Homepagina » Het Complot » “Twin Towers niet geraakt door vliegtuigen”
"Twin Towers niet geraakt door vliegtuigen"

“Twin Towers niet geraakt door vliegtuigen”

Het is fysiek onmogelijk geweest dat vliegtuigen in de Twin Towers in New York zijn gevlogen. Dat heeft een voormalig CIA-medewerker en piloot gezegd. Voor onervaren piloten is het niet mogelijk geweest om op 11 september 2001 een Boeing 767 in het World Trade Center te hebben geboord, aldus John Lear, zoon van Bill Lear – de oprichter van de Amerikaanse vliegtuigbouwer Learjet.

In een verklaring onder ede, die op dit moment rondgaat op het internet, stelt Lear dat geen enkele Boeing 767 de Twin Towers heeft geraakt, zoals onterecht wordt beweerd door de overheid, de media en het National Institute of Standards and Technology, een wetenschappelijke instelling die onder de Amerikaanse federale overheid valt.

Lear zei over United Airlines-vlucht 175 die in de zuidelijke toren zou zijn gevlogen: “Het verticale en horizontale deel van de staart zouden direct gescheiden zijn van het vliegtuig en op de grond zijn gevallen. De motoren zouden hun vorm grotendeels hebben behouden en ook op de grond zijn gevallen of tussen de wrakstukken moeten zijn gevonden.”

Om 09.03 uur lokale tijd crashte vlucht 175 met een snelheid van 877 kilometer per uur in de zuidelijke flank van toren 2 van het World Trade Center. Het toestel vloog op dat moment op een hoogte van ongeveer 300 meter. Lear: “Geen enkele Boeing 767 kan op die hoogte een snelheid van 877 kilometer per uur aanhouden. De motoren van dit type toestel zijn niet ontworpen om met dergelijke snelheden door de dichte lucht op deze hoogte te vliegen.”

De wrakstukken die van het toestel zijn gevonden, zijn volgens Lear niet afkomstig van een vliegtuig dat met 877 kilometer per uur de stalen constructie van het World Trade Center heeft geraakt. Onder de wrakstukken zouden ook tenminste drie motoren van elk ruim 4000 kilo moeten zijn gevonden.

De beëdigde verklaring, die dateert van 28 januari 2008, is onderdeel van een rechtszaak die door Morgan Reynolds is aangespannen tegen verschillende grote bedrijven. Tussen 2001 en 2002 was Reynolds onder George W. Bush als hoofdeconoom werkzaam op het Amerikaanse ministerie van Arbeid. In 2005 kwam hij in het nieuws omdat hij had verklaard dat 9/11 een inside job was. Reynolds stelde dat er geen lijnvliegtuigen betrokken waren bij de aanslag op de Twin Towers.

"Twin Towers niet geraakt door vliegtuigen"

John Leir

De 65-jarige Lear, die meer dan 19.000 vlieguren op zijn naam heeft, vroeg in zijn verklaring ook aandacht voor de onervarenheid van de vermeende kapers. Je moet een ervaren piloot zijn om het EFIS (electronic flight instrument system) af te kunnen lezen.

Alle vluchtparameters en gegevens van de verschillende meetapparaten worden digitaal weergegeven in de cockpit. Het EFIS beheert alle vlieg-gegevens. Vervolgens genereert het een weergave op displays die recht voor de piloot in de cockpit zitten. Volgens Lear heeft geen van de vermeende kapers kennis gehad van de rolroeren, het roer, hoogteroeren en stoorkleppen om een gecontroleerde daling in te kunnen zetten.

Lear heeft in ruim 40 jaar tijd meer dan 100 verschillende soorten vliegtuigen gevlogen. Tussen 1967 en 1983 voerde hij geheime missies uit voor de CIA in Zuidoost-Azië, Oost-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Daarna werkte hij 17 jaar voor verschillende vliegmaatschappijen als piloot en instructeur.

Lees de beëdigde verklaring hier in zijn geheel.

5 4 stemmen
Beoordeel dit artikel
+
Meld je aan op onze GRATIS NineForNews PUSH meldingen
Aanmelden
+
Volg ons GRATIS NineForNews Telegram kanaal
Volgen

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest
117 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
bert
bert
7 jaren geleden

ja ja zeker ook weer het werk van buiten aardse wezens wie heeft dit nu weer bedacht ?????

remi
remi
7 jaren geleden

deze docu bevestigt dit ook op een andere manier http://www.septemberclues.info/

biko
biko
7 jaren geleden

Voldongen feiten wijzen uit dat de beste meneer het bij het verkeerde eind heeft.

wakker
wakker
7 jaren geleden

Steeds minde mensen geloven in het verhaal van de vliegtuigen. Sterk voorbeeld is dan ook de “opname” van het vliegtuig dat zich op miraculeuze wijze door het gebouw boort en daarna weer tevoorschijn komt aan de andere kant van het gebouw, met dezelfde voorkant. Die voorkant bij de cockpit is slechts gemaakt van plastic omdat de radar van het toestel er achter zit. Er zijn zóveel amateuristische fouten gemaakt dat het meer op een slapstick gaat lijken. Ook het ijzeren frame van het gebouw kan pas smelten rond de 4000 graden, en dat lukt niet in de open lucht met wat kerosine.

x

Check Also

john

Vrouw John McAfee claimt dat zijn dood in ‘doofpot’ wordt gestopt: ‘Ze hebben iets te verbergen’

De vrouw van John McAfee claimt dat ...

trump

Trump: ‘Ik heb de presidentsverkiezingen gewonnen!’

Maandag claimde president Donald Trump dat hij ...

Waarom Pushmeldingen?

Facebook en Twitter censureren steeds meer. Het nieuws dat NineForNews brengt wordt steeds vaker door ze geblokkeerd.

Met pushmeldingen informeren we je rechtstreeks, zonder risico op deze censuur.

Waarom Telegram?

Overheidscorruptie wordt steeds erger. Websites en domeinen worden in beslag genomen, omdat de criminele regering geen tegengeluid duldt.

Ons Telegram kanaal staat los van onze websites. Daar krijg je een overzicht van onze berichten, ook als we 'ineens' verdwijnen en met een andere nieuwe domeinnaam/website terugkomen.

Blijf onafhankelijk! Weet ons altijd te vinden! Abonneer je nu gratis en vrijblijvend op ons telegramkanaal.

Stuur jouw ideeBedenk een idee, kreet of one-liner voor op onze producten.

Elke maand kiezen we de beste, leukste of meest originele inzending. En als dat jouw inzending is, win je een T-shirt met jouw idee erop!

117
0
We lezen graag je reactie!x