Homepagina » Chemtrails » Chemtrails, de bijen en wij
Chemtrails, de bijen en wij

Chemtrails, de bijen en wij

Rond het jaar 1995 ontvouwde zich een nieuw fenomeen in ons luchtruim.

Vanaf eind vorige eeuw worden we regelmatig getrakteerd op een grote lading aluminium, barium, strontium en andere stoffen die absoluut niet in ons luchtruim en oppervlaktewater dienen voor te komen.

Hier moet direct een einde aan komen in het belang van onze planeet en alles wat erop woont. Vanaf 2002 hebben Niburu en SOPN hiervan veelvuldig melding gemaakt bij vrijwel alle media, de politiek en de wetenschap.

Onderzoek dat was gedaan door een onafhankelijk laboratorium werd als onbetrouwbaar aangemerkt. Zolang het niet op de agenda staat, bestaat het voor onze overheid niet.

Degenen die zich hebben verdiept in chemtrails zien en kennen de gevolgen. Wij verzoeken u nogmaals – vooral de mensen die twijfelen – What in the world are they spraying? (Nederlands ondertiteld) te bekijken. Mocht u daarna tot dezelfde conclusie komen dat dit onmiddellijk moet stoppen, verspreid deze informatie dan zoveel mogelijk.

In deze film, die verder bewijs overbodig maakt dat we worden besproeid, ziet u ook een dringende oproep van Coen Vermeeren van de TU Delft en de Belgische ex-burgemeester Peter Vereecke van de Belfort-group. Vele Nederlanders en Belgen zijn hiervan op de hoogte mede door hun inspanningen en het verantwoordelijkheidsgevoel van beiden.

De oorzaken van de bijensterfte zijn chemtrails, straling en gmo’s. Zonder bijen geen functionerende natuur. We zijn gewaarschuwd en dienen nu actie te ondernemen. Niburu.nl en SOPN staan daarvoor.

Laten we dit niet in angst tegemoet treden, maar in de wetenschap dat we dit met compassie, rust en overzicht oplossen. Erger je er dus niet meer aan en sta erboven.

Zoals de Hopi al aangaven: Zodra de spinnenwebben aan de hemel verschijnen is het teken gegeven dat we naar een ander bewustzijn en een andere realiteit gaan. We zitten midden in de ontknoping en de stappen zetten we allemaal zelf. Dat is de ontknoping.

Red. Niburu

Gerelateerd:

 



Vond je deze informatie waardevol? Denk er dan aan het op je social media te delen
NineForNews.nl in je Facebook-nieuwsfeed?

Over Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.

93 reacties

  1. Chemtrails zal nooit gezond zijn.Maar volgens dit artikel zijn ze er achter WAT, de bijen sterfte veroorzaakt.http://www.ad.nl/ad/nl/4561/Wetenschap/article/detail/3483772/2013/07/29/Wetenschappers-ontdekken-oorzaak-massale-bijensterfte.dhtml

    0 likes
  2. Bijna iedereen die ik hierover spreek “was het nog niet opgevallen”. De trails komen niet uit Nederland. De ‘sprayers’zie je vaak niet eens terug op http://www.flightradar24.com

    Waarom laat onze overheid deze schending van luchtruim dan toe? Krijgen ze er voor betaald? Staat het daarom niet op de agenda? Als het waar is dat er ook nanotech worden gesprayed die we inademen en nog) geactiveerd moeten worden door onze mobiele telefoons en wifi (!), dan zijn we straks echt massaal zuur. Op YouTube zijn al meerdere ‘test runs’ te zien. Echt freeky.

    Als een petitie destijds voor disclosure niks heeft uitgehaald behalve het standaard antwoord “…dat zijn normale contrails”, is mijn vraag aan iedereen: Wat kunnen we nog doen? Onze ‘wakkeren’- olievlek moet groter en gaan samenwerken.

    0 likes
  3. FB share check, Site share check..

    0 likes
  4. [quote name=”Rik”]Bijna iedereen die ik hierover spreek “was het nog niet opgevallen”. De trails komen niet uit Nederland. De ‘sprayers’zie je vaak niet eens terug op http://www.flightradar24.com

    Waarom laat onze overheid deze schending van luchtruim dan toe? Krijgen ze er voor betaald? Staat het daarom niet op de agenda? Als het waar is dat er ook nanotech worden gesprayed die we inademen en nog) geactiveerd moeten worden door onze mobiele telefoons en wifi (!), dan zijn we straks echt massaal zuur. Op YouTube zijn al meerdere ‘test runs’ te zien. Echt freeky.

    Als een petitie destijds voor disclosure niks heeft uitgehaald behalve het standaard antwoord “…dat zijn normale contrails”, is mijn vraag aan iedereen: Wat kunnen we nog doen? Onze ‘wakkeren’- olievlek moet groter en gaan samenwerken.[/quote]
    Als een regering niets te verbergen heeft kun je een onderzoek zorgenvrij toelaten, mede door al de meldingen die hierover al zijn gedaan.
    Voor mij is duidelijk dat deze regering hier geen interesse in heeft.
    Als regeringen de mensen de ogen dichtsmeren, met het wetboekje in hun achterzak, is dit voor mij de hoogste vorm van criminaliteit en zolang zij de macht hebben kun jij hier niets tegen doen. Maar op de één of andere manier komt de waarheid altijd naar boven, daar is het wachten op..

    0 likes
  5. Er is maar 1 die belang heeft bij de grote bijensterfte. Dat is Monsanto. Bijen geven ons immers een natuurlijk en gezond goedje. Honing. En vooral… zorgen de bijen voor een natuurlijk manier van bestuiving. Dit is, vanzelfsprekend, een doorn in het oog voor Monsanto, want deze wil alles onder eigen hoede hebben? Zou me niets verbazen, als deze gasten miljarden uitgeven, en daarmee bepaalde regeringen om te kopen. Chemtrails zouden daar ook best wel eens mee te maken kunnen hebben? Vandaar dat het oogluikend “toelaten” en even de andere kant opkijken?

    0 likes
  6. Hé, dat is gek; ik probeerde de link van Dondervogel te openen en AD zegt: Sorry, deze pagina kon niet gevonden worden (artikel van gisteren, 29/8/2013.

    0 likes
  7. Snowden heeft er nu ook al wat over bekend gemaakt, zie:

    http://www.ddww.info/?p=5639

    0 likes
  8. [quote name=”Rik”]Bijna iedereen die ik hierover spreek “was het nog niet opgevallen”.[/quote]

    Helaas is dat is ook mijn ervaring. Niet zo’n wonder eigenlijk, wie kijkt er nog naar de lucht? Als je ziet hoeveel mensen tegenwoordig met hun iPad bezig zijn. Met die duim over dat schermpje zijn ze zich volledig onbewust van wat er zich in hun omgeving afspeelt. Het is zo goed bedacht allemaal…..

    0 likes
  9. Wat mij is opgevallen is dat zodra het onderwerp chemtrails wordt aangehaald op website’s en onder de mensen de lucht vaak ineens bijzonder blauw is.

    Dan zeggen de non-believers zie je nu wel, niks aan de hand.
    En als de mensen er niet meer mee bezig zijn hangen de spinnenwebben weer in de lucht.

    Raar toch ?

    0 likes
  10. Volgens mij is het een afweging. Of D.N.A. schade door kosmische straling of wat stof in hogere luchtlagen. Dan moet vliegtuig personeel toch allang doodziek zijn geworden ? Over Monsanto : in de u.s. zitten er nu toxines in de koeienmelk, er zijn verdomd weinig insecten deze zomer en Monsanto zit in Bergschenhoek.

    0 likes
  11. ja alweer de chemtrails,in Amerika zijn ze er slechter aan toe,daar word er nog meer er bij gedaan,MORGALONS,dat zijn hele kleine beestjes parasiten.zoek maar eens op internet naar morgalons die gaan onder je huid zitten,deze vallen gewoon naar beneden uit de chemtrails,sommigen krijgen brand wonden van de chemtrails.Als er een bevolking in opstand over iets wil komen doen ze er ook nog prozack erbij.Er zijn mensen die naar een labaratorium gaan omde opgevengen chemtrails te laten onderzoeken.of ze sproeien chemtrails om de lucht voor ons verborgen te houden wat wij niet mogen zien of het is de bevolking ziek te maken,en onder de duim te houden.Morgalons kunnen echt niet vliegen maar vallen wel uit de chemtrails,er is als je een morgelon in je lichaam hebt niet veel aan te doen opereren gaat haast niet,de enige medicijn is Colloidal silver.We kunnen protesteren wat wij willen de regering trekt er niets van aan.wat je soms wel ziet,en dat gebeurd veel in Amerika daar zijn de ORBS die ze laten verdwijnen.
    Groetjes.

    0 likes
  12. Het wordt niet door de regering uitgevoerd maar door het leger (lijkt mij). Het leger ‘experimenteert’ en experimenten die het leger uitvoert mogen niet openbaar gemaakt worden.

    0 likes
  13. Wat we nog hiertegen zouden kunnen doen is op 25-8-2013 meedoen aan de wereldwijde mars tegen chemtrails.
    http://globalmarchagainstchemtrailsandgeoengineering.com/.

    Voorlopig staat alleen Den Haag op de kaart met acties in het vooruitzicht. Dit lijkt mij een goed begin en dan de olievlek uit laten breiden naar de rest van Nederland.

    0 likes
  14. Hier een alarmerend bericht over de explosieve toename (70%) van schadelijke UV-stralen die onze aarde bereiken. Dit is te wijten aan de vernietiging van de ozonlaag door de veelvuldige en jarenlange toepassing van geoengineering. Reden temeer om de 25e massaal de straat op te gaan.

    http://archive.aweber.com/geoengng-watch/PSjy2/h/URGENT_Geoengineering.htm

    0 likes
  15. [quote name=”p-eat-her”]Snowden heeft er nu ook al wat over bekend gemaakt, zie:

    http://www.ddww.info/?p=5639%5B/quote%5D
    Buiten dat ik artikelen waar in de titel al een knoepert van een d/t fout staat niet erg serieus neem zie ik ook nergens iets wat Snowden heeft gezegd.

    Alles wat Snowden beweert heeft hij kunnen onderbouwen met bewijzen. En uigerekend over dit onderwerp kan men niks tonen behalve de beweringen van Snowden, waarvan we niet eens vast hebben kunnen stellen dat Snowden dat inderdaad heeft beweerd.

    Dat is ook niet vreemd want The Internet chronicle is een SATIRISCHE SITE!!!!!! Vergelijkbaar met http://www.theonion.com of het nederlandse http://www.speld.nl.

    Grappige verzonnen satirische berichtjes, die regelmatig voor echt worden aangenomen, ook door jou dus.

    De grap is dat ze een beetje alle hippe conspiracy topics tot een mengelmoes hebben gebracht die in 1 keer allemaal bevestigd worden:

    geo engineering
    Monsanto
    chemtrails
    en de NSA.

    En jij neemt het voor waar aan omdat de satire je volledig ontgaat.

    (als je wat verder op de site had rondgekeken had je gezien dat er bijvoorbeeld ook een bericht staat dat een homoporno video is opgedoken van de voorman van de Westboro Baptist church (de god hates fags kerk).

    0 likes
  16. Hier tref je een collectie legale Overheidsdocumenten aan die bewijzen dat geoengineering al jarenlang aan de gang is. Maar liefst zo’n 60 jaar geleden zijn ze er al wereldwijd mee begonnen:

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.547634488602629.1073741827.247681531931261&type=1.

    0 likes
  17. Wie heeft het recht dit te doen ? de lucht is van iedereen ,ze maken alles ziek mens,dier,insekt natuur.
    hoeveel jaar gaat dit nog door ,haast elke dag het zelfde met die vliegtuigen.
    artse hebben het druk ,dierenartse ook al ,de illuminatie verdienen er goed aan .IK VRAAG WELKE AARDE OPWARMING !
    of ozon gat maken .
    het enigste wat ze doen is alles doden
    moeten we mondkapjes gaan dragen ?
    liegen liegen liegen
    en wij maar betalen betalen voor al dat gif wat ons ziek maakt.

    0 likes
  18. [quote name=”Dondervogel”]Chemtrails zal nooit gezond zijn.Maar volgens dit artikel zijn ze er achter WAT, de bijen sterfte veroorzaakt.http://www.ad.nl/ad/nl/4561/Wetenschap/article/detail/3483772/2013/07/29/Wetenschappers-ontdekken-oorzaak-massale-bijensterfte.dhtml%5B/quote%5D

    Volgens het artikel wel ja. Echter is het een beetje naief om op een alternatieve nieuws site welke de waarheid wilt achterhalen en verspreiden met een bron aan te komen welke word gecontroleerd door de elite (die ook de chemtrails aanstichten).

    0 likes
  19. [quote name=”Versteghen”][quote name=”Dondervogel”]Chemtrails zal nooit gezond zijn.Maar volgens dit artikel zijn ze er achter WAT, de bijen sterfte veroorzaakt.http://www.ad.nl/ad/nl/4561/Wetenschap/article/detail/3483772/2013/07/29/Wetenschappers-ontdekken-oorzaak-massale-bijensterfte.dhtml%5B/quote%5D

    Volgens het artikel wel ja. Echter is het een beetje naief om op een alternatieve nieuws site welke de waarheid wilt achterhalen en verspreiden met een bron aan te komen welke word gecontroleerd door de elite (die ook de chemtrails aanstichten).[/quote]

    Please, ga nou a.u.b. geen mensen bekritiseren die hun best doen achter de waarheid te komen. De media is zo corrupt dat het al verdomd moeilijk is om alles te filteren. Het enige wat je kan doen is je intuïtie gebruiken om na te gaan of iets klopt of niet totdat er onomstotelijke bewijzen komen.

    @#15 Wesley, Je kan best gelijk hebben, maar ook dat kan ook door spindoctors gepubliceerd zijn om het te ontkrachten. Diezelfde tactiek wordt bijvoorbeeld gehanteerd bij de vele ‘reacties’ van het publiek omtrent vaccinaties. Tussen de echte reacties roepen zij als een soort mantra dat vaccinaties verplicht moeten worden gesteld. De aspecten waar ze over schrijven, over wat Snowden mogelijk heeft gezegd spelen wel degelijk. Als deze ‘hoax’ ertoe bijdraagt aan bekendmaking bij het grotere publiek dan kan het mij persoonlijk niks schelen of Snowden het heeft gezegd of niet.

    0 likes
  20. Het valt mij al jaren op dat je op zondag gigantisch veel vliegtuigen ziet. Elke keer de dag erna zijn er gegarandeerd chemtrails. Valt niet op hoor.
    Ben de laatste tijd ook een zooitje oude hollywoodfilms aan het bekijken. Jaren ’80 en ouder. Natuurlijk geen chemtrail in te zien.
    Nu gebruiken ze het zelfs al wat jaartjes sibluminaal in videogames.

    0 likes
  21. Ik blijf me steeds verbazen “hoe het één zich kan blijven handhaven, door het almachtig ander, dat alles maar financieerd”… Wij zijn daar geen onderdeel van helaas…Nee, want wij zijn het praktijkgebied waar het allemaal op losgelaten word. Als ratten worden we behandeld in ons eigen veilige laboratorium (heerlijk ontwetend met TV, laptop, iphone, games te over..)Yummie! Zo worden we uitgezogen totdat we elkaar willen afslachten uit ongelukkigheid. Nul voldoening, nul creaties! Lamgeslagen door de bizarre voeding die we krijgen…beetje jammer voor onze toekomst toch? Tijd om afstand te nemen van alles wat ons bij het “echte” leven weg drijft? Ik persoonlijk geloof dit zo…

    0 likes
  22. [quote name=”Versteghen”][quote name=”Dondervogel”]Chemtrails zal nooit gezond zijn.Maar volgens dit artikel zijn ze er achter WAT, de bijen sterfte veroorzaakt.http://www.ad.nl/ad/nl/4561/Wetenschap/article/detail/3483772/2013/07/29/Wetenschappers-ontdekken-oorzaak-massale-bijensterfte.dhtml%5B/quote%5D

    Trek die beredenatie eens door.Wie zegt dat de info welke niburu hier post wel correct is. Misschien is het wel een gemanipuleerde poging om sociale onrust te kweken.

    Volgens het artikel wel ja. Echter is het een beetje naief om op een alternatieve nieuws site welke de waarheid wilt achterhalen en verspreiden met een bron aan te komen welke word gecontroleerd door de elite (die ook de chemtrails aanstichten).[/quote]

    0 likes
  23. [quote name=”nancy.”]Wie heeft het recht dit te doen ? de lucht is van iedereen ,ze maken alles ziek mens,dier,insekt natuur.
    hoeveel jaar gaat dit nog door ,haast elke dag het zelfde met die vliegtuigen.
    artse hebben het druk ,dierenartse ook al ,de illuminatie verdienen er goed aan .IK VRAAG WELKE AARDE OPWARMING !
    of ozon gat maken .
    het enigste wat ze doen is alles doden
    moeten we mondkapjes gaan dragen ?
    liegen liegen liegen
    en wij maar betalen betalen voor al dat gif wat ons ziek maakt.[/quote]

    Ga jij met de fiets op vakantie of zo.

    0 likes
  24. [quote name=”Mónica”]Hier een alarmerend bericht over de explosieve toename (70%) van schadelijke UV-stralen die onze aarde bereiken. Dit is te wijten aan de vernietiging van de ozonlaag [/quote]

    De disinfo fout is dit, de ozon zorgt voor warmte vasthouden, dus broeikas effect. De straling waar jij het over hebt komt door het wegvallen van de ionosfeer. De hele atmosfeer heeft een beschermende functie als een meter lood !
    Om die straling wat te temperen gebruikt met die chemtrails. Zijn er geen belangrijkere dingen om je druk over te maken ?

    0 likes
  25. [quote name=”Wesley”][quote name=”p-eat-her”]Snowden heeft er nu ook al wat over bekend gemaakt, zie:

    http://www.ddww.info/?p=5639%5B/quote%5D
    Buiten dat ik artikelen waar in de titel al een knoepert van een d/t fout staat niet erg serieus neem zie ik ook nergens iets wat Snowden heeft gezegd.

    Alles wat Snowden beweert heeft hij kunnen onderbouwen met bewijzen. En uigerekend over dit onderwerp kan men niks tonen behalve de beweringen van Snowden, waarvan we niet eens vast hebben kunnen stellen dat Snowden dat inderdaad heeft beweerd.

    Dat is ook niet vreemd want The Internet chronicle is een SATIRISCHE SITE!!!!!! Vergelijkbaar met http://www.theonion.com of het nederlandse http://www.speld.nl.

    Grappige verzonnen satirische berichtjes, die regelmatig voor echt worden aangenomen, ook door jou dus.

    De grap is dat ze een beetje alle hippe conspiracy topics tot een mengelmoes hebben gebracht die in 1 keer allemaal bevestigd worden:

    geo engineering
    Monsanto
    chemtrails
    en de NSA.

    En jij neemt het voor waar aan omdat de satire je volledig ontgaat.

    (als je wat verder op de site had rondgekeken had je gezien dat er bijvoorbeeld ook een bericht staat dat een homoporno video is opgedoken van de voorman van de Westboro Baptist church (de god hates fags kerk).[/quote]
    Heb je hem weer, geloof maar van mij dat er meer mensen zijn die Snowden geloven als jou, je maakt jezelf belachelijk joh, ga toch lekker buiten spelen ofzo..
    Of mag dat niet van je mamma 😉

    0 likes
  26. [quote name=”Mónica”]Wat we nog hiertegen zouden kunnen doen is op 25-8-2013 meedoen aan de wereldwijde mars tegen chemtrails.
    http://globalmarchagainstchemtrailsandgeoengineering.com/.

    Voorlopig staat alleen Den Haag op de kaart met acties in het vooruitzicht. Dit lijkt mij een goed begin en dan de olievlek uit laten breiden naar de rest van Nederland.[/quote]
    Bedankt voor de tip 😉

    0 likes
  27. prachtige docu!!
    Bewijzen in overvloed en nog kijken mensen de andere kant op, ik heb het tientallen, misschien wel honderden verachillende mensen, getracht hiervan op de hoogte te brengen, helaas wilt de meerderheid (Waaronder famillie leden!) het niet horen.

    toch ben ik overtuigd van de tijd waar we doorheen gaan, verandering is er en kan niet meer gestopt worden.

    wij zijn 1

    0 likes
  28. Ik denk dat chemtrails worden gebruikt voor de volgende doelen (niet uitputtend)

    1- Veel aluminium verspreiden dat heel goed electriciteit geleidt voor de geleiding naar een soort transhumanistische maatschappij.

    2- Ziekten verspreiden om veel mensen ziek en zwak te maken

    3- De GMO-gewassen een trap naar voren te geven door natuurlijker gewassen te beschadigen (meer kunstmatige gewassen het voordeel geven door natuurlijke gewassen te dwarsbomen).

    4- Mensen via rondgesproeide psychofarmaceutische stoffen te verdoven ofwel onnozel te maken of te houden (mindcontrol). Reden: mensen dom en onnozel houden.

    5- Blokkering van het zonlicht zodat de zonne-energie slecht doorkomt op aarde

    6- Weermanipulatie voor gewasgroei of blokkering hiervan (mede voor voedselspeculanten blijkbaar interessant).

    7- En verder (u mag dit invullen). Weet u nog een reden ?? Oh ja een verdere uitleg van reden 1. Mensen die de chemtrails inademen een soort container maken waar later electromagnetische boodschappen in kunnen worden neer gezet die streven naar een soor 1984-slavernij.

    80 Deze is voor u en zelf in te vullen. Suggesties zijn welkom ??

    0 likes
  29. Het jammere is dat dit soort beweringen een hoog boven de pet gehalte heeft van de doorsnee burger, die niet onderlegt is qua zaken waar het om gaat… wat ik ook mis is het concrete bewijs, dan moet er toch een bedrijf zijn wat gelinkt kan worden, door wie worden de opdrachten hiervoor gegeven en in de huidige maatschappij dan zouden ze toch ook de regering aan kunnen klagen, als ze zoveel bewijzen hebben waarom wordt dat dan niet gedaan ?

    0 likes
  30. Kennen jullie avaaz.org al? Momenteel hebben ze wereldwijd zo’n 25 miljoen leden. Je kunt er een petitie starten, of er eentje tekenen van een ander. Meld je aan als lid en help avaaz groeien! dankjewel 🙂

    Petitie:
    http://www.avaaz.org/en/petition/A_world_wide_ban_on_illegal_Chemtrail_spraying/

    Homepage:
    http://www.avaaz.org/en/petition/

    0 likes
  31. Gelukkig komen steeds meer mensen tot de ontdekking dat veel ‘verhaallijnen’ van belanghebbenden (die louter financiële doelen nastreven uit zelfverrijking) geen enkel raakvlak (meer) hebben zodat onderwerpen als bijvoorbeeld ( en ik doe maar een greep uit mijn collectie onderwerpen;) kruisraketdreiging, zure regen, asbest, varkenspest, klimaatopwarming, q-koorts, millenniumprobleem, oliecrisis, mexicaanse griep, adhd, terrorisme, veiligheid, gezondheid en andere inmiddels geflopte angstscenario’s tot het land der fabelen zijn getransporteerd. Waarom wordt er van ons mensen verwacht dat we vertrouwen moeten hebben in de overheden als er louter wantrouwen en achterdocht gezaaid wordt door hen?
    Denken “ze” dan echt dat we achterlijk zijn?

    Google: the people don’t know their true power

    Het belangrijkste en gevaarlijkste wapen van de menigte is vooralsnog niet gebruikt. Maar hoelang blijft dit nog zo??? Ik ben zeer benieuwd! De tijd voor verandering is nu……..

    0 likes
  32. [quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”p-eat-her”]Snowden heeft er nu ook al wat over bekend gemaakt, zie:

    http://www.ddww.info/?p=5639%5B/quote%5D
    Buiten dat ik artikelen waar in de titel al een knoepert van een d/t fout staat niet erg serieus neem zie ik ook nergens iets wat Snowden heeft gezegd.

    Alles wat Snowden beweert heeft hij kunnen onderbouwen met bewijzen. En uigerekend over dit onderwerp kan men niks tonen behalve de beweringen van Snowden, waarvan we niet eens vast hebben kunnen stellen dat Snowden dat inderdaad heeft beweerd.

    Dat is ook niet vreemd want The Internet chronicle is een SATIRISCHE SITE!!!!!! Vergelijkbaar met http://www.theonion.com of het nederlandse http://www.speld.nl.

    Grappige verzonnen satirische berichtjes, die regelmatig voor echt worden aangenomen, ook door jou dus.

    De grap is dat ze een beetje alle hippe conspiracy topics tot een mengelmoes hebben gebracht die in 1 keer allemaal bevestigd worden:

    geo engineering
    Monsanto
    chemtrails
    en de NSA.

    En jij neemt het voor waar aan omdat de satire je volledig ontgaat.

    (als je wat verder op de site had rondgekeken had je gezien dat er bijvoorbeeld ook een bericht staat dat een homoporno video is opgedoken van de voorman van de Westboro Baptist church (de god hates fags kerk).[/quote]
    Heb je hem weer, geloof maar van mij dat er meer mensen zijn die Snowden geloven als jou, je maakt jezelf belachelijk joh, ga toch lekker buiten spelen ofzo..
    Of mag dat niet van je mamma ;)[/quote]
    Ja hoor, dat zal best. Vind ik prima.

    Mijn punt is alleen (en kennelijk ontgaat dat je volledig) dat Snowden dat niet heeft gezegd. Het is een satirisch bericht op een satirische site.

    Misschien dat je niet weet wat satire is, maar daar kan ik niks aan doen.

    0 likes
  33. [quote name=”Rik”][quote name=”Versteghen”][quote name=”Dondervogel”]Chemtrheid wilt achterhalen en verspreiden met een bron aan te komen welke word gecontroleerd door de elite (die ook de chemtrails aanstichten).[/quote]

    Please, ga nou a.u.b. geen mensen bekritiseren die hun best doen achter de waarheid te komen. De media is zo corrupt dat het al verdomd moeilijk is om alles te filteren. Het enige wat je kan doen is je intuïtie gebruiken om na te gaan of iets klopt of niet totdat er onomstotelijke bewijzen komen.

    @#15 Wesley, Je kan best gelijk hebben, maar ook dat kan ook door spindoctors gepubliceerd zijn om het te ontkrachten. Diezelfde tactiek wordt bijvoorbeeld gehanteerd bij de vele ‘reacties’ van het publiek omtrent vaccinaties. Tussen de echte reacties roepen zij als een soort mantra dat vaccinaties verplicht moeten worden gesteld. De aspecten waar ze over schrijven, over wat Snowden mogelijk heeft gezegd spelen wel degelijk. Als deze ‘hoax’ ertoe bijdraagt aan bekendmaking bij het grotere publiek dan kan het mij persoonlijk niks schelen of Snowden het heeft gezegd of niet.[/quote]

    Tuurlijk. Alle onthullingen doet Snowden aan kwaliteitsmedia zoals The Guardian, en uitgerekend het bericht waarin hij zo’n beetje iedere samenzweringstheorie bevestigd:

    – verschijnt ALLEEN op een satirische website
    – kan niet worden bewezen volgens die website

    En dan twijfel jij er nu serieus aan of dit door kwaadaardige spin doctors is verspreid om het debat te vertroebelen ipv dat het is wat het is: een humoristisch “nieuwsbericht” wat conspiracyfanaten zoals jijzelf op de hak neemt?

    0 likes
  34. Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten staan.
    Chemtrails, straling en andere rotzooi is misschien de doodsteek voor vele bijen, maar niet voor de sterkste. Onze bijen zijn zwak geworden door onze kunstmatige manier van omgaan met de bijen. De honingproductie is verworden tot een uitmelken van bijen. Wij moeten leren niet meer te nemen dan noodzakelijk is.

    0 likes
  35. Maak toch ook niet uit via wie het gaat, dat weten we namenlijk allang.. ergste is dat ze gewoon doorgaan zolang er niets gebeurd en de leek voor gek worden gehouden door mooie verhalen hierover, waardoor het voor de leek het goed lijkt.. gelukkig worden ER wereldwijd nu meerdere mensen wakker..

    Overheid/regering/gemeentes horen niet boven de mens te staan, maar mensen boven al dit soort instanties!

    0 likes
  36. [quote name=”WWS”]Het valt mij al jaren op dat je op zondag gigantisch veel vliegtuigen ziet. Elke keer de dag erna zijn er gegarandeerd chemtrails. Valt niet op hoor.
    Ben de laatste tijd ook een zooitje oude hollywoodfilms aan het bekijken. Jaren ’80 en ouder. Natuurlijk geen chemtrail in te zien.
    Nu gebruiken ze het zelfs al wat jaartjes sibluminaal in videogames.[/quote]

    Dit gaat over een scene van de film Patton van “1970”. Daar kwamen wel degelijk contrails (in jullie ogen chemtrails) in voor.

    Jet stream or plume above George S. Patton and Omar Bradley at the tank crossing in France – seen in several frames is a claimed anachronism. However, water vapor condensing from the exhaust of both piston and jet engines can cause condensation trails (“contrails”), which were a common sight over Europe.

    0 likes
  37. [quote name=”Aardebewoner”]
    4- Mensen via rondgesproeide psychofarmaceutische stoffen te verdoven ofwel onnozel te maken of te houden (mindcontrol). Reden: mensen dom en onnozel houden.
    [/quote]

    daar hoef je niets speciaals voor te doen, dat is de natuurlijke staat van het grote deel van de bevolking.

    Als je dat niet gelooft mag je mij uitleggen waarom we nog steeds politici, godsdienst, oorlog en hongersnood hebben.

    0 likes
  38. [quote name=”Aardebewoner”]Ik denk dat chemtrails worden gebruikt voor de volgende doelen (niet uitputtend)

    2- Ziekten verspreiden om veel mensen ziek en zwak te maken

    Ik denk dat jij niet ver van de waarheid afzit met al je punten, die jij benoemd. Want waarom zoveel ophef ineens over de kinderziekte mazelen, is dit toch om de kinderen al met “iets” te vaccineren en daar deze kinderziekte voor gebruiken.En daar ook nog eens de wel gelovigen onder ons mee in een verkeerd daglicht proberen te zetten Ik zelf heb alleen de mazelen gehad en ik ben er ook nog steeds, niks geen vaccin of wat dan ook…

    0 likes
  39. [quote name=”Wesley”][/quote]
    Ja hoor, dat zal best. Vind ik prima.

    Mijn punt is alleen (en kennelijk ontgaat dat je volledig) dat Snowden dat niet heeft gezegd. Het is een satirisch bericht op een satirische site.

    Misschien dat je niet weet wat satire is, maar daar kan ik niks aan doen.[/quote]
    Het artikel begint al met “zoals hij zegt” en daarna voegt Snowden zelfs nog info toe, lezen kan soms moeilijk zijn hé
    Vervolgens loop je hier nog te roepen dat DDWW een satirische site is? Hoe kom je hier in godsnaam bij man!
    Ik weet best wat satire is, daarbij hoef ik alleen maar je reacties te lezen..pff

    0 likes
  40. [quote name=”dr. Why”][quote name=”Aardebewoner”]
    4- Mensen via rondgesproeide psychofarmaceutische stoffen te verdoven ofwel onnozel te maken of te houden (mindcontrol). Reden: mensen dom en onnozel houden.
    [/quote]

    daar hoef je niets speciaals voor te doen, dat is de natuurlijke staat van het grote deel van de bevolking.

    Als je dat niet gelooft mag je mij uitleggen waarom we nog steeds politici, godsdienst, oorlog en hongersnood hebben.[/quote]
    Ben het niet vaak met je eens dr.Why maar voor deze reactie krijg je kudos 😉

    0 likes
  41. Vraagt niemand zich af wat de inkomsten zijn van de mensen die achter deze film zitten.

    Op hun site verkopen ze hun dvd voor 20 dollar (een gemiddelde dvd van rond die release datum koop je voor 5 tot 11 dollar), t-shirts voor 15 dollar (inkoop rond de 4, bij bulk nog minder zelfs).

    en dan is er nog een donate button en een Fund Now! button voor de aankomende film.

    en voor 1000 dollar krijg je een gesigneerde dvd EN filmposter.. niet gek

    Meneer Murphy heeft een gat in de markt gevonden, wel slim eigenlijk.

    gelukkig draait het niet om het geld, stel je voor.

    0 likes
  42. Niburu schrijft: “De oorzaken van de bijensterfte zijn chemtrails, straling en gmo’s.”

    In de link naar het bronartikel (http://rt.com/usa/bee-pesticide-scientist-research-600/) staat echter nergens iets over chemtrails, straling en gmo’s.

    Dat er een link is tussen insecticiden en bijensterfte lijkt me duidelijk, en komt ook in diverse wetenschappelijke studies naar voren.

    Maar even voor de helderheid: als er vliegtuigen worden ingezet voor het besproeien van landbouw met pesticides vliegen deze zeer laag over het land, anders heeft het namelijk weinig zin.
    Dat we massaal met chemtrails besproeid worden of dat de bijensterfte door straling komt zie ik nergens terug en is dus misleidend in bovenstaand artikel.

    0 likes
  43. [quote name=”Mark van de Ven”]Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten staan.
    Chemtrails, straling en andere rotzooi is misschien de doodsteek voor vele bijen, maar niet voor de sterkste. Onze bijen zijn zwak geworden door onze kunstmatige manier van omgaan met de bijen. De honingproductie is verworden tot een uitmelken van bijen. Wij moeten leren niet meer te nemen dan noodzakelijk is.[/quote]
    Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.

    Want waarom zou iemand in hemelsnaam veel masten neerzetten in een land en tuinbouwgebied waar weinig mensen zijn en dus ook weinig wordt gebeld? Het aantal mensen per vierkante kilometer is in een land en tuinbouwgebied natuurlijk veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam. Logischerwijs vind je de meeste en de krachtigste masten in en rond de grote steden en niet in dunbevolkte agrarische gebieden.

    0 likes
  44. [quote name=”dr. Why”][quote name=”Aardebewoner”]
    4- Mensen via rondgesproeide psychofarmaceutische stoffen te verdoven ofwel onnozel te maken of te houden (mindcontrol). Reden: mensen dom en onnozel houden.
    [/quote]

    daar hoef je niets speciaals voor te doen, dat is de natuurlijke staat van het grote deel van de bevolking.

    Als je dat niet gelooft mag je mij uitleggen waarom we nog steeds politici, godsdienst, oorlog en hongersnood hebben.[/quote]

    Dat klopt en de onnozelen zijn ook geprogrammeerd om wakkerdere mensen aan te vallen en weer “naar beneden te halen”. Vervelend en hardnekkig die onnozelen en storende bekrompenen. Vele onnozelen zullen ook ziek worden en als kuddedieren naar de dokter rennen. Geeft niks ze weten niet beter. Het is de tijd der dwazen.

    0 likes
  45. [quote name=”Aequus”]En daar ook nog eens de wel gelovigen onder ons mee in een verkeerd daglicht proberen te zetten Ik zelf heb alleen de mazelen gehad en ik ben er ook nog steeds, niks geen vaccin of wat dan ook…[/quote]

    zeg dat maar tegen die twee kinderen die in juni door de mazelen met hersenvliesontsteking zijn opgenomen en twee andere met longontsteking. of is dat collateral damage?

    0 likes
  46. [quote name=”Wesley”][quote name=”Mark van de Ven”]Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten staan.
    Chemtrails, straling en andere rotzooi is misschien de doodsteek voor vele bijen, maar niet voor de sterkste. Onze bijen zijn zwak geworden door onze kunstmatige manier van omgaan met de bijen. De honingproductie is verworden tot een uitmelken van bijen. Wij moeten leren niet meer te nemen dan noodzakelijk is.[/quote]
    Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.

    Want waarom zou iemand in hemelsnaam veel masten neerzetten in een land en tuinbouwgebied waar weinig mensen zijn en dus ook weinig wordt gebeld? Het aantal mensen per vierkante kilometer is in een land en tuinbouwgebied natuurlijk veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam. Logischerwijs vind je de meeste en de krachtigste masten in en rond de grote steden en niet in dunbevolkte agrarische gebieden.[/quote]
    mark van de Ven verteld gewoon waar hij woont en jij vindt dat onwaarschijnlijk?
    Waarom zou hij daarom liegen, leg ons dat eens uit Mijnheer Wesley!!

    0 likes
  47. @Aardebewoner

    Jouw waarheid is niet mijn waarheid en jouw waarheid hoef je niet aan mij op te dringen en ik hoef mijn waarheid niet aan jou op te dringen. Je kan een mening geven, feiten presenteren, conclusies trekken zoveel je wilt en het is aan de ander hoe hij het opvat en wat hij ermee doet. Met ruimte voor een gezonde discussie maar ga niet anders denkende afschilderen als onnozel.

    Er zijn weleens onderzoeken geweest rondom het percentage volgers en leiders (human resources gerelateerd). 40% is een geboren volger (heeft een rolmodel/leidinggevende nodig), 40% volgt van naturen maar kan getraind worden om te leiden (management) en 20% is een geboren leider. Heel kort door de bocht gezegd 80% van de bevolking is geneigd om te doen waarvan 20% zich van heeft overtuigd

    0 likes
  48. [quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][/quote]
    Ja hoor, dat zal best. Vind ik prima.

    Mijn punt is alleen (en kennelijk ontgaat dat je volledig) dat Snowden dat niet heeft gezegd. Het is een satirisch bericht op een satirische site.

    Misschien dat je niet weet wat satire is, maar daar kan ik niks aan doen.[/quote]
    Het artikel begint al met “zoals hij zegt” en daarna voegt Snowden zelfs nog info toe, lezen kan soms moeilijk zijn hé
    Vervolgens loop je hier nog te roepen dat DDWW een satirische site is? Hoe kom je hier in godsnaam bij man!
    Ik weet best wat satire is, daarbij hoef ik alleen maar je reacties te lezen..pff[/quote]
    Nou, nog een keer dan.

    ddww is geen satirische site. Dat beweer ik ook nergens.

    Als je het artikel van ddww leest zie je onderaan de bron staan.

    Als je op die bron klikt kom je op een site met de naam “findingvoices” die is kennelijk van dezelfde meneer als van ddww want zijn naam staat er bij. Op findingvoices staat min of meer hetzelfde verhaal. Wanneer je onder dat verhaal op bron klikt kom je uit op the internet chronicle. Kortom, de bron is the internet chronicle.

    Dus samenvattend:

    the internet chronicle schrijft satire
    findingvoices denkt dat het echt is en neemt het over.
    Vervolgens neemt ddww het over van findingvoices.

    Hoe weet ik dat the internet chronicle satirisch is? Buiten dat een oplettend lezer dat direct doorheeft staat er:

    “At the Chronicle.SU, we take truth seriously. We take what we do so seriusly, untruths at chronicle.su are punishable by mutilation or death.

    Sadly, chronicle.su is not of this earth. After crash landing in an asteroid December 30th, 1976, the alien husks of Chronicle editors rapidly adapted to Earth climates and bacterial flora. They are able to survive naturally in the wild and reproduce freely.”

    Is het nu duidelijk?

    0 likes
  49. [quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”Mark van de Ven”]Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten staan.
    Chemtrails, straling en andere rotzooi is misschien de doodsteek voor vele bijen, maar niet voor de sterkste. Onze bijen zijn zwak geworden door onze kunstmatige manier van omgaan met de bijen. De honingproductie is verworden tot een uitmelken van bijen. Wij moeten leren niet meer te nemen dan noodzakelijk is.[/quote]
    Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.

    Want waarom zou iemand in hemelsnaam veel masten neerzetten in een land en tuinbouwgebied waar weinig mensen zijn en dus ook weinig wordt gebeld? Het aantal mensen per vierkante kilometer is in een land en tuinbouwgebied natuurlijk veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam. Logischerwijs vind je de meeste en de krachtigste masten in en rond de grote steden en niet in dunbevolkte agrarische gebieden.[/quote]
    mark van de Ven verteld gewoon waar hij woont en jij vindt dat onwaarschijnlijk?
    Waarom zou hij daarom liegen, leg ons dat eens uit Mijnheer Wesley!![/quote]
    Wat heb je eraan als je kunt lezen terwijl de betekenis van woorden geheel aan je voorbij gaat?

    Ik twijfel niet waar hij woont, dat zeg ik ook niet. Ik twijfel eraan (nou eigenlijk niet, ik weet het zeker) dat er een agrarisch gebied zou zijn waar VEEL masten staan. Agrarische gebieden zijn per definitie dun bevolkt –> dus weinig bellers –> dus weinig masten.

    Gezond verstand gebruiken, dan kom je een eind. Weet je waar veel masten staan? Amsterdam centrum waar 10000 mensen per vierkante km zijn.

    0 likes
  50. #43 Wesley 31-07-2013 12:24

    Ik heb ook zo mijn twijfels omtrent de bijensterfte b.v, wat geeft de imker terug aan de bijen nadat hij de voedingsrijke honing heeft gestolen van het bijenvolk? Is het suikerwater van ongeraffineerde suiker of is het die giftige witte? Het zal vast geen zoetstof van de Stevia plant zijn omdat dat te kostbaar is. Daarbij geloof ik dat de pure honing voor bijen noodzakelijk blijft om dat honing een natuurlijke weerstand geeft tegen ziektes van het bijenvolk.
    http://suikerwijzer.nl/geraffineerde-suiker/

    0 likes
  51. [quote name=”BdeD”]Vraagt niemand zich af wat de inkomsten zijn van de mensen die achter deze film zitten.

    Op hun site verkopen ze hun dvd voor 20 dollar (een gemiddelde dvd van rond die release datum koop je voor 5 tot 11 dollar), t-shirts voor 15 dollar (inkoop rond de 4, bij bulk nog minder zelfs).

    en dan is er nog een donate button en een Fund Now! button voor de aankomende film.

    en voor 1000 dollar krijg je een gesigneerde dvd EN filmposter.. niet gek

    Meneer Murphy heeft een gat in de markt gevonden, wel slim eigenlijk.

    gelukkig draait het niet om het geld, stel je voor.[/quote]

    Oh gelukkig, het blijkt allemaal commercieel te zijn. Het is gewoon sensatiezucht en verkooptactiek van een stelletje geldwolven. Chemtrails bestaan niet en ik kan weer rustig gaan slapen….

    Nu even serieus:

    Geen inkomsten en geen sponsoring, en toch DVD’s en t-shirts produceren en verkopen. Dat zou nog eens een knap staaltje ondernemen zijn, denk je ook niet?

    0 likes
  52. [quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”Mark van de Ven”]Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten staan.
    Chemtrails, straling en andere rotzooi is misschien de doodsteek voor vele bijen, maar niet voor de sterkste. Onze bijen zijn zwak geworden door onze kunstmatige manier van omgaan met de bijen. De honingproductie is verworden tot een uitmelken van bijen. Wij moeten leren niet meer te nemen dan noodzakelijk is.[/quote]
    Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.

    Want waarom zou iemand in hemelsnaam veel masten neerzetten in een land en tuinbouwgebied waar weinig mensen zijn en dus ook weinig wordt gebeld? Het aantal mensen per vierkante kilometer is in een land en tuinbouwgebied natuurlijk veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam. Logischerwijs vind je de meeste en de krachtigste masten in en rond de grote steden en niet in dunbevolkte agrarische gebieden.[/quote]
    mark van de Ven verteld gewoon waar hij woont en jij vindt dat onwaarschijnlijk?
    Waarom zou hij daarom liegen, leg ons dat eens uit Mijnheer Wesley!![/quote]Waar lees jij dat?

    Lees het nog eens, wat zeg ik nou echt? Dat ik twijfel waar hij woont of dat ik twijfel dat er veel masten staan?

    0 likes
  53. [quote name=”Wesley”][quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][/quote]
    Ja hoor, dat zal best. Vind ik prima.

    Mijn punt is alleen (en kennelijk ontgaat dat je volledig) dat Snowden dat niet heeft gezegd. Het is een satirisch bericht op een satirische site.

    Misschien dat je niet weet wat satire is, maar daar kan ik niks aan doen.[/quote]
    Het artikel begint al met “zoals hij zegt” en daarna voegt Snowden zelfs nog info toe, lezen kan soms moeilijk zijn hé
    Vervolgens loop je hier nog te roepen dat DDWW een satirische site is? Hoe kom je hier in godsnaam bij man!
    Ik weet best wat satire is, daarbij hoef ik alleen maar je reacties te lezen..pff[/quote]

    “At the Chronicle.SU, we take truth seriously. We take what we do so seriusly, untruths at chronicle.su are punishable by mutilation or death.

    Sadly, chronicle.su is not of this earth. After crash landing in an asteroid December 30th, 1976, the alien husks of Chronicle editors rapidly adapted to Earth climates and bacterial flora. They are able to survive naturally in the wild and reproduce freely.”

    Is het nu duidelijk?[/quote]
    Je hebt in deze gelijk Wesley, ik heb hier niet op gelet, goed gezien, excuus 😉

    0 likes
  54. [quote name=”BdeD”][quote name=”Aequus”]En daar ook nog eens de wel gelovigen onder ons mee in een verkeerd daglicht proberen te zetten Ik zelf heb alleen de mazelen gehad en ik ben er ook nog steeds, niks geen vaccin of wat dan ook…[/quote]

    zeg dat maar tegen die twee kinderen die in juni door de mazelen met hersenvliesontsteking zijn opgenomen en twee andere met longontsteking. of is dat collateral damage?[/quote]
    Is dit uit jouw directe omgeving of is dit wat de media jou wil laten doen geloven. Te laten geloven zodat jij jouw kinderen ook zéker laat vaccineren. Misschien is er dan tóch iets van Godsplan hier op aarde en JA, ik geloof maar niet aangesloten bij één of ander geloofshokje. Waarom overleefd de één wel een ramp en de ander niet…???

    0 likes
  55. [quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][/quote]
    Ja hoor, dat zal best. Vind ik prima.

    Mijn punt is alleen (en kennelijk ontgaat dat je volledig) dat Snowden dat niet heeft gezegd. Het is een satirisch bericht op een satirische site.

    Misschien dat je niet weet wat satire is, maar daar kan ik niks aan doen.[/quote]
    Het artikel begint al met “zoals hij zegt” en daarna voegt Snowden zelfs nog info toe, lezen kan soms moeilijk zijn hé
    Vervolgens loop je hier nog te roepen dat DDWW een satirische site is? Hoe kom je hier in godsnaam bij man!
    Ik weet best wat satire is, daarbij hoef ik alleen maar je reacties te lezen..pff[/quote]

    “At the Chronicle.SU, we take truth seriously. We take what we do so seriusly, untruths at chronicle.su are punishable by mutilation or death.

    Sadly, chronicle.su is not of this earth. After crash landing in an asteroid December 30th, 1976, the alien husks of Chronicle editors rapidly adapted to Earth climates and bacterial flora. They are able to survive naturally in the wild and reproduce freely.”

    Is het nu duidelijk?[/quote]
    Je hebt in deze gelijk Wesley, ik heb hier niet op gelet, goed gezien, excuus ;)[/quote]
    Het is je vergeven hoor.

    0 likes
  56. [quote name=”Jos”]
    Oh gelukkig, het blijkt allemaal commercieel te zijn. Het is gewoon sensatiezucht en verkooptactiek van een stelletje geldwolven. Chemtrails bestaan niet en ik kan weer rustig gaan slapen….[/quote]

    hèhè, je snapt het…

    [quote name=”Jos”]Nu even serieus:

    Geen inkomsten en geen sponsoring, en toch DVD’s en t-shirts produceren en verkopen. Dat zou nog eens een knap staaltje ondernemen zijn, denk je ook niet?[/quote]

    Vraag eens voor de gein de gegevens op van wat er bij ze binnen komt en wat ze daadwerkelijk gebruiken voor hun zogenaamde goede doel? kijken of ze dat vrij willen geven.

    Voor mensen die het om de waarheid te doen is worden er belachelijke bedragen gevraagd.. merchandise (400% boven kostprijs vind ik een tikje overdreven..)

    en dan hebben we het nog niet eens over de rest van het geld dat ze binnen krijgen via de fundings/donaties..

    0 likes
  57. [quote name=”Wesley”][quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”Mark van de Ven”]Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten staan.
    Chemtrails, straling en andere rotzooi is misschien de doodsteek voor vele bijen, maar niet voor de sterkste. Onze bijen zijn zwak geworden door onze kunstmatige manier van omgaan met de bijen. De honingproductie is verworden tot een uitmelken van bijen. Wij moeten leren niet meer te nemen dan noodzakelijk is.[/quote]
    Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.

    Want waarom zou iemand in hemelsnaam veel masten neerzetten in een land en tuinbouwgebied waar weinig mensen zijn en dus ook weinig wordt gebeld? Het aantal mensen per vierkante kilometer is in een land en tuinbouwgebied natuurlijk veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam. Logischerwijs vind je de meeste en de krachtigste masten in en rond de grote steden en niet in dunbevolkte agrarische gebieden.[/quote]
    mark van de Ven verteld gewoon waar hij woont en jij vindt dat onwaarschijnlijk?
    Waarom zou hij daarom liegen, leg ons dat eens uit Mijnheer Wesley!![/quote]
    Wat heb je eraan als je kunt lezen terwijl de betekenis van woorden geheel aan je voorbij gaat?

    Ik twijfel niet waar hij woont, dat zeg ik ook niet. Ik twijfel eraan (nou eigenlijk niet, ik weet het zeker) dat er een agrarisch gebied zou zijn waar VEEL masten staan. Agrarische gebieden zijn per definitie dun bevolkt –> dus weinig bellers –> dus weinig masten.

    Gezond verstand gebruiken, dan kom je een eind. Weet je waar veel masten staan? Amsterdam centrum waar 10000 mensen per vierkante km zijn.[/quote]
    BS Wesley, ik woon ook in een landbouwgebied en hier staan ook aardig wat GSM Masten, het is niet alleen Amsterdam waar ze staan, die vlieger gaat helaas niet op..

    0 likes
  58. [quote name=”Wesley”][quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”Mark van de Ven”]Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten staan.
    Chemtrails, straling en andere rotzooi is misschien de doodsteek voor vele bijen, maar niet voor de sterkste. Onze bijen zijn zwak geworden door onze kunstmatige manier van omgaan met de bijen. De honingproductie is verworden tot een uitmelken van bijen. Wij moeten leren niet meer te nemen dan noodzakelijk is.[/quote]
    Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.

    Want waarom zou iemand in hemelsnaam veel masten neerzetten in een land en tuinbouwgebied waar weinig mensen zijn en dus ook weinig wordt gebeld? Het aantal mensen per vierkante kilometer is in een land en tuinbouwgebied natuurlijk veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam. Logischerwijs vind je de meeste en de krachtigste masten in en rond de grote steden en niet in dunbevolkte agrarische gebieden.[/quote]
    mark van de Ven verteld gewoon waar hij woont en jij vindt dat onwaarschijnlijk?
    Waarom zou hij daarom liegen, leg ons dat eens uit Mijnheer Wesley!![/quote]Waar lees jij dat?

    Lees het nog eens, wat zeg ik nou echt? Dat ik twijfel waar hij woont of dat ik twijfel dat er veel masten staan?[/quote]

    “Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.”
    Jou woorden Wesley..

    0 likes
  59. @Lowietje
    Niet te veel op Wesley ingaan joh :o)

    0 likes
  60. [quote name=”Plien”]#43 Wesley 31-07-2013 12:24

    Ik heb ook zo mijn twijfels omtrent de bijensterfte b.v, wat geeft de imker terug aan de bijen nadat hij de voedingsrijke honing heeft gestolen van het bijenvolk? Is het suikerwater van ongeraffineerde suiker of is het die giftige witte? Het zal vast geen zoetstof van de Stevia plant zijn omdat dat te kostbaar is. Daarbij geloof ik dat de pure honing voor bijen noodzakelijk blijft om dat honing een natuurlijke weerstand geeft tegen ziektes van het bijenvolk.
    http://suikerwijzer.nl/geraffineerde-suiker/%5B/quote%5D

    De bijenhouder geeft al teitnallen jaren suiker aan de bijen om de winter door te komen en toen was er ook geen grote bijensterfte. De bijensterfe komt door de straling en de chemtrails met name niet door de imker. Dat is de imker debunken en dat is vals.

    0 likes
  61. Het feit dat er funds word gevraagd en 1000 dollar voor een gesigneerde (??) dvd en poster is wel weer triest!!

    Maar er komen toch meer dan genoeg feiten naar boven in deze docu, maar blijf maar vooral sceptisch, om ons heen steeds meer kanker, steeds meer extreem weer en toch; niks aan de hand, doorlopen mensen!

    Agenten zijn hier weer druk bezig onzin uit te kramen en zand in den ogen te strooien

    0 likes
  62. [quote name=”Aardebewoner”]
    Dat klopt en de onnozelen zijn ook geprogrammeerd om wakkerdere mensen aan te vallen en weer “naar beneden te halen”. Vervelend en hardnekkig die onnozelen en storende bekrompenen. Vele onnozelen zullen ook ziek worden en als kuddedieren naar de dokter rennen. Geeft niks ze weten niet beter. Het is de tijd der dwazen.[/quote]

    dat is van alle tijden. Als je de geschiedenis leest kun je zien hoeveel genieën door het gepeupel of door heersers vermoord zijn. Dat zijn er niet weinig.

    0 likes
  63. [quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”][quote name=”Mark van de Ven”]Het stikt bij ons in de tuin van hommels en bijen. Wij wonen in een land- en tuinbouwgebied waar veel gespoten wordt en waar ook nog veel GSM masten ijk is.[/quote]
    Een land en tuinbouwgebied waar veel masten staan lijkt me onwaarschijnlijk.

    Want waarom zou iemand in hemelsnaam veel masten neerzetten in een land en tuinbouwgebied waar weinig mensen zijn en dus ook weinig wordt gebeld? Het aantal mensen per vierkante kilometer is in een land en tuinbouwgebied natuurlijk veel lager dan in bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam. Logischerwijs vind je de meeste en de krachtigste masten in en rond de grote steden en niet in dunbevolkte agrarische gebieden.[/quote]
    mark van de Ven verteld gewoon waar hij woont en jij vindt dat onwaarschijnlijk?
    Waarom zou hij daarom liegen, leg ons dat eens uit Mijnheer Wesley!![/quote]

    Ik twijfel niet waar hij woont, dat zeg ik ook niet. Ik twijfel eraan (nou eigenlijk niet, ik weet het zeker) dat er een agrarisch gebied zou zijn waar VEEL masten staan. Agrarische gebieden zijn per definitie dun bevolkt –> dus weinig bellers –> dus weinig masten.

    Gezond verstand gebruiken, dan kom je een eind. Weet je waar veel masten staan? Amsterdam centrum waar 10000 mensen per vierkante km zijn.[/quote]
    BS Wesley, ik woon ook in een landbouwgebied en hier staan ook aardig wat GSM Masten, het is niet alleen Amsterdam waar ze staan, die vlieger gaat helaas niet op..[/quote]
    Wat begrijp je niet aan het woord “weinig”?

    Ik zeg niet dat er GEEN masten staan, ik zeg dat er WEINIG masten staan. Helemaal in vergelijking met stedelijke gebieden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

    0 likes
  64. [quote name=”changeiscoming”]Het feit dat er funds word gevraagd en 1000 dollar voor een gesigneerde (??) dvd en poster is wel weer triest!!

    Maar er komen toch meer dan genoeg feiten naar boven in deze docu, maar blijf maar vooral sceptisch, om ons heen steeds meer kanker, steeds meer extreem weer en toch; niks aan de hand, doorlopen mensen!

    Agenten zijn hier weer druk bezig onzin uit te kramen en zand in den ogen te strooien[/quote]

    yep, vooral dat al die dingen big business zijn. En het houdt het gepeupel weg van de echte problemen.

    Meer kanker, er zijn veel meer mensen en ze leven alsmaar langer. Niets speciaals.
    Extreem weer? Tja, global warming, en we blijven lekker vervuilen. Niets speciaals.

    0 likes
  65. [quote name=”BdeD”][quote name=”Jos”]
    Oh gelukkig, het blijkt allemaal commercieel te zijn. Het is gewoon sensatiezucht en verkooptactiek van een stelletje geldwolven. Chemtrails bestaan niet en ik kan weer rustig gaan slapen….[/quote]

    hèhè, je snapt het…

    [quote name=”Jos”]Nu even serieus:

    Geen inkomsten en geen sponsoring, en toch DVD’s en t-shirts produceren en verkopen. Dat zou nog eens een knap staaltje ondernemen zijn, denk je ook niet?[/quote]

    Vraag eens voor de gein de gegevens op van wat er bij ze binnen komt en wat ze daadwerkelijk gebruiken voor hun zogenaamde goede doel? kijken of ze dat vrij willen geven.

    Voor mensen die het om de waarheid te doen is worden er belachelijke bedragen gevraagd.. merchandise (400% boven kostprijs vind ik een tikje overdreven..)

    en dan hebben we het nog niet eens over de rest van het geld dat ze binnen krijgen via de fundings/donaties..[/quote]

    Ok, je hebt een punt. Er wordt ingespeeld op angst, en vervolgens probeert men hier een slaatje uit te slaan. Dat zie je overigens wel meer bij hedendaagse (onheils)profeten. Maar dit staat los van de boodschap de ze kunnen hebben.

    Wat denk je trouwens van Big Pharma? Hier worden soms duizenden procenten winst gemaakt, en niet zelden gaat het ook nog over leven/dood. Niet dat ik hiermee wil rechtpraten wat onze chemtrail DVD verkopers doen, maar ik wil het in deze context wel even melden.

    0 likes
  66. [quote name=”Wesley”]
    Wat begrijp je niet aan het woord “weinig”?

    Ik zeg niet dat er GEEN masten staan, ik zeg dat er WEINIG masten staan. Helemaal in vergelijking met stedelijke gebieden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?[/quote]

    Kijk, Mark van de Ven zegt dat er veel staan, jij zegt nu dat er weinig staan, wie zal het nu beter weten, Mark van de Ven omdat hij er woont of jij Wesley omdat jij roeptoetert dat er weinig staan…
    Het vastlullen van jezelf ,kijk, dat is nou Satire..

    0 likes
  67. [quote name=”Aardebewoner”][quote name=”Plien”]#43 Wesley 31-07-2013 12:24

    Ik heb ook zo mijn twijfels omtrent de bijensterfte b.v, wat geeft de imker terug aan de bijen nadat hij de voedingsrijke honing heeft gestolen van het bijenvolk? Is het suikerwater van ongeraffineerde suiker of is het die giftige witte? Het zal vast geen zoetstof van de Stevia plant zijn omdat dat te kostbaar is. Daarbij geloof ik dat de pure honing voor bijen noodzakelijk blijft om dat honing een natuurlijke weerstand geeft tegen ziektes van het bijenvolk.
    http://suikerwijzer.nl/geraffineerde-suiker/%5B/quote%5D

    De bijenhouder geeft al teitnallen jaren suiker aan de bijen om de winter door te komen en toen was er ook geen grote bijensterfte. De bijensterfe komt door de straling en de chemtrails met name niet door de imker. Dat is de imker debunken en dat is vals.[/quote]

    Zie je toch ietsjes verkeert, ik ben van mening dat na 70/80 jaar de bijen voor de gek te hebben gehouden door hun surrogaat honing te geven zij daardoor nu geen weerstand meer hebben tegen virussen, bacteriën en schimmels. Ik ben echt niet vals als ik mijn mening geef! maar is een imker misschien een beetje dom om te denken dat hij of zij honing ongestraft kan stelen zonder dat daar nadelige gevolgen voor het welzijn van de bijen zou kunnen zijn. Pure redenatie vanuit de natuurwetten meer niet.

    0 likes
  68. [quote name=”Plien”][quote name=”Aardebewoner”][quote name=”Plien”]#43 Wesley 31-07-2013 12:24

    Ik heb ook zo mijn twijfels omtrent de bijensterfte b.v, wat geeft de imker terug aan de bijen nadat hij de voedingsrijke honing heeft gestolen van het bijenvolk? Is het suikerwater van ongeraffineerde suiker of is het die giftige witte? Het zal vast geen zoetstof van de Stevia plant zijn omdat dat te kostbaar is. Daarbij geloof ik dat de pure honing voor bijen noodzakelijk blijft om dat honing een natuurlijke weerstand geeft tegen ziektes van het bijenvolk.
    http://suikerwijzer.nl/geraffineerde-suiker/%5B/quote%5D

    De bijenhouder geeft al teitnallen jaren suiker aan de bijen om de winter door te komen en toen was er ook geen grote bijensterfte. De bijensterfe komt door de straling en de chemtrails met name niet door de imker. Dat is de imker debunken en dat is vals.[/quote]

    Zie je toch ietsjes verkeert, ik ben van mening dat na 70/80 jaar de bijen voor de gek te hebben gehouden door hun surrogaat honing te geven zij daardoor nu geen weerstand meer hebben tegen virussen, bacteriën en schimmels. Ik ben echt niet vals als ik mijn mening geef! maar is een imker misschien een beetje dom om te denken dat hij of zij honing ongestraft kan stelen zonder dat daar nadelige gevolgen voor het welzijn van de bijen zou kunnen zijn. Pure redenatie vanuit de natuurwetten meer niet.[/quote]

    Ligt aan de surrogaat honing, niet aan de chemtrails. Chemtrails is net zo slecht als de auto’s op snelweg, gebruik van fossiele brandstof is het probleem.

    0 likes
  69. Ik benadruk hierbij het belang van de oorzaak van massale bijensterfte door pesticiden in combinatie met schimmels:
    http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1677349/2013/07/29/Wetenschappers-ontdekken-oorzaak-massale-bijensterfte.dhtml

    0 likes
  70. Van de Universiteit van Wageningen:
    “De visie van onze en de meeste andere onderzoekers aan bijensterfte is dat het probleem wordt veroorzaakt door een samenspel van diverse oorzaken.

    Het is voor de toekomst van de honingbijen van groot belang om alle factoren in samenhang te bezien.
    Onderdeel van het onderzoek naar de bijensterfte, bij Wageningen UR en elders in de wereld, is het bestuderen van de rol van insecticiden uit de groep van neonicotinoïden. Recent publiceerde de EFSA (Europese Voedselveiligheid Autoriteit) drie rapporten over de risk assessment van drie neonicotinoïden voor de veiligheid van bijen. Ze hebben zich beperkt tot de toepassingen in zaadcoatings en als granulaat. EFSA concludeert dat in sommige gevallen risico niet uit te sluiten is. De EFSA geeft aan dat in een deel van die gevallen de benodigde gegevens om het risico in te schatten niet beschikbaar zijn.
    In de review over neonicotinoïden en bijensterfte signaleerden onze onderzoekers reeds hetzelfde. Bovendien wezen zij op een mogelijk komend risico: de geleidelijke ophoping van de middelen in de bodem.”
    (http://www.wageningenur.nl/nl/show/Visie-Wageningen-UR-samenspel-van-diverse-oorzaken-leidt-tot-bijensterfte.htm)

    Lees ook dit onderzoek:
    http://edepot.wur.nl/630

    In ditzelfde onderzoek staat verder dat bijensterfte in gelijke mate optreed in landen waar geen GMO’s zijn toegelaten als in landen met GMO’s, en is er geen verband gevonden tussen bijensterfte en de straling van mobiele telefoniezendmasten.Ook hier is de sterfte in gebieden met veel masten even groot als in gebieden met matige aanwezigheid van masten.

    Verder is deze site van de Universiteit van Utrecht interessant:
    http://www.bijensterfte.nl/
    met veel info over de invloed van neonicotine insecticiden.

    Dit lijkt mij veel aannemelijker dan chemtrails.

    0 likes
  71. Wat ook de reden mag zijn voor chemtrails, wat mij veel meer zorgen baart is dat, door allerhande metalen de lucht in te sproeien het zuurstofgehalte afneemt. Alle metalen gaan namelijk oplossen in de lucht en de enige wijze om dat te doen is door te binden aan zuurstof(oxideren). Alleen al dat lijkt me reden te stoppen met chemtrailen. Die zuurstof krijg je echt niet terug, het is ook geen natiurlijk mechaniek, zoals van CO2 wat door natuur zelf opgeslagen kan worden in bevroren moerassen, olie, bomen etc…

    0 likes
  72. [quote name=”Mónica”]Avaaz heeft nu ook een petitie om chemtrails en HAARP uit te bannen:

    http://www.avaaz.org/en/petition/Clean_Air_for_the_world_Ban_Chemtrails_from_our_skies_now/?cAxEpcb.%5B/quote%5D

    Dit is een petitie die niet door Avaaz is opgezet. Avaaz heeft hooguit de ruimte voor de petitie gegeven.
    Avaaz zegt daar zelf over: “This petition has been created by elisa a. and may not represent the views of the Avaaz community. ”

    Wat keer op keer uit onderzoeken naar voren komt is de invloed van pesticiden. Het lijkt mij zinniger energie te steken in het bestrijden van de bewezen oorzaken van bijensterfte, en het gebruik van dit soort schadelijke stoffen aan te pakken, dan te blijven speculeren over het suikerwater van imkers, zendmasten of zgn. chemtrails.

    0 likes
  73. [quote name=”changeiscoming”]Maar er komen toch meer dan genoeg feiten naar boven in deze docu[/quote]

    bewijzen dar er gesprayed wordt heb ik niet langs zien komen en ik heb toch echt de film gekeken. Dat er vervuiling is zou niemand ontkennen, maar als jullie echt zo veel om moeder aarde geven ga dan op zoek naar de echte oorzaak i.p.v. spoken na te jagen

    je moet voor de gein dit filmpje eens kijken.

    https://www.youtube.com/watch?v=q4kkCijEYpg&feature=youtube_gdata_player

    Oh en verkoop om te beginnen eens je auto. Zou een beetje hypocriet zijn om te verkondigen dat de elite de aarde verpest, terwijl je er zelf aan meewerkt.

    0 likes
  74. [quote name=”Jos”]
    Ok, je hebt een punt. Er wordt ingespeeld op angst, en vervolgens probeert men hier een slaatje uit te slaan. Dat zie je overigens wel meer bij hedendaagse (onheils)profeten. Maar dit staat los van de boodschap de ze kunnen hebben.[/quote]

    Als de boodschap was dat het niet goed gaat met moeder aarde en als ze daar wat aan wilden doen was het een goede boodschap geweest. Alleen De Boodschap is dat deze zogenaamde chemtrails hier de oorzaak van zijn en dat is nu net wat niet bewezen wordt in de film. Iedereen weet dat het slecht gaat met onze natuur, maar ga op zoek naar de echte oorzaak en schuif het niet op chemtrails.

    Maar ja als het gewoon een standaard verbeter het milieu film was geweest was er natuurlijk niet zo veel aan te verdienen, want die zijn er genoeg. Wat je zelf zegt ze spelen in op angst en daar is nog genoeg geld te halen. Maak mensen bang genoeg en ze betalen wel..

    Kijk naar andere oorzaken zoals in het filmpje welke ik gister postte (welke vreemd genoeg hier nog niet verschenen is). Het probleem is dat je de oorzaken dan ook bij jezelf moet zoeken en het is natuurlijk fijner om de elite de schuld te geven.

    [quote name=”Jos”]
    Wat denk je trouwens van Big Pharma? Hier worden soms duizenden procenten winst gemaakt, en niet zelden gaat het ook nog over leven/dood. Niet dat ik hiermee wil rechtpraten wat onze chemtrail DVD verkopers doen, maar ik wil het in deze context wel even melden.[/quote]

    Heb je helemaal gelijk in, net als banken, verzekeraars en zo heb je nog een hele rits uitzuigers.

    Het verschil is dat jullie juist strijden tegen dit soort mensen en uiteindelijk werken jullie er mee samen. En heel ver gezocht gaat het uiteindelijk ook om leven en dood, want als je lang genoeg op spoken jaagt verwaarloos je de ware oorzaken van deze vervuiling.

    0 likes
  75. [quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”]
    Wat begrijp je niet aan het woord “weinig”?

    Ik zeg niet dat er GEEN masten staan, ik zeg dat er WEINIG masten staan. Helemaal in vergelijking met stedelijke gebieden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?[/quote]

    Kijk, Mark van de Ven zegt dat er veel staan, jij zegt nu dat er weinig staan, wie zal het nu beter weten, Mark van de Ven omdat hij er woont of jij Wesley omdat jij roeptoetert dat er weinig staan…
    Het vastlullen van jezelf ,kijk, dat is nou Satire..[/quote]
    Je hebt gelijk kerel.

    Het platteland staat helemaal vol met GSM masten. Logisch, want daar ziet het zwart van de mensen die allemaal willen bellen. Als je denkt dat er in Rotterdam veel mensen op elkaar wonen en werken, dan moet je eens in Bovensmilde of Heythuysen gaan kijken. Niet ze vreemd dus dat er op het platteland meer masten staan dan in de stad.

    Dat is natuurlijk ook de verklaring waarom ik in Rotterdam nauwelijks kan bellen omdat ik geen bereik heb, terwijl ik in iedere uithoek van de veluwe vol bereik heb. Dat is omdat er in Rotterdam maar 1 mast staat voor heel de stad, en op de veluwe staat het er vol mee.

    Dat ik dat nou niet eerder heb begrepen…..Wat een satire! Chapeau!!

    0 likes
  76. #73 Liquid 01-08-2013 01:23

    In eenrichtingverkeer denken ga je om mogelijke andere oorzaken heen.

    Dat kan nu juist ook de valkuil zijn waarom er zoveel verdeeldheid is over de oorzaak van bijensterfte.
    Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post is daar ik overmorgen immigreer en nog heel veel te doen heb.

    0 likes
  77. [quote name=”Wesley”][quote name=”Lowietje”][quote name=”Wesley”]
    Wat begrijp je niet aan het woord “weinig”?

    Ik zeg niet dat er GEEN masten staan, ik zeg dat er WEINIG masten staan. Helemaal in vergelijking met stedelijke gebieden. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?[/quote]

    Kijk, Mark van de Ven zegt dat er veel staan, jij zegt nu dat er weinig staan, wie zal het nu beter weten, Mark van de Ven omdat hij er woont of jij Wesley omdat jij roeptoetert dat er weinig staan…
    Het vastlullen van jezelf ,kijk, dat is nou Satire..[/quote]
    Je hebt gelijk kerel.

    Het platteland staat helemaal vol met GSM masten. Logisch, want daar ziet het zwart van de mensen die allemaal willen bellen. Als je denkt dat er in Rotterdam veel mensen op elkaar wonen en werken, dan moet je eens in Bovensmilde of Heythuysen gaan kijken. Niet ze vreemd dus dat er op het platteland meer masten staan dan in de stad.

    Dat is natuurlijk ook de verklaring waarom ik in Rotterdam nauwelijks kan bellen omdat ik geen bereik heb, terwijl ik in iedere uithoek van de veluwe vol bereik heb. Dat is omdat er in Rotterdam maar 1 mast staat voor heel de stad, en op de veluwe staat het er vol mee.

    Dat ik dat nou niet eerder heb begrepen…..Wat een satire! Chapeau!![/quote]
    Het is je vergeven hoor.

    0 likes
  78. [quote name=”Jos”]
    Wat denk je trouwens van Big Pharma? Hier worden soms duizenden procenten winst gemaakt, en niet zelden gaat het ook nog over leven/dood. Niet dat ik hiermee wil rechtpraten wat onze chemtrail DVD verkopers doen, maar ik wil het in deze context wel even melden.[/quote]

    Heb je helemaal gelijk in, net als banken, verzekeraars en zo heb je nog een hele rits uitzuigers.

    Het verschil is dat jullie juist strijden tegen dit soort mensen en uiteindelijk werken jullie er mee samen. En heel ver gezocht gaat het uiteindelijk ook om leven en dood, want als je lang genoeg op spoken jaagt verwaarloos je de ware oorzaken van deze vervuiling.[/quote]

    Nou, ik ben anders niet zo’n strijder hoor. Ik vind dat alles steeds meer gaat lijken op één grote farce, waarin ik tijdelijk even een figuranten rolletje mag spelen…….

    0 likes
  79. [quote name=”Plien”]#73 Liquid 01-08-2013 01:23

    In eenrichtingverkeer denken ga je om mogelijke andere oorzaken heen.

    Dat kan nu juist ook de valkuil zijn waarom er zoveel verdeeldheid is over de oorzaak van bijensterfte.
    Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post is daar ik overmorgen immigreer en nog heel veel te doen heb.[/quote]
    [quote name=”Plien”]#73 Liquid 01-08-2013 01:23

    In eenrichtingverkeer denken ga je om mogelijke andere oorzaken heen.

    Dat kan nu juist ook de valkuil zijn waarom er zoveel verdeeldheid is over de oorzaak van bijensterfte.
    Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post is daar ik overmorgen immigreer en nog heel veel te doen heb.[/quote]

    De samenhang tussen meerdere oorzaken onderzoeken is zeker belangrijk. Ik heb in mijn eerdere posts al verwezen naar wetenschappelijke onderzoeken die dat ook duidelijk in hun conclusie hebben.
    Ik ben het dus met je eens dat je de bijensterfte op meerdere vlakken tegelijk moet bestrijden.
    Maar pak dan de diverse bewezen oorzaken aan. Dit zijn onder andere de Varroamijt, pesticiden, de overregulering van weilanden, de stuifmeelaanpak van gemeentes, de vermindering van voedselbronnen (in stedelijke omgevingen nemen de afstanden tussen voedselbronnen toe waardoor de bijtjes veel energie verliezen).

    Nogmaals, het lijkt me constructiever te beginnen bij dat wat je zeker weet dan de focus te houden op vage onbewezen zaken zoals chemtrails, en op ontkrachte zaken zoals gsm masten. Dat leidt alleen maar af, en ondertussen gaat de bijensterfte gewoon door.

    0 likes
  80. [quote name=”Jos”]Nou, ik ben anders niet zo’n strijder hoor.[/quote]

    Dat scheelt weer, ben je de uitzondering. 🙂

    [quote name=”Jos”]Ik vind dat alles steeds meer gaat lijken op één grote farce, waarin ik tijdelijk even een figuranten rolletje mag spelen…….[/quote]

    Is het niet altijd alles één grote farce geweest? Naarmate je ouder wordt kijk je er alleen anders tegen aan, of valt het meer op.

    En dat Geo-engineering bestaat m.b.v. bijv. cloud seeding is geen geheim en wordt ook niet angstvallig geheimgehouden.

    Je moet alleen iets niet groter maken dan dat het is en verkondigen dat we voortdurend bestookt worden met chemtrails waardoor moeder aarde verpest wordt en we allemaal zullen sterven of tot slaaf gemaakt worden. (dit bedoel ik in het algemeen, niet gericht aan jou persoonlijk).

    Kijk ook eens naar andere oorzaken die een stuk logischer zijn. (Ockham’s razor)

    en uiteindelijk zijn we toch allemaal figuranten op deze aardbol ;).
    Zolang je maar zorgt dat je de hoofdrolspeler in je eigen leven bent en dat je je niet door bangmakerij laat degraderen tot figurant.

    0 likes
  81. [quote name=”Dondervogel”]Hetbewijs:http://www.telegraaf.nl/buitenland/21777729/__China_lanceert__regenraketten___.html%5B/quote%5DEn waar staat precies dat ze chemicaliën sproeien met vliegtuigen?

    Want we hadden het toch over chemtrails? Dat zijn toch die witte strepen achter vliegtuigen?

    Wat wil je nu dan zeggen met dit artikel?

    0 likes
  82. [quote name=”BdeD”][quote name=”changeiscoming”]Maar er komen toch meer dan genoeg feiten naar boven in deze docu[/quote]

    bewijzen dar er gesprayed wordt heb ik niet langs zien komen en ik heb toch echt de film gekeken. Dat er vervuiling is zou niemand ontkennen, maar als jullie echt zo veel om moeder aarde geven ga dan op zoek naar de echte oorzaak i.p.v. spoken na te jagen

    je moet voor de gein dit filmpje eens kijken.

    https://www.youtube.com/watch?v=q4kkCijEYpg&feature=youtube_gdata_player

    Oh en verkoop om te beginnen eens je auto. Zou een beetje hypocriet zijn om te verkondigen dat de elite de aarde verpest, terwijl je er zelf aan meewerkt.[/quote]

    Waar heb je het allemaal over?
    Jij en met jou tig anderen, zien alleen wat ze willen zien!

    Hoe komt het 60.000x hogere Alu gehalte in dat meer hoog en droog?
    Hoe komt dat veel te hoge Alu gehalte in het haar van een kleuter dat opgroeit tussen het groen?
    Hoe komt het dat de Ph waarde van de aarde niet klopt?

    Hoe komt het dat Con trails direct verdwijnen en Chemtrails blijven hangen?

    Hoe komt het dat men een schaakbord variant van onze hemel maken?

    Dit allemaal negeren en dan roepen dat ik me auto weg moet doen!

    Triest en helaas wel de waarheid, overgrote deel van de mensheid zit braaf te wachten op de laatste slag en dan is het te laat!

    0 likes
  83. [quote name=”changeiscoming”]

    Waar heb je het allemaal over?
    Jij en met jou tig anderen, zien alleen wat ze willen zien!

    Hoe komt het 60.000x hogere Alu gehalte in dat meer hoog en droog?
    Hoe komt dat veel te hoge Alu gehalte in het haar van een kleuter dat opgroeit tussen het groen?
    Hoe komt het dat de Ph waarde van de aarde niet klopt?

    Hoe komt het dat Con trails direct verdwijnen en Chemtrails blijven hangen?

    Hoe komt het dat men een schaakbord variant van onze hemel maken?

    Dit allemaal negeren en dan roepen dat ik me auto weg moet doen!
    [/quote]

    Je hebt het filmpje niet gekeken zeker, verbaasd me niets. Ik negeer niets.

    Hier een stukje over zure regen, dat verlaard je aluminium en je ph waardes. overigens hebben ze (volgens hun eigen rapport) het residu en niet het water getest, klein detail.
    http://www.epa.gov/acidrain/effects/surface_water.html

    Wat het kind betreft. Ken jij hun verdere leefsituatie? weten ze dat je het water voor de voeding van een zuigeling niet mag koken in een aluminium pan, aangezien dat voor hogere waardes zorgt? Koken ze in aluminium pannen? Hebben ze een boiler/geiser? Ik vraag me af of je uberhaubt weet hoe vaak we in het dagelijks leven met aluminium geconfronteerd worden. Er is geen back story van deze mensen. Dus geen bewijs dat het chemtrails zijn alleen aannames.

    dat chemtrails langer blijven hangen dan contrails ook de grootste onzin natuurlijk, hier een leuke link een keer door Pleun gepost kan je zien wanneer een contrail blijft hangen of uitwaaiert.
    http://soonyata.home.xs4all.nl/chemtrails.htm

    en grids had je het geloof ik ook over he, hier nog een leuke link , scheelt me tikken.

    http://contrailscience.com/contrail-grids-are-not-chemtrail-grids/

    Vraag het eens na bij n Meteoroloog zou ik zeggen.

    0 likes
  84. Vandaag, 2 augustus 08.30 uur, is een prachtige dag.
    Al een uur lang geen streep aan de lucht gezien, terwijl er boven ons, Noordwest Veluwe, altijd een snelweg aan vliegtuigen is alle kanten op.
    Heeeel bijzonder, maar wel mooi.
    Strak blauw.

    0 likes
  85. [quote name=”BdeD”][quote name=”changeiscoming”]

    …….

    en grids had je het geloof ik ook over he, hier nog een leuke link , scheelt me tikken.

    http://contrailscience.com/contrail-grids-are-not-chemtrail-grids/

    Vraag het eens na bij n Meteoroloog zou ik zeggen.[/quote]
    ha ha ha ha ha!

    ja natuurlijk!! nu is het me duidelijk!
    door het koken in Alu pannen en door zure regen (hoe ontstaat die??); daardoor gaat het missen!

    we sprayen niets over jullie uit, we gaan jullie ook niet chippen!
    we hebben niet al sinds mensenheugenis false flags operations e.d. uitgevoerd om de bankenkartel geld te laten verdienen middels oorlogen.

    Banken creeeren geen geld uit het niets.

    Monsanto is niet gebaat bij Chemtrails

    nee, natuurlijk niet!

    niets te zien mensen! doorlopen!

    helaas voor jou en andere agenten, worden we allen langzaam bewust!

    0 likes
  86. [quote name=”Wesley”][quote name=”Dondervogel”]Hetbewijs:http://www.telegraaf.nl/buitenland/21777729/__China_lanceert__regenraketten___.html%5B/quote%5DEn waar staat precies dat ze chemicaliën sproeien met vliegtuigen?

    Want we hadden het toch over chemtrails? Dat zijn toch die witte strepen achter vliegtuigen?

    Wat wil je nu dan zeggen met dit artikel?[/quote]
    Wat strooien die raketten uit om regen te veroorzaken??Juist chemicalieën.Alvorens te reageren, had u dit kunnen lezen, in de opgegeven link.Mij is nu duidelijk dat u die niet gelezen heeft.

    0 likes
  87. [quote name=”BdeD”]Vraag het eens na bij n Meteoroloog zou ik zeggen.[/quote]

    Dat heb ik eens gedaan. Je schiet er niks mee op. Er wordt een langspeelplaat opgezet en je krijgt de hele van vooraf ingestudeerde riedel weer eens te horen.

    Wat me wel stoort bij veel zogenaamde “sceptici” is dat ze, als puntje bij paaltje komt, helemaal niet zo sceptisch zijn in de goede zin van het woord. Ze zijn volledig overtuigd van hun eigen gelijk, er is geen enkele ruimte meer voor andere mogelijkheden. Vaak menen ze ook nog dat alleen hun eigen ideeen wetenschappelijk onderbouwd zijn, de rest van de wereld kraamt BS uit. En daar ligt meteen ook de heilige missie van de “scepticus”: ze moeten deze waandenkers op alle mogelijke manieren proberen te overtuigen van hun ongelijk.

    Echte wetenschappers zijn nieuwsgierig, stellen vragen en onderzoeken. Een echte wetenschapper weet, dat er buiten zijn denkraam andere mogelijkheden bestaan. Dat moet ook wel, anders zou de hele wetenschap ophouden te bestaan. Dat is dus iets heel anders dan je eigen denkraam beschouwen als de objectieve wereld, en vervolgens eenieder die daar niet in wenst te participeren maar gaat uitmaken voor conspiracydenkers, aluhoedjes of weet ik al niet wat.

    0 likes
  88. [quote name=”Jos”][quote name=”BdeD”]Vraag het eens na bij n Meteoroloog zou ik zeggen.[/quote]
    Dat heb ik eens gedaan. Je schiet er niks mee op. Er wordt een langspeelplaat opgezet en je krijgt de hele van vooraf ingestudeerde riedel weer eens te horen.
    [/quote]

    Goh, waarom zou dat zijn.

    [quote name=”Jos”]Wat me wel stoort bij veel zogenaamde “sceptici” is dat ze, als puntje bij paaltje komt, helemaal niet zo sceptisch zijn in de goede zin van het woord. Ze zijn volledig overtuigd van hun eigen gelijk, er is geen enkele ruimte meer voor andere mogelijkheden.[/quote]

    Er is genoeg ruimte voor andere mogelijkheden en hier sta ik zeker voor open, mits deze goed onderbouwd worden. en daar ontbreekt het nogal aan. Degene die niet open staan voor de oorzaken die recht onder je neus te vinden zijn, dat zijn jullie. Daar ligt ook meteen het gevaar.

    [quote name=”Jos”]Echte wetenschappers zijn nieuwsgierig, stellen vragen en onderzoeken.[/quote]

    Het zou pas geloofwaardiger zijn als ze eerst de voor de hand liggende oorzaken teniet doen en dan pas roepen dat het door de chemtrails komt. dat doen ze nu net niet. (misschien kunnen ze dat leren van de sceptici)

    0 likes
  89. [quote name=”Dondervogel”][quote name=”Wesley”][quote name=”Dondervogel”]Hetbewijs:http://www.telegraaf.nl/buitenland/21777729/__China_lanceert__regenraketten___.html%5B/quote%5DEn waar staat precies dat ze chemicaliën sproeien met vliegtuigen?

    Want we hadden het toch over chemtrails? Dat zijn toch die witte strepen achter vliegtuigen?

    Wat wil je nu dan zeggen met dit artikel?[/quote]
    Wat strooien die raketten uit om regen te veroorzaken??Juist chemicalieën.Alvorens te reageren, had u dit kunnen lezen, in de opgegeven link.Mij is nu duidelijk dat u die niet gelezen heeft.[/quote]
    Ja de raketten sproeien chemicaliën.

    Maar beantwoord mijn vragen eens:

    We hebben het toch over chemtrails?
    Daarvan beweren jullie toch dat die door vliegtuigen boven ons worden uitgestort
    Chemtrails zijn volgens jullie toch witte strepen die achter vliegtuigen in de lucht blijven hangen?

    Dat het weer gemanipuleerd wordt wordt door niemand ontkent. Dat is helemaal geen geheim. Ook jij kunt gewoon een bedrijf inhuren. Hier kijk maar, niks geheims of geheimzinnigs aan:

    http://www.weathermodification.com/

    Maar we hebben het over chemtrails. Dus nogmaals, wat hebben die raketten van China met chemtrails te maken?

    0 likes
  90. [quote name=”BdeD”][quote name=”Jos”][quote name=”BdeD”]Vraag het eens na bij n Meteoroloog zou ik zeggen.[/quote]
    Dat heb ik eens gedaan. Je schiet er niks mee op. Er wordt een langspeelplaat opgezet en je krijgt de hele van vooraf ingestudeerde riedel weer eens te horen.
    [/quote]

    Goh, waarom zou dat zijn.

    [quote name=”Jos”]Wat me wel stoort bij veel zogenaamde “sceptici” is dat ze, als puntje bij paaltje komt, helemaal niet zo sceptisch zijn in de goede zin van het woord. Ze zijn volledig overtuigd van hun eigen gelijk, er is geen enkele ruimte meer voor andere mogelijkheden.[/quote]

    Er is genoeg ruimte voor andere mogelijkheden en hier sta ik zeker voor open, mits deze goed onderbouwd worden. en daar ontbreekt het nogal aan. Degene die niet open staan voor de oorzaken die recht onder je neus te vinden zijn, dat zijn jullie. Daar ligt ook meteen het gevaar.

    [quote name=”Jos”]Echte wetenschappers zijn nieuwsgierig, stellen vragen en onderzoeken.[/quote]

    Het zou pas geloofwaardiger zijn als ze eerst de voor de hand liggende oorzaken teniet doen en dan pas roepen dat het door de chemtrails komt. dat doen ze nu net niet. (misschien kunnen ze dat leren van de sceptici)[/quote]

    Met mijn post over sceptici, daar bedoelde ik niet persé jou mee. Ik beschrijf mijn ervaring die ik in het algemeen heb met mensen die zichzelf “sceptisch” noemen. Maar goed, je hebt kennelijk de bekende schoen aangetrokken…..

    Ik ken persoonlijk iemand die zichzelf “scepticus” noemt. Als je “ufo”, “chemtrail” of zelfs maar “homeopathie” zegt, reageert’ie als door een adder gebeten. Ik moet toegeven dat hij geweldig slim is, maar hij heeft ook zoiets van “als ik het niet kan begrijpen bestaat het niet”.

    0 likes
  91. [quote name=”changeiscoming”]ja natuurlijk!! nu is het me duidelijk!
    door het koken in Alu pannen en door zure regen (hoe ontstaat die??); daardoor gaat het missen![/quote]

    Jups o.a. aluminium pannen.

    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/116701-aluminiuminname-longfibrose-alzheimer-en-zenuwaandoeningen.html.

    Ook een leuk weetje:

    Binnen een Europees onderzoek (EFSA) is vastgesteld dat volwassen circa 0,2 mg/kg en kinderen 0,7 tot op “2,3” mg/kg lichaamsgewicht binnen krijgen.
    Dat geeft aan dat (lees dit even goed) vooral jongeren extra risico’s lopen, omdat het lichaam niet meer van 1,0 mg/kg lichaamsgewicht mag opnemen.

    wat betreft de oorzaken van zure regen. Hier een link die je toch niet leest.

    http://www.milieuloket.nl/9353000/1/j9vvhurbs7rzkq9/vhurdyxq5fuv

    voornaamste oorzaken in een notendop.
    – Ammoniak (mest, landbouw)
    – Zwaveldioxide (raffinaderijen, industrie)
    – Stikstofoxiden (Het wegverkeer is verantwoordelijk voor meer dan 60 procent van de uitstoot van stikstofoxiden, dus toch je auto weg doen) de standaard uitstoot van vliegtuigen is ook een deel, maar ook dat wordt ook niet ontkend.

    http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archief/article/detail/2557141/1997/12/04/Brussel-wil-vliegtuigen-en-trucks-schoner.dhtml

    Nog een leuk weetje, ooit gehoord van mineral dust? Jij kent het waarschijnlijk alleen als dat rare gele stofje wat je nog wel eens op je auto vind.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_dust

    Kijk eens waar het zich allemaal heen verspreid (als je de moeite neemt om het te lezen, vast niet) en kijk eens voor de gein waar het uit bestaat.

    [quote name=”changeiscoming”]helaas voor jou en andere agenten, worden we allen langzaam bewust![/quote]

    Ja, dat zou fijn zijn ja, als je dat zou worden, lange weg te gaan nog iig.

    0 likes

Laat een bericht achter

Let op! Als je een reactie achterlaat ga je automatisch akkoord met onze spelregels. Klik hier om onze spelregels te zien.

Je e-mail adres wordt niet getoond.Verplichte velden zijn gemarkeerd *

*

x

Check Also

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Het onzichtbare fenomeen dat je dwarsboomt

Ken je het verschijnsel dat je weet ...

Machocultuur zorgt ervoor dat we met z'n allen veel te lange werkdagen maken. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

Veel te lange werkdagen als gevolg van machocultuur maken ons ziek. Internetondernemer laat zien dat het anders kan

We maken met z’n allen veel te ...

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur: hoe doe je dat? Deze fulltime internetondernemer laat het je zien

Een werkweek van 4 uur, dat zou ...

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Het is nu wetenschappelijk bewezen dat meditatie de gezondheid van het brein verbetert. Kijk wat de effecten zijn

Yoga en meditatie kunnen je psychisch welbevinden ...

Wat nu nog vrijwillig is, wordt binnenkort een verplichting. Waarom de groene staatsgreep is begonnen

Wat nu nog vrijwillig is, wordt binnenkort een verplichting. Waarom de groene staatsgreep is begonnen

Angela Merkel beloofde onlangs om Duitsland tegen ...

Honderden kanalen, gevuld met banaliteit en platvloers amusement. Waarom televisie een uitstervend medium is

Honderden kanalen, gevuld met banaliteit en platvloers amusement. Dit is waarom televisie een uitstervend medium is

Televisie is een uitstervend medium, stelt literair ...

Ervaar de diepste
ontspanning ooit
  • Voel je snel 100% beter met de heerlijkste, diepste ontspanning ooit
  • Geniet snel van een fijne, intens diepe rust en krijg meer energie
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk nieuwsbrief. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van Trancewerk.nl. Zij stellen de sessie 'Diepe Ontspanning' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox en open de e-mail.

Klik op de bevestigingslink en je ontvangt binnen enkele minuten instructies...

Heel veel plezier!


P.S.: Dit geschenk kost normaal € 49,99.
Je krijgt dit gratis, omdat je je aanmeldt op de Trancewerk nieuwsbrief. Dit is 100% vrijblijvend, kost niets en je kunt je altijd weer afmelden.
Leer wat de échte oorzaak is van je overgewicht en los dit op
Bijna klaar...
Ontdek waarom een dieet NOOIT blijvend werkt en wat wél werkt
Krijg onbetaalbare tips en trucs die tot een permanent slank lijf leiden
Je meldt je hiermee aan op de 100% gratis en vrijblijvende Trancewerk HypnoSlank e-cursus. Je kunt je altijd weer afmelden.
Trancewerk stuurt gegarandeerd nooit spam en je gegevens blijven beschermd.
50%
Dankjewel voor je aanmelding.

Er is een e-mail verstuurd met een bevestigingslink.

Deze e-mail is afkomstig van
Trancewerk.nl. Zij stellen de e-cursus 'HypnoSlank' gratis ter beschikking.

Ga naar je mailbox, open de e-mail
en klik op de bevestigingslink en je
ontvangt binnen enkele minuten
les 1...

Heel veel plezier!


P.S.: Met deze gratis e-cursus loop je
het 'gevaar' dat je binnenkort je
garderobe kunt vervangen met
kleinere maten!
REGISTREER JE VOOR DIT WEBINAR
Wanneer?
donderdag, 13 juni 2019
20:00 uur
Wie?
*
*
Je gegevens zijn naar de organisator gestuurd. Je wordt verder via e-mail op de hoogte gehouden.