CoronaBuitenland

Yardena maakt balans op na booster: ontzettende migraines, hartspierontsteking en ‘ongelooflijk veel’ cystes

Help anderen door dit met vrienden op je social netwerk te delen!

Yardena uit de stad Mortsel kreeg in december vorig jaar haar booster. Sindsdien kampt ze met ernstige gezondheidsproblemen. Ze krijgt ‘ontzettende migraines’. Die zijn zo heftig dat ze haar evenwicht verliest. “Je vergaat echt van de koppijn.” Ze heeft drie weken lang elke dag dergelijke migraines gehad.

Daarnaast merkte Yardena dat haar hartslag tijdens het hardlopen enorm omhoog ging. Ze merkte ook een druk op haar borst. Haar huisarts adviseerde haar naar de cardioloog te gaan, en die constateerde dat ze een hartspierontsteking had.

Heel frappant

De cardioloog vond het heel frappant dat ze twee maanden daarvoor haar booster had gekregen. Dat zal wel een bijwerking van de prik zijn, erkende hij.

In maart diende zich nog een derde gezondheidsprobleem aan. Ze had het gevoel alsof er iets was blijven hangen in haar keel. Het bleek dat er meerdere cystes zaten.

Ver uit de buurt

In oktober werd Yardena geopereerd aan haar keel. De chirurg kwam ‘ongelooflijk veel’ cystes tegen. Toen ze vroeg waarom er plotseling cystes in haar keel groeiden, kreeg ze een wedervraag: heeft u uw booster gehad? Ze kreeg te horen dat de booster bepaalde soorten cystes en tumoren laat groeien.

Yardena blijft vanaf nu ver uit de buurt van vaccins. “Het heeft op mijn lichaam zoveel effecten gehad. En wie weet welke effecten zonder het nog echt te beseffen. Wat kan er nog meer zijn? Daar begin je dan heel veel over na te denken,” zegt ze.

4.9 112 stemmen
Beoordeel dit artikel

Interessant

Vond je deze informatie belangrijk?
Deel het met iedereen op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest
78 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
Annette
Annette
2 maanden geleden

Ik heb nu maar eerst even opgezocht waar de plaats Mortsel ligt. Je kunt tenslotte niet ALLES weten. Deze plaats ligt in België.

Allereerst wil ik natuurlijk benadrukken, dat ik het in- en intriest vind voor deze jonge vrouw, dat ze nu dus bijna een JAAR lang met zulke verschrikkelijke bijwerkingen moet leven.

Ik heb vanaf mijn twintigste tot ongeveer mijn vijftigste (toen de overgang begon) met de regelmaat van de klok migraine gehad en ik kan ronduit zeggen: het is bepaald geen pretje. En als ik bepaalde medicijnen ervoor kreeg, dan hielpen deze nauwelijks.

Het enige dat hielp, was op bed liggen in het donker en absoluut geen lawaai om je heen.

Gelukkig gebeurde dit niet dagelijks, want dan was ik gek geworden. Als ik dan lees, hoe deze vrouw dit alles in de overtreffende trap ervaart, dan kan ik alleen maar zielsmedelijden hebben.

Ik ben van mening, dat als je dagelijks geconfronteerd wordt met zulke afschuwelijke bijwerkingen, zoals duizelig worden en vreselijke pijn, dan heb je eigenlijk geen leefbaar leven meer.

En DAT is wat ik de artsen ALLEMAAL 100% verwijt. Als ze genoeg vooronderzoek hadden gedaan en daar hun conclusies uit hadden getrokken, dan waren ze hier nooit mee akkoord gegaan.

In ieder geval is in dit verhaal OOK duidelijk, dat zowel de cardioloog EN de chirurg de relatie tussen booster en de gevolgen daarvan, aangekaart hebben. Dat is in ieder geval al een stuk meer dan de artsen, althans voor zover IK weet, in Nederland doen. Daar schuiven ze nog steeds alle bijwerkingen onder het tapijt. Uiteraard de goede daargelaten.

Yardena zegt dat ze NU vér uit de buurt van boosters blijft. Ja…. dat raad je de koekoek, maar helaas zegt het bekende spreekwoord: Als het kalf verdronken is, dempt men de put.”

Meine
Meine
2 maanden geleden
roro 237
roro 237
2 maanden geleden

“Yardena blijft vanaf nu ver uit de buurt van vaccins”
Je kan dus ook zomaar ineens een Wappi worden begrijp ik!

Avax
Avax
2 maanden geleden

Yarden ik zou zeggen : Blijf zo ver mogelijk uit de buurt van medici 😉

Back to top button
Waarom Doneren?

Grote adverteerders, zoals Google, Microsoft, Taboola en anderen wilden steeds meer bepalen wat wij wel en niet op onze site plaatsten. Zij zijn onmiskenbaar verbonden aan de elite die ziekmakende censuur toepast. Om die reden hebben wij alle samenwerking met dat soort criminele adverteerders per direct gestopt.

Om te kunnen blijven bestaan hebben wij financiële hulp nodig van de lezer. NineForNews is er vóór jou. Zonder jouw steun is er geen NineForNews.

Help ons financieel met een vrijwillige bijdrage, zodat we je kunnen blijven informeren over dingen die op social media en de mainstream media zwaar gecensureerd worden.

Help ons! Help jezelf! En help je medemens! Doe nu een vrijwillige bijdrage.

Waarom Telegram?

Overheidscorruptie wordt steeds erger. Websites en domeinen worden in beslag genomen, omdat de criminele regering geen tegengeluid duldt.

Ons Telegram kanaal staat los van onze websites. Daar krijg je een overzicht van onze berichten, ook als we 'ineens' verdwijnen en met een andere nieuwe domeinnaam/website terugkomen.

Blijf onafhankelijk! Weet ons altijd te vinden! Abonneer je nu gratis en vrijblijvend op ons telegramkanaal.

Waarom Pushmeldingen?

Facebook en Twitter censureren steeds meer. Het nieuws dat NineForNews brengt wordt steeds vaker door ze geblokkeerd.

Met pushmeldingen informeren we je rechtstreeks, zonder risico op deze censuur.

78
0
We lezen graag je reactie!x