In Tibet wordt een jongen herkend als de reïncarnatie van Dilgo Khyenste Rinpoche, één van de meest gewaardeerde meesters van het Tibetaans boeddhisme in de twintigste eeuw.
Men noemt hem Yangsi, oftewel ‘iemand die is teruggekeerd in het leven’. In de film Yangsi: reïncarnatie is slechts het begin wordt hij op de voet gevolgd.
Op vierjarige leeftijd wordt Yangsi gekroond. Daarna volgen we hem tijdens zijn traditionele en rituele opleiding, familiebezoeken en transmissies van geheime tantrische oefeningen door leraren die ze in zijn vorige leven van hem hebben ontvangen.
Na zijn achttiende levensjaar vervult Yangsi voor het eerst publiekelijk de rol van leraar en begint hij een wereldreis om het werk van zijn voorganger te hervatten.
Bron: Huffingtonpost.com
Gerelateerd:
- Politie mag helderzienden blijven inzetten
- De reïncarnatie van Mahatma Gandhi
- ‘We zijn allemaal onsterfelijk’
- Osel Hita Torres, de gereïncarneerde boeddhistische lama
- Onderzoek naar leven na de dood (video)
Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek
Even voor je naar X gaat
X (voorheen Twitter) toont onze berichten alleen aan ingelogde gebruikers. Als je niet bent ingelogd bij X, krijg je de melding dat @9fornews nog niets heeft gepost — dat klopt niet, ons account is gewoon actief. Log dus in bij X.






Dansen met Janssen werkte niet zo goed, zegt Kuipers lachend
Forse kritiek op premier Schoof: ‘Hoe ver ben je van het pad af als je je kerstboodschap voor een tank uitspreekt?’
‘Knettergekke’ Ursula von der Leyen schokt met uitspraken: ‘Je schrikt je toch elke keer weer dood’
Zangkunsten 9-jarige Amira geven inzicht in vorige levens
Defensiespecialist laat zijn licht schijnen op Oekraïneoorlog en dat is een heel ander verhaal dan je op radio en tv hoort
Ben je de laatste tijd erg moe?
Complottheoretici: “Foto’s bewijzen dat Vladimir Poetin onsterfelijk is”
Agema zegt hier dat artsen VERVOLGD kunnen worden als ze twijfelen aan verband tussen ‘klimaatverandering’ en ziektes
Volgens Kamerlid Nicki Verweij (JA21) zal geen arts zeggen dat de mRNA-prik gentherapie is. Klopt dat?