Homepagina » Buitenland » Wéér vliegtuig van de radar verdwenen: vlucht AirAsia naar Singapore vermist
Wéér vliegtuig van de radar verdwenen: vlucht AirAsia naar Singapore vermist

Wéér vliegtuig van de radar verdwenen: vlucht AirAsia naar Singapore vermist

Er is een vliegtuig van prijsvechter AirAsia met 162 inzittenden vermist. Na 40 minuten vliegen verdween de Airbus A320-200 tussen Indonesië en Singapore. Het is de derde grote vliegramp dit jaar. Eerder verdwenen vluchten MH370 en MH17 van de radar.

De zoektocht naar de resten van MH370 heeft nog niets opgeleverd. Het vliegtuig lijkt te zijn verdwenen en van de 239 passagiers ontbreekt nog ieder spoor. “Daar is iets heel merkwaardigs gebeurd,” aldus docent luchtvaarttechniek van de TU Delft Joris Melkert. Het is volgens hem opvallend dat er dit jaar drie ongelukken op kruishoogte zijn gebeurd.

Het onderzoek naar MH17 is ook nog in volle gang, al zijn het vliegtuig en de meeste passagiers wel gevonden. Daar komt nu vlucht QZ8501 van AirAsia bij. Ongeveer 40 minuten na het opstijgen verloor de verkeerstoren in Surabaya contact met het vliegtuig, dat boven de Javazee in de buurt van het eiland Billinton zou hebben gevlogen.

Een zoektocht naar vlucht 8501 van AirAsia heeft nog niets opgeleverd. Het reddingswerk is voorlopig gestaakt, omdat het inmiddels donker is. Volgens een woordvoerder heeft de piloot geen noodsignaal afgegeven. De bemanning vroeg om een ongebruikelijke route vlak voordat het vliegtuig van de radar verdween, vertelde een medewerker van het ministerie van Verkeer. De koerswijziging zou te maken hebben gehad met het slechte weer.

Onder de 162 inzittenden bevinden zich 16 kinderen en een baby. In het toestel zitten vooral Indonesiërs. Daarnaast gaat het om drie Zuid-Koreanen, een Singaporees, een Brit, een Maleisiër en een Fransman.

Vliegtuigbouwer Airbus liet weten dat het vliegtuig nog maar zes jaar oud is. AirAsia staat bekend als betrouwbaar en heeft nog nooit een vliegtuigongeluk gehad.




Vind je dit goed? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

75 reacties

  1. Wat was het beroep van deze passagiers; of wel- voor welke firma werkten deze mensen?
    Dat kan een helder licht werpen op het hoe en waarom ?
    Het kan niet zo zijn dat er “zomaar ” een toestel verdwijnt, daar is veel te veel kapitaal mee gemoeid.
    Enige maanden terug was er al een “proef” gedaan, met het zgn. laten verdwijnen van toestellen, boven Europa. ( herinnert u het zich nog ? ) Toen was er voor minstens een half uur ook geen contact met minstens een half dozijn vliegtuigen….
    Goh, wat vreemd nu dat zoiets nu weer gebeurt, maar dan voor een veel langere tijd.
    Wie stelt de piloten vragen? Intern moet het toch gonzen van de geruchten………

    24 likes
  2. Liquid

    28 december 2014 16:41 at 16:41

    De piloot vroeg toestemming om hoger te mogen vliegen wegens ‘thick storm clouds’. Het is daar nu volop regentijd. Die toestemming is niet gegeven omdat er op dat moment teveel vliegverkeer was, een ander toestel zou er bovenlangs vliegen, volgens Air Asia. 5 minuten later verdween het toestel.
    http://www.bbc.com/news/world-asia-30614627

    Ik zou nog even de complottheorie-adem inhouden mensen, de kans is groot dat het vliegtuig wegens slecht weer verongelukt is.

    Reactie ´

    Denk het niet , weer een Asian vliegtuig dit is al het derde vliegtuig binnen een jaar.

    En dan door slecht weer verongelukt een vliegtuig kan hier wel tegen , en wanneer is dat voor het laatst voorgekomen ?

    We wachten wel even af wat dit ons weer gaat brengen , tot nu toe 2 van de 3 vliegtuigen zijn vermist en alle 3 Asian ..

    5 likes
    • Candor: “En dan door slecht weer verongelukt een vliegtuig kan hier wel tegen , en wanneer is dat voor het laatst voorgekomen ?

      Twee weken geleden, Sri Lanka, dichte mist.

      Voorbeeld van een groter vliegtuig:
      24 juli 2014, Burkina Faso. Slecht weer.

      Kijk even op deze sites:
      http://planecrashinfo.com/
      http://www.bbc.com/news/world-10785301
      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_incidents_involving_commercial_aircraft

      Daarnaast kunnen er allerlei andere redenen zijn waarom een vliegtuig neerstort (in slecht of goed weer). Van verkeerde inschattingen van de piloot tot technische mankementen.

      7 likes
      • ziet u mensen,allemaal ‘heel’ normaal.

        en nu weer gogo top 2000 kijken (willem’s slaafjes sshhhh)

        fff

        3 likes
        • Over trollen gesproken Vladimir 🙂

          6 likes
        • Vladi, kan je alleen maar ‘fff’ zeggen, of heb je ook nog iets inhoudelijks te melden?

          4 likes
          • fff betekent fight for freedom.
            en nee momenteel heb ik niet veel te vertellen,behalve dat
            het niet het ”meest” voor de hand liggend is dat het vliegtuig in zee ligt.
            het zou zeker kunnen,maar na wat er op dit moment speelt in de wereld en heeft gespeeld en gaat spelen,is het niet het ‘meest’ voor de handliggend,zodat dit geen kritische vragen,of zoals de ‘chills’ het zo mooi verwoorden om iedere theorie te ridiculiseren,complottheorieën, te stellen.

            fff

            0 likes
    • Dit is precies wat ik bedoel Candor. Als een ramp geen complot waarde heeft wordt deze vergeten..
      24 juli is er een TransAsia vliegtuig neergestort waar 51 mensen overleden en die komt dan weer niet op je lijstje voorbij. Waarschijnlijk niet spectaculair genoeg, aangezien het bij het landen gebeurde.. Nee, het wordt pas spannend als een vliegtuig boven de zee verdwijnt (neerstort) of als deze neergeschoten wordt..
      Als dit vliegtuig morgen wordt teruggevonden begint de complot waarde ook te dalen en heb je het de volgende keer alleen nog maar over de MH370 en de MH17..

      10 likes
    • Toch zijn er nu al vragen.
      Waarom wordt er zo weinig aandacht aan geschonken? Is het een ver van mijn bed show?
      Waarom wordt het zoeken als het avond wordt gestaakt?
      Waarom wordt er niet met schepen gezocht? De Straat van Malakka is ongeveer de drukst bevaren route in de wereld.
      Op 1100 km van de rampplek worden wrakstukken gevonden die mogelijk/misschien afkomstig zouden kunnen zijn…..

      0 likes
      • Waarom wordt er zo weinig aandacht aan geschonken?
        Het is overal in het nieuws..

        Waarom wordt het zoeken als het avond wordt gestaakt?
        Slecht weer en donker.. Er blijven wel boten op zee met zoeklichten..

        Waarom wordt er niet met schepen gezocht?
        Antwoord al gegeven, er wordt wel met schepen gezocht..

        Op 1100 km van de rampplek worden wrakstukken gevonden die mogelijk/misschien afkomstig zouden kunnen zijn…..
        Objecten waren geen wrakstukken van het vliegtuig.

        6 likes
  3. Als je de vluchtnummers bij elkaar telt krijg je het nummer 8888, wat betekent dat?
    MH17, MH370 en QZ8501. 17+370+8501=8888.

    13 likes
  4. Laten we over 1 ding duidelijk zijn, dat dit vliegtuig neergestort is vind ik natuurlijk ook triest en vooral ook voor de nabestaanden. Wat ik ook vervelend vindt voor de nabestaanden is dat ze nu weer te maken gaan krijgen met alle complotten die om hun oren gaan vliegen. Dat constante gezuig en gezoek naar wat spanning en sensatie, terwijl het al erg genoeg is om te verwerken dat je je dierbare nooit meer zult zien..

    11 likes
    • Dat ‘constante gezuig’,is proberen middels het denken van ieder individu,de waarheid boven water te halen.

      Of moeten we maar op de regeringen en msm vertrouwen…..of op jou Roy Plasterk?

      fff

      0 likes
      • “Dat ‘constante gezuig’,is proberen middels het denken van ieder individu,de waarheid boven water te halen.”

        Het probleem is dat je de waarheid niet zou geloven ook al is het zo klaar als een klontje. Als ze de de wrakstukken vinden wordt er wss wel weer wat verzonnen over hoe deze in de zee gedumpt zouden zijn om de schijn op te houden..Het kan nooit spannend genoeg zijn.. Er wordt geen genoegen meer genomen met de waarheid..

        10 likes
    • @ Roy: helemaal mee eens. Het is verschrikkelijk dat zoiets gebeurt, je familie of vrienden zullen er maar inzitten. Het meest schrijnende vind ik nog wel dat er bij andere vliegtuigtragedies van het afgelopen jaar zelfs mensen zijn die niet eens geloven dat deze rampen zich echt hebben voltrokken. Zal me niks verbazen als dit soort theorieën zich ook hier weer rond gaan ontwikkelen.

      4 likes
      • Wanneer je geen zin hebt in ‘meest schrijnende’ theorieën, kun je dit nieuws toch gewoon via Teletekst volgen? Niemand verplicht jou om dit verhaal en de reacties hier te lezen, of daar weer op te reageren.

        Want ook ik kan je argument claimen: ‘Het is verschrikkelijk dat zoiets gebeurt, je familie of vrienden zullen er maar inzitten.’ En daaraan toevoegen: ‘Maar dan zou je ook nog eens op je woorden moeten letten?’

        Al sinds 11 september 2001 wordt deze truc uitgehaald: “Het officiële 9/11 verhaal klopt niet? Hoe kun je dat zeggen? Denk aan de nabestaanden!”

        De aanslag of ramp is zo erg (zeker met onschuldige kinderen), dat je niet MAG twijfelen aan de officiële verklaring en zeker geen eigen theorieën vormen. Dat lijkt ook heel veel op zelfstandig nadenken! (Stel je voor, als iedereen dat zou gaan doen!)

        2 likes
        • @ Armonicus:
          Ik vraag me toch af waar ik heb geschreven dat “dat je niet MAG twijfelen aan de officiële verklaring en zeker geen eigen theorieën vormen.”
          Je haalt mijn woorden volledig uit hun context. Ik ben een groot voorstander van kritisch denken en ik neem geen enkele theorie zomaar klakkeloos aan.
          Toch wel heel erg opvallend hier op ninefornews, dat als je simpelweg suggereert om eerst eens naar de voor de hand liggende mogelijke oorzaken te kijken er alleen maar denigrerende reacties op komen. Ik moet maar weer verder naar darten gaan kijken, ik moet het nieuws maar via teletekst gaan volgen, en blijkbaar vind je mijn suggestie zelfs een gevaar voor het zelfstandig denken van mensen.

          Je kan ook gewoon inhoudelijk reageren op mijn suggestie. Daar hebben we allemaal meer aan. Iemands woorden uit hun context halen en proberen daarmee iemand monddood te maken is wel heel erg makkelijk bedacht.

          2 likes
    • Ja, denk je echt dat al die (Aziatische) nabestaanden hier op 9fornews de laatste ontwikkelingen volgen?

      2 likes
  5. Triest gewoon,als nu later blijkt dat dit vliegtuig ook niet meer terug te vinden is vind ik dat wel heel vreemd worden met alle technologie van tegenwoordig.
    Triest gewoon.

    19 likes
  6. Kijk, op dit artikel zat te wachten. Ik ben benieuwd wat er weer allemaal uit de hoge hoed getoverd gaat worden… 🙂

    10 likes
  7. De piloot vroeg toestemming om hoger te mogen vliegen wegens ‘thick storm clouds’. Het is daar nu volop regentijd. Die toestemming is niet gegeven omdat er op dat moment teveel vliegverkeer was, een ander toestel zou er bovenlangs vliegen, volgens Air Asia. 5 minuten later verdween het toestel.
    http://www.bbc.com/news/world-asia-30614627

    Ik zou nog even de complottheorie-adem inhouden mensen, de kans is groot dat het vliegtuig wegens slecht weer verongelukt is.

    13 likes
  8. Roy

    28 december 2014 17:46 at 17:46

    Kijk, op dit artikel zat te wachten. Ik ben benieuwd wat er weer allemaal uit de hoge hoed getoverd gaat worden… 🙂

    Reactie .

    Het lijkt wel of jij er plezier aan beleefd , kijk op dit artikel zat ik te wachten en dan met een smiley eindigen .

    Een ieder heeft zijn mening en probeert door de bomen het bos te zien van wat er allemaal op dit moment in de wereld gebeurt .

    Ik vind het vreselijk dat dit allemaal gebeurt en de angst , haat , onvrede wat er mee gemoeid is .

    9 likes
  9. Dat zullen de Russen wel weer gedaan hebben…

    4 likes
    • “Maar ook geen enkel vliegtuig in de nabijheid heeft ook maar iets geregistreerd, of is niet vermeld in de media of doelbewust verzwegen ? Da’s nou ook weer heeeel toevallig.”

      Hoe kom je hier bij? Zo ver ik weet is er gewoon een laatste locatie bekend.. Dat hij nu niet meer gezien wordt op radar is niet zo gek..

      ““The farther away from the receiver an aircraft is flying, the higher it must fly to be covered by the receiver. The distance limit makes it very hard to get ADS-B coverage over oceans.”

      En zoals jij en ik ondertussen weten ligt het vliegtuig op de “bodem” van de zee.

      Maar misschien dat er hier ook iemand leest die meer weet over het ADS-B systeem en er wat meer over kan vertellen.

      “het ons omringende luchtruim is zo verschrikkelijk groot dat ontwijken altijd wel op één of andere manier mogelijk is. ”

      Jij had in die verkeerstoren moeten zitten, dan was het vast goed gekomen. Ik denk dat degene die daar zat niet wist wat hij deed. Hij zal wel geen opleiding hebben genoten.

      “Daarom gebeuren er “bijna” geen ongelukken door toedoen van noodweer”

      Hier zeg je het heel goed, bijna, dit keer ging het mis..
      Het je de overigens de weerkaart gezien van het desbetreffende gebied op het moment van de crash?

      0 likes
      • Het je de overigens de weerkaart gezien van het desbetreffende gebied op het moment van de crash?

        En daar stuur je dan willens en wetens een vol passagiersvliegtuig door heen omdat er ergens nog één vliegtuig in de buurt is ?

        Is er maar één koers te bedenken om het immense gevaar te ontwijken ?

        Is er geen enkel moment geweest om een sos-signaal uit te zenden, wat toch standaard deel uit maakt van de pilotenopleidingen ?

        1 likes
        • “En daar stuur je dan willens en wetens een vol passagiersvliegtuig door heen omdat er ergens nog één vliegtuig in de buurt is ?

          Is er maar één koers te bedenken om het immense gevaar te ontwijken ?”

          Dat weten we niet hè, wij zaten niet in die verkeerstoren..

          “Is er geen enkel moment geweest om een sos-signaal uit te zenden, wat toch standaard deel uit maakt van de pilotenopleidingen ?”

          Als de piloot het aan zag komen dat het helemaal mis zou gaan had hij hier misschien tijd voor gehad en aan gedacht, maar ik denk dat hij betere dingen te doen had op het moment dat het gebeurde…

          0 likes
          • Nee hoor, ik vindt niet alles de normaalste zaak van de wereld, maar als er iets te verklaren is, is het te verklaren. Anders is het niet..En net als jij, maken vele het veel spannender dan dat het is..Maar dat zal je wel nodig hebben, moet je ook helemaal zelf weten..

            “Ik ben ook zeker benieuwd naar wat de voicerecorders aan mysterieuze info zal bevatten”

            Je zal vast teleurgesteld zijn, want ik denk niet dat het heel mysterieus zal zijn.. Ik denk wel dat het heeeeeeeel mysterieus gemaakt zal worden door menigeen..

            En je moet niet alleen uit gaan van wat de media je vertelt, maar zelf een beetje je best doen om dingen uit te zoeken. Op zoek gaan naar mensen die er verstand van hebben en niet je heil zoeken bij de alternatieve media. Alle links die ik zie om aan te tonen dat het niet klopt verwijzen naar de alternatieve media. Dat toont aan dat er maar naar 1 ding gezocht wordt en dat is niet naar de werkelijkheid..

            Ik gaf in een ander antwoord een link naar een forum van piloten (mensen die er wel verstand van hebben) en daar is hun visie te lezen. Zal best verhelderend voor je zijn.. Misschien geloof je hun wel (vast niet)

            2 likes
          • “Haha, zo’n opmerking moet jij nodig plaatsen. Als er iemand is die hier alle kulkoek van de media te vuur en te zwaard verdedigd ben jij dat wel.”

            En dit is dus niet waar, maar ja, slecht lezen is iets waar je goed in bent. Je leest toch alleen maar wat je wilt..

            2 likes
          • Als de piloot het aan zag komen dat het helemaal mis zou gaan had hij hier misschien tijd voor gehad en aan gedacht, maar ik denk dat hij betere dingen te doen had op het moment dat het gebeurde…

            Ja de piloot kon wel bevroeden dat het mis zou gaan, hij vroeg immers toestemming om van koers te veranderen. Hij moet dus mentaal voorbereid zijn geweest en op zijn qui-vive. En op het moment dat het onmiskenbaar misgaat op 9000 meter duurt het echt nog wel even voor beneden bent. Zeker niet aannemelijk dat een vakbekwaam piloot die tijd onbenut laat. Ik ben ook zeker benieuwd naar wat de voicerecorders aan mysterieuze info zal bevatten om dit tegenstrijdige scenario op te helderen. kortom er klopt wederom zoals zo vaak weer geen hol van wat ze ons wijs proberen te maken, wat bij jou overigens in het geheel niet zo moeilijk blijkt. Jij vindt alles wat ze zeggen best aannemelijk, zo ook bij 9-11, het MH17 drama, de mystrieuze verdwijning van de MH-370. Allemaal de normaalste zaak van de wereld… toch. Wat de media ons vertelt moet toch wel kloppen en als het in de pedograaf staat al helemaal, of niet dan.

            1 likes
          • En je moet niet alleen uit gaan van wat de media je vertelt

            Haha, zo’n opmerking moet jij nodig plaatsen. Als er iemand is die hier alle kulkoek van de media te vuur en te zwaard verdedigd ben jij dat wel. Maar je zult er je redenen wel voor hebben, mij overtuig je in ieder geval zeker niet.

            1 likes
          • Yeah right, niet goed gelezen en het klopt weer allemaal niet.
            Man, je wringt je in alle bochten om alle doorzichtige leugens van de m.s.m. te verdedigen en elke kritische noot met kul argumenten trachten te debunken. Of het nou gaat over dit specifieke geval, of het gaat over 9-11 of het gaat over MH 17, de MH 370 altijd sta je klaar om de doorzichtige leugen te coveren. Geen enkel weldenkend mens trapt daar toch nog in behalve dan die anderhalve collega trol van je. Maar spaar je de moeite, de waarheid komt vroeg of laat zonder twijfel boven.

            0 likes
  10. Het vreemde vind ik wel dat het vliegtuig als je hem volgt op een flighttracker ineens een scherpe hoek maakt qua vliegen, Verder is de hoogte van het vliegtuig… redelijk te noemen iets meer dan een kilometer hoogte… ik ga voor een complot 😉 net als de MH370 nooit weer gevonden, misschien staan de twee vliegtuigen nu wel samen op dat kleine eilandje waar de US een basis heeft / had en worden deze mensen nu ook als proefpersoon gebruikt ? wie zal het zeggen, voor nu in ieder geval ga ik voor een complot. Die past nog wel in het potje van alle dingen die al in het potje zitten van deze wereld

    9 likes
  11. Roy

    28 december 2014 20:02 at 20:02

    Laten we over 1 ding duidelijk zijn, dat dit vliegtuig neergestort is vind ik natuurlijk ook triest en vooral ook voor de nabestaanden. Wat ik ook vervelend vindt voor de nabestaanden is dat ze nu weer te maken gaan krijgen met alle complotten die om hun oren gaan vliegen. Dat constante gezuig en gezoek naar wat spanning en sensatie, terwijl het al erg genoeg is om te verwerken dat je je dierbare nooit

    Reactie ,

    De nabestaande en het merendeel van de bevolking denkt niet in complotten want de grootste mensen massa heeft niet in de gaten dat er veel achter de schermen gebeurt en dat ons verre van de waarheid verteld is en wordt op alle fronten .

    Dus ik weet niet wat jij bedoeld met dat constante gezuig en gezoek naar wat spanning en sensatie , dat moet dan van de forums afkomen die de waarheid willen achterhalen en die forums zijn er toch voor degene die al weten dat er iets niet klopt met hetgeen zoals het aan ons verteld is en wordt met de zogenaamde waarheid ?

    Een ieder heeft zijn mening en dat kan soms veel helderheid brengen , ik weet het soms ook niet meer net als ieder ander , we voelen en weten innerlijk en verstandelijk dat het niet klopt en zijn op zoek naar de echte waarheid , niet naar sensatie en spanning !

    Er is geen touw aan vast te knopen wat er in beide gevallen gebeurt is met de twee al reeds verdwenen, verongelukte vliegtuigen en bekijkend wat voor technieken we hebben hedendaags , dus hoe kun je niet in een complot geloven is mijn vraag ?

    Nu een derde Asian vliegtuig verdwenen , pas daar eens een logische kansberekening op toe ?!

    1 likes
    • Zie mijn antwoord op Vladi (29-12 08:17) en er is “geen” derde Asian vliegtuig verdwenen!
      En dat deze uberhaubt is “verdwenen” moet nog blijken. Er is nog amper “goed” naar gezocht vanwege het slechte weer en de complotten vliegen al als paddestoelen uit de grond..

      5 likes
    • ” Nu een derde Asian vliegtuig verdwenen , pas daar eens een logische kansberekening op toe ?!”

      Dit is veel voorkomende redeneerfout. Dat de kans klein is, wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren. Als je iets met statistiek hebt gedaan, dan ken je de verdeling van kansen als een curve. De kans dat je in het uiteinde van de curve terecht komt is heel klein, maar het is komt wel voor. Er zijn ook mensen die twee keer de loterij winnen. Dat heet toeval.

      En zo heel klein is de kans in dit geval nu ook weer niet. Er zijn dit jaar 6 vliegtuigen gecrasht. Dus de kans dat er dan drie uit het grootste continent afkomstig zijn, is dan niet echt klein te noemen.

      3 likes
  12. Mocht er ook met dit vliegtuigongeluk iets vreemds aan de hand zijn dan zeg ik, what are the odds.
    Wat is er loos met Maleisië, 3 vliegtuigen in een jaar, de kans ligt volgens mij rond een promille.

    3 likes
  13. Het scheelt als je weet waar je moet kijken…

    1 likes
    • @Roy schreef : Het scheelt als je weet waar je moet kijken…

      Zoals ik al schreef, er is zoveel geavanceerde techniek beschikbaar dat ze dat heus wel moeten weten.
      Alleen al de technische data van de motoren kunnen inclusief de exacte locatie ononderbroken 24/7 worden uitgelezen. Dat betekent dat je precies weet, op de vierkante meter waar en wanneer de motoren zijn uitgevallen.

      Verder is het niet aannemelijk of quasi onmogelijk dat er in noodweer een situatie ontstaat waardoor neerstorten niet te voorkomen is en dat er bovendien geen enkel radiocontact meer is waargenomen, geen enkel telefoontje of sein van de passagiers. hoe lang duurt het wel niet voor je van 11 kilometer hoogte beneden bent met een vliegtuig waarvan de piloten toch alles doen om het in de lucht te houden, zo mag men toch aannemen. Ook het peilsignaal van de black boxes is blijkbaar totaal onbruikbaar.

      Als ik mijn auto voor een paar honderd Euro voorzie van een track-and-trace device kan ik het na eventuele diefstal overal ter wereld traceren. En een dergelijk gigantisch vliegtuig met alle denkbare middelen aan boord verdwijnt probleemloos in het niets. Dat geloof je toch zelf niet.

      1 likes
      • Gooi jij je auto met track-and-trace maar eens uit een vliegtuig boven de oceaan. Kijken of ze je auto dan nog terugvinden.

        “Verder is het niet aannemelijk of quasi onmogelijk dat er in noodweer een situatie ontstaat waardoor neerstorten niet te voorkomen is”

        Geloof jij dit echt? /facepalm

        2 likes
        • De track and trace devices werken via satellieten en laten zich overal zien ook boven de oceaan en mits waterdicht uitgevoerd ook op de bodem van de oceaan, geen enkel probleem !

          De andere zin trok je uit z’n verband zie hier de volledige zin :

          Verder is het niet aannemelijk of quasi onmogelijk dat er in noodweer een situatie ontstaat waardoor neerstorten niet te voorkomen is en dat er bovendien geen enkel radiocontact meer is waargenomen, geen enkel telefoontje of sein van de passagiers.

          Als noodweer heel hoog in de lucht heel makkelijk zou kunnen leiden tot neerstorten van vliegtuigen dan kwamen ze dagelijks met bosjes uit de lucht vallen, dude

          1 likes
          • Zo ver als ik weet werken vliegtuigen met een ADS-B systeem. Het vliegtuig stuurt dmv de satellieten de plaatsbepaling door naar de grondstations. Als het vliegtuig onder de +- 9 km daalt en als er weinig grondstations zijn is deze niet meer zichtbaar. . Wat telefoontjes betreft. Hoe wil je bellen met je mobiel als je buiten het netwerk vliegt en buiten dat denk ik dat de passagiers wel wat anders aan hun hoofd hadden.

            Het signaal van de black box wordt wel nog zo’n 30 dagen uitgezonden en de kans dat ze die nog vinden is aanwezig.

            En heb je wel opgelet Exegese? Extreem noodweer word omheen gevlogen, daar vliegen ze normaliter niet doorheen. De piloot kon zijn koers “niet” wijzigen op het moment dat hij het vroeg, aangezien er een ander vliegtuig vloog. Op het moment dat dit wel kon was het al te laat, dude!

            2 likes
          • Dat ADS-B systeem, beste Roy als dat al het enige systeem was aan boord om de locatie te kunnen bepalen, zendt niet alleen een signaal naar de grondstations maar ook naar naburige vliegtuigen.
            En zoals je zelf al aangaf was het nogal druk ter plekke, daarom mochten ze namelijk het noodweer niet ontwijken, zo werd verkondigd. Maar ook geen enkel vliegtuig in de nabijheid heeft ook maar iets geregistreerd, of is niet vermeld in de media of doelbewust verzwegen ? Da’s nou ook weer heeeel toevallig.

            Wereldwijd is er dagelijks erg veel noodweer te spotten. Elk moment van de dag zijn er wel ergens op de wereld meerdere plaatsen waar je op dat moment niet wilt zijn door barre omstandigheden. Elk moment van de dag vertrekken er duizenden vluchten op de wereld die allen wel eens geconfronteerd worden met barre weersomstandigheden. het ons omringende luchtruim is zo verschrikkelijk groot dat ontwijken altijd wel op één of andere manier mogelijk is. Daarom gebeuren er bijna geen ongelukken door toedoen van noodweer, maar net nu was dat allemaal heeeel toevallig weer niet mogelijk.

            Hoeveel noodlottig toeval op één plaats op één moment, heeeel toevallig!

            so long dude

            0 likes
  14. Ze kunnen elke smartphone op de wereld traceren en een vliegtuig met 162 mensen niet?

    6 likes
  15. Bij MH17 had de VS volgens zeggen binnen 24uur de sat-beelden.
    Waarom nu niet?

    Is het neerstorten van dit vliegtuig minder erg dan MH17?
    Ik vind van niet, net zo erg als MH17.

    4 likes
  16. Wat ik steeds raar vind is dat men de reddingsaktie moet staken door vallen van duisternis terwijl er satelieten met zonlichtspiegels over heel de wereld in de lucht hangen en niet gebruikt worden tijdens rampen. Zijn ze stuk of zo, weet iemand iets meer misschien hierover?

    3 likes
  17. vreemd is het wel lijkt er op dat de dragon triangle verandwoordelijk is ?

    https://www.youtube.com/watch?v=xIwIM7eYeUQ&feature=youtu.be

    2 likes
  18. 84 vliegtuigen verdwenen sinds 1948?
    dat zijn er nogal wat.
    Ja misschien zijn ze op gebiemd en naar Mars gebracht door een moederschip.
    Hoe ver zijn ze met het klonen tegenwoordig?
    Misschien zitten de Eliten allang op Mars en vieren daar een feestje ,
    terwijl hier de klonen van de Elite de Aardse bevolking expres in de soep laten lopen,
    totdat er niet meer dan 200 Miljoen mensen straks over zijn(Elite plus aanhang) want hun willen ook nog kinderen krijgen er mogen er tenslotte niet méér dan 500 Miljoen mensen(onmensen)op Aarde zijn.
    Op de guide stones in Georgia staat dat beschreven waarschijnlijk zal de Aarde niet vernietigd worden door Nukes want dan kun je hier niet meer leven.
    Neutronenbommen zullen ze waarschijnlijk dan wel gebruiken(ik hoop het niet natuurlijk)
    Waarschijnlijk doen al die presidenten handjeklap met mekaar inklusief Poetin om de NWO mogelijk te maken.
    Of er komt inderdaad een zware U. F. O invasie fake of echt , of …….
    Ik hoop dat dit vliegtuig nog boven water komt.

    2 likes
  19. Weer zijn er ontegenzeggelijk tegenstrijdigheden die niet stroken met berichten over vliegramp.

    Er is bijvoorbeeld geen noodoproep of S.O.S.-sein geweest wat toch gebruikelijk is als een vliegtuig door noodweer gedoemd is neer te storten.

    Er is weer niets terug te vinden en exacte locatie is ondanks alle geavanceerde techniek weer niet te achterhalen.

    Ik geloof het gewoon niet omdat het niet klopt. Er wordt op gebied van track and trace en satelietbreelden veel meer gedaan dan ze ons via de media vertellen. Ook de gegevens van de motoren bijvoorbeeld van de huidige machines kunnen 24/7 op afstand worden uitgelezen en hun locatie tot op de vierkante meter bepaald.

    Het is met de huidig toegepaste techniek onmogelijk om een dergelijk toestel ongemerkt totaal te laten verdwijnen

    2 likes
  20. HORRIBLE FLOODS IN MAIAYSIA AS PRIME MINISTER GOLFS WITH PRESIDENT IN HAWAI

    https://www.youtube.com/watch?v=_7ZYCaNwgns

    0 likes
  21. We hebben in deze wereld te maken met mensen die wetenschappelijk bewezen geen empathie en geweten hebben , dit is waarom we volgens ons eigen denkraam niet voor kunnen stellen waarom bepaalde mensen tot dingen in staat zijn die normale denken te boven gaan.

    Wetenschappelijke voorbeelden mbt anders functioneren van de hersenen worden gegeven in de Link .

    Volgens thomas Sheridan zijn dit degene die de politiek en de wereld leiden .

    It is Now Time to Walk Out of Hell (Thomas Sheridan Lecture)

    https://www.youtube.com/watch?v=8ZJvk8b4OTQ

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Onze media verzwijgen cruciale nieuwsfeiten over vlucht MH17. Wat er mis is met het onderzoek naar de ramp

Onze media verzwijgen cruciale nieuwsfeiten over vlucht MH17. Wat er mis is met het onderzoek naar de ramp

Waarom verzwijgen de landelijke media cruciale nieuwsfeiten ...

Nederland probeert bewijs rond MH17-ramp te verbergen. Russische diplomate wijst op onregelmatigheden

Nederland probeert bewijs rond MH17-ramp te verbergen. Diplomate wijst op onregelmatigheden

Nederland probeert cruciaal bewijs rond de ramp ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 2 mei 2019
20:00 uur (CEST)
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.