Buitenaards

Ans Hoornweg en haar contact met buitenaardsen (video)

Help ons door dit met jouw kennissen op je social netwerk te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Ans Hoornweg is één van de vele Nederlanders die contact heeft met buitenaardsen. Haar hele leven heeft ze dit openbaar gemaakt.

Ze kan de buitenaardsen op het astrale niveau waarnemen. Haar vaste contactpersoon op dit niveau is haar vriend Lobob-Motroe, die tot het ras van de grijzen behoort.

---Lees verder na dit advertentieblokje---

Ans kan uit haar lichaam treden, maar ze is ook fysiek meegegaan aan boord van ruimteschepen. Van enkele van de wezens die ze heeft ontmoet heeft ze in trance poppen gemaakt.

Hoornweg heeft al van jongs af aan contact met Lobobs, bewoners van Laborax, maar ook met wezens van andere planeten. Eén van de taken die Ans meekreeg toen ze incarneerde op aarde, was om mensen te vertellen over buitenaardse wezens, over hun werelden en hun bedoelingen.

Gerelateerd:

 

Blijf op de hoogte & steun onafhankelijke journalistiek

Interessant

1 1 stem
Artikel waardering

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
Aanmelden
Laat het mij weten wanneer er
guest

101 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
pietsnot
pietsnot
12 jaren geleden

het was toch binnenaardsen of binnenstebuitenaardsen? heh!! wat sneu voor haar nu moet ze het hele roer omgooien en met binnenaardsen kontakt zoeken.

De ziener
De ziener
12 jaren geleden

Ik heb ook eens een ontmoeting gehad in de astrale wereld met een pleiadisch uitziende vrouw met blond haar blauwe ogen en erg knap.ze had een soort ski pak aan licht blauw. Ik kreeg heel sterk de indruk dat ik haar ergens van kon maar waarvan weet ik niet.in dezelfde week ook een ufo gezien,een rood licht.

Truus
Truus
12 jaren geleden

Ja hoor BERTA, laat die coke/alcohol liggen en sta met 2 benen op de grond. Dit gelooft toch niemand!!!!!!!

nature
nature
12 jaren geleden

Wow! Voor zover ik op de hoogte ben heb ik deze dame alleen horen verkondigen wat ik ook weet. En dat, voor haar, zonder de computer. Ik had die grotendeels wel nodig.

Vannacht had ik een bijzondere droom. Een man die ik graag mag, kwam vragen of ik verliefd op hem was. Ik zei: dat weet ik niet. Ik ken maar zelden mensen met wie ik op een lijn zit. Dus logisch dat ik daar gemakkelijk verliefd op word. Maar misschien word ik dan verliefd op mezelf. In die droom kreeg ik ook het alfabet van de universele wereldtaal. Die bleek in het geheim te bestaan.

nellan
nellan
12 jaren geleden

Heel interessant deze mevrouw spreekt de waarheid dat weet ik zeker,en ik vind het prachtig dat ze het laat weten wat zij al zo lang weet…

Wim
Wim
12 jaren geleden

Dat er in Nederland ook Men in Black hebben. Schandalig! Dat de Aarde nu in die Protonen Gordel komt voor twee duizenden jaren. Nu is de tijd om te Ascenderen met een goed hart en niet met een slecht hart, anders blijft je achter.

Sparkie
Sparkie
12 jaren geleden

Uit welke inrichting is deze ontsnapt?

Gracey
Gracey
12 jaren geleden

“haar vriend Lobob-Motroe, die tot het ras van de grijzen behoort.”
Zijn de greys niet de aliens die ‘in’ ons reproductiesysteem kunnen zitten? De gewelddadige, duivelse parasieten?

ben79
ben79
12 jaren geleden

Heel mooi intervieuw van Ans,het mocht van mij zelfs nog een uur langer duren.
Hopelijk gaan vele mensen hun ogen nu open en kiezen ze de goede richting.

Ik weet alvast wat te kiezen.:-)

Wim
Wim
12 jaren geleden

[quote name=”Sparkie”]Uit welke inrichting is deze ontsnapt?[/quote]
Jij bent zo negatief ingesteld, nooit liedfde gehad van je pappie en mammie?

Sjaak
Sjaak
12 jaren geleden

Kippenvel moment

CallMeRoy
CallMeRoy
12 jaren geleden

ja mevrouw ik weet dat u de poppen mooi vind maar het zijn maar poppen toch ?
het is maar een betekenis meer niet – wij mensen moeten wakker blijven dat mensen leven bestaan en daar bij laten .
dan word onze aarde meer ellendiger met de crisis tijd . straks is alles op 1 wereld dat je niet meer weet bij wie je moet horen toch ? snappie ?

Plien
Plien
12 jaren geleden

Man bijt hond is een leuk programma.
Wel leuk dat die mevr een hobby poppen maken heeft het houd haar van de straa. Alleen jammer dat ze een beetje doorgeslagen is door fictie en werkelijkheid niet meer te kunnen onderscheiden.

http://www.alles-is-liefde.nl/soorten-2/wij-komen-al-door-de-eeuwen-heen.html

CallMeRoy
CallMeRoy
12 jaren geleden

[quote name=”Sparkie”]Uit welke inrichting is deze ontsnapt?[/quote]
ben het met je eens misschien is ze niet ontsnapt maar moet er nog heen .

Joe
Joe
12 jaren geleden

[quote name=”Sparkie”]Uit welke inrichting is deze ontsnapt?[/quote]
Dat kan ik beter aan jou vragen.

nellan
nellan
12 jaren geleden

De geometri van de schepping geschreven door Drunvalo Melchizedek deel 1 en 2 heeft veel vergelijkbaar matriaal met het verhaal van Ans….

De ziener
De ziener
12 jaren geleden

Stomme reacties van onbewuste aardlingen
Totaal geen kennis en ervaring mee dus kunnen jullie het niet beoordelen dus gewoon je mond houden.

Sparkie
Sparkie
12 jaren geleden

[quote name=”Wim”][quote name=”Sparkie”]Uit welke inrichting is deze ontsnapt?[/quote]
Jij bent zo negatief ingesteld, nooit liedfde gehad van je pappie en mammie?[/quote]
Ik ben echt niet negatief ingesteld maar ik begrijp gewoon niet waarom alles zo moeilijk moet zijn, als er echt buitenaardse zijn waarom dan al die geheimzinnigheid? Zij kunnen zich toch gewoon bekend maken, als zij zo technisch zijn dat zij onze planeet kunnen bereiken dan zie ik niet waarom alles zo moeilijk moet gaan, dat is wat ik zo raar vind, als er b.v. een andere levensvorm zou zijn die niet op onze planeet kan overleven om dat b.v. zuurstof dodelijk zou zijn dan zeg ik ok, zij kunnen zich wel manifesteren maar niet op deze planeet rondlopen evenmin als wij onder water kunnen leven zonder zuurstof want water is voor ook een andere dimensie, dat zou ik kunnen begrijpen. Toen mensen op de maan landen waren zij ook fysiek aanwezig weliswaar met zuurstof anders zouden zij niet kunnen overleven maar zij waren wel fysiek daar en dan komen wij alleen nog maar van de aarde.
Maar het neemt niet weg dat ik niet geloof dat er geen ander leven kan zijn in dit heelal, waarom niet, wij zijn er toch ook, maar aan onze aanwezigheid is niets geheimzinnigs, wij zijn er gewoon en dat is voor elk ander buitenaards wezen ook zo, ik vind dat overige mysterieuze gedoe maar zeer vaag.
Ik wil op dat punt gewoon mijn menig kunnen uiten en niet het gevoel krijgen dat alles wat ik hier te zien krijg de ultieme waarheid is want degene die alles zo goed schijnen te weten zijn ook maar gewone mensen.

Zoë
Zoë
12 jaren geleden

Jammer dat er zo laconiek gereageerd word.

Ik vind deze vrouw moedig dat ze het openlijk durft te verkondigen dat ze hier in geloofd.

Ik vind haar net zo gek als een ander die een religie aanhangt. (hierbij doel ik dus op alle religies)

Dus naar mijn mening zijn er weinig “normale” mensen op deze aardkloot te vinden.

I love it! want het is lekker divers!.

Ikzelf geloof niet in een religie of buitenaardsen die hier op aarde zijn. dit vind ik best wel jammer omdat het mij prachtig lijkt om in mijn fantasie wereld te leven dat berust is op mijn eigen waarheid..

Groejes
Zoë

enkidoe
enkidoe
12 jaren geleden

Ondanks het feit dat ik geloof in Aliens, plaats ik grote vraagtekens bij verhalen als deze. Ik geloof niet dat mensen uitgezocht worden door aliens. In het verleden zijn de aliens ook gewoon onder de mensen geweest(de dag waarop de goden stierven) indien de verhalen kloppen, dus waarom nu zo stieken? Verder al die mensen hier die hun vertrouwen in de komst van de aliens leggen, wordt wakker. U moet het zelf doen, geen enkele alien gaat uw problemen oplossen. Blijf wachtenen u komt bedrogen uit. Het hier en nu is van belang, niet een eventuele komst van extraterrestiele hulp.

bewust
bewust
12 jaren geleden

Geweldig, geweldig !
Wat zij zegt is een kolfje naar mijn hand .Zo denk ik er precies ook over . Zij & ik zitten volledig op 1 lijn qua inhoud . Alleen heeft zij deze kennis via direct contact en ik uit diverse boeken . Hoe dan ook : een mooie opsteker , die ik in dankbaarheid aanvaard.Advies: neem fluoridevrij tandpasta !Ik meen het serieus, niet cynisch .

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Laten we zeggen, wie haar niet begrijpt. Zit nog steeds me ze hoofd in ze hol. TUNNELVISIE

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

Met alle respect voor Ans, maar haar totale lichaamstaal zegt dat ze liegt en zo nu en dan dingen ter plekke lijkt te verzinnen.

EN wederom, sorry dat ik in herhaling val, maar wederom is er een hoogontwikkeld ras, een beschaving die ver voor loopt op de onze als ik dit zo mag geloven (want ze reizen in de toekomst, doen wij ook, maar wij doen het met 1 seconde per seconde) die ervoor kiest te communiceren met, wederom met alle respect, Ans.

Serieus, Lobobs? Je kan blijkbaar ongelooflijke dingen, maar je kiest Ans? Ans, de vrouw die in haar panterprintpakje op de bank zit met een alien-pop op haar schoot?

Als je zegt wat Ans zegt, maar dan met God of John Lennon ipv Lobobs ga je regelrecht aan de zware medicatie. Just saying.

Aardebewoner
Aardebewoner
12 jaren geleden

[quote name=”CallMeRoy”][quote name=”Sparkie”]Uit welke inrichting is deze ontsnapt?[/quote]
ben het met je eens misschien is ze niet ontsnapt maar moet er nog heen .[/quote]

Kom op joh dat heelal is te groot om te denken dat we hier alleen wonen.

nellan
nellan
12 jaren geleden

[quote name=”ben79″]Heel mooi intervieuw van Ans,het mocht van mij zelfs nog een uur langer duren.
Hopelijk gaan vele mensen hun ogen nu open en kiezen ze de goede richting.

Ik weet alvast wat te kiezen.:-)[/quote]
Niet iedereen is daar toe in staat mensen die achter de sluier kunnen kijken weten niet dat andere dat nog niet hebben ,en als je daar nog nooit iets van meegemaakt heb kan je dat ook niet begrijpen…..

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

http://youtu.be/7nkj5MFAxxo?t=12m51s

Een interview van haar ergens in de jaren 90.

Luister wat ze zegt bij 12:51
En hoe daar op word gereageerd door de interviewer.

Met alles wat ik hoor van haar, snapte ik precies wat ze bedoelde.

Verdiep je er meer in, om te begrijpen waarom bijv. buitenaardsen zich (nog) niet laten zien.

Of lees bijv. dit eens http://www.thenewearth.org/Roswell.pdf

Of zoek ‘omnec onec’ eens op bij de jerry springer show.

Of bekijk interviews van Bob Dean eens.

Of filmpjes van drunvalo melchizedek ‘plasma beings’.

Om maar een paar te noemen.

’truth is stranger than fiction’

Dikke knuffel voor jullie allemaal. ja ook jij 🙂

Westbound
Westbound
12 jaren geleden

Ans Hoornweg heeft me een plezierige avond bezorgd met haar onzin. Wellicht is zij geschikt voor ‘Man bijt Hond’

Obie
Obie
12 jaren geleden

Jammer dat ze internet zo afbreekt … was het dat we de “normale” media zouden volgen dan zaten we hier niet te lezen … en ja we moeten actief worden maar nogmaals de “gewone” of “normale” media gaat daar niet bij helpen …

Gebruik dit als u platform.. wat komen ze je allemaal vertellen .. deel het met ons.. aub ….

We zijn zeker niet alleen maar tfeit dat inertnet ontstaan is wil zeggen dat we een volgende stap zetten… Wie wijzer wil worden zal wijzer worden …

Internet is geen rem intgendeel het is een middel om vooruit te geraken… sorry maar zonder het internet had je NOOIT je mening kunnen delen…

RjSeeker
RjSeeker
12 jaren geleden

Deze video is totally crap! Ik geloof er helemaal niets van!

-Deze mevrouw heeft kennelijk last van dromen haar hele leven lang.
-Zit psychisch niet helemaal in orde.
-Waanideeën.
-Slikt medicijnen

Ik ken ook een mevrouw uit Apeldoorn die ik precies aan haar kan koppelen.

Dit is echt werkelijk niet te geloven en pure onzin!

Alleen mensen die in haar categorie past zullen waarschijnlijk ook meegaan in haar verhaal. Dit is niet goed!

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Heerlijk thanks dat je de tijd neemt.
Happy Thoughts..

[quote name=”Upénam”]http://youtu.be/7nkj5MFAxxo?t=12m51s

Een interview van haar ergens in de jaren 90.

Luister wat ze zegt bij 12:51
En hoe daar op word gereageerd door de interviewer.

Met alles wat ik hoor van haar, snapte ik precies wat ze bedoelde.

Verdiep je er meer in, om te begrijpen waarom bijv. buitenaardsen zich (nog) niet laten zien.

Of lees bijv. dit eens http://www.thenewearth.org/Roswell.pdf

Of zoek ‘omnec onec’ eens op bij de jerry springer show.

Of bekijk interviews van Bob Dean eens.

Of filmpjes van drunvalo melchizedek ‘plasma beings’.

Om maar een paar te noemen.

’truth is stranger than fiction’

Dikke knuffel voor jullie allemaal. ja ook jij :)[/quote]

Yan
Yan
12 jaren geleden

Haha als dit het niveau is wat alliens nastreven zet mij dan maar lekker terug in 2D! Pietje bell en consorten zien hun messias ik zie een lotje getikt beetje koekkoek.

Valt het jullie eigenlijk ook op als er reiincarnaties zijn zijn het meestal. Junkies, moordenaars, vermoord worden, prostituees en noem ze maar op meestal het spoor zwaar bijster. En als er mensen uitgekozen worden zijn het ook mensen die niet helemaal 80% zijn. Zit daar een verband in? Zijn alliens eigenlijk niet gewoon bounty hunters? Anders kan ik het echt niet verklaren. Of misschien ook wel en roept 98% bullshit om aandacht te willen en misbruiken ze de mensen die goedgelovig zijn. Geloof ik in buitenaards leven? Absoluut maar niet in de “waarheden” die jullie verkondigen.

nature
nature
12 jaren geleden

Sparkie:
Als je nou meteen met je 2e reaktie kwam ipv vragen uit welke inrichting deze vrouw is ontsnapt…. Snap je? Maakt het hele verhaal anders.

Ik probeer jouw onduidelijkheid uit te leggen met wat ik denk te begrijpen.
Wij leven in 3D, de 3e dimensie. Dat betekent een bepaalde dichtheid van onze materiele dingen, ook ons lichaam. Maar we hebben ook een ziel, die ons lichaam gebruikt voor ons verblijf hier op aarde in 3D. De ziel hoort zelf thuis in een andere dimensie, vanwege zijn ‘dichtheid’ en zou zonder lichaam hier niet kunnen blijven. Na iemands dood gaat hij naar die andere dimensie toe, waar vele andere zielen zijn. Binnen die dimensie kunnen ze elkaar weer zien. Het heeft te maken met het trillingsniveau. Dat kan ik verder niet uitleggen, misschien iemand anders.
Het betekent ook dat wij ze niet kunnen zien. Wij kunnen een ziel die het lichaam verlaat niet waarnemen.
Er zijn diverse niveaus van dichtheid/dimensies. Soms worden we erdoor bezocht, zoals bij de vrouw van het artikel. Zij beschikt over de gave van hen waarnemen. Er zijn ook mensen die onze aura’s kunnen zien, er zijn mensen die ‘engelen’ kunnen zien en er soms zelfs mee kunnen communiceren.

Kom je dan bijvoorbeeld op jouw maanverhaal: daar geldt hetzelfde. Het is goed mogelijk dat het wordt bevolkt door wezens van een andere dimensie. We zien ze niet maar ze zijn er wel. Dus stellen dat er geheimen zijn klopt niet. Er zijn meer waarheden:) Wij zijn er een van.

kengai
kengai
12 jaren geleden

Dus als iemand wat andere ideeen heeft dan de grote hoop, dan ben je rijp voor een gesticht, waarom, volgens mij is ze geen gevaar voor zichzelf of anderen en kan ze goed voor zichzelf zorgen, waarom dan in een dure inrichting plaatsen met dure doctoren en dure medicijnen.
Ze leeft in een eigen wereld met eigen werkelijkheid, wie zegt dat die werkelijkheid niet waar is, voor haar wel.
En waarom moet ze in man bijt hond als zonderling figuur, om haar uit te lachen?
Die zonderlinge figuren heb ik vaak meer respect voor dan de gemiddelde gehersenspoelde hansworst die alles gelooft wat ze hem voor kauwen.

Joe
Joe
12 jaren geleden

[quote name=”RjSeeker”]Deze video is totally crap! Ik geloof er helemaal niets van!

-Deze mevrouw heeft kennelijk last van dromen haar hele leven lang.
-Zit psychisch niet helemaal in orde.
-Waanideeën.
-Slikt medicijnen

Ik ken ook een mevrouw uit Apeldoorn die ik precies aan haar kan koppelen.

Dit is echt werkelijk niet te geloven en pure onzin!

Alleen mensen die in haar categorie past zullen waarschijnlijk ook meegaan irn haar verhaal. Dit is niet goed![/quote]

Maar verder gaat alles goed met je?

Sander
Sander
12 jaren geleden

Mijn suggestie voor deze vrouw is als volgt: Leer dingen over de geschiedenis, met name de griekse filosofie, ik citeer:

”De slimste mens is degene met de kénnis van onderscheid, maar die niettemin bewúst “normaal” doet, aangezien dat meer geaccepteerd wordt.”
-Aristoteles

Wie zegt dat kennis voor iedereen gelijk is? Ik geloof dat iedereen een vorm van waarheid bezit vanuit hetgeen hij/zij gelooft, maar er is nog een sociaal gedeelte dat buiten jezelf om gaat, de wereld. In die wereld zijn er gebruiken, regels, normen en waarden en ga zo maar door. Als je dingen gaat beweren uit je eigen denkbeeld die niet overeen komen met wat 99% van de mensen ziet, dan is het logisch dat mensen zo op haar reageren.

Dr. Why
Dr. Why
12 jaren geleden

[quote name=”Zoë”]
Ik vind haar net zo gek als een ander die een religie aanhangt. (hierbij doel ik dus op alle religies)

Dus naar mijn mening zijn er weinig “normale” mensen op deze aardkloot te vinden.

I love it! want het is lekker divers!.
[/quote]

ik ben niet zo overtuigd van het leuke van die diversiteit. Stenigingen en onthoofdingen omdat mensen zich niet aan de religieuze regeltjes houden en zo… Ik weet nog zo niet…

Artist
Artist
12 jaren geleden

Ze heeft wel gelijk dat we in deze tijden van ‘crisis’ nog steeds blijkbaar geld spenderen aan gevechtsvliegtuigen, uiteraard om andere grootmachten te pleasen.
Mensen die net wat anders zijn dan anderen vind ik juist interessanter. Ik kan mij wel vinden in haar verhalen, maar ze zijn niet toegankelijk voor een leek. Die krijgt in 1x een beknopt een lading uitspraken die op zichzelf wellicht ’te kort door de bocht zijn’ maar waar al wel vele boeken mee gevuld zijn die dit uitdiepen.
Ik blijf het grappig vinden dat vanuit de hele wereld soortgelijke verhalen zijn gekomen, maar i.p.v. een open mind te houden en je af te vragen hoe dat kan (ook voor onze internet tijd, doe je research) blijven sommige bezoekers hier liever anderen betichten dat ze aan de medicatie moeten.

tinus
tinus
12 jaren geleden

Deze vrouw is integer en moedig, dat is mijn gevoel als ik luister naar deze vrouw.

kenn
kenn
12 jaren geleden

Het begin van de oogsten .

(Illuminati ).

Joe
Joe
12 jaren geleden

[quote name=”Yan”]Haha als dit het niveau is wat alliens nastreven zet mij dan maar lekker terug in 2D! Pietje bell en consorten zien hun messias ik zie een lotje getikt beetje koekkoek.

Valt het jullie eigenlijk ook op als er reiincarnaties zijn zijn het meestal. Junkies, moordenaars, vermoord worden, prostituees en noem ze maar op meestal het spoor zwaar bijster. En als er mensen uitgekozen worden zijn het ook mensen die niet helemaal 80% zijn. Zit daar een verband in? Zijn alliens eigenlijk niet gewoon bounty hunters? Anders kan ik het echt niet verklaren. Of misschien ook wel en roept 98% bullshit om aandacht te willen en misbruiken ze de mensen die goedgelovig zijn. Geloof ik in buitenaards leven? Absoluut maar niet in de “waarheden” die jullie verkondigen.[/quote]

Volgens mij zit je al in 2D. Viel spass 🙂

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Wat ik van de frequenty weet is 528hz, dit is een frequenty level dat heet LOVE=(EVOL)ve. Dit is de enige manier om te groeien als mens. Dat betekent dat je op die frequentie terecht moet komen. Mediteren op 528hz helpt. Je ego opzei zetten, eerlijk tegen jezelf worden van wat je wilt/en wat je voelt.
Dus kort om Iedereen maar dan ook iedereen die je tegen komt. met gevoel van liefde tegemoet komen, of dat nou in oog contact, groet, energie overdracht is. Liefde ..
[quote name=”nature”]Sparkie:
Als je nou meteen met je 2e reaktie kwam ipv vragen uit welke inrichting deze vrouw is ontsnapt…. Snap je? Maakt het hele verhaal anders.[/quote]

legaal
legaal
12 jaren geleden

Goh ,weer lees voer voor de scheptichi.
Deze vrouw heb ik jaren terug al eens gezien op de tv,gewoon een aardige vrouw die in contackt staat met onze ruimte broers en zussen.Kijk eens naar de tekeningen in de pyramides en op de zuilen je treft daar de buiten aardsen aan,reptielen vogelachtigen enz, waarom ze nu niet openlijk verschijnen is, (wil jij dood?) dat als ze nu open lijk gaan landen en ons helpen er heel veel mensen door de Illuminatie zullen sterven.Sommigen zien ze in ons luchtruim.Fucushima word door de buiten aardse familly schoon gemaakt.wij leven nog steeds op een gevangenis planeet,afgelopen zaterdag is in Italie weer een poort geopend zo dat er positief licht naar de aarde kan stromen.
Er zit een vleugje waarheid in dat er mensen gereincarneerd op aarde geboren werden deze en alle anderen mischien jij ook hebben vlak voor de geboorte een implantaat gekregen,en kunnen ze mind control op je uitoefenen ja mischien wel voor criminele zaken.
Binnen kort leer je je broeders en zusters kennendie openlijk kennes komen maken,want ook jij komt oorspronkelijk ook van een andere planeet.eerst komt er de Event nog,dat betekend een helder blauw electriche licht komt van de Galactiche centrale zon door onze zon naar de aarde toe de stroom word uitgeschakeld wereld wijd,en dan kunnen alle leden van de illuminatie gearresteerd worden.En zijn wij vrij ook de aarde is dan vrij,en kan de gouden toekomst beginnen.
Groetjes.

De ziener
De ziener
12 jaren geleden

[quote name=”kengai”]Dus als iemand wat andere ideeen heeft dan de grote hoop, dan ben je rijp voor een gesticht, waarom, volgens mij is ze geen gevaar voor zichzelf of anderen en kan ze goed voor zichzelf zorgen, waarom dan in een dure inrichting plaatsen met dure doctoren en dure medicijnen.
Ze leeft in een eigen wereld met eigen werkelijkheid, wie zegt dat die werkelijkheid niet waar is, voor haar wel.
En waarom moet ze in man bijt hond als zonderling figuur, om haar uit te lachen?
Die zonderlinge figuren heb ik vaak meer respect voor dan de gemiddelde gehersenspoelde hansworst die alles gelooft wat ze hem voor kauwen.[/quote]
Juist jij snapt hem 🙂

biko steve
biko steve
12 jaren geleden

Haar verhaal klinkt als een bijeenraapsel van binnen sommige kringen populaire, vage ’theorieen’ die al tijden de ronde doen.

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Bedankt voor het delen, het heeft weer veel puntjes aan elkaar gelinkt voor mij.Happy Thoughts
[quote name=”legaal”]Goh ,weer lees voer voor de scheptichi.
Deze vrouw heb ik jaren terug al eens gezien op de tv,gewoon een aardige vrouw die in contackt staat met onze ruimte broers en zussen.Kijk eens naar de tekeningen in de pyramides en op de zuilen je treft daar de buiten aardsen aan,reptielen vogelachtigen enz, waarom ze nu niet openlijk verschijnen is, (wil jij dood?) dat als ze nu open lijk gaan landen en ons helpen er heel veel mensen door de Illuminatie zullen sterven.Sommigen zien ze in ons luchtruim.Fucushima word door de buiten aardse familly schoon gemaakt.wij leven nog steeds op een gevangenis planeet,afgelopen zaterdag is in Italie weer een poort geopend zo dat er positief licht naar de aarde kan stromen.
Er zit een vleugje waarheid in dat er mensen gereincarneerd op aarde geboren werden deze en alle anderen mischien jij ook hebben vlak voor de geboorte een implantaat gekregen,en kunnen ze mind control op je uitoefenen ja mischien wel voor criminele zaken.
Binnen kort leer je je broeders en zusters kennendie openlijk kennes komen maken,want ook jij komt oorspronkelijk ook van een andere planeet.eerst komt er de Event nog,dat betekend een helder blauw electriche licht komt van de Galactiche centrale zon door onze zon naar de aarde toe de stroom word uitgeschakeld wereld wijd,en dan kunnen alle leden van de illuminatie gearresteerd worden.En zijn wij vrij ook de aarde is dan vrij,en kan de gouden toekomst beginnen.
Groetjes.[/quote]

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

Of bekijk dit eens:

http://www.youtube.com/watch?v=xoKwbbnlxi0

Al denk/weet ik dat de meesten al over haar uiterlijk zullen praten.

Het probleem is vaak:
Ze horen je wel, maar ze luisteren niet.
Ze lezen wel, maar ze begrijpen niet.

En dat zegt wat over hoe de meesten in het leven staan, hoe wij zijn gemanipuleerd.

Vroeger was dit helemaal taboe. En was er maar één persoon die het er over had. Maar nu zijn het er zoveel (ja ook die hier niet over durven te praten). Waaronder politici, astronauten, ex militairen, zelfs hele dorpen, oude stammen etc.

Er is een reden waarom jij hier op deze site komt. Mensen worden wakker (ja ook jij op jouw manier).

Of er nu wel of geen buitenaardsen bestaan. Waar het om gaat is de boodschap LIEFDE! (want iedereen wilt diep van binnen onvoorwaardelijke liefde, geluk, happiness, gezondheid).

Dat je wakker word uit die manipulatie, die trance, die hypnose, die dagelijkse routine en te leven als robots/zombies.

Er zijn belangrijkere dingen dan, de dingen die de mensheid dagelijks doet.

We leven met zoveel mensen op de aarde.Deze aarde moeten we samen delen. In een heel groot oneindig universum.

Bekijk de film ‘Avatar’. Het woordje ‘Tsahaylu’ wat erin word gebruikt. De boodschap. Wanneer je dat voelt, snap je het.

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Dan zou er toch een lampje moeten gaan branden, of een belletje rinkelen??!! Het gaat niet meer om wat je weet. Maar om wat je niet weet.

[quote name=”biko steve”]Haar verhaal klinkt als een bijeenraapsel van binnen sommige kringen populaire, vage ’theorieen’ die al tijden de ronde doen.[/quote]

enkidoe
enkidoe
12 jaren geleden

[quote name=”De ziener”]Stomme reacties van onbewuste aardlingen
Totaal geen kennis en ervaring mee dus kunnen jullie het niet beoordelen dus gewoon je mond houden.[/quote]

Jij bent lid van de illuminati? wij mogen geen eigen mening hebben?

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

[quote name=”Kevin”]Bedankt voor het delen, het heeft weer veel puntjes aan elkaar gelinkt voor mij.Happy Thoughts
[quote name=”legaal”]Goh ,weer lees voer voor de scheptichi.
Deze vrouw heb ik jaren terug al eens gezien op de tv,gewoon een aardige vrouw die in contackt staat met onze ruimte broers en zussen.Kijk eens naar de tekeningen in de pyramides en op de zuilen je treft daar de buiten aardsen aan,reptielen vogelachtigen enz, waarom ze nu niet openlijk verschijnen is, (wil jij dood?) dat als ze nu open lijk gaan landen en ons helpen er heel veel mensen door de Illuminatie zullen sterven.Groetjes.[/quote][/quote]

Waarom zouden de Illuminati mensen gaan omleggen terwijl er hoogontwikkelde wezens zijn geland die daarop tegen zijn en ze met 1 vingerbeweging over het knietje leggen? Logica is in uitleg ook ver te zoeken…

Over ver zoeken gesproken; is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altij dmensen als Ans uitkiezen om mee/via te communiceren? Serieus?

De ziener
De ziener
12 jaren geleden

[quote name=”enkidoe”][quote name=”De ziener”]Stomme reacties van onbewuste aardlingen
Totaal geen kennis en ervaring mee dus kunnen jullie het niet beoordelen dus gewoon je mond houden.[/quote]

Jij bent lid van de illuminati? wij mogen geen eigen mening hebben?[/quote]
Ik ben

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

[quote name=”SytseFlyge”][quote name=”Kevin”]Bedankt voor het delen, het heeft weer veel puntjes aan elkaar gelinkt voor mij.Happy Thoughts
[quote name=”legaal”]Goh ,weer lees voer voor de scheptichi.
Deze vrouw heb ik jaren terug al eens gezien op de tv,gewoon een aardige vrouw die in contackt staat met onze ruimte broers en zussen.Kijk eens naar de tekeningen in de pyramides en op de zuilen je treft daar de buiten aardsen aan,reptielen vogelachtigen enz, waarom ze nu niet openlijk verschijnen is, (wil jij dood?) dat als ze nu open lijk gaan landen en ons helpen er heel veel mensen door de Illuminatie zullen sterven.Groetjes.[/quote][/quote]

Waarom zouden de Illuminati mensen gaan omleggen terwijl er hoogontwikkelde wezens zijn geland die daarop tegen zijn en ze met 1 vingerbeweging over het knietje leggen? Logica is in uitleg ook ver te zoeken…

Over ver zoeken gesproken; is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altij dmensen als Ans uitkiezen om mee/via te communiceren? Serieus?[/quote]

Probeer je eens echt te verdiepen, te luisteren wat er werkelijk word gezegt, probeer eens niet!… in hokjes te denken.

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

De vraag die je stelt:

“is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altijd

‘MENSEN ALS ANS’

uitkiezen om mee/via te communiceren?”

Je kunt je ook dit afvragen…

Zeg je dat vanwege de poppen die ze daar bij zicht heeft?

Zeg je dat vanwege haar verhaal, haar woorden?

Of zeg je dat vanwege haar uiterlijk?

Redice
Redice
12 jaren geleden

wat deze vrouw verteld is nog zo dom niet hoor, er zit veel waarheid in wat ze zegt en als mensen zouden snappen wat ze wil zeggen zouden we veel verder staan als maatschappij.

legaal
legaal
12 jaren geleden

[quote name=”SytseFlyge”][quote name=”Kevin”]Bedankt voor het delen, het heeft weer veel puntjes aan elkaar gelinkt voor mij.Happy Thoughts
[quote name=”legaal”]Goh ,weer lees voer voor de scheptichi.
Deze vrouw heb ik jaren terug al eens gezien op de tv,gewoon een aardige vrouw die in contackt staat met onze ruimte broers en zussen.Kijk eens naar de tekeningen in de pyramides en op de zuilen je treft daar de buiten aardsen aan,reptielen vogelachtigen enz, waarom ze nu niet openlijk verschijnen is, (wil jij dood?) dat als ze nu open lijk gaan landen en ons helpen er heel veel mensen door de Illuminatie zullen sterven.Groetjes.[/quote][/quote]

Waarom zouden de Illuminati mensen gaan omleggen terwijl er hoogontwikkelde wezens zijn geland die daarop tegen zijn en ze met 1 vingerbeweging over het knietje leggen? Logica is in uitleg ook ver te zoeken…

Over ver zoeken gesproken; is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altij dmensen als Ans uitkiezen om mee/via te communiceren? Serieus?[/quote]
Er is ook nog zoiets als vrije wildat geld ook voor de illuminatie en natuurlijk voor ons,maar er zijn te veel mensen die nog slapen,en de mensen wereld wijd die wakker zijn proberen ook op deze manier mensen wakker te maken.En dan punt 2 de illimunatie heeft de buitenaardsen gawaarschuwd zich niet te mengen in hun zaken.Kernwapens hebben ze niet meer,maar wel kluizen vol met viressen en backterien die kunnen ze los laten op ons.trouwens ze vinden de illuminatie dat er te veel mensen op aarde zijn en minstens de helf moet dood,dit doen ze heel stiekem met griep viressen zoals de varkens griep vogel griep en oh ja aids in Afrika dat is door de illuminatie ge maakt en daar los gelaten.Wij aard lingen zullen het zelf moeten doen om de illuminatie van de troon te stoten en ze te arresteren.
Groetjes.

days of our lives
days of our lives
12 jaren geleden

[quote name=”Kevin”]Dan zou er toch een lampje moeten gaan branden, of een belletje rinkelen??!! Het gaat niet meer om wat je weet. Maar om wat je niet weet.
[/quote]

Wat je niet weet mag je ook niet over speculeren. Dan krijg je verhalen die nergens op zijn gebaseerd. Ik ben het dus totaal oneens met jouw stelling. Ik vind het gezond dat men uitspraken doet over controleerbare zaken en verder niet.

Zo van: ik denk dat m’n vrouw vreemdgaat maar ik heb haar nog nooit betrapt.

days of our lives
days of our lives
12 jaren geleden

[quote name=”Yan”]Geloof ik in buitenaards leven? Absoluut maar niet in de “waarheden” die jullie verkondigen.[/quote]

Geen reden om het te “geloven”, het is een feit.

Maar buitenaards leven kan ook een microbacterie zijn die onder de ijslaag van Europa rondzwemt. Dat is iets anders dan reptilians en Annunaki. Ook deze vrouw heeft weer ervaringen met een zwaar religieus sausje er over.

Echt buitenaards leven zal niet zo spannend zijn: het zullen toch stoffelijke wezens zijn, waarvan je je af mag vragen of ze de techniek hebben om hier überhaupt te kunnen komen. Daar ontbreekt nog steeds bewijs voor.

days of our lives
days of our lives
12 jaren geleden

[quote name=”bewust”]Geweldig, geweldig !
Wat zij zegt is een kolfje naar mijn hand .Zo denk ik er precies ook over . Zij & ik zitten volledig op 1 lijn qua inhoud . Alleen heeft zij deze kennis via direct contact en ik uit diverse boeken . Hoe dan ook : een mooie opsteker , die ik in dankbaarheid aanvaard.Advies: neem fluoridevrij tandpasta !Ik meen het serieus, niet cynisch .[/quote]

Zij heeft dezelfde bronnen als jij hoor. Ook zij leest de boeken en geeft haar eigen draai eraan. Er is geen enkele reden om haar verhaal serieus te nemen.

Sven
Sven
12 jaren geleden

Alleen al de foto brengt een glimlach om mijn mond. Verstillend en schoon.
Laat de vrouw in haar waarde.

Maar Niburu. Wat een niveau.
Vraag: wanneer doen jullie nou eens gedegen onderzoek naar buitenaardsen of genetisch gemodificeerd gengewassen door bedrijven in Nederland o.i.d. Alles wat jullie plaatsen is geleend. Niets eigen.

En dan de link “Tachyon Innovations”??
Tranen met tuiten van het lachen.

Joe
Joe
12 jaren geleden

[quote]
SytseFlyge zei:

Is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altijd mensen als Ans uitkiezen om mee/via te communiceren? Serieus?[/quote]

Daarom:

Een wijze les van een beroemde Zenmeester

Een beroemde Zen meester liet de professor binnen en zei: U bent van ver gekomen. Laat ik u eerst een kommetje thee inschenken. De professor zat al met zijn blocnote vol met vragen klaar en vond het, om eerlijk te zijn eigenlijk tijdverlies. Maar hij wachten ongeduldig maar beleefd tot dat de thee arriveerde. Toen eindelijk het dienblad met de theepot en de kommetje op tafel stond zat de professor te wippen op zijn stoel. Hij wilde al zijn belangrijke en interessante vragen stellen. Nee, nee. Onderbrak de beroemde Zen meester hem. Wacht nog even en misschien wordt het u al veel duidelijker bij het thee drinken. Is hij gek vroeg de beroemde professor zich af. Ik heb allemaal vragen over hele belangrijke en ingewikkelde zaken zoals mediteren en hij denkt dat ik iets heb aan een suf kommetje thee drinken. Is hij wel zo slim? Volgens mij is hij gek concludeerde de professor. Maar om de oude meester niet te kwetsen, hield hij ongeduldig maar netjes zijn kommetje omhoog zodat de oude meester de thee kon inschenken. De oude meester nam de theepot en schonk. Het kommetje raakte vol, de thee liep over de rand van het kommetje, via het nette pak van de professor zo over het vloerkleed. Stop! Riep de geleerde professor. Ziet u dan niet dat het kommetje allang vol is! Jawel zei de beroemde Zen meester. Net als u. Ziet u niet dat u hoofd al vol zit met vragen. Het heeft geen enkele zin om antwoord te geven op u vragen. Er kan niets meer bij in het hoofd van u. Het stroomt over van de vragen, argumenten en vooroordelen. Mijn hele huis is er vol van sinds u hier zit. Ga naar huis en maak uw hoofd leeg en kom dan maar weer eens praten zei de beroemde Zen meester.

Joe
Joe
12 jaren geleden

Bron waar je het hele verhaal van de Zenmeester kunt lezen:

http://www.zeelandnet.nl/weblog/aleenzijn/bericht/66864

Sander
Sander
12 jaren geleden

[quote name=”legaal”][quote name=”SytseFlyge”][quote name=”Kevin”]Bedankt voor het delen, het heeft weer veel puntjes aan elkaar gelinkt voor mij.Happy Thoughts
[quote name=”legaal”]Goh ,weer lees voer voor de scheptichi.
Deze vrouw heb ik jaren terug al eens gezien op de tv,gewoon een aardige vrouw die in contackt staat met onze ruimte broers en zussen.Kijk eens naar de tekeningen in de pyramides en op de zuilen je treft daar de buiten aardsen aan,reptielen vogelachtigen enz, waarom ze nu niet openlijk verschijnen is, (wil jij dood?) dat als ze nu open lijk gaan landen en ons helpen er heel veel mensen door de Illuminatie zullen sterven.Groetjes.[/quote][/quote]

Waarom zouden de Illuminati mensen gaan omleggen terwijl er hoogontwikkelde wezens zijn geland die daarop tegen zijn en ze met 1 vingerbeweging over het knietje leggen? Logica is in uitleg ook ver te zoeken…

Over ver zoeken gesproken; is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altij dmensen als Ans uitkiezen om mee/via te communiceren? Serieus?[/quote]
Er is ook nog zoiets als vrije wildat geld ook voor de illuminatie en natuurlijk voor ons,maar er zijn te veel mensen die nog slapen,en de mensen wereld wijd die wakker zijn proberen ook op deze manier mensen wakker te maken.En dan punt 2 de illimunatie heeft de buitenaardsen gawaarschuwd zich niet te mengen in hun zaken.Kernwapens hebben ze niet meer,maar wel kluizen vol met viressen en backterien die kunnen ze los laten op ons.trouwens ze vinden de illuminatie dat er te veel mensen op aarde zijn en minstens de helf moet dood,dit doen ze heel stiekem met griep viressen zoals de varkens griep vogel griep en oh ja aids in Afrika dat is door de illuminatie ge maakt en daar los gelaten.Wij aard lingen zullen het zelf moeten doen om de illuminatie van de troon te stoten en ze te arresteren.
Groetjes.[/quote]

Haha, made my day, thanks :p

chuen
chuen
12 jaren geleden

[quote name=”Upénam”]De vraag die je stelt:

“is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altijd

‘MENSEN ALS ANS’

uitkiezen om mee/via te communiceren?”

Je kunt je ook dit afvragen…

Zeg je dat vanwege de poppen die ze daar bij zicht heeft?

Zeg je dat vanwege haar verhaal, haar woorden?

Of zeg je dat vanwege haar uiterlijk?[/quote]

Upénam Je hebt gelijk 🙂

You are a Carrier Of Love
http://youtu.be/uNIWah0Y8v8

Luister naar deze native elder (wisdomkeeper)

http://youtu.be/JLYW2RC8LIY

Onze star relatives willen met ons communiceren, maar we moeten er voor openstaan.
Als je ‘3D’ blijft denken, dan gaat het niet lukken.
Ans Hoornweg staat er voor open, en daarom communiceren ze met haar.

Luister naar deze Chief.
prachtige eeuwenoude wijsheid.
De natives weten dat er buitenaards leven bestaat. Ze weten dat onze star relatives communiceren dmv thelepathie.
Ons wordt geleerd, dat we van de apen afstammen.De natives lachen hierom.
Hun voorvaderen komen uit de kosmos.

http://youtu.be/JLYW2RC8LIY

We gaan contact maken met deze relatives.
Het is een kwestie van tijd.

Zuni Elder- Our Future With the Star People
http://youtu.be/TPex0t1NbVA

I know……
j’aime le soleil 🙂

050 Grunn
050 Grunn
12 jaren geleden

Sorry hoor Legaal, maar je spreekt je in je postings weer eens tegen.
Eerste posting komt er een event, blauw licht en we worden door onze ruimtebroeders bevrijd van de cabal.

In de 2de posting heeft de Cabal de ruimtebroeders gewaarschuwd niet in te grijpen, en moeten we het zelf doen.

Niet zo lang geleden heb je ook van alles voorspelt wat zeker uit zou komen, daarvan is helemaal niks uitgekomen.
Zolang mensen zulke onzin blijven verkondigen, zal alles wat met dit onderwerp te maken heeft, in het ” Aluhoedje Circuit ” blijven hangen. Probleem daarvan is dat ook onderwerpen die echt stinken ( 9.11 , Monsanto, EU, NSA ) door de meeste mensen worden afgeschreven als onzin, omdat er steeds dingen bijgehaald worden die kant nog wal raken.

Pietje heeft er ook een handje van, maar die zal wel rouwen nu zijn ruimteschip niet meer bestaat 😉

padja
padja
12 jaren geleden

[quote name=”nature”]Wow! Voor zover ik op de hoogte ben heb ik deze dame alleen horen verkondigen wat ik ook weet. En dat, voor haar, zonder de computer. Ik had die grotendeels wel nodig.

Vannacht had ik een bijzondere droom. Een man die ik graag mag, kwam vragen of ik verliefd op hem was. Ik zei: dat weet ik niet. Ik ken maar zelden mensen met wie ik op een lijn zit. Dus logisch dat ik daar gemakkelijk verliefd op word. Maar misschien word ik dan verliefd op mezelf. In die droom kreeg ik ook het alfabet van de universele wereldtaal. Die bleek in het geheim te bestaan.[/quote]

Ik ben reuze benieuwd naar dat universele alfabet..hoe ziet dat eruit? Misschien kun je het voor ons opschrijven hier.
knuf

nature
nature
12 jaren geleden

[quote name=”padja”][quote name=”nature”]Wow! Voor zover ik op de hoogte ben heb ik deze dame alleen horen verkondigen wat ik ook weet. En dat, voor haar, zonder de computer. Ik had die grotendeels wel nodig.

Vannacht had ik een bijzondere droom. Een man die ik graag mag, kwam vragen of ik verliefd op hem was. Ik zei: dat weet ik niet. Ik ken maar zelden mensen met wie ik op een lijn zit. Dus logisch dat ik daar gemakkelijk verliefd op word. Maar misschien word ik dan verliefd op mezelf. In die droom kreeg ik ook het alfabet van de universele wereldtaal. Die bleek in het geheim te bestaan.[/quote]

Ik ben reuze benieuwd naar dat universele alfabet..hoe ziet dat eruit? Misschien kun je het voor ons opschrijven hier.
knuf[/quote]
Helaas, hij lag ’s morgens niet naast mijn kussen:)

nature
nature
12 jaren geleden

Sytsefliege: Over ver zoeken gesproken; is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altij dmensen als Ans uitkiezen om mee/via te communiceren? Serieus?

Dat zal je over ieder ander zeggen die dit soort ervaringen heeft, lijkt me.

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

[quote name=”chuen”][quote name=”Upénam”]De vraag die je stelt:

“is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altijd

‘MENSEN ALS ANS’

uitkiezen om mee/via te communiceren?”

Je kunt je ook dit afvragen…

Zeg je dat vanwege de poppen die ze daar bij zicht heeft?

Zeg je dat vanwege haar verhaal, haar woorden?

Of zeg je dat vanwege haar uiterlijk?[/quote]

Upénam Je hebt gelijk 🙂

You are a Carrier Of Love
http://youtu.be/uNIWah0Y8v8

Luister naar deze native elder (wisdomkeeper)

http://youtu.be/JLYW2RC8LIY

Onze star relatives willen met ons communiceren, maar we moeten er voor openstaan.
Als je ‘3D’ blijft denken, dan gaat het niet lukken.
Ans Hoornweg staat er voor open, en daarom communiceren ze met haar.

Luister naar deze Chief.
prachtige eeuwenoude wijsheid.
De natives weten dat er buitenaards leven bestaat. Ze weten dat onze star relatives communiceren dmv thelepathie.
Ons wordt geleerd, dat we van de apen afstammen.De natives lachen hierom.
Hun voorvaderen komen uit de kosmos.

http://youtu.be/JLYW2RC8LIY

We gaan contact maken met deze relatives.
Het is een kwestie van tijd.

Zuni Elder- Our Future With the Star People
http://youtu.be/TPex0t1NbVA

I know……
j’aime le soleil :)[/quote]

chuen!
Ik ken die filmpjes 🙂 thanks
ze zeggen ook niet voor niets ‘our brothers/ancestors from the stars’

Love & light

nature
nature
12 jaren geleden

[quote name=”050 Grunn”]Sorry hoor Legaal, maar je spreekt je in je postings weer eens tegen.
Eerste posting komt er een event, blauw licht en we worden door onze ruimtebroeders bevrijd van de cabal.

In de 2de posting heeft de Cabal de ruimtebroeders gewaarschuwd niet in te grijpen, en moeten we het zelf doen.

Niet zo lang geleden heb je ook van alles voorspelt wat zeker uit zou komen, daarvan is helemaal niks uitgekomen.
Zolang mensen zulke onzin blijven verkondigen, zal alles wat met dit onderwerp te maken heeft, in het ” Aluhoedje Circuit ” blijven hangen. Probleem daarvan is dat ook onderwerpen die echt stinken ( 9.11 , Monsanto, EU, NSA ) door de meeste mensen worden afgeschreven als onzin, omdat er steeds dingen bijgehaald worden die kant nog wal raken.

Pietje heeft er ook een handje van, maar die zal wel rouwen nu zijn ruimteschip niet meer bestaat ;)[/quote]
Bekijk Portal 2012. Daar staat het allemaal. En meer, onder blogspot:)

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

Dus iedereen reageert graag met opmerkingen als “in hokjes denken”enzo, maar niemand kan me dus antwoord geven?

Wat ik bedoel met mensen als Ans is mensen die niet zo serieus worden genomen door de maatschappij met alle respect, de beetje zweverige types, iemand die geen antwoord op een vraag kan geven zonder 13 “eeeehs” en 3 blikken half schuin omhoog.

Waarom kiezen ze geen mensen uit waarvan ze weten dat ze serieus worden genomen? Nee iedere keer als er iemand zegt te communiceren met ze, is het weer een of andere hippie die met poppen speelt, of een kerel die in het verleden als zoveel onzin heeft verteld dat zijn geloofwaardigheid weg is. het is nooit een keer een professor die door zijn collega’s op veel vakgebieden serieus wordt genomen, snap je?

Als ik een boodschap naar de wereld wil overbrengen doe ik dat niet via Jan Lul op de hoek, maar doe ik dat via een marketingbureau oid.

Dan kan iedereen mij wel een stempel geven van scepticus oid, en hele verhalen vertellen over wat de Illuminati zouden gaa ndoen, maar niemand die serieus op mijn stuk kan ingaan en echt een antwoord kan geven?

Ik denk niet in hokjes, ik zie in iedereen een individu, maar een Ans die volgens haar lichaamstaal glashard aan het liegen is gaat te ver.

Een ding wat me het meest ebzighoud is logica. Logica is universeel. Het is gewoon niet logisch dat als er een buitenaards ras wil communiceren ze dat altijd doen via iemand die de wereld niet kan bereiken of overtuigen, terwijl er genoeg mensen zijn die dat wil kunnen en een veel betere keuze zouden zijn.

Ben ik dan raardenkend dat dit tegen alle logica ingaat? Of geloven jullie “op mij reageerders zonder antwoord” liever verhalen van een willekeurige buurvrouw die onsamenhangende en tegensprekende taal uitkraamt?

Just saying.

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Thank you Upenam,
http://www.new-age-of-aquarius.com/support-files/messages-from-the-hollow-earth.pdf

Hollow earth, for me it brings much love when i read it.

Happy thoughts.
Kevin
[quote name=”Upénam”][quote name=”chuen”][quote name=”Upénam”]De vraag die je stelt:

“is er al iemand die kan uitleggen waarom onze grote Alienvrienden altijd

‘MENSEN ALS ANS’

uitkiezen om mee/via te communiceren?”

Je kunt je ook dit afvragen…

Zeg je dat vanwege de poppen die ze daar bij zicht heeft?

Zeg je dat vanwege haar verhaal, haar woorden?

Of zeg je dat vanwege haar uiterlijk?[/quote]

Upénam Je hebt gelijk 🙂

You are a Carrier Of Love
http://youtu.be/uNIWah0Y8v8

Luister naar deze native elder (wisdomkeeper)

http://youtu.be/JLYW2RC8LIY

Onze star relatives willen met ons communiceren, maar we moeten er voor openstaan.
Als je ‘3D’ blijft denken, dan gaat het niet lukken.
Ans Hoornweg staat er voor open, en daarom communiceren ze met haar.

Luister naar deze Chief.
prachtige eeuwenoude wijsheid.
De natives weten dat er buitenaards leven bestaat. Ze weten dat onze star relatives communiceren dmv thelepathie.
Ons wordt geleerd, dat we van de apen afstammen.De natives lachen hierom.
Hun voorvaderen komen uit de kosmos.

http://youtu.be/JLYW2RC8LIY

We gaan contact maken met deze relatives.
Het is een kwestie van tijd.

Zuni Elder- Our Future With the Star People
http://youtu.be/TPex0t1NbVA

I know……
j’aime le soleil :)[/quote]

chuen!
Ik ken die filmpjes 🙂 thanks
ze zeggen ook niet voor niets ‘our brothers/ancestors from the stars’

Love & light[/quote]

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Denken is het geen waar we de fout in gaan, de motor van het lichaam is niet je hersens, je hersens zijn een tool om je hart te versterken, gevoel. Leren op je eigen gevoel afgaan, en dan heb ik het niet over het gevoel dat je op een oppervlakkige manier krijgt op momenten, het is zelf onderzoek.
Succes daarmee.;-)
[quote name=”days of our lives”][quote name=”Kevin”]Dan zou er toch een lampje moeten gaan branden, of een belletje rinkelen??!! Het gaat niet meer om wat je weet. Maar om wat je niet weet.
[/quote]

Wat je niet weet mag je ook niet over speculeren. Dan krijg je verhalen die nergens op zijn gebaseerd. Ik ben het dus totaal oneens met jouw stelling. Ik vind het gezond dat men uitspraken doet over controleerbare zaken en verder niet.

Zo van: ik denk dat m’n vrouw vreemdgaat maar ik heb haar nog nooit betrapt.[/quote]

nature
nature
12 jaren geleden

Sytse vliege

Inderdaad. Een beetje last van heel veel vooroordeel. Een man in het grijze pak zal je dit niet snel zien vertellen. Te druk met belangrijk zijn en geld verdienen.

Pietje
Pietje
12 jaren geleden

[quote name=”Kevin”]Denken is het geen waar we de fout in gaan, de motor van het lichaam is niet je hersens, je hersens zijn een tool om je hart te versterken, gevoel. Leren op je eigen gevoel afgaan, en dan heb ik het niet over het gevoel dat je op een oppervlakkige manier krijgt op momenten, het is zelf onderzoek.
Succes daarmee.;-)
[quote name=”days of our lives”][quote name=”Kevin”]Dan zou er toch een lampje moeten gaan branden, of een belletje rinkelen??!! Het gaat niet meer om wat je weet. Maar om wat je niet weet.
[/quote]

Wat je niet weet mag je ook niet over speculeren. Dan krijg je verhalen die nergens op zijn gebaseerd. Ik ben het dus totaal oneens met jouw stelling. Ik vind het gezond dat men uitspraken doet over controleerbare zaken en verder niet.

Zo van: ik denk dat m’n vrouw vreemdgaat maar ik heb haar nog nooit betrapt.[/quote][/quote]

het hart is een spier (een soort pomp als het ware) om je bloed rond te pompen, niet meer, niet minder

Dr. Why
Dr. Why
12 jaren geleden

[quote name=”Kevin”]Denken is het geen waar we de fout in gaan, de motor van het lichaam is niet je hersens, je hersens zijn een tool om je hart te versterken, gevoel. [/quote]

je hart is een holle spier die dient om bloed rond te pompen. Kan zelfs vervangen worden door een mechanische pomp in noodgevallen, al is dat nog niet zo geweldig ver gevorderd. Maar we komen er wel.

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Omdat de coole types(zoals ik altijd ben geweest) alleen bezig zijn met.
Cool zijn.
Wat de buiten wereld vind.
Narcisme.
Materialstme.
De mensen die verstoten zijn, eenzaam, plegen of zelf moord omdat ze het niet aankunnen.
Of ze worden voor gek verklaard.
Dat is de reden waarom hun gekozen worden. Lijkt mij
[quote name=”SytseFlyge”]Dus iedereen reageert graag met opmerkingen als “in hokjes denken”enzo, maar niemand kan me dus antwoord geven?

Wat ik bedoel met mensen als Ans is mensen die niet zo serieus worden genomen door de maatschappij met alle respect, de beetje zweverige types, iemand die geen antwoord op een vraag kan geven zonder 13 “eeeehs” en 3 blikken half schuin omhoog.

Waarom kiezen ze geen mensen uit waarvan ze weten dat ze serieus worden genomen?

Just saying.[/quote]

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

SytseFlyge

Lees het berichtje van ‘Joe’ over die zenmeester nog eens.

Als ik jouw berichten zo lees, dan heb jij mensenkennis. Waarom dan nog de vraag waarom juist ‘mensen als ans’ worden uitgekozen.

Nogmaals verdiep je er eens goed in. Dan kom je, als ik vanuit jou denk, jan lul op de hoek, hippie, die ene kerel tegen maar ook john lennon, drunvalo melchizedek, indian elders, rapper nas, neil armstrong, edgar mitchell, Paul Hellyer, John F Kennedy.. om maar een paar te noemen..

Heeft het zin om antwoord te geven op je vraag? het antwoord word namelijk al gegeven. Alleen wil je dat niet horen of kun je dat niet horen? En al hoor je het, is het de vraag of het jou genoeg voldoening geeft.

Net als… men wilt bewijs dat aliens bestaan! Komt men met bewijs, dan is het weer niet duidelijk. Is het wel duidelijk dan is het weer een Hoax.

Lees je in, zet de dingen die je allemaal in je hoofd heb op een rij. observeer. tel tot 10.. uiteindelijk heeft ieder zijn eigen waarheid. Voel vanuit je hart wat klopt of niet klopt.

Of ze nou liegt of niet liegt..
Ze doet dit (bewust of onbewust) met een goede bedoeling, een goed hart, haar hele leven al.

het is de boodschap die er toe doet: LIEFDE. bewustwording. Hoe zie ik jou, hoe ga ik met jou om, altruisme & so on.

Knuffel

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Heb je dat zelf onderzocht?

[quote name=”Dr. Why”][quote name=”Kevin”]Denken is het geen waar we de fout in gaan, de motor van het lichaam is niet je hersens, je hersens zijn een tool om je hart te versterken, gevoel. [/quote]

je hart is een holle spier die dient om bloed rond te pompen. Kan zelfs vervangen worden door een mechanische pomp in noodgevallen, al is dat nog niet zo geweldig ver gevorderd. Maar we komen er wel.[/quote]

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Ook bij jou, heb jij het onderzocht?

[quote name=”Pietje”][quote name=”Kevin”]Denken is het geen waar we de fout in gaan, de motor van het lichaam is niet je hersens, je hersens zijn een tool om je hart te versterken, gevoel. Leren op je eigen gevoel afgaan, en dan heb ik het niet over het gevoel dat je op een oppervlakkige manier krijgt op momenten, het is zelf onderzoek.
Succes daarmee.;-)
[quote name=”days of our lives”][quote name=”Kevin”]Dan zou er toch een lampje moeten gaan branden, of een belletje rinkelen??!! Het gaat niet meer om wat je weet. Maar om wat je niet weet.
[/quote]

Wat je niet weet mag je ook niet over speculeren. Dan krijg je verhalen die nergens op zijn gebaseerd. Ik ben het dus totaal oneens met jouw stelling. Ik vind het gezond dat men uitspraken doet over controleerbare zaken en verder niet.

Zo van: ik denk dat m’n vrouw vreemdgaat maar ik heb haar nog nooit betrapt.[/quote][/quote]

het hart is een spier (een soort pomp als het ware) om je bloed rond te pompen, niet meer, niet minder[/quote]

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

[quote name=”Upénam”]SytseFlyge
Als ik jouw berichten zo lees, dan heb jij mensenkennis. Waarom dan nog de vraag waarom juist ‘mensen als ans’ worden uitgekozen.

Nogmaals verdiep je er eens goed in. Dan kom je, als ik vanuit jou denk, jan lul op de hoek, hippie, die ene kerel tegen maar ook john lennon, drunvalo melchizedek, indian elders, rapper nas, neil armstrong, edgar mitchell, Paul Hellyer, John F Kennedy.. om maar een paar te noemen..

Net als… men wilt bewijs dat aliens bestaan! Komt men met bewijs, dan is het weer niet duidelijk. Is het wel duidelijk dan is het weer een Hoax.

Lees je in, zet de dingen die je allemaal in je hoofd heb op een rij. observeer. tel tot 10.. uiteindelijk heeft ieder zijn eigen waarheid. Voel vanuit je hart wat klopt of niet klopt.

Of ze nou liegt of niet liegt..
Ze doet dit (bewust of onbewust) met een goede bedoeling, een goed hart, haar hele leven al.

het is de boodschap die er toe doet: LIEFDE. bewustwording. Hoe zie ik jou, hoe ga ik met jou om, altruisme & so on.

Knuffel[/quote]
Okee, Nas heeft nooit beweerd contact te hebben met aliens. JFK ook niet. John Lennon ook niet. Dit zijn allemaal mensen die geloven in buitenaards leven, maar geen van hen heeft aangegeven telepathisch contact te hebben gehad. Check je feiten of zie het verschil tussen geloven of beweren contact te hebben. Daarnaast is er nog nooit onomstotelijk bewijs van buitenaards leven geleverd, als dat er eindelijk eens is (want ik geloof wel in leven buiten de aarde) kunnen we echt gaan praten over bewijs, maar een poppetje in de Mexicaanse woestijn is geen bewijs.

Waarom niet Bill Nye? Waarom niet Neil Degrasse Tyson? Ik heb nog steeds geen logische verklaring. Hoop zweverige )goedbedoelde!’ verhalen maar geen antwoorden.

Dr.Why
Dr.Why
12 jaren geleden

[quote name=”Kevin”]Heb je dat zelf onderzocht?
[/quote]

ik dacht dat dit intussen wel basiskennis was. Een systeem dat wel overigens delen met heel veel andere dieren.

Het staat je vrij met argumenten te komen hoor. Maar onzin als heb je zelf onderzocht is geen serieuze reactie waard…

Joe
Joe
12 jaren geleden

[quote name=”SytseFlyge”][quote name=”Upénam”]SytseFlyge
Als ik jouw berichten zo lees, dan heb jij mensenkennis. Waarom dan nog de vraag waarom juist ‘mensen als ans’ worden uitgekozen.

Nogmaals verdiep je er eens goed in. Dan kom je, als ik vanuit jou denk, jan lul op de hoek, hippie, die ene kerel tegen maar ook john lennon, drunvalo melchizedek, indian elders, rapper nas, neil armstrong, edgar mitchell, Paul Hellyer, John F Kennedy.. om maar een paar te noemen..

Net als… men wilt bewijs dat aliens bestaan! Komt men met bewijs, dan is het weer niet duidelijk. Is het wel duidelijk dan is het weer een Hoax.

Lees je in, zet de dingen die je allemaal in je hoofd heb op een rij. observeer. tel tot 10.. uiteindelijk heeft ieder zijn eigen waarheid. Voel vanuit je hart wat klopt of niet klopt.

Of ze nou liegt of niet liegt..
Ze doet dit (bewust of onbewust) met een goede bedoeling, een goed hart, haar hele leven al.

het is de boodschap die er toe doet: LIEFDE. bewustwording. Hoe zie ik jou, hoe ga ik met jou om, altruisme & so on.

Knuffel[/quote]
Okee, Nas heeft nooit beweerd contact te hebben met aliens. JFK ook niet. John Lennon ook niet. Dit zijn allemaal mensen die geloven in buitenaards leven, maar geen van hen heeft aangegeven telepathisch contact te hebben gehad. Check je feiten of zie het verschil tussen geloven of beweren contact te hebben. Daarnaast is er nog nooit onomstotelijk bewijs van buitenaards leven geleverd, als dat er eindelijk eens is (want ik geloof wel in leven buiten de aarde) kunnen we echt gaan praten over bewijs, maar een poppetje in de Mexicaanse woestijn is geen bewijs.

Waarom niet Bill Nye? Waarom niet Neil Degrasse Tyson? Ik heb nog steeds geen logische verklaring. Hoop zweverige )goedbedoelde!’ verhalen maar geen antwoorden.[/quote]

En daarom zullen mensen zoals jij altijd op zoek zijn naar antwoorden die er niet zijn.

Chuen
Chuen
12 jaren geleden

#79 SytseFlyge 29-11-2013 17:56

SytseFlyge je wilt bewijs.
Dit kan niemand je op deze planeet geven.

De creator laat aanwijzingen achter.
Dit komt je niet aanwaaien. Hier moet je aan werken. (geleerd van native wisdomkeepers)
Openstaan voor het onbekende.
Het heeft te maken met vertrouwen, liefde
en je intuitie gebruiken. Ahw op een andere frequentie gaan afstemmen.Think for Yourself. Ik heb geen bewijs nodig.
(Ik heb zelf ufo’s gezien)

Een voorbeeld > zie het filmpje.
Zet het filmpje bij 15:05 stil
Stel dat je jezelf daar op het aardoppervlak ziet staan, waarom val je niet ?,wat is onder/boven ?

Planet Earth seen from space (Full HD 1080p) ORIGINAL
http://youtu.be/P5_GlAOCHyE

Nog zo’n voorbeeld:
Water is water of …
Waterdrop shot in 10000 frames a second
http://youtu.be/6KKNnjFpGto

Zie je de cirkels……

“You have noticed that everything an Indian does is in a circle. That is because the power of the world
always works in circles, and EVERYTHING tries to be round…. The sky is round, and I have heard that the
earth is round like a ball, and so are all the stars.

Wij als westerlingen weten niets…..

De Zuni elder spreekt de waarheid
We gaan contact met buitenaards leven maken. Ze (native wisdomkeepers) zien materie die voor ons verborgen is.

http://youtu.be/TPex0t1NbVA

050 Grunn
050 Grunn
12 jaren geleden

[quote name=”nature”][quote name=”050 Grunn”]Sorry hoor Legaal, maar je spreekt je in je postings weer eens tegen.
Eerste posting komt er een event, blauw licht en we worden door onze ruimtebroeders bevrijd van de cabal.

In de 2de posting heeft de Cabal de ruimtebroeders gewaarschuwd niet in te grijpen, en moeten we het zelf doen.

Niet zo lang geleden heb je ook van alles voorspelt wat zeker uit zou komen, daarvan is helemaal niks uitgekomen.
Zolang mensen zulke onzin blijven verkondigen, zal alles wat met dit onderwerp te maken heeft, in het ” Aluhoedje Circuit ” blijven hangen. Probleem daarvan is dat ook onderwerpen die echt stinken ( 9.11 , Monsanto, EU, NSA ) door de meeste mensen worden afgeschreven als onzin, omdat er steeds dingen bijgehaald worden die kant nog wal raken.

[/quote]
Bekijk Portal 2012. Daar staat het allemaal. En meer, onder blogspot:)[/quote]

Portal 2012

Our reality is about to shift and changes will affect everybody. Planet Earth is now traveling through an interdimensional doorway, called Portal 2012. This portal has opened at the 11-11-11 activation on November 11th, 2011. It will have its turning point at the Venus transit on June 6th, 2012 and will close at the end of Mayan calendar on December 21th, 2012.

Niet lullig bedoeld, maar waar ik zit, is het inmiddels al weer bijna 21 december 2013. Dat er op 21-12-2012 niets gebeurd is, lijkt me inmiddels meer dan duidelijk. Salusa die er dus helemaal naast zat, disclosure bij de Olympische spelen die niet door gingen. Het is wat dat aangaat soms net Xandernieuws waar de wereld elke maand wel instort of het bancaire systeem helemaal naar de kloten gaat. Er gebeurd echter steeds niks, noppes, nada. Ik geloof niet in sprookjes, niet uit heilige boeken en niet van mensen die andere sprookjes verzinnen om de medemens geld uit de zak te kloppen met vage boeken, dvd’s en cursussen.

Lucy1963
Lucy1963
12 jaren geleden

Lees de boeken van Jozef Rulof, o.a. Het ontstaan van het heelal, De kosmologie van Jozef Rulof, en alles zal je duidelijk worden.

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

[quote name=”SytseFlyge”][quote
Okee, Nas heeft nooit beweerd contact te hebben met aliens. JFK ook niet. John Lennon ook niet. Dit zijn allemaal mensen die geloven in buitenaards leven, maar geen van hen heeft aangegeven telepathisch contact te hebben gehad. Check je feiten of zie het verschil tussen geloven of beweren contact te hebben. Daarnaast is er nog nooit onomstotelijk bewijs van buitenaards leven geleverd, als dat er eindelijk eens is (want ik geloof wel in leven buiten de aarde) kunnen we echt gaan praten over bewijs, maar een poppetje in de Mexicaanse woestijn is geen bewijs.

Waarom niet Bill Nye? Waarom niet Neil Degrasse Tyson? Ik heb nog steeds geen logische verklaring. Hoop zweverige )goedbedoelde!’ verhalen maar geen antwoorden.[/quote]

Jeetje volgens mij heeft Niburu mijn eerdere bericht niet geplaatst/geaccepteerd.

Maar goed, wat ik ermee bedoelde is, als ik even vanuit jou denk, dat die mensen (met of zonder telepatisch contact) niet alleen maar hippies of jan lul op de hoek zijn.

het is makkelijk om die namen te noemen, die voor jou goed uitkomen. Als je één naam pakt die ik noem, neem ze dan ook allemaal. Ook die ik eerder heb genoemd.

Maar zoals ik al eerder aangaf dat kan je niet? of dat wil je niet? Je hebt het trouwens btw wel erg snel allemaal onderzocht nietwaar? Net zoals het bekijken van dit interview van Ans om vervolgens gelijk je vooroordelen erop los te gooien.

Nogmaals lees die tekst van de Zenmeester nog eens. En wanneer je dat begrijpt, zullen voor jou de dingen helder worden, en niet troebel.

Laat die gemanipuleerde wereldbeeld & geprogrammeerde robot denken gaan.

Luister naar wat ze echt zegt, wanneer je ook dat begrijpt, zul je minder vragen hebben.

Knuffel voor iedereen!

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Ik kan blijven kleppen met je. Maar ik weet op gevoel de weg te vinden. Blijven hangen in bewijs willen zal je persoonlijke groei blijven tegen houden, dus bij deze succes met alles.
Of je het nou wil of niet, ook jij zal het uiteindelijk begrijpen.

[quote name=”Dr.Why”][quote name=”Kevin”]Heb je dat zelf onderzocht?
[/quote]

ik dacht dat dit intussen wel basiskennis was. Een systeem dat wel overigens delen met heel veel andere dieren.

Het staat je vrij met argumenten te komen hoor. Maar onzin als heb je zelf onderzocht is geen serieuze reactie waard…[/quote]

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

Voor iedereen die antwoorden wil hebben. Zo werkt het nou eenmaal niet. Vertrouwen op jezelf, leren omgaan/kennen van je eigen gevoel. Dat is jou eigen groei. Hoe/waarom/wanneer die antwoorden zal je alleen zelf kunnen ontdekken, niemand anders kan je de antwoorden van jou vragen geven, de antwoorden zullen in jou zitten, we zijn niet het zelfde en toch verbonden met elkaar, tot je de verbondenheid snapt. Zul je altijd vragen hebben.

nature
nature
12 jaren geleden

050 Grunn:
Heb je ook hier gekeken: (‘over Cobra’ en daarna blogspot)?
http://2012portal.blogspot.nl/

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

[quote name=”Joe”]

En daarom zullen mensen zoals jij altijd op zoek zijn naar antwoorden die er niet zijn.[/quote]

Mag ik daaruit concluderen dat mensen “zoals jij” geen antwoorden hebben maar gewoon zomaar iets geloven of onzin de wereld instrooien omdat er “toch geen antwoorden zijn”?

Hou toch op man. Dat is wel een erg slappe manier van reageren. “De antwoorden zijn er lekker toch niet”. Volgens Ans namelijk wel!

De enige reacties die je krijgt op de meest belangrijke vraag is “dingen zijn niet wat ze lijken” en “zoek een andere frequentie”. ZO moeilijk is de vraag toch niet? Of is het dat ik Ans in twijfel trek wat niet zo leuk lijkt?

Kijk, ook ik geloof dat er buitenaards leven is, laat daar geen misverstand over bestaan, maar als je geen logische verklaring kan geven voor het feit dat aliens tot nu toe altijd communiceren via wat vage types ipv iemand die de boodschap kan overbrengen, zeg dat dan gewoon.

Zeg dan gewoon “Goh, Sytse, goeie vraag, als ik iets heeeeel belangrijks heb te vertellen wat de hele wereld zou moeten weten zou ik dat ook niet via de dorpsgek doen maar liever via de burgemeester bijvooorbeeld.”

Maar nee,de enige reactie de ik krijg is dat er iets mis is met MIJ omdat ik deze vraag al een antal keer hardop stel. IK moet mijn frequentie maar aanpassen. Iedereen schaart zich achter Ans. Iedereen verdedigt Ans. EN niemand die maar bij zichzelf nadenkt “Hmmm…gozer heeft een punt”.

Ik vraag me echt af wat er zo raar is aan mijn vraagstelling waardoor ik geen normaal antwoord krijg. Niemand lijkt het ook maar enigszins vreemd te vinden waarom dit via willekeurige buurvrouwen gaat en niet via personen die echt het verschil kunnen maken.

Zou het dan toch neerkomen op “als we maar hard genoeg geloven wordt het vanzelf echt”?

Kevin
Kevin
12 jaren geleden

OPEN STAAN DAARVOOR WORD AL MEERDERE MALEN AAN GEGEVEN.
De burgermeester, president, cool kid on the street is bezig met andere zaken. Duidelijk? Sytse

Happy thoughts,

[quote name=”SytseFlyge”][quote name=”Joe”]

En daarom zullen mensen zoals jij altijd op zoek zijn naar antwoorden die er niet zijn.[/quote]

Mag ik daaruit concluderen dat mensen “zoals jij” geen antwoorden hebben maar gewoon zomaar iets geloven of onzin de wereld instrooien omdat er “toch geen antwoorden zijn”?

Hou toch op man. Dat is wel een erg slappe manier van reageren. “De antwoorden zijn er lekker toch niet”. Volgens Ans namelijk wel!

De enige reacties die je krijgt op de meest belangrijke vraag is “dingen zijn niet wat ze lijken” en “zoek een andere frequentie”. ZO moeilijk is de vraag toch niet? Of is het dat ik Ans in twijfel trek wat niet zo leuk lijkt?

Kijk, ook ik geloof dat er buitenaards leven is, laat daar geen misverstand over bestaan, maar als je geen logische verklaring kan

Zou het dan toch neerkomen op “als we maar hard genoeg geloven wordt het vanzelf echt”?[/quote]

Patricia Müller
Patricia Müller
12 jaren geleden

Het achtergrondverhaal van dit video

Met Ans Hoornweg is het zo iets, ik heb ze al vanaf de jaren negentig in de visie – toen was in het magazine ‘Paravisie’ een verslag over haar. Op youtube staan ook nog enkele video’s.
Om dan voor het Duitstalig videomagazine ParaVideo, dat ik maak, een afspraak met haar te kunnen doen, heb ik geen steun in de rug gekregen. Alles heb ik zelf moeten uitzoeken.
Niemand heeft me haar adres kunnen zeggen, ook Bouke niet, de schrijver van het oude ParaVisie verslag uit de jaren negentig. Alles, wat ik wist, was: Ze zit ergens in Rotterdam.
Het was een echte Odyssee voor mij en het begon ermee, alle Hoornwegs van Rotterdam door te bellen. En dat zijn heel vele. Dit was in zomer 2012 en het was me uiteindelijk niet gelukt, Ans te bereiken. Ik ben vele vreemde mensen tegengekomen, maar Ans was niet erbij. Met sommigen was het telefoontje grappig en sommige hebben me waarschijnlijk – zeker! – als van het lotje getikt bekeken.

Lente 2013, nog een poging. In “man bijt hond” was sprake daarvan, dat Ans ergens in Poortugaal zit. Daar heb ik dan haar (schoon?)zus aan het hoorn gekregen, die voor mij het contact met Ans gelegd had.

Patricia Müller
Patricia Müller
12 jaren geleden

vervolg achtergrondverhaal:

Op 26 April was dan de grote dag, toen hebben we in een heel leuke en gezellige sfeer het interview – eigenlijk eerder een monoloog – opgenomen. Haar echtgenote Frits was erbij en Anja Sonneveld, een vriendin van het gezin, heeft de tolk gemaakt, niet omdat ik als Duitse zo’n zielig Nederlands praat, maar omdat Ans erg hardhorend is.

Wat Ans in het interview zegt, heeft volgens mij absoluut hand en voet. Voor mij maakt het zin. Bijzonders indrukwekkend was haar toelichting over het feit, dat een overmatig gebruik van mobieltje en computer het derde oog dichtdoet. Van daar verklaar ik me ook al die woedende kreten als commentaren van al die verslaafde Klein Duimpjes, die het hele etmaal met hun mobieltjes bezig zijn. Je hoort vanzelfsprekend niet graag dat je verslaafd bent.

Voor de kring van mijn klanten heb ik dan het videomagazine ParaVideo Nr. 8 gemaakt, waarvan het interview met Ans maar een onderdeel is. Andere onderwerpen erop zijn de mensen van de planeet Iarga, nog een interview met een zekere Lydia W. over haar buitenaardse contacten en een bijdrage over de “meest ongelofelijke UFO video’s van het internet”. De kijkers hebben dit alles heel positief opgenomen, ik heb en aantal lieve en enthousiaste reacties erop gekregen. Tot nu zijn er een aantal van DVDs uitgekomen, ik mijmer over een compilatie van de Nederlandstalige onderwerpen als DVD.

Nog iets: Ik heb geen permissie van Ans haar telefoonnummer en haar adres aan alle wereld te mogen verspreiden, dus als jullie ze willen contacteren moeten jullie het zelf uitzoeken.

Mailtje? Dat kan! para-info(at)web.de

Patricia Müller
Die Medienmanufaktur

Joe
Joe
12 jaren geleden

[quote name=”SytseFlyge”][quote name=”Joe”]

En daarom zullen mensen zoals jij altijd op zoek zijn naar antwoorden die er niet zijn.[/quote]

Mag ik daaruit concluderen dat mensen “zoals jij” geen antwoorden hebben maar gewoon zomaar iets geloven of onzin de wereld instrooien omdat er “toch geen antwoorden zijn”?

Hou toch op man. Dat is wel een erg slappe manier van reageren. “De antwoorden zijn er lekker toch niet”. Volgens Ans namelijk wel!

De enige reacties die je krijgt op de meest belangrijke vraag is “dingen zijn niet wat ze lijken” en “zoek een andere frequentie”. ZO moeilijk is de vraag toch niet? Of is het dat ik Ans in twijfel trek wat niet zo leuk lijkt?

Kijk, ook ik geloof dat er buitenaards leven is, laat daar geen misverstand over bestaan, maar als je geen logische verklaring kan geven voor het feit dat aliens tot nu toe altijd communiceren via wat vage types ipv iemand die de boodschap kan overbrengen, zeg dat dan gewoon.

Zeg dan gewoon “Goh, Sytse, goeie vraag, als ik iets heeeeel belangrijks heb te vertellen wat de hele wereld zou moeten weten zou ik dat ook niet via de dorpsgek doen maar liever via de burgemeester bijvooorbeeld.”

Maar nee,de enige reactie de ik krijg is dat er iets mis is met MIJ omdat ik deze vraag al een antal keer hardop stel. IK moet mijn frequentie maar aanpassen. Iedereen schaart zich achter Ans. Iedereen verdedigt Ans. EN niemand die maar bij zichzelf nadenkt “Hmmm…gozer heeft een punt”.

Ik vraag me echt af wat er zo raar is aan mijn vraagstelling waardoor ik geen normaal antwoord krijg. Niemand lijkt het ook maar enigszins vreemd te vinden waarom dit via willekeurige buurvrouwen gaat en niet via personen die echt het verschil kunnen maken.

Zou het dan toch neerkomen op “als we maar hard genoeg geloven wordt het vanzelf echt”?[/quote]

Neem nog een kopje thee.

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

Open staan voor iets is iets heel anders dan klakkeloos een verhaal geloven dat totaal niet onderbouwd kan worden. Je moet er wel een beetje bij blijven nadenken, anders ben je net zo’n schaap als de mensen die klakkeloos aannemen dat alles wat in de normale media komt waar is of hun religie de enige echte is en iedereen die anders denkt het totaal fout heeft.

Als dat de basis is mag je iemand die in het vliegende spaghettimonster gelooft ook niet meer belachelijk maken, en kom op…vliegend spaghettimonster.

Ik wil niet verkeerd begrepen worden, ik sta open voor heel veel dingen (giggity) en kan vaak heel ver met mensen meedenken, dat is/was ook best fijn aan deze site, maar ik vind soms echt dat Niburu erop achteruit gaat met het plaatsen van dit soort dingen. Het is juist zo belangrijk dat een website als Niburu serieus genomen wordt, en daarom is het voor Niburu belangrijk om dingen te kunnen onderbouwen en te filteren wat je wel en wat je niet neerzet op je pagina.

Kijk even met een onpartijdig oog; Stel Niburu kan voor een ingrijpende gebeurtenis of ontdekking gestaafd bewijs leveren en geeft zichzelf credits als bron. Mensen surfen over Niburu en bekijken dit filmpje. Hoe serieus neem je Niburu nog als bron als je Ans met haar poppen ziet zitten of stukken leest van Salusa?

En nogmaals; er zijn genoeg down to earth wetenschappers, journalisten, onderzoekers, eerlijke, oprechte, openminded mensen in alleen Nederland al die boodschappen drieduizend keer beter zouden kunnen overbrengen dan zeg maar iedereen die met dit soort verhalen komt. En toch kiest Lobob telkens weer iemand die blijkbaar toch niet kan overbrengen dat er iets moet veranderen, er iets staat te gebeuren of wat dan ook.

Dat bevreemdt me, dat is alles. Verder alle liefde, ik stel alleen graag vragen bij dingen en neem het liever niet klakkeloos aan als waarheid. Open minded als ik ben.

Knuffels!

Pascal
Pascal
12 jaren geleden

Jammer dat Benny Hill dood is, dit had met hem een hele attractie geweest.

nature
nature
12 jaren geleden

[quote name=”SytseFlyge”]Open staan voor iets is iets heel anders dan klakkeloos een verhaal geloven dat totaal niet onderbouwd kan worden. Je moet er wel een beetje bij blijven nadenken, anders ben je net zo’n schaap als de mensen die klakkeloos aannemen dat alles wat in de normale media komt waar is of hun religie de enige echte is en iedereen die anders denkt het totaal fout heeft.

Als dat de basis is mag je iemand die in het vliegende spaghettimonster gelooft ook niet meer belachelijk maken, en kom op…vliegend spaghettimonster.

Ik wil niet verkeerd begrepen worden, ik sta open voor heel veel dingen (giggity) en kan vaak heel ver met mensen meedenken, dat is/was ook best fijn aan deze site, maar ik vind soms echt dat Niburu erop achteruit gaat met het plaatsen van dit soort dingen. Het is juist zo belangrijk dat een website als Niburu serieus genomen wordt, en daarom is het voor Niburu belangrijk om dingen te kunnen onderbouwen en te filteren wat je wel en wat je niet neerzet op je pagina.
(…)
Kijk even met een onpartijdig oog; Stel
En nogmaals; er zijn genoeg down to earth wetenschappers, journalisten, onderzoekers, eerlijke, oprechte, openminded mensen in alleen Nederland al die boodschappen drieduizend keer beter zouden kunnen overbrengen dan zeg maar iedereen die met dit soort verhalen komt. En toch kiest Lobob telkens weer iemand die blijkbaar toch niet kan overbrengen dat er iets moet veranderen, er iets staat te gebeuren of wat dan ook.

Dat bevreemdt me, dat is alles. Verder alle liefde, ik stel alleen graag vragen bij dingen en neem het liever niet klakkeloos aan als waarheid. Open minded als ik ben.

Knuffels![/quote]
Je bent een belediging voor de mensen die de moeite hebben genomen serieus op je in te gaan. Ga lekker vliege joh en zoek andere sites. Tabé

SytseFlyge
SytseFlyge
12 jaren geleden

[quote name=”nature”]Je bent een belediging voor de mensen die de moeite hebben genomen serieus op je in te gaan. Ga lekker vliege joh en zoek andere sites. Tabé[/quote]

Ik zet vraagtekens bij hun antwoorden. Of is dat ook weer slecht? Moet ik dat ook klakkeloos aannemen omdat ze antwoord gaven? Daarnaast ook nog verschillende antwoorden?

Als je niets zinnigs kan inbrengen, zeg dan liever niks. Ik dacht dat deze denkwijze werd aangemoedigd hier, maar dit slaat alles…

Geert Ottenheijm
Geert Ottenheijm
12 jaren geleden

Al in 1999 te zien in ´t programma Man bijt hond.
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/buitenaardse-wezens

Groetjes

Amida
Amida
12 jaren geleden

Bedankt Patricia voor de zoektocht en intervieuw.En Ans voor het delen met ons!Ik vroeg me al af hoe het met je was.Dat het mag bijdragen aan het bewustzijn van alle mensen op weg naar vrede op onze planeet en liefde in alle harten…

Alex
Alex
12 jaren geleden

Daar is een stukje uitgeknipt. Dus die lach is geen reactie op het stukje daarvoor!

[quote name=”Upénam”]http://youtu.be/7nkj5MFAxxo?t=12m51s

Een interview van haar ergens in de jaren 90.

Luister wat ze zegt bij 12:51
En hoe daar op word gereageerd door de interviewer.

Met alles wat ik hoor van haar, snapte ik precies wat ze bedoelde.

Verdiep je er meer in, om te begrijpen waarom bijv. buitenaardsen zich (nog) niet laten zien.

Of lees bijv. dit eens http://www.thenewearth.org/Roswell.pdf

Of zoek ‘omnec onec’ eens op bij de jerry springer show.

Of bekijk interviews van Bob Dean eens.

Of filmpjes van drunvalo melchizedek ‘plasma beings’.

Om maar een paar te noemen.

’truth is stranger than fiction’

Dikke knuffel voor jullie allemaal. ja ook jij :)[/quote]

Upénam
Upénam
12 jaren geleden

[quote name=”Alex”]Daar is een stukje uitgeknipt. Dus die lach is geen reactie op het stukje daarvoor!

[quote name=”Upénam”]http://youtu.be/7nkj5MFAxxo?t=12m51s

Een interview van haar ergens in de jaren 90.

Luister wat ze zegt bij 12:51
En hoe daar op word gereageerd door de interviewer.

Met alles wat ik hoor van haar, snapte ik precies wat ze bedoelde.

Verdiep je er meer in, om te begrijpen waarom bijv. buitenaardsen zich (nog) niet laten zien.

Of lees bijv. dit eens http://www.thenewearth.org/Roswell.pdf

Of zoek ‘omnec onec’ eens op bij de jerry springer show.

Of bekijk interviews van Bob Dean eens.

Of filmpjes van drunvalo melchizedek ‘plasma beings’.

Om maar een paar te noemen.

’truth is stranger than fiction’

Dikke knuffel voor jullie allemaal. ja ook jij :)[/quote][/quote]

Beste Alex,

Ik heb het niet over die lach.

Knuffel voor iedereen!

Back to top button
101
0
We lezen graag je reactie!x