Het Complot

Moest JFK weg om interesse in buitenaardse technologieën?

Help ons door dit met iedereen op je socials te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Vlak voor zijn eerste termijn in 1993 had de nieuw verkozen president Bill Clinton een vreemd verzoek voor familievriend en advocaat Webster Hubbell. Hij wilde van hem weten wie JFK had vermoord en of er UFO’s waren.

Het mysterie rond de moord op president Kennedy kan worden opgelost door te kijken naar gebeurtenissen die 18 jaar voor zijn dood plaatsvonden in Duitsland.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

In de zomer van 1945 werd John F. Kennedy door Duitsland geleid. Hij was persoonlijk getuige van technologische geheimen die nog altijd niet zijn vrijgegeven. Het ging om technologieën die de nazi’s hadden buitgemaakt en die ze wilden gebruiken voor de ontwikkeling van wapens.

Volkeren van andere planeten

De militaire overheid in de Amerikaanse bezettingszone in Duitsland stond voor een raadsel. Hoe hadden de nazi’s deze technologieën ontwikkeld? Het antwoord van de grondlegger van de ruimtevaart, Hermann Oberth, kwam als een schok: de nazi’s hadden hulp van volkeren van andere planeten – sommige technologieën waren buitenaards.

James Forrestal was een belangrijke mentor van president Kennedy. In 1947 werd Forrestal de eerste Amerikaanse minister van Defensie. Hij was van mening dat de Amerikanen op de hoogte moesten worden gebracht van het bestaan van buitenaards leven en aanverwante technologieën.

Majestic 12

Forrestal moest onder president Truman zijn ontslag indienen omdat hij zijn informatie had gedeeld met verschillende hooggeplaatste functionarissen, waaronder toenmalig congreslid Kennedy.

Nadat hij in 1960 de presidentsverkiezingen won, hoorde Kennedy van Eisenhower dat het geheimzinnige overheidsagentschap Majestic 12 zijn eigen weg was ingeslagen. Eisenhower waarschuwde Kennedy dat Majestic 12 een direct gevaar vormde voor de Amerikaanse vrijheden en het democratische proces.

Dezelfde krachten die de dood van Forrestal orkestreerden, dwarsboomden Kennedy waar ze maar konden. Toen Kennedy op 12 november 1963 op het punt stond om de CIA te dwingen geheime informatie over UFO’s te delen met andere overheidsagentschappen, werd hij 10 dagen later uit de weg geruimd.

Bron: Exonews.org

Gerelateerd:

 

Interessant

Vond je dit goed?
Deel het met iedereen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?
0 0 stemmen
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

41 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Westbound
Westbound
12 jaren geleden

Kennedy moest ‘opgeruimd’ worden, nadat hij tijdens een beroemde t.v.-toespraak het amerikaanse volk gewaarschuwd had voor de invloed die satanisten -van diverse occulte groepen- op het alledaagse leven hadden. Kennedy en Eisenhower waren de enige presidenten die geen lid waren van dergelijke occulte clubjes.

pietsnot
pietsnot
12 jaren geleden

Moest JFK dood om interesse in buitenaardse technologieën?,,,JEP,
lee harvey oswald was de onschuldige zondebok.

Dondervogel
Dondervogel
12 jaren geleden

Plak deze link eens in uw werkbalk graag??http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/08/waarvoor-eisenhower-waarschuwde-en-kennedy-werd-vermoord/#.UlabUszCTIW Deze link bevat tevens een video van The ENDGAME!

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

ik wil best geloven dat de nazi’s iets hebben gevonden van een andere planeet dat hen een technologische voorsprong gaf. Ook het raadsel van “Die Glocke” is ook nooit helemaal opgelost.

Toch lijkt het me sterk dat de dood van JFK hier mee te maken heeft.

De waarheid zullen we nooit weten maar ik denk dat Oliver Stone met zijn film JFK het dichtst in de buurt zit.

pietsnot
pietsnot
12 jaren geleden

en Norma Jean Mortenson (Marilyn Monroe) wist dat ook van die buitenaardsen (van JFK) en daarom is ze op mysterieuze wijze om het leven gekomen,thats the story en nothing else.

AwE130
AwE130
12 jaren geleden

De MJ 12 Documenten zijn ze echt of niet? Ik denk dat ze echt zijn maar oordeel zelf maar.
http://www.de-waarheid-sorry.nl/index.php/nwo/56-mj-12.html

Brasco
Brasco
12 jaren geleden

[quote name=”pietsnot”]thats the story en nothing else.[/quote]

zo zo, dat klinkt als een open mind.
Niemand zal er ooit achter komen waarom J.F.K. echt is omgelegd. Speculaties te over, maar daar blijft het dan ook bij.

legaal
legaal
12 jaren geleden

Hoi,er is wel wat meer aan de hand met de dood van de Kennedy,s,De Kenned,s familly komt oorspronkelijk uit ierland,en zijn leden van de Illuminatie,alleen Robert en John Kennedy zijn er uit gestapt,en wilde dit niet.Marleen Monroe heeeft toen met John f,Kennedy aan moeten pappen.Er word wel eens gezegt er rust een vloek op de Kennedy,s alleen voor die gene die uit de Illuminatie wilde gaan.de Kinderen van bijv Robert er kreeg er een in zijn benen kanker en moest een been geamputeerd worden.Kennedy was ook in overleg en banden met Indoneschie.dat was niet in de smaak van de geheime schaduw regering.Kennedy wist erg veel,hij vermoede voor zich zelf al dat hij vermoord zou worden.En wie was daar gelijk Johnsen de vice president om ingezworen te worden in het vliegtuig.Jacky Kennedy was ook aanwezig en had de bebloede kleren nog aan als teken ik ben het er niet mee eens als protest.in die tussen tijd heeft Johnsen de ovale kamer in het Witte huis al helemaal naar zijn eigen smaak ingericht.
De Fammily,s van de Kennedy,s zul je niet vaak in de boulevard bladeren tegen komen.De vader opa hanteerde een strakke hand.

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]ik wil best geloven dat de nazi’s iets hebben gevonden van een andere planeet dat hen een technologische voorsprong gaf. Ook het raadsel van “Die Glocke” is ook nooit helemaal opgelost.

Toch lijkt het me sterk dat de dood van JFK hier mee te maken heeft.

De waarheid zullen we nooit weten maar ik denk dat Oliver Stone met zijn film JFK het dichtst in de buurt zit.[/quote]
Hi Wesley,de waarheid krijgen wij echt te horen allemaal.Onze hele onstaan en geschiedenis krijgen wij te horen en te zien.Nog even geduld hebben.
Groetjes.

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”]ik wil best geloven dat de nazi’s iets hebben gevonden van een andere planeet dat hen een technologische voorsprong gaf. Ook het raadsel van “Die Glocke” is ook nooit helemaal opgelost.

Toch lijkt het me sterk dat de dood van JFK hier mee te maken heeft.

De waarheid zullen we nooit weten maar ik denk dat Oliver Stone met zijn film JFK het dichtst in de buurt zit.[/quote]
Mengele,de engel des dood is na de oorlog samen met andere Duitse wetenschappers von Braun naar Amerika gegaan.Ook de scherf famillie (Bush) heten ze in Amerika al deze mensen hebben na de 2de wereld oorlog verder gegaan Mengele met experimenten op mens en dier enz,Von Braun met de buiten aardsen ja Eisenhouwer heeft contackt gehad met buitenaardsen maar heeft het afgewimpeld omdat ze in een koude oorlog zaten met Rusland.De Scherf famillie (Bush) behoort tot de Illuminatie.
Wesley nu ben je weer een stuk wijzer geworden.
Groetjes.

kenn
kenn
12 jaren geleden

” de nazi’s hadden hulp van volkeren van andere planeten – sommige technologieën waren buitenaards”.
Maar toch de nazi’s hebben de oorlog verloren,hoe kan dat dan?? als dit waar is.

Achter de dood van JFK is zijn openlijk speech over geheim genootschap (Illuminatie),JFK zou op een misterieus manier vermoord kunnen worden door vergiftiging of door een ongelukje.
Om een les te geven voor de ANDEREN hebben ze rechtstreeks voor de camera en tv zijn hersenen opgeblazen,zo met dit manier de presidenten niet meer zouden durven z’n speech voor de publiek te houden.
Hier is de speech van JFK:
http://www.youtube.com/watch?v=nw07wKrOyns

Roeland
Roeland
12 jaren geleden

Kennedy was een zoon van een hevige Hitler aanhanger.
De machten dachten dat JFK makkelijk hun kwade agenda zou overnemen. Dat deed hij dus niet. Hij ontpopte zich tot een soort vrijheidsvechter. Geheel tegen zn opvoeding in. Kwam een beetje onverwachts voor de machten.

Hij bemoeide zich niet alleen met UFO’s en satanisten, hij bemoeide zich met de gehele vestigde orde. Hij was een president die van alles wilde weten en voor alles het ‘juiste’ wilde maken.

Kortom, hij was niet de pop waarvoor hij was aangenomen. PANG PANG!

Hij is, denk ik, niet alleen neergeknald vanwege 1 onderwerp, maar omdat hij niet corrupt te krijgen was. Sommige mensen zijn gewoon zo. De meeste niet.

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik corrupt te krijgen ben. Als je mij genoeg bied dan ga ik uiteindelijk om, denk ik… Onderzoek wijst ook uit dat verre weg de meeste mensen corrupt te maken zijn. echt in de 90% ergens. Dat is ook gewoon natuur. Je speelt voor jezelf.

Maar aan het hoofd van het land wil je iemand die zichzelf achterop stelt en constant voor de maatschappij speelt. Die mensen zijn moeilijk te vinden en Kennedy was er een. Hij heeft “nee” gezegt tegen grote sommen geld en heeft toen ook gezien hoe het eraan toe gaat in het witte huis. Vandaar dat het noodzakelijk was om hem af te schieten.

Niet alleen zou hij grote plannen in de war hebben geschopt, hij zou de shadow government ontmaskeren. Dat lieten ze gewoon niet gebeuren.

peen
peen
12 jaren geleden

…lees laatste boek stephen greer’s, “Verborgen Waarheid en Verboden Kennis”

Roswell Grey
Roswell Grey
12 jaren geleden

De moord op Kennedy is een optelsom van vele aanleidingen. Kennedy was een goed uitziende, liberale Democraat die alleen al daarom werd gehaat door Republikeinse hardliners. Hij kwam uit een gegoede, glamoureuze maar ook wat snobistische familie. Hij gaf het leger en zijn conservatieve generaals niet haar zin in de Cuba-crisis. Hij was een katholiek van Ierse komaf. Hij versleet vrouwen bij de vleet, wat enerzijds tot veel jaloezie leidde bij andere alfamannetjes, maar ook een serieus staatsgeheim risico inhield. Hij kwam op voor burgerlijke vrijheden voor zwarten. En ja, wellicht heeft hij in bed met Marilyn Monroe zijn mond voorbij gepraat omtrent Roswell, UFO’s en Area 51. Al met al had hij veel fans, maar ook heel veel vijanden. En dat heeft uiteindelijk de das omgedaan.

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”Roeland”]Kennedy was een zoon van een hevige Hitler aanhanger.
De machten dachten dat JFK makkelijk hun kwade agenda zou overnemen. Dat deed hij dus niet. Hij ontpopte zich tot een soort vrijheidsvechter. Geheel tegen zn opvoeding in. Kwam een beetje onverwachts voor de machten.

Hij bemoeide zich niet alleen met UFO’s en satanisten, hij bemoeide zich met de gehele vestigde orde. Hij was een president die van alles wilde weten en voor alles het ‘juiste’ wilde maken.

Kortom, hij was niet de pop waarvoor hij was aangenomen. PANG PANG!

Hij is, denk ik, niet alleen neergeknald vanwege 1 onderwerp, maar omdat hij niet corrupt te krijgen was. Sommige mensen zijn gewoon zo. De meeste niet.

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik corrupt te krijgen ben. Als je mij genoeg bied dan ga ik uiteindelijk om, denk ik… Onderzoek wijst ook uit dat verre weg de meeste mensen corrupt te maken zijn. echt in de 90% ergens. Dat is ook gewoon natuur. Je speelt voor jezelf.

Maar aan het hoofd van het land wil je iemand die zichzelf achterop stelt en constant voor de maatschappij speelt. Die mensen zijn moeilijk te vinden en Kennedy was er een. Hij heeft “nee” gezegt tegen grote sommen geld en heeft toen ook gezien hoe het eraan toe gaat in het witte huis. Vandaar dat het noodzakelijk was om hem af te schieten.

Niet alleen zou hij grote plannen in de war hebben geschopt, hij zou de shadow government ontmaskeren. Dat lieten ze gewoon niet gebeuren.[/quote]
Je slaat de spijker op zijn kop.

enkidoe
enkidoe
12 jaren geleden

Waarom zouden de aliens de nazies helpen terwijl ze dan toch verliezen…klopt gewoon niet

zan
zan
12 jaren geleden

“In de zomer van 1945 werd John F. Kennedy door Duitsland geleid.”
volgens de wikipedia heeft ie in ww2 in de pacific oceaan gediend en is ie niet in Duitsland geweest, dus ik weet niet waar deze info vandaan komt…

pietje
pietje
12 jaren geleden

Kennedy was een goed mens wilde niets weten van illuminatie en wilde geen oorlog met vietnam en cuba en geloofde in buitenaardse mensen en daarom moest hij sterven en Johnson lachte in zijn vuistje ! Je mag niets geloven wat buiten het boekje valt ! Obama riskeerd dit ook ! Ook al denken veel mensen dat hij niet deugd voor mij deugd hij hrlrmaal maar…….hij als president hoofd der staatt kan niets doen zonder de schadus regering ! Jammer want hij is een heel goed mens kijk in zijn ogen dan weet je het !

pietje
pietje
12 jaren geleden

hij wist teveel en dan moet je weg !zo werkt deze vreselijke wereld ! Was een goed mens ! Met gebreken zoals we allemaal hebben !

pietje
pietje
12 jaren geleden

Overigens LEGAAL Ierland is het land waar in deze tijd de waarheid vandaan moetn komen dat is wat ik heb begrepen want Ierland is puur !!

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”pietje”]Kennedy was een goed mens wilde niets weten van illuminatie en wilde geen oorlog met vietnam en cuba en geloofde in buitenaardse mensen en daarom moest hij sterven en Johnson lachte in zijn vuistje ! Je mag niets geloven wat buiten het boekje valt ! Obama riskeerd dit ook ! Ook al denken veel mensen dat hij niet deugd voor mij deugd hij hrlrmaal maar…….hij als president hoofd der staatt kan niets doen zonder de schadus regering ! Jammer want hij is een heel goed mens kijk in zijn ogen dan weet je het ![/quote]
Pietje,daar ben ik het volkomen mee eens.Obama is een goed mens.En wat Ierland betreft hier ben ik het ook mee eens.
Groetjes.

Westbound
Westbound
12 jaren geleden

[quote name=”pietje”]Overigens LEGAAL Ierland is het land waar in deze tijd de waarheid vandaan moetn komen dat is wat ik heb begrepen want Ierland is puur !![/quote]
IERLAND PUUR? Pietje, jou kan je kennelijk van alles wijsmaken. Wat bedoel je met puur? De Ierse whiskey soms?

Benno Klaver
Benno Klaver
12 jaren geleden

Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.

sowhat
sowhat
12 jaren geleden

een voor de hand liggende reden :

“Executive Order 11110” waarmee hij het financieel misbruik van de US dollar (nou ja ‘FED’ dollar) door de bankiers een halt wilde toe roepen.
en hij is niet de enige president die hiervoor het loodje moerst leggen.

biko steve
biko steve
12 jaren geleden

Complottheorie #1020412222223

Zo kun je alles wel in verband brengen met UFO toestanden.

kengai
kengai
12 jaren geleden

Heb ook al eens gelezen dat hij werd vermoord omdat hij de macht van internationale banken aan wou pakken.

AwE130
AwE130
12 jaren geleden

[quote name=”sowhat”]een voor de hand liggende reden :

“Executive Order 11110” waarmee hij het financieel misbruik van de US dollar (nou ja ‘FED’ dollar) door de bankiers een halt wilde toe roepen.
en hij is niet de enige president die hiervoor het loodje moest leggen.[/quote]
JFK had vele vijanden en het zou goed kunnen dat de Centrale bankiers en de mensen die UFO informatie wilde verbergen samenwerkte. Beide hadden en hebben een machtige greep op de samenleving. Dat de centrale bankiers en UFO cover up tot alles in staat zijn om hun geheimen te verbergen is algemeen bekend. Het zou daarom best weleens mogelijk kunnen zijn dat deze duistere groepen samenwerkten.

Westbound
Westbound
12 jaren geleden

[quote name=”Benno Klaver”]Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.[/quote]
Ja, daar kan ik me wel in vinden. Buitenaardse hulp zou Duitsland in ieder geval gevrijwaard hebben van geallieerde bombardementen. De these dat aliëns Hitler geholpen hebben, is nergens op gestoeld, en dient slechts om boeken over te schrijven, wat de auteur natuurlijk geld oplevert.

kenn
kenn
12 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”pietje”]Kennedy was een goed mens wilde niets weten van illuminatie en wilde geen oorlog met vietnam en cuba en geloofde in buitenaardse mensen en daarom moest hij sterven en Johnson lachte in zijn vuistje ! Je mag niets geloven wat buiten het boekje valt ! Obama riskeerd dit ook ! Ook al denken veel mensen dat hij niet deugd voor mij deugd hij hrlrmaal maar…….hij als president hoofd der staatt kan niets doen zonder de schadus regering ! Jammer want hij is een heel goed mens kijk in zijn ogen dan weet je het ![/quote]
Pietje,daar ben ik het volkomen mee eens.Obama is een goed mens.En wat Ierland betreft hier ben ik het ook mee eens.
Groetjes.[/quote]
Hooi legaal,NEE er is groot verschil tussen obama en kennedy,obama is een hypocrisie doet alles van hem gevraagd is
door zijn bazen terwijl kennedy was onafhankelijk en had een eigen beslissing.
groetjes.

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”Benno Klaver”]Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.[/quote]
Duitsland heeft niet echt de oorlog verloren,dit was allemaal zo gepland door de Elite de Illuminatie.Voor de oorlog hebben heel veel joodse mensen les in hun taal gekregen om terug te keren naar Israel.Israel raakte vol,en wat toen,ja je kent de gegevens over de gas kamers.De opa van (Bush)Scherf heeft gas geleverd aan de concentratie kampen,wand dat was een duitserZo de wereld was in de vernieling en moest opnieuw opgebouwd worden,en ja door wie de Illuminatie en kreeg zo doende de macht in Europa.Toen kwam pa Bush in Amerika aan de macht en Amerika was aan de beurd om kapot gemaakt te worden,dat is ze bijna gelukt.Maar de mensen worden wakker en we gaan de wereld weer terug veroveren.
Groetjes.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”Benno Klaver”]Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.[/quote]
Duitsland heeft niet echt de oorlog verloren,dit was allemaal zo gepland door de Elite de Illuminatie.Voor de oorlog hebben heel veel joodse mensen les in hun taal gekregen om terug te keren naar Israel.Israel raakte vol,en wat toen,ja je kent de gegevens over de gas kamers.De opa van (Bush)Scherf heeft gas geleverd aan de concentratie kampen,wand dat was een duitserZo de wereld was in de vernieling en moest opnieuw opgebouwd worden,en ja door wie de Illuminatie en kreeg zo doende de macht in Europa.Toen kwam pa Bush in Amerika aan de macht en Amerika was aan de beurd om kapot gemaakt te worden,dat is ze bijna gelukt.Maar de mensen worden wakker en we gaan de wereld weer terug veroveren.
Groetjes.[/quote]
Onzin.

Israel bestaat pas sinds 1948 dus dat het vol was is onzin. Het bestond nog niet.

Ook nu het wel bestaat is het nog lang niet vol. Ik was er vorig jaar, 80% van het land is nog steeds woestijn.

dat de opa van Bush de heer Scherf zou zijn is een onbewezen internetroddel.

Er was tijdens de oorlog helemaal nog geen sprake van een eenjoodse staat in het midden oosten, er waren toen verregaande gesprekken met Nederland om een joodse staat in Suriname te vestigen.

In 1945 had nog niemand het vermoeden dat in 1948 Israel zou worden gesticht.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”kenn”][quote name=”legaal”][quote name=”pietje”]Kennedy was een goed mens wilde niets weten van illuminatie en wilde geen oorlog met vietnam en cuba en geloofde in buitenaardse mensen en daarom moest hij sterven en Johnson lachte in zijn vuistje ! Je mag niets geloven wat buiten het boekje valt ! Obama riskeerd dit ook ! Ook al denken veel mensen dat hij niet deugd voor mij deugd hij hrlrmaal maar…….hij als president hoofd der staatt kan niets doen zonder de schadus regering ! Jammer want hij is een heel goed mens kijk in zijn ogen dan weet je het ![/quote]
Pietje,daar ben ik het volkomen mee eens.Obama is een goed mens.En wat Ierland betreft hier ben ik het ook mee eens.
Groetjes.[/quote]
Hooi legaal,NEE er is groot verschil tussen obama en kennedy,obama is een hypocrisie doet alles van hem gevraagd is
door zijn bazen terwijl kennedy was onafhankelijk en had een eigen beslissing.
groetjes.[/quote]
Nou, leg eens uit. Wat heeft Kennedy in de 2 jaar dat hij president was voor bijzondere beslissingen genomen die hem zo onafhankelijk maakten?

et is gewoon zo, dat als je naar de feiten kijkt, dat Kennedy eigenlijk tijdens zijn hele tijd als president werkelijk niks heeft gepresteerd.

Ik ben dan ook zeer benieuwd op welke bronnen jij je baseert maar ik denk dat ik het antwoord al weet.

Marco
Marco
12 jaren geleden

[quote name=”kenn”][quote name=”legaal”][quote name=”pietje”]Kennedy was een goed mens wilde niets weten van illuminatie en wilde geen oorlog met vietnam en cuba en geloofde in buitenaardse mensen en daarom moest hij sterven en Johnson lachte in zijn vuistje ! Je mag niets geloven wat buiten het boekje valt ! Obama riskeerd dit ook ! Ook al denken veel mensen dat hij niet deugd voor mij deugd hij hrlrmaal maar…….hij als president hoofd der staatt kan niets doen zonder de schadus regering ! Jammer want hij is een heel goed mens kijk in zijn ogen dan weet je het ![/quote]
Pietje,daar ben ik het volkomen mee eens.Obama is een goed mens.En wat Ierland betreft hier ben ik het ook mee eens.
Groetjes.[/quote]
Hooi legaal,NEE er is groot verschil tussen obama en kennedy,obama is een hypocrisie doet alles van hem gevraagd is
door zijn bazen terwijl kennedy was onafhankelijk en had een eigen beslissing.
groetjes.[/quote]

Obama is alleen voorzichtiger / als hij ook overhoop geschoten zou worden : is er weinig meer ” bij te sturen “
Groetjes

mb
mb
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”legaal”][quote name=”Benno Klaver”]Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.[/quote]
Duitsland heeft niet echt de oorlog verloren,dit was allemaal zo gepland door de Elite de Illuminatie.Voor de oorlog hebben heel veel joodse mensen les in hun taal gekregen om terug te keren naar Israel.Israel raakte vol,en wat toen,ja je kent de gegevens over de gas kamers.De opa van (Bush)Scherf heeft gas geleverd aan de concentratie kampen,wand dat was een duitserZo de wereld was in de vernieling en moest opnieuw opgebouwd worden,en ja door wie de Illuminatie en kreeg zo doende de macht in Europa.Toen kwam pa Bush in Amerika aan de macht en Amerika was aan de beurd om kapot gemaakt te worden,dat is ze bijna gelukt.Maar de mensen worden wakker en we gaan de wereld weer terug veroveren.
Groetjes.[/quote]
Onzin.

Israel bestaat pas sinds 1948 dus dat het vol was is onzin. Het bestond nog niet.

Ook nu het wel bestaat is het nog lang niet vol. Ik was er vorig jaar, 80% van het land is nog steeds woestijn.

dat de opa van Bush de heer Scherf zou zijn is een onbewezen internetroddel.

Er was tijdens de oorlog helemaal nog geen sprake van een eenjoodse staat in het midden oosten, er waren toen verregaande gesprekken met Nederland om een joodse staat in Suriname te vestigen.

In 1945 had nog niemand het vermoeden dat in 1948 Israel zou worden gesticht.[/quote]

Israel kan zeker gepland zijn , ook al zijn daar geen bewijzen voor. De laatste decennia mogen ze land blijven inpikken. Toch ietwat vreemd dat het allemaal maar OK is.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”mb”][quote name=”Wesley”][quote name=”legaal”][quote name=”Benno Klaver”]Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.[/quote]
Duitsland heeft niet echt de oorlog verloren,dit was allemaal zo gepland door de Elite de Illuminatie.Voor de oorlog hebben heel veel joodse mensen les in hun taal gekregen om terug te keren naar Israel.Israel raakte vol,en wat toen,ja je kent de gegevens over de gas kamers.De opa van (Bush)Scherf heeft gas geleverd aan de concentratie kampen,wand dat was een duitserZo de wereld was in de vernieling en moest opnieuw opgebouwd worden,en ja door wie de Illuminatie en kreeg zo doende de macht in Europa.Toen kwam pa Bush in Amerika aan de macht en Amerika was aan de beurd om kapot gemaakt te worden,dat is ze bijna gelukt.Maar de mensen worden wakker en we gaan de wereld weer terug veroveren.
Groetjes.[/quote]
Onzin.

Israel bestaat pas sinds 1948 dus dat het vol was is onzin. Het bestond nog niet.

Ook nu het wel bestaat is het nog lang niet vol. Ik was er vorig jaar, 80% van het land is nog steeds woestijn.

dat de opa van Bush de heer Scherf zou zijn is een onbewezen internetroddel.

Er was tijdens de oorlog helemaal nog geen sprake van een eenjoodse staat in het midden oosten, er waren toen verregaande gesprekken met Nederland om een joodse staat in Suriname te vestigen.

In 1945 had nog niemand het vermoeden dat in 1948 Israel zou worden gesticht.[/quote]

Israel kan zeker gepland zijn , ook al zijn daar geen bewijzen voor. De laatste decennia mogen ze land blijven inpikken. Toch ietwat vreemd dat het allemaal maar OK is.[/quote]
Ja alles kan.

Maar aangezien je zelf al zegt dat er geen bewijzen voor zijn is er ook geen enkele reden om daar vanuit te gaan.

Wesley
Wesley
12 jaren geleden

[quote name=”mb”][quote name=”Wesley”][quote name=”legaal”][quote name=”Benno Klaver”]Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.[/quote]
Duitsland heeft niet echt de oorlog verloren,dit was allemaal zo gepland door de Elite de Illuminatie.Voor de oorlog hebben heel veel joodse mensen les in hun taal gekregen om terug te keren naar Israel.Israel raakte vol,en wat toen,ja je kent de gegevens over de gas kamers.De opa van (Bush)Scherf heeft gas geleverd aan de concentratie kampen,wand dat was een duitserZo de wereld was in de vernieling en moest opnieuw opgebouwd worden,en ja door wie de Illuminatie en kreeg zo doende de macht in Europa.Toen kwam pa Bush in Amerika aan de macht en Amerika was aan de beurd om kapot gemaakt te worden,dat is ze bijna gelukt.Maar de mensen worden wakker en we gaan de wereld weer terug veroveren.
Groetjes.[/quote]
Onzin.

Israel bestaat pas sinds 1948 dus dat het vol was is onzin. Het bestond nog niet.

Ook nu het wel bestaat is het nog lang niet vol. Ik was er vorig jaar, 80% van het land is nog steeds woestijn.

dat de opa van Bush de heer Scherf zou zijn is een onbewezen internetroddel.

Er was tijdens de oorlog helemaal nog geen sprake van een eenjoodse staat in het midden oosten, er waren toen verregaande gesprekken met Nederland om een joodse staat in Suriname te vestigen.

In 1945 had nog niemand het vermoeden dat in 1948 Israel zou worden gesticht.[/quote]

Israel kan zeker gepland zijn , ook al zijn daar geen bewijzen voor. De laatste decennia mogen ze land blijven inpikken. Toch ietwat vreemd dat het allemaal maar OK is.[/quote]
Ja alles kan.

Maar aangezien je zelf al zegt dat er geen bewijzen voor zijn is er ook geen enkele reden om daar vanuit te gaan.

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”Wesley”][quote name=”legaal”][quote name=”Benno Klaver”]Als Duitsland echt de beschikking had over buitenaardse technologie dan hadden ze de oorlog echt niet verloren, beetje flauwekul allemaal.[/quote]
Duitsland heeft niet echt de oorlog verloren,dit was allemaal zo gepland door de Elite de Illuminatie.Voor de oorlog hebben heel veel joodse mensen les in hun taal gekregen om terug te keren naar Israel.Israel raakte vol,en wat toen,ja je kent de gegevens over de gas kamers.De opa van (Bush)Scherf heeft gas geleverd aan de concentratie kampen,wand dat was een duitserZo de wereld was in de vernieling en moest opnieuw opgebouwd worden,en ja door wie de Illuminatie en kreeg zo doende de macht in Europa.Toen kwam pa Bush in Amerika aan de macht en Amerika was aan de beurd om kapot gemaakt te worden,dat is ze bijna gelukt.Maar de mensen worden wakker en we gaan de wereld weer terug veroveren.
Groetjes.[/quote]
Onzin.

Israel bestaat pas sinds 1948 dus dat het vol was is onzin. Het bestond nog niet.

Ook nu het wel bestaat is het nog lang niet vol. Ik was er vorig jaar, 80% van het land is nog steeds woestijn.

dat de opa van Bush de heer Scherf zou zijn is een onbewezen internetroddel.

Er was tijdens de oorlog helemaal nog geen sprake van een eenjoodse staat in het midden oosten, er waren toen verregaande gesprekken met Nederland om een joodse staat in Suriname te vestigen.

In 1945 had nog niemand het vermoeden dat in 1948 Israel zou worden gesticht.[/quote]
Wesley ik heb een foto van opa en pa sr Scherf (Bush)enMengeler de engel des doods staat er ook op.

richard snoeker
richard snoeker
12 jaren geleden

theodoor herzl

gerrit
gerrit
12 jaren geleden

heel heel simpel is dit israel is omringt door moslim landen hun zijn de genen die paranoia zijn hun zorgen voor alle ellende in de wereld hier hun schreven een eigen boek (bijbel) waar in ze zielig zijn en niet vervolgd moeten worden om dat dat gods wil is pfff en nog een beetje van je jezelf opofferen in de tweede wereldoorlog en dan ben je onschendbaar wat een zielig hoopje mensen is dat! heb je ze wel eens zien winkelen reptielen zijn het!

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”gerrit”]heel heel simpel is dit israel is omringt door moslim landen hun zijn de genen die paranoia zijn hun zorgen voor alle ellende in de wereld hier hun schreven een eigen boek (bijbel) waar in ze zielig zijn en niet vervolgd moeten worden om dat dat gods wil is pfff en nog een beetje van je jezelf opofferen in de tweede wereldoorlog en dan ben je onschendbaar wat een zielig hoopje mensen is dat! heb je ze wel eens zien winkelen reptielen zijn het![/quote]
Hi Gerrit,alle Israeliers zijn niet het zelfde,het gewone joodse volk heeft hier niets mee te maken die willen alleen maar vrede.Het zijn de Zionisten de Illuminatie,die land inpikken en gek op oorlog voeren zijn.Ze hebben kernwapens en willen deze graag afvuren bijv,op Syrie.
Groetjes.

Nibber
Nibber
12 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”gerrit”]heel heel simpel is dit israel is omringt door moslim landen hun zijn de genen die paranoia zijn hun zorgen voor alle ellende in de wereld hier hun schreven een eigen boek (bijbel) waar in ze zielig zijn en niet vervolgd moeten worden om dat dat gods wil is pfff en nog een beetje van je jezelf opofferen in de tweede wereldoorlog en dan ben je onschendbaar wat een zielig hoopje mensen is dat! heb je ze wel eens zien winkelen reptielen zijn het![/quote]
Hi Gerrit,alle Israeliers zijn niet het zelfde,het gewone joodse volk heeft hier niets mee te maken die willen alleen maar vrede.Het zijn de Zionisten de Illuminatie,die land inpikken en gek op oorlog voeren zijn.Ze hebben kernwapens en willen deze graag afvuren bijv,op Syrie.
Groetjes.[/quote]
Ojeeee, de arme Amerikanen hebben het weer gedaan hoor >_< Waar baseer je die onzin op?

Back to top button
41
0
We lezen graag je reactie!x