Homepagina » Het Complot » Ambtenaar Justitie: “ISIS is complot van zionisten”
Ambtenaar Justitie: "ISIS is complot van zionisten"

Ambtenaar Justitie: “ISIS is complot van zionisten”

In de Tweede Kamer is ophef ontstaan over een Twitterbericht van een ambtenaar van het ministerie van Justitie. Yasmina Haifi, projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum, twitterde dat ISIS helemaal niet bestaat uit radicale moslims. Volgens haar is de organisatie, die inmiddels door het leven gaat als IS, opgericht door zionisten om moslims zwart te maken. Verder wijt ze de rellen in de Schilderswijk dit weekend aan bevooroordeelde media die moslims in een hoek proberen te duwen.

Haifi heeft haar tweet inmiddels verwijderd en twitterde later: ‘realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling’. Ze wilde alleen duidelijk maken dat ISIS onmogelijk uit naam van de islam kan handelen, omdat volgens haar de organisatie dingen doet die de islam niet goedkeurt.

“Het is in het licht van mijn functie bij het ministerie van Veiligheid en Justitie misschien niet zo verstandig geweest mijn mening als privépersoon te geven. Dat wil ik wel toegeven,” zegt Haifi in een toelichting. “Ik dacht dat Twitter gewoon een plek was om je mening te geven, na het plaatsen van deze tweet zie je ineens wat er gebeurt.”

Hoewel Haifi erkent dat het bericht op Twitter in het licht van haar werkzaamheden niet verstandig is, benadrukt ze dat haar mening niets over haar inhoudelijke werkzaamheden zegt. Bovendien zou haar afdeling op het ministerie ‘niets met politiek’ te maken hebben.

Haifi zegt haar mening te baseren op documenten die de Amerikaanse klokkenluider Edward Snowden over ISIS naar buiten bracht. Daaruit blijkt dat ISIS een vooropgezet plan van zionisten in de VS en Israël is, aldus Haifi. De herkomst van de documenten wil ze niet toelichten. “Ik heb geciteerd wat ik heb gelezen op internet, het is op verschillende websites te vinden.”

Haifi stond bij de vorige verkiezingen voor de Tweede Kamer op de kandidatenlijst voor de PvdA als regionale lijstduwer in Den Haag. Het ministerie van Veiligheid en Justitie heeft Haifi woensdag geschorst. Ook is haar detachering bij het Nationaal Cyber Security Centrum beëindigd.

De ambtenaar van Justitie neemt haar woorden niet terug. Op Radio1 zei ze vandaag dat de vrijheid van meningsuiting kennelijk maar voor bepaalde groepen telt in Nederland. “Ik heb de vrijheid genomen me te uiten en kennelijk moet ik daar voor boeten. Ik zou niet weten waarom ik er afstand van zou moeten nemen. Dit is wat ik vind.”

Verder zei ze: “Kennelijk mogen bepaalde zaken niet worden gezegd. Ik heb geen mening gegeven. Ik heb dat over het zionisme niet zelf verzonnen, maar er talloze artikelen over gelezen.” 


[NOS, ND]



Vond je deze informatie goed? Deel het dan met mensen die je kent op Twitter
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

95 reacties

  1. Wat deze dame vertelt is toch algemeen bekend en zou iedere slaaf/slaper/schaap moeten weten, dus waarom reageert men zo geschokt? Omdat de waarheid nu eens uit een ander hoek komt? En is de islam niet meer dan een vehikel die wordt gebruikt om stennis te schoppen en te kunnen moorden, net als het verhaal rond de Russen, zoals op scholen ooit is geleerd dat Russen en ergens ook Chinezen (het gele gevaar) allemaal heel slechte mensen zijn die allen maar uit zijn op oorlog en macht. De VS heeft in alles altijd zijn handen in onschuld gewassen en doet nooit iets fout. VS staat tevens synoniem voor zionisme, want wie anders is of was daar de baas? En verwar alsjeblieft nu niet zionisme met antisemitisme, want dat is toch ook een totaal uitgemolken koe. Zelfs joden protesteren tegen het geweld en de doortraptheid van de zionisten. Daar is genoeg over te vinden.

    Eerst fabriceerde en presenteerde de VS/EU Al Qaida als het grote kwaad, maar doordat men moest toegeven dat Al Qaida meevocht in Libië en Syrië en ze werd gefinancierd door de VS/EU werd het tijd voor een naamsverandering, De borden van Al Qaida werden van de gevel gehaald en er nieuwe ophangen, namelijk die van ISIS. Weer later bedacht men de Islamitische Staat of IS.

    Verder is het heel duidelijk dat wie de macht over geld heeft en wie deze macht heeft is toch ook bekend, heeft macht over vrede en oorlog, over gezondheid en dood, over leven of sterven.

    De wereld staat en valt met (macht over) geld en je hoeft niet eens zo diep te graven om te begrijpen wie of welke psychopaten/moordenaars/judassen of alles vernietigende ziekelijke macht aan de touwtjes trekken van het grote geld via banken, de centrale bank vooral en natuurlijk de BIS bank of de Wereldbank.

    45 likes
    • Dus jij gelooft werkelijk dat de islamieten van de ISIS zich willens en wetens laten bewapenen en betalen door de zionisten om vervolgens op allerlei barbaarse manieren anders gelovigen de nek om te draaien?

      De “Macht over het Geld” is alleen een issue voor mensen die Geld, Macht en Materiele zaken zelf heel belangrijk vinden. Met andere woorden er is geen wezenlijk verschil tussen al dit type mensen.

      15 likes
      • @rik

        Geld laat de duivel dansen. Er zijn echter ook huurmoordenaars en busladingen zwakbegaafden die je als idealisten mag zien en geloven en die denken uit naam van één of ander religie te moorden, deze lui weten uiteraard niet eens voor wie ze moorden of welk doel werkelijk wordt beoogd. De echt grote jongens die dichtbij het vuur zitten en weten voor wie ze werken en hoe of wat ze hebben te doen sturen hele groepen niet nader geïnformeerde mensen aan.

        Overigens speelt natuurlijk stille Willie, Saoedi-Arabië, hierin financieel etc. ook een heel grote rol. Waarschijnlijk hebben ze Saoedi-Arabië wijsgemaakt dat er één groot Arabisch rijk zal komen, maar wellicht zal dit als het moorden klaar is een grote illusie blijken.

        Er zijn natuurlijk meerdere opties in deze slachtpartij/oorlog mogelijk, maar als je kijkt naar de geschiedenis en wie er werkelijk macht heeft in de wereld dan is verder onderzoeken bijna overbodig. Doel van de hele oorlogsmachinerie is geld en wie geestelijk gestoord van geld is en daar macht over heeft is toch duidelijk.

        Als ik de mainstream media neem als bron van oprecht nieuws dan weet ik dat ik helemaal fout zit en in ieder geval dat alles wat ze berichten één vuige leugen is en ik het tegenovergestelde moet denken. Wie de media en politiek bezit kan deze sturen en het wordt van onder naar boven gestuurd en gemanipuleerd. Alleen dan moeten de ambtenaren/omroepers etc. natuurlijk niet hun eigen mening of zelfs de waarheid gaan verkondigen, want dat is natuurlijk weer heel vervelend en zeer ongewenst, dan raken de slaven/slapers/schaper totaal van leg.

        18 likes
        • @IIS

          Het zal wel erg fijn voelen dat je zo zeker van je zaak bent en dat je iedereen die er anders tegen aankijkt dan maar wegzet als slaven/slapers die snel van de leg raken. Heb je al eens onderzocht door welke emoties je tot dit soort gedachten komt?

          10 likes
          • @rik

            Wat moet er zo fijn aan voelen als we eerdaags in een alles vernietigende wereldoorlog terechtkomen? Wat is er zo fijn aan dat we geen baas zijn over onze eigen levens of bezittingen en dat iemand anders, een overheid, een obscure macht bepaald hoe wij moeten leven, denken, voelen en met elkaar hebben om te gaan. Daar is helemaal niets fijn aan, dat is zachtst gezegd een drama en om te huilen.

            Het zijn niet mijn emoties amice, het zijn pure constateringen die mijn mening doet vormen. En dat ik mensen slaven of slapers noem is om duidelijk te maken waar ze staan met hun door de macht opgelegde ideeën, want als men domweg accepteert en tolereert dat een handvol dolgedraaide idioten ons mag vernietigen en met judasstreken mag controleren, sturen, onderdrukken, ziek maken of mag uitmoorden dan is het woord slaaf/slaper/schaap voor degene die dit accepteert nog een understatement.

            6 likes
          • @IIS

            Jammer dat je oordeelt over je medemens die op een zeker niveau onderdeel is van jezelf. En jammer dat je geheel in de modus van negativiteit staat zoals zovelen die hier commentaar leveren en je alleen je “Eigen gelijk” wilt zien. De wakkere mens is ingesteld op licht, liefde en een positieve uitkomst die al bestaat.

            Alleen deze wakkere mens is los van de duistere machten die nog op aarde aanwezig zijn. Doordat er steeds meer licht op aarde komt, komt er door de (nog) dualistische aard van de Aarde ook een duistere tegenkracht tot ontwikkeling.

            Ik wens eenieder veel vrede, inspiratie en geluk toe om te beginnen binnen in je Eigen geest want alleen daarna ben je in staat extern te beinvloeden.

            Dit was mijn laatste bijdrage hier.

            6 likes
        • Wat mij opvalt.. en het is best wel triest hier in westerse media niks van te vernemen (enkele arabische media hebben hier wél over bericht), is dat zwaargewonde isis-‘strijders’ opgehaald worden en in het Chaim Sheba ziekenhuis (in ISRAEL) worden behandeld.. hoe en waarom (en uberhaupt of het klopt) weet ik niet.

          [quote]Het ministerie van Veiligheid en Justitie heeft Haifi woensdag geschorst. Ook is haar detachering bij het Nationaal Cyber Security Centrum beëindigd.

          De ambtenaar van Justitie neemt haar woorden niet terug. Op Radio1 zei ze vandaag dat de vrijheid van meningsuiting kennelijk maar voor bepaalde groepen telt in Nederland. “Ik heb de vrijheid genomen me te uiten en kennelijk moet ik daar voor boeten. Ik zou niet weten waarom ik er afstand van zou moeten nemen. Dit is wat ik vind.”[/quote]
          Triest dat ze haar meteen de mond snoeren en uit haar functie zetten, lijkt net alsof de zionisten-lobby uit de VS is komen overwaaien, maar des te mooier ik het vind dat ze achter haar woorden blijft staan!

          10 likes
          • Wat zeuren jullie nou ze heeft toch der mening kunnen uiten? Ze zit niet opgesloten ofzo !!…. Maar als je zo’n functie hebt dan is die uitspraak niet echt slim en logisch dat ze geschorst word. Als ze vakkenvuller was geweest had ze der baan gewoon gehouden. Nou ophouden dat ze zo zielig is want ze zou naar die landen moeten gaan en horen wat vieze vuile moordenaars daar roepen. Ze roepen niet we moorden voor zionisten maar ze roepen Allah heel vaak kijk maar naar filmpjes op youtube en op de meer duistere sites waar ze ongestoord filmjes kunnen uploaden voor ze worden verwijdert. gruwelijkheden worden er gepleegd en helaas word daar het woord Allah vaak bij geroepen. … Aub niet aankomen met dat het CIA figuren zijn die verkleed zijn als isis aanhangers want die heb ik ook al gehoort.

            Nogmaals ze is niet zielig want als vakkenvuller had ze der baan nog gehad maarja der functie heeft iets meer verantwoordelijkheid als schappen vullen vinden jullie niet?

            En elk religious person kilt in naam van zijn geloof. Of zijn of haar geloof het nou tegenspreekt of niet. Christenen joden moslims ze doen het allemaal maar zo staat het in hun geloof niet beschreven zoals in geen enkel geloof.

            8 likes
        • Ik begrijp dat je je geloof probeert te beschermen ik geef je het recht. De Islam is geen slecht geloof het geloof beeld vrede uit zoals het hoort! niet zoals Isis zich gedraagt, over Amerika en andere landen als israel, engeland, duitsland (Die ook gewoon tussen dat rijtje horen) heb je helemaal gelijk in maar sorry gozer Isis is puur slecht en moet gestopt worden klaar je kan mij niet zeggen dat ik geen gelijk heb!

          1 likes
      • Gelde en macht maakt blind. Velen zijn bereidt hiervoor tot ver over hun grenzen te gaan. Iedereen mag dan wel weten hoe de vork in de steel zit. Maar “VRIJE MENINGS-
        UITING” is hier verboden. Dan ben je ineens staatsvijand nr 1.
        Idd. een bananenkoninkrijk !

        5 likes
        • Iedereen mag roepen wat hij of zij wil er is dus zeker vrijheid van meningsuiting. Dat er niet naar je geluisterd wordt is een andere vraag.

          Jij deelt het podium hier in Nederland met 16,800,000 mensen (leeftijd buiten beschouwing gelaten) en in de wereld met bijna 8 miljard mensen. Om de informatie voorziening overzichtelijk te houden en onnodige confrontaties te voorkomen zijn daar normen en waarden aan verbonden. Regels en methodes zijn er ook aan verbonden om de kredietwaardigheid te toetsen (e.g. bronvermelding, eigen aantoonbare onderzoek etc.).

          Dit geld ook voor de gebruiker @IIS. Iedereen heeft het recht te geloven wat hij wilt geloven, te lezen wat hij wilt lezen. Dit heb ik al meerdere malen geschreven “mijn waarheid is niet jou waarheid” en ga niet iemand op de persoon aanvallen omdat hij anders denkt. Verder ik ga zomenteen weer gras eten, doe die ketting weer om mijn nek en ga dag dromen want dat is wat ik de hele dag doe als Slaafse aan de ketting gelegde schaap.

          0 likes
    • @ISS klopt precies.
      Alle oorlogen worden altijd ontketend op initiatief van de banken. Zij financieren altijd beide partijen en bepalen daarmee ook altijd wie er uiteindelijk wint. De partij die verliezen moet krijgt simpel weg geen geld meer en zal het onderspit delven. De banken, en de banken alleen hebben met oorlog en wapenhandel ontzettend veel te winnen, het volk betaald het gelag zoals altijd. Ook gaat oorlog altijd over geld, goud en delfstoffen. De Gaza-oorlog gaat gewoon over de rechten op een gigantische gasbel vlak voor de kust aldaar. De opstand en oorlog in Oekraïne gaat alleen maar over de winning van schaliegas op een onverantwoorde manier door onze “koninklijke”Shell die in de rest van de wereld verboden is vanwege de gigantische risico’s voor de bevolking. Om het land dus toch tegen wil en dank van de bevolking te kunnen plunderen regel je een zogenaamde volksopstand en stuur je er een huurlingenleger heen om het land overhoop te halen en de onwillige regering om te ruilen voor tuig dat luistert naar de juiste mensen. Poetin moet gedemoniseerd worden en in een oorlog gelokt omdat hij de federal reserve en de dollar de rug toe wil keren en met de BRICS landen een eigen munt en bank op te richten. Alleen poetin is ze allemaal net even te slim af en laat zich niet provoceren en slaat ze met hun eigen middelen om de oren.

      Daar kan ik dan weer enorm van genieten.

      @ISS we zijn het wel opvallend vaak eens.

      34 likes
      • @exegese

        Tof dat we het eens zijn, hopelijk blijft dat zo, maar belangrijker is dat de wereldbevolking er van doordrongen raakt hoe we worden verneukt, uitgekleed en omgebracht indien nodig. De mens moet begrijpen dat ze voor de psychopaten geen enkele waarde heeft en deze psychopaten degene zijn die zonder te knipperen met de ogen levens vernietigen.

        5 likes
        • Dat is de bank zijn goed recht wanneer hij neutraal blijft in het kiezen van klanten. Helaas is de wapenindustrie één van de meest winstgevende industrieën dus als zoon bedrijf aan komt kloppen met een hoge rendement waarde zal een bank geen nee zeggen.

          Overigens is hier wel een kromme manier wethandhaving aan de hand aangezien ING bank een boete had ontvangen omdat het wapenhandel financierde met Cuba en Iran onder het motto “opgelegde handelsblokkade”. Terwijl ze rustig door gaan met de westerse wapenhandel.

          0 likes
    • De vier grootste wereldbanken zijn in handen van 4 families, net zoals de Olie en steenkool giganten,
      en dus is de Dollar afhankelijk van de Olieprijzen…machtsbeluste mensen die nergens voor wijken, maar in wezen doodsbang zijn om die macht kwijt te raken.
      Nu Amerika op het punt staat om eigenlijk failliet te gaan…wat zie je dan….een bijna burgeroorlog!
      Dat lees je wel niet zo duidelijk in de westerse en Amerikaanse media, maar hoor je wel in de vrije media!
      Het hele wereldwijde probleem is opgelost op het moment dat de dictatuur in Amerika, want zo ligt dat als de burgers al hun rechten kwijt zijn, een halt word toegeroepen want als je je gehele politiekorps voorziet van legermateriaal en een nieuw draaiboek presenteert waarin, volgens zeggen staat dat men met sluipschutters ongewapende onruststokers mag afschieten , is er verder geen enkele discussie mogelijk en als de westerse regeringen eindelijk een “ballen” zouden tonen zou, om te beginnen, via Internationale druk eerst een hardop NEE gezegd moeten worden tegen een dergelijk beleid…maar zoals gebruikelijk hoor je niets….
      De bezem door de politiek en er vakmensen neerzetten die als allereerste het begrip ” menselijkheid” op de agenda hebben staan en geen enkele regering accepteren…uiteraard is dat het buitenland, die zoals Israel, op grote schaal genocide bedrijven en zoals Amerika geen enkele waarde zien in de bevolking…als men praat over een New world Order…..dan is het wegjagen van dictatoren en moordenaars zonder enig Respect een aardige stap in de goede richting…maar ik vrees dat de meerderheid als zoutzakken op de luie bips blijven zitten….en later zullen zeggen “Wir haben es nicht gewust “….aan me hoela !!

      0 likes
  2. Trojaans paard 2.0.. Vraag me af of ambtenaren fatsoenlijk gescreened worden. Nederland begint steeds meer op een bananen republiek te lijken.

    22 likes
    • Ze heeft Anders wel gewoon gelijk Isis is opgezet door de vs Engeland en Israël

      33 likes
      • Bron? Ik ken het groter Israel sprookje. Klassiek antisemitisme. Israel heeft 15% moslim populatie. Ze zitten er zelfs in de politiek. Ze zullen ze wapens hebben geleverd hebben vast en zeker. Maar hoe wil je de 1400 jaar durende moordpartijen verklaren? Laat me niet lachen. Dit is een exscuus/hoax van arabische landen zodat ze niet hoeven te handelen.

        12 likes
        • ben jij een trol of J…??

          Maar wat is jou bron?? albron catering of wat..?

          Ook jij weet niet hoe t zit, en je weet niet als jou bron waarheid spreekt!
          Mss kijk je teveel televisie..

          televisie programmering.. jou visie word geprogrammeerd

          Einde bericht

          11 likes
          • Ah ok nu moet ik wel een trol zijn niet? Ik ga af op eigen waarneming, ben er ook op vakantie geweest. En ik heb nog een oude beeldbuis (die nooit aanstaat). Je denkt wel veel over me te weten, beetje in de war?

            4 likes
        • Mijn bron is snowden die heeft et bekend gemaakt

          2 likes
    • Dit land is GEEN bananenrepubliek.
      Hooguit een bananenkoninkrijk.

      7 likes
  3. Ze heeft het met een schorsing moeten bekopen en is haar detachering beeindigd; vrijheid van meningsuiting kent men dus niet echt in dit land.

    31 likes
    • Ze gaf niet haar mening, maar bracht een (reeds ontkracht) gerucht als feit (vergelijk “ik denk dat…” met “het is…”). Zeker als je in haar geval een hoge functie had die onder de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid valt, mag je dergelijke loze kreten niet doen.

      16 likes
      • Ben het niet altijd met je eens hier maar hier kan ik niks tegenin brengen.

        Mensen snappen gewoon niet wat haar functie inhield en wat mening uiten is.

        Een mening uiten begint met “ik vind dat” en niet ” het IS” .

        2 likes
        • Klopt… Volgens mij zou iedereen het met elkaar eens moeten kunnen zijn dat ze niet haar mening heeft geuit, maar een statement. Als een minister een dergelijke uitspraak zou doen, zal deze ongetwijfeld moeten aftreden. Ze is dus nog beter af.

          Deze mevrouw zal overigens niet zo snel ontslagen worden (een ambtenaar ontslaan kost veel te veel geld), ze wordt gewoon herplaatst op een andere functie waar haar ideeën over dit soort zaken geen kwaad kunnen.

          1 likes
      • Helemaal mee eens Days, het heeft verder ook niets met vrijheid van meningsuiting te maken. Iemand die bij een kinderdagverblijf werkt moet ook niet gaan verkondigen dat hij vindt dat de pedopartij een fijne club is. Het is meer een kwestie wat kan je wel zeggen als je een bepaalde functie bekleed en wat niet.

        Buiten dat moet ze haar bronnen checken aangezien het nooit geroepen is door Edward Snowden, maar ja dat zijn weer die bekende aannames waar veel mensen zich schuldig aan maken. Alles wat op het internet staat is waar, behalve de MSM dan 🙂

        1 likes
        • Het geldt eigenlijk voor iedere ambtenaar, hoe hoog of laag je functie ook is: als je publiekelijk gevoelige of domme uitspraken over jouw werkgebied doet begeef je je op glad ijs. Ik heb verschillende vrienden die werkzaam zijn bij de rijksoverheid en die hebben dit allemaal wel eens op hun werk voorbij zien komen. Het ambtenarenreglement is er heel duidelijk over wanneer de grens wordt overschreden.

          Maar een punt van kritiek op Justitie: deze dame heeft de afgelopen tijd een kruistocht gevoerd tegen de politie in de Schilderswijk, heeft ook op een vrij ordinaire manier modder lopen gooien bij demonstraties. Dat werd allemaal al getolereerd, maar ik vind dat ze die grens toen al was gepasseerd. Ze zijn dus te laat geweest met ingrijpen.

          1 likes
  4. eindelijk een ambtenaar met een eigen mening… dit moet kunnen, ongeacht waar je werkt. Jammer dat zij geschorst is….. schande!!

    28 likes
    • Nee hoor. Dit is gewoon smaad en laster. Niet bewezen en niet onderbouwd. Mening geven is prima. Maar een volk valselijk beschuldigen van genocide plaats ik in de categorie oproepen tot geweld..
      De bewijslast ligt bij haar.

      12 likes
      • Goh, wat een tweet al niet teweeg brengt ; smaad en laster. In welk opzicht heeft deze groepering hier last van? Worden ze ernstig benadeeld in hun handelen, of in het verkrijgen van financieën ? Of krijgen zij het zwaar te verduren van Jan Publiek.
        Denk je werkelijk dat ze weten dat een Ambtenaar in het prutlandje Nederland een belastende uitspraak heeft gedaan? Zouden ze nu een prijs op haar hoofd hebben gezet?
        Wat een ONZIN ! Dit is weer zo’n befaamd rookgordijn, om de aandacht van de mensen van het belangrijkste spel af te halen. BAH ! Let op UW ZAAK Nederlanders !

        2 likes
        • We weten allemaal toch wel wat er met “zionist” bedoelt word uit die hoek… dat woord word hier uit je comments ge-edit het J woord.

          0 likes
          • Je bedoelt joden? Van iemand met zo’n functie mag je toch wel verwachten dat ze dondersgoed het verschil weet tussen zionisten (hoeft niet persee joods te zijn) en joden (hoeft niet perse zionist te zijn).

            Beetje zwak van je om te insinueren dat ze hiermee indirect een antisemitische uitspraak heeft gedaan, lees gewoon zoals het er stond en niet wat je ervan maken wilt.

            1 likes
      • Nou vals beschuldigen was de orde van de dag de afgelopen maanden door hooggeplaatste heren die allemaal nog steeds hun positie uitvoeren…Dus…

        2 likes
  5. Meestaliserweleenverklaring

    Ongelofelijk, en dat werkt dan bij “het ministerie van Veiligheid en Justitie” en is gedetacheerd bij het “Nationaal Cyber Security Centrum”. Meteen ontslaan en nergens meer in een publieke functie.

    16 likes
    • laat me raden.. jij bent een Wilders aanhanger..

      die zijn meestal allemaal bang,
      Wilders aanhanger of niet.. je bent bang (is toch geweldig dat er iemand de waarheid spreekt in zo n functie en de andere zijde belicht) maar door jou angst (dat iemand met een eigen mening zegt wat ze denkt op haar positie) en die van vele anderen komen dr nog meer controle middelen.. want die beschermen jou wel.. toch? das nou precies het plan! totale controle door de elite.. de tijd zal het leren

      Einde bericht

      10 likes
    • Kan ook een geval zijn die het snapt, en het nog zegt ook.

      6 mannen met toepasselijk profiel de straat op sturen om leuzen te roepen is niet duur voor wereldnieuws a la carte.
      Ze lachen zich een hoedje.
      Dat heeft nog geen 10,000 Euro gekost.

      2 likes
  6. Iemand die de waarheid spreekt wordt aan de schandpaal genageld en een leugenaar en bedrieger wordt beloond. Zo werkt dat nou eenmaal. Als je alles wat de mainstream media uitbraakt 180 graden draait ben je dicht bij de waarheid.

    30 likes
  7. Ontegenzeggelijk zijn het islamieten die de ISIS bemannen, dit is een voldongen feit. Dus daarmee zegt Yasmina Haifi indirect dat deze ISIS islamieten enorme wandaden begaan tegen anders gelovigen en zich laten betalen door de zionisten om dit te doen. En die jochies die in de schilderswijk ‘Allah is de baas in NL’ lopen te reopen en het ISIS geweld verheerlijken, kun je toch onmogelijk serieus nemen.
    In ieder geval een ontwikkeling waartegen de overheid moet optreden ter handhaving van de openbare orde en de NL rechtstaat zoals deze is ingericht.

    16 likes
    • @rik schreef : Ontegenzeggelijk zijn het islamieten die de ISIS bemannen, dit is een voldongen feit. Dus daarmee zegt Yasmina Haifi indirect dat deze ISIS islamieten enorme wandaden begaan tegen anders gelovigen en zich laten betalen door de zionisten om dit te doen.

      Je laat je misleiden doordat leugens en tegenstrijdigheden zo groot zijn dat je ze niet meer als zodanig herkend.
      laat ik je een soortgelijk voorbeeld geven welk onmogelijk te ontkennen valt.
      Iedereen weet dat het wereld-bankenkartel volledig in handen is van de Rotschild’s. Een ander vaststaand feit is dat de Rotschild’s van Joodse komaf zijn. Om een grote oorlog te ontketenen zijn een aantal dingen nodig : goed gemaskeerde leugens om kwaad bloed te zetten en haat aan te wakkeren, geld, heel veel geld om tegenstanders aan flarden te schieten of anderszins uit te schakelen en politici en media die precies doen wat er van ze verlangd wordt zodat de smerige plannen niet in de war gestuurd worden.

      En nu komt het : om Hitlers vernietigende stormloop op de wereld (en joden in het bijzonder) aanvankelijk zo succesvol te laten zijn is hij aantoonbaar en ZONDER TWIJFEL gefinancierd door ROTSCHILD een joodse familie die de genocide op het eigen volk financierde totdat de plannen gewijzigd werden en ze de kraan dicht draaiden om hem alsnog te laten verliezen. Sterker nog, zijn kanonnenvlees aan het front werd voorzien van cocaïne van de Nederlandse cocaïnefabriek die hier in Nederland stond en leverde aan alle oorlogvoerende landen. http://www.youtube.com/watch?v=TZ5_MOmWc2I http://www.youtube.com/watch?v=315PQTwiI-0 Daar is gigantisch veel geld aan verdiend en niet in de laatste plaats door ons koningshuis Alle oorlogen draaien niet alleen op geld maar ook om geld, niets anders dan dat. Het heeft niets te maken met nationalisme, nazisme of welk -isme dan ook. Het gaat om de knaken en de joden beheren de knaken nou eenmaal. Dus reken nou niet op integriteit of welke vorm van redelijkheid of eerlijkheid dan ook als er veel knaken in het spel zijn. Als het om veel geld gaat is de mens klaarblijkelijk OVERAL toe in staat.

      4 likes
      • @exegese
        Feit blijft nog steeds dat het islamieten zijn die NU enorme wandaden began tegen anders gelovigen. Dit hoeven ze niet te doen en uberhaupt geen enkel mens op de wereld hoeft zich bezig te houden met Geld en Macht, dit is een keuze.

        Nu ben ik geen verdediger van het koningshuis en haar verleden, maar als je het NU zo slecht vindt in Nederland en hoe ze haar welvaart heeft opgebouwd, waarom blijf je dan in Nederland meegenieten van deze welvaart.

        Vele op deze site aanwezige commentatoren reageren ook erg eenzijdig, net zoals de door hen verfoeide mainstream media. Een wakker mens toetst alle informatie, zowel van MSM als alternatief. Misschien beter nog is het om je vooral te richten op positief nieuws dat bijdraagt aan verbetering van de maatschappij.

        7 likes
        • @rik, als je geen zinnige argumenten ter beschikking hebt schrijf dan niets en droom lekker verder

          geen enkel mens op de wereld hoeft zich bezig te houden met Geld en Macht, dit is een keuze.

          Haha onder welke steen kom jij uit gekropen ?????

          Welcome in the real world !

          0 likes
          • @exegese

            Dat is onder een steen waar jij ook van vandaan bent gekomen en waar je (ooit) ook weer naar zult terugkeren.

            Blijkbaar heb jij nog een leercurve te doorgaan om te begrijpen dat liefde, vergeving, inspiratie de enige weg is in een wereld die ook erg real is maar jij nog niet ziet.

            3 likes
          • exegese
            14 augustus 2014 13:42 at 13:42

            Wil één kanttekening plaatsen bij je reactie en dat is namelijk dat ik niet denk dat we verder komen als mensen elkaar aanvallen of proberen te ridiculiseren. Het is nu kunst om juist NIET mensen persoonlijk slecht te bejegenen maar is het kunst om aan elkaar uit te leggen wat waar is of wat een leugen is en dat het heel moeilijk is de goede kant op te -LEREN- kijken.

            1 likes
      • @exegese
        14 augustus 2014 08:25 at 08:25

        Wat je zegt is een herhaling van dat wat zoveel mensen ons hebben voorgehouden en wat we niet wilden geloven omdat de macht van de gevestigde orde telkens tegengas weet/wist te geven en als de massa eenmaal in een bepaalde richting is gestuurd en geconditioneerd of gehersenspoeld dan is het heel moeilijk uitleggen dat de kudde der slaven richting afgrond rent.

        Je hebt het heel goed maar vooral strak verwoord en slaat wat het ‘geld’ betreft helemaal de spijker op de kop.

        Hopelijk komen er meer en meer duidelijke mensen zoals jij. Mijn complimenten voor je wakkere geest.

        0 likes
  8. Zo wordt het ambtenarenkorps in een maatwerkkostuum gewikkeld.
    Dit geldt ook voor leveranciers van de overheid, inclusief de pers (advertentie inkomsten).
    De overheid is een grote opdrachtgever voor diverse bedrijven.
    Wie niet aan het stramien voldoet, die gaat eruit.
    Net zolang totdat het lijkt dat we allemaal dezelfde mening hebben.
    Dan durf niemand meer een afwijkende mening te hebben, uit angst voor represailles.
    Dit alles á la het boek 1984 van George Orwell.

    Het begin van de vernietiging van het hebben van een eigen mening !
    We staan erbij en kijken ernaar.

    19 likes
  9. De elite (NWO) begint scheuren te vertonen en voelen zich in een hoek gedrukt. Deze ambtenaar heeft volledig gelijk met haar uitspraken. Aangezien er nog een hoop mensen in hun luchtbel leven vinden zij dit maar niks. Totdat deze luchtbel knapt en ze de werkelijke waarheid onder ogen krijgen. Eindelijk beginnen ook mensen van binnen uit, de elite (NWO) af te breken, zodat de werkelijke vrijheid gaat komen.
    Zorg eerst dat je, je huiswerk doet als je tegen reacties geeft. Deze ambtenaar is nu ineens een gevaar en wordt op non actief gesteld. De personen die haar op non actief zetten zouden zelf op moeten stappen.
    Let maar op mensen, dat wordt schrikken straks als de werkelijke waarheid naar boven komt, als je nog in een bel leeft.

    14 likes
  10. Tjonge, wat een reacties toch allemaal.

    Uiteraard is het juist dat ze geschorst is. Ze kan het wel denken maar niet openbaar maken.
    Hoewel, denken eigenlijk ook niet in haar functie.

    Wat is dat toch. Een gerucht cq verzinsel wordt de wereld ingestuurd, allerlei obscure sites plaatsen het en velen geloven het. Over de schaapjes gesproken waarvan de ‘alternatieven’ vinden dat de msm volgers dit zijn. Ze geloven blindelings het hen aangebodene omdat hierdoor hun wantrouwen jegens het westen en Israël wordt bevestigd.
    Waarom hebben zovelen een hekel aan waar zij zelf wonen. In vergelijking met andere delen op de wereld is het hier nog steeds een paradijs. Wees verdorie blij dat je kan zeggen wat je wilt en in vrijheid kan leven.

    Maar om terug te komen op de uiting van Yasmina Haifi. Het bericht als zou Snowden dit hebben beweerd is een grote fake bedacht in Iran. Google daar eens op.
    Maar ook al is het ontkracht zullen velen dit ook wel weer zien als een complot. Zucht.

    9 likes
  11. Haar bron was helaas niet legitiem. Het komt oorspronkelijk van een niet bevestigd interview met Snowden uit een Arabisch blad. Dat is op internet overgenomen en gedeeld op wat alternatieve nieuws-sites.
    Maar het bestaan van het interview is tot op heden niet bevestigd door Snowden en dus naar alle waarschijnlijkheid fake.

    Dat het klakkeloos is gekopieerd -wat uiteraard niet goed is!- is terug te herleiden aan de andere aanwijzingen dat de CIA betrokken is bij IS(IS). Daar zijn wel duidelijke bronnen voor (google zelf), maar deze bereiken het nieuws helaas niet.

    Wat ik wel raar vind, is dat zij vanwege haar tweet geschorst is. Ze mag toch geloven wat ze wil? En waarom is ze plots relevant? Vrijwel niemand wist wie ze is. Ze is een ambtenaar, geen kamerlid. We hebben partijen die in een God en de hel etc. geloven waarvan geen bewijs is dat zij bestaan, maar
    een uitspraak over Zionisten mag dan niet.
    Het meest opmerkelijke was de aandacht ervoor bij RTL-nieuws waar afsluitend een vertegenwoordiger zei dat er voortaan beter gescreend moet worden bij deze politiek gerelateerde functies om te weten of mensen sympathiseren met groepen als Isis.
    Rare uitspraak, aangezien ze niet sympathiseert met Isis.

    Daarnaast moet het Isis-sympathiserende tuig uit Den Haag dat met bakstenen gooit uiteraard opgepakt worden.

    4 likes
    • Een uitspraak dat zionisten niet deugen zou haar niet op een schorsing zijn komen te staan, maar dat heeft ze ook niet gezegd (hebben mensen hier überhaupt wel begrepen wat deze dame heeft gezegd??).

      Ze blaat onfeitelijkheden uit, nl. dat Isis en zionisme uit dezelfde koker komen, iets wat feitelijk onwaar is (want: verzinsel/geintje uit Iraanse hoek), en iedereen met gezond verstand zelf al had kunnen bedenken.

      Als je, zoals zij, een hoge functie bekleedt binnen de terrorismebestrijding in Nederland, heb je met een opmerking als deze ondubbelzinnig aangetoond dat je incompetent bent. Ik zou wel boos geweest zijn als deze mevrouw gewoon had mogen blijven zitten.

      4 likes
  12. @IIS @exegese

    Helaas zijn er hier vele reacties die angst, woede en haat alleen maar doen toenemen.
    De oplossing ligt in liefde, geluk, vergeving, positief geinspireerd zijn.

    Bijvoorbeeld eens beginnen bij: http://www.chopracentermeditation.com en je richten op een positieve wereld. Zodra een significant deel van de mensheid dit doet, is het (wereld vredes-) proces onomkeerbaar. Er is geen duistere macht die daar tegenop kan, maar zolang er gereageerd wordt zoals nu, zal het nog even duren voor de mens “wakker wordt”.

    2 likes
    • Beste Zonnemax,

      Ben het helemaal met je eens en ik begrijp dat met terugvechten of terugslaan met geweld o.i.d.geen wereld is te veranderen. De wereld veranderd zodra we ons afkeren van alles wat het judasmonster voedt en laat groeien. Maar…dan zal men wel eerst moeten begrijpen wie of wat het monster of de macht van ons wil en hoe we kunnen herkennen wat we wel of niet moeten doen of kunnen doen. Ontkrachten, ontwapenen, ontnemen, maar dan wel eerst laten zien wie liefde en vrede verdient of wil ontvangen en aan wie liefde, vrede en affectie te geven. Het is waar wat je zegt, maar eerst moet de boel los worden gemaakt van het kwade en dat liefst met duidelijke en heldere, maar vooral oprechte bezieling en taal.

      0 likes
      • @IIS
        Waarom mee gaan in begrip richting het duister of het judasmonster zoals jij het noemt. Iets wat (via intentie) geen aandacht krijgt, bestaat niet. Het is dus juist de kunst om liefde, vrede, inspiratie en vergevingsgezind te zijn in een (nog) dualistische wereld. Zelf kun je dus beginnen met TE ZIJN:
        – Liefde
        – Vergeving
        – Inspiratie
        – Vrede
        En heel misschien kun je daarna één ander mens inspireren dat ook TE ZIJN.

        Alleen zo komen we verder, zoals een oceaan die langzaam voldruppelt en komen we “LOS” zoals jij zegt.

        4 likes
        • @rik

          Vergevingsgezind en het geven van liefde kan alleen werken als men ook vergeven wil worden, want anders krijg je zodra je je omdraait nog een judasklap in je nek. Inspiratie kan ik me voorstellen dat je iemand anders daarmee kan stimuleren en vrede is gewoon een verdomde must!

          Ik kan degene die meewerken aan het wereldwijde -imaginaire- judasmonster (judasmonster is het geheel van de door en door slechte mens, ook zij die willens en wetens meewerken aan het vernietigen en onderdrukken van vrije mensen) en het overeind houden daarvan geen compassie of vergeving geven als men stelselmatig en met volle verstand het foute blijft aanhangen.

          Een slecht mens kan alleen zichzelf genezen, bevrijden en verbeteren, daar is geen ander voor nodig, alleen iemand of personen die een voorbeeld kunnen geven, maar als een slecht en doortrapt mens dit niet oppikt heeft het gewoon geen zin om wat ook maar te doen.

          Het zijn de goedwillende en de heldere en zuivere van geest die kunnen groeien en daarmee een tegenwicht vormen van het judasmonster.

          0 likes
          • Is het niet zo dat om een ander te vergeven, en compassie te krijgen er bij de ANDER een “schuldgevoel” moet zijn, immers heeft iemand kennelijk een terechte reden om erg boos op die persoon te zijn ( er kunnen natuurlijk legio andere redenen zijn, tot en met de ander haten voor wat hij / zij deed ! ) waarna
            er een communicatie ontstaat er daaruit vergeving word gevonden??
            Neem het gebeuren in Israel…zoek de naam MIKO PELED een s op en hoor met open mond aan wat die te zeggen heeft…Miko is de zoon van een Oud Generaal en ondertekenaar van de Israelische onafhankelijkheidsverklaring,,,NU vredesactivisit die zegt: ” Als je vader opeens geen held blijkt, maar een moordenaar, dan doet dat pijn! “…zijn lezingen zijn om de koude rillingen van te krijgen als je hoort dat 2 jaar na de Holocaust Israel zelf een Holocaust begon tegen de Palestijnen…nog veel sterker, hij toont aan dat de 2000 jaar oude claim over het land gebaseerd op 1 of andere koning geen poot heeft om te staan..het bestaan van die koning schijnt niet aantoonbaar te zijn….///…Toch deze wat vreemde opmerking…Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er in de oorlogen allemaal gebeurt is…en op welke wijze mensen om het leven zijn gekomen, maar deze ongelooflijk schandalige onmenselijke daad ook wel Holocaust genoemd beslaat slechts een deel van de burgerbevolking die totaal gezien is omgekomen, en de holocaust word, als het ze zo uitkomt, opgeblazen en gebruikt om een ander eens schuldgevoel te geven, terwijl het de minderheid is gerekend over het totaal aantal burgerslachtoffers……en ik snap wel dat men dan gaat verwijzen naar de kampen, maar hoe is de rest dan vermoord….men plaatst zich daarmee in een groep die volgens eigen zeggen dus heel speciaal MOET zijn…het volk van God….waarom flikken ze dan hetzelfde als de Duitsers, en waar blijft de UN met de strafzaken wegens schendingen van de mensenrechten, naast nog een hele andere stapel met oorlogsmisdaden…De wereld kijkt…De wereld zwijgt en je moet niet raar opkijken als onze generatie straks als medeverantwoordelijk word bestempeld omdat we in de praktische zin van het woord NIETS doen tegen de volkerenmoord door Israel !…en vergeven doen we ze pas als ze schuldgevoel krijgen en berouw tonen !..MIKO PELO…interessante man, zoek maar eens op..je weet niet wat je hoort !!

            1 likes
  13. Zou verklaren waarom de VS de ISIS lekker hun gang hebben laten gaan.

    4 likes
  14. @rik schreef : geen enkel mens op de wereld hoeft zich bezig te houden met Geld en Macht, dit is een keuze.

    En wat als de boven ons gestelden zich bedienen van geld en macht om anderen de mond te snoeren, te onderdrukken, te bedriegen, te vermoorden en zich op oneerlijke manier te verrijken op kosten van het gewone werkvolk zonder dat de gewone sterveling daar ook maar iets aan kan doen ??? Wat is dan precies de keuze die jij bedoelt ???

    @rik schreef : maar als je het NU zo slecht vindt in Nederland en hoe ze haar welvaart heeft opgebouwd, waarom blijf je dan in Nederland meegenieten van deze welvaart.

    Misschien dat ik me hier mijn leven lang dag in dag uit in het zweet werk voor in verhouding veel te weinig geld. Omdat de boven ons gestelden ook mijn zuur verdiende belastingcenten kwistig in het rond strooien en in hun zak stoppen en ik niet zonder slag of stoot in de steek laat wat ik met bloed zweet en tranen heb opgebouwd. Is dat misschien een geldige reden Rik ?

    @rik schreef : Een wakker mens toetst alle informatie, zowel van MSM als alternatief. Misschien beter nog is het om je vooral te richten op positief nieuws dat bijdraagt aan verbetering van de maatschappij.

    Aan jouw commentaar te zien informeer jij je voornamelijk via de leugenachtige main-stream media en ben jij verre van wakker te noemen. Hou nou toch op man.

    0 likes
    • @exegese

      Ik wens je veel vrede, geluk, inspiratie en vergevingsgezindheid toe in je verdere leven. Wie weet heeft ook bij jouw de angst, haat, woede, rancune etcetera… over een tijdje niet langer de overhand meer. Mediteren kan ik je aanbevelen.

      4 likes
      • @rik insgelijks. En mediteren doe ik met grote regelmaat. Daar heb ik Oprah winfrey echt niet bij nodig. Dit weerhoud mij echter niet de realiteit t.a.v. dreigend gevaar feilloos te herkennen en zo nodig te duiden en te verspreiden.

        Liefde en vergevingsgezindheid van mijn kant is enkel voor hen die dat toekomt, voor hen die eerlijk, oprecht en integer de mensheid tegemoet treedt met de intentie goed te doen.

        Helaas corrumpeert macht ALTIJD, zo lijkt het. Dus is alertheid op hen die de macht hebben een noodzakelijk kwaad wat veel drek boven water haalt.
        Drek die veel mensen liever niet zien, maar het is er toch !

        0 likes
  15. Waar ik hier af en toe zo moe van wordt is dat velen zich hier wakker noemen en andere slapers zijn. Maar wat die zogenaamde wakkere hier doen is de slapers als minder goed, dom, slapers, oogkleppers of wat dan ook worden afschilderen.

    Als je echt wakker bent dan weet je dat je juist de gedachte van een andere moet waarderen en met liefde moet omarmen. Info wat een ” slaper” niet weet moet je als ” wakkere” niet willen brengen want daar is de ” slaper” niet klaar voor.

    Een wakkere weet dat je een ander geen kennis op moet dringen want het moet zelf geleerd worden. Zo moet er geleerd worden dat het kwade altijd zal en moeten blijven bestaan. Daar bestaat ons leven uit. Uit dualiteit want anders kan de eenheid niet ervaren worden. met je altijd gelukkig voelen zal dat je niet meer opvallen totdat je eens niet gelukkig voelt, dan weet je dat je gelukkig was. Dat is wat wij moeten ervaren in dit leven. Als je echt wakker was zag je dit in en zou je nooit je “wakkere” kennis over willen dragen want dat kan alleen vanuit jezelf geleerd worden. Zo is deze ISIS ook ontstaan voor onze ervaring hoe barbaars ook. En maakt het dan verder uit hoe en waarom ze het doen en door wie?
    Nee dat maakt niet uit want er gebeuren barbaarse dingen die gestopt moeten worden ongeacht de rede of aanzet. Wi kunnen hier (nog) veilig roepen dat andere wakker of slapers zijn maar wacht maar dat de oorlog hier uitbreekt. Dan zal je zien wie er echt wakker zijn. Ik ben bang dat zichzelfbenoemde wakkeren hier dan heel snel uit angst ook gruwelijke daden gaan plegen. Margoed dat is mijn voorgevoel gebaseert op een mening van mijzelf.

    Dus Moeten we nu ISIS lekker laten gaan want de zionisten hebben dit veroorzaakt? Er moet gewoon wat gebeuren en wel nu !! Afgehakte kinderhoofjes op palen is niet en nooit goed te praten. Dus het moet gestop worden punt uit daar kan toch niemand tegen zijn?

    Daarbij heeft deze dame een functie waarbij je mening soms niet helemaal geuit kan worden want dan had je vakkenvuller meoten worden dan kan je gewoon met je mening blijven werken maar niet op een afdeling dat zich bezig houd met terrosisme. Dat men dit niet logisch vind en dan zich nog wakker noemt hahaha kostelijke komedie hier af en toe.

    Maar het allerbeste allemaal ik ga weer verder met mijn ” slapende” leven met oogkleppen en kortzichtigheid.

    3 likes
    • @keesoe,

      Idd het heeft haast iets religieus… Slaper(ongelovige). Patent op de waarheid, begint het vaak mee.
      Termen als slaper/slaaf etc.

      0 likes
      • @Ferrmassi

        De slaper is juist de gelovige, de goed gelovige. En slaaf zolang je onderdanig kruipt voor iedereen die zegt meer baas te zijn over je leven dan jijzelf.

        Wie is baas en rechtmatige eigenaar van jouw leven of bezittingen? Een overheid, een macht die achterbaks en achter onze rug dwingt en moord of ons van onder naar boven voorliegt?

        Als jij niet bent overtuigd dat niemand anders meer baas is over jouw leven en bezittingen of dat iemand anders (meer) recht heeft op of baas mag zijn over jouw leven dan jijzelf, dan ben je niet meer dan een heel onderdanige slaaf.

        En dan gaat het niet over een patent op waarheden dan gaat het over naakte feiten dat veel slaven niet anders verdienen dan wat ze toekomt. En de goed afgerichte slaven zullen tot aan het einde van hun leven hun meesters en broodheren verdedigen als een schaap die zijn herder of baas verdedigd die uiteindelijk er voor zal zorgen dat het schaap vroeg of laat over kling wordt gejaagd….uiteraard, voor de poen en niets anders dan dat.

        0 likes
        • Als je iemand anders slaper noemt dan ben in je in mijn ogen zelf een slaper. Je plakt namelijk een etiket aan iemand omdat die minder weet dan u of niet de waarheid kent wat u wel denkt te hebben.
          Bedoel met u niet u persoonlijk natuurlijk maar over de roepers algemeen die andere slapers noemen.

          Misschien moeten die roepers die zichzelf hier wakker noemen eens nagaan onder welke omstandigheden de onderdelen van die computer is gemaakt waarmee jullie dat roepen. Vaak onder erbarmelijke omstandigheden namelijk. Een wakkere zal dat niet accepteren om daarop te werken. Daarom ben ikzelf ook verre van wakker. Wanneer ik mij misschien wakker vind is als ik in een mooi bos loop of naar de zonsondergang kijk. Dan heb ik een wakker of verlicht moment en leef ik in het nu. We zijn allemaal slapers hier op deze wereld, waarschijnlijk worden we pas wakker als we sterven.

          1 likes
          • Beste Keesoe

            Daar moet ik je gelijk geven, dat we allen waarschijnlijk slapers zijn en misschien pas wakker worden als we sterven. Dat is een mooie gedachte of zelfs een heel vervelende.

            Maar slapers/slaven/schapen, nogmaals zijn voor mij degene die niet wensen te begrijpen dat we worden gestuurd en verneukt waar we bij staan, en verneukt worden, dat is een absoluut feit en door wie worden verneukt proberen we te begrijpen of te bewijzen. Hoewel daar niet eens veel voor nodig is, als men maar wil.

            Ik doe hopelijk niet neerbuigend of en plak liever geen etiketten, maar je moet mensen, hoe vervelend het ook moge zijn ergens tot duidelijk maken dat als ze domweg en blindelings achter de gevestigde orde blijven aanhobbelen dit wel eens voor iedereen een heel slecht en boos einde kan betekenen.

            Wat als Amerika niet meer uit het financiële moeras kan komen en probeert met een oorlog nog iets te redden, moeten we dat dan als slapers of slaven maar domweg accepteren? Wat als Rusland wel een heel smerig spel speelt, ook dat moeten dan zeker weten, maar zijn ze geloofwaardig zoals de diverse gevestigde media dat nu doet met een hoop kabaal en tromgeroffel en daarbij bijvoorbeeld blindelings de Russen aanvallen of simpel een paar ISIS acteurs aan het werk zetten, tenminste daar lijkt het verrekte veel op en dat daarbij mensenlevens worden opgeofferd, who the hell cares?

            Ik wil graag weten wat er aan de hand is, eerst zijn de moslims schuldig aan al het terreur, vooral de moslimlanden die de petrodollar wilden afschaffen en nu de Russen ‘dag’ zeggen tegen de dollar zijn het de Russen waar we opeens een grote vijand aan hebben. Ik ga niet blindelings in alles mee, los van het drama wat zich daar in de lucht heeft afgespeeld is het noodzakelijk duidelijk en helder te blijven kijken naar beide kanten.

            En verder heb ik zelf nergens vermeld dat ik de ‘wakkere’ zou zijn, wel dat ik een dwarsligger of iemand ben die graag vrij zil blijven of probeert zaken helder te zien en zich daarom onderzoekt.

            Probeer je eens een leven voor te stellen zoals je dat 20 jaar terug had, dan zul je merken dat de klauwen van de overheid en de macht zich steeds meer om ons heen sluiten. Men doet bij de overheid in ieder geval niet zijn uiterste best ons vrij te laten zoals een soeverein mens dat wenst. Dan moet je al heel rare dingen gaan doen om je te bevrijden. Dat is een feit, wij krijgen steeds minder ruimte om dat te zijn wat we willen en steeds minder ruimte voor weldenkende en heldere mensen die zich willen losmaken van de controlerende en sturende macht, als men dat alles niet wil zien is men in mijn ogen een gewillige slaaf, bijna een comateuze slaaf zou ik zeggen, een slaper of schaap. En durf hier een voorspelling te doen, ooit zal er iets dramatisch gaan gebeuren waardoor de overheid en de EU zich de macht zullen toe-eigenen en alles wat los en vast zit confisceren en onder hun macht brengen. Dan heb je als mens helemaal niets meer te willen, dan is het total exit!

            Als de judasmacht, de corrumperende, macht zo doorgaat dan zullen alleen de leugens de waarheid zijn en zal geen mens zich nog vrij kunnen bewegen, denken of doen. Nu denken we dat het allemaal niet zo’n vaart loopt, maar de dag zal komen dan ben je geen baas meer over je spaartegoeden, je bezittingen, gezin, huis en ook niet meer over je leven.

            Verder is mijn statement er niet om mensen wakker te maken, mijn reacties zijn voor mijzelf of andere mensen die zich openstellen, onderzoeken en die begrijpen dat mensen in de ogen van de macht niets anders zijn dan slaven, wat jij en vele anderen denken of doen moeten ze uiteraard zelf weten, wie niet overtuigd wil zijn van de leugens en onrecht, moord en doodslag onder fals flag operaties enz. zal het uiteindelijk ook nooit worden en dat is je goed recht, net zoals ik hoop dat men het natuurlijk recht heeft om te denken, te voelen en te leven zoals een mens dat wil. En er is niemand die hem of haar dat recht kan of mag ontnemen of daarin beperken. Nogmaals, wie denkt dat dit recht er wel is blijft een slaaf, een slaper, een schaap.

            0 likes
        • @ISS

          Ik snap wel wat je bedoeld.. alleen zou ik het anders formuleren. Met deze termen wek je aversie op. En laten we eerlijk zijn er is ook gewoon heel veel BS in conspiracyville.. Iedereen moet zelf tot conclusies komen dat kan je niet forceren. Zijn we slaven? jazeker! We moeten alleen heel voorzichtig zijn met punten maken. 1 foute bron of hoax en je voorziet de junta van munitie. Wil je mensen “wakker” krijgen moet je zeker zijn en geen fouten maken. En vooral geen polariserende termen bezigen.
          Dat is de reden waarom naar mijn inzicht geen fatsoenlijke oppositie in dit land is. Waarheid is als wijwater op een ondode zeg ik altijd hehe, niet te ontkennen. Ik snap je passie wel hoor 🙂

          0 likes
    • @Keesoe
      14 augustus 2014 20:29 at 20:29

      In jouw betoog zou je beter ‘slaper’ voor slaaf en ‘wakkere’ voor vrijheidsstrijder/dwarsligger kunnen vervangen.

      De dwarsliggers kiezen zeker niet voor oorlog, oorlog daar heb je altijd nog gewillige slaven voor nodig, maar de dwarsliggers willen heel graag oorlog en ellende afwenden door vragen te stellen en zaken in een andere context te plaatsen en zogenaamde bewijzen ter discussie stellen en zien bijv. ISIS niet als een ongeorganiseerde zomaar uit het niets ontstane club rebellen die met geweld of moord een religie er door willen drukken, maar als een club die met een heel andere intentie angst, dood en verderf zaait dan de media wil laten overkomen.

      En de dame in kwestie die haar mond voorbij praatte hoort zeker niet op die positie waar ze zat/zit. Was ze een karaktermens en een vrijheidsstrijder/dwarsligger geweest dan had ze niet eens voor een corporatistische/collectivistische overheid met zijn leugens en bedrog willen werken. Maar goed, misschien is ze wel een plotseling onbedoelde of onbewuste saboteur/bekeerling die opeens het licht heeft gezien, alleen moet ze dan nog wel duidelijk maken dat elke religie weg moet uit de openbare ruimte of domein en alleen plaats heeft binnen de eigen vier muren waar hopelijk niemand er last van heeft en ze ook geen overlast veroorzaakt. Iedereen mag doen wat hij of zij wil doen zolang ze daar een ander niet mee lastig vallen of zelfs nog erger, ergens met geweld toe dwingen met alle ellende van dien.

      0 likes
  16. Ah, Alex Jones. Wie kent hem niet.
    Dan kun je er gevoegelijk vanuit gaan dat het een hoax is.
    Hij sleurt namelijk alles op zijn website wat anti-westers is.

    Mocht je twijfelen. Z’n reputatie is natuurlijk niet echt je van dattum.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones

    4 likes
  17. Beetje jammer dat ze het bericht weer heeft verwijderd, want ze heeft groot gelijk. Gemaakt door de overheid… Bang dat ze haar baantje zeker kwijt raakt, vindt dat wel een beetje zwak maja wie ben ik.

    3 likes
  18. Het zit zo ingewikkeld in elkaar dat iedereen zijn eigen waarheid eruit haalt. Ik denk dat het onmogelijk is om 1 groepering de schuld te geven of 1 persoon. Het is altijd een wisselwerking tussen verschillende partijen. Wel is er altijd 1 partij die begint met moorden of geweld, en die is in mijn ogen schuldig. Want waar geen woorden meer vallen, vallen uiteindelijk doden in een oorlog. Mensen hebben dan hun emoties niet meer in de hand.
    Kennelijk zijn wij als menseliljke soort nog steeds niet in staat om met elkaar op een gezonde fatsoenlijke manier te leven, en ons in elkaar in te leven en van tevoren te bedenken wat we een ander wezen aandoen.
    Dit vind ik byzonder triest. Ik denk als we zo doorgaan dat we de grootste vijande die we hebben, dat dat de mens zelf is. De enige manier om dit op te lossen, is door te leren begrijpen wie we nu eigenlijk zelf zijn, en hoe we zelf gelukkig kunnen worden. Als je je daar op richt, zijn al de oorlogen niet meer nodig.

    3 likes
    • Klopt Francis, het is echt heel moeilijk.
      Degenen die de ene dag het slachtoffer zijn van een misdaad, kunnen de volgende dag zelf een misdadiger worden.
      De menselijke geest wil dat toch zo graag hè: Alles en iedereen in een hokje kunnen douwen van “Goed” en “Slecht”.
      Misschien is dit wel de allergrootste grootste illusie die ooit bestaan heeft, de illusie dat mensen te verdelen zijn in categorieën van goede en slechte mensen.

      0 likes
  19. @IIS schreef : dat het heel moeilijk is de goede kant op te -LEREN- kijken.

    Precies dat is NU nodig. In plaats van over liefde en vergeving te prediken en je te focussen op wat er ook allemaal goed zou kunnen zijn moeten we,…. nu we door een stel psychopatische leugenaars die zich boven ons stelden in sneltreinvaart de afgrond in geduwd worden heel snel realiseren dat we de andere kant op moeten rennen. Niet meer geloven wat ze ons voorkauwen en door de strot duwen maar weerwoord bieden en zeker niet klakkeloos meer gehoorzamen. Ze hebben ons vertrouwen jarenlang schaamteloos misbruikt en zijn vast van plan ons in een derde wereldoorlog te rommelen, dat is wat er aan de hand is. Onvoorwaardelijke gehoorzaamheid en naïviteit t.a.v. de overheid is nu gevaarlijker dan ooit. Het is namelijk 5 voor 12. They are playing the endgame right NOW. En wij gaan het hebben over liefde en vergeving ?

    1 likes
    • @exegese
      De geschiedenis leert ons dat liefde en vergeving de enige weg is om uit een oorlog te komen of deze te voorkomen. Andere wegen hebben zeker meer kans om tot een WOIII te komen maar dit komt dan omdat de meerderheid van mensheid nog niet toe is aan een leven in licht, liefde, inspiratie en vergeving. De duistere kant is juist blij met de manier waarop jij je opstelt.

      1 likes
    • @exegese
      Juist jouw manier van reageren (wat velen doen), leidt alleen maar tot meer ellende. Niet doen dus!
      De geschiedenis heeft ons geleerd dat liefde, inspiratie, vergeving de enige weg is naar (wereld-) vrede.

      Helaas hebben de meeste mensen dit nog steeds niet door c.q. zijn nog niet “wakker geworden” waardoor de kans groot is dat de chaos eerst nog groter moet worden alvorens het kwartje gaat vallen.

      1 likes
  20. Wat een onzin allemaal. Zij baseert haar besluit o.b.v. het feit dat dit soort geweld niet strookt met de islam. Het is dan ook ontzettend dom van haar om er meteen een complottheorie aan vast te knopen. En al helemaal krankzinnig dat velen meteen hier in meegaan

    3 likes
  21. Quote uit reactie van @IIS

    alleen moet ze dan nog wel duidelijk maken dat elke religie weg moet uit de openbare ruimte of domein en alleen plaats heeft binnen de eigen vier muren waar hopelijk niemand er last van heeft en ze ook geen overlast veroorzaakt.

    Een kreet die me uit het hart gegrepen is.

    Religie zou voor de volle 100% zowel vrijwillig als vrijblijvend moeten zijn voor iedereen en overal.

    2 likes
  22. In 1760 werd door Adam Weishaupt een groep in het leven geroepen die zichzelf de Illuminati noemden, gefinancierd door internationale bankiers. Sinds die tijd financieren ze alle oorlogen aan beide kanten van ieder conflict in verband met financieel gewin en om de geopolitieke situatie te beïnvloeden, te beginnen met de Franse Revolutie, met als doel een wereldregering. Een veel gebruikte strategie daarbij is de creatie van tegengestelde ideologieën, waarvoor aan beide kanten sympathisanten worden gewonnen, zodat de wereldbevolking alsmaar meer wordt opgesplitst in allerlei kampen die elkaar bestrijden. Daardoor vindt niet alleen een reductie van de bevolking plaats (een beoogd doel), maar de hoop is ook dat de aanstaande WO-III iedereen eindelijk zover zal brengen dat men oorlog zo zat is dat de oplossing, een wereldregering, gretig zal worden omarmd. Vandaar de huidige pogingen om politieke Zionisten op te zetten tegen de islamitische wereld; er is momenteel duidelijk van alles gaande op dat vlak.

    Bij de opening van het eerste Zionistische Congres op 29 augustus 1897 verklaarde Dr. Mandelstam: “De Joden zullen al hun macht en invloed inzetten om de opkomst en vooruitgang van andere naties tegen te werken en ze houden vastberaden vast aan hun historische hoop, namelijk het verkrijgen van werelddominantie.”

    Tijdens de “vredes”-conferentie van 1919 in Parijs werd bepaald dat er nog een wereldoorlog moest komen in het belang van het bankwezen. Dr. Carl Melchior, partner van Max Warburg, had twee broers, Paul en Felix, die allebei weer partners waren van Jacob Schiff, gelieerd aan Kuhn, Loeb & Company. Zij financierden de Russische revolutie via Max, de broer van James en tevens bankier voor de Duitse regering. Eveneens aanwezig was Bernard M. Baruch, de dictatoriale directeur van de almachtige War Industries Board van de VS en bovendien zakenpartner van Jacob Schiff. De Britse afgezant was Lord Cunliffe, gouverneur van de Bank of England en partner van het internationale Jewish Banking House of Goschen. Met betrekking tot deze conferentie schrijft Lloyd George in zijn memoires: “De internationale bankiers veegden simpelweg de vloer aan met de aanwezige staatslieden, politici, juristen en journalisten en ze dicteerden gewoonweg hun eisen op een heerszuchtige manier zoals alleen absolute monarchen dat kunnen doen, wetende dat toch niemand iets zou kunnen inbrengen tegen hun meedogenloze verordeningen.”

    Op 17 februari 1950 verklaarde James Paul Warburg – vol overtuiging – tegenover de senaat van de VS: “We zullen een wereldregering tot stand brengen, of we dat nou leuk vinden of niet. De enige vraag is of die wereldregering zal ontstaan door middel van veroveringen of via instemming.”

    Een wereldregering staat voor een wereld zonder grenzen, zonder nationale soevereiniteit, zonder nationale wetten, zonder privacy, zonder autonomie, zonder individuele vrijheden, zonder religieuze vrijheid, zonder privé-bezit, zonder het recht om wapens te bezitten en zonder het recht om te trouwen. Wat eveneens wordt nagestreefd is een aanzienlijke reductie van de totale wereldbevolking (2/3).

    Ariel Sharon (2001): “Iedere keer dat wij iets ondernemen wordt mij verteld dat de Amerikanen zus en zo zullen reageren. Laat ik eens een keer iets heel erg duidelijk maken: we hoeven niet in te zitten over Amerikaanse druk op Israël want wij, het Joodse volk, controleren Amerika en de Amerikanen beseffen dat maar al te goed.”

    2 likes
  23. Waar is de vrijheid van menings uiting? Het is helemaal niet shockerend wat ze gezegt heeft , omdat de meesten dit al doorhebben , dit is geen toeval meer , rebellen en onruststokers in Syrie , ISIS die plots uit de grond groeit en bewapend is , Egypte waar er ook al onrusten zijn , allemaal door een en dezelfde gefinancierd , domme mensen zullen wel het werkje opknappen voor ons. Ondertussen focussen ze zich op het echte werk en wat binnenkort staat te gebeuren namelijk niet alleen in het midden oosten…denk maar voor jezelf….

    1 likes
  24. @Keesoe schreef :Als je echt wakker bent dan weet je dat je juist de gedachte van een andere moet waarderen en met liefde moet omarmen. Info wat een ” slaper” niet weet moet je als ” wakkere” niet willen brengen want daar is de ” slaper” niet klaar voor.

    Leuke theorie dat je onvoorwaardelijk andermans gedachten met liefde moet omarmen omdat die weleens nog niet klaar zou kunnen zijn voor de harde werkelijkheid.

    Kijk, als ik achter het stuur in slaap ben gesukkeld en ik net op tijd ruw uit mijn slaap wordt gehaald door iemand die wel oplet is dat op het allereerste moment alleen maar een vervelend gevoel, tot ik besef wat er was gebeurd als ik ongestoord door had kunnen slapen. Door dat besef zou ik die persoon op mijn blote knieën danken.

    Dergelijke theorieën klinken interessant maar zijn utopisch en irreëel. Sterker nog ze geven de duivel vrij spel en moedigen hem aan de grenzen nog verder op te rekken.

    Het is de natte droom van elk verwerpelijk en corrupt regiem wat het volk aan zich wil onderwerpen, misbruiken en onderdrukken. Hoe ver zou Hitler gekomen zijn als het volk zich niet had laten verblinden door sluw gebrachte drogredenen, zonder volk dat hem onvoorwaardelijk geloofde en zijn ideeën omarmde, hem onvoorwaardelijk gehoorzaamde, hem liefdevol omarmden ?

    Als je doorschiet in het goede veranderd het in goedgelovigheid en massale goedgelovigheid is wat de (geld)wolven in schaapskleren bij onze (r)oververheid precies nodig hebben om hun doelen te bereiken. En geloof me maar, ze dienen een heel ander belang dan ze ons willen doen geloven.

    Ik heb dus reden aan te nemen dat het hoe dan ook zinnig is om mensen tegen wil en dank wakker te schudden. Hoeveel nadeel ik daar ook door ondervind.

    0 likes
    • @Keesoe schreef :Als je echt wakker bent dan weet je dat je juist de gedachte van een andere moet waarderen en met liefde moet omarmen. Info wat een ” slaper” niet weet moet je als ” wakkere” niet willen brengen want daar is de ” slaper” niet klaar voor.
      @ exegese schreef :” Leuke theorie dat je onvoorwaardelijk andermans gedachten met liefde moet omarmen omdat die weleens nog niet klaar zou kunnen zijn voor de harde werkelijkheid.”
      en: “Dergelijke theorieën klinken interessant maar zijn utopisch en irreëel. Sterker nog ze geven de duivel vrij spel en moedigen hem aan de grenzen nog verder op te rekken.”

      Helemaal mee eens natuurlijk klinkt dat utopisch en wij Homo sapiens zullen dat wel nooit snappen of overgaan in onvoorwaardelijke liefde voor elkaar. Maar als dat wel zo was dan was een Hitler nooit ontstaan en dat is wat ik eigenlijk bedoel. Maar wat ik er ook mee wil zeggen is dat het kwade MOET bestaan. Want daarvoor zitten we in de dualistische realiteit. Hoe zou je iets goed of mooi kunnen vinden als er niks kwaads of lelijks bestaat? Hoe zou je dat onderscheid dan moeten/kunnen maken? Er is geen licht als er geen duisternis bestaat.

      Natuurlijk is het niet goed te praten en echt verschrikkelijk wat er allemaal gebeurd maar helaas hoort dat hier in het dualistische realiteit. Zo te zien zijn er steeds meer zielen die dat nodig achten want onze moeder aarde wordt steeds voller met homo sapiens die dit dualiteit willen en moeten ervaren. Met al het goeds en kwaads wat erbij hoort.

      En ervaart u niet dat in veel gevallen bij het proberen iemand wakker te schudden dat u dan juist op weerstand stuit. U die gene eigenlijk alleen maar verder in slaap wiegt?

      Daarbij wil ik zeggen dat het in de middeleeuwen en daarvoor het allemaal niet beter was. Toen stonden hele pleinen vol naar een ophanging te kijken en gooide ze nog eieren tegen die persoon ook. Om ook de barbaarse praktijken van de may’s erbij te halen want die zijn ook niet om te liegen.

      Dus kwade wat over de wereld heerst heeft dat altijd gedaan en zal het altijd blijven doen met de rede die ik zojuist aangaf. We weten het nu alleen van de hele wereld tegelijk door internet en de sensatie drift van de media. Dus of het nu erger is dan vroeger kunnen we ook niet zeggen er zijn wel meer slachtoffer als vroeger maarja er zijn nu ook 7 miljard mensen op deze mooie aarde en dat was toen niet .

      Daarom denk ik ook dat het ” kwade” altijd aan de top van besturen/ regeringen etc zit. Liefde is velen malen sterker als het kwaad waardoor het kwade zogenaamde hoge posities in moeten nemen zodat het een eerlijke strijd tussen goed en kwaad is. Ying-Yang

      Gr Keesoe

      0 likes
      • Als ik je dus goed begrijp Keesoe, dan (om een fictief voorbeeld te stellen) zou ik, als ik er achter zou komen dat bijvoorbeeld een buurman van plan zou zijn met een paar maten een kind te verkrachten en het daarna vermoorden, dat ik hem in onvoorwaardelijke naastenliefde gewoon zijn gang moet laten gaan want dan zal dat wel nodig zijn om de scheefgezakte verhoudingen tussen goed en kwaad in de wereld recht te trekken ? Hoe zou jij die ouders dan vertellen dat hun kind omwille van onvoorwaardelijke liefde het leven heeft moeten laten? Gewoon voor Ying en Yang. Want, ja als je geen ellende kent dan ken je ook geen geluk. Ga gewoon naar huis en jank de ogen uit je kop (ying) en wees weer helemaal blij daarna (yang). Zoiets ongeveer ?

        1 likes
  25. Wie zich verdiept heeft in de astrologie begrijpt dat de planeten en ook onze goeie ouwe maan, veel invloed kunnen uitoefenen op het gedrag van mensen.
    Uit alle berichtjes hier gepost komt een eensluidende reactie naar voren. Die is ook te zien in groter verband. Nl. een soort van opstandigheid.
    Zou het niet zo kunnen zijn dat de invloed van Niburu ( de 10de planeet) hier ook mee te maken heeft.
    Dit is nl. ook te lezen in de vertaling van de Sumerische tabletten; over de nadering van Marduk.(planeet (10)X, de verwoester)
    Schijnt dat die nadering grote geestelijke schommelingen teweeg bracht bij de mensen.
    Niet alleen verhevigde agressie maar ook depressie en zelfmoordneigingen. Zou toch een causaal verband kunnen zijn, met de reacties op alle politieke wereldgebeurtenissen.

    1 likes
  26. Beste Keessoe, we zitten in een grote transformatie waarbij het duister vecht tegen het licht. Ze zijn er niet tegen opgewassen wat er momenteel aan licht op de aarde afkomt, enorme waves! Vandaar dat ze nu op hun agressiefst zijn. We zitten aan het einde van het duale tijdperk, dat gaat opgeheven worden en de planeet verheft zich langzaam maar zeker richting 5D. Daar is geen negatieve energie waar ze uit kunnen tappen dus kunnen ze ook nooit winnen. We zullen het duister dus als een zwak kaarsje uit zien doven. De Gouden Eeuw ligt voor ons! Al eeuwen voorspeld en we zien het nu dan voor onze eigen ogen gebeuren.

    1 likes
  27. Typisch voorbeeld van: “ich hab es nicht gewusst”

    0 likes
  28. Het was even zoeken, maar toch een link over de betrokkenheid van de VS, Israël en Engeland bij ISIS gevonden:

    http://www.infowars.com/nsa-doc-reveals-isis-leader-al-baghdadi-is-u-s-british-and-israeli-intelligence-asset/

    Of het een hoax is, kan ik niet bepalen.
    Evenmin als de waarheid.

    0 likes
  29. Het is een zich herhalend fenomeen. Er wordt een aanleiding gecreeerd om in een ander land oorlog te gaan voeren. Bij Koeweit waren dat de Irakezen, die baby’s uit couveuses haalden, om op de grond dood te laten gaan. l Weapens of Mass-destruction bij Saddam Hoessein ( die er niet waren ) , Na 9/11, wat ook een internal-job was, om Afghanistan binnen te kunnen vallen en om Syrie en Irak binnen te kunnen vallen is plots ISIS gecreeerd nadat Al Qaida zijn magische betekenis heeft verloren. Maar ja de USA staat op instorten , dus de focus moet op oorlog liggen ! Het enige product wat Amerika nog heeft.

    0 likes
  30. Het zijn gewoon los geslagen gangsters,gestoorden,die in naam van de islam te keer gaan.Boko haran zijn dat dan ook amerikanen en zionisten?En al die andere terroristische moslim groepen die al tientallen jaren mensen vermoorden alleen om het geloof islam.En kijk in Yemen.Libie daar begint men ook al te keer tegen de bevolkingen!Kijk wat er net gebeurt is in Kopenhagen.daarvoor Parijs en Belgie,zijn dat allemaal zionisten en amerikanen?

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

salam

Imam Salam tijdens verhoor in Tweede Kamer: ‘U moet naar mij luisteren, ik ben hier de baas’

Hij weigerde te staan bij de eedaflegging, ...

mensen

Dit kabinet faalt gigantisch en men is Rutte zat. Kamerlid laat zien hoe mensen voor de gek worden gehouden

2019 was een goed jaar: de economie ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
AANMELDEN GRATIS WORKSHOP
Wanneer?
donderdag 27 februari
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.