot instortende gebouwen , bombing,s shootings enz enz..
    zodat iedereen in een low level staat blijft , das wel zo gemakkelijk te beheersen..
    maar zoals Buddy al zegt, wij zijn met velen en als het los gaat, ben ik bang dat het geen geweldloze los gaan zal zijn, maar dat dan de hel ook echt zal losbreken..
    we weten de namen en gezichten van vele marrionetten en puppets, en mede standers, en ik ben er van overtuigd dat die allemaal neergehaald zullen worden..
    een mens die niets meer te verliezen heeft, die is het gevaarlijkste dier op deze ontaardbol…
    you are with us, or you are against us, be sure which side you choose, we will not forget and not forgive…. the fight to Liber8 Humanity
    GRT Mono

    10 likes
    • Kun jij me zeggen wie “de lui achter de schermen” zijn: namen en gezichten? Marionetten en puppets zijn onschuldig. Die weten niet wat ze doen, als ze al iets doen: omdat ze in een “Demon-cratie” (LOL) geboren zijn, hebben ze nu eenmaal geleerd dat ze over van alles en nog wat een mening moeten hebben, om in het stemhokje of op internetfora hun stem te kunnen laten horen… ik denk daar nog maar es over na! Pffff… Door al dat gedenk kan ik de lol van het licht bijna niet meer voelen.

      0 likes
      • Onschuldig ???
        Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
        Je hoeft niet te luisteren naar de orders die je ontvangt van bovenaf.
        Het lijkt wel alsof je onze wereldleiders als slachtoffers ziet. Pionnen, zonder eigen wil en gezond verstand.
        De ‘Wir haben es nicht gewusst’ theorie, dus.
        Ze worden gebruikt door de Elite, dat is waar, maar ze hebben er zelf wel mee ingestemd.
        Obama weet bijv. donders goed, dat hij ‘zijn’ land kapotmaakt.
        Dat hij steeds meer een dictator aan het worden is, maar hij zegt geen NEE tegen zijn rol.

        We zijn allemaal mensen, en hebben bij onze geboorte een geweten meegekregen.
        Als je daar niet naar luistert, is dat uit vrije wil, en niet iets wat een ander je op kan leggen.

        3 likes
      • @Kefa Shan

        ik zou het je graag mee willen geven, maar ik doe het niet.
        gewoon weg omdat als je zo slim en grappig bent als je denkt te zijn,
        dan zou je dat allang gezien hebben..
        want ik neem aan dat je toch aardig wat berichten al voorbij hebt zien komen hier, waar uit blijkt wat er allemaal aan de hand is..
        maar goed de 1 ene hersencel is de andere niet..
        GRT Mono

        2 likes
        • Sorry Mono. Ik dacht even dat je geloof in een Satan een grapje was. Natuurlijk mag je daar in geloven. Ik doe dat zelf niet, ik geloof in een drie-eenheid van engelen, mensen en maanheren (aka djinns). Maw een lager zelf, een hoger zelf en een allerhoogste zelf. En dat die eenheid een God is: het ware zelf. Ik mijn geloof, jij de jouwe. Daar is het een geloof voor. Niet alles hoeft bewezen te worden.

          0 likes
          • @Kefa Shan

            bij deze, er is geen sorry nodig, jij mag je mening hebben, dat recht heb je, net als iedereen ..

            ik geloof niet perse in satan, ook al gebruik ik het woord satan vaak..
            ik geloof dat alles wat maar goed is en vrijheid inhoud.. dat de satanisten dat maar al te graag demon-is-eren…
            vandaar demon-cratie en demon-streren
            zeg ik satan, ik heb het dan over het menselijk kwaad van satanische aanhangers van duisteren krachten..

            en zoals jij het zegt is ook niks geks aan, daar zie ik ook best wel wat in..
            ik ben van mening dat er in iedereen goed en slecht schuilt, het is maar wat je fijner vind om te zijn of uit te dragen
            GRT Mono

            1 likes
      • Moeilijk om precies te zeggen wie wat en waarom doet….
        Wel duidelijk te achterhalen waar de meeste ellende vandaan komt…
        Ook hier in Nederland weet ik het niet precies… Wie is er bewust fout (ik denk aan Opstelten en bijv, der Timmerfranz) en wie zit er tot zijn nek in, omdat ie gechanteerd wordt (en hierbij denk ik aan Rutte…)
        Misschien worden ze hier in Nederland allemaal wel gechanteerd, misschien zijn ze wel allemaal heel fout… Ik weet het niet.
        Duidelijk is dat ze er allemaal een zooitje van maken..!!!! En of dat nou als onderdeel van is, of omdat ze gechanteerd worden is mij eigenlijk om het even…

        0 likes
  5. Deze man geeft niet op en wil gewoon antwoord hebben op simpele vragen. als je bekijkt hoe het verhaal in elkaar is gestoken kunnen ze die niet geven want het hele verhaal is een leugen.

    Moeten mensen tegenwoordig voor hun leven vrezen als ze vragen stellen die om de waarheid gaan, natuurlijk niet!!

    Dit was de meest overduidelijke False Flag dat kan een debiel nog beredeneren die zijn huiswerk doet en die een beetje gezond verstand heeft.

    Voor degene die denken dat het echt gebeurt is, doneer je geld dan maar dan maak je nog een paar psychopaten blij.

    April 4, 2015
    Wolfgang Halbig’s Attorney Quits Case, Fears for Life

    http://memoryholeblog.com/2015/04/04/wolfgang-halbigs-attorney-quits-case-fears-for-life/

    6 likes
  6. Oa ,Sinds wanneer sterft hetzelfde kind ofwel slachtoffer twee keer en op verschillende plaatsen ?!

    Ja in Conecticut en in Pakistan, het gaat om Noah Pozner.

    Dit is een van die onmogelijkheden of heeft iemand hier een logische verklaring voor, ben benieuwd ?!

    6 likes
  7. En wat dacht je van die acteur (ahum) vader van omgekomen kind. Komt er lachend aan wandelen naar de camera, gaat dan ff diep inademen, en snikken en zielig doen voor het interview.

    6 likes
  8. Verkonding eens je mening door niet langer belasting te betalen (belasting is afpersing is geld voor de maffiose geweldindustrie die ons zullen leiden naar onze eigen ondergang in een WOIII) en je zult merken hoe vrij je werkelijk bent om op deze manier in opstand te komen en je mening te geven en te kiezen voor een soeverein leven als mens die baas is over eigen lijf, geest, goederen, geld en nering.

    Idioten, zwakzinnigen, onderdanige hufters en verraders zijn het die de gecontroleerde media en de gevestigde orde verdedigen en niet willen zien hoe het systeem werkelijk in elkaar steekt. Van Sandy Hook tot aan de MH17, het afslachten van mensen in MO (olie) landen tot aan het controleren van banken het is alles in handen van één vuige grote groep mensen die zichzelf hebben uitgeroepen tot uitverkorenen. Het sektarische/satanisch volk wat vindt dat ze boven de mensheid staat die ze mogen behandelen, controleren en sturen als drek en als het zo uitkomt voor eigen gewin mogen ombrengen (offeren). Echte bloedoffers of geënsceneerde bloedoffers, het laat ze koud wat het is of hoe het gebeurt, zolang ze er maar winst uit kunnen slepen.

    4 likes
  9. Tink
    11 april 2015 10:55 at 10:55
    Het is nu eenmaal spannender om te geloven dat alles het gevolg is van een wereldomvattend complot van “de elite” dan dat er af en toe een compleet doorgedraaide gek onschuldige mensen vermoord.

    Je hebt helemaal gelijk als je alleen van de msm uitgaat en niets bestudeerd, heb je dat wel gedaan met dit incident dan kun je niet anders tot de conclusie komen dat dit verhaal aan alle kanten niet kan kloppen en dat doet het ook niet.

    3 likes
  10. Deze meneer komt in de buurt van een terrorist (Amerikaanse standaarden). Hij/zij die de orde verstoort van de normale gang van zaken is een terrorist. Daarom is deze man opgepakt en loopt er een proces.
    Met 9/11 is deze wet ingevoerd: ”Een terrorist is een persoon die de openbare orde verstoort van de normale gang van zaken”. Om het maar even kort te zeggen. Iedereen kan dus opgepakt worden als terrorist als je het ergens niet mee eens bent en je mening openbaar ventileert.
    Terroristen zijn niet altijd moslims die zichzelf opblazen. Nee, de overheid kan sinds 2001 ook mensen oppakken die de openbare orde verstoren met verkeerd gedrag. In de ogen van de overheid dan.
    Degene op ninefornews, wij dus, zijn in principe een potentieel gevaar voor de overheid omdat wij anders denken dan de massa. Deze volgen gewoon het concept zoals het hoort, kijken naar de mainstream media en het dan geloven. We worden allemaal bedonderd via de mainstream media!

    1 likes
  11. Was het nu ‘in scene gezet’ of beschuldigde hij medewerkers van een ‘dodelijke schietpartij’ ? En moet je spreken van ‘dader’ of ‘vermoedelijke dader’ ?

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Hoogst ongewoon en verdacht. Schrijvers controversieel boek over Sandy Hook veroordeeld, terwijl deze vragen onbeantwoord blijven

Hoogst ongewoon en verdacht. Schrijvers controversieel boek over Sandy Hook veroordeeld, terwijl deze vragen onbeantwoord blijven

De schrijvers van het boek ‘Nobody Died ...

Dit is hoe de dodelijke schietpartij in El Paso kan worden gelinkt aan het MKUltra-programma van de CIA

Dit is hoe de dodelijke schietpartij in El Paso kan worden gelinkt aan het MKUltra-programma van de CIA

Het kost je maar vijf minuten om ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
AANMELDEN GRATIS WORKSHOP
Wanneer?
donderdag 27 februari
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.