Het Complot

Dodelijk ongeval prinses Diana één grote doofoperatie. Inspecteur verbreekt na 22 jaar stilzwijgen

Help mee door dit met jouw vrienden op je social media te delen!
Er is helaas geen gesproken versie van dit artikel beschikbaar

Inspecteur Colin McLaren, die het dodelijke auto-ongeluk van prinses Diana onderzocht, heeft na 22 jaar besloten zijn stilzwijgen te doorbreken.

McLaren is van mening dat het onderzoek naar de dood van Lady Di moet worden heropend.

---Lees verder na dit advertentieblokje---
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2024/02/bezwaarmaker.png
https://www.ninefornews.nl/wp-content/uploads/2024/03/open_the_door_to_your_heart.jpg

Hij stelt dat de Franse en Britse geheime diensten en de Britse koninklijke familie heel ver zijn gegaan om de ware toedracht van het ongeval in de doofpot te stoppen.

Doofpotoperatie

Volgens het officiële verhaal was Diana’s chauffeur Henri Paul dronken en werd hij daarnaast verblind door flitsen van camera’s van de paparazzi.

Deze versie is onjuist en maakt deel uit van een doofpotoperatie, aldus McLaren.

De Franse en Britse geheime diensten hebben de waarheid verdoezeld om hun eigen fouten te verbloemen, stelt hij.

Explosieve brief

McLaren zegt dat de Frans-Vietnamese Le Van Thanh het dodelijke ongeluk heeft veroorzaakt. De man reed in een witte Fiat Uno en zou de Mercedes van Diana hebben afgesneden.

Onlangs zorgde een nieuwe documentaire voor reuring. Volgens de film, ‘Diana: Case Solved’, heeft de prinses enkele maanden voor het fatale ongeval haar eigen dood voorspeld in een explosieve brief aan haar butler.

In de bewuste brief wordt de suggestie gewekt dat het dodelijke ongeval van Diana werd opgezet door haar eigen man, prins Charles.

[HLN]

0 0 stemmen
Beoordeel dit artikel

Interessant

Vind je deze info goed?
Klik hieronder en deel het op je Socials!
+
Meld je aan op onze gratis PUSH meldingen
Aanmelden
?
+
Volg ons op ons gratis Telegram kanaal
Volg Ons
?
+
Steun ons met een vrijwillige bijdrage
Doneer
?

Robin de Boer

Robin de Boer (1983) heeft Economische Geografie gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hij is sinds juni 2014 werkzaam als hoofdredacteur van NineForNews.
guest

14 Reacties
Oudste
Nieuwste Meeste stemmen
Inline Reacties
Alle reacties zien
artie
artie
4 jaren geleden

Nu gaan ze weer zeggen dat Le Van Thanh het heeft veroorzaakt. Houd nu eens op met liegen.

rob
rob
4 jaren geleden

Wat in de doofpot zit ,zit daar niet voor niets. een doofpot is eigenlijk werkelijk iets wat het daglicht niet kan verdragen, met stopt het in het donker, [Geheten doofpot]net als een dief die op pad is om in te breken nachts heeft het zijn voordeel de Nacht om niet gezien te worden zo zijn er veel soorten als hoogstaande of laagstaande of gewone mensen die niet de ladder gehaald heeft van de fortuinlijke bekenden die hun dekmantel hebben van hun bekendheid,als er dat iets gebeurt die hun schade op kan leveren, dan is de doofpot hun enigste dekmantel, net als de inbreker die alles doet om niet gezien te worden en het ook zeker gaat ontkennen dat hij het niet was, zo zijn de fortuinlijke weidse wereldse bekenden net als de inbrekers met maskers die de gedragingen van de fortuinlijke verborgen willen houden aan de wereld hun werkelijke gezicht en de verborgen maskers die zij dragen allen dragen en zeker een ieder heeft deze verborgen agenda om hun leven en hun bekendheid niet te schade, zal men alles doen om het in de doofpot te stoppen, soms gaat de deksel een stukje open, dan waait er een ietsje uit .dat ietsje word dan de speculatie van vele soorten gesprekken of beschrijvingen die worden ingevuld naar wat er uit waait.en dat zal heel vluchtig zijn, en zo complex dat het beetje wat eruit waait op een ander wijzen weer in de doofpot word gedumpt, zo blijft de doofpot gevuld ,het is niet voor niets een doofpot.

Dirk
Dirk
4 jaren geleden

ja hoor, de mercedes reed met hoge snelheid richting tunnel en werd afgesneden door een fiat uno

PREDATOR
PREDATOR
4 jaren geleden

Zo raar klinkt het niet tegenwoordig de dag..Blijft zeer triest…

Back to top button
14
0
We lezen graag je reactie!x